Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

wcpapir ::
No pa smo sli z m3 sr+ do Paga. Gonil vecino casa po AC cca 160 tankal dvakrat dol dvakrat nazaj. Enkrat še tam na Elen.
Polnjenje ni težava sploh, težava je da je to obveza, ker je potrebno sklopit taprav čas da si ne nabijaš stroškov.
V glavnem ukvarjanje s tem je, gre pa.
Vozili smo se isto časa kot z ICE ker tako ali tako stojimo en ali 2x na poti.
Naslednjič grem z dizlom, da se pot ne vrti okoli avta.
Polnjenje ni težava sploh, težava je da je to obveza, ker je potrebno sklopit taprav čas da si ne nabijaš stroškov.
V glavnem ukvarjanje s tem je, gre pa.
Vozili smo se isto časa kot z ICE ker tako ali tako stojimo en ali 2x na poti.
Naslednjič grem z dizlom, da se pot ne vrti okoli avta.

JohnyQ_ ::
Evo, med prazniki sva z kolegom naredila eno daljšo vožnjo v kosu.
Iz 100% na 21% računalnik je rekel da je porabljenih 51.3kwh elektrike.
Torej baterija drži nekje 65kwh namesto 75.
Kar je še precej slabše kot sem računal enem postu prej.
Naredila pa sva 261km.
Zmogljivost očitno pada ko kamen.
Iz 100% na 21% računalnik je rekel da je porabljenih 51.3kwh elektrike.
Torej baterija drži nekje 65kwh namesto 75.
Kar je še precej slabše kot sem računal enem postu prej.
Naredila pa sva 261km.
Zmogljivost očitno pada ko kamen.
Ali Tesla nateguje z kapaciteto baterije, ali je ta že toliko degradirana ?
Porabilo se je 50% baterije, torej je 100% baterije ~68,4kWh. Neto kapaciteta na Y dual motor letnik 2024 naj bi bila 75kWh. Torej od kje ta razlika?
Pa nasploh je doseg precej žalost, Niti do 400km ne bi prišel pa gre za vožnjo večinoma po regionalkah med 60 in 90km/h, z nekaj AC.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JohnyQ_ ()

hojnikb ::
kaj ko bi nardil degradation test, namest da ugibas na pamet...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

bambam20 ::
Y je težek... Jaz uporabljam TEslo Model 3 2024 letnik.. REgionalka 12- 13 kWH .. AC pri 140 km/h pa 16 kWH.

JohnyQ_ ::

hojnikb ::
ja, za voznjo, ne vseskup..
ne pelji bruk pa nared ze enkrat degradation test..
ne pelji bruk pa nared ze enkrat degradation test..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

JohnyQ_ ::

Grimnir3 ::
@JohnyQ_ nič novega nisi pogruntal.
Tudi jaz pridem do vikenda z občutno bolj prazno baterijo kot pa ob nakupu. Jbg,... Tudi telefon po ene letu ne drži toliko časa kot ob nakupu.
Jeba je edino pri nekdanjemu sodelavcu ki so vozi nekje iz prekmurja do LJ. Včasih je prišel na šiht in nazaj z enim polnjenjem. Sedaj pa mora vmes polnit, pa avto niti leto ni star. Še dobro da rab na pot samo enkrat na teden.
Tudi jaz pridem do vikenda z občutno bolj prazno baterijo kot pa ob nakupu. Jbg,... Tudi telefon po ene letu ne drži toliko časa kot ob nakupu.
Jeba je edino pri nekdanjemu sodelavcu ki so vozi nekje iz prekmurja do LJ. Včasih je prišel na šiht in nazaj z enim polnjenjem. Sedaj pa mora vmes polnit, pa avto niti leto ni star. Še dobro da rab na pot samo enkrat na teden.

hojnikb ::
ja, za voznjo, ne vseskup..
Ja in če avto zjutraj odklopiš s kabla, se pelješ v kosu 261km do Salzburga in tam pogledaš koliko si porabil je po tvoje elektrika šla kam?
Boš rekel da porabe za klimo med vožnjo ne šteje? Pa za luči in radio tudi ne?
pravim da naredi test pa bos mel dejansko podatek o zdravju baterije. Vse ostalo je premalo zanesljivo/natancno, da bi se dal vlecit kak zakjucek..
#brezpodpisa

temni_princ ::
No pa smo sli z m3 sr+ do Paga. Gonil vecino casa po AC cca 160 tankal dvakrat dol dvakrat nazaj. Enkrat še tam na Elen.
Polnjenje ni težava sploh, težava je da je to obveza, ker je potrebno sklopit taprav čas da si ne nabijaš stroškov.
V glavnem ukvarjanje s tem je, gre pa.
Vozili smo se isto časa kot z ICE ker tako ali tako stojimo en ali 2x na poti.
Naslednjič grem z dizlom, da se pot ne vrti okoli avta.
Kar visoka poraba. Lani sem prišel z MYLR do kampa Straško s 45% (šel s 100%) baterije. Tam sem polnil kar na parceli.
Poraba 15.6 kWh/100km
Povpr. hitrost 68 km/h
Temperatura 28.5 - 30.5˚C
Notranja temperatura: 22°C
4 potniki + polno natovorjen spredaj in zadaj + 3 kolesa zadaj na kljuki
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: temni_princ ()

Gregor P ::
Relativna zadeva te omejitve. Ravno zadnjič vozil po nemških AC, kjer ni omejitev in je bilo prav lepo voziti zopet z normalno hitrostjo, za kar so tudi bile narejene AC

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mehatronik12 ::
Y je težek... Jaz uporabljam TEslo Model 3 2024 letnik.. REgionalka 12- 13 kWH .. AC pri 140 km/h pa 16 kWH.
Zakaj počnete to!??
140km/h in 16kwh je no go! In vsak ki trdi to preprosto laže.
Ob idelanih pogojih (brez klime, gretja, snega , dežja,...) pod 20kWh pri 140km/h preprosto ne gre ;).
Za vse, ki mogoče razmišljajo o EV, dajte jim realne podatke.....
Drugače pa se strinjam Tesla 3 ima res malo porabo proti konkurenci.

bm1973 ::
Čez vikend se da...
Če ni teh butastih Avstrijcev in Nemcev, ki vozijo 100km/h po prehitevalnem...
Če ni teh butastih Avstrijcev in Nemcev, ki vozijo 100km/h po prehitevalnem...

codeMonkey ::

wcpapir ::
temni_princ je izjavil:
No pa smo sli z m3 sr+ do Paga. Gonil vecino casa po AC cca 160 tankal dvakrat dol dvakrat nazaj. Enkrat še tam na Elen.
Polnjenje ni težava sploh, težava je da je to obveza, ker je potrebno sklopit taprav čas da si ne nabijaš stroškov.
V glavnem ukvarjanje s tem je, gre pa.
Vozili smo se isto časa kot z ICE ker tako ali tako stojimo en ali 2x na poti.
Naslednjič grem z dizlom, da se pot ne vrti okoli avta.
Kar visoka poraba. Lani sem prišel z MYLR do kampa Straško s 45% (šel s 100%) baterije. Tam sem polnil kar na parceli.
Poraba 15.6 kWh/100km
Povpr. hitrost 68 km/h
Temperatura 28.5 - 30.5˚C
Notranja temperatura: 22°C
4 potniki + polno natovorjen spredaj in zadaj + 3 kolesa zadaj na kljuki
Potem sma na istem praktično. Jaz pač polnim kako mi navi pokaže.
razdalja 839,1km skupna energija 131,6kWh povprečna. energ. 156,8 Wh/km

endelin ::
140kmh je že kar ok potovalka. Toliko da maš malo občutek da se premikaš.
kar je pod 120kmh je mučenje če je cesta prazna
Je kdo že vozil ioniq5 n? To verjetno poleti če pohodiš gas?

Je kdo že vozil ioniq5 n? To verjetno poleti če pohodiš gas?


a_borlak ::
mehatronik12 je izjavil:
Y je težek... Jaz uporabljam TEslo Model 3 2024 letnik.. REgionalka 12- 13 kWH .. AC pri 140 km/h pa 16 kWH.
Zakaj počnete to!??
140km/h in 16kwh je no go! In vsak ki trdi to preprosto laže.
Ob idelanih pogojih (brez klime, gretja, snega , dežja,...) pod 20kWh pri 140km/h preprosto ne gre ;).
Za vse, ki mogoče razmišljajo o EV, dajte jim realne podatke.....
Drugače pa se strinjam Tesla 3 ima res malo porabo proti konkurenci.
Seveda gre, sem se sam prepričal pred dvema letoma, 3 Dual Motor, AC od Ljubljane do NM, 18, pa takrat ni bilo 10km del, da bi vozil 70. In še z veseljem sem blendal gastarbajterjem na prehitevalnem, naj se mi umaknejo, ker me je zanimalo, ali lahko preganjam nemške SUVe. Tempomat sem pa imel nastavljen na 145.

Magic1 ::
mehatronik12 je izjavil:
Y je težek... Jaz uporabljam TEslo Model 3 2024 letnik.. REgionalka 12- 13 kWH .. AC pri 140 km/h pa 16 kWH.
Zakaj počnete to!??
140km/h in 16kwh je no go! In vsak ki trdi to preprosto laže.
Ob idelanih pogojih (brez klime, gretja, snega , dežja,...) pod 20kWh pri 140km/h preprosto ne gre ;).
Za vse, ki mogoče razmišljajo o EV, dajte jim realne podatke.....
Drugače pa se strinjam Tesla 3 ima res malo porabo proti konkurenci.
Seveda gre, sem se sam prepričal pred dvema letoma, 3 Dual Motor, AC od Ljubljane do NM, 18, pa takrat ni bilo 10km del, da bi vozil 70. In še z veseljem sem blendal gastarbajterjem na prehitevalnem, naj se mi umaknejo, ker me je zanimalo, ali lahko preganjam nemške SUVe. Tempomat sem pa imel nastavljen na 145.
Kot si rekel je bilo vmes 10km idealke in ostalo imaš še kakšnih 20km/h v hrbet in se da marikaj. Ko pa bo kdo rekel, da se vsak dan fura isto traso v obe smeri 140km/h in ima tako porabo pa bi že kaj veljalo. Tako pa bolj malo pove. Aja, pa NM je 120m nižje.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()

mehatronik12 ::
Zgleda drugače gledam na stvar.
1. Če voziš 140km/h gledaš trenutno porabi ti nikoli nebo kazalo pod 20kw/h
2. Če imaš MB v LJ na tempomatu 140km/h, kjer je dovoljeno 130km/h (in v resnici prevoziš 20-40 km samo pri 140km/h) , drugod pa 105km/h kjer je omejitev 100km/h,itd.... pa valda prideš pod 20kwh in to z lahkoto sploh na SLO cestah.
1. Če voziš 140km/h gledaš trenutno porabi ti nikoli nebo kazalo pod 20kw/h
2. Če imaš MB v LJ na tempomatu 140km/h, kjer je dovoljeno 130km/h (in v resnici prevoziš 20-40 km samo pri 140km/h) , drugod pa 105km/h kjer je omejitev 100km/h,itd.... pa valda prideš pod 20kwh in to z lahkoto sploh na SLO cestah.

BigWhale ::
Meh, tempomat se nastavi na 130km/h, potem pa vsake tolk casa pritisnes tipko za zmigavec, da avto prehiti pocasnejsega pred tabo in hkrati upostavas omejitve hitrosti. Vmes pa vrtas po nosu in poslusas Star Trek podcaste. Pet urna potovanja z nogo na gasu in tezenje k temu da vozis 180km/h, tako postanejo pet in pol urne nedeljske voznje pri katerih se ne utrudis.
Kolk _tocno_ je trenutna poraba pri 140km/h, ali katerikoli drugi hitrosti, je pa ze precej trivia podatek. Morda zanima koga, ki se cele dneve vozi po autobanih brez omejitev.
Kolk _tocno_ je trenutna poraba pri 140km/h, ali katerikoli drugi hitrosti, je pa ze precej trivia podatek. Morda zanima koga, ki se cele dneve vozi po autobanih brez omejitev.

Gregor P ::
Jah MNZ/ICE vozila so nas tako razvadila, da smo na porabo že počasi pozabili. Zdaj se je pa treba spet privajat na novo. Ah te spremembe

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::
Smo videli pred dvemi tedni ko je šel bencin za 5 centov dol kako "so nas ice razvadili", da smo kar "pozabili na porabo".
Kvečjemu obratno evji...sem se smejal ko sem šel mimo kolon na črpalki.
Kvečjemu obratno evji...sem se smejal ko sem šel mimo kolon na črpalki.

mehatronik12 ::
Smo videli pred dvemi tedni ko je šel bencin za 5 centov dol kako "so nas ice razvadili", da smo kar "pozabili na porabo".
Kvečjemu obratno evji...sem se smejal ko sem šel mimo kolon na črpalki.
Upam da nisi še v nedeljo domov iz HR z EV, ker bi se načakal na polnilnicah ;).
Kolona na črpalki, čakaš max 15-20 minut.
Kolona na polnilnicah primer ravno ta nedelja celotna HR, čakanje do 2,3 ur minimalno....

Gregor P ::
Smo videli pred dvemi tedni ko je šel bencin za 5 centov dol kako "so nas ice razvadili", da smo kar "pozabili na porabo".
Kvečjemu obratno evji...sem se smejal ko sem šel mimo kolon na črpalki.
Kolona na kateri črpalki? Točno prejšnji teden sem se peljal v München. Ni bilo ne večjega prometa, ne kolon, na črpalki nekje v mestu (praktično v neposredni bližini mojega hotela na poti domov) pa sem bi prvi na vrsti; itak sem pa tankal samo 19 litrov, toliko da sem napolnil tank do konca. Tankanje MNZ/ICE je res zadeva, o kateri ne rabim preveč razmišljat.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

Utk ::
Ne vem kaj ima munchen veze s ceno bencina v Sloveniji. Tist torek, ko je šla cena za 5 centov dol, so bile črpalke nabasane. Folk je čakal in vozil na hlape, da bo prišparal 2 evra. Ker se je to vedelo že kak dan ali dva prej.

Gregor P ::
Res? Sam nisem opazil. Najbrž zaradi tega, ker jih je verjetno večina šla na dopust in jih sploh v Sloveniji ni bilo :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Gregor P ::
Zakaj bi bila gužva pred dvemi tedni (14 dni, 21. april)? 8. aprila, 27. dni nazaj, se je gorivo podražilo. Nižja cena je bila v sredo 23. aprila, torej 12. dni nazaj in 15 dni po podražitvi; to informacijo pa je večina izvedela verjetno dan prej, 22. aprila, popoldne, 13. dni nazaj. Ljudje so pa šli množično na dopuste s petkom, 25. aprila, 10 dni nazaj. Tvoj komentar o polnih črpalkah pred 14-imi dnevi nima smisla. Si morda kaj zamešal?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::
Da, 23. je šel bencin za 8 centov dol in takrat so bile črpalke polne. A ni to 2 tedna nazaj? (Jaz sem pisal 2 tedna, ne 14 dni). Česa spet ne razumeš?
Zakaj je treba vsako stvar zakomplicirat? Vsakič ko se spremeni cena za več kot 3 cente so črpalke polne ali zadnji dan ali prvi dan, odvisno ali gre gor ali dol. In v kolonah čaka za 2 evra prihranka isti folk, ki pravi, da ne bo vtikal kabla v avto 15 sekund za 10 evrov prihranka. To je ves point.
Zakaj je treba vsako stvar zakomplicirat? Vsakič ko se spremeni cena za več kot 3 cente so črpalke polne ali zadnji dan ali prvi dan, odvisno ali gre gor ali dol. In v kolonah čaka za 2 evra prihranka isti folk, ki pravi, da ne bo vtikal kabla v avto 15 sekund za 10 evrov prihranka. To je ves point.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

a_borlak ::
Jah MNZ/ICE vozila so nas tako razvadila, da smo na porabo že počasi pozabili. Zdaj se je pa treba spet privajat na novo. Ah te spremembe![]()
Kajpavem, pri domačem avtu sem vedno pazil na porabo ... pri EVju manj pazim, predvsem na lokalnih cestah, kjer se mi ne da voziti za tistimi s klasičnimi avti, ki res varčujejo in vozijo 60, 70 namesto 80, 90.

Gregor P ::
Da, 23. je šel bencin za 8 centov dol in takrat so bile črpalke polne. A ni to 2 tedna nazaj? (Jaz sem pisal 2 tedna, ne 14 dni). Česa spet ne razumeš?Kot zapisano, sam takrat nisem videl nobene gužve, niti ni bilo nobene novice o gužvah in tudi sicer močno dvomim, da so ljudje, ki avto redno vozijo, čakali še dan več kot sicer ter se vozili “na hlape”, samo da bi lahko tankali cenejši bencin, za kar prej sploh vedeli niso, da bo. Ni logike tukaj v tvoji trditvi. Tudi sicer je običajno gužva, če že, tik preden so napovedane podražitve.
Zakaj je treba vsako stvar zakomplicirat? Vsakič ko se spremeni cena za več kot 3 cente so črpalke polne ali zadnji dan ali prvi dan, odvisno ali gre gor ali dol. In v kolonah čaka za 2 evra prihranka isti folk, ki pravi, da ne bo vtikal kabla v avto 15 sekund za 10 evrov prihranka. To je ves point.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::
Ni logike tukaj v tvoji trditvi. Tudi sicer je običajno gužva, če že, tik preden so napovedane podražitve.
Če greš lahko tankat en dan prej, zakaj ne bi šel en dan kasneje? A je en dan vožnje za ICE tak problem al kaj? Še jaz s 150 km dosega lahko zamaknem polnjenje za en dan in "preživim".
V novicah pa ni novic o gužvi tudi ko gre za 5 centov gor, zakaj bi bilo ko gre dol? Tako strašno pomembna stvar pa to tudi ni, da bi morali vsi mediji poročat o 10 min čakanju na bencinskih.
Jaz sem pa gužvo videl, ko sem hotel it samo scat, pa je bila črpalka tako zabasana, da sem šel raje naprej. Zabasal jo je pa folk, ki pravi, da ne bo porabil 15 sekund za vtikanja kabla za tistih usranih 10 evrov razlike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Gregor P ::
V glavnem, če je res bila gužva, ni bila zaradi tega kar trdiš ti, ampak iz kakšnih drugih razlogov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::
Ja, nikakor ne zarad 7 centov razlike. Luna je bila prava...
Samo zato, ker si ti tako rekel.
Samo zato, ker si ti tako rekel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Gregor P ::
... ali pa je morda bil ravno čas po praznikih; vse je lahko, samo ne to, kar si ti trdil :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::
Ko smo se v soboto vračali iz Italije (blizu Livorna), sem želel iti na lokalno črplako, gužva se je vila do glavne ceste, nekje 5 avtomobilov bi imel pred sabo. Sem zavil direktno na AC in tam spušil 10€ razlike v ceni dizla, bencinska je bila tam jasno prazna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::
Samo takrat so bili premiki narodov; se nekako razume, da ne boš ravno prvi na vrsti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kanarin ::
Za vse, ki (naivno) menijo, da je dolgoročno vzdrževanje EV (bistveno) cenejše od klasičnih avtomobilov - poglejte si (dolgoletne) izkušnje iz Norveške, ki je država z verjetno največjim deležem EV, to je ključna ugotovitev:
V celoti sicer opažajo, pravi Oxelström, da so stroški vzdrževanja električnih vozil v življenjski dobi primerljivi s stroški vzdrževanja bencinskih vozil
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/g...
V celoti sicer opažajo, pravi Oxelström, da so stroški vzdrževanja električnih vozil v življenjski dobi primerljivi s stroški vzdrževanja bencinskih vozil
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/g...

Utk ::
... ali pa je morda bil ravno čas po praznikih; vse je lahko, samo ne to, kar si ti trdil :-)
Pocenitev je bila v sredo, ker je bil v ponedeljek praznik. Nobenga razloga ni da bi množično tankali v sredo namesto torek, razen pocenitve.
Ja, po tvoji bebavi pameti je vsaka druga za rep privlečena razlaga bolj verjetna od najbolj logične...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Genetic ::
Razlaga, da so polnilnice polne, ker je prišlo do pocenitve, ni ravno logična. Saj bo ja gorivo po tej ceni še naslednjih 14 dni. Logično je, da so polnilnice polne dan pred napovedano podražitvijo, saj hočejo vsi tankati po današnji, nižji ceni.

Utk ::
Za vse, ki (naivno) menijo, da je dolgoročno vzdrževanje EV (bistveno) cenejše od klasičnih avtomobilov - poglejte si (dolgoletne) izkušnje iz Norveške, ki je država z verjetno največjim deležem EV, to je ključna ugotovitev:
V celoti sicer opažajo, pravi Oxelström, da so stroški vzdrževanja električnih vozil v življenjski dobi primerljivi s stroški vzdrževanja bencinskih vozil
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/g...
Povej to našim trgovcem in mehanikom, oni se teh nižjih stroškov najbolj bojijo...
Razlaga, da so polnilnice polne, ker je prišlo do pocenitve, ni ravno logična. Saj bo ja gorivo po tej ceni še naslednjih 14 dni. Logično je, da so polnilnice polne dan pred napovedano podražitvijo, saj hočejo vsi tankati po današnji, nižji ceni.
Če imaš v torek bolj prazen tank in bi tankal, lahko zamakneš za en dan. Da bo pocenitev konkretna se je vedelo pa že par dni prej, tudi če ne točno kakšna, zadnji dan se pa itak ve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Gregor P ::
... ali pa je morda bil ravno čas po praznikih; vse je lahko, samo ne to, kar si ti trdil :-)
Pocenitev je bila v sredo, ker je bil v ponedeljek praznik. Nobenga razloga ni da bi množično tankali v sredo namesto torek, razen pocenitve.
Ja, po tvoji bebavi pameti je vsaka druga za rep privlečena razlaga bolj verjetna od najbolj logične...
Če si videl morda gužvo v torek po praznikih (in ne v sredo), je to točno dva tedna prej (kot si zapisal) in bi potem bilo to logično. Lahko te samo spomin malo daje.
Konkretno prej se zares ni vedelo nič, ker tudi napovedi niso vedno točne. Uradno pa si izvedel dan prej popoldne, če si res nujno hotel izvedeti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

Utk ::
Gužva je bila na dan pocenitve, ponavadi je to torek, takrat je bila pa očitno sreda.
Bolje slab spomin kot slaba pamet...
Bolje slab spomin kot slaba pamet...

starfotr ::
Saj električarji niste pa nič boljši. Ste se zapodili v soglasja za letni net metering kot bik v maline.
https://www.zurnal24.si/pod-streho/varc...
https://siol.net/trendi/dom/konec-letne...
Škrtice povsod, samo treba si je nalit čistega vina in pomest tudi pred svojim pragom.
https://www.zurnal24.si/pod-streho/varc...
https://siol.net/trendi/dom/konec-letne...
Škrtice povsod, samo treba si je nalit čistega vina in pomest tudi pred svojim pragom.

deco16 ::
Nč se nismo zapodili, jst sem si prejšnji teden postavil SE.
Brez ene subvencije, pa še vedno cenej prišel ko če bi kakšno dobil.
Brez ene subvencije, pa še vedno cenej prišel ko če bi kakšno dobil.