» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1304 / 1305
»»

DamijanD ::

Pomoje je kar problem s takimi "domačimi" popravili, če nimaš druge opcije, kot nabavit originalni rezervni kos. Verjetno (vsaj pri nas) trga z rabljenimi EV kosi praktično še ni. Na žalost lahko postane kar drag špas...
(Tist Norvežan je "hrček" spravlja vso možno robo, sedaj bo npr. poskusil pri ID3 popraviti baterijo tako, da bo vzel en modul iz neke stare id4 baterije - baje da so moduli identični)

Gambino ::

DamijanD je izjavil:

Pomoje je kar problem s takimi "domačimi" popravili, če nimaš druge opcije, kot nabavit originalni rezervni kos. Verjetno (vsaj pri nas) trga z rabljenimi EV kosi praktično še ni. Na žalost lahko postane kar drag špas...
(Tist Norvežan je "hrček" spravlja vso možno robo, sedaj bo npr. poskusil pri ID3 popraviti baterijo tako, da bo vzel en modul iz neke stare id4 baterije - baje da so moduli identični)


To delajo za vse baterije, da rabljnene istih karakteristik vgrajujejo v module za popravilo, tako za Teslo, VW, Kia, nikdar ne dajejo novih!

DamijanD ::

Ja - bistvo je bilo, da moraš imeti dostop do rabljenega kosa, in verjetno je za enkrat pri nas tega še malo...

iKst_ ::

Na ebayu dobiš cele baterije in posamezne module brez problema.

fikus_ ::

Nova in stara baterijska celica ne gresta dobro skupaj, ker nimata podobnih karakteristik polnjenja in praznjenja. Sicer so zato BMS, ampak niso vsemogočni, ker pri hitrem polnjenju in praznjenju ne uspejo zagotavljat dovolj izravnav.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

codeMonkey ::

zato pa govorijo o modulih zgoraj

fikus_ ::

Če modul misliš nekaj (10) baterij vezanih skupaj in potem v celoten baterijski paket, je zgodba podobna.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Relanium ::

DamijanD je izjavil:

Pomoje je kar problem s takimi "domačimi" popravili, če nimaš druge opcije, kot nabavit originalni rezervni kos. Verjetno (vsaj pri nas) trga z rabljenimi EV kosi praktično še ni. Na žalost lahko postane kar drag špas...

To je cena early-adoptinga, ki ti je noben fanboy na slo-techu ne bo povedal. Ker baje se pri elektriki nima kaj za pokvarit...
V resnici pa ni specifika EVjev, ampak je podobno povsod: kakršnikol nov model, nova platforma, nova pogruntavščina v avtomobilih neizogibno prinese porodne krče.
Največ plačujejo seveda early-adopterji, ostali se pa učimo na njihovih napakah da potem uberemo našim denarnicam prijaznejše opcije.

mehatronik12 ::

Relanium je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Pomoje je kar problem s takimi "domačimi" popravili, če nimaš druge opcije, kot nabavit originalni rezervni kos. Verjetno (vsaj pri nas) trga z rabljenimi EV kosi praktično še ni. Na žalost lahko postane kar drag špas...

To je cena early-adoptinga, ki ti je noben fanboy na slo-techu ne bo povedal. Ker baje se pri elektriki nima kaj za pokvarit...
V resnici pa ni specifika EVjev, ampak je podobno povsod: kakršnikol nov model, nova platforma, nova pogruntavščina v avtomobilih neizogibno prinese porodne krče.
Največ plačujejo seveda early-adopterji, ostali se pa učimo na njihovih napakah da potem uberemo našim denarnicam prijaznejše opcije.



Točno tako sodelavec kupil leta 21/22 tesla Y LR za 68k€, razen pospeškov ni nič premium na temu avtu. po 3 letih ima malo več kot 100k km in avto vreden okol 25-30k€, na servisu bil enih 10 krat vsaj tolkokrat nam je omenil, res da je bilo vse brezplačno ampak kolko časa ti gre zato...

Podobno je bilo pri začetnih ID3/ID4 itd....

leta 2026 pa bomo prišli zgleda do trenutka ko bo SUV naredil 800km wltp in polnil s 400kw peak
==> Si zna kdo predstavljat kako zastarelo bo zgledala 8 let stara tesla Y al pa ID3/ID4 leta 2030.

iKst_ ::

fikus_ je izjavil:

Nova in stara baterijska celica ne gresta dobro skupaj, ker nimata podobnih karakteristik polnjenja in praznjenja. Sicer so zato BMS, ampak niso vsemogočni, ker pri hitrem polnjenju in praznjenju ne uspejo zagotavljat dovolj izravnav.


Zato se za popravilo običajno uporablja rabljene celice ali module.

iKst_ ::

leta 2026 pa bomo prišli zgleda do trenutka ko bo SUV naredil 800km wltp in polnil s 400kw peak
==> Si zna kdo predstavljat kako zastarelo bo zgledala 8 let stara tesla Y al pa ID3/ID4 leta 2030.


4 leta star Model Y LR je še vedno med hitrejšimi avtomobili na Bjornovem 1000km testu, šele zadnjih par mesecev se najde kakšna resna konkurenca, ki doseže malenkost hitrejši čas predvsem na račun večje baterije. Še vedno je med bolj varčnimi, bolj opremljenimi avtomobili in tehnološko najbolj dovršenimi avtomobili. Tako, da iz tega vidika se Tesla kar dobro drži.

Je pa 68k res veliko. Jaz sem dal konec 2023 za isti avto 45k.

Relanium ::

iKst_ je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Nova in stara baterijska celica ne gresta dobro skupaj, ker nimata podobnih karakteristik polnjenja in praznjenja. Sicer so zato BMS, ampak niso vsemogočni, ker pri hitrem polnjenju in praznjenju ne uspejo zagotavljat dovolj izravnav.


Zato se za popravilo običajno uporablja rabljene celice ali module.

Težko boš našel podobno rabljeno celico podobnih karakteristik po možnosti še iz enake tovarne in enake serije.
Zato se proizvajalci (tudi koles in ostale električne kložovne) tega ne poslužujejo.

To se grejo samo hrvati. Dokler se kaj ne bo vžgalo.

iKst_ ::

Mogoče za kak obskuren model. Za bolj popularne modele pa ne bi smel biti problem. Tesle, Leafi, BMW i3, ID serija, Stelantis modeli... Teh avtomobilov je načeloma kar nekaj po odpadih. Poglej na eBay kaj se prodaja.

Switch ::

Kaj si mislite o standard različicah novih Tesel? Meni se dejansko zdijo zelo drage, če bi od cene premium različic odvzeli vse komponente. Pa me manjko ambientalne osvetlitve, zaslonov in panoramske strehe sploh ne zmoti toliko. Bolj me skrbi slabše vzmetenje, počasnejše polnjenje, slabši motor in odsotnost FM radia. No, tudi ročno nastavljiva stranska ogledala bi malo težko prebavil :P

Mislite, da bo Model 3 znižan pod magično mejo 35 000 EUR v Sloveniji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Switch ()

mehatronik12 ::

Definitivno nebodo z okrnjeno verzijo ki je cenejša samo 4000€ povečali prodaje, mislim, da jim je dala to borza vedeti ;).

In mislim, da plujejo v napačno smer, namesto , da bi bolj delali na inovacijah (hitrjše polnjenje,boljši asistenčni sistemi, vzmetenje, HUD bi bil tud super, itd...) tu ko so toliko let bili top so sedaj zaspali. Se gredo sedaj to kaj se gredo nemci že od nekdaj ==> Doplačevanje za opremo.

mehatronik12 ::

iKst_ je izjavil:

leta 2026 pa bomo prišli zgleda do trenutka ko bo SUV naredil 800km wltp in polnil s 400kw peak
==> Si zna kdo predstavljat kako zastarelo bo zgledala 8 let stara tesla Y al pa ID3/ID4 leta 2030.


4 leta star Model Y LR je še vedno med hitrejšimi avtomobili na Bjornovem 1000km testu, šele zadnjih par mesecev se najde kakšna resna konkurenca, ki doseže malenkost hitrejši čas predvsem na račun večje baterije. Še vedno je med bolj varčnimi, bolj opremljenimi avtomobili in tehnološko najbolj dovršenimi avtomobili. Tako, da iz tega vidika se Tesla kar dobro drži.

Je pa 68k res veliko. Jaz sem dal konec 2023 za isti avto 45k.


Sej o tem je bilo govora early adopterji so visoko preplačali prve verzije EV-jev.

Mimogrede je na 43 mestu :D, saj ni slabo ni pa top.
==> Pa videje od njega o kvaliteti letnikov 21/22 si nekako tud spregledal verjetno ;)

Temu se reče selektivno argumentiranje.

iKst_ ::

Switch je izjavil:

Kaj si mislite o standard različicah novih Tesel? Meni se dejansko zdijo zelo drage, če bi od cene premium različic odvzeli vse komponente. Pa me manjko ambientalne osvetlitve, zaslonov in panoramske strehe sploh ne zmoti toliko. Bolj me skrbi slabše vzmetenje, počasnejše polnjenje, slabši motor in odsotnost FM radia. No, tudi ročno nastavljiva stranska ogledala bi malo težko prebavil :P

Mislite, da bo Model 3 znižan pod magično mejo 35 000 EUR v Sloveniji?


Osebno je ne bi kupil, ampak IMHO se bo prodajala odlično, tako kot osnovni modeli iPhona.

Presenečen sem nad zanič frunkom, ampak, po drugi strani redno poslušam ljudi, da je frunk tako ali tako brezveze. Ostalo me pa niti ne moti. FM radia ne poslušam, ne vem zakaj bi ga, je pa verjetno zadaj plan, da bodo prodali več Spotify subscriptionov.

iKst_ ::

mehatronik12 je izjavil:


Sej o tem je bilo govora early adopterji so visoko preplačali prve verzije EV-jev.

Mimogrede je na 43 mestu :D, saj ni slabo ni pa top.
==> Pa videje od njega o kvaliteti letnikov 21/22 si nekako tud spregledal verjetno ;)

Temu se reče selektivno argumentiranje.


Saj nisem rekel, da early adopterji niso plačali veliko. Pravim, da je avto daleč od zastarelega. Na 43. mestu je samo, če pogledaš številko celice v excelu, vključno z glavo dokumenta, ICE, vodikom, battery swapom in 3x dražjimi avtomobili. Toliko ko selektivnem argumentiranju :)

codeMonkey ::

Zanimivo. V resnici ima standard verzija se vedno stekleno streho, ampak so jo samo izolirali ter prekrili. Niso sli na pleh.

Arguably more significant is the loss of another Tesla signature: the panoramic glass roof. The roof itself is still made of glass -- an engineer I spoke to admitted it's cheaper than reengineering it for steel -- but inside there's now a fabric roof lining. Apparently, this helps the car's efficiency because the air conditioner is no longer battling heat soak through the glass roof.


https://www.edmunds.com/car-news/2026-t...

Zgodovina sprememb…

Relanium ::

Ljudje, zapomnte si:
Dodatna oprema na avtu stane proizvajalca drobiž!
Gre se za poslovni model.... ljudje so zmešani na značke, ki označujejo "neki več" (recimo R-line, S-line, AMG, ....)
Dražje bi blo spremenit proizvodno linijo in šparat na šajbah - se ne izide. Ti jo pa le zablendajo (in še bolj ujezijo ko gledaš to)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

codeMonkey ::

Predvsem pri Tesli je v osnovi se toliko vecji problem, da pri teh avtih nimas ravno veliko fizicnih stvari za pobrati, da bi pocenil zadevo. So ze tako precej minimalisticni. Nekaj ledic in motorckov, zmanjsas baterijo, pa je si ze tam. Delajo jih pa itak ne na modularen nacin, kot klasicni prozivajalci, da bi se, kot pravis, v prozivodnji lahko delalo spremembe na ekonomicen nacin.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

iKst_ je izjavil:

Presenečen sem nad zanič frunkom, ampak, po drugi strani redno poslušam ljudi, da je frunk tako ali tako brezveze.
Sam bi frunk uporabljal za vse tehnične predmete vključno s kablom za polnjenje; samo to slednje odpade, če se avto polni nekje zadaj, ker ne boš verjel, če se moram dodatno prehoditi od sprednjega dela vozila in nazaj (do 2x), je meni to že odveč in bi imel kabel potem kar v prtljažniku (so pa tudi vozila, kjer polniš spredaj in je potem to idealno). Če imam torej tehnične zadeve razbite na dveh koncih, pa sem že nesrečen. Zatorej je za mene frunk kot takšen manj uporaben; se ga pa ne branim. Ampak jaz sem itak eden tistih, ki se mu že kablov ne da vtikat vsak dan. :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Teh par korakov res ni problem. Ce imas frunk, je pomembno predvsem da je odpiranje enostavno, idealno motorizirano (z vidika prakticnosti). Frunk je kul, ker lahko parkiras precej tesno, pa bos s strani vedno enostavno dobil stvari ven. Meni je sicer zelo vsec tudi kako je za kabel reseno pri Elroqu, ko ima za ta namen mrezo pod policko zadaj, ampak vseeno rabis pustiti plac vcasih, da se ti prtljaznik lepo odpre.

Zgodovina sprememb…

endelin ::

Bo tesla 3 standard pod 35k eur? To in najvišja subvencija bi bil dober deal;)

iKst_ ::

Gregor P je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Presenečen sem nad zanič frunkom, ampak, po drugi strani redno poslušam ljudi, da je frunk tako ali tako brezveze.
Sam bi frunk uporabljal za vse tehnične predmete vključno s kablom za polnjenje; samo to slednje odpade, če se avto polni nekje zadaj, ker ne boš verjel, če se moram dodatno prehoditi od sprednjega dela vozila in nazaj (do 2x), je meni to že odveč in bi imel kabel potem kar v prtljažniku (so pa tudi vozila, kjer polniš spredaj in je potem to idealno). Če imam torej tehnične zadeve razbite na dveh koncih, pa sem že nesrečen. Zatorej je za mene frunk kot takšen manj uporaben; se ga pa ne branim. Ampak jaz sem itak eden tistih, ki se mu že kablov ne da vtikat vsak dan. :P


Jaz frunk uporabljam redno, za vse mogoče. Kabel za polnjenje imam v sicer tudi v frunku, ampak ga rabim mogoče 1x na leto, tako, da je vseeno kje je.

Drugače pa v frunk spakiram tudi stvari za na dopust, pa pancerje in čelade, ko grem smučat itd. Pri tej standard verziji je frunk manjši pa še voda lahko pride zraven, ker nima tesnila okrog, tako, da je za precej neuporaben za prtljago, ki se ne sme zmočiti.

Gregor P ::

... kaj? Ni tesnila?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

iKst_ ::

Od cca. 5 minut naprej. Pri novi standard verziji je frunk malo manjši. Materjal je drugačen, ni ABS plastika ampak nek čuden kompozit, ki izgleda precej slabše. Koloteki so odprti, zgoraj ni tesnila, ki bi preprečevalo vdor vode. V praksi verjetno zadeva verjetno za silo dela, ampak vseeno ne bi tukaj not vozil kakšnih oblačil, obutve, elektronike...

gorilla ::

Lane assist so skenslali iz Standard... praktično deal-breaker če mene vprašaš. Ostalo mi je vseeno.

pegasus ::

A ni to zakonsko obvezno že par let?

hojnikb ::

autosteer sigurn ni obvezn...
#brezpodpisa

BigWhale ::

Emergency Lane Keeping System je obvezen. Lane Keeping Assist, pa ni.

gorilla ::

Evo nam tesla Y standard 41k, premium 51k. Ima pa v EU standard autosteer (aleluja), pa malenkost slabso materijo kot v US, ampak se zmeraj dosega 534km wltp. Komentarji?

Po mojem Y standard zna bit soliden nakup za denar, ostale verzije pa niti ne tako zelo.

iKst_ ::

Bolj ko gledam teste in berem članke, bolj se mi zdi tale Standard nateg. Price anchoring produkt, katerega edini namen je, da ljudje lažje odkartajo 50 jurjev za Premium verzijo.

codeMonkey ::

Imajo problem ker niso sposobni hitro lansirati kompletnega novega (cenejsega) modela in pac to je nek poskus popravljanja skode. Ravno tako kot so dobri pri nadgrajevanju obstojecega modela, so slabi pri lansiranju novih. Sem ze od starta mnenja, da je Cybertruck fail, pa ne (le) zaradi njegove zasnove, ampak ker so s takim avtom na svetovnem trgu precej omejeni in je skoda sredstev, ki so jih izgubili, da so delali na tem projektu. Mogoce jih je Musk s svojimi pritiski tudi zafrknil z robotaxijem, ko se je govorilo, da ne bo imel volana - lahko bi naredili ceneno vozilo najprej, pa iz tega taxi (lazje das volan iz zasnove ven kot obratno).

Drugace pa jaz gledam Riviana, R2, ki naj bi prisel v EU. Meni so bili njihovi modeli od zacetka vsec. Pa ne govorim le o izgledu, ampak tudi tehniki (4x near wheel motorji, do 3x za R2, conska arhitektura, ipd). Vprasanje sicer ce bodo uspeli resno nastopiti tu l. 2026. Pa tudi sam ne bi kupil, dokler se ne postavi mreza vsaj kot je danes pri Tesli. Tako da se v praksi to bolj pomika v l. 2030, takrat pa bo ze vse precej drugace.

https://www.carwow.co.uk/news/7496/rivi...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

41 jurjev minus 6500 subvencije, za 35 niti oreng golfa ne dobiš. Po subvenciji je 12 jurjev razlike proti premium.
Če bi ravno rabil max doseg, pač nimaš izbire, ampak 12 jurjev razlike realno ni vredno. Niti v dosegu ni taka razlika. Da ne govorimo proti konkurenci, kater je blizu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Imo povsem narobe interpretiras. Tesla je nizjo ceno vozila dosegla z izrednim kapitalskim izkoristkom (ni razvijala novih vozil in linij). Na drugi strani pa je ravno obratno. Ce bi se R2 prodajal slabo, Rivian propade. Podjetje je namrec precej nedobickonosno, deluje pa v vse vecji konkurenci. Rivian glavna prednost je da so dobili dovolj poceni kapitala, da lahko dolgo nosijo izgube. Ce pride do vecje krize, bo na koncu nekdo kupil Rivian za simbolicen znesek ranga 1$.

Se malo trivie. Stellantis je po 7 zaporednih cetrtletjih padanje prodaje, dosegel (cetrtletno) rast prodaje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Imo povsem narobe interpretiras. Tesla je nizjo ceno vozila dosegla z izrednim kapitalskim izkoristkom (ni razvijala novih vozil in linij). Na drugi strani pa je ravno obratno. Ce bi se R2 prodajal slabo, Rivian propade. Podjetje je namrec precej nedobickonosno, deluje pa v vse vecji konkurenci. Rivian glavna prednost je da so dobili dovolj poceni kapitala, da lahko dolgo nosijo izgube. Ce pride do vecje krize, bo na koncu nekdo kupil Rivian za simbolicen znesek ranga 1$.

Se malo trivie. Stellantis je po 7 zaporednih cetrtletjih padanje prodaje, dosegel (cetrtletno) rast prodaje


Ne primerjam Riviana z njimi. Druga zgodba. Dejstvo je, da ima Tesla problem, ker ne more hitro reagirati in dostavljati ven novih modelov, ki jih trg potrebuje. Seveda so tudi prednosti tu, ampak v tem primeru ne gres v tak fail projekt, kot je Cybertruck (vsaj tu so razvijali novo vozilo in linije, verjetno pa tudi precej konkretno v smer robtaksija tudi).

Sicer pa precej odvisno kje se vidijo trenutno. Mercedes so prehiteli po prodaji.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Ampak dobro, Mercedesa najbrž vsak večji proizvajalec množičnih serijskih vozil prehiti. Ali je mišljeno, da je prodaja mercedesov tako slaba, da ga ostali, ki prodajajo vozila nekje enakega ranga, prehitevajo po prodaji sedaj?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

VozilSemTiho ::

Evo me nazaj, sicer sem mislil počakati da imam avto nazaj v posesti preden napišem več ampak vseeno, treba opozoriti ljudi:

Okvara se je zgodila na Volkswagen eGolf-u prvič registriran konec decembra 2020 v Nemčiji in ima prevoženih 50.000 km. Okvara je na kontrolni enoti baterije, za katero Porsche Slovenije trdi da " ni del visokonapetostne baterije.". Imejte v mislih dejstvo, da imam na predračunu kot strošek menjave tudi podiranje školjke baterije, novo školjko baterije in lepljenje te školjke.

Iz napisanega sklepam, da je VW jamstvo na baterijo do 8 let praktično ničvredno, če ima kdo drugačne izkušnje bomo vsi verjetno veseli informacije.

Ponudili so mi popust 30% na delo in material, torej dobrih 3000 EUR.

Glede 3rd party popravil zna biti strošek podoben, tako da se bom verjetno odločil da popravlja VW servis.

Edit: tole je očitno del baterije, ki ni del baterije in ni vključen v jamstvo: https://www.lllparts.co.uk/product/0009...

Zgodovina sprememb…

kow ::

codeMonkey je izjavil:

Dejstvo je, da ima Tesla problem, ker ne more hitro reagirati in dostavljati ven novih modelov, ki jih trg potrebuje.


To ni dejstvo, ampak dvoja domneva. Tesla razvija nov model, ki se mu rece Cybercab. Ocenili so, da trg potrebuje robotaksije oz. je to dalec najprofitabilnejsa pot naprej.

Utk ::

Okvara se je zgodila na Volkswagen eGolf-u prvič registriran konec decembra 2020 v Nemčiji in ima prevoženih 50.000 km. Okvara je na kontrolni enoti baterije, za katero Porsche Slovenije trdi da " ni del visokonapetostne baterije.". Imejte v mislih dejstvo, da imam na predračunu kot strošek menjave tudi podiranje školjke baterije, novo školjko baterije in lepljenje te školjke.

Morda se bi pa vseeno splačalo počakat na evclinic.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Dejstvo je, da ima Tesla problem, ker ne more hitro reagirati in dostavljati ven novih modelov, ki jih trg potrebuje.


To ni dejstvo, ampak dvoja domneva. Tesla razvija nov model, ki se mu rece Cybercab. Ocenili so, da trg potrebuje robotaksije oz. je to dalec najprofitabilnejsa pot naprej.


Jap, fer. Ampak podobno so ocenili tudi za Cybertruck. Pa evo, lepijo izolacijo pod panoramsko steklo. Da bi se prodajal nekaj krajsi, ozji in okretnejsi brat model Y, brez motorja spredaj po zasnovi, brez panorame, z manjso baterijo, optimizirano proizvodnjo, itd., pa ni ravno znanost ugotoviti, da bi sel brez tezav v precej lepih stevilkah.

Drugace pa ni ravno domneva. Koliko modelov pa so bili sposobni dati ven v vsem tem casu? Precej malo. Klasicni proizvajalci jih toliko dajo ven v dveh letih. Bolj malo je tu odprto za domneve.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Sploh ko tudi pogledas kako pri Tesli naredijo celo platformo specificno za model, kot tudi proizvodnjo, in niso fleksibilni kot ostali.

iKst_ ::

Drugace pa ni ravno domneva. Koliko modelov pa so bili sposobni dati ven v vsem tem casu? Precej malo. Klasicni proizvajalci jih toliko dajo ven v dveh letih. Bolj malo je tu odprto za domneve.


Vidimo, da gre klasičnim proizvajalcem odlično :)

Jaz se ne strinjam, da ima Tesla problem s proizvodnjo novega modela. IMHO zaenkrat nimajo razloga, da bi proizvajali bistveno cenejše modele z nižjimi maržami. Proizvodne kapacitete imajo relativno zasedene. Precej bolj profitabilno je delati podaljšan Model Y in ga prodajati za 4000€ dražje kot delati par 100€ dobička na nekem avtu za 25 jurjev.

Utk ::

Kakšen model jim pa "manjka"?
Po moje imajo kar dobro pokrito. Najcenejša ni strašno draga, če greš proti gor je pa tudi kar visoko. Čeprav že osnovni nič kaj dost ne manjka.

codeMonkey ::

Ce so sli obsotjece modele na tak nacin poceniti, jim ocitno manjka nekaj v nizjem rangu.

hojnikb ::

Jim bo ratal spravit model3 standard pod magično mejo 35k€ ? :\
#brezpodpisa

Utk ::

codeMonkey je izjavil:

Ce so sli obsotjece modele na tak nacin poceniti, jim ocitno manjka nekaj v nizjem rangu.

Na kak način? Tudi tak Y ima marsikaj kar pri večini za ta denar ne dobiš niti v 2 ranga slabših avtih. Ima še zmeraj dobre asistence, ogrevane sedeže, bigass monitor itd.

Tistih 200 kil več ali manj pleha v resnici nima nobenga vpliva na strošek proizvodnje. Zakaj bi delali za vsakih 14 centi razlike v dolžini drug model kot to dela vw? Pa včasih še 14 centi ni, včasih je razlika samo v kotu prtljažnih vrat:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Ce so sli obsotjece modele na tak nacin poceniti, jim ocitno manjka nekaj v nizjem rangu.

Na kak način? Tudi tak Y ima marsikaj kar pri večini za ta denar ne dobiš niti v 2 ranga slabših avtih. Ima še zmeraj dobre asistence, ogrevane sedeže, bigass monitor itd.


Se vedno je prevelik in neokreten za marsikaterega kupca. Ampak kaj bistveno drugacnega na teh linijah ne morejo narediti, ker so optimizirane za tak model kot je. Kar je super, da je model Y poceni, ampak slabost pristopa pa je, da pac ta cenejsi model ne more biti bistveno bolj drugacen. Npr. manjsi. Vse ima pluse in minuse, in pac tu je to minus.

Pa ne gre za kile. Gre za to, da tak avto lahko uprabis npr. v mestu, kjer trenutnega ne mores. Pa za to, da trenutni modeli ohranijo nekoliko premium obcutek, in cenejso zadevo locis od njih. Pa da avto v osnovi nima cesar ne rabi in je res optimiziran (v stilu Tesle).

Zgodovina sprememb…

PARTyZAN ::

Ne vem. Model 3 karavan bi bil kr amazing med to poplavo SUV krav.
««
1304 / 1305
»»