Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
codeMonkey ::
Ma s tem prideš iz ljubljane v celje in nazaj s "potovalno hitrostjo"?
Ce ne, pa ga pac priklopis vmes, ko si tam. Ni nek problem.
Je pa res v tem primeru verjetno smiselno doplacati za 11kW polnjenje. V 2,5h je poln (10-100%). Ce rabis hitreje pa gres na DC 50kW, pa je v pol ure reseno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
iKst_ ::
Ma s tem prideš iz ljubljane v celje in nazaj s "potovalno hitrostjo"?
Google maps pravi, da je to 160km. Verjetno bi šlo, če bi malo pazil.
Ampak, zakaj bi se vozil s tem na relaciji LJ-CE s Twingotom? Če je to pogosta relacija, verjetno ne boš kupil Twinga. Za 3x na leto, pa ne bo problem na cilju priklopiti na polnilnico, vmes, ko greš po opravkih.
Je pa res v tem primeru verjetno smiselno doplacati za 11kW polnjenje.
A serijsko nima 11kW? Je to že uradno?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()
codeMonkey ::
Sem nekje bral da je stanardno 6,6kW AC in da z doplacilom dobis 11kw AC in 50kw DC. To se kar rabi, ce gres iz mesta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

endelin ::
Ampak, zakaj bi se vozil s tem na relaciji LJ-CE s Twingotom?
Zato ker smo se v pre-EV dobi s takšnimi vozili brez težav prevažali po 100km dnevno
hojnikb ::
Ma s tem prideš iz ljubljane v celje in nazaj s "potovalno hitrostjo"?
če assumamo 160km za roundtrip in 27.5kWh razpolozljive energije. Odstejmo se 10% za rezervo in degradacijo pa rabis porabo cca 15.5kWh/100km da sfuras to relacijo. Z 110km/h mislim da bi se to dalo bp se z neki rezerve. Pozimi in 130km/h? Pozabi.
#brezpodpisa
iKst_ ::
Ampak, zakaj bi se vozil s tem na relaciji LJ-CE s Twingotom?
Zato ker smo se v pre-EV dobi s takšnimi vozili brez težav prevažali po 100km dnevno![]()
Saj 100km gre brez problema, ti si pisal o 160.
Drugače pa poznam kar nekaj ljudi, ki se nikoli ne vozijo na tej relaciji, še posebej ne z mestnim malčkom, ki je 2. avto pri hiši.
kow ::
Tesla bo letos prodala cirka 20k cybertruckov, lani so jih 50k. Market leader ford, bo verjetno prodal cirka 30k F150 Lightningov.
Dodatno je zanimivo, da ceprav imajo elektricarji veliko slabost, ki je manjsi range (sploh ce vleces prikolico), vse kaze da so lastniki zaradi ostalih prednosti s svojimi vozili zadovoljni. Zna biti, da bo po nekaj letih ze zaradi pozitivnih odzivov, pripeljalo do vecje prodaje.
Sploh, ce bo vzdrzevanje poceni in ne bo vecjih tezav. Prihranki pri vzdrzevanju in gorivu, bodo potem prepricali uporabnike, da je slabsi range dober tradeoff. Bomo videli.
https://www.cnbc.com/2025/11/06/ford-f-...
Potencialno dobra novica za Rivian in Teslo.
UkrFTW!! ::
20 jurjev in se pogovarjate, da ne boš šel iz mesta. Ste normalni ali vam je EV norija popolnoma zmešala pamet?
Da ne govorimo o tem, da je to kao 2. Avto. Kot da so ostali EV lahko 1. Avto. To niti 5. Avto ni.
Da ne govorimo o tem, da je to kao 2. Avto. Kot da so ostali EV lahko 1. Avto. To niti 5. Avto ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: UkrFTW!! ()
M-XXXX ::
Utk ::
Twingo je čist ok. Lahko bi bil par jurjev cenejši, ali pa vsaj da ima neko normalno opremo za 20 jurjev (vsaj 3f polnjenje je nujno v teh časih).
Mere so kakršne so, za mesto, baterija je za tak avto dovolj velika.
Mere so kakršne so, za mesto, baterija je za tak avto dovolj velika.
codeMonkey ::
Statistika za oktober
Kje je Dacia? Vidim neke Tesle, VW, Skode na vrhu, pa je zgoraj bilo receno da je Dacia najbolj prodajan BEV…
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
20 jurjev in se pogovarjate, da ne boš šel iz mesta. Ste normalni ali vam je EV norija popolnoma zmešala pamet?
Da ne govorimo o tem, da je to kao 2. Avto. Kot da so ostali EV lahko 1. Avto. To niti 5. Avto ni.
Imam EV audija. Tole bi bil brez težave manjši drugi avto. Zakaj ne?
Ocitno je ogromno ljudi, ki se vozi cez pol drzave po minimalno placo, pa jim je 20k nepredstavljiva cena (brez subvencije) in rajsi namesto 100 EUR obroka za lizing na mesec, placajo toliko za gorivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
M-XXXX ::
codeMonkey je izjavil:
20 jurjev in se pogovarjate, da ne boš šel iz mesta. Ste normalni ali vam je EV norija popolnoma zmešala pamet?
Da ne govorimo o tem, da je to kao 2. Avto. Kot da so ostali EV lahko 1. Avto. To niti 5. Avto ni.
Imam EV audija. Tole bi bil brez težave manjši drugi avto. Zakaj ne?
Ocitno je ogromno ljudi, ki se vozi cez pol drzave po minimalno placo, pa jim je 20k nepredstavljiva cena (brez subvencije) in rajsi namesto 100 EUR obroka za lizing na mesec, placajo toliko za gorivo.
Taki ne bodo kupili ne novega električnega ne novega bencinskega ne novega dizelskega.
Niti ne 5 let starega električnega niti ne 5 let starega bencinskega...
Vidimo kamm pes taco moli?
Da za take proizvajalci ne delajo avtov. In jih ne bodo.
iKst_ ::
Alexius Heristalski ::
codeMonkey je izjavil:
Statistika za oktober
Kje je Dacia? Vidim neke Tesle, VW, Skode na vrhu, pa je zgoraj bilo receno da je Dacia najbolj prodajan BEV…
Je ne more biti, razen iz uvoza, ker letošnjega modela pri nas sploh ne prodajajo in tudi 2026 ne bodo. Še lani so prodajali le zalogo iz prejšnjih let, čisto na koncu se jih je dalo dobiti za 9990 EUR po subvenciji.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
codeMonkey ::
Alexius Heristalski je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Statistika za oktober
Kje je Dacia? Vidim neke Tesle, VW, Skode na vrhu, pa je zgoraj bilo receno da je Dacia najbolj prodajan BEV…
Je ne more biti, razen iz uvoza, ker letošnjega modela pri nas sploh ne prodajajo in tudi 2026 ne bodo. Še lani so prodajali le zalogo iz prejšnjih let, čisto na koncu se jih je dalo dobiti za 9990 EUR po subvenciji.
Torej samo nakladanje zgoraj :)
alekskac ::
codeMonkey je izjavil:
20 jurjev in se pogovarjate, da ne boš šel iz mesta. Ste normalni ali vam je EV norija popolnoma zmešala pamet?
Da ne govorimo o tem, da je to kao 2. Avto. Kot da so ostali EV lahko 1. Avto. To niti 5. Avto ni.
Imam EV audija. Tole bi bil brez težave manjši drugi avto. Zakaj ne?
Ocitno je ogromno ljudi, ki se vozi cez pol drzave po minimalno placo, pa jim je 20k nepredstavljiva cena (brez subvencije) in rajsi namesto 100 EUR obroka za lizing na mesec, placajo toliko za gorivo.
Taki ne bodo kupili ne novega električnega ne novega bencinskega ne novega dizelskega.
Niti ne 5 let starega električnega niti ne 5 let starega bencinskega...
Vidimo kamm pes taco moli?
Da za take proizvajalci ne delajo avtov. In jih ne bodo.
Pri nas sirotinja res na to ne more računat. V Italiji si vsaj novega Leapa T03 lahko privošijo, (čeprav je T03 res malček ampak peš in na bus ti pa vseeno ni treba) za slabih 5K€.
Gregor P ::
Alexius Heristalski je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Statistika za oktober
Kje je Dacia? Vidim neke Tesle, VW, Skode na vrhu, pa je zgoraj bilo receno da je Dacia najbolj prodajan BEV…
Je ne more biti, razen iz uvoza, ker letošnjega modela pri nas sploh ne prodajajo in tudi 2026 ne bodo. Še lani so prodajali le zalogo iz prejšnjih let, čisto na koncu se jih je dalo dobiti za 9990 EUR po subvenciji.
Da, 10.000 evrov je ustrezna cena …
Sam sem tudi mnenja, da za povprečnega državljana, povprečen avto ne bi smel stati več kot 10.000 evrov (in to mislim novo vozilo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
PluribusUnum ::
Še ena klasa avtomobila v državi, ki praktično mora imet vsak prebivalec avtomobil. Avto je še vedno avto, e-pogon predstavlja nekaj procentov spremembe avtomobila. Transparentnost pri štromu da GO, če zdrži trajno navor dobi še kart zraven. Kompenzacija win-win ker je na napredek za računat.
codeMonkey ::
Sem hodil po trgovskem centru danes in so imeli akcijo na tole: https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw...
Na lizing za 37990 eur. Moras biti pogumen, da ga ka kupis, ampak cena je pa zanimiva.
Na lizing za 37990 eur. Moras biti pogumen, da ga ka kupis, ampak cena je pa zanimiva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Alexius Heristalski ::
Da, 10.000 evrov je ustrezna cena …
Sam sem tudi mnenja, da za povprečnega državljana, povprečen avto ne bi smel stati več kot 10.000 evrov (in to mislim novo vozilo).
Čestitam za tak zaključek, zdaj pa lahko dodaš še dva jurja in dobiš Leapmotor T03 z močnejšim motorjem, 10 kWh večjo baterijo (poleti je to dodatnih 100 km po regionalki), hitrim polnjenjem in boljšo serijsko opremo, ki za nameček deluje tudi manj ceneno kot Spring.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
codeMonkey ::
Jaz bi tudi Ferrarija za 50k. Tak avto ne bi smel stati vec.
Mislim, toliko konkurence, kot je na tem podrocju, pa s Kitajci je samo se vec, pa se vedno se sanja o nekih smesno nizkih cenah, blazno hudih marzah in ne vem kaj se vse. Proizvajalci pa vmes propadajo. In to taki z zgodovino. Mnenja kot mnenja, vemo kaj velja za njih, realnost je pa pac realnost.
Mislim, toliko konkurence, kot je na tem podrocju, pa s Kitajci je samo se vec, pa se vedno se sanja o nekih smesno nizkih cenah, blazno hudih marzah in ne vem kaj se vse. Proizvajalci pa vmes propadajo. In to taki z zgodovino. Mnenja kot mnenja, vemo kaj velja za njih, realnost je pa pac realnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
sealcradle ::
Katera Tesla je zdej najboljša? Kako je model Y glede lege na cesti?
Kaj je fora glede rear-wheel drive in all wheel drive? To zadnje je tko kot 4x4, rear pa tko kot BMW?
A autopilota lahko kasneje nadgradiš al je to to kar Izbereš ob nakupu?
Kaj je fora glede rear-wheel drive in all wheel drive? To zadnje je tko kot 4x4, rear pa tko kot BMW?
A autopilota lahko kasneje nadgradiš al je to to kar Izbereš ob nakupu?
iKst_ ::
Najboljša je tista, ki ti pokrije največ potreb.
Za družinski avto, v katerem rabiš občasno več prostora za prtljago je IMHO Model Y odličen. Prostora je res veliko, kabina udobna. Glede lege težko napišem, ker ima vsak svoje kriterije. Za 2 tonski crossover se pelje solidno, ampak ni to BMW X3M ali Macan. Pa za hitro vožnjo ni ravno najboljša izbira. Nad 160-170 postane vožnja precej naporna.
Rear-wheel drive = 1 motor, pogon na zadnja kolesa. AWD = 2 motorja (en spredaj, en zadaj), pogon na vsa 4 kolesa, več moči, boljši pospeški, nekoliko višja poraba.
Za družinski avto, v katerem rabiš občasno več prostora za prtljago je IMHO Model Y odličen. Prostora je res veliko, kabina udobna. Glede lege težko napišem, ker ima vsak svoje kriterije. Za 2 tonski crossover se pelje solidno, ampak ni to BMW X3M ali Macan. Pa za hitro vožnjo ni ravno najboljša izbira. Nad 160-170 postane vožnja precej naporna.
Rear-wheel drive = 1 motor, pogon na zadnja kolesa. AWD = 2 motorja (en spredaj, en zadaj), pogon na vsa 4 kolesa, več moči, boljši pospeški, nekoliko višja poraba.
a_borlak ::
Twingo ali Leapmotor T03 je samo vprašanje, kateri ti je bolj všeč oz. koliko te kateri na koncu pride ceneje. Oba sta za štiri, oba imata relativno majhno baterijo, oba imata hitro polnjenje (ok, počasno, a nekaj je), prtljažnik ima Twingo malo večji, je pa zato Leapmotor višji, končna hitrost tam tam, pospeški prav tako. Se pravi se odločaš med tem ali boš kupil evropski ali kitajski avto oz. boš šel v salon in rekel, če ti dajo dodaten popust, da ga vzameš ali greš po kitajca oz. kje ga dobiš hitreje, če se ti mudi. Aja, pa gledaš, da imaš servis kje blizu, kakšna je splošna garancija in to je to, kar odloča. Končno malo konkurence, le še Boxa spustijo pod 20k, pa se lahko pogovarjamo o tem, da se mali avti vsaj na enem delu vračajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: a_borlak ()
PacificBlue ::
Kaj pa awd vs rwd pri EV v zimskih razmerah(hribi)?
Dober traction control, dobre gume vplivajo oz deloma negirajo potrebo po awd ali je bolj pametno gledati za awd?
Dober traction control, dobre gume vplivajo oz deloma negirajo potrebo po awd ali je bolj pametno gledati za awd?
I’m out.
:3
:3
iKst_ ::
Traction control oz. nasploh regulacija navora na kolesih je pri EVjih precej bolj natančna in hitrejša kot pri ICE. Ampak vseeno, ne pričakuj čudežev.
Sicer pa z dobrimi gumami in malo občutka načeloma prideš povsod, kjer plužijo (ne samo z EV).
Sicer pa z dobrimi gumami in malo občutka načeloma prideš povsod, kjer plužijo (ne samo z EV).
codeMonkey ::
Mene tudi res zanima kako bo z RWD po snegu. Mi pa zdaj zimske gume precej bolj primejo kot originalne letne.

endelin ::
Če so se lahko švabi desetletja vozili po smučiščih z S klasami na zadnji pogon mislim da ne bo težava niti z ev. Kupite najmanjša možna kolesa in bo.
fikus_ ::
Zadnji pogon se v tezjih razmerah obnese bolje kot prednji. Prad 4x4 so rally avtomobili imeli zadnji pogon. Mora pa tudi težišče biti pravo.
Motor spredaj 8n pogon zadaj ni prava kombinacija.
Motor spredaj 8n pogon zadaj ni prava kombinacija.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
mehatronik12 ::
Mogoče je že kdo vozil Mazda 6e.
V Mariboru jo ponujajo za 39500€ z gotovino ali njihovim financiranjem (opremo ima v tem paketu vbistvu vse kar gre...).
Meni osebno se zdi boljša izbira kot naprimer ista cena za Tesla 3 (predvsem boljši izgled in več prostora), kaj je še kaj drugega v tem rangu in cena maks 40k€!?
==> ID7 je circa 5k€ dražji ima pa bistveno večjo baterijo in domet... (spuščajo kaj cene pri prodajalcih ali ima kdo izkušnje?)
==> sam ne najdem kaj dosti :(
Punca prodaja BMW serije 2 in išče nekaj električnega do maks 35k€ ali manj seveda :D. Tak da recimo avti pri 40k€ pa pol še subvencija.
Aja pa redno se vozi Šentilj(MB)==> LJ in se nemisli ustavljat tudi če je zunaj -15¨C, tak da avto mora narediti tudi čez pet let, pozimi in ob 140km/h na AC (povprečno recimo 110km/h) teh 280km!
==> Aja od opreme bi imela HeadsUp, aktivni tempomat pa predgretje (to pravi da je nujno :))
V Mariboru jo ponujajo za 39500€ z gotovino ali njihovim financiranjem (opremo ima v tem paketu vbistvu vse kar gre...).
Meni osebno se zdi boljša izbira kot naprimer ista cena za Tesla 3 (predvsem boljši izgled in več prostora), kaj je še kaj drugega v tem rangu in cena maks 40k€!?
==> ID7 je circa 5k€ dražji ima pa bistveno večjo baterijo in domet... (spuščajo kaj cene pri prodajalcih ali ima kdo izkušnje?)
==> sam ne najdem kaj dosti :(
Punca prodaja BMW serije 2 in išče nekaj električnega do maks 35k€ ali manj seveda :D. Tak da recimo avti pri 40k€ pa pol še subvencija.
Aja pa redno se vozi Šentilj(MB)==> LJ in se nemisli ustavljat tudi če je zunaj -15¨C, tak da avto mora narediti tudi čez pet let, pozimi in ob 140km/h na AC (povprečno recimo 110km/h) teh 280km!
==> Aja od opreme bi imela HeadsUp, aktivni tempomat pa predgretje (to pravi da je nujno :))
pegasus ::
mehatronik12 je izjavil:
==> ID7 je circa 5k€ dražji ima pa bistveno večjo baterijo in domet... (spuščajo kaj cene pri prodajalcih ali ima kdo izkušnje?)Par jurjev dobiš popusta če plačaš vse naenkrat. Tolk so men dali ... je pa ID.7 v Sloveniji že v osnovi skoraj pol cenejši kot v Nemčiji npr. Ne me vprašat zakaj ...

endelin ::
Saj to mazda 6 e sploh ni mazda ampak en generičen kitajski rebrandan model kakor sem bral
iKst_ ::
Razvoj in proizvodnja je kitajska v joint venture firmi Changan Mazda.
Tole bo verjetno težko z 68kWh baterijo. IMHO rabiš Model 3 LR, ID7 z 82kWh ali kaj podobnega, če ne misliš delati kompromisov. V normalnih pogojih ni problema, ampak pozimi pri -15 se pa načeloma doseg kar konkretno zniža. Načeloma ne želiš vsak dan priti domov s 5% baterije, je dobro imeti malo lufta pri dosegu.
Aja pa redno se vozi Šentilj(MB)==> LJ in se nemisli ustavljat tudi če je zunaj -15¨C, tak da avto mora narediti tudi čez pet let, pozimi in ob 140km/h na AC (povprečno recimo 110km/h) teh 280km!
Tole bo verjetno težko z 68kWh baterijo. IMHO rabiš Model 3 LR, ID7 z 82kWh ali kaj podobnega, če ne misliš delati kompromisov. V normalnih pogojih ni problema, ampak pozimi pri -15 se pa načeloma doseg kar konkretno zniža. Načeloma ne želiš vsak dan priti domov s 5% baterije, je dobro imeti malo lufta pri dosegu.
codeMonkey ::
En ID7 in ena trojka LR, pa je reseno. Heads-up je fin, in res skoda, da ga v Teslah ni, ampak temu se clovek lahko odpove. Da pa bi kupil zaradi izgleda zanic tech, pa sploh ni smiselno.
mehatronik12 ::
Tesla 3 ne pride v postev, prtlaznika dobesedno ni. Vidim pri sodelavcih , da je ta prtlaznik cist mimo (mini odprtina)... in z dvema otrokoma se transportira vedno nekaj....
Glede HUD-a pa ne da je fin ce si nanj navajen, je pac top (tudi pri meni must to have). Nisem pa te razumel Codemonkey si mnenja , da je zanič tech ta od ID7 al od Mazde?
==> Bom se šel amlo pozanimat za ID7 (na avtonet je 43300€), če ga dajo še kaj ceneje....
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Će se ga da dobiti za nevem 42000€ pol je verjetno res bistveno boljša varijanta kot Mazda
Glede HUD-a pa ne da je fin ce si nanj navajen, je pac top (tudi pri meni must to have). Nisem pa te razumel Codemonkey si mnenja , da je zanič tech ta od ID7 al od Mazde?
==> Bom se šel amlo pozanimat za ID7 (na avtonet je 43300€), če ga dajo še kaj ceneje....
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Će se ga da dobiti za nevem 42000€ pol je verjetno res bistveno boljša varijanta kot Mazda
codeMonkey ::
Sem nekako razumel da isces dva avtomobila.
Za udobno voznjo na relaciji LJ-MB rabis aerodinamicno limuzino z dobrim pogonom, pa za denar, ki si ga omenil. Jaz ne vem ce je pri teh zahtevah kaj primernejsega od M3. Mercedes CLA, bi bil tudi dober, ampak to je bistveno drazja stvar. Jaz sicer pridem v MB iz Dunaja, pa tudi iz Pule z Elroqom, ampak jaz sem predvsem rabil avto, ki je odlicen tudi za mestno voznjo, pa ceprav ni dober, kot bi bil lahko, na AC za druzinske poti (pa na koncu sploh ni slab niti za to).
Avto za otroke pa ze kot sam pravis, rabi prostor, ampak tudi range je pomemben, ker verjetno bi z njimi rad tudi kam sel, in si sam napisal da ima ID7 *bistveno* vecjo baterijo in range - tu sem mislil na tech. Me pa je malo zanimalo kako zgleda tale Mazda 6e in sem zdaj med malico malo pogledal na YT, in v osnovi ne zgleda slabo, ampak da imas baterijo kjer ne mores narediti niti 300 km, pa da gre za druzinski avto, ne vem, ni vredno.
Za udobno voznjo na relaciji LJ-MB rabis aerodinamicno limuzino z dobrim pogonom, pa za denar, ki si ga omenil. Jaz ne vem ce je pri teh zahtevah kaj primernejsega od M3. Mercedes CLA, bi bil tudi dober, ampak to je bistveno drazja stvar. Jaz sicer pridem v MB iz Dunaja, pa tudi iz Pule z Elroqom, ampak jaz sem predvsem rabil avto, ki je odlicen tudi za mestno voznjo, pa ceprav ni dober, kot bi bil lahko, na AC za druzinske poti (pa na koncu sploh ni slab niti za to).
Avto za otroke pa ze kot sam pravis, rabi prostor, ampak tudi range je pomemben, ker verjetno bi z njimi rad tudi kam sel, in si sam napisal da ima ID7 *bistveno* vecjo baterijo in range - tu sem mislil na tech. Me pa je malo zanimalo kako zgleda tale Mazda 6e in sem zdaj med malico malo pogledal na YT, in v osnovi ne zgleda slabo, ampak da imas baterijo kjer ne mores narediti niti 300 km, pa da gre za druzinski avto, ne vem, ni vredno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
RedDrake ::
Težava twingiča (ki je izjemno lušten btw) je dejansko doseg - ker ga naredi uporabnega samo kot drugi avto.
Vsak penzič iz random oddaljenih rovt, ki je sedaj komot sedel v svojega 10 let starega Hyundai i10 in se odpeljal v UKC LJ na pregled, tega z EV-jem z realnim dosegom pod ranga 150-200km ne more (zanesljivo pri raznih pogojih) narediti.
Kot omenjeno - avto ne zgleda slabo. Pokrije večino potreb večine ljudi. Težava je v tistih 5% ki jih ne pokrije. Če nimaš dveh vozil (tipična upokojenska varianta) je no-go. Torej spet nekaj za tiste ki "imajo" in ne za tiste ki "nimajo".
V roku 20-30 let bo še kaj drugega v igri kot samo "energetska revščina", ki jo trenutno še slabšajo sončničarji. Samo to je itak "future problem". Nekaj kar večina ljudi ne dojema, ker imajo prefrontalni korteks pač malce prešvoh.
Vsak penzič iz random oddaljenih rovt, ki je sedaj komot sedel v svojega 10 let starega Hyundai i10 in se odpeljal v UKC LJ na pregled, tega z EV-jem z realnim dosegom pod ranga 150-200km ne more (zanesljivo pri raznih pogojih) narediti.
Kot omenjeno - avto ne zgleda slabo. Pokrije večino potreb večine ljudi. Težava je v tistih 5% ki jih ne pokrije. Če nimaš dveh vozil (tipična upokojenska varianta) je no-go. Torej spet nekaj za tiste ki "imajo" in ne za tiste ki "nimajo".
V roku 20-30 let bo še kaj drugega v igri kot samo "energetska revščina", ki jo trenutno še slabšajo sončničarji. Samo to je itak "future problem". Nekaj kar večina ljudi ne dojema, ker imajo prefrontalni korteks pač malce prešvoh.
BigWhale ::
codeMonkey je izjavil:
En ID7 in ena trojka LR, pa je reseno. Heads-up je fin, in res skoda, da ga v Teslah ni, ampak temu se clovek lahko odpove. Da pa bi kupil zaradi izgleda zanic tech, pa sploh ni smiselno.
Zdaj, ko so trojke dobile kamero v odbijacu in rocko za zmigavce, so za odtenek boljsi avto kot so bile. Edini resen minus, poleg tega, da je to pac Tesla, je pri trojki prtljaznik. V avto ne spravis nobene vecje stvari.
Me prav zanima kolk tezko bo prodajat stare trojke brez tega cez nekaj casa. :>
alekskac ::
Mah, ta mračna napoved, kako se bo roba slabo prodajala, se meni zdi kr neki. Še nikoli se mi ni zgodilo da bi prodajalc rabljenega avta tekel za mano, ko sem rekel da mi je preveč denarja za to kar se prodaja. Ne glede na to kakšen klump, ali morda kaj boljšega, sem šel gledat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alekskac ()

endelin ::
Whejl: saj nisi kupil 911 kjer je dejansko problem če ni športnega avspuha, chrono paketa in full leather notranjosti
telexdell ::
Težava twingiča (ki je izjemno lušten btw) je dejansko doseg - ker ga naredi uporabnega samo kot drugi avto.
Vsak penzič iz random oddaljenih rovt, ki je sedaj komot sedel v svojega 10 let starega Hyundai i10 in se odpeljal v UKC LJ na pregled, tega z EV-jem z realnim dosegom pod ranga 150-200km ne more (zanesljivo pri raznih pogojih) narediti.
Kot omenjeno - avto ne zgleda slabo. Pokrije večino potreb večine ljudi. Težava je v tistih 5% ki jih ne pokrije. Če nimaš dveh vozil (tipična upokojenska varianta) je no-go. Torej spet nekaj za tiste ki "imajo" in ne za tiste ki "nimajo".
V roku 20-30 let bo še kaj drugega v igri kot samo "energetska revščina", ki jo trenutno še slabšajo sončničarji. Samo to je itak "future problem". Nekaj kar večina ljudi ne dojema, ker imajo prefrontalni korteks pač malce prešvoh.
Gledaš z očmi ICE fanatikov, kateri mora natankati v 5 min in nato v enem šusu prevoziti vsaj 1000 km. Torej- penzič gre pol ure prej od doma in lahko vmes tudi napolni EV, če je nuja. Lahko ga pelje otrok ali vnuk. Lahko gre na brezplačen avtobus ali brezplačen vlak. Iz oddaljenih krajev vsakodnevno vozijo rešilna vozila v UKC ker peljejo bolnike na preglede. V našem mestu imaš občinski električni avto s katerim te prostovoljec pelje na pregled...Seveda se pa lahko tudi jamra, kako ne gre...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: telexdell ()
Utk ::
Okoli UKC imaš kar nekaj polnilnic, beri, zastonj parking. Če ti ne uspe prit na njo, imaš v garažni hiši polnilnico, ura parkinga pa ni nič draža od ostalih tam.
V dveh urah dobiš 22 kwh. Če nisi prišel 300 km daleč, imaš dovolj do doma.
V dveh urah dobiš 22 kwh. Če nisi prišel 300 km daleč, imaš dovolj do doma.
