Forum » Zvok in slika » Zelo aktivno delo v Photoshopu in Indesignu >> kaj je ozko grlo?
Zelo aktivno delo v Photoshopu in Indesignu >> kaj je ozko grlo?
just_a_cook ::
Delam kar nekaj tiskovin (2D) v grafičnih programih in imam problem, da recimo, ko je dosti elementov na strani, je pomikanje po strani počasno.
Zanima me, kaj je ozko grlo pri tem?
Procesor takrat dela na cca 70% obremenjenosti, tako da ni polno. Grafično imam X300 SE.
Je problem tega grafična? Če je, katera bi za 2D potem bila boljša (pa ne kakšna s profesionalno ceno)
Zanima me, kaj je ozko grlo pri tem?
Procesor takrat dela na cca 70% obremenjenosti, tako da ni polno. Grafično imam X300 SE.
Je problem tega grafična? Če je, katera bi za 2D potem bila boljša (pa ne kakšna s profesionalno ceno)
==================
Just a cook
Just a cook
dzinks63 ::
Koliko imaš rama? To je enako pomembno kot procesor. Grafična pri 2D nima neke velike vloge.
bluefish ::
Verjetno je tu ovira predvsem v RAM-u. Koliko ga imaš? Začasno bi lahko situacijo izboljšal s pagging fajlom v photoshopu, ki bi mu določil prrazno particijo na začetku enega od diskov.
just_a_cook ::
2 GB in ni polno zaseden (ko delam sem na cca 1- 1,5 GB zaseden.)
Tudi pagging je na svoji loceni particiji.
Tudi pagging je na svoji loceni particiji.
==================
Just a cook
Just a cook
Zgodovina sprememb…
- spremenil: just_a_cook ()
jype ::
Močnejši procesor tudi pride prav. Mislim da vsi novejši (CS2+) adobe produkti znajo uporabljati več jeder hkrati. Kot so ti povedali je pri 2D izrisovanju hitrost grafične razmeroma nepomembna.
Če ne požreš celotnega rama, potem to zagotovo ni ozko grlo, ko pa ga zmanjka, pa vsaj pri photoshopu močno pomaga, če imaš "scratch diske" razdeljene na ločene fizične diske.
Če ne požreš celotnega rama, potem to zagotovo ni ozko grlo, ko pa ga zmanjka, pa vsaj pri photoshopu močno pomaga, če imaš "scratch diske" razdeljene na ločene fizične diske.
CaqKa ::
jaz bi pa reko da ko delaš tiskovine imaš verjetno kake high res slike...
probaj tak naredit da imaš dva layerja.. v enem higres sliko, v drugem pa low res.. in dokler nea exportaš naj bo high res neprikazana.
imam podobno konfiguracijo pa se mi kaj takega dogaja, le ko imam odprt kaki a4 sken v 1200 dpi... te se mu začne malo fuzlat pa je počasn.
pa predlagam da take stvari raje vprašaš na www.3delavnica.com
probaj tak naredit da imaš dva layerja.. v enem higres sliko, v drugem pa low res.. in dokler nea exportaš naj bo high res neprikazana.
imam podobno konfiguracijo pa se mi kaj takega dogaja, le ko imam odprt kaki a4 sken v 1200 dpi... te se mu začne malo fuzlat pa je počasn.
pa predlagam da take stvari raje vprašaš na www.3delavnica.com
BluPhenix ::
Photoshop šteka? Blame it on the RAM, tako količini kot sami prepustnosti. Slednja je itak pereč problem povsod, kjer je potrebno veliko numeričnega računanja.
jype: kolikor je meni znano je photoshop podpiral multiprocesorske platforme že pred CS serijo sploh.
CaqKa moram reči da je tvoja dobra rešitev. Problem nastane, ko retuširaš slike s prodi digitalcev ... takrat pa ni neke resne pomoči ... no ja na macu baje dela PS boljše ...
jype: kolikor je meni znano je photoshop podpiral multiprocesorske platforme že pred CS serijo sploh.
CaqKa moram reči da je tvoja dobra rešitev. Problem nastane, ko retuširaš slike s prodi digitalcev ... takrat pa ni neke resne pomoči ... no ja na macu baje dela PS boljše ...
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
CaqKa ::
bluphenix
takrat pa retuširaš fotko posebej.. ko jo imaš retuširano pa daš highres in low res spet vsakega v svoj layer.
takrat pa retuširaš fotko posebej.. ko jo imaš retuširano pa daš highres in low res spet vsakega v svoj layer.
BluPhenix ::
CaqKa jaz govorim samo o retuširanju fotografije, brez nje nadaljnje uporabe v photoshopu. Pač malo šteka, počasi se navadiš.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
JohanP ::
Photoshop ima rad zelo hitre scratch diske z veliko predpomnilnika. Več njih - ram hrani photoshop za history in trenutne operacije, ki lahko požrejo zelo veliko rama. Vsaka odprta datoteka pobere svoj del rama.
Če imaš 2gb rama pazi, da nimaš dodeljeno preveliko količino rama (50-60%), ker v nasprotnem lahko prihaja do back swappinga, ker morajo ostali odprti programi ali OS kopirati večje količine podatkov iz rama v swap in obratno.
Skratka jaz bi se obregnil ob diske. Če imaš samo en disk je najslabša varianta. Deli si ga OS, OS swap, Photoshop in Photoshop swap. Skratka struženje na kvadrat. Več particij na enem disku ne pomaga praktično nič, razen eventuelno, če zadaneš particije glede na število plošč.
Boljša je varianta z dvemi ali več hitrimi diski, kjer si nastaviš swap na ločene diske, ki so redno defragmentirani in imajo nizek dostopni čas. Na tak način lahko pridobiš tudi dvakratno pohitritev pohitritev delovnega procesa
Če imaš 2gb rama pazi, da nimaš dodeljeno preveliko količino rama (50-60%), ker v nasprotnem lahko prihaja do back swappinga, ker morajo ostali odprti programi ali OS kopirati večje količine podatkov iz rama v swap in obratno.
Skratka jaz bi se obregnil ob diske. Če imaš samo en disk je najslabša varianta. Deli si ga OS, OS swap, Photoshop in Photoshop swap. Skratka struženje na kvadrat. Več particij na enem disku ne pomaga praktično nič, razen eventuelno, če zadaneš particije glede na število plošč.
Boljša je varianta z dvemi ali več hitrimi diski, kjer si nastaviš swap na ločene diske, ki so redno defragmentirani in imajo nizek dostopni čas. Na tak način lahko pridobiš tudi dvakratno pohitritev pohitritev delovnega procesa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Photoshop CS6 kuri ram in sesuva sistemOddelek: Programska oprema | 1943 (1824) | Nummy |
» | Nadgradnja RAMa?Oddelek: Kaj kupiti | 7014 (6661) | Load3r |
» | Optimalna uporaba trdih diskov?Oddelek: Pomoč in nasveti | 1610 (1507) | blackbfm |
» | RAMdiskOddelek: Strojna oprema | 1831 (1699) | opeter |
» | Najhitrejši HDD, kateri?Oddelek: Kaj kupiti | 1407 (1263) | CCfly |