Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
a_borlak ::
Tisto, ko "večina" želi baterijo z 1000km dosega, jo naredijo in potem ni zanimanja ... https://eletric-vehicles.com/nio/nio-sa...
codeMonkey ::
Problem je da jo zelijo tisti, ki so na ICE :)
Do 100 kWh je cisto dovolj za osebni avtomobil. Z ustrezno infrastrukturo seveda. Jaz bi rajsi videl da pri tej kapaciteti delajo lazje baterije. Pa tudi manjse.
Do 100 kWh je cisto dovolj za osebni avtomobil. Z ustrezno infrastrukturo seveda. Jaz bi rajsi videl da pri tej kapaciteti delajo lazje baterije. Pa tudi manjse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
PluribusUnum ::
codeMonkey je izjavil:
Problem je da jo zelijo tisti, ki so na ICE :)
Do 100 kWh je cisto dovolj za osebni avtomobil. Z ustrezno infrastrukturo seveda. Jaz bi rajsi videl da pri tej kapaciteti delajo lazje baterije. Pa tudi manjse.
Bateriski extender je dobra rešitev, kaj rabi ta zadeva: notranji priključek, luknjo iz kabine na prosto v primeru izpusta, preprost pritrdilni mehanizem. Original naštimano in rentanje/prodaja extenderja pri autohišah da več svobode kot modificiranje. Koga čaka ta vlak je neznanka.
DamijanD ::
mehatronik12 je izjavil:
==> ID7 je circa 5k€ dražji ima pa bistveno večjo baterijo in domet... (spuščajo kaj cene pri prodajalcih ali ima kdo izkušnje?)Par jurjev dobiš popusta če plačaš vse naenkrat. Tolk so men dali ... je pa ID.7 v Sloveniji že v osnovi skoraj pol cenejši kot v Nemčiji npr. Ne me vprašat zakaj ...
A si poleg ID.7 gledali tudi kaj Nio et5t?
mehatronik12 ::
mehatronik12 je izjavil:
==> ID7 je circa 5k€ dražji ima pa bistveno večjo baterijo in domet... (spuščajo kaj cene pri prodajalcih ali ima kdo izkušnje?)Par jurjev dobiš popusta če plačaš vse naenkrat. Tolk so men dali ... je pa ID.7 v Sloveniji že v osnovi skoraj pol cenejši kot v Nemčiji npr. Ne me vprašat zakaj ...
A si poleg ID.7 gledali tudi kaj Nio et5t?
Ne, zakaj pa bi?
Cena na nemški strani od 50k€ naprej in domet po wltp 460km
https://www.nio.com/de_DE/bestandsfahrz...
Sem konfiguriral enga z dometom 520km in prideš z vsem 60k€ plus
Kdo je tak blesav , da kaj takega kupi!?
codeMonkey ::
V Nemciji in Avstriji je ta Nio se zelo cenovno konkurencen, ampak glede na to, da je iz nekega cudnega razloga ID.7 (pa Passat) bistveno znizan v Sloveniji, v tem primeru res nekako nima smisla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
mehatronik12 ::
Sem šel pogledat koliko teh jajc prodajo in vbistvu nič okoli 1000 na leto v celi Evropi in prodaja strmo pada.
iKst_ ::
Kdo je tak blesav , da kaj takega kupi!?
NIO je pač bistveno boljši avto kot ID7, ne more biti cenejši.
Bateriski extender je dobra rešitev, kaj rabi ta zadeva: notranji priključek, luknjo iz kabine na prosto v primeru izpusta, preprost pritrdilni mehanizem. Original naštimano in rentanje/prodaja extenderja pri autohišah da več svobode kot modificiranje. Koga čaka ta vlak je neznanka.
Kak baterijski extender? Zakaj bi sabo vozil dodatnih 100kg baterije, namesto, da bi se za par minut ustavil na hitri polnilnici? Nekateri res najdete problem za vsako rešitev.
Gregor P ::
Zato ker se ne ustaviš samo za par minut.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
iKst_ ::
Pri EV Clinic so naredili 18kWh range extender. Spodoben EV se mora za teh 18kWh ustaviti za 6-7 minut. Pa glede na to, da se normalni ljudje tako ali tako ustavijo, je porabljen čas za polnjenje praktično nič.
mehatronik12 ::
"NIO je pač bistveno boljši avto kot ID7, ne more biti cenejši."
Na podlagi česa je nio et5 boljši od ID7!? Tvojega neznanja/nepoznavanja al ker je kul govoriti da je vse nemško dandanes itak zanič, vse kitajsko pa top!?
Dal sem v primerjalnik.
1. Cena ID7 z polno opreme 45k€, NIO LR 60k€ ==> Zmagovalec ID7 gladko
2. Domet 590 proti 708 ==> ID7 gladko
3. Poraba 18,6 proti 13,6 ==> ID7 gladko
3. Prtljažnik 390 proti 530==> ID7 gladko
4. Hitrost polnjenja 125 proti 200 ==> ID7 gladko
5. Moč 360 proti 210 => Nio gladko
6. Prodaja ID7 v EU enih 1000x višja z razlogom
To so dejstva! in ne tvoje subjektivno mnenje ;).
Včasih res nemorem verjet kje živite nekateri!?
Na podlagi česa je nio et5 boljši od ID7!? Tvojega neznanja/nepoznavanja al ker je kul govoriti da je vse nemško dandanes itak zanič, vse kitajsko pa top!?
Dal sem v primerjalnik.
1. Cena ID7 z polno opreme 45k€, NIO LR 60k€ ==> Zmagovalec ID7 gladko
2. Domet 590 proti 708 ==> ID7 gladko
3. Poraba 18,6 proti 13,6 ==> ID7 gladko
3. Prtljažnik 390 proti 530==> ID7 gladko
4. Hitrost polnjenja 125 proti 200 ==> ID7 gladko
5. Moč 360 proti 210 => Nio gladko
6. Prodaja ID7 v EU enih 1000x višja z razlogom
To so dejstva! in ne tvoje subjektivno mnenje ;).
Včasih res nemorem verjet kje živite nekateri!?
pegasus ::
ID.7 sem vzel izključno zato, ker računam da bo na balkanu bolje držal ceno kot korejci in kitajci ;)
codeMonkey ::
Zato ker se ne ustaviš samo za par minut.
To dodatno baterijo nadomestis v nekaj minutah. 150+ kW ni nic posebnega danes, pa racunaj. Zdaj pa pomisli koliko casa zgubis z montiranjem take zadeve, preden gres na pot. Jaz imam pogosto stiri kolesa zadaj na kljuki, in je kar nekaj dela s tem, pa mi mogoce ni tezko razumeti kaj to pomeni. Da ne govorimo o prostoru, ki ti ga taka stvar nato tudi vzame (katerega ravno na dolgih poteh potrebujes). Za razviti svet v praksi enostavno ni smiselno. Vsak bo rajsi polnil teh par minut dlje, da se ne matra, pa se prostor za kramo mu ostane.
Konceptualno bi pogojno mogoce slo kot prakticna prikolica za tovor, kolesa, in/ali kot sotor za kampiranje. Na ta nacin bi mogoce lahko imel manjsi avtomobil. Pa je se vedno vprasanje kdo bo to delal, da bo zadaj ustrezna proizvodnja, ki omogoca na koncu razumljivo ceno. Smo imeli tu ze debate koliko drazje so baterije za e-kolesa na kWh... le zakaj..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
BigWhale ::
Zato ker se ne ustaviš samo za par minut.
Jaz se moram pri 511 km dolgi poti ustaviti za 5-7 minut. Od teh 511 km je 505 km avtoceste, 5km je hitre ceste, in potem se en km po mestu, do pisarne. Tempomat imam nastavljen na 130 - 140 km/h, povprecna hitrost je ponavadi nad 110 km/h. Najvisjo sem imel 128 km/h.
Ustavit se moram po 317 km voznje. In ja, imas prav se nikoli nisem stal samo pet minut, ker v tem casu ne uspem it na WC, kupit hrano, in v miru pojest sendvica. Ko sem imel s sabo sodelavce, smo stali 35 minut, ker se je pila kava. Potem smo stali se enkrat, ker so si eni zeleli pretegnit noge in it na cik pavzo. Vsi vozijo klasicne ICEje. Ko sem se vozil s sodelavci z ICEjem smo ponavadi stali dvakrat na tej relaciji.
Nehajte delat dramo s temi postanki na dolge proge in ne ustvarjajte si namisljenih problemov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
iKst_ ::
To so dejstva! in ne tvoje subjektivno mnenje ;).
Včasih res nemorem verjet kje živite nekateri!?
Ne, to so tehnične specifikacije. Če bi te zanimalo to, kar si napisal, bi vzel Model 3 LR, pa je zadeva rešena. Je v skoraj vseh pogledih boljši od ID7.
Če te zanima še kaj drugega kot samo specsi je pa Nio pač boljši. Pojdi probat, pogledat od blizu.
ID.7 sem vzel izključno zato, ker računam da bo na balkanu bolje držal ceno kot korejci in kitajci ;)
Tvoj denar :) Ampak, če se ne motim si napisal, da avtomobile furaš 10+ let. V tem času bo praktično vseeno kdo bolj drži ceno.
mehatronik12 ::
To so dejstva! in ne tvoje subjektivno mnenje ;).
Včasih res nemorem verjet kje živite nekateri!?
Ne, to so tehnične specifikacije. Če bi te zanimalo to, kar si napisal, bi vzel Model 3 LR, pa je zadeva rešena. Je v skoraj vseh pogledih boljši od ID7.
Če te zanima še kaj drugega kot samo specsi je pa Nio pač boljši. Pojdi probat, pogledat od blizu.
ID.7 sem vzel izključno zato, ker računam da bo na balkanu bolje držal ceno kot korejci in kitajci ;)
Tvoj denar :) Ampak, če se ne motim si napisal, da avtomobile furaš 10+ let. V tem času bo praktično vseeno kdo bolj drži ceno.
eh vidim,da ti ni pomoči.
Nio je v vseh pogledih boljši razen v ceni in v vseh specifikacijah je dražji oziroma slabši :D.
==> Ti sploh prebereš kaj pišeš?
Nikoli nisem rekel, da imam avto 10 let, ti zgleda živiš v neki svoji zgodbi.
Tesla 3 bi bila boljša izbira vendar me moti prtljažnik, ki je tak nepraktičen da bi bolj sploh težko bil! Pa HUD-a nima. Vse ostalo je super/boljše verjetno...
Vsak, ki ima male otroke bo razumel kako nepraktične je prtljažnik od tesle 3!
ID7 mi vizualno ni všeč, mi je oblika Tesle 3, al pa nevem nove Mazde 6e bolj, ampak zgleda trenutno zato ceno itak ne dobiš boljšega kot ID7....
codeMonkey ::
Meni tudi ID7 ni ravno lep. Sploh limuzina. Lahko bi za dizajnersko osnovo sluzil Aerton. Ta mi je bistveno bolj vsec po izgledu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
pegasus ::
To bi mi nekdo moral s prstom pokazati, kaj so razlike ... meni vsi wvji izgledajo enako, že zadnjih 20 let or so.
Edino kar sem na id7 opazil je, da zadnje luči hecno štrlijo ven, ko je prtljažnik odprt ;)
Edino kar sem na id7 opazil je, da zadnje luči hecno štrlijo ven, ko je prtljažnik odprt ;)
codeMonkey ::
Tista vijuga ostrega roba navzdol ob strani ga naredi cudnega. Luci spredaj nikakor ne pasejo, pa nekoliko prazen izgleda. Stebricek zadaj je pretanek in linija od stekla spodaj bi lahko sla ostro gor, ne pa spet neka vijuga.
a_borlak ::
Hm, pri podobnih tehničnih lastnostih T3 ali ID7 ... ne vem, po svoje težka, a vseeno ID7. Malo višje sedim, za moja leta se to že pozna, da o bolj uporabnem prtljažniku niti ne govorim. Ker SUC lahko še vedno izkoriščam tu in tam, s porabo sta si dokaj blizu, cenovno tudi, kakor tu ugotavljate.
Gregor P ::
codeMonkey je izjavil:
idr. ... vidim da ste zdaj šli vsi meni odgovarjati glede "extenderja", moj komentar se nanaša na minute, ne na napravo samo, to je predlagal drug forumaš. Sam sem le podal dejstvo, da se z EV-ji pač ne ustaviš le za nekaj minut (kar pomeni manj kot 10, rajši manj kot 5 minut); nek znanec je npr. ravno iz tega razloga prodal svoj EV, ker se je pač odločil da tole dodatno načrtovanje in daljši postanki polnjenja niso za njega (disclaimer: niti besede mu nikoli nisem omenil mojega mnenja glede trenutne EV situacije). Tudi sam se recimo na 500 km ne ustavljam; zakaj bi se, to še 5 ur vožnje po AC ni. Kot se razume, da če pa bi slučajno moral iti na WC - in dejstvo je, da bolj proti penzionu bom šel, večkrat bom moral na WC - bi se logično ustavil in ne bi zadrževal 5 ur (polnjenje gor ali dol)!Zato ker se ne ustaviš samo za par minut.
To dodatno baterijo nadomestis v nekaj minutah. 150+ kW ni nic posebnega danes, pa racunaj. Zdaj pa pomisli koliko casa zgubis z montiranjem take zadeve, preden gres na pot. ...
Glede ostalih komentarjev prej, bi se sam med podanimi izbirami najbrž tudi rajši odločil za ID7, pa sploh ne vozim VW-jev (in se vsaj pri ICE/MNZ različicah nisem nikoli odločil za njih; vse dosedanje afere pa še doprinesejo k temu).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
iKst_ ::
eh vidim,da ti ni pomoči.
Nio je v vseh pogledih boljši razen v ceni in v vseh specifikacijah je dražji oziroma slabši :D.
==> Ti sploh prebereš kaj pišeš?
Audi je z razlogom dražji od VW, čeprav so specsi lahko podobni ali celo v prid VW. Prav tako je Lexus z razlogom dražji od Toyote in tako dalje.
codeMonkey ::
vidim da ste zdaj šli vsi meni odgovarjati glede "extenderja", moj komentar se nanaša na minute, ne na napravo samo, to je predlagal drug forumaš.
Jah, dejansko si odgovoril na vprasanje zakaj extender z "zato ker se ne ustavis samo za par minut". Da pa se ne ustavljas na 500 km, pa pac verjetno razumes da tu ti nisi normalen.
Kaj je pa znanec kupil pa tudi nisi povedal. Ker ce je Zoe, ja, na morje iti je problem. Ce je karkoli spodobnega, pa mora pot dejansko nacrtovati... ne kupim, ker tega se nisem nikoli pocel.
Na koncu je pa vseeno. Hitro se vidi kdo govori iz izkusenj. In podobno kot ti izumljas neke BS scenarije, tako je tudi BS ideja z extenderjem. In ker ima kar nekaj ljudi v tej temi dejanske izusnje, take stvari ne gredo skozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
iKst_ ::
Sam sem le podal dejstvo, da se z EV-ji pač ne ustaviš le za nekaj minut (kar pomeni manj kot 10, rajši manj kot 5 minut);
Večinoma ne. Ampak večinoma se tudi z ICE ne ustaviš za manj kot 10 minut. V čem je torej problem?
Glede "znanca" pa...I call bullshit.
Tudi sam se recimo na 500 km ne ustavljam; zakaj bi se, to še 5 ur vožnje po AC ni. Kot se razume, da če pa bi slučajno moral iti na WC - in dejstvo je, da bolj proti penzionu bom šel, večkrat bom moral na WC - bi se logično ustavil in ne bi zadrževal 5 ur (polnjenje gor ali dol)!:D
Še profesionalni vozniki se morajo v tem času ustaviti. Edino slo-tech supermani se lahko vozijo cel dan brez postanka.
Gregor P ::
codeMonkey je izjavil:
… samo da se razumemo, jaz sem odgovarjal samo na ta del …vidim da ste zdaj šli vsi meni odgovarjati glede "extenderja", moj komentar se nanaša na minute, ne na napravo samo, to je predlagal drug forumaš.
Jah, dejansko si odgovoril na vprasanje zakaj extender z "zato ker se ne ustavis samo za par minut".
… namesto, da bi se za par minut ustavil na hitri polnilnici?… ker ni res, da se za polnjenje (npr. 150 km dosega) ustaviš za par minut na polnilnici (in tega niti nisem razumel samo kot le dve minuti, kar “par” dejansko pomeni); del o “extenderju” me ne zanima. Čeprav, zdaj ko si me že izzval, morda bi se dalo vpeljati kakšen standard za hitro montažo recimo dodatno baterije v frunk za daljše poti npr. (itak vas večina to rabi kvečjemu 2x letno pravite) - tako kot lahko sedaj le priklopite baterije na vaše iPhone za daljše delovanje telefona (očitno se nekomu ne da skoz kable vtikat) :-)
EV-je sicer vozim redno in me res niso impresionirali.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
iKst_ ::
Meni od 10-35% (20kWh) avto polni povprečno s cca. 180-190kW. Torej, dobrih 6 minut za 20kWh. Novejši EVji polnijo s 300kW+ pa bolj enakomerno krivuljo imajo. Pri 300kW je to samo še 4 minute.
Gregor P ::
Kakor berem kvečjemu kakšen Taycan lahko preseže 300 kW za cca. 5 minut, povprečje čez širši razpon (10-90 %) je bliže cca. 200 kW.
Skratka 6-7 minut za 20 kWh pri cca 180-190 kW je ene 100 km dosega. Predvidevam, da je to za EV-jaše res kar ok.
Skratka 6-7 minut za 20 kWh pri cca 180-190 kW je ene 100 km dosega. Predvidevam, da je to za EV-jaše res kar ok.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
gile ::
Je kar ok. Enyaq se polni še bistveno počasnej, pa je na polnilnici večkrat on mene čakal, kot jaz njega...
codeMonkey ::
tako kot lahko sedaj le priklopite baterije na vaše iPhone za daljše delovanje telefona
Se enkrat, koliko casa porabis z montazo te zadeve v frunk in kako tezka bi bila za spodobno podaljsanje dosega? Pa kako poceni bi bila, oz. ce bi moral rentat, bi res placal in porabil se vec casa, za nekaj kar opravis v petih (dodatnih) minutah na polnilnici? Si vsaj priblizno razmislil? To ni iPhone. Pa tudi tu nimam tezav s kabli, niti ne potrebujem dodatne baterije, ker ga enostavno odlozim v avtu vsakic na isto mesto, kjer se lepo polni, ko vozim mulce na treninge.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Gregor P ::
Torej ni dobra ideja. Odlično. Naprej
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
Evo se nekaj stevilk za zadevo od EV clinic, ker imam prevec casa: https://evclinic.eu/product/not-a-canis...
Stane 5k eur, tehta 50 kg in uporabna kapaciteta je 4,2 kWh. Okoli minuto in pol traja, da jo nadomestim na polnilnici pri relativno prazni bateriji. Ter nekje 3 in pol pri polni. Za cez palec en euro preplacila, ker moram polniti na AC. Pridobim okoli 20 km dosega.
Stane 5k eur, tehta 50 kg in uporabna kapaciteta je 4,2 kWh. Okoli minuto in pol traja, da jo nadomestim na polnilnici pri relativno prazni bateriji. Ter nekje 3 in pol pri polni. Za cez palec en euro preplacila, ker moram polniti na AC. Pridobim okoli 20 km dosega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
To je uporabno da ti šlep služba pripelje, ti se odvlečeš do polnilnice, in vrneš. Za kaj drugega ne.
BigWhale ::
codeMonkey je izjavil:
Evo se nekaj stevilk za zadevo od EV clinic, ker imam prevec casa: https://evclinic.eu/product/not-a-canis...
Stane 5k eur, tehta 50 kg in uporabna kapaciteta je 4,2 kWh. Okoli minuto in pol traja, da jo nadomestim na polnilnici pri relativno prazni bateriji. Ter nekje 3 in pol pri polni. Za cez palec en euro preplacila, ker moram polniti na AC. Pridobim okoli 20 km dosega.
EV Clinic bo kmal na shit listi. :D
mn ::
codeMonkey je izjavil:
tako kot lahko sedaj le priklopite baterije na vaše iPhone za daljše delovanje telefona
Se enkrat, koliko casa porabis z montazo te zadeve v frunk in kako tezka bi bila za spodobno podaljsanje dosega? Pa kako poceni bi bila, oz. ce bi moral rentat, bi res placal in porabil se vec casa, za nekaj kar opravis v petih (dodatnih) minutah na polnilnici? Si vsaj priblizno razmislil? To ni iPhone. Pa tudi tu nimam tezav s kabli, niti ne potrebujem dodatne baterije, ker ga enostavno odlozim v avtu vsakic na isto mesto, kjer se lepo polni, ko vozim mulce na treninge.
Me zanima kaj je sploh namen tega produkta, po moje je predvsem publicity stunt v resnici.
Pri Bjornu je pa kot use case predstavil kot rešitev za vozila z degradirano baterijo, torej ko ti avto ne znore več dnevne relacije, se odpoveš velikemu delu prtljažnega prostora v zameno za malo več dosega.
Prav tako sem iz tistega videa razumel, da je to bolj nekaj mišljeno da je stalno vgrajeno v avto, ne nekaj kar daš notri ko rabiš malo več dosega. Sklepam po tem ko je Vanja razlagal kar morajo predelati, da bo šlo v eGolfa in ga je Bjorn spraševal kako bodo rešili vodno hlajenje, glede na to da ga eGolf nima.
EDIT: druga opcija je pa, da samo malce testira trg. Če bo dovolj zanimanja, potem se splača peljat idejo naprej, če ne, pač še ena ideja, ki se ni izšla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mn ()
iKst_ ::
Kakor berem kvečjemu kakšen Taycan lahko preseže 300 kW za cca. 5 minut, povprečje čez širši razpon (10-90 %) je bliže cca. 200 kW.
Skratka 6-7 minut za 20 kWh pri cca 180-190 kW je ene 100 km dosega. Predvidevam, da je to za EV-jaše res kar ok.
Slabo bereš.
Zeeker do 80% polni z 200kW, do 50% s 300kW, špice več kot 400kW.
Tudi Audiji imajo precej agresivne krivulje.
pegasus ::
codeMonkey je izjavil:
Tista vijuga ostrega roba navzdol ob strani ga naredi cudnega. Luci spredaj nikakor ne pasejo, pa nekoliko prazen izgleda. Stebricek zadaj je pretanek in linija od stekla spodaj bi lahko sla ostro gor, ne pa spet neka vijuga.Ej sem šel prejle prav gledat dol avto, pa še zmeri ne vem o čem govoriš :D
Kot sem rekel, mi mora to nekdo s prstom pokazat ...
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Tista vijuga ostrega roba navzdol ob strani ga naredi cudnega. Luci spredaj nikakor ne pasejo, pa nekoliko prazen izgleda. Stebricek zadaj je pretanek in linija od stekla spodaj bi lahko sla ostro gor, ne pa spet neka vijuga.Ej sem šel prejle prav gledat dol avto, pa še zmeri ne vem o čem govoriš :D
Kot sem rekel, mi mora to nekdo s prstom pokazat ...
Gelj tu, pa swap pritiskaj na stranskem pogledu: https://www.carsized.com/en/cars/compar...
Sicer je Aerton nizji, ampak se da podobno speljati malo bolj agresivno vse skupaj. ID.4 mi tudi zaradi teh vijug ni vsec. Mi je pa kar vsec predelava kitajskega modela, ki si jo poslal.
Pa to pomeni da si ze dobil avto? Nice...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()