» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1200 / 1206
»»

bm1973 ::

paradajzos je izjavil:


Ah ne, 230 km/h je uradna najvišja hitrost, pospešek pa dovolj, da prehitim vse Tesla, ki se na avtocesti cijazijo 90 za tovornjaki.

Že leta 2018 se je v Nemčiji ustanovil Tesla Hate Klub, ker so Švabi popizdil nad Tesla šoferji, ki so iz zavetrja tovornjaka "švignili" ven in prehitevali tovornjak s 100km/h.

Normalna brzina na prehitevalnem pasu je v Nemčiji 150 km/h.

BigWhale ::

paradajzos je izjavil:

Se vsedem v normalen avto, pritisnem na knof za štart, pogledam kje je ročka z oznakami P,N,D,R, kje je knof z oznako za ročno, naštelam stranska ogledala z gumbom na vratih, sredinsko ogledalo na roke (čakam, kdaj bo Tesla to naredila na servo iz menija na ekranu), na roke obrnem zračnike, kmor mi paše in gremo. 20 sekund.


Jaz sedem v avto, dam nogo na zavoro, potem pritisnem na gas in se odpeljem. To je to. V 80% ne rabim niti izbirat smeri voznje. Ce je bil kdo drug v avtu pred mano, potem se vzvratno ogledalo nastavim ko se ze peljem.

Avtomobilov ljudje v 99% ne menjajo tako pogosto, da bi bilo nastavljanje stranskih ogledal tako pomembno, da je na dosegu roke, vsak trenutek. Po drugi strani je pa menjava avtomobila v enem gospodinjstvu precej pogosta in kaj je bolj user friendly kot to, da se avto sam nastavi se preden dobro sedes vanj? Ja, motorizirano vzvratno ogledalo bi bla pika na i. :D

Tesla marsikje faila pri dodelanosti uporabniskega vmesnika. Vidi se kak glitch sem ter tja in vidis, da je vcasih kaksno stvar naredil kak student mal na pol. Ampak kar se usabilitya tice, pa imajo marsikaj zelo dobro postimano in bi se ostala industrija morala nauciti kaj iz tega. Ampak se na zalost ni. Zaceli so tlacit dolge in ozke ekrane v avtomobile in kapacitivne gumbe. Na ekranih so potem nametane stvari brez repa in glave in razporejene nelogicno. Govorim za BMW, VW, in Mercedes. S temi imam izkusnje.

Vecina stvari je resnicno hassle free za uporabo in ekrana se med voznjo ne rabis dotikat, ker so stvari, ki jih potrebujes za voznjo, na volanu.

paradajzos je izjavil:

Pa še tole: Tesla 3 in Y nimata pred voznikom ničesar, niti HUD niti instrument cluster. Trditi, da je konstantno pogledovanje na desno na osrednji ekran za kontrolo hitrosti in druge informacije, ki so običajno na instrumentih za volanom, isto kot to imeti pred očmi, se mi ne zdi ravno ok. Se pravi Tesla bi lahko imela vsaj eno ali drugo - HUD ali vsaj nek preprost zaslonček kot je v ID7 (kjer pa je oboje). Oboje je tudi v temu superbu.


Pogled navzdol na instrument cluster ali pa pogled rahlo v desno je popolnoma ista stvar kar se tice pozornosti na cesto. HUD je boljsa varianta od obeh, no argument there. Ampak to je zgolj en aspekt. Vecina ljudi vozi brez HUDa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

kow ::

A ID.2 pride letos ven? Verjetno proti koncu leta?

paradajzos ::

BigWhale je izjavil:

paradajzos je izjavil:

Se vsedem v normalen avto, pritisnem na knof za štart, pogledam kje je ročka z oznakami P,N,D,R, kje je knof z oznako za ročno, naštelam stranska ogledala z gumbom na vratih, sredinsko ogledalo na roke (čakam, kdaj bo Tesla to naredila na servo iz menija na ekranu), na roke obrnem zračnike, kmor mi paše in gremo. 20 sekund.


Jaz sedem v avto, dam nogo na zavoro, potem pritisnem na gas in se odpeljem. To je to. V 80% ne rabim niti izbirat smeri voznje. Ce je bil kdo drug v avtu pred mano, potem se vzvratno ogledalo nastavim ko se ze peljem.

Avtomobilov ljudje v 99% ne menjajo tako pogosto, da bi bilo nastavljanje stranskih ogledal tako pomembno, da je na dosegu roke, vsak trenutek. Po drugi strani je pa menjava avtomobila v enem gospodinjstvu precej pogosta in kaj je bolj user friendly kot to, da se avto sam nastavi se preden dobro sedes vanj? Ja, motorizirano vzvratno ogledalo bi bla pika na i. :D

Tesla marsikje faila pri dodelanosti uporabniskega vmesnika. Vidi se kak glitch sem ter tja in vidis, da je vcasih kaksno stvar naredil kak student mal na pol. Ampak kar se usabilitya tice, pa imajo marsikaj zelo dobro postimano in bi se ostala industrija morala nauciti kaj iz tega. Ampak se na zalost ni. Zaceli so tlacit dolge in ozke ekrane v avtomobile in kapacitivne gumbe. Na ekranih so potem nametane stvari brez repa in glave in razporejene nelogicno. Govorim za BMW, VW, in Mercedes. S temi imam izkusnje.

Vecina stvari je resnicno hassle free za uporabo in ekrana se med voznjo ne rabis dotikat, ker so stvari, ki jih potrebujes za voznjo, na volanu.

paradajzos je izjavil:

Pa še tole: Tesla 3 in Y nimata pred voznikom ničesar, niti HUD niti instrument cluster. Trditi, da je konstantno pogledovanje na desno na osrednji ekran za kontrolo hitrosti in druge informacije, ki so običajno na instrumentih za volanom, isto kot to imeti pred očmi, se mi ne zdi ravno ok. Se pravi Tesla bi lahko imela vsaj eno ali drugo - HUD ali vsaj nek preprost zaslonček kot je v ID7 (kjer pa je oboje). Oboje je tudi v temu superbu.


Pogled navzdol na instrument cluster ali pa pogled rahlo v desno je popolnoma ista stvar kar se tice pozornosti na cesto. HUD je boljsa varianta od obeh, no argument there. Ampak to je zgolj en aspekt. Vecina ljudi vozi brez HUDa.


Jaz sem opisal proceduro, kako se odpeljem v random normalnem avtu. V mojem ne-Tesla avtu je postopek isti kot je,pri tebi v tvojem, le da pritisnem še na knof za start in dam v Drive ali Reverse. Glasba se sama začne predvajat iz telefona, ki je v žepu preko BT (če se mi ne da telefona priklapljat na kabel za ACP).
Pri linkanem superbu je ACP brezžično in se glasba začne sama predvajat s telefona v žepu preko ACP.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

MikeRotch ::

Glasba se sama začne predvajat iz telefona, ki je v žepu preko BT (če se mi ne da telefona priklapljat na kabel za ACP).
Pri linkanem superbu je ACP brezžično in se glasba začne sama predvajat s telefona v žepu preko ACP.


Damn, to pa je nek Star Trek shit :) Glasba se mi avtomatično predvaja preko BT že tam od cca. 2010 naprej :)

paradajzos ::

Ti rečem :) Ko se odpeljem s krožišča dol, z roko zahaklam ročko za smernik in smernik se vklopi. Amazing! Ko se peljem pod nadvozom, mi avto ne zabremza samodejno. Brilliant!
Ko se peljem, mi ne smrdi plesniva klima, ker bi se kabinski filter zmočil zaradi dežja in odvajanja vode poleg vstopne odprtine za zračenje kabine. Neverjetno!
Ko se peljem po dežju, se brisalci sami vklopijo in brišejo. Ko se peljem in ne dežuje, se mi brisalci ne vklopijo naključno, da bi drgnili po suhem steklu. Wow!
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

deco16 ::

kow je izjavil:

A ID.2 pride letos ven? Verjetno proti koncu leta?



Noup, so zamaknili ker pač bi bil prepoceni. Zdej pa majo nekaj konkurence mogoče se jim bo bolj mudilo ...

MikeRotch ::

paradajzos je izjavil:

Ti rečem :) Ko se odpeljem s krožišča dol, z roko zahaklam ročko za smernik in smernik se vklopi. Amazing! Ko se peljem pod nadvozom, mi avto ne zabremza samodejno. Brilliant!
Ko se peljem, mi ne smrdi plesniva klima, ker bi se kabinski filter zmočil zaradi dežja in odvajanja vode poleg vstopne odprtine za zračenje kabine. Neverjetno!
Ko se peljem po dežju, se brisalci sami vklopijo in brišejo. Ko se peljem in ne dežuje, se mi brisalci ne vklopijo naključno, da bi drgnili po suhem steklu. Wow!


Super :) Sva že dva :)

Ampak tebi se očitno še telefon samodejno poveže in začne igrati glasbo prek BT. Meni se ne. Imam nastavljeno, da mi začne igrati moj Youtube music playlist, žena pa ima svoj Spotify account nastavljen na njenem profilu.

kow ::

deco16 je izjavil:

kow je izjavil:

A ID.2 pride letos ven? Verjetno proti koncu leta?



Noup, so zamaknili ker pač bi bil prepoceni. Zdej pa majo nekaj konkurence mogoče se jim bo bolj mudilo ...


Ce gledamo poceni elektricne avtomobile, recimo pod 30k. Kaj je trenutno v EU best buy?

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

paradajzos je izjavil:

Ti rečem :) Ko se odpeljem s krožišča dol, z roko zahaklam ročko za smernik in smernik se vklopi. Amazing! Ko se peljem pod nadvozom, mi avto ne zabremza samodejno. Brilliant!
Ko se peljem, mi ne smrdi plesniva klima, ker bi se kabinski filter zmočil zaradi dežja in odvajanja vode poleg vstopne odprtine za zračenje kabine. Neverjetno!
Ko se peljem po dežju, se brisalci sami vklopijo in brišejo. Ko se peljem in ne dežuje, se mi brisalci ne vklopijo naključno, da bi drgnili po suhem steklu. Wow!


Super :) Sva že dva :)

Ampak tebi se očitno še telefon samodejno poveže in začne igrati glasbo prek BT. Meni se ne. Imam nastavljeno, da mi začne igrati moj Youtube music playlist, žena pa ima svoj Spotify account nastavljen na njenem profilu.

Hecno, da so se mi na testu Tesle 3 v suhem vremenu sami vklopili brisalci in drgnili po suhem vetrobranskem steklu.
It must be me.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Grimnir3 ::

Teslini brisalci so smeti.
Teslini "parkirni senzorji" so smeti
teslin avtopilot/radarski tempomat je smet.

Ampak verniki tega ne bodo priznali. Pa čeprav tudi njih moti ampak vse odtehta, ker ima avto pospeške in potegne 200.

Jaz nisem čustveno navezan na pleh ali Muska. Lahko brez slabe vesti povem vse kar je slabega v tesli nimam potrebe branit avto in svoje odločitve o nakupu.

Mike Rotch pa bolestno zagovarja svojo teslo, da si opravičuje nakup da je kupil najboljši oh iun sploh avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

kow ::

Maybe. A ni tudi obratno? GregorP bolestno zagovarja, da je vse drek kar je povezano z Muskom. Pa tudi ti delujes zelo custven, kot da moras nekaj dokazati.

MikeRotch ::

Mike Rotch pa bolestno zagovarja svojo teslo, da si opravičuje nakup da je kupil najboljši oh iun sploh avto.


Ja, to bo to :) Jaz bom čez pol leta Teslo prodal in kupil nekaj drugega. Med tem, ko boste nekateri na forumu pametovali na podlagi izkušenj s tistimi 3 avtomobili, ki ste jih imeli v življenju :) Pomožnosti avtomobile iste znamke.

Btw, nikjer nisem napisal, da so brisalci popolni ali celo dobri. Ampak 90% časa delajo OK, 10% časa moraš pa nastavit na fiksen interval (2x klikneš stranski gumb).

Dejstvo, da se obešate na takšne malenkosti pove kako malo napak ima v resnici Tesla.

kow je izjavil:


Ce gledamo poceni elektricne avtomobile, recimo pod 30k. Kaj je trenutno v EU best buy?


Pod 30k z odbito subvencijo ali osnovna cena?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MikeRotch ()

endelin ::

Dejstvo, da se obešate na takšne malenkosti pove kako malo napak ima v resnici Tesla.

Danes je v redu ja. Še par let nazaj se niso na model 3 lepo vrata zaprla v salonu, kar je za moje pojme bila šlamastika pri avtu za 50k. ;)
Zame minus je steklena streha in pa možnost da dobiš avto ki trese pri 100 plus na uro in kar še niso rešili kot spremljam tuj forum

Ozvočenje je vrhunsko. To bi moralo biti v vsakem avtu tak level

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

Kessler ::

https://siol.net/avtomoto/novice/tesla-...

tale nova Y mi je pa kar všeč zunaj, bravo. Sedanja mi je ogabna...

paradajzos ::

kow je izjavil:

Maybe. A ni tudi obratno? GregorP bolestno zagovarja, da je vse drek kar je povezano z Muskom. Pa tudi ti delujes zelo custven, kot da moras nekaj dokazati.

Kljub vsemu, kar sem napisal, bi sam verjetno že zdavnaj imel teslo 3awd highland, ampak enostavno nisem mogel prebaviti ročk za smernike. Enostavno se mi gravža, da me en tip posiljuje s takšno neumnostjo zaradi “enkrat v bodočnosti boste vsi kupil FSD in ne boste rabili niti volana”. Ta FSD in njegove variante in obljube so gor že leta in leta in še zmeraj ne dela, kot bi moralo.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Grimnir3 ::

MikeRotch je izjavil:

Mike Rotch pa bolestno zagovarja svojo teslo, da si opravičuje nakup da je kupil najboljši oh iun sploh avto.


Ja, to bo to :) Jaz bom čez pol leta Teslo prodal in kupil nekaj drugega. Med tem, ko boste nekateri na forumu pametovali na podlagi izkušenj s tistimi 3 avtomobili, ki ste jih imeli v življenju :) Pomožnosti avtomobile iste znamke.

Btw, nikjer nisem napisal, da so brisalci popolni ali celo dobri. Ampak 90% časa delajo OK, 10% časa moraš pa nastavit na fiksen interval (2x klikneš stranski gumb).

Dejstvo, da se obešate na takšne malenkosti pove kako malo napak ima v resnici Tesla.

kow je izjavil:


Ce gledamo poceni elektricne avtomobile, recimo pod 30k. Kaj je trenutno v EU best buy?


Pod 30k z odbito subvencijo ali osnovna cena?



Malenkosti?

To so osnove, ker niso tam kjer bi morale biti.
A to da ti avto fantomsko zavira je malenkost?
Parkiranje s kamerami še vedno ni tam kjer je z senzorji za par eur.
Brisalci spet ista zgodba.

Ampak to so baje malenkosti, če avto potegne.

paradajzos ::

Kessler je izjavil:

https://siol.net/avtomoto/novice/tesla-...

tale nova Y mi je pa kar všeč zunaj, bravo. Sedanja mi je ogabna...

Ampak ima ročko za smernike! Meni sprednja osvetljena cela linija ni všeč, so mi boljši žarometi na Trojki Highland. Zadnja luč mi je všeč.
Najbolj od vseh sprememb mi je važno, da je dobila vse benefite trojke Highland plus da je obdržala smernike na palčki.
Treba sprobat, kako se pelje, upam da boljše kot stari Y, ker potem ima možnosti.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

MikeRotch ::

Malenkosti?

To so osnove, ker niso tam kjer bi morale biti.
A to da ti avto fantomsko zavira je malenkost?
Parkiranje s kamerami še vedno ni tam kjer je z senzorji za par eur.
Brisalci spet ista zgodba.

Ampak to so baje malenkosti, če avto potegne.


Ja, očitno imamo zelo različne izkušnje. Jaz normalno vozim z avtopilotom. Fantomsko zaviranje sem že doživel, ampak tega sem tudi pri prejšnjem BMWju, pri RAV4 se mi je že zgodilo da je avto zaviral ali pospeševal, ko ne bi bilo treba. Da ne omenjam "odbijanja" od črt pri Toyoti, ko imaš vklopljen lane assist. Na dopustu sem en teden vozil rentanega Golfa 8, pa je bil tudi katastrofa kar se radarja tiče. Totalno neodziven, dober za delanje gužve na cesti. Pač ja, sistem pri Tesli bi lahko bil boljši, lahko bi bil tudi slabši.

Razlika je v tem, da bosta RAV4 in Golf čez 3 leta še vedno enako zanič, pri Model Y bo pa stanje boljše.

S parkiranjem res nikoli nisem imel problema. Sprednja kamera bi bila super, ampak to so v novi verziji popravili. V drugem avtu imam samo senzorje spredaj in zadaj, pa je parkiranje bistveno bolj nerodno kot s kamero.

kow ::

MikeRotch je izjavil:


Pod 30k z odbito subvencijo ali osnovna cena?


Osnovna cena. Vprasanje koliko modelov je na sploh na trgu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gambino ::

Grimnir3 je izjavil:

Teslini brisalci so smeti.
Teslini "parkirni senzorji" so smeti
teslin avtopilot/radarski tempomat je smet.

Ampak verniki tega ne bodo priznali. Pa čeprav tudi njih moti ampak vse odtehta, ker ima avto pospeške in potegne 200.

Jaz nisem čustveno navezan na pleh ali Muska. Lahko brez slabe vesti povem vse kar je slabega v tesli nimam potrebe branit avto in svoje odločitve o nakupu.

Mike Rotch pa bolestno zagovarja svojo teslo, da si opravičuje nakup da je kupil najboljši oh iun sploh avto.


Ne samo to, slabo podvozje in volan, brez nikakrnih povratnih informacij, kot da igraš igrico z volanom, res nekaj najslabšega, kar je lahko!

Grimnir3 ::

Gambino je izjavil:

Grimnir3 je izjavil:

Teslini brisalci so smeti.
Teslini "parkirni senzorji" so smeti
teslin avtopilot/radarski tempomat je smet.

Ampak verniki tega ne bodo priznali. Pa čeprav tudi njih moti ampak vse odtehta, ker ima avto pospeške in potegne 200.

Jaz nisem čustveno navezan na pleh ali Muska. Lahko brez slabe vesti povem vse kar je slabega v tesli nimam potrebe branit avto in svoje odločitve o nakupu.

Mike Rotch pa bolestno zagovarja svojo teslo, da si opravičuje nakup da je kupil najboljši oh iun sploh avto.


Ne samo to, slabo podvozje in volan, brez nikakrnih povratnih informacij, kot da igraš igrico z volanom, res nekaj najslabšega, kar je lahko!


Za podvozje in volan je meni osebno vseeno.
Y ni nekaj kar bi krivil čez ovinke, to je za prevoz od a do b. Lahko bi bil edini malo mehkejši in sedeži malo bolj udobni. Če je že za udoben prevoz od a do b.

kow ::

paradajzos je izjavil:

kow je izjavil:

Maybe. A ni tudi obratno? GregorP bolestno zagovarja, da je vse drek kar je povezano z Muskom. Pa tudi ti delujes zelo custven, kot da moras nekaj dokazati.

Kljub vsemu, kar sem napisal, bi sam verjetno že zdavnaj imel teslo 3awd highland, ampak enostavno nisem mogel prebaviti ročk za smernike. Enostavno se mi gravža, da me en tip posiljuje s takšno neumnostjo zaradi “enkrat v bodočnosti boste vsi kupil FSD in ne boste rabili niti volana”. Ta FSD in njegove variante in obljube so gor že leta in leta in še zmeraj ne dela, kot bi moralo.


Tako pohitris razvoj. Tudi iphone 1 je bil zanic telefon (poleg revolucionarnega vmesnika, je imel kup slabosti). Ceno placa zacetni kupec, da.
Imo, bos cez 10 let palcke videl samo se v kaksnem subaruju ipd.

Kakorkoli, kdor si zeli imeti palcke, jih bo lahko imel se naprej. Ne kupi tesle in to je to.

Mimogrede, sam imam kar probleme s palckami, ker ne vozim veliko in se obcasno vsedem za volan. V bistvu je zelo debilen user interface, za obcasne voznike. Se pa strinjam, da so gumbi dobra resitev sele v kombinaciji s steer-by-wire.
Tesla bi morala prenehati s proizvodnjo X ter posodobiti model S (48V, steer by wire).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Grimnir3 ::

Da ne omenjam zanič teslinega UX.
Centralni zaslon za vse je nateg.

To mi ni bilo všeč že ob nakupu ampak sem šel naprej z mislijo, človek se vsega navadi.
No po letu in pol se še vedno nisem navadil.
Je bolje kot na začetku in res ni totalno grozno. Je pa vseeno mnogo slabše kot klasična aramaturka z gumbi.

Grimnir3 ::

@kow to si najprej kupi avto.
Lahko je bit teoretičar.

kow ::

Sem si lastil ze 2 avtomobila, tudi sedaj, recimo 1x na teden, vozim avto. Z lahkoto popljuvam vse avtomobile, ki sem jih do sedaj vozil, ce se koncentriram samo na slabe lastnosti.

Grimnir3 ::

Če bi bile palčke slabe bi v 100 letni zgodovini že letele v pozabo.

Upam da NCAP zabremza to touch norijo v avtih.

kow je izjavil:

Sem si lastil ze 2 avtomobila, tudi sedaj, recimo 1x na teden, vozim avto. Z lahkoto popljuvam vse avtomobile, ki sem jih do sedaj vozil, ce se koncentriram samo na slabe lastnosti.


Igrice ne štejejo.
Tudi jaz v igricah vozim z tipkovnico in nimam palčk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

paradajzos ::

Dejstvo, da se obešate na takšne malenkosti pove kako malo napak ima v resnici Tesla.

Narobe, dejstvo, da se obešamo na to, čemur ti praviš malenkosti, pove kako blizu popolnosti so klasični avti. Kar ni čudno, ker jih delajo že stoletje.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

kow ::

Enkrat sem vozil Toyoto (mislim, da je bla Auris, ene 15 let nazaj). Kaksna grdobija znotraj. Uf.
To pomeni, da so Toyote slabi avtomobili? Ker mi ni bila vsec notranjost konkretnega hatchback modela? Dvomim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

MikeRotch ::

paradajzos je izjavil:

Dejstvo, da se obešate na takšne malenkosti pove kako malo napak ima v resnici Tesla.

Narobe, dejstvo, da se obešamo na to, čemur ti praviš malenkosti, pove kako blizu popolnosti so klasični avti. Kar ni čudno, ker jih delajo že stoletje.


Ja, popolni. Zato je Model Y že 2 leti zapored najbolj prodajan model na svetu :)

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

paradajzos je izjavil:

Dejstvo, da se obešate na takšne malenkosti pove kako malo napak ima v resnici Tesla.

Narobe, dejstvo, da se obešamo na to, čemur ti praviš malenkosti, pove kako blizu popolnosti so klasični avti. Kar ni čudno, ker jih delajo že stoletje.


Ja, popolni. Zato je Model Y že 2 leti zapored najbolj prodajan model na svetu :)

Zagotovo ne zaradi ergonomije.

PS: To, da je v novem Y ročka za smernike nazaj, je zgovorno, ane? V bistvu je bila šokantna bedarija, da so jih v trojki ukinili.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Grimnir3 je izjavil:


Igrice ne štejejo.
Tudi jaz v igricah vozim z tipkovnico in nimam palčk.


Vidim, da imas slab dan. Pojdi na luft. Se jasni.

codeMonkey ::

Grimnir3 je izjavil:

Če bi bile palčke slabe bi v 100 letni zgodovini že letele v pozabo.

Upam da NCAP zabremza to touch norijo v avtih.

kow je izjavil:

Sem si lastil ze 2 avtomobila, tudi sedaj, recimo 1x na teden, vozim avto. Z lahkoto popljuvam vse avtomobile, ki sem jih do sedaj vozil, ce se koncentriram samo na slabe lastnosti.


Igrice ne štejejo.
Tudi jaz v igricah vozim z tipkovnico in nimam palčk.


Jaz pa ravno zaradi simracinga vem, da bi me to precej motilo. Ker ravno tam imam tako nastimano na volanu in npr pri kvalifikacijah online kdaj zelis nakazati umik pri zasukanem volanu in je katastrofa feeling :))

MikeRotch ::

Zagotovo ne zaradi ergonomije.


Zato, ker je odličen, vsestransko uporaben paket.

Očitno ljudi "zanič ergonomija" in brisalci ne motijo toliko kot nekaj posebnežev na slo-techu.

PS: To, da je v novem Y ročka za smernike nazaj, je zgovorno, ane?


V Model Y ročka nikoli ni šla nikamor. Še vedno mešaš avtomobile med sabo?

fikus_ ::

Grimnir3 je izjavil:


Upam da NCAP zabremza to touch norijo v avtih.



Že delajo na tem (ne vem od kdaj naprej bo to veljalo oz. če ne že velja), da mora za določene funkcije biti mehanski gumb, ročica,... sicer odštevajo zvezdice.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Grimnir3 ::

kow je izjavil:

Enkrat sem vozil Toyoto (mislim, da je bla Auris, ene 15 let nazaj). Kaksna grdobija znotraj. Uf.
To pomeni, da so Toyote slabi avtomobili? Ker mi ni bila vsec notranjost konkretnega hatchback modela? Dvomim.


Sej nisem reku da je napaka Tesle da je grda notr.
Kar ubistvu je, ker aramaturka je dila z namontirano tablico na sredini. Ampak to mi niti ni pomembno in se ne vtikam kaj prida v to.
Rečem pa da je UX slab, ker tapkanje po zaslonu je nerodno če ne stojiš ravno pri miru.
Ne samo da je nerodno, še nevarno je.

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

Zagotovo ne zaradi ergonomije.


Zato, ker je odličen, vsestransko uporaben paket.

Očitno ljudi "zanič ergonomija" in brisalci ne motijo toliko kot nekaj posebnežev na slo-techu.

PS: To, da je v novem Y ročka za smernike nazaj, je zgovorno, ane?


V Model Y ročka nikoli ni šla nikamor. Še vedno mešaš avtomobile med sabo?

No no, fenboysko trolanje prihrani za koga drugega. Je bilo toliko kritik na račun tega pri trojki, da si niso upali.
Napovedujem zgodnji facelift trojke, ki bo imel ali steer by wire ali pa ročko za smernike.

fikus_ je izjavil:

Grimnir3 je izjavil:


Upam da NCAP zabremza to touch norijo v avtih.



Že delajo na tem (ne vem od kdaj naprej bo to veljalo oz. če ne že velja), da mora za določene funkcije biti mehanski gumb, ročica,... sicer odštevajo zvezdice.

To bo hud udarec za fenboye.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Drugace so ravno danes na kitajskem pokazali novi model Y.

paradajzos je izjavil:


Napovedujem zgodnji facelift trojke, ki bo imel ali steer by wire ali pa ročko za smernike.


Definiraj "zgodnji".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

paradajzos ::

kow je izjavil:

Drugace so ravno danes na kitajskem pokazali novi model Y.

Ja, z ročko za smernike :)
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

kow ::

Ce je to res, potem to demantira, da je "Musk nor". Ker ocitno so ga prepricali, da bi to slabo vplivalo na prodajo in je spremenil odlocitev. Mal ste komedijanti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

paradajzos ::

Definiraj "zgodnji".

Leta 2026, ko v 2025 trojke nihče ne bo hotel kupiti, ker je na Y ročka za smernike, na trojki je pa ni.

kow je izjavil:

Ce je to res, potem to demantira, da je "Musk nor". Ker ocitno so ga prepricali, da bi to slabo vplivalo na prodajo in je spremenil odlocitev. Mal ste komedijanti.

Dobesedno 15 minut po mojem postu sem videl novico. Do zdaj so vsi trdili, da gresta obe ročki stran tudi v Y in sem to pričakoval v Muskovi maniri “go fuck yourself”.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

MikeRotch ::

No no, fenboysko trolanje prihrani za koga drugega. Je bilo toliko kritik na račun tega pri trojki, da si niso upali.


Ja, v čem vidiš problem?

Če ročke za smernike ne bi bilo, bi jamral, da te ima Musk za bedaka.

Zdaj, ko so upoštevali kritike kupcev pa spet ni ok? :)

Btw, pa kamero so dali v sprednji odbijač.

codeMonkey ::

komicno je bilo zagovarjati kako je to dobro, ker so se pac pri Tesli tako odlocili.

MikeRotch ::

Jaz ne poznam nikogar, ki bi zagovarjal knofe za smernike.

Največ kar sem videl je bila trditev, da se po enem tednu navadiš.

paradajzos ::

codeMonkey je izjavil:

komicno je bilo zagovarjati kako je to dobro, ker so se pac pri Tesli tako odlocili.

Hahaha, tudi jaz se smejem fenboyu, v ICE avtu za ceno modela 3 SR po subvenciji (z boljšo opremo od Tesle) je notri tudi sprednja kamera kot tudi vsi razni bonbončki. Plus 4x4, priklop na elektriko…
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

MikeRotch ::

Kater ICE avto je to?

kow ::

Jaz se vedno mislim, da bodo palcke izginile in ima Musk prav. Realno so palcke tudi safety issue (sploh ker, so v praksi multifunkcijske in komplicirane - zacuda se noben ne pritozuje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

No no, fenboysko trolanje prihrani za koga drugega. Je bilo toliko kritik na račun tega pri trojki, da si niso upali.


Ja, v čem vidiš problem?

Če ročke za smernike ne bi bilo, bi jamral, da te ima Musk za bedaka.

Zdaj, ko so upoštevali kritike kupcev pa spet ni ok? :)

Btw, pa kamero so dali v sprednji odbijač.

Zdaj pri Y ne vidim več največjega problema in ga bom morda celo kar kupil. Ker nisem fenboy in sem sposoben spremeniti stališče, če se spremenijo okoliščine. My family and Me first. Screw the car companies.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

MikeRotch ::

Sprednja kamera je bila največji problem Model Y?

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

Sprednja kamera je bila največji problem Model Y?

Ti pa nisi najbolj bister?
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
««
1200 / 1206
»»