» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1276 / 1276
»
»»

pegasus ::

Pa za kitajsko model YL in 3+ ;)

chrush ::

Kako se pa kaj obnesejo recimo Toyota BZ4X, Nissan Ariya, Honda e:NY1?

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Tesla integrirala grok. Trenutno verzija je se "neuporabna" v smislu, da ni agent.


Si pogledal Mercedesov sistem v praksi zgoraj? Rezultat niti ni tako slab glede na navodilo - sistem ga je razumel, samo napacne podatke je imel ocitno.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Ne vem. Tezko si predstavljam kaj zeli povprecen uporabnik. Meni se zdi trenutno precej neuporabno. Tako Mercedesov sistem kot grok. Je pa ocitno, da imamo vse gradnike, ki omogocajo narediti dober produkt. Bo trajalo nekaj iteracij.

iKst_ ::

pegasus je izjavil:

Pa za kitajsko model YL in 3+ ;)


Upam, da pride tudi k nam. Jaz bi takoj vzel podaljšano verzijo, če bi bila na voljo.

2+2+2 sedeži so idealni. Večino časa vozim max 4 ljudi, sem že imel 2+2 avto kjer ima vsak potnik svoj ločen, prilagodljiv sedež in je res luksuz. Dodatnih 2 sedežev sicer ne rabim pogosto, ampak večji prtljažnik je pa dobrodošel.

pegasus ::

Da, je mikavna tudi meni. Ampak verjetno ne bo letos tu ...

mikhaair ::

YL, 3+?

kow ::

Kitajci bodo dobili podaljsano razlicico modela Y ter model 3 z novimi celicami tipa NMC (boljsa kemija in vecja energijska gostota).

YL : Y long
3+ : izboljsan model 3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Je res ta mercedes tako dober ali sem samo že malo star in so mi mercedesi postali kul?

codeMonkey ::

Jah, je pa ni. Jaz sem misli pocakati na shooting brake, ampak me je malo razocarala klop zadaj. Ne vem kolk mas ti stare mulce, moja sta ze najstnika in jima takega sedenja zadaj naslednjih pet let nisem mogel privosciti. Ocitno sem premlad in bo bolj zanimiv cez pet let :)

Zgodovina sprememb…

Utk ::

To zadnjo klop bi prej v živo preveril itak, ampak da se v 4,70 dolgem avto ne bi dalo zadaj normalno sedet skoraj malo dvomim.

endelin ::

Komu je ta nov mercedes dejansko lep avto? :/

Utk ::

Zunaj je grd, ampak zunanjost mi res ni pomembna, vsak sosed bi videl da je mercedes.
Not je pa kar dober.

codeMonkey ::

Meni je cisto ok. Ce bi dali lightbar spredaj stran, bi bil super. Oz. ce ze je tam, bi lahko nekako locili nocne luci bolje. Ampak vseeno, v primerjavi z i4 ter model 3, mi je bolj vsec, ne pa kot Xiaomi.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Meni ni ne lep, ne grd. Ni mi pa jasno tale carwow-evec. Antipaticen na polno.

kow ::

Kitajci bodo kmalu v MG dali solid-state baterije. Ne vem sicer zakaj, ampak dobro. Kolikor razumem je prakticno edina prednost zaenkrat, boljsi performance pri nizkih temperaturah. (Kanada, Rusija).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

telexdell ::

Po eni strani nam govorijo, kako se zemlja segreva, kako se dnevno podiraji zgodovinski rekordi glede višine temperataru, kako se bodo potopila obalna mesta, kako s bomo dobesedno scvrli... Po drugi strani pa izmuljajo stvari, katere bodo boljše delovale pri nižjih teperaturah...
Sedaj pa ne vem- ali nam eni lažejo ali drugi energijo vlagajo v neke izume, kateri bodo povsem neuporabni?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

fikus_ ::

To sem zasledil na YT.

https://m.youtube.com/watch?v=FEmUgsxON...

Ali kupujete "namenske" pnevmatike za EV , ali je to kar nekaj?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

iKst_ ::

Jaz kupujem navadne, brez EV oznake. V porabi ne opazim bistvene razlike, pri hrupu tudi ne, pri ceni se mi je pa nazadnje poznalo skoraj x2.

hojnikb ::

iKst_ je izjavil:

Jaz kupujem navadne, brez EV oznake. V porabi ne opazim bistvene razlike, pri hrupu tudi ne, pri ceni se mi je pa nazadnje poznalo skoraj x2.


No, v porabi je lahko kr opazna razlika, če zbereš napačno gumo. In počasneje k se voziš, bolj guma vpliva na porabo..
https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/... recimo
#brezpodpisa

a_borlak ::

fikus_ je izjavil:

To sem zasledil na YT.

https://m.youtube.com/watch?v=FEmUgsxON...

Ali kupujete "namenske" pnevmatike za EV , ali je to kar nekaj?


Ponavadi gledam cena/lastnosti, tu nekje se odločim. Če je A/B (poraba/lastnosti) ok, potem kaj takega. Zaenkrat še vedno letne originalne Michelinke, zimske pa Sava razlika med njima je cca 15-20% pri porabi, kar je logično.

iKst_ ::

hojnikb je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Jaz kupujem navadne, brez EV oznake. V porabi ne opazim bistvene razlike, pri hrupu tudi ne, pri ceni se mi je pa nazadnje poznalo skoraj x2.


No, v porabi je lahko kr opazna razlika, če zbereš napačno gumo. In počasneje k se voziš, bolj guma vpliva na porabo..
https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/... recimo


Lahko, da je razlika, ampak jaz je v praksi ne opazim toliko, da bi moral kakorkoli spremeniti navade. Pa to govorim za Hankook Ventus S1 evo3 EV, ki so prva vgradnja in neke Pirelli zimske. Ne vem točno oznake, ampak niso specifično za EV.

Tudi na tem testu razlike niso ravno enormne. Tam pri calculated range grafu imaš sicer dva outlierja med katerima je 20% razlike. Večina gum je pa znotraj cca. 10 kilometrov po izračunanem dosegu.

hojnikb ::

iKst_ je izjavil:

hojnikb je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Jaz kupujem navadne, brez EV oznake. V porabi ne opazim bistvene razlike, pri hrupu tudi ne, pri ceni se mi je pa nazadnje poznalo skoraj x2.


No, v porabi je lahko kr opazna razlika, če zbereš napačno gumo. In počasneje k se voziš, bolj guma vpliva na porabo..
https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/... recimo


Lahko, da je razlika, ampak jaz je v praksi ne opazim toliko, da bi moral kakorkoli spremeniti navade. Pa to govorim za Hankook Ventus S1 evo3 EV, ki so prva vgradnja in neke Pirelli zimske. Ne vem točno oznake, ampak niso specifično za EV.

Tudi na tem testu razlike niso ravno enormne. Tam pri calculated range grafu imaš sicer dva outlierja med katerima je 20% razlike. Večina gum je pa znotraj cca. 10 kilometrov po izračunanem dosegu.


no med prvo in drugo najbolj efficient gume je kr precej razlike, skoraj 10%...

Verjetno pa razlike ne opaziš, k pozim menjaš gume, k je itk mrzlo in maš drugih porabnikov več...
Js pr seb sn opazo vsaj 5%, mogoče celo blizu 10% (tezko je rečit brez kontroliranih pogojev) razlike med effficient letnimi in običnimi zimskimi.
#brezpodpisa

pegasus ::

MG postaja resen:

Tole dejansko izgleda zanimivo ...

Gregor P ::

Nova "Norveška" na vidiku?!?

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/na-p...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

Ravno po radiu slišal to o Poljskem potencialnem nahajališču nafte in plina. Po besedah spikerce, bodo lahko pokrili vse svoje potrebe po naftnih derivatih in plinu.

Tako da če zaupaš novicam, potem pač pišeš tako.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Gregor P ::

Bodo pokrili, če bodo vse elektrificirali 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Gregor P ::

Lahko se strinjam glede časovnice in pretirane senzacionalnosti medijev (kar seveda ni v moji domeni), ampak ne moreš pa reči, da z nekaj milijardami ne boš nič spremenil. Ker kaj to pomeni potem za Slovenijo? Da že v štartu ne moremo narediti nič? Smo avtomatično obsojeni na propad, kar se EV tiče?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BlaY0 ::

Pa saj nafto rabiš in je primarni vir tudi za druge reči (ceste, gume, plastika, zdravila...). Tako da če nam prevažanje vsaj delno uspe spraviti stran od nafte, bo to že precejšen uspeh.

Gregor P ::

TU ciljam bolj na to, koliko dejansko stane vsako državo ta zeleni prehod. Norveška (ki to plačuje z lastno nafto) je recimo investirala okoli 20 milijard evrov v to. In koliko bomo morali potem investirati v Sloveniji (ki nafte nimamo) oz. ostalih državah (npr. Poljska, ki bo nafto morda imela), da pridemo na neko podobno raven glede elektrifikacije?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Ni panike, bo šlo iz 5% za obrambo.

Gregor P ::

No, če bodo naši dejansko znali iz tega naslova investirati vse živo po državi, potem sploh niso tako neumni, za kakršne jih imamo :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mikhaair ::

Zakaj je ljudem razumljivo, da TČ dela in na njo pozabiš, EV pa toliko problemov kje boš polnil. Na istem drotu kot TČ, telefon, pečico itd.

Alexius Heristalski ::

TČ stoji na mestu 24 ur na dan, avto pa samo 20. ;>
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

BigWhale ::

Zvijte si enega, al karkoli vas ze pomirja in se umirite mal. FFS.
««
1276 / 1276
»
»»