Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

telexdell ::
Če kdo, potem ravno premium nemci nimajo več niti najmanjše pravice moralizirat o kvaliteti na dolgi rok. Ker so narejeni da nekako preživijo prvega lastnika, ki ga je vzel na 3 letni lizing, po tem kaj se dogaja jih pa pol kurca več ne briga. Poznam človeka, ki je kupil novega novega bmwja. V petih letih je bil tolkrat na šlepanju, da če bi se to zgodilo kitajcu, bi bil že zdavnaj sprešan.
Tako ICE kot EV imata enake težave- če pozabiš dodati energent obstojiš na cesti.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

fikus_ ::
In noben kitajc se še ni dokazal na dolgi rok.
Kaj je zate dolgi rok?! 2, 3, 5, 10, .... let?!
Kitajci so množično na svetovnem trgu šele po koroni, tako da tvoje pisanje mimo. En diagram
Pri njih je veliko EV firm in firmic propadlo, sedaj se je proizvodnja konsolidirala pri nekaj največjih, za ostali svet ogromnih firmah, ki delajo EV.
Še proizvodnja vozil po svetu
Glede kvalitete Kitajskih vozil, je precej mešano in ponavadi povezano s ceno, podobno kot pri elektroniki oz. praktično vseh izdelkih , ki so na trgu. Kupci zahtevajo poceni izdelke, kvaliteta mora pa biti dovoljšnja, da se kupuje. Kaj pomaga "top šit" izdelek, če je drag in ga kupi malo kupcev.
Za ostali svet je pa verjetno najbolj zaskrbljujoče, da so cene vozil izdelanih na Kitajskem precej nižje in da imajo že sedaj precej večje kapacitete za proizvodnjo baterij in EV, kot jih uspejo prodati.
EU in Usa se pred tem branita s carinami, da ostajajo domači proizvajalci pri življenju. Če bi temu sledila še intenzivna vlaganja v razvoj EV, potem imajo carine neko prehodno obdobje pomen, tako pa ostaja EU EV industrija v mehurčku, štango jim držo politika, razvoj pa bolj tako tako,...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Jebomir ::
Kaj je zate dolgi rok?! 2, 3, 5, 10, .... let?!
Toliko, da bo več kupcev kitajski avto odpeljalo na odpad in reklo: s tem avtom sem bil pa res zadovoljen! Grem po novega iste znamke!
Doba za "dolgi rok" mora najmanj presegat starost povprečnega avtomobila v SLO (trenutno 11 let), da se lahko začnemo pogovarjat na to temo.
Vse ostalo ste beta-testerji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jebomir ()

fikus_ ::
Torej "dolgega roka " še ni preseženega, ti pa že nekaj trdiš.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

BlaY0 ::
Če kdo, potem ravno premium nemci nimajo več niti najmanjše pravice moralizirat o kvaliteti na dolgi rok. Ker so narejeni da nekako preživijo prvega lastnika, ki ga je vzel na 3 letni lizing, po tem kaj se dogaja jih pa pol kurca več ne briga. Poznam človeka, ki je kupil novega novega bmwja. V petih letih je bil tolkrat na šlepanju, da če bi se to zgodilo kitajcu, bi bil že zdavnaj sprešan.
Spet neko nabijanje brez kančka samorefleksije. Ko bi vsaj napisal "poznam 37 ljudi, ki so kupili...". Ko kupiš tak avto te ne briga kaj dosti a se bo pokvaril ali ne, če se, pač pokličeš asistenco, ti pripeljejo nadomestno vozilo istega ranga, se presedeš in odpelješ dalje. Bistvo premiuma je storitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::
Ja, v teoriji, praksa je pa malo drugačna. Garancija je usranih 100 kkm, potem je konec premium storitve. Si odvisen od svoje zavarovalnice, ki pa tudi ne bo krila en mesec nadomestnega. In o kaki premium storitve se imamo za pogovarjat če avto ne opravlja osnovne funkcije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

BlaY0 ::
Se pravi govoriš o revežih, ki od bogatašov kupijo "premium" avto brez premium storitve potem pa jokajo kako so recimo gume drage. Dejmo nehat s tem no. Premium je premium z razlogom in z razlogom ima omejen "rok trajanja". Zato imaš garancijo ane, ko ni več garancije je pa itak loterija... tisti ki si kupijo star "premium" avto pač raskirajo več.

bm1973 ::
Če je star "premium" avto dobro sprejet, imaš cel kup kopij rezervnih delov in mehanikov, ki to znajo popraviti...

BlaY0 ::
Ja in? Še vedno gre za reveža, ki se joka ko se mu pokvari. V Star Wars se tudi vsako vesoljsko ladjo da popravit pri lokalnem scrap yard ownerju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

Jebomir ::
Torej "dolgega roka " še ni preseženega, ti pa že nekaj trdiš.
Nič ne trdim, razen tega, da bo čas pokazal svoje.
Če hočeš s svojim dnarjem testirat, ti nihče ne brani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jebomir ()

Utk ::
Se pravi govoriš o revežih, ki od bogatašov kupijo "premium" avto brez premium storitve potem pa jokajo kako so recimo gume drage. Dejmo nehat s tem no. Premium je premium z razlogom in z razlogom ima omejen "rok trajanja". Zato imaš garancijo ane, ko ni več garancije je pa itak loterija... tisti ki si kupijo star "premium" avto pač raskirajo več.
Ja čaki malo, človek je kupil novega bmwja in ga ima 5 let. Mislim da če je bil v petih letih 4x, 5x na šlepanju, v garanciji in izven, je to kaj dober razlog za jamranje. To bi bilo tudi za kitajca nesprejemljivo. Če misliš da je to zate normalno, prav, kupuj še dalje take "premiume". Ampak po moje to ni prava pot... Če nemški premium ne opravlja niti osnovne funkcije, potem je brez veze govorit o kvaliteti kitajcev.
Če nemška premium storitev pomeni, da te pride naložit AMZS kamion vsake pol leta, potem hvala, ampak ne hvala. To zagovarjat je pa sploh bedno. Kaka premium storitev, kje ti živiš? A te pride pobrat mercedesov kombi za 120 jurjev in odpelje naprej? No, sej bolje da ne, najbrž bi še tist crknu...

BlaY0 ::
Čakaj malo, to je en človek! Ko boš poznal najmanj 37 takih se oglasi.
Vsak avto takšen ali drugačen se bo dalo še vedno popravit, samo dejstvo je, da se popravilo v določenih okoljih ne izplača več. Zato pa se vozi karambolirane avte iz Nemčije v Slovenijo in nižje. V Nemčiji se določenih avtov ne izplača več popravljat ker so storitve dela tam predrage za to. Pri nas in v Bosni se pa še vedno izplača. Tudi pralni stroj se včasih pri nas še splača popravljat, v Nemčiji nihče sploh ne razmišlja več o teh rečeh ampak še isti dan naroči novega.
Vsak avto takšen ali drugačen se bo dalo še vedno popravit, samo dejstvo je, da se popravilo v določenih okoljih ne izplača več. Zato pa se vozi karambolirane avte iz Nemčije v Slovenijo in nižje. V Nemčiji se določenih avtov ne izplača več popravljat ker so storitve dela tam predrage za to. Pri nas in v Bosni se pa še vedno izplača. Tudi pralni stroj se včasih pri nas še splača popravljat, v Nemčiji nihče sploh ne razmišlja več o teh rečeh ampak še isti dan naroči novega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::
Če nemška premium storitev pomeni, da te pride naložit AMZS kamion vsake pol leta, potem hvala, ampak ne hvala. To zagovarjat je pa sploh bedno. Kaka premium storitev, kje ti živiš? A te pride pobrat mercedesov kombi za 120 jurjev in odpelje naprej? No, sej bolje da ne, najbrž bi še tist crknu...
Ne vem kje si pobral da jaz to zagovarjam? Nikakor ne, ampak to je ta žalostna realnost potrošništva. V DE redki nimajo v avto zavarovanje vključene asistence z nadomestnim vozilom, pri nas je ravno obratno. Zakaj sem ti pa zgoraj že napisal.

Utk ::
Čakaj malo, to je en človek! Ko boš poznal najmanj 37 takih se oglasi.
A ti poznaš 37 ljudi, ki bi imelo probleme s kitajskimi avti?
Poznam 37 drugih, ki imajo razne avte, pa nima noben takih problemov. Vsaj ne z mlajšimi od 15 let.

endelin ::
Avti so čedalje bolj komplicirani. Kupi senzorjev, elektronike.
Delani so bolj za prve lastnike.
Premium pa sploh. Kupcev ne zanima kaj bo z avtom po 10 letih, ker bo vmes imel že drug avto. S tem se potem ubadajo drugi, tretji lastniki.
Verjetno najbolje kupit Dacio. Preizkušeni deli in manj gre lahko narobe
Delani so bolj za prve lastnike.
Premium pa sploh. Kupcev ne zanima kaj bo z avtom po 10 letih, ker bo vmes imel že drug avto. S tem se potem ubadajo drugi, tretji lastniki.
Verjetno najbolje kupit Dacio. Preizkušeni deli in manj gre lahko narobe

telexdell ::
Avti so čedalje bolj komplicirani. Kupi senzorjev, elektronike.
Delani so bolj za prve lastnike.
Premium pa sploh. Kupcev ne zanima kaj bo z avtom po 10 letih, ker bo vmes imel že drug avto. S tem se potem ubadajo drugi, tretji lastniki.
Verjetno najbolje kupit Dacio. Preizkušeni deli in manj gre lahko narobe
In po kateri logiki bi naj bili kupci novih avtov pametni, da jih še pravi čas prodajo, kupci rabljenih pa bedaki, ker kupijo kar se rabljenega prodaja? Tisti, kateri kupujejo rabljene avte se po najboljših močeh informirajo, kako pogosto se kvarijo in kakšne so cene popravil. Nobeden si ne kupi rabljen avto, da bo potem ta parkiran v servisnih delavnicah. V dobi interneta teh podatkov ni težko najti. Če pa teh podatkov ni, so pa rabljeni avtomobili težje prodajo po pričakovani ceni. EV so živ dokaz.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

endelin ::
Pri nakupu avta so čustva ne razum velikokrat
Drugače folk ne bi kupoval 8 let starih zvoženih bmw petic ampak nov clio

Drugače folk ne bi kupoval 8 let starih zvoženih bmw petic ampak nov clio
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

BlaY0 ::
Čakaj malo, to je en človek! Ko boš poznal najmanj 37 takih se oglasi.
A ti poznaš 37 ljudi, ki bi imelo probleme s kitajskimi avti?
Poznam 37 drugih, ki imajo razne avte, pa nima noben takih problemov. Vsaj ne z mlajšimi od 15 let.
??? Daj ne pametuj spet. Poleg tega da vodiš statistiko na podlagi enega avta, vlačiš v statistiko nekaj za kar nimaš nobenih podatkov? Ko bodo kitajski avti vsaj 10 let tlačili naše ceste se oglasi.

BlaY0 ::
Ne, ravno obratno, jaz nič ne sklepam, ti pa sklepaš da ker se v SLO še noben ni pokvaril, da so nepokvarljivi. Čez 10 let boš lahko primerjal nemška jajca s kitajskimi jajci.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

telexdell ::
Pri nakupu avta so čustva ne razum velikokrat
Drugače folk ne bi kupoval 8 let starih zvoženih bmw petic ampak nov clio
Sam menim- če si kupiš tak rabljen avto, katerega si niti slučajno ne bi mogel novega pol pač nosi posledice. Avto je pri tem še najmanj kriv.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BlaY0 ::
Imeti avto ni nuja ampak luksuz. Vožnja na delo 100 km v eno smer iz zabačenega sela je luksuz.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

Relanium ::
Tisti, kateri kupujejo rabljene avte se po najboljših močeh informirajo, kako pogosto se kvarijo in kakšne so cene popravil. Nobeden si ne kupi rabljen avto, da bo potem ta parkiran v servisnih delavnicah. V dobi interneta teh podatkov ni težko najti. Če pa teh podatkov ni, so pa rabljeni avtomobili težje prodajo po pričakovani ceni. EV so živ dokaz.
Pa to js skoz trobim že več let zapored!
Sekundarni avtomobilski trg drži gor primarnega!
S tem mačehovskim odnosom do drugih in naslednjih kupcev si proizvajalci sami sebi delajo medvedjo uslugo!
Sam tega priznat ravno ne, pol se pa čudijo da novi ne grejo v prodajo po zastavljenih cenah...
Kdo pri zdravi pameti bi dal za novga passata 50k, če za 10 let starga nebi dobil več kot za staro železo?
Enako bo z EVji, ko zmanjka začetnih navdušencev.
Enako velja za podjetja z operativnim lizingom. Odslužena vozila še niso za na dinos - vsaj kak balkanc bo skeširal če ne drug...

Utk ::

Jebomir ::

Utk ::
Enako bo z EVji, ko zmanjka začetnih navdušencev.
Dobri bojo tudi rabljeni imeli ceno, slabi pa pač ne.

BlaY0 ::
Imeti avto ni nuja ampak luksuz. Vožnja na delo 100 km v eno smer iz zabačenega sela je luksuz.
Še dobr da si dodal zadnji del, ker nepremičnine na dosegu LPPja so še bolj luksus....
Pa ne mi zdaj o biciklih....
Najdi si delo bližje domu ali dom bližje delu ali delaj od doma, samo jamrat ne preveč.
Imeti avto ni nuja ampak luksuz.
Če imaš neka jajca, s katerimi ne veš ali boš prišel nekam ali ne, to je res luksuz.
Večina pa hoče imet avto, ker ga rabi, in takrat ko ga rabi, hoče da dela.
Nekateri bi temu rekli premium storitev, ne pa šlepanju na stroške proizvajalca...
Nihče ne rabi svojega avta. To da imaš svoj avto je največji/najdražji luksuz, ki si ga večina še lahko privošči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::
Enako bo z EVji, ko zmanjka začetnih navdušencev.
Dobri bojo tudi rabljeni imeli ceno, slabi pa pač ne.
Ma daj no. Čez par desetletij tudi pri nas nihče več ne bo rabljenih avtov kupoval. Tako kot danes nihče več rabljenih pralnih strojev ne kupuje.
Itak
Predvsem bo pa tu faktor popravljivosti/zamenljivosti in ceni baterije.
Nobenega problema s tem. To bo poceni. Problem bo/je drago delo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

endelin ::
Povprecen avto je krepko čez 10+ let star.
Tu se ne bo ponovila zgodba s pralnimi stroji.
Ker avti so čedalje manj dostopni - novi. Zato je nujno za osebno mobilnost marsikoga da je trg rabljenih vozil v pogonu in deluje. Tudi ev dvomim da bodo avto spremenili v potrošni material
Tu se ne bo ponovila zgodba s pralnimi stroji.
Ker avti so čedalje manj dostopni - novi. Zato je nujno za osebno mobilnost marsikoga da je trg rabljenih vozil v pogonu in deluje. Tudi ev dvomim da bodo avto spremenili v potrošni material
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

BlaY0 ::
Star avto (izven garancije) je loterija in vedno večja bo. Delo bo vedno dražje. Na neki stopnji bo folk ugotovil, da se ne splača več popravljat avtov oziroma igrat na srečo in bo začel avte najemat.

telexdell ::
Itak
Predvsem bo pa tu faktor popravljivosti/zamenljivosti in ceni baterije.
Mislim, da cena baterije ni problem. Ko bo baterija fuč bo avto romal na odpad- pač podobno kot se to zgodi z mobilnim telefonom.
Da pa bodo običajna popravila postala cenejša pa mora zaživeti tako sekundarni kot alternativni trg rezervnih delov. Za alternativni trg je potrebno zadostno številu avtov v prometu, za sekundarni pa čas, da začno ta prihajati na odpad. Suma sumuarum- popravila EV ne bi smela biti nič dražja kot ICE, če ne celo cenejša, zaradi manj sestavnih delov.
Star avto (izven garancije) je loterija in vedno večja bo. Delo bo vedno dražje. Na neki stopnji bo folk ugotovil, da se ne splača več popravljat avtov oziroma igrat na srečo in bo začel avte najemat.
Tudi te avtomobile, katere se bo najemalo bo treba popravljati. Ker ta popravila ne bodo zastonj bo to vračunano v ceno najema.
Če bodo stroški popravil rabljenih vozil (pre) visoki obstajata dve možnosti- cena rabljenih avtov bo padla za nek predviden strošek bodočih popravil ali bodo romala na odpad. Če se bo zgodilo slednje in ne bo trga najmniških avtov bodo nekateri prisiljeni uporabljati javni prevoz ali pač sprejeti rizik okvar.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: telexdell ()

BlaY0 ::
Tudi te avtomobile, katere se bo najemalo bo treba popravljati. Ker ta popravila ne bodo zastonj bo to vračunano v ceno najema.
To je že tako ali tako. Garancija je všteta v ceno. Ko avto ni več v garanciji, se ga proda nekam kjer je delo še zadosti poceni, da se ga splača popravljat. Danes je to še vedno tudi Slovenija. Jutri ne bo več in bo Bosna. Čez 30 let bo samo še Afrika. Je pa še dosti rezerve kar se tega tiče... par milijard folka še nima avtov.

telexdell ::
... par milijard folka še nima avtov.
Pa cest po katerih bi se z njimi vozili tudi ne.

Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BlaY0 ::
Mislim, da cena baterije ni problem. Ko bo baterija fuč bo avto romal na odpad- pač podobno kot se to zgodi z mobilnim telefonom.
Se ne strinjam. Še vedno bodo za male pare v Bosni ta avto/baterijo "popravili". Pri nas bo pa že na meji ali se splača ali ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

endelin ::
Kaj ni sedaj potencialno bomba že žarometi na novodobiih avtih? Menjava lahko stane par tisočakov.
kupiš 10 let staro bmw sedmico. Nekdo ti razbije žaromet. Verjetno tudi kopijo (če najdeš) ne dobiš ugodno. En źaromet in je ekonomska totalka

Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

BlaY0 ::
... par milijard folka še nima avtov.
Pa cest po katerih bi se z njimi vozili tudi ne.![]()
Tako je... čakaj da začnejo v Afriki resno vozit avte... bo šla vsa nafta za njihove ceste.
Kaj ni sedaj potencialno bomba že žarometi na novodobiih avtih? Menjava lahko stane par tisočakov.kupiš 10 let staro bmw sedmico. Nekdo ti razbije žaromet. Verjetno tudi kopijo (če najdeš) ne dobiš ugodno. En źaromet in je ekonomska totalka
Ja. V Nemčiji je avto ekonomska totalka veliko prej kot pri nas. Zato je edina računica, da se te avte izvozi "dol", kjer je delo še "poceni".
Sploh pa tako kot je telex napisal... folk si kupuje avte, katerih cena vzdrževanja je nad njihovimi zmožnostmi. Potem pa jokajo že ko je treba gume zamenjat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::
Povsod se tudi rabljene avte še zmeraj kupuje. Če bi vsi kupovali samo nove, bi to pomenilo, da bi potem kupec novega MORAL vozit isti avto 10-15 let, ker ga enostavno ne bi imel komu prodat. To se pa ne bo zgodilo. Folk se naveliča. In za neko ceno se bo zmeraj našel nekdo, ki bo pripravljen odrešit človeka njegovega avta.

BlaY0 ::
Saj ne vsi. Saj pravim, vedno imaš nekoga, ki se mu še vedno splača vozit/vzdrževat stara jajca, če ne ravno nekje okoli tebe pa malo bolj dol, južno.
In še enkrat, zakaj je sploh treba kupit novega? Pač najameš in čez dve leti zamenjaš, tako kot telefon.
In še enkrat, zakaj je sploh treba kupit novega? Pač najameš in čez dve leti zamenjaš, tako kot telefon.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

Magic1 ::
Jao, pralni stroj za par stotakov se primerja s novim avtom... Pralni stroj se ne splača popravljat, ker je praktično vsako popravilo "ekonomska totalka". Spet je neprimerljivo, ker je danes pralni stroj 1/3 minimalne plače in si ga lahko vsak kupi kadarkoli. Pri 100x vrednejši zadevi to ne bo furalo. Ko se bodo stvari tako poslabšale, da bodo avti in popravila predraga, bo prodaja pač padla in bo konkurenca poskrbela, da bodo nekateri proizvajalci začeli ponujat bolj popravljive avtomobile.
Magic

BlaY0 ::
Jao, pralni stroj za par stotakov se primerja s novim avtom... Pralni stroj se ne splača popravljat, ker je praktično vsako popravilo "ekonomska totalka"...
Enako se bo zgodilo z avtom... ne bo se ga splačalo popravljat. Kako pa misliš da je v primeru pralnega stroja prišlo do te situacije? Tudi za pralni stroj smo delali včasih po par let.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

Magic1 ::
Ja seveda. In Janez bo šel po nov 30k€, ko mu bo star odpovedal. Seveda, ker je povprečna plača 5k€....
Magic

BlaY0 ::
Ja seveda. In Janez bo šel po nov 30kEUR, ko mu bo star odpovedal. Seveda, ker je povprečna plača 5kEUR....
Zakaj bi šel po nov 30kEUR avto? Šel bo in ga najel za naslednjih 6 mesecev za 250EUR/mesec.
Še enkrat... zakaj točno moraš bit lastnik avta?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

telexdell ::
Mislim, da cena baterije ni problem. Ko bo baterija fuč bo avto romal na odpad- pač podobno kot se to zgodi z mobilnim telefonom.
Se ne strinjam. Še vedno bodo za male pare v Bosni ta avto/baterijo "popravili". Pri nas bo pa že na meji ali se splača ali ne.
Pod baterije fuč, je bilo mišljen upad kapacitete oz. odpoved zaradi velikega števila ciklov polnenja. Tu pa nimaš kaj za popravljati, lahko le menjaš-pač podobno kot ti na telefonu baterija tako oslabi da ne zadošča več za tvoje vsakodnevne potrebe.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BlaY0 ::
Pač zamenjaš, tako kot na telefonu. Baterije na prvih GSM-jih so bile tudi neznansko drage (pa gromozanske), danes za vsak telefon dobiš novo baterijo za 10EUR. Samo če je ne znaš sam zamenjat, potem boš pač plačal 50 EUR (oziroma 100 EUR v Nemčiji) da ti jo nekdo zamenja. To se pa potem že ne splačaveč več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()

telexdell ::
Še enkrat... zakaj točno moraš bit lastnik avta?
Pač podobno kot želiš biti lastnik hiše/stanovanja ali oblačil katere nosiš ali gospodinjskih aparatov ali...Suma sumarum te vse pride ceneje, kot če imaš v najemu. Nenazadnje, nekdo kateri ti to daje v najem mora to stvar isto kupiti, poleg pa še nekaj zaslužiti, da se lahko s tem ukvarja še naprej.
Pač zamenjaš, tako kot na telefonu. Baterije na prvih GSM-jih so bile tudi neznansko drage (pa gromozanske), danes za vsak telefon dobiš novo baterijo za 10EUR. Samo če je ne znaš sam zamenjat, potem boš pač plačal 50 EUR (oziroma 100 EUR v Nemčiji) da ti jo nekdo zamenja. To se pa potem že ne splačaveč več.
Lahko menjaš sam ali daš komu popraviti če želiš. Sam ga pač dam med elektronske odpadke in kupim novega.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: telexdell ()

iKst_ ::
Saj ne vsi. Saj pravim, vedno imaš nekoga, ki se mu še vedno splača vozit/vzdrževat stara jajca, če ne ravno nekje okoli tebe pa malo bolj dol, južno.
In še enkrat, zakaj je sploh treba kupit novega? Pač najameš in čez dve leti zamenjaš, tako kot telefon.
Zato, ker je ceneje in bolj priročno.
Jaz ne mislim plačevati 100-150€ na mesec banki zato, da lahko vozim njihov avto. Prav tako mi ne paše, da mi kdo diktira kako naj avto uporabljam, koliko časa ga lahko imam, kako mora biti zavarovan...