Forum » Elektrotehnika in elektronika » Težave z avtomobilsko elektroniko
Težave z avtomobilsko elektroniko
aljazh ::
Pri Opel Corsi letnik 98, motor 1.0 12V ECO, se pojavljajo težave (predvidevam da) z elektroniko.
Simptomi so naslednji:
(1) Motor nerad oz. zelo stežka vžge, če je ogret. Pri tem ob neuspelem vžigu utripa lučka za napako na elektroniki.
(2) Ob ustavljaju avtomobila (npr. pred semaforjem) motor začne drhteti, podobno kot če tik pred ustavitvijo ne bi pritisnil sklopke. Ko se avto popolnoma ustavi, drhtenje včasih izgine, včasih pa ne. Občasno pa motor ob ustavitvi avtomobila enostavno ugasne in prižge se lučka za napako na elektroniki.
(3) Pri odločnejšem speljevanju avto včasih nima moči. Tudi če pohodim stopalko za plin do konca, traja sekundo, dve, da se obrati motorja sploh povečajo.
Zgoraj opisane težave so izrazitejše in pogostejše v vlažnem vremenu (dež) ali, ko je temperatura zraka visoka (kot npr. danes).
Bojda naj bi težavo povzročal pokvarjen merilec pretoka zraka (luftmesser) ali ventil prostega teka, ali pa oba skupaj. To pravi sosed, ki je "popoldanski mehanik".
Seveda lahko avto peljem na uradni servis, da ga priklopijo na tester, a bom za to odštel cca. 30-50€. Še dodatnih 250€ pride menjava merilca pretoka zraka, če je napaka res v njem. Če pa je okvarjen tudi ventil prostega teka, je potrebno prišteti še dodatnih cca. 250€. Torej v najboljšem primeru 300€, kar pa je skoraj tretjina tržne vrednosti avta.
Zato me zanima, ali obstaja pri merilcu pretoka zraka in ventilu prostega teka še kakšna druga možnost, kot zamenjava z novim, ali ju je torej možno na kakšen način ponovno obuditi v življenje.
Simptomi so naslednji:
(1) Motor nerad oz. zelo stežka vžge, če je ogret. Pri tem ob neuspelem vžigu utripa lučka za napako na elektroniki.
(2) Ob ustavljaju avtomobila (npr. pred semaforjem) motor začne drhteti, podobno kot če tik pred ustavitvijo ne bi pritisnil sklopke. Ko se avto popolnoma ustavi, drhtenje včasih izgine, včasih pa ne. Občasno pa motor ob ustavitvi avtomobila enostavno ugasne in prižge se lučka za napako na elektroniki.
(3) Pri odločnejšem speljevanju avto včasih nima moči. Tudi če pohodim stopalko za plin do konca, traja sekundo, dve, da se obrati motorja sploh povečajo.
Zgoraj opisane težave so izrazitejše in pogostejše v vlažnem vremenu (dež) ali, ko je temperatura zraka visoka (kot npr. danes).
Bojda naj bi težavo povzročal pokvarjen merilec pretoka zraka (luftmesser) ali ventil prostega teka, ali pa oba skupaj. To pravi sosed, ki je "popoldanski mehanik".
Seveda lahko avto peljem na uradni servis, da ga priklopijo na tester, a bom za to odštel cca. 30-50€. Še dodatnih 250€ pride menjava merilca pretoka zraka, če je napaka res v njem. Če pa je okvarjen tudi ventil prostega teka, je potrebno prišteti še dodatnih cca. 250€. Torej v najboljšem primeru 300€, kar pa je skoraj tretjina tržne vrednosti avta.
Zato me zanima, ali obstaja pri merilcu pretoka zraka in ventilu prostega teka še kakšna druga možnost, kot zamenjava z novim, ali ju je torej možno na kakšen način ponovno obuditi v življenje.
aljazh ::
Oba filtra sta bila zamenjana na zadnjem servisu pred 7.000km, tako da dvomim, da bi bilo to.
kronik ::
Kolegu je na Corsi letnik 95 oksidirala neka tuljava - nova je kr draga, zato ti jo naj samo sčisti. Zal trenutno nevem tocno keri del je to.
gig ::
Ali se števec kilometrov kaj čudno obnaša? Mogoče kaj trza ipd? Meni se je pri Astri dogajalo podobno, ko mi je šla zajla za števec.
jype ::
Enake simptome imamo pri stari Nissan Micri (prestari, da bi se splačalo kaj dosti popravljat). Niso še ugotovili, kaj je narobe. Če ti bodo popravili, povej, kaj je bilo :)
Če zvem ti pa povem, kaj bi lahko bilo :)
Če zvem ti pa povem, kaj bi lahko bilo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Phoebus ::
jype: pri stari mašini ki nima računalnika in vbrizga nima kaj dosti bit- prepucaš loputo, menjaš ves potrošni material; vklj. s svečkami, menjaš kable bi moralo delat.
Ponavadi so pri starih avtih krivi kabli (ker izolacija preperi potem pa prebijajo; sploh ko je malo bolj vlažno).
Ponavadi so pri starih avtih krivi kabli (ker izolacija preperi potem pa prebijajo; sploh ko je malo bolj vlažno).
El Barto ::
Ja kot si že dobil odgovor: merilec pretoka zraka, EGR ventil, oz. kak senzor položaja glavne gredi ali pa odmične gredi (če ga ima).
Pa še vprašanje: a mrzel pa deluje normalno, ker če je to, potem je senzor za položaj gredi fuč.
Pa še vprašanje: a mrzel pa deluje normalno, ker če je to, potem je senzor za položaj gredi fuč.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
jype ::
Phoebus, je računalnik.
El Barto> Pa še vprašanje: a mrzel pa deluje normalno, ker če je to, potem je senzor za položaj gredi fuč.
Ja, mrzel pri nas deluje tako kot je treba, takoj ko se segreje, pa začne svirat.
Na servisu "računalnik pravi, da je vse OK".
El Barto> Pa še vprašanje: a mrzel pa deluje normalno, ker če je to, potem je senzor za položaj gredi fuč.
Ja, mrzel pri nas deluje tako kot je treba, takoj ko se segreje, pa začne svirat.
Na servisu "računalnik pravi, da je vse OK".
xabre ::
Zelo verjetno je lahko tudi TPS.
Najboljš da ga na tester priklopiš, boljš kot pa da menjavaš vse po vrsti.
Najboljš da ga na tester priklopiš, boljš kot pa da menjavaš vse po vrsti.
jype ::
xabre> Najboljš da ga na tester priklopiš, boljš kot pa da menjavaš vse po vrsti.
Ja pa saj to ga vsakič, ko pride na servis, pa vedno pravijo, da je vse kul (in priznajo, da ni, ker ogreta mašina umira, ampak ne vejo kaj je narobe).
Ja pa saj to ga vsakič, ko pride na servis, pa vedno pravijo, da je vse kul (in priznajo, da ni, ker ogreta mašina umira, ampak ne vejo kaj je narobe).
El Barto ::
Ja sej ponavadi je vse OK, samo ne gre
Ravno iz tega razloga sem si omislil opremo za diagnostiko za svojo Bello, ker servisi so kar so - nič.
OK nazaj na temo - senzor ni še popolnoma odpovedal (ker mrzel deluje), ko se pa ogreje p ne del več pravilno - pač zamenjat.
Ravno iz tega razloga sem si omislil opremo za diagnostiko za svojo Bello, ker servisi so kar so - nič.
OK nazaj na temo - senzor ni še popolnoma odpovedal (ker mrzel deluje), ko se pa ogreje p ne del več pravilno - pač zamenjat.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
xabre ::
Če pod štangasom crkuje je motorček prostega teka ali merilec pretoka zraka (če ga ima).
Če se pa gas odziva z zamikom, je pa tps ali pa en vakuumski merilnik na sesalnem kolektorju, če ga ima.
Če se pa gas odziva z zamikom, je pa tps ali pa en vakuumski merilnik na sesalnem kolektorju, če ga ima.
El Barto ::
Vidim, da se tama razvija, pa bi jo še jaz malce ugrabil, ker je že govora o GM-ovih in vzhodnih proizvodih
Oče ima Nubiro 1.6 SX 16V prevoženih 110 kkm, l.99, problem je pa sledeč:
- če pritisneš na gas je čutiti rahlo zamudo na motorju, ko pa gas spustiš je pa zamuda še večja preden začnejo obrati upadat, isto se dogaja med vožnjo
- ko pa obrati padajo (zaviranje z motorjem) tam okoli 1600 rpm začne motor sam vleči (brez pritiskanja na gas), sicer ga čez en čas mine
- če med vožnjo stisnem sklopko, obrati ne padejo na cca 800-900 rpm, ampak ostanejo tam nekje med 1400 in 1800 rpm (kdaj celo 2000), če se pa avto ustavi, pa obrati padejo na normalene (pa pri zaviranju nisem zadel gas pedala)
- zamenjan je bil motorček prostega teka in senzor (potenciometer) za položaj dušilne lopute
- EGR ventil pa zgleda, da ima fuč membrano (sicer izgleda, da je zaprt), zatorej sem zablokiral vakumsko cevko do njega a brez opazne spremembe, sedaj je EGR tudi že zablokiran
- notranjost sesalnega kolektorja je izgledala kot en zelo zaoljen in precej sajast auspuh - svinjarija na kubik (verjetno nastala zaradi problema z EGR ventilom), sedaj je očiščena
Vmes je bilo že menjano tesnilo glave (spustilo), tefloni, svečke, očiščeni vrhi batov, očiščen izgorevalni prostor ter ventili
Sicer avto dobro vleče izpuh je v redu (tehnični BP), izvršen je bil že tudi ECU reset in IDLE learning, pa nič.
Mogoče kdo kaj ve o teh stvareh in koko bi se dalo rešit, ker sem podobne probleme videl na večih Nubirah.
Oče ima Nubiro 1.6 SX 16V prevoženih 110 kkm, l.99, problem je pa sledeč:
- če pritisneš na gas je čutiti rahlo zamudo na motorju, ko pa gas spustiš je pa zamuda še večja preden začnejo obrati upadat, isto se dogaja med vožnjo
- ko pa obrati padajo (zaviranje z motorjem) tam okoli 1600 rpm začne motor sam vleči (brez pritiskanja na gas), sicer ga čez en čas mine
- če med vožnjo stisnem sklopko, obrati ne padejo na cca 800-900 rpm, ampak ostanejo tam nekje med 1400 in 1800 rpm (kdaj celo 2000), če se pa avto ustavi, pa obrati padejo na normalene (pa pri zaviranju nisem zadel gas pedala)
- zamenjan je bil motorček prostega teka in senzor (potenciometer) za položaj dušilne lopute
- EGR ventil pa zgleda, da ima fuč membrano (sicer izgleda, da je zaprt), zatorej sem zablokiral vakumsko cevko do njega a brez opazne spremembe, sedaj je EGR tudi že zablokiran
- notranjost sesalnega kolektorja je izgledala kot en zelo zaoljen in precej sajast auspuh - svinjarija na kubik (verjetno nastala zaradi problema z EGR ventilom), sedaj je očiščena
Vmes je bilo že menjano tesnilo glave (spustilo), tefloni, svečke, očiščeni vrhi batov, očiščen izgorevalni prostor ter ventili
Sicer avto dobro vleče izpuh je v redu (tehnični BP), izvršen je bil že tudi ECU reset in IDLE learning, pa nič.
Mogoče kdo kaj ve o teh stvareh in koko bi se dalo rešit, ker sem podobne probleme videl na večih Nubirah.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
aljazh ::
El Barto, enako se je dogajalo meni na Corsi kakšni 2 leti nazaj. Tedaj so na servisu očistili EGR ventil in težave so izginile.
Če se vrnem k sedanjim problemom:
Opisani simptomi se pojavljajo, ko se motor ogreje na delovno temperaturo. Še izrazitejši so, če je temperatura zraka visoka ali če dežuje. Najbrž bom raskiral tistih 30-50 eur in ga v prihodnjih dneh peljal na tester. Da vsaj vem pri čem sem in ali se sploh splača popravljati. Kajti če bi popravilo zneslo več kot 300€, se mi ne splača popravljati, saj je to že tretjina vrednosti tega avta. Tako ali tako je v letih in kilometrih, ko zna začeti odpovedovati vse po vrsti.
Če se vrnem k sedanjim problemom:
Opisani simptomi se pojavljajo, ko se motor ogreje na delovno temperaturo. Še izrazitejši so, če je temperatura zraka visoka ali če dežuje. Najbrž bom raskiral tistih 30-50 eur in ga v prihodnjih dneh peljal na tester. Da vsaj vem pri čem sem in ali se sploh splača popravljati. Kajti če bi popravilo zneslo več kot 300€, se mi ne splača popravljati, saj je to že tretjina vrednosti tega avta. Tako ali tako je v letih in kilometrih, ko zna začeti odpovedovati vse po vrsti.
Scorpia ::
Mal preveč je 30-50 evrov za ta tester. Zdej ne vem ali je to če sam priklopijo na računalnik avta?
Avto sam zna zaznat napako in to tudi shrani v spomin pa se sam pogleda. Tko da je zame že 1 evro preveč, ker to je 1 minut pritiskanja po gumbih da pogledaš če avto javlja napako. Men so zastonj pogledal, sam ne v tej državi.
Avto sam zna zaznat napako in to tudi shrani v spomin pa se sam pogleda. Tko da je zame že 1 evro preveč, ker to je 1 minut pritiskanja po gumbih da pogledaš če avto javlja napako. Men so zastonj pogledal, sam ne v tej državi.
aljazh ::
30-50€ je informacija, ki sem jo dobil na pooblaščenem servisu. Najbrž je 30€, če samo priklopi tester in odčita podatke, 50 pa če zraven še vtakne svojo glavo pod pokrov motorja in uporabi še biološke senzorje
Tale Corsa žal nima nobenega LCDjčka ali podobnih sodobnih elektronskih pripomočkov med števci, tako da se mi ne sanja, kje bi lahko prebral kakšne kode napak. Edina tipka je tista za resetiranje "tamalega" števca prevoženih kilometrov, pa še ta je mehanska.
Avta sicer še nisem peljal na tester, ker ta teden enostavno nimam časa, naši vrli servisi pa imajo še slabši urnik dela kot državni uradniki. Najbrž bom šel tja v ponedeljek ali torek, potem pa poročam.
Tale Corsa žal nima nobenega LCDjčka ali podobnih sodobnih elektronskih pripomočkov med števci, tako da se mi ne sanja, kje bi lahko prebral kakšne kode napak. Edina tipka je tista za resetiranje "tamalega" števca prevoženih kilometrov, pa še ta je mehanska.
Avta sicer še nisem peljal na tester, ker ta teden enostavno nimam časa, naši vrli servisi pa imajo še slabši urnik dela kot državni uradniki. Najbrž bom šel tja v ponedeljek ali torek, potem pa poročam.
Scorpia ::
To se priklopi zraven tam kjer imaš varovalke in se ne gleda prek zaslona od avta. Pejt raje kakšnemu privatniku pa se z njim zmeni da ti pogleda, če ti avto javlja kakšno napako. Boš zihr ceneje pršu.
aljazh ::
Danes bil pri (nepooblaščenem) mehaniku. Očistil je EGR ventil, ki je bil precej zapackan. Po cca. 20 prevoženih kilometrih je stanje boljše kot prej, za realno oceno ali je sedaj z avtom vse v redu, pa moram napraviti še kaj več km.
mevden ::
jst mam pa en problem na vectri. letnik je 1996, 30 000km prevoženih. uglavnem pri speljevanju mi avto malce zacuka. tko ene 2,3x pol pa dela normalno. če vozim v prvi nekje na 1500 obratov mi tud cuka. kar je nad temi obrati zelo lepo dela. tudi v leru lepo dela in nič ne trokira. kaj bi to lahko bilo?
menjani so bili vsi filtri, svečke. a je možn da je EGR ventil zapacan?
menjani so bili vsi filtri, svečke. a je možn da je EGR ventil zapacan?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | audi a4 2.0tdiOddelek: Na cesti | 10894 (9677) | -valvoline- |
» | Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19438 (12380) | jalovec09 |
» | Problem seat ibiza 1.6 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7731 (5698) | p3ro |
» | I: Opel meriva 1.7cdti pomočOddelek: Na cesti | 5688 (5117) | Pro_moted |
» | Audi a4 2,5tdi motnjeOddelek: Na cesti | 3365 (2419) | korenje3 |