» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1295 / 1299
»»

codeMonkey ::

Poglej zgoraj video od Bjorna na 4:00 :))

Buggy ::

Kaj ...to da ima na eni osi ene gume in na drugi druge in da se vozi po ravnicah (sub sea)...al kaj. Tip vozi dinamicno ;(( Dej kej vsebine decko..try at least. Nisem se videl primerjalnega testa isto mocnega ICE avta in EV po neki ovinkasti hriboviti cesti. Zato sprasujem kako teza in navor, kar vemo da je faktor, vpliva pri dinamicni voznji na porabo gum...ki je tudi strosek vzdrzevanja tako kot menjava olja ROFL

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Upal sem pac na kakega EV feryz-a, ki bi odkrito in brez filtrov delil izkusnje.
Jaz vsekakor na moji relaciji nikoli vec ne bom vozil 20", ne da ni dober obcutek - JE. Jebene feltne sem mogu popravljat veckrat zaradi lukenj na cesti, pa guma niti niso bile tak cenovni problem.
Je pa res da je 17" napram 20" balon da glava pece. Se prilagodis...cenej gres ces, ne placujes popravljanja platisc, pa se bolj ez furas...izgled avta je pa zgolj za tiste od dol

endelin ::

Buggy: ravno mariborčane moraš vprasat ker tam bolj na hard vozijo:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

Buggy ::

Sej nisi resen kne?

Prid prestevat ovinke gor+dol v vukojebino (Idrijo in okolico kjer je Jerman). Pocutim se kot nadgradnja, ko sem cca 6 let letoval v Ptujskih toplicah. Jeben dolgcas, zato mi je pa jasno zakaj tolk vozniskih retardov tam :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

pegasus ::

IMHO vedno raje izbereš manjše feltne in večje "balone", ker je tako vožnja tišja in udobnejša. In to je pomembno 99% časa, ko so na cesti.

DamijanD ::

A ni tudi poraba načeloma manjša pri manjših feltnah?

iKst_ ::

Buggy je izjavil:


Kul tnx za info. Mi pomagas pol razumet zakaj sva z eno teslo 3 startala istocasno - dva pasa...mi je usla pol sem jo pa nad 180kmh z lahkoto odpikal. Gre za hrib. Baterija ali kaksen eco mode?


Ne vem kaj ti voziš in kakšna je bila Tesla model 3. Razlika med RWD short range, LR AWD in Performance modeli je precej velika.

Drugače EVji niso nič magičnega. Navaden AWD Long range brez acc. boosta ima cca. 370 konjev in gre toliko kot gre pač avto s 370 konji. Malo prednosti imajo pri nižjih hitrostih, ker ni menjalnika in je prenos direkten. Po drugi strani so iz istega razloga malo zadar pri višjih hitrostih, ker prestavno razmerje ni idealno.

codeMonkey ::

Razen kaksen Taycan, ko ima dve prestavi. Za obicajen avto sicer nepotrebno...

MrStein ::

pegasus je izjavil:

Naivno pričakujem da ja, so bolj na udaru. Vsekakor mi ne bodo zdržale 6-8 let kot na subaruju, koliko točno pa ti povem čez nekaj let ;-)

Ah, zato je toliko nesreč...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

a_borlak ::

Pri Leafu so mi zimske gume zdržale dve sezoni (20.000km). Ovinki čez Vahto in to, da sem bil med tistimi, ki niso radi vozili za tovornjaki ali turisti.

codeMonkey ::

Ocitno se je CLA na 1000 km testu izkazal. 9h pa to AWD. Bolje kot model 3 LR RWD in le 5 minut slabse kot Model S LR ter Nio (oba 100 kWh), ki sta najhitrejsa (8h55), ceprav z manjso baterijo od obeh (85 kWh).

Se je pa zgleda prodajalec (oz. kdorkoli mu je vozilo posodil) tudi potrudil, da je dal (sumim) spredaj drug set gum.

Zgleda ni svoh tole. Shooting brake bi rad se videl. Nekaj bi bilo slabse, ampak vseeno zna biti odlicen karavan(cek).

Pripravlja se tudi AMG z okoli 550 KM.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

AMG naj bi imel tri motorje ter (seveda) torque vectoring. To se pa mora ze res konkretno voziti.

https://www.carscoops.com/2025/06/merce...

Zgodovina sprememb…

endelin ::

Cena pa bo kot bmw m3 competition xdrive ali kaj nižja?>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

codeMonkey ::

Mozno :)

DamijanD ::

Tale bo rabu pa kr hitr šlepar, da bo za njim vozu:

codeMonkey ::

Noro. Na ovinku 300 kmh/h na izi, ko se je zravnalo ga je pa sele pohodil :)

Pa ko je koncal in prisel nazaj dol na 350, je dal obe roki z volana pa ploskal. :))

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

What's the point? Da pokažejo, da jim gume zdržijo par krogov?

endelin ::

codeMonkey je izjavil:

Noro. Na ovinku 300 kmh/h na izi, ko se je zravnalo ga je pa sele pohodil :)

Pa ko je koncal in prisel nazaj dol na 350, je dal obe roki z volana pa ploskal. :))

Verjetno je ploskal da je ostal živ :P

iKst_ ::

Ni videti, da bi imel kakšne probleme. Avto izgleda zelo suvereno tudi pri 500 na uro.

DamijanD ::

iKst_ je izjavil:

Ni videti, da bi imel kakšne probleme. Avto izgleda zelo suvereno tudi pri 500 na uro.

Kar je večji problem, kot to da gre ev tako hitro

BlaY0 ::

Brez veze. Dokler ne gre vsaj 1 Mach je totalno neuporaben. /s

a_borlak ::

Pa da pri tej hitrosti prevozi 1000km z enim polnjenjem, to si še pozabil.

codeMonkey ::

DamijanD je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Ni videti, da bi imel kakšne probleme. Avto izgleda zelo suvereno tudi pri 500 na uro.

Kar je večji problem, kot to da gre ev tako hitro


Res je. Morajo biti hude sile nad pokrovom motorja pa na strehi, ko se izpodrinjeni zrak zavrtinci pa za seboj vlece avto gor in ga zeli spredaj odlepiti od ceste.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

What's the point? Da pokažejo, da jim gume zdržijo par krogov?


Point je, da “Made in China” dobiva nov pomen. Zanimivo, da je bilo podobno z “Made in Germany”.

codeMonkey ::

30C discharge rate je tudi nekaj. Pa to tako da vse obvladujejo sami.

pegasus ::

30C furamo modelarji že ... 20 let? Zdaj smo že na 120C (ja, lipo paket sprazniš v 30s). Eni temu pravijo švasanje ;-)

Utk ::

In kolk kapacitete nove imajo tvoje 20 let stare baterije, ki si jih praznil s 30c?

pegasus ::

Preveč za takratne potrebe - smo rabili zgolj 10-20s impulze, kar je več je bila samo nepotrebna masa za okrog vozit.

Utk ::

Ja, zate preveč, za avto pa najbrž ne :)

Jebomir ::

Seveda, UTK bi kar lipice nadeval v avto, pa vozi miško!!

BlaY0 ::

pegasus je izjavil:

Preveč za takratne potrebe - smo rabili zgolj 10-20s impulze, kar je več je bila samo nepotrebna masa za okrog vozit.

A da bi prazen pack po vzletu jettisonal ter na tla kontrolirano spustil s padalom pa ne gre?

pegasus ::

Tehnično gre, a naš pravilnik tega ne dovoljuje.

Relanium ::

Z LiPo sem se tud sam vozu (sicer po tleh) na qs205 motor takrat, ko še pri nas nihče ni vedel kaj so to električni bicikli.
Lahk bi si norce delal proti 125cc motorjem, z 50cc pa definitivno.
Precej nevarno početje.
Tazadnja lipica iz serije mi je zgorela, od takrat jih ne pogledam več.

Lepi cajti :)

BlaY0 ::

pegasus je izjavil:

Tehnično gre, a naš pravilnik tega ne dovoljuje.

Če je vaš, potem ga lahko tudi spremenite :P

pegasus ::

Itak da ... Ta proces smo zaključili v 2011 ;-)

mehatronik12 ::

Tesla fani.
Kaj bi raje sedaj nabavli novega CLA al Tesla 3!?

==> CLA AMG paket na mobile de , 58kEUR (mogoce se da se kakega jurcka shendlat po mojih izkusnjah)

==> Tesla 3, osnovno 43500, da prides na priblizno isto konfiguracijo 50500EUR (barva, felne, aktivni tempomat==menjavanje spur, itd...).

Jaz menim, da je izbira res lahka ;).
==> Manjsa poraba
==> Vecja baterija
==> Obcutek previdevam, da je bistveno bolj prmeijski v enem :D

Skratka je vredno doplacilo 7kEUR....

Zgodovina sprememb…

endelin ::

Za 58k imaš m3 performance

codeMonkey ::

Ce sparas kupis m3, ce pa ti je vseeno, pa pac cla shooting brake amg, ko pride.

Relanium ::

Kam smo prišli s cenami......
Za tak dnar definitivno M3!

iKst_ ::

Kje si pa našel long range AWD AMGja za 58 jurjev?

Osebno ne bi kupil nobenega, ker sta oba premajhna. Pa tudi sicer se mi 7-8 jurjev vseeno zdi kar konkretna razlika. Če bi moral izbirati bi vseeno vzel M3, mi je bolj všeč zunanjost in notranjost, pa nima stigme, ki jo prinaša zvezda na nosu.

endelin ::

Še malo dodaš in imaš ice bmw 5:D

Jebomir ::

500 konjski dirkalnik vs. ameriška baterija na kolesih vs. produkcijski avti (dvolitrskih SUVjev še dosegli nismo)

.... to vse skupaj pa nam pove, kako z****n in f****d up je avtomobilski trg in cene!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jebomir ()

Gregor P ::

Zato je prav sreča, da nekje vmes kakšna Toyota naredi še kakšnega hibrida, ali dva, da o teh vprašanjih nit ne rabim razmišljati. Samo kupim in vozim.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

CLA ni slab, ampak buggy sw in nezmožnost polnjenja na 400V, v kombinaciji z ne prav veliko prostora in ceno, ne vem kolk je to konkurenčno proti kitajcem, recimo tistemu mgju s 700 konji za 50 jurjev.

endelin ::

Merca cla ne kupuješ zaradi konjaže, številk. Gre bolj za premium razred.
Ce je cenovna umestitev ustrezna bo povedal cas

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

Utk ::

Marsikater kitajc je bolj premium.

Jebomir ::

In noben kitajc se še ni dokazal na dolgi rok.

Utk ::

Če kdo, potem ravno premium nemci nimajo več niti najmanjše pravice moralizirat o kvaliteti na dolgi rok. Ker so narejeni da nekako preživijo prvega lastnika, ki ga je vzel na 3 letni lizing, po tem kaj se dogaja jih pa pol kurca več ne briga. Poznam človeka, ki je kupil novega novega bmwja. V petih letih je bil tolkrat na šlepanju, da če bi se to zgodilo kitajcu, bi bil že zdavnaj sprešan.

Jebomir ::

Kapo dol za to raziskavo na podlagi enega vzorca in ustnih izročil!
««
1295 / 1299
»»