Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
celje ::
Jaz nisem rasist in ne razumem zakaj bi "morali" bit oni revni, mi pa "bogati". Čez 30 let bomo morda mi vsi delali za njih. Če bomo imeli srečo.
Za to boš moral pa ti svoj življenski standard znižat ali pa počakat da se njim zviša na tvojo raven. Drugače ni šans da ti v EU delaš za njih v fabrki za tekočim trakom.
Za to da imaš ti takšen standard kakršnega imaš, se moraš zahvalit tistim ki imajo bistveno nižjega.
Gorenje je v lasti kitajcev. Torej v Slo ze delamo za njih, na trakih.
BlaY0 ::
Jaz nisem rasist in ne razumem zakaj bi "morali" bit oni revni, mi pa "bogati". Čez 30 let bomo morda mi vsi delali za njih. Če bomo imeli srečo.
Za to boš moral pa ti svoj življenski standard znižat ali pa počakat da se njim zviša na tvojo raven. Drugače ni šans da ti v EU delaš za njih v fabrki za tekočim trakom.
Za to da imaš ti takšen standard kakršnega imaš, se moraš zahvalit tistim ki imajo bistveno nižjega.
Gorenje je v lasti kitajcev. Torej v Slo ze delamo za njih, na trakih.
Delamo za njih kot lastnike/zaposlovalce, ne delamo pa za Kitajske potrošnike. Delamo za Nemške potrošnike in zase. Se pravi za tiste ki imajo tak ali višji standard kot mi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Okapi ::
Utk ::
Ja dobro, težko da bi kitajske avte iz evrope vozili na kitajsko. Kot tudi ne kitajskih mercedesov v evropo. Čeprav ziher je kaka izjema, ampak množično sigurno ni.
BlaY0 ::
Tu kreativizem nima nobene veze. Vedno delaš za tistega, ki mu lahko to prodaš. Prodaš mu pa lahko, če si cenejši od njega. Cenejši si pa lahko od njega le, če imaš nižji standard od njega.
Če se grdo izrazim... vsak ima svojega čefurja ki dela zanj.
Če se grdo izrazim... vsak ima svojega čefurja ki dela zanj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Ogromne količine Gorenja ne dosežejo niti v od večine Rusov. Dosežejo tiste, ki jim je price-performance ugodnejši od ostalih ponudnikov.
Utk ::
Tu kreativizem nima nobene veze. Vedno delaš za tistega, ki mu lahko to prodaš. Prodaš mu pa lahko, če si cenejši od njega. Cenejši si pa lahko od njega le, če imaš nižji standard od njega.
Če se grdo izrazim... vsak ima svojega čefurja ki dela zanj.
Potem imajo tudi Nemci slabši standard od nas, ker nam marsikaj prodajajo. Kot so rekli včasih, Nemci so ubogi, ker morajo delat za marke, mi jih pa kar kupimo.
Gregor P ::
codeMonkey je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Torej koliko procentov EV morajo na Kitajskem proizvesti proizvajalci avtomobilov danes?
Koga sprasujes? Saj si ti rekel da je tako ( no najprej da je 100%, ampak to je bil hec), bi si mislil da imas stevilke.
Jaz sem napisal 40 %, a si rekel, da nimam prav in me zato sedaj zanima pravilna številka?
Ne, jaz sem se obesil na to kdo ima vedno manj izbire in pravic. Ker z nekim razlogom zbadas Kitajce, namesto da bi videl kaksen je dejansko trend pri nas. In se enkrat, stevilke niso za EV ampak za NEV.
Ali lahko prosim podaš bolj natančne številke, ali pa ostanemo pri 40 %
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
Kaj se vedno mene sprasujes? Prakticno od zacetka te prosim za vir, ker me zanima a ti nakladas, ali imam jaz napacno predstavo. Torej, kje so ukazali 40% deleza za EV? Jaz sem seznanjen samo s cilji za NEV, ki so okoli te stevilke. Ampak to so cilji Kitajske. Mi imamo svoje, ampak tu je dizel ocitno osebna svoboda in pravica. Po hitrem pregledu podatkov, je ocitno VW tam lani sproduciral/ prodal cez 3 mio vozil, od tega je bilo 200k BEV. So morali zapreti tovarne zaradi tega? Daj vir, ce pravis, da je tam tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Kaj sploh prodaja vw na Kitajskem? Če to niso električni, so najbrž v glavnem neke chip shit kante, in morda kje kak ala-passat. Audi ok, ima svoje dražje modele, ampak vse drugo so najbrž bolj kante.
pegasus ::
codeMonkey ::
Kaj sploh prodaja vw na Kitajskem? Če to niso električni, so najbrž v glavnem neke chip shit kante, in morda kje kak ala-passat. Audi ok, ima svoje dražje modele, ampak vse drugo so najbrž bolj kante.
Valda Jetta ipd. Se v Rusijo jih izvazajo baje, ampak VW naj ne bi vedel o tem nicesar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
BlaY0 ::
Potem imajo tudi Nemci slabši standard od nas, ker nam marsikaj prodajajo...
Normalno, nekateri Nemci imajo slabši standard od nekaterih Slovencev. Kaj je tu nenavadnega? Saj tudi nekateri Nemci za nekatere Vietnamce delajo. In?
Potem imajo tudi Nemci slabši standard od nas, ker nam marsikaj prodajajo.Da ne boš presenečen ... Slovenija ima čisto primerljiv standard s tukajšnjim. Če se pa malo po domačih vaseh zapelješ, ti pa sploh ni nič jasno ... Slovenija je izjemno bogata dežela.
Da, kar se tiče price-performance kvalitete življenja v marsičem šišamo Nemce.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Utk ::
Pišeš nesmisle. Tudi kak Kitajc živi bolje od Slovenca. Tudi od najbogatejšega Slovenca. Sploh je pa ziher več bogatih Kitajcev kot Nemcev. To nič ne pove kdo za koga kolk dela.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BlaY0 ::
Tudi kak Kitajc živi bolje od Slovenca. Tudi od najbogatejšega Slovenca. Sploh je pa ziher več bogatih Kitajcev kot Nemcev. To nič ne pove kdo za koga kolk dela.
Tako je. In? Kaj je tukaj nesmiselnega? Seveda da pove. Tako kot sem rekel vsak ima vsaj enega svojega čefurja, ki dela zanj. Če ne bi bilo tako in bi bili vsi enaki, ne bi bilo več napredka. Omenjeno je bilo da Gorenje big time dela za Ruse. Ja z vidika Slovenije, z vidika Rusije je pa to en pljunek v morje. Mi pa tu govorimo o avtomobilskih tovarnah velikosti VW, ki imajo svoje čefurje na Kitajskem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Utk ::
Kaj ima to veze s čimerkoli v tej temi? Nek dubajski šejk lahko kupi dacio in prodaja najcenejše avte v Evropi. To nič ne pove o tem ali se v Dubaju živi bolje ali slabše kot v Evropi.
BlaY0 ::
codeMonkey je izjavil:
Ja, ker za napredek rabis nategovati delovno silo, inovacije so pa za okras.
Inovacij ne bi bilo, če bi bili vsi enaki. Ker ne bi bile smiselne. Vsak bi oblekel tisto belo haljo in se vsedel na kolo ter odpeljal. Inovativen si lahko tako v inženirstvu kot tudi v ekonomiji, logistiki etc.
Kaj ima to veze s čimerkoli v tej temi? Nek dubajski šejk lahko kupi dacio in prodaja najcenejše avte v Evropi. To nič ne pove o tem ali se v Dubaju živi bolje ali slabše kot v Evropi.
S to temo ne, s tvojim nabijanjem pa. Z vsakim postom potrdiš moje navedbe, pa se sploh ne zavedaš tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Utk ::
Nabijaš samo ti. V bistvu sploh ne vem kaj bi rad povedal. Jaz sem reku, da če pridejo kitajci, bomo pač delali za njih, kot da zdaj za nemce, big deal. Ker avte bomo vseeno potrebovali, jih kupovali in tudi delali. Ti pa nabijaš in nabijaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BlaY0 ::
Mah tako kot v vseh temah se kurčiš non stop in prepucavaš... sem zaključil s tabo za danes.
darksamurai ::
Ti, ki si v tem poslu, se ti zdi realno, da bi namesto za Nemce pač delali za Kitajce?
Kitajski avtomobili narejeni v EU bodo bistveno dražji, zato ker ima delavec v EU bistveno več pravic kot tisti na Kitajskem pa tudi bistveno višji standard.
Ne drži.
Pri masovni proizvodnji je strošek delavca 5-10% proizvodne cene. Proizvodna cena je 2.5-5x nižja od prodajne cene. Na koncu to pomeni, da je strošek delavca glede na prodajno ceno 1-4%. Pri enaki kvaliteti lokacija proizvodnje minimalno vpliva na ceno izdelka.
"Hergestellt in Deutschland" ni drag zaradi "Hansa" v Wolfsburg, ki ima 5x višjo plačo in več pravic od "Wanga" v Nanjingu. Hergestellt in Deutschland je drag, ker ima Hans po vertikali nad sabo vsaj 50 Führerjev. Nemci so dragi, ker imajo dobesedno vsaj 10x preveč menedžmenta na vseh nivojih. Češnja na vrhu torte pa je njihovo kompliciranje pri procesih da se sami sebe zašijejo.
jan_g ::
Sicer že kar nekaj časa sem bral malo drugačne številke in sicer, da je pri avtomobilskih proizvajalcih strošek delovne sile bolj blizu 50%. Je pa bilo zajeto vse, od delavcev v proizvodnji do razvojnikov in marketinga.
darksamurai ::
Sicer že kar nekaj časa sem bral malo drugačne številke in sicer, da je pri avtomobilskih proizvajalcih strošek delovne sile bolj blizu 50%. Je pa bilo zajeto vse, od delavcev v proizvodnji do razvojnikov in marketinga.
Ja, za nemce to kar drži, da je 50% proizvodne cene, ne prodajne, proizvodne. Ampak Hans za trakom še vedno doprinese 10%. Razvojniki tudi ~10%, daleč največ pa direktorji. Nemci zo znani da imajo direktorje za vodenje direktorjev, ki vodijo direktorje, ki vodijo direktorje...
pegasus ::
https://www.notebookcheck.net/CATL-star... ... Baterije s 15 let ali milijon km garancije. ICE go home.
BigWhale ::
https://www.notebookcheck.net/CATL-star... ... Baterije s 15 let ali milijon km garancije. ICE go home.
Tole je za avtobuse mogoce ok, za osebna vozila pa bi bilo fajn se zvisast gostoto energije.
matobeli ::
Sej se stalno dela tudi v tej smeri.
1000Wh/l namesto 800Wh/l https://www.pv-magazine.com/2024/09/13/...
Pri kakšni mečki se razlika v ceni niti poznala ne bi.
1000Wh/l namesto 800Wh/l https://www.pv-magazine.com/2024/09/13/...
The group estimates the cost of the batteries at €150 ($166)/kWh, compared to BloombergNEF's current estimates of €67/kWh for lithium iron phosphate batteries and €93/kWh for high-nickel NMC batteries.
Pri kakšni mečki se razlika v ceni niti poznala ne bi.
Gambino ::
Zakaj pa bi blo?
Kolk se tesle in razni ioniqi napolnijo. Pomoje kar dosti. In ne niso vedno gužve ;)
Vsaj na naših avtobanih poleti z EV ne boš samo pripeljal in takoj priklopil. In tistih 15 minut je pač samo pravljica.
Vse je odvisno kam in kdaj se peljes. Polnilnice so v top sezoni res bolj zasedene in marsikje se je cakalo in to zna bit vedno vecji problem, ce ne bo vec hitrih polnilnic.
S Teslo Model 3 LR, prides od Maribora do Splita z enim 10 minutnim polnjenjem in tempomatom nastavljen na 130km/h. Ce imas na destinaciji moznost polnjenja potem je to vse kar potrebujes. Ce pa nimas se pa ustavis se enkrat v Splitu na eni hitri polnilnici in polnis se 15 minut, da imas nekaj baterije za na dopustu.
Pol ure pavze na 500km dolgi poti se meni ne zdi ravno blazen problem, ne vem no.
S Svojim dizlom pridem od doma do Rima in nazaj, brez da grem na bencinjsko. EV smeh
Gambino ::
Zakaj ne. Japonci, Korejci, imajo že dolgo tovarne v USA. Pa niso bolj bogati od njih (bli vsaj v štartu).
Normalno, standard se bo precej izenačil. V globalnem svetu je to neizogibno. Ne vem na katerem nivoju, ampak nekje se bo. Seveda, odvisno od sposobnosti nekega naroda, ampak Kitajci sigurno niso ravno najbolj nesposobni.
Zato pa Japonski inženirji hodijo delat na Kitajsko, kjer jih bolje plačajo.
Marsikdo niti ne ve, kaj se dogaja na Kitajskem!
Mene najbolj zanima, kje Kitajci polnijo električne avte. OK, za začetek, kje jih sploh parkirajo. A imajo v takih stolpnicah 10 podzemnih nastropij za garaže?
Teli se vozijo po železniški infrastrukturi, ki jo mi v evropi ne bomo imeli še nekaj desetletij. Imajo dosti boljšo železniško infrastrukturo, kot jo imamo v evropi, boljšo celo kot Japonci, ki so top na tej lestvici!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
BlaY0 ::
mikhaair ::
Glede na to da vozi hitri vlak v Rim verjetno vsako uro preko dneva, je bedarija razmišljat o avtomobilu na tej relaciji.
Gregor P ::
Najprej moraš priti do Gorice oz. Trsta.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
hojnikb ::
Zakaj pa bi blo?
Kolk se tesle in razni ioniqi napolnijo. Pomoje kar dosti. In ne niso vedno gužve ;)
Vsaj na naših avtobanih poleti z EV ne boš samo pripeljal in takoj priklopil. In tistih 15 minut je pač samo pravljica.
Vse je odvisno kam in kdaj se peljes. Polnilnice so v top sezoni res bolj zasedene in marsikje se je cakalo in to zna bit vedno vecji problem, ce ne bo vec hitrih polnilnic.
S Teslo Model 3 LR, prides od Maribora do Splita z enim 10 minutnim polnjenjem in tempomatom nastavljen na 130km/h. Ce imas na destinaciji moznost polnjenja potem je to vse kar potrebujes. Ce pa nimas se pa ustavis se enkrat v Splitu na eni hitri polnilnici in polnis se 15 minut, da imas nekaj baterije za na dopustu.
Pol ure pavze na 500km dolgi poti se meni ne zdi ravno blazen problem, ne vem no.
S Svojim dizlom pridem od doma do Rima in nazaj, brez da grem na bencinjsko. EV smeh
Najdi si ljubico kje blizje kot rim, da nebo treba za vsako potrebo laufaz dizlce :)
#brezpodpisa
Pithlit ::
S Svojim dizlom pridem od doma do Rima in nazaj, brez da grem na bencinjsko. EV smeh
Bučke.
Life is as complicated as we make it...
c3p0 ::
Niso ravno bučke. Iz NG (ni definiral startne točke) je cca. 660km, povratna torej 1320 km, pot, ki jo naredi nek dizl z razširjenim tankom. Z mojim sem delal že 1200+ (AC, zmerni tempomat), pa ga nimam.
Pithlit ::
Niso ravno bučke. Iz NG (ni definiral startne točke) je cca. 660km, povratna torej 1320 km, pot, ki jo naredi nek dizl z razširjenim tankom. Z mojim sem delal že 1200+ (AC, zmerni tempomat), pa ga nimam.
Slučajno vem kako v realnosti (če nimaš res sreče) zgleda pot tja dol in nazaj. Tko da stojim za svojimi "bučkami". In ja, tud jaz sem delala po 1+kkm u izi.
Life is as complicated as we make it...
Telbanc ::
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/audi...
"Audi bo v Belgiji zaprl vrata svoje "zibelke" električnih avtomobilov
V bruseljski tovarni proizvodnja električnih avtomobilov od leta 2018"
No, trg bo naredil svoje. Ne pomagajo niti "ubijalske subvencije".
"Audi bo v Belgiji zaprl vrata svoje "zibelke" električnih avtomobilov
V bruseljski tovarni proizvodnja električnih avtomobilov od leta 2018"
No, trg bo naredil svoje. Ne pomagajo niti "ubijalske subvencije".
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Utk ::
Ja, elektrika je kriva. Ne pa to da je to neka majhna neučinkovita tovarna daleč od vseh dobaviteljev, dela pa posledično nekonkurenčen avto, s katerim najbrž vseeno zaslužijo, samo ne dovolj oz bojo več, če ga delajo nekje na Slovaškem.
Telbanc ::
Država pobere od goriv već kot polovico cene, denar gre v proračun, kje misliš da bodo dobili manjkajoči denar, ko bo večina na štromu?
Zakaj Mariborska livarna ni dobila subvencij za prodajo svojih izdelkov? EL. avto je trenutno nekonkurenčen, zato se prodajo povečuje s sistemom "Superhlik", subvencijami, vzameš tistim ki majo malo in daš pol yapiju, ki komot odbije 40.000 evrov za el. avtek.
Zakaj Mariborska livarna ni dobila subvencij za prodajo svojih izdelkov? EL. avto je trenutno nekonkurenčen, zato se prodajo povečuje s sistemom "Superhlik", subvencijami, vzameš tistim ki majo malo in daš pol yapiju, ki komot odbije 40.000 evrov za el. avtek.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
Utk ::
Kje bomo dobili denar za karkoli, če bojo evropske tovarne zaprli, ker bomo kupovali kitajske električne avte?
Telbanc ::
To lah nasloviš na une, ki se ukvarjajo z tem, kolk je lah ukrivlena banana ki gre v prodajo v EU. Bo pa narodno veselje tud pri nas, če bo prodaja švabov, el. avtov ki jih izdelujejo, na kitajskem še padala. In ne sam el.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
Telbanc ::
Zakaj bi pomagali samo eni panogi? Zakaj ne bi potem pomagali vsem? Glede na to, da se teža baterij ne zmajnšuje, doseg ne povečuje dovolj, neko "uvajanje omrežnin"...se zadevi slabo piše. Ćim so v Nemčiji umaknili subvencije, je prodaja letos padla za skoraj 70%. Ampak problem so kitajci, katerim so se še kako leto vsi smejali in pisali da ne znajo delat avtov.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
kow ::
https://about.bnef.com/blog/oil-faces-a...
"Electric vehicles are already displacing nearly 1.8 million barrels of oil every day - roughly the same amount as Mexico consumes. Despite some bumps on the road when it comes to their deployment, that number is set to double by 2027, and triple by 2029, causing oil use in the road sector - the largest demand center for oil - to peak in three years, according to BloombergNEF's Road Fuel Outlook."
"Electric vehicles are already displacing nearly 1.8 million barrels of oil every day - roughly the same amount as Mexico consumes. Despite some bumps on the road when it comes to their deployment, that number is set to double by 2027, and triple by 2029, causing oil use in the road sector - the largest demand center for oil - to peak in three years, according to BloombergNEF's Road Fuel Outlook."
Telbanc ::
Mariborsko livarno so pustili propast, čez par let bo tam blokovsko naselej in nikome ništa. Tko ko so pustili propast Brest Cerknico, Liko Vrhnika in zaj vijejo roke, kje da je lesna industrija. Te ni več, z njo je odšlo tud znanje, ki se ne vrne več.
Ko se bo število el. avtov potrojilo, se bojo potrojile tud dajatve, samo kje..., ker bo treba trošarine prej na gorivo nekje dobit, javni aparat rabi. Menda ja ne mislite, da bo šla ta pravljica s subvencijami in podobnim v nedogled.
Ko se bo število el. avtov potrojilo, se bojo potrojile tud dajatve, samo kje..., ker bo treba trošarine prej na gorivo nekje dobit, javni aparat rabi. Menda ja ne mislite, da bo šla ta pravljica s subvencijami in podobnim v nedogled.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()