» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1277 / 1279
»»

gile ::

@crunchy

EV database pravi, da ima Alfa Junior 11 kW polnjenje, se pravi ima 3fazno. Na šuko bi pa polnil cca 2kW, upoštevaje izgube. Priporočam 3 fazno. Rdeč CEE vtikač, na aliju so dobrih 100€ polnilnice. Če se še mal stegneš za dinamično, je pa že luksuz...

iloveboobz ::

endelin je izjavil:

Ma kakšno 10 minutno polnjenje:))
Če se rabi pol ure hitrega polnjenja od 20-80%.
A se ustavljate na polnilnicah vsake 100km lmao :/

resn 800v avto doda v 10min kr precej več k 100km dosega...

Caracas ::

Aaa, 400v so po novem vsi, neresni, dobr vedeti

UkrFTW!! ::

gile je izjavil:

@crunchy

EV database pravi, da ima Alfa Junior 11 kW polnjenje, se pravi ima 3fazno. Na šuko bi pa polnil cca 2kW, upoštevaje izgube. Priporočam 3 fazno. Rdeč CEE vtikač, na aliju so dobrih 100€ polnilnice. Če se še mal stegneš za dinamično, je pa že luksuz...

Te so iste, kot jih ponuja npr. Škoda zraven EV za skoraj 600 EUR?

codeMonkey ::

UkrFTW!! je izjavil:

gile je izjavil:

@crunchy

EV database pravi, da ima Alfa Junior 11 kW polnjenje, se pravi ima 3fazno. Na šuko bi pa polnil cca 2kW, upoštevaje izgube. Priporočam 3 fazno. Rdeč CEE vtikač, na aliju so dobrih 100EUR polnilnice. Če se še mal stegneš za dinamično, je pa že luksuz...

Te so iste, kot jih ponuja npr. Škoda zraven EV za skoraj 600 EUR?


Ja. Meni je model, ko mi je prodajal Skodo rekel, da naj Skodine sploh ne gledam in da naj grem na Amazon in kupim za 150.

Zgodovina sprememb…

gile ::

Tako nekako. Od škode še nisem vzel iz prtljažnika, filam na kitajsko

telexdell ::

gile je izjavil:

@crunchy

EV database pravi, da ima Alfa Junior 11 kW polnjenje, se pravi ima 3fazno. Na šuko bi pa polnil cca 2kW, upoštevaje izgube. Priporočam 3 fazno. Rdeč CEE vtikač, na aliju so dobrih 100€ polnilnice. Če se še mal stegneš za dinamično, je pa že luksuz...

Na Aliju so dobrih 100 € polnilnice na šuko, katere gredo do 3,5kW in ne 2 kW. Dinamične (sicer z enim tokovnikom) pa so nekje od 210€ dalje. Ne vem, če je to glih luksuz- me pride več dan in pol (s popusti) v kakšnih termah- osnova, brez luksuza.
Če pa si slučajno mislil prenosno 3f polnilnico- le zakaj bi vozil s sabo takšno težo, ko pa mi verjetno nikjer ne bo koristila. Če že kje imajo 3f vtičnico, da bi lahko polnil- a bom mirno gledal, kako jim bom nabil konično moč, da bodo za nekaj prijaznosti, celo leto plačevali koz žuti?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

codeMonkey ::

codeMonkey je izjavil:

Jaz kupim, da lahko najdes nekaj takih dni v sezoni, ko je vse polno, ampak moras ze skoraj splanirati, da naletis na nekaj takega ocitno. Pac vrhunec sezone tudi na plazi ni prijeten.

Pa tudi na otoku se verjetno lahko zmenis z lastnikom, da nekam priklopis avto, mu das nekaj kesa na roko, pa je reseno.


Danes konkretno smo bili na Ionityu v Kopru za kratek cas trije, drugace dlje dva in nekaj casa (5 minut) sem bil sam. Ko sem kot zadnji sel, se je ravno pripeljal se en avto. Ko sem se vozil proti Puli je bil tisti na poti proti Rovinju poln, sodec po karti v avtu.

gile ::

@telex

Šuko grejo res do 3,5, ampak večinoma ima folk doma 3x20 varovalke. Če na eni vzameš 16a, imaš lahko hit težavico, če imaš več porabnikov. Zato (vsaj kolkr se pogovarjam z ljudmi, pa tudi sam tako delam, sploh z dvema EV) se jo omeji na 10a, kar pa je 2kW. Luksuz v smislu, da priklopiš polnjenje na max in te ne skrbi, da bo pancarke dol vrglo, ker bo polnilnica sama zmanjšala moč. Kar se pa tiče dodatne teže-3fazno iz alija sem imel že prej. V enyaqu je v prtljažniku prostor za kable. Raje mam kabel tam, v rezervi, če bi kdaj kitajski umrl, kot pa da mi smeta nekje v bajti. Dandanašnji s temi omrežninami pa itak nimaš kaj polnit po tujih bajtah. Tudi prej nisem, raje na javno nekje

telexdell ::

Eno je type 2 kabel, drugo pa 3f prenosna polnilnica. Type 2 priklopa običajno nima nihče v hiši, če nima ravno EV polnilnice. 3f pa marsikdo.
Polnjenje s 3,5 kW je pač podobno kot je uporaba pečice ali indukcije. Tudi tam imaš enofazni priklop ki ti gre do te moči. Indukcija lahko še več. Če pa imaš "smolo" in EV priklopiš ravno na najbolj obremenjeno fazo je pa lahko tudi 2 kW preveč.
Zato dam polnit (če je potreba ) avto pri hčerki, ko je kosilo skuhano in pečica izklopljena. Pa na 3,5 kW, da je čim prej dovolj poln do doma. Na ta način ji tudi ne povečam omrežnine za moč.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gregor P ::

Jaz pa jem kokice, ko vse tole berem, tukaj na Dalmaciji na plaži, kamor sem prišel iz Ljubljane z enim tankom in mam še vedno dovolj goriva za vožnje naokoli (le za nazaj bom moral spet malo natankat). Ne, saj vas je zanimivo brati, kakšne vse rešitve iščete, ker konec koncev je to le tehnični forum.:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

iloveboobz ::

Mi tut kokice jemo, k vidimo dizlaše, k padajo v božjastni napad pred pumpo, k so nasledn dan napovedane 5c zvišanja cen...

Gregor P ::

Ne vem če, plus ne more biti dobro za tvoje zdravje, če tam sediš in jih gledaš v živo8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

gile ::

@ telex

Za domačo uporabo se pogovarjamo o šuko kablu. Sej ne bi bil tak problem polnit s 3,5...če ima človek zgolj en EV. Z dvema je treba bit majčkeno bolj pazljiv. Enyaqa ponavad polnim na 3x8a, kar je cca 5kW, MGja pa na 1x10, kar je cca 2kW, oziroma mal manj z izgubami. Ponavad se polnita ponoč in je za oba dovolj na naše dnevne vožnje. Če je treba kerga hitreje nafilat, pač pojačam, ampak takrat se bo polnil samo eden. Je pa to redko kdaj. Zato imam naštimane te skoraj minimume na polnilcih, da ne računam glih vsak dan, kolk kurim, kolk je še fraj, se bo TČ vzgala glih takrat...kšn drug uporabnik si bo kako drgač poštimal, moj use case je pač takšen...

Kater avto oa maš telex, če ni skrivnost...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gile ()

codeMonkey ::

Gregor P je izjavil:

Jaz pa jem kokice, ko vse tole berem, tukaj na Dalmaciji na plaži, kamor sem prišel iz Ljubljane z enim tankom in mam še vedno dovolj goriva za vožnje naokoli (le za nazaj bom moral spet malo natankat). Ne, saj vas je zanimivo brati, kakšne vse rešitve iščete, ker konec koncev je to le tehnični forum.:)


Zelo tezko mi bo zdaj se cel mesec voziti naokoli po obali, hladiti avto na daljavo, pa v tem casu niti enkrat iti na bencinsko. No lazem, mogoce mi bo plina za gril zmanjkal, in bo res treba.

Zgodovina sprememb…

telexdell ::

gile je izjavil:

@ telex

Za domačo uporabo se pogovarjamo o šuko kablu. Sej ne bi bil tak problem polnit s 3,5...če ima človek zgolj en EV. Z dvema je treba bit majčkeno bolj pazljiv. Enyaqa ponavad polnim na 3x8a, kar je cca 5kW, MGja pa na 1x10, kar je cca 2kW, oziroma mal manj z izgubami. Ponavad se polnita ponoč in je za oba dovolj na naše dnevne vožnje. Če je treba kerga hitreje nafilat, pač pojačam, ampak takrat se bo polnil samo eden. Je pa to redko kdaj. Zato imam naštimane te skoraj minimume na polnilcih, da ne računam glih vsak dan, kolk kurim, kolk je še fraj, se bo TČ vzgala glih takrat...kšn drug uporabnik si bo kako drgač poštimal, moj use case je pač takšen...

Kater avto oa maš telex, če ni skrivnost...

3x 20 A ti omogoča obremenitve tam 6,4 kW po fazi, pa ti ne bo vrglo ven števca. Če pa imaš še izlop na varovalke- nimaš gumba na vratih omarice s števcem (kot imam sam) pol pa je še nekaj več. Če polniš z 11 kW pol imaš še po vsaki fazi fraj vsaj 2,5 kW ( to bi mi zdržalo tudi delovanje 3f TČ). Ta moč pa je dovolj za večino hišnih porabnikov, razen za indukcijo.
Sam polnim 4 ure z 11 kW med 0:0...4:00. Če EV še ni poln ga polnilnica takrat izključi. V tem času imam preko urnika blokirano delovanje TČ. Če se hiša malce ohladi ima TČ potem dokler ne vstanemo dovolj časa, da nadoknadi izgubljeno toploto. Drugih večjih porabnikov pa itak nimamo vklopljenih takrat ko spimo.
Mogoče bi bilo boljše, da bi polovični čas polnil prvi avto z npr. 16A. Ko bi se napolnil, bi pa startal drugega s 3,5 kW. Čas polnjenja bi bil enako dolg, pa tudi najbolj obremenjena faza bi bila manj obremnejena, kot je sedaj (2 kW+ 1,8 kW (230V*8A). Torej še manj strahu+ nižje izgube polnjenja.
Vsekakor pa sam najbolje veš kako je kaj obremnejno.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: telexdell ()

fikus_ ::

Kaj pa medfazni (dvo fazni) polnilci, ali obstajajo?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

billy ::

obstajajo avti ki se tudi na 3f polnilnici polnijo z 2 ali celo 1 fazo, ker pač imajo tak onboard charger.

iKst_ ::

Gregor P je izjavil:

Jaz pa jem kokice, ko vse tole berem, tukaj na Dalmaciji na plaži, kamor sem prišel iz Ljubljane z enim tankom in mam še vedno dovolj goriva za vožnje naokoli (le za nazaj bom moral spet malo natankat). Ne, saj vas je zanimivo brati, kakšne vse rešitve iščete, ker konec koncev je to le tehnični forum.:)


Resno, ustavljal se boš na pumpi med potjo? Bedno. Meni se z EV ni treba.

gile ::

@telex
Hja takoje, eni se ful obremenjujejo, kako "zakomplicirano" je doma polnit avto, pa glih to je prednost: vsak si lahko najde svoj sweet spot, kako mu najbolj paše, oziroma kaj potrebuje. Naj bo to časovno, stroškovno...

UkrFTW!! ::

Če ga ne polniš doma, se itak ne splača, če ti je to edini kriterij. Če ga ponoči goniš do 11kW, ga podnevi na 2kW nima posebnega smisla polniti, razen če ga v kratkem rabiš seveda.

Gregor P ::

iKst_ je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Jaz pa jem kokice, ko vse tole berem, tukaj na Dalmaciji na plaži, kamor sem prišel iz Ljubljane z enim tankom in mam še vedno dovolj goriva za vožnje naokoli (le za nazaj bom moral spet malo natankat). Ne, saj vas je zanimivo brati, kakšne vse rešitve iščete, ker konec koncev je to le tehnični forum.:)


Resno, ustavljal se boš na pumpi med potjo? Bedno. Meni se z EV ni treba.

Uuuu kakšen EV pa maš ti, da ga ne boš rabil polniti od doma do Dalmacije pa nazaj?

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

billy ::

Saj ne veš, kje je doma? do zadra je iz LJ recimo 340km, to ni nič za "novodobne" EV.

Aja..narobe prebral. Saj ni napisal, da ne bo polnil...verjetno ima nekje avto parkiran, kjer lahko nafila "na šukota", medtem ko avto stoji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

endelin ::

Naslednji teden grem na dunaj verjetno. In&out v istem dnevu tja in nazaj. Bencin bom napolnil v slo.:) itak je sedaj ene 30km del na cesti v AT iz naše smeri do dunaja. Morda niti ne rabim čisto poln tank ker je manjša povprečna hitrost:D

Gregor P ::

billy je izjavil:

Saj ne veš, kje je doma? do zadra je iz LJ recimo 340km, to ni nič za "novodobne" EV.

Aja..narobe prebral. Saj ni napisal, da ne bo polnil...verjetno ima nekje avto parkiran, kjer lahko nafila "na šukota", medtem ko avto stoji.

Saj to je je vse sarkazem, vključno z mojim sporočilom; tudi jaz imam 300 m poleg manjšo bencinsko črpalko, ki jo bom uporabil prvič, ko se bom odpravil domov, po vseh vožnjah naokoli tu (in tako kot sem brez postanka prišel sem, se bom brez postanka vrnil nazaj domov). V mojem je le kanček realnosti, da se z vsem tem, o čemer pišete, meni tudi pod razno ne da ukvarjati in pa da vas je zanimivo brati pri iskanju tehničnih rešitev. Ampak bomo videli, kaj prinese prihodnost. Morda bo pa leta 2035 vse to že veliko bolj prijazno uporabnikom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

iKst_ ::

Bistvo je, da se moraš z dizlom ustavljati na črpalki, jaz pa z EV ne. Naslednji dan je baterija magično polna, med tem, ko se z dizlom gužvaš na smrdljivi pumpi. Jaz bi raje ostal doma, kot, da bi se moral takole prilagajati avtu, pa voziti na neke pumpe. Čisto nepredstavljivo.

endelin je izjavil:

Naslednji teden grem na dunaj verjetno. In&out v istem dnevu tja in nazaj. Bencin bom napolnil v slo.:) itak je sedaj ene 30km del na cesti v AT iz naše smeri do dunaja. Morda niti ne rabim čisto poln tank ker je manjša povprečna hitrost:D


In kaj zdaj, pričakuješ nobelovo nagrado? :) Jaz sem bil letos že ene 4x na Dunaju z EVjem.

Je pa res, da je pri EVju povprečna hitrost malo višja, ker lahko okoli Gradca voziš 130, s smrdljivcem pa samo 100 :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

UkrFTW!! ::

iKst_ je izjavil:

Naslednji dan je baterija magično polna, med tem, ko se z dizlom gužvaš na smrdljivi pumpi.
Pri Ice je magično polna na prvi pumpi. In to isti dan. Pumpe so magično polne samo za EV voznike, za ICE voznike pa začuda ne. Včeraj sem prvič čakal v zadnjih dveh letih, pa še sem imel vozilo polno še isti dan oziroma beri v 10 minutah.

iKst_ je izjavil:

Jaz bi raje ostal doma, kot, da bi se moral takole prilagajati avtu, pa voziti na neke pumpe.
Saj ti moraš ostati doma, ker ti je EV magično poln šele naslednji dan.

Bedarij, ki jih EV fanatiki tolčete, je kot pri ruski propagandi.

Ne vem zakaj, ampak ti me ne prepričaš za EV. V bistvu kar kontra. Raje imam realna mnenja ne pa rusko propagando.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: UkrFTW!! ()

telexdell ::

UkrFTW!! je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Naslednji dan je baterija magično polna, med tem, ko se z dizlom gužvaš na smrdljivi pumpi.
Pri Ice je magično polna na prvi pumpi. In to isti dan. Pumpe so magično polne samo za EV voznike, za ICE voznike pa začuda ne. Včeraj sem prvič čakal v zadnjih dveh letih, pa še sem imel vozilo polno še isti dan oziroma beri v 10 minutah.

iKst_ je izjavil:

Jaz bi raje ostal doma, kot, da bi se moral takole prilagajati avtu, pa voziti na neke pumpe.
Saj ti moraš ostati doma, ker ti je EV magično poln šele naslednji dan.

Bedarij, ki jih EV fanatiki tolčete, je kot pri ruski propagandi.

Poznam kar nekaj podobnih oseb. Zapičijo se v nekaj potem pa to onegavijo do nezavesti in nazaj. Ob tem pa nikoli ne skapirajo, da tisti kar je za njih najpomebnejše v življenju in bi brez tega kar umrli nekomu drugemu ne pomeni nič ali mu je celo breme.
Uživaj v svojem zadovoljstvu hitrega tankanja in vožnje 500 km brez zaustavljana. Jaz pa bom užival v svojem načinu vožnje. Že ko sem se z dizlom odpravljal na dopust v portorož sem imel prvi postanek na Troajnah, pol pa drugega na Lom-u. P aje celotna pot bila dolga zgolj 270 km. Nekaterim že pot predstavlaj dopust.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

iKst_ ::

Pri Ice je magično polna na prvi pumpi. In to isti dan. Pumpe so magično polne samo za EV voznike, za ICE voznike pa začuda ne. Včeraj sem prvič čakal v zadnjih dveh letih, pa še sem imel vozilo polno še isti dan oziroma beri v 10 minutah.


Čakal si na pumpi? Kako pa to? A nisi v aplikaciji videl koliko polnilnih mest je še prostih? Čudno :)

Bedarij, ki jih EV fanatiki tolčete, je kot pri ruski propagandi.

Ne vem zakaj, ampak ti me ne prepričaš za EV. V bistvu kar kontra. Raje imam realna mnenja ne pa rusko propagando.


Na bedarije se odgovarja z bedarijami :)

To, da te nisem prepričal v EV je pa resen problem. Vsi vemo, da smo EV fanatiki plačani neposredno od Elona, da prepričujemo trole po forumih.

Gregor P ::

Da bi vsaj bili plačani :))
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Legon ::

Kaj naj potem šele zate rečemo? Da ljudje, ki imamo EV spremljamo debato o polnjenju doma, četudi nismo plačni za to, človek še uspe razumet. Ampak da revček tvojeg kova pride trolat v pogovor o tem, je pa odraz hudih duševnih motenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

damirj79 ::

IKst_ je napisal rahlo smešno, če je že hotel zabivati. S praznim ICE greš na pumpo in natankaš v 5ih minutah. Z EV pa čakaš doma ure in ure, prisiljeno. Ali pa greš pol ure čakat na polnilnico.

kow ::

Wireless charging bo resil problem. Avto se bo sam centriral in to je to. Chargali bomo samo se na vikend potovanjih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

iKst_ ::

damirj79 je izjavil:

IKst_ je napisal rahlo smešno, če je že hotel zabivati. S praznim ICE greš na pumpo in natankaš v 5ih minutah. Z EV pa čakaš doma ure in ure, prisiljeno. Ali pa greš pol ure čakat na polnilnico.


Ja, v navodilih piše, da moraš sedeti zraven avtomobila in gledati kako lučke utripajo :)

damirj79 ::

Izgleda moraš še enkrat prebrat napisano.

gile ::

Jz ponavadi spim, ko se avta filata. Al pa kaj druzga počnem... Včasih grem k sosedu na pivo.. bom ga naslednjič poklical, bova skupaj gledala kako se mi avta filata...mogoče bo pa zabavno:D

Gregor P ::

Legon je izjavil:

Kaj naj potem šele zate rečemo? Da ljudje, ki imamo EV spremljamo debato o polnjenju doma, četudi nismo plačni za to, človek še uspe razumet. Ampak da revček tvojeg kova pride trolat v pogovor o tem, je pa odraz hudih duševnih motenj.

Eno je sarkazem, drugo je direktno žaljenje. Ti očitno normalne komunikacije nisi sposoben … za to si najbrž med drugim moral zamenjati račun :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

telexdell ::

Evo, pred pol ure štekal kabel v avto, nastavil zamik polnjenja za 4 ure, da se začne polniti nekaj po polnoči, ko bo že 5 blok in omrežnina 0€. Moč polnilnice na max...
Moram pa proznati, da me že malo noge bolijo, ko stojim poleg avta in držim kabel za polnjenje. Pač stvar navade, ko sem moral držati ročko na pumpi, ko sem še imel ICE>:D>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

damirj79 ::

Poskusi se po 5ih minutah ponjenja odpraviti v Benetke :)

gile je izjavil:

Jz ponavadi spim, ko se avta filata. Al pa kaj druzga počnem... Včasih grem k sosedu na pivo.. bom ga naslednjič poklical, bova skupaj gledala kako se mi avta filata...mogoče bo pa zabavno:D


Ja glejta skupaj, ker peljat se ne bosta šla :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()

Utk ::

Če bi mi nekdo rekel, da moram čez 5 min it v Benetke, bi mu reku jebi se. Ne glede kak avto imam.
Jutri zjutraj pa lahko.

telexdell ::

damirj79 je izjavil:

Poskusi se po 5ih minutah ponjenja odpraviti v Benetke :)

Le zakaj se ne bi mogel. V Benetke prideš tako, da se pelješ, ne pa da polniš EV ali ICE.
PS le kaj vse mati rodi.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: telexdell ()

iKst_ ::

Poskusi se po 5ih minutah ponjenja odpraviti v Benetke :)


V čem točno vidiš problem? Resno me zanima. Precej pogosto se vozim proti Dunaju, Benetkam in še kam, pa me zanima kaj delam narobe.

damirj79 ::

iKst_ je izjavil:

Poskusi se po 5ih minutah ponjenja odpraviti v Benetke :)


V čem točno vidiš problem? Resno me zanima. Precej pogosto se vozim proti Dunaju, Benetkam in še kam, pa me zanima kaj delam narobe.


Nič, vtakneš polnilc in - čakaš. Vse delaš prav, kot EV avto zahteva :)

iKst_ ::

Nisi odgovoril na vprašanje. Kje točno vidiš problem.

Pa še bonus vprašanje. Kolikokrat letos si se impulzivno, brez planiranja odpeljal v Benetke, po tem, ko si ravno prišel nazaj iz več 100km dolge poti, kjer si nisi mogel privoščiti 15 minutnega postanka?

Gregor P ::

Brez planiranja je zagotovo najmanj 1x letno za daljše relacije, krajših je več. Nazadnje ravno prejšnji mesec. Imel sem sicer celo noč za prespat, ampak sem se impulzivno odpravil v Firence in ker sem bil že tam, sem šel še v Lucco in Piso; vse to in nazaj čez vikend, praktično le pojest florentinnca in na kavo. Prej ko sem bil mlajši, je tega bilo dosti več, ampak zdaj pa rabim že spanje vmes. Ugani koliko minut sem porabil za razmišljanje in polnjenje goriva?8-)

Glejte smo se pač razvadili na doseg pri klasiki in zdaj je za nas morda malo težje preiti na vozila s toliko manj dosega in konstantnim razmišljanjem in načrtovanjem o polnjenju. Meni se to pač ne da, da postanem suženj kabla. Dam doma polnit avto, se spomnim, da bi šel še kam, ampak potem rajši ne grem, ker se avto polni ipd. - ni to za mene; res se mi ne da izgubljati časa s tem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Zanimivo da se ti to ne da. Da se ti pa že leta in leta sodelovat v temi o avtih, ki niso zate.
Ta čas bi že kar nekaj ton elektrike na roke prematal v avto.

Gregor P ::

Glej, nekdo vam rabi tu in tam malo tudi nastaviti ogledalo, da ne boste preveč zašli v fantazijski svet hitrega zelenega prehoda. ;)

Različne EV pa seveda vozim redno. V glavnem sem zelo razočaran nad njimi, ampak ker mi jih ni treba polniti, so še na meji sprejemljivosti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Samo bedak si kupi ali sposodi avto, ki mu ne ustreza. S tem da enkrat pri nakupu se še zajebeš, pač narediš napako. Da si vedno znova in znova sposojaš napačen avto, ko si vendar lahko izbiraš, to bi pa že zahtevalo kakšno diagnozo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

shmandi ::

Gregor P je izjavil:



Glejte smo se pač razvadili na doseg pri klasiki in zdaj je za nas morda malo težje preiti na vozila s toliko manj dosega in konstantnim razmišljanjem in načrtovanjem o polnjenju. Meni se to pač ne da, da postanem suženj kabla. Dam doma polnit avto, se spomnim, da bi šel še kam, ampak potem rajši ne grem, ker se avto polni ipd. - ni to za mene; res se mi ne da izgubljati časa s tem.

Pač kot pravijo: Nije žvaka za seljaka... In tudi ni električni avto za vsakega. Vsaj zaenkrat, dokler še obstajajo ICE...

Utk ::

Res ni za vsakega. Znat moraš uporabljat vtičnico.
««
1277 / 1279
»»