» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1201 / 1206
»»

Grimnir3 ::

Da ne omenjamo folka ki je zgorel v avtu ker po nesreči niso delale tipke v avtu.
V paniki pa niso dojeli zasilnega načina odpiranja vrat.

To je tudi ena mega teslina bedarija.

endelin ::

Tudi v m3 se bo kmalu znašla ročica za žmigavce;)

paradajzos ::

endelin je izjavil:

Tudi v m3 se bo kmalu znašla ročica za žmigavce;)

Facelift 2026 :))
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

nejc_nejc ::

tipke....in potem, se mi smejijo, k hočem preklopni telefon na tipke in drsšajbo hkrati

ne štekam mularije

MikeRotch ::

paradajzos je izjavil:

MikeRotch je izjavil:

Sprednja kamera je bila največji problem Model Y?

Ti pa nisi najbolj bister?


Možno ja. Ampak, kaj ima to z napisanim? :) Ti si napisal, da so odpravili največji problem.

Domnevam, da je to kamera v odbijaču? Kaj drugega bi lahko bilo? Ročka za smernike verjetno ne glede na to, da ima Y že od nekdaj ročko.

endelin je izjavil:

Tudi v m3 se bo kmalu znašla ročica za žmigavce;)


Lahko naročiš že danes.

https://enhauto.com/stalks

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MikeRotch ()

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

paradajzos je izjavil:

MikeRotch je izjavil:

Sprednja kamera je bila največji problem Model Y?

Ti pa nisi najbolj bister?


Možno ja. Ampak, kaj ima to z napisanim? :) Ti si napisal, da so odpravili največji problem.

Domnevam, da je to kamera v odbijaču? Kaj drugega bi lahko bilo? Ročka za smernike verjetno ne glede na to, da ima Y že od nekdaj ročko.

endelin je izjavil:

Tudi v m3 se bo kmalu znašla ročica za žmigavce;)


Lahko naročiš že danes.

https://enhauto.com/stalks

Spomnjaš na trole, ki zagovarjajo nekaj, česar se ne da zagovarjati v ruski temi.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

kow ::

nejc_nejc je izjavil:

tipke....in potem, se mi smejijo, k hočem preklopni telefon na tipke in drsšajbo hkrati

ne štekam mularije


Tudi ne stekas, da je svetu vseeno zate. Za vecino ljudi si samo stari prdec.

mehatronik12 ::

Sam sem enakega mnenja kot paradajz, super če bo Y postal najboljši avto za denar.
Ni mi pa jasno zakaj še kar nimajo 800V sistema, glede na to da reklamirajo nove superchargerje ki bi naj bili ravno za do 1000V
Če bo LR varijanta 54 000€ (ocene da se bo podražil 10%), potem ni v SLO pričakovati ravno nekega navala ;)
==> Kot tudi drugod v evropi ne.

Spustit cene v evropi, za enih 20%-30%, pa bodo tud prodajo povečal.
Saj na srečo Tesla zasluži dovolj z emijskimi kuponi in podobnim sranjem in si to lahko privoščijo, vedno ko proizvodnja prehiteva prodajo ==> Kot se to sedaj dogaja.
https://briankehm.com/tesla-model-y-pri...

Korejci že spuščajo cene, nemci bodo tudi verjetno počasi začeli pa mogoče res pridemo čez kako leto dve na spodoben EV za spodobno ceno

nejc_nejc ::

kow je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

tipke....in potem, se mi smejijo, k hočem preklopni telefon na tipke in drsšajbo hkrati

ne štekam mularije


Tudi ne stekas, da je svetu vseeno zate. Za vecino ljudi si samo stari prdec.


veš ko rataš mal starejši, če ne rataš vsaj mal konzervativen nekaj ni vredu s tabo.
to s telefonom sem čist resno mislu,
ki je za snežinkice, mah kaj bi,..... saj ne vejo zakaj

kow ::

mehatronik12 je izjavil:


Ni mi pa jasno zakaj še kar nimajo 800V sistema, glede na to da reklamirajo nove superchargerje ki bi naj bili ravno za do 1000V


Ker moras prvo deployati infrastrukturo, potem pa stancati avtomobile. Poleg tega ti 800V nic ne pomaga, ce pred tabo nekdo polni dacio spring. Karikiram. V bistvu bo napredek, ko bodo avte za 30k polnili s 150kw, namesto 100kw.

Na zelo dolgi rok, tudi ni smiselno, da ima avto inverter, recimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mertseger ::

Če želiš pogledati kaj je prihodnost električnih avtomobilov moraš na kitajsko

Največji proizvajalec baterij na svetu gre v smeri ki jo na kitajskem že poznajo (NIO). Predvsem bo prednost vsem tistim, ki danes jamrajo da ne vedo kje bodo polnili ker živijo v blokih.
https://www.catl.com/en/news/6342.html

kow ::

Zabloda, imo. Prihodnost je povecevanje hitrosti charganja ob avtocestah in brezzicni v parkirnih hisah ipd.

paradajzos ::

mertseger je izjavil:

Če želiš pogledati kaj je prihodnost električnih avtomobilov moraš na kitajsko

Največji proizvajalec baterij na svetu gre v smeri ki jo na kitajskem že poznajo (NIO). Predvsem bo prednost vsem tistim, ki danes jamrajo da ne vedo kje bodo polnili ker živijo v blokih.
https://www.catl.com/en/news/6342.html

Dokler bom lastnik svojega avta ne verjamem, da je to opcija s prihodnostjo.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

DamijanD ::

kow je izjavil:

MikeRotch je izjavil:


Pod 30k z odbito subvencijo ali osnovna cena?


Osnovna cena. Vprasanje koliko modelov je na sploh na trgu.

5ka in C3 ?

endelin ::

Poleti bodo na Lom, Ravbarkomando, Kozino vozili šleperji da bodo zadovoljili potrebo par 100 voznikov po zamenjavi baterije

kow ::

DamijanD je izjavil:

kow je izjavil:

MikeRotch je izjavil:


Pod 30k z odbito subvencijo ali osnovna cena?


Osnovna cena. Vprasanje koliko modelov je na sploh na trgu.

5ka in C3 ?


5tko lahko sele narocis. Torej samo C3? Corsa in mokka sta malenkost preko 30k, ce prav vidim.

krucymucy ::

kow je izjavil:



Ce gledamo poceni elektricne avtomobile, recimo pod 30k. Kaj je trenutno v EU best buy?

Cupra Born.
Ce gledamo brez subvencije pa Reno 5.

kow ::

Gledamo brez subvencije in manj kot 30k. Reno 5 ne mores kupiti. Sprasujem za avto, ki ga lahko danes odpeljem. Ce prav razumem, je trenutno evropski kralj e-C3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

krucymucy ::

paradajzos je izjavil:

Ti rečem :) Ko se odpeljem s krožišča dol, z roko zahaklam ročko za smernik in smernik se vklopi. Amazing! Ko se peljem pod nadvozom, mi avto ne zabremza samodejno. Brilliant!
Ko se peljem, mi ne smrdi plesniva klima, ker bi se kabinski filter zmočil zaradi dežja in odvajanja vode poleg vstopne odprtine za zračenje kabine. Neverjetno!
Ko se peljem po dežju, se brisalci sami vklopijo in brišejo. Ko se peljem in ne dežuje, se mi brisalci ne vklopijo naključno, da bi drgnili po suhem steklu. Wow!


Lahko bi bil tiho in preskocil tole, ampak ne morem.
Passat B8, kondenz od klimatske naprave je tekel pod sovoznikov prostor za noge.
Zadnja leva vrata so pri zvocniku puscala ko je mocno dezevalo v avto.
Tako da sem imel poleti in pozimi bazen v avtu. Po par letih sem resil sam, ker uradni servis v sklopu garancije ni.
Vsake toliko motor ni vzgal, pomagalo je da sem nosil seboj 10 kljuc in odklopil akumulator za nekaj minut.
Na servisu jim ni kazalo napake in je bilo za njih to vse v redu.
Enako je normalno ocitno da je potrebno dolivati hladilno tekocino. Na vprasanje kam gre ta hladilna tekocina seveda nisem dobil odgovora.

Zakaj sem izbral passata? Ker ceprav je na enaki osnovi kot superb, je bolj dodelan in podvozje ima boljse.
Takih "gugalnic" kot je Superb ne vem kdo jih se izdeluje. Mogoce kaj francoskega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

mehatronik12 ::

Kako si lahko tako omejen , da zagovarjaš "počasno polnjenje".
To da niso posodobili baterije niti malo je en vlki minus.

Konkurenca že zmore do 300kw in to ob bistveno boljši krivulji kot tesla.

Tesla je nekoč veljala za pionirja skoraj vse EV tehnologije.
Pri polnjenju ne da niso spredaj , ampak zaostajajo. In bodo še par let, nekako dvomim da pride nov facelift Y leta 2026,27 že.

paradajzos ::

krucymucy je izjavil:

paradajzos je izjavil:

Ti rečem :) Ko se odpeljem s krožišča dol, z roko zahaklam ročko za smernik in smernik se vklopi. Amazing! Ko se peljem pod nadvozom, mi avto ne zabremza samodejno. Brilliant!
Ko se peljem, mi ne smrdi plesniva klima, ker bi se kabinski filter zmočil zaradi dežja in odvajanja vode poleg vstopne odprtine za zračenje kabine. Neverjetno!
Ko se peljem po dežju, se brisalci sami vklopijo in brišejo. Ko se peljem in ne dežuje, se mi brisalci ne vklopijo naključno, da bi drgnili po suhem steklu. Wow!


Lahko bi bil tiho in preskocil tole, ampak ne morem.
Passat B8, kondenz od klimatske naprave je tekel pod sovoznikov prostor za noge.
Zadnja leva vrata so pri zvocniku puscala ko je mocno dezevalo v avto.
Tako da sem imel poleti in pozimi bazen v avtu. Po par letih sem resil sam, ker uradni servis v sklopu garancije ni.
Vsake toliko motor ni vzgal, pomagalo je da sem nosil seboj 10 kljuc in odklopil akumulator za nekaj minut.
Na servisu jim ni kazalo napake in je bilo za njih to vse v redu.
Enako je normalno ocitno da je potrebno dolivati hladilno tekocino. Na vprasanje kam gre ta hladilna tekocina seveda nisem dobil odgovora.

Zakaj sem izbral passata? Ker ceprav je na enaki osnovi kot superb, je bolj dodelan in podvozje ima boljse.
Takih "gugalnic" kot je Superb ne vem kdo jih se izdeluje. Mogoce kaj francoskega.

A to si nov avto kupil? Drugače se na DCC izbere, kako trd je avto ...
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

kow ::

mehatronik12 je izjavil:

Kako si lahko tako omejen , da zagovarjaš "počasno polnjenje".
To da niso posodobili baterije niti malo je en vlki minus.

Konkurenca že zmore do 300kw in to ob bistveno boljši krivulji kot tesla.

Tesla je nekoč veljala za pionirja skoraj vse EV tehnologije.
Pri polnjenju ne da niso spredaj , ampak zaostajajo. In bodo še par let, nekako dvomim da pride nov facelift Y leta 2026,27 že.


Baterijo so posodobili. Celice imajo visjo energijsko gostoto. Katera konkurenca zmore 300kw?

MikeRotch ::

Spustit cene v evropi, za enih 20%-30%, pa bodo tud prodajo povečal.
Saj na srečo Tesla zasluži dovolj z emijskimi kuponi in podobnim sranjem in si to lahko privoščijo, vedno ko proizvodnja prehiteva prodajo ==> Kot se to sedaj dogaja.
https://briankehm.com/tesla-model-y-pri...


Hecno, ko največjemu proizvajalcu EVjev z najbolj prodajanim modelom med vsemi avtomobili random slo-tech forumaši solijo pamet kako delati biznis :)

Btw, v prešnjem kvartalu je teslina bruto marža znašala 5 milijard USD, GAAP operating net income (čisti dobiček) pa 2,2 milijarde. "regulatory credits" so znašali 739 milijonov.

Definitivno ni zanemarljivo, ampak Tesla udobno preživi tudi brez te postavke.

Gambino ::

MikeRotch je izjavil:

Spustit cene v evropi, za enih 20%-30%, pa bodo tud prodajo povečal.
Saj na srečo Tesla zasluži dovolj z emijskimi kuponi in podobnim sranjem in si to lahko privoščijo, vedno ko proizvodnja prehiteva prodajo ==> Kot se to sedaj dogaja.
https://briankehm.com/tesla-model-y-pri...


Hecno, ko največjemu proizvajalcu EVjev z najbolj prodajanim modelom med vsemi avtomobili random slo-tech forumaši solijo pamet kako delati biznis :)

Btw, v prešnjem kvartalu je teslina bruto marža znašala 5 milijard USD, GAAP operating net income (čisti dobiček) pa 2,2 milijarde. "regulatory credits" so znašali 739 milijonov.

Definitivno ni zanemarljivo, ampak Tesla udobno preživi tudi brez te postavke.


Največjemu?

After years on top of the global electric vehicle market, Tesla has lost the title of world's largest EV producer to Chinese powerhouse BYD. In 2024, Tesla made 1,774,442 electric vehicles, 4,500 shy of BYD's 1,777,965.

krucymucy ::

paradajzos je izjavil:


A to si nov avto kupil? Drugače se na DCC izbere, kako trd je avto ...

Da. DCC ni vsemogocen.

Vozi kdo Cupro Born na forumu?
Nekako se najbolj nagibam k temu trenutno.
Nisem se ravno odlocen, ampak nekako se mi zdi najvec avta za tak denar.
Kako ste kaj zadovoljni? Lahko se tudi lastniki ID.3 javite, ker je skoraj enako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

redtech ::

Folk razmišlja, kako bi priključno moč znižal na 0,9 kw, konec je s temi polnilnicami, ker bo noro drago zaradi priključne moči :P

MikeRotch ::

Gambino je izjavil:


Največjemu?

After years on top of the global electric vehicle market, Tesla has lost the title of world's largest EV producer to Chinese powerhouse BYD. In 2024, Tesla made 1,774,442 electric vehicles, 4,500 shy of BYD's 1,777,965.


No, največjemu do prejšnjega kvartala, trenutno pa 2. največjemu, ki za prvim zaostaja za celih 4500 avtomobilov :)

mertseger ::

MikeRotch je izjavil:

Gambino je izjavil:


Največjemu?

After years on top of the global electric vehicle market, Tesla has lost the title of world's largest EV producer to Chinese powerhouse BYD. In 2024, Tesla made 1,774,442 electric vehicles, 4,500 shy of BYD's 1,777,965.


No, največjemu do prejšnjega kvartala, trenutno pa 2. največjemu, ki za prvim zaostaja za celih 4500 avtomobilov :)


Koliko bi stavil da bo zaostajal konec 2025?

MikeRotch ::

Nič, ker je zelo verjetno, da bo. Kaj hočeš povedati s tem? Slabo jim ravno ne gre, a ne? Kljub "predragim" avtomobilom, "zastarelem" lineupu itd.

codeMonkey ::

A je Cybertruck ze uradno flop, ali so ti naslovi, ki jih bezno opazam, click baiti?

Zgodovina sprememb…

MikeRotch ::

Odvisno kako gledaš. V prejšnjem kvartalu je bil najbolj prodajan električni pickup. Kvartal pred tem najbolj prodajan avto nad 100k USD.

V primerjavi s 3/Y je pa prodaja majhna. V primerjavi z ICE pickupi tudi.

paradajzos ::

Evo ti cybertruck v primerjavi s tapravo stvarjo:

Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Gregor P ::

Ena "zanimivost":

5. Gasilci in soseske se soočajo s povsem novo dinamiko zaradi električnih avtomobilov, ki so večinoma aluminjasti in so jih ljudje pustili ob cesti med evakuacijo. Ti zagorijo precej surovo in ogenj, ki bi sicer obšel nekatere objekte, samo še dodatno razširijo. 5/7


https://x.com/alesspetic/status/1877775...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Tebe pa res nategne vsak, ki ima 2 min časa.

Alexius Heristalski ::

>Model Y je dobil spredaj ozke žaromete s svetilno črto prek celotne širine vozila, kar je podobno kot v cybertrucku, podobno svetilno rešitev so uporabili tudi zadaj.

To mi ni všeč že pri Volkswagnu, v nekaterih pogojih me zelo moti.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

paradajzos ::

Alexius Heristalski je izjavil:

>Model Y je dobil spredaj ozke žaromete s svetilno črto prek celotne širine vozila, kar je podobno kot v cybertrucku, podobno svetilno rešitev so uporabili tudi zadaj.

To mi ni všeč že pri Volkswagnu, v nekaterih pogojih me zelo moti.

Meni se tudi zdi tko malo kmetavzarsko - tudi pri VW.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

kow ::

Danes sem videl C3. Marija pomagaj, kdo je dizajniral logo. Izgleda, kot da bi najeli kitajskega dizajnerja iz leta 2000.
Sedaj vidim, da je to novi logo iz leta 2022. Fuj.

Nasel sem zanimiv webpage, kjer lahko pogledas range in charging curve za razlicne modele.

https://evkx.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

paradajzos ::

Še ena na Cybertruck:



Smešno.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

MikeRotch ::

Smešno je, ja. Ampak nobene veze nima s temo :)

nejc_nejc ::

kow je izjavil:

Danes sem videl C3. Marija pomagaj, kdo je dizajniral logo. Izgleda, kot da bi najeli kitajskega dizajnerja iz leta 2000.
Sedaj vidim, da je to novi logo iz leta 2022. Fuj.



mtr pa tolk si na netu pa podatke išeš...:|


kopija leta 1919

izhaja pa iz tukaj:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

codeMonkey ::

Jaz ne stekam predvsem logike zakaj so legacy OEMi zaceli vsi menjati te logote na polno. Nekako mi zgleda kot poceni korporativne fore, ko placujejo marketingu za ideje kako bi izpadli moderni, ampak hkrati z bogato zgodovino in ne vem kaj se vse. Seveda vozila vecinoma tehnicno gledano ostajajo v osnovi se vedno ista, oz. mnoga niso nic posebnega.

Utk ::

Najbrž ima marketing nek proračun, deluje ne več nič, in nekaj čarajo.
Katera reklama sploh še ima nek efekt...pri EV je edina reklama, ki je kdo rabi, dober avto, ki ga daš Bjornu za en teden.
Če pri njemu ne gre čez, ti niti bog več ne more pomagat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Se strinjam, produkt je glavni. Ampak vseeno smo v zadnjih max desetih letih dobili razne Cupre, DSe itd. Pa vsi stari so morali zamenjati originalne logote vmes. Mi deluje kot da marketing cara malo vec kot obicajno. Oz. da ne upajo pogumnih potez delati pod obstojecimi znamkami.

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

mogoče nekateri padajo na to, meni se pa to zdi samo kot nek obupan poskus...

Utk ::

Ali je pa to nastavek za sodelovanje s kitajci. Vzameš kitajski avto, daš gor svoj, malo spremenjen, logo, in ga prodajaš pod svojega. Če se izkaže kot ok, v redu, če je katastrofa, se vrneš na svojo originalno znamko in podobo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Ce se ne motim je Polestar tak primer. Od nekdaj povezan z Volvom, pa se je recimo Volvo umaknil, medtem Geely prevzel vse, in gre v osnovi za kitajski tech, ki se "reklamira" pod originalno znamko. Ceprav ne cisto direktno.

Zgodovina sprememb…

kow ::

nejc_nejc je izjavil:


mtr pa tolk si na netu pa podatke išeš...


Sem nasel ja. Sej pravim, logo zgleda k kitajski iz leta 2000 oz. evropski iz leta 1900. Katastrofa, sploh ker so imeli zelo prepoznavne in (za moj okus) za logo lepo resitev pri ICE avtomobilih (integiran v havbo).

Poglej si zdaj sliko e-C3 od spredaj. Meni logo skazi estetiko. Podobno kot je grd novi logo oz. font od KIA. Ampak dobro, recimo da je to subjektivno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

wcpapir ::

Kaj priporocate za polnjenje po HR. Do Zadra bo šlo na SC, bom pa veckrat v tem letu na Pagu in v okolici Pule in rabim polniti tam, ker bom kar dosti praznil lokalno.

Obstaja kak app, ki vrišeš pot, dodaš zmogljivosti tvojega avta, ali celo da se jih sam nauči. Ter deluje tako da te pošlje na različne polnilnice?

gile ::

Abrp. Drgač pa poglej na Ionity, je zdaj že kar lepo pokrita hrvaška.

a_borlak ::

Na Pagu imaš predvsem Elen, je pa samo mesto zelo slabo pokrito, Novalja celo premore eno hitro polnilnico. Za ostalo pa Plugshare.
««
1201 / 1206
»»