» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1163 / 1190
»»

a_borlak ::

eC3 z novo subvencijo postaja hudo zanimiv in dostopen, kar je najbolj pomembno. 44kWh baterija bi tudi pozimi morala zadoščati za okoli 200km normalne vožnje, ne po avtocesti, da ne bo pomote.

chrush ::

Ve mogoce kdo, koliko je subvencija v Nemciji?
V sloveniji Subaru Solterra stane 65k€ v Avstriji z odbito subvencijo 35k€. Predvidevam, da v Sloveniji se ni bila nobena prodana. Jaz sem jo imel zabezecano, ampak ker mi je niso v dogovorjenem roku dobavili in tudi drugace se je prodajalec obnasal, kot da bi mi raje kaj druga prodal, sem potem preklical narocilo. Je pa to bilo lani za novo leto.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

BlaY0 ::

chrush je izjavil:

Ve mogoce kdo, koliko je subvencija v Nemciji?

Trenutno nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BigWhale ::

temni_princ je izjavil:

Polnim izkljucno doma, ce rabim iti dlje kot imam dometa, grem z letalom, ker je itak hitreje.


Jaz sem precej casa hodil v Beograd z letalom, sedaj se vecinoma vozim. Pod crto sem z avtom nekaj hitreje, ker mi sama pot do letalisca vzame skoraj dve uri.

Za okolje je vsekakor bolj prijazno, ce grem z EVjem.

BlaY0 ::

BigWhale je izjavil:


Za okolje je vsekakor bolj prijazno, ce grem z EVjem.

Realno, zanemarljivo. Razen, če so dejansko ukinili linijo na kateri si letel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

hojnikb ::

a_borlak je izjavil:

eC3 z novo subvencijo postaja hudo zanimiv in dostopen, kar je najbolj pomembno. 44kWh baterija bi tudi pozimi morala zadoščati za okoli 200km normalne vožnje, ne po avtocesti, da ne bo pomote.


Ta trenutek najbolj zanimiv EV za A-B je se vedn MG4 standard... 7kWh večja baterija, klasa večji avto, osnovni model ni totalno oguljen, kot zna bit eC3 pa lahko ga kupis danes, takoj za 20kEUR

Je pa dobro, da so taksni avtomobili v pipelinu, ker bojo tudi PSA mogl nizat, če bojo hotl bit konkurenčni... In kaksne ec3 za 13-15k z subvnecijo pa ni več tako slab deal za mesto ali kaksno regionalko.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Oskubljen c3 bo nekaj cenejši od mg, z nekaj opreme bo pa že tu nekje, in potem se bojo spet čudili, da ne gre v promet. Končno je tudi ec4 potem že bolji deal. C3 z neko normalno opremo, ni treba da je ne vem kaj, bi moral stat največ 20 jurjev pred subvencijo, niti ne bi izgube delali z njim.

BigWhale ::

BlaY0 je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Za okolje je vsekakor bolj prijazno, ce grem z EVjem.

Realno, zanemarljivo. Razen, če so dejansko ukinili linijo na kateri si letel.


Vsekakor manj zanemarljivo kot jebene slamic in pokrovcki na plastenkah. :> Per person, kar se CO2ja tice, je EV se zmeraj bolj prijazen, ne ful, je pa. :D

BlaY0 ::

Per person definitivno, ampak to je slaba tolažba (s katero se prehitro zadovoljimo), ker je pol zaradi tega absolutni CO2 footprint večji. Tisti avijon s tabo ali pa brez tebe v zrak "odloži" ene 13 ton CO2, poleg tega pa zdaj še tvoja Tesla doda med 30 in 50 kg (oziroma 80 kg, če je vsa elektrika iz termoelektrarne). Ni dosti, je pa vse skupaj potem več, ne manj.

KobayashiM ::

Odrast, prepovemo turizem, ustavimo gospodarstvo, se primimo za rokce in plešimo.

J.McLane ::

chrush je izjavil:

Ve mogoce kdo, koliko je subvencija v Nemciji?
V sloveniji Subaru Solterra stane 65k€ v Avstriji z odbito subvencijo 35k€. Predvidevam, da v Sloveniji se ni bila nobena prodana. Jaz sem jo imel zabezecano, ampak ker mi je niso v dogovorjenem roku dobavili in tudi drugace se je prodajalec obnasal, kot da bi mi raje kaj druga prodal, sem potem preklical narocilo. Je pa to bilo lani za novo leto.


Zakaj bi šel z glavo skozi zid za neko značko na nosu, Toyota bz4x je identičen avto, AWD varianta po ceniku se začne pri 45.400, ponujajo nekih 2k € popusta, odštej še 6.500 € subvencije in ga imaš za 37k €.

Na avstrijski Subaru strani piše, da je cena za Soltero od 49,9k € dalje, tako da ne vem kako si prišel do 35k €.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Kakšen pa je ta AWD?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

zakaj hudiča bi hotu ta polizdelek od japoncev, k obstaja tesla za skoraj isti denar?

Se se splača počakat na 3ko long range rwd, če nerabis awd in profitiras se neki range-a in nizjo ceno, kot obična lr
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

Ne vem, on si želi Soltero ne jaz :)

Sicer pa, za 37k ne boš dobil drugega AWD EV s kolikor toliko dobro oddaljenostjo od tal. Dobiš tudi dokaj veliko baterijo (64kWh usable) in 10 let garancije. Ja vem dragi servisi.

https://ev-database.org/side-by-side?i=...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

chrush ::

Na autoscoutu so za 36k nove z vkljuceno subvencijo, zato me je zanimalo, koliko je subvencija. In ja, narobe sem napisal, zanima me subvencija za AT ne DE. Ker sem na AT strani nasel za to ceno.
Ko sem malo podrobneje raziskoval, sem naletel na info, da so morali prvih 2500 Solter uniciti, ker je slo za neko nepopravljivo napako.
Za Subaruja sem se takrat odlocil zgolj iz tega vidika, ker so bencinarji znani po kakovosti in sem predvidvideval, da bo ta kombinacija s Toyoto prav tako sinonim za kvaliteto.
Ce bi se odlocal za znacko na haubi, bi se odlocil za Alfo, ampak to, kar so naredili z Juniorjem, se mi zdi slaba sala. Takega klumpa pa ne vem, ce bo kdo kupil in to za tako ceno.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Za okolje je vsekakor bolj prijazno, ce grem z EVjem.

Realno, zanemarljivo. Razen, če so dejansko ukinili linijo na kateri si letel.


Vsekakor manj zanemarljivo kot jebene slamic in pokrovcki na plastenkah. :> Per person, kar se CO2ja tice, je EV se zmeraj bolj prijazen, ne ful, je pa. :D


Najbolj ziher za manj CO2 je manj otrok... in manj ljudi... ironično ste tu največji zagovorniki večanja populacije in stimuliranja rodnosti kajne? Isti se potem hvalite kako proizvajate manj CO2ja... realnost pa je da vsak otrok manj = največ manj CO2.

Nicholas' calculations show having one fewer kid per family can save about 58.6 metric tons of carbon each year in developed countries -- about the same impact as taking 13 gas powered cars off the road for a year.


Over the past decade, studies have suggested having children and adding to the population of this planet is detrimental to the environment because of this footprint. According to a pivotal study first published in 2008, adding a child to the planet can add up to 9,441 metric tons of carbon dioxide to the environment. That study is commonly cited in the research around this subject that's taken place in the 15 years since, including the work done by Nicholas and her colleagues.

Those 9,441 metric tons are equivalent to adding more than 2,100 gas powered vehicles onto the road for a year, or powering nearly 1,200 homes for the same time period. Compared to catching a flight, if a person were to travel from Washington, D.C. to Paris, France, that travel would increase their carbon footprint by about 1 metric ton.


In najpomembnejše za vse vas EKO CO2 batlerje

"The long-term emissions from having a child are going to outweigh any other individual consumption choice that you make
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

mehatronik12 ::

N0t0ri0us je izjavil:

Škoda fabia za 14 jurjov je brez opreme. Ima vsaj MF volan, ostalo je isto kot pri kamiq
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

alternativa:
dacia spring. 21 jurjov minus subvencija in si na 14500 €

Ima električna zadnja stekla in pa spet ni ročnega menjalnika. Realen doseg pozimi je verjetno okrog 120km, kar zadostuje 80% prebivalstva. Za prvi avto si pa tega verjetno ne boš šel kupit, tako kot ne fabie :)

Torej alternative so


Hotel sem povedat samo kako bolani ste fanatiki.
Dacia ima kalkulator (ki je verjetno kr optmistično nastavljen==> v njihovo prid!)
Kjer kaže pozimi doseg 85km, ampak tu na forumu se najde en fanatik, ki verjetno niti nima EV-ja ==> in trdi zimski doseg je 120km

Jaz sem pač mislil , da se argumentira z dejstvi ;).


Tud sosed si je kupil e-golfa kot drugi avto, dal za njega 14k€ (rabljenega 5 let). In dela vsak dan 15 km v eno smer in polni doma.
Kot drugi avto seveda ma smisel, in prišpara nekaj malega na leto...

Prišparal pa bi seveda še več če bi si kupo ICE za 3k€, ki bi ga tudi pripeljal teh 15km in imel klimo, itd,... ;)

Z razlogom je kljub enornim subvencijam prodaja EV v SLO mizerna

Gambino ::

hojnikb je izjavil:

zakaj hudiča bi hotu ta polizdelek od japoncev, k obstaja tesla za skoraj isti denar?

Se se splača počakat na 3ko long range rwd, če nerabis awd in profitiras se neki range-a in nizjo ceno, kot obična lr



O tem bi se dalo razpravljati, kaj je pol izdelek!
Tesla je še daleč od izdelka! Izdelava je porazna, materiali so zanič, hroščati SW, ....
... daleč od resnega izdelka!

Pa ne pišem na pamet!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

deco16 ::

Kako pa pišeš drugače kot na pamet. Ker avta si skoraj ziher ne lastiš ;)

BigWhale ::

KobayashiM je izjavil:

Odrast, prepovemo turizem, ustavimo gospodarstvo, se primimo za rokce in plešimo.


Daj ne nakladaj, ker res nihce ne govori o tem. In to je prakticno vedno ista zgodba, ko nekdo samo omeni vpliv na okolje, so tisti ki ponavadi najbolj svinjajo vedno prvi z "vse hocjo prepovedat" izjavami. Pa resnicno prav nihce ne govori o nekih prepovedih.

hojnikb je izjavil:

zakaj hudiča bi hotu ta polizdelek od japoncev, k obstaja tesla za skoraj isti denar?


Se pravi izbiras med ameriskim, japonskim, ali pa nemskim polizdelkom? ;>

Mato989 je izjavil:


Najbolj ziher za manj CO2 je manj otrok... in manj ljudi... ironično ste tu največji zagovorniki večanja populacije in stimuliranja rodnosti kajne?


Z naslednjo tako lazjo in podobnim debilizmom, bos letel ven iz teme. Ok?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BlaY0 ::

Saj po moje je mislil OK samo so ga čustva zanesla v napačno smer :P

Dejstvo je, da manj ljudi je manj CO2, samo pozabil je omeniti, da ima recimo povprečen Američan 15 do 20x večji CO2 footprint od povprečnega Ganca.

Skratka menjava ICE v EV nas v tem kontekstu ne bo rešila, bi nas pa mogoče omejitev potrošnje v transportnem segmentu na pol, sama menjava pa bi kvečjemu malenkost pripomogla pri optimizaciji porabe energije v prihodnosti.

Mene je strah dejstva, da večina Kitajcev in Indijcev sploh še nima kakršnegakoli avta... Kitajci imajo recimo 2x manj avtomobilov per capita kot Nemci, Indijci pa celo absolutno manj. Ampak to je itak za neko drugo temo.

a_borlak ::

Res je, da imajo Kitajci 2x manj avtov na prebivalca kot Nemci ampak analize pravijo, da bodo kmalu tam oz. besno divjajo v tej smeri. Skratka nič bat, da nas ne bi dohiteli.

BlaY0 ::

Saj ne gre za to ali nas bodo ali nas ne bodo dohiteli ampak, da bo v parih letih na svetu v uporabi 5 ali celo 10x več avtomobilov kot danes, kar je nasprotno od tega kar bi bilo po moje potrebno narediti. In tudi če bodo vsi ti novi avtomobili EV, bo problem bistveno večji kot ga imamo danes ko imajo EV le par % delež. Skratka, po moje bo sam prehod z ICE na EV en pljunek v morje v kontekstu stopnjevanja vsesplošnega svinjanja.

Utk ::

Bi bilo bolje, če bi svinjali s fosilci? Se boš odrekel svojemu avtu ali bi to morali naredit samo Kitajci? In če bo avtov toliko več, zakaj je VW v KAO Krizi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BlaY0 ::

Ne. Niti nisem tega nikjer trdil. Ja, se bom in sem se že. Nimam drugega avtomobila recimo pa bi ga lahko imel.

Ne vem zakaj v ta kontekst vlačiš VW krizo? Avto industrija je v fazi prestrukturiranja in to za sabo potegne posledice. Kitajci so jasno na področju EV trenutno v prednosti, ker v bistvu od prej sploh niso imeli svoje resne ICE avto industrije. Tudi tisti ki so pred 100 leti preskočili parne lokomotive in takoj začeli z ICE lokomotivami, so bili v prednosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mato989 ::

Z naslednjo tako lazjo in podobnim debilizmom, bos letel ven iz teme. Ok?


Mi lahko poveš kje sem se zlagal? Študija dokazuje da vsak človek več (otrok) pomeni v njegovi dobi več CO2 kot ga trenutno živeči človek poizkuša zmanjševati... to ni laž, to je matematično dejstvo.

Dejstvo je, da manj ljudi je manj CO2, samo pozabil je omeniti, da ima recimo povprečen Američan 15 do 20x večji CO2 footprint od povprečnega Ganca.


Seveda, samo povprečen Američan ima 1,1 otroka, povprečen Ganec pa 7 verjetno... tako da je razlika samo tam 1:2 ali max 1:3...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

MrStein ::

BigWhale je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Za okolje je vsekakor bolj prijazno, ce grem z EVjem.

Realno, zanemarljivo. Razen, če so dejansko ukinili linijo na kateri si letel.


Vsekakor manj zanemarljivo kot jebene slamic in pokrovcki na plastenkah.

Ja, ti pokrovčki zmagajo. A so se prej na veliko izgubljali?
Sicer: pritrjeni so bili že prej. Kdor pa jih hoče odtrgati, pa jih lahko tudi po novem.
Pa sorry za off topic (je kje tema o tem?)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

Gambino je izjavil:

hojnikb je izjavil:

zakaj hudiča bi hotu ta polizdelek od japoncev, k obstaja tesla za skoraj isti denar?

Se se splača počakat na 3ko long range rwd, če nerabis awd in profitiras se neki range-a in nizjo ceno, kot obična lr



O tem bi se dalo razpravljati, kaj je pol izdelek!
Tesla je še daleč od izdelka! Izdelava je porazna, materiali so zanič, hroščati SW, ....
... daleč od resnega izdelka!

Pa ne pišem na pamet!

A drugi pa nimajo hroščatega SW?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BigWhale ::

BlaY0 je izjavil:


Skratka menjava ICE v EV nas v tem kontekstu ne bo rešila, bi nas pa mogoče omejitev potrošnje v transportnem segmentu na pol, sama menjava pa bi kvečjemu malenkost pripomogla pri optimizaciji porabe energije v prihodnosti.


Moja primerjava CO2 je bila iz kategorije "interesting facts".

Kar se svinjanja tice so men EVji v prednosti zato, ker pozimi ne rabim drgnit zmrznjenega avta in ne rabim sebi smrdet v spalnico z 15 minut prej vzganim avtom.

Mato989 je izjavil:

Z naslednjo tako lazjo in podobnim debilizmom, bos letel ven iz teme. Ok?


Mi lahko poveš kje sem se zlagal?


A zdaj se bos pa se neumnega delal?

Mato989 je izjavil:

ironično ste tu največji zagovorniki večanja populacije in stimuliranja rodnosti kajne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Hudobec82 ::

Ne najdem teme o novem merjenju elektrike. Kako boste električarji zdej polnil avtomobile? Bodo Aliexpress timerji za 2 evra postali ključni del naše energetske infrastrukture in obvezna oprema pri 100k vrednih avtomobilih?

https://www.aliexpress.com/item/3295060...

Utk ::

Ne fantaziraj.

a_borlak ::

Hudobec82 je izjavil:

Ne najdem teme o novem merjenju elektrike. Kako boste električarji zdej polnil avtomobile? Bodo Aliexpress timerji za 2 evra postali ključni del naše energetske infrastrukture in obvezna oprema pri 100k vrednih avtomobilih?

https://www.aliexpress.com/item/3295060...


Da. Ker EVji imajo notranjost na nivoju Yugota. Od praktično prvih modelov ima velika večina možnost nastavitve timerja v samem avtu, veliko polnilnic omogoča nastavitev timerja, pri marsikateremu lahko sprožiš začetek polnenja na daljavo in ti bi kupoval timerje na Aliexpressu? Resno? Praktično se nisem usedel v EV po 2020, ki teh možnosti ni imel.

Mr.B ::

Utk je izjavil:

Bi bilo bolje, če bi svinjali s fosilci? Se boš odrekel svojemu avtu ali bi to morali naredit samo Kitajci? In če bo avtov toliko več, zakaj je VW v KAO Krizi?

Zato ker so nas v šolah učili da se zahodni kapitalizem zna obračati po zahtevah trga. Zato pa so in še vedno norijo o 150k€ vrednih EV avtih. In ko imaš nadzor nad mediji, začneš celo temu verjeti, no kot kaže vsaj nekateri. Kitajci pa nudijo to kar trg rabi, majhne avte brez najemniškega modela za osnovne funkcije kot ogrevani sedeži.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Hudobec82 ::

Ne vem. Nimam EV. Sm si pa toplotno za vodo naštimal na aliexpres timer in zadeva deluje. Od kle ta ideja,...

a_borlak je izjavil:

Hudobec82 je izjavil:

Ne najdem teme o novem merjenju elektrike. Kako boste električarji zdej polnil avtomobile? Bodo Aliexpress timerji za 2 evra postali ključni del naše energetske infrastrukture in obvezna oprema pri 100k vrednih avtomobilih?

https://www.aliexpress.com/item/3295060...


Da. Ker EVji imajo notranjost na nivoju Yugota. Od praktično prvih modelov ima velika večina možnost nastavitve timerja v samem avtu, veliko polnilnic omogoča nastavitev timerja, pri marsikateremu lahko sprožiš začetek polnenja na daljavo in ti bi kupoval timerje na Aliexpressu? Resno? Praktično se nisem usedel v EV po 2020, ki teh možnosti ni imel.


Kaj prideš v Čirče na kofe? :P Hint: Sam se z elektriko še nisem vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hudobec82 ()

Mr.B ::

Hudobec82 je izjavil:

Ne vem. Nimam EV. Sm si pa toplotno za vodo naštimal na aliexpres timer in zadeva deluje. Od kle ta ideja,...

a_borlak je izjavil:

Hudobec82 je izjavil:

Ne najdem teme o novem merjenju elektrike. Kako boste električarji zdej polnil avtomobile? Bodo Aliexpress timerji za 2 evra postali ključni del naše energetske infrastrukture in obvezna oprema pri 100k vrednih avtomobilih?

https://www.aliexpress.com/item/3295060...


Da. Ker EVji imajo notranjost na nivoju Yugota. Od praktično prvih modelov ima velika večina možnost nastavitve timerja v samem avtu, veliko polnilnic omogoča nastavitev timerja, pri marsikateremu lahko sprožiš začetek polnenja na daljavo in ti bi kupoval timerje na Aliexpressu? Resno? Praktično se nisem usedel v EV po 2020, ki teh možnosti ni imel.


Kaj prideš v Čirče na kofe? :P Hint: Sam se z elektriko še nisem vozil.

Večina pač zato ko gre 2x na morje noče takrat 4x počakat 15 minut da napolni baterijo. Pa hoče imeti avto za 1000km dosegom, samo denarja nima. Večina, pa, če polni 1x na teden, resnično ne rabi avta ki bi imel doseg 500km. Pustimo stale, ki naredijo v službo 8km, in so potem celi dan na polnilcu, kjer je v službi polnjenje zastonj.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

floyd1 ::

Večina pač zato ko gre 2x na morje noče takrat 4x počakat 15 minut da napolni baterijo.

To je očitno podobno kot statistika - vsak si jo malo po svoje prikroji ;((. Ko pa so npr. avtomobilistični novinarji lani pred sezono peljali EV-je na sprehod do morja, so v nekaj primerih govorili tudi o uri čakanja na prosto polnilnico. Plus čas polnjenja in - še enkrat - to je bilo spomladi, prazne ceste, pred sezono. Kako je poleti, pa smo videli letos (in lani).

pegasus ::

Kia EV3:

Zdaj boste končno lahko šli v Lenti v shopping in potem v Trst na kofe in nazaj domov brez polnjenja, nekaj kar absolutno počnete vsak dan :D

BlaY0 ::

floyd1 je izjavil:

Večina pač zato ko gre 2x na morje noče takrat 4x počakat 15 minut da napolni baterijo.

To je očitno podobno kot statistika - vsak si jo malo po svoje prikroji ;((. Ko pa so npr. avtomobilistični novinarji lani pred sezono peljali EV-je na sprehod do morja, so v nekaj primerih govorili tudi o uri čakanja na prosto polnilnico. Plus čas polnjenja in - še enkrat - to je bilo spomladi, prazne ceste, pred sezono. Kako je poleti, pa smo videli letos (in lani).

Glej, če te je tega strah, potem rezerviraš letalsko karto do Pule/Reke/Zadra/Splita/Bola/Dubrovnika in to brez slabe vesti, saj bo letalo odletel tja s tabo ali brez tebe. Če pa že na vsak način želiš tja z avtom, pa lahko za tisti dan tja in nazaj vzameš rent-a-car. Pa tudi če ga za cel teden ali 10 dni, ne bo nobene panike. Izgovor, da rabiš lasten avto s 1000 km dosega zato da greš 1x ali 2x na leto na morje je pa najbolj beden izgovor na svetu.

Svojo statistiko recimo lahko tudi razširiš čez Alpe in še malo dlje... Nemec se nič kaj dosti ne sekira, če mora recimo nekje v Nemčiji (kjer statistično tudi največ letuje), na en Currywurst in kos kislega kruha čakati 45 minut in to vsakič ko je lačen. Zaradi čakanja v koloni na AC čez Slovenijo in potem 2x na Hrvaškem, da napolni baterijo, niti obrvi ne bo privzdignil. Eni pa pač še vedno mislite, da so to reči namesto katerih je bolje narediti celo samomor.

Utk ::

Ni problem v 30 minutah, ampak v krajšanju lulčka za mm za vsako minuto ko se voziš 120 namesto 160.

BlaY0 ::

Se pravi za 5 mm :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

nejc_nejc ::

zmrznjenega avta in ne rabim sebi smrdet v spalnico z 15 minut prej vzganim avtom


Dobr no.
NIKOLI nisem ogreval avta ali dizel ali benz in ni bil v garaži.

Ok, v Rusiji jih sploh nismo ugašal sam je bilo ponoci okoli -40..:))

BlaY0 ::

BigWhale je izjavil:


Kar se svinjanja tice so men EVji v prednosti zato, ker pozimi ne rabim drgnit zmrznjenega avta in ne rabim sebi smrdet v spalnico z 15 minut prej vzganim avtom.

Hočeš rečt, da si moral EV kupiti predvsem zato, ker ti je arhitekt bajto slabo sprojektiral? Ja, prostore premikat in obračat, ko je bajta enkrat zgrajena, je res PITA. Drugač se pa načeloma preden greš v avto lahko tudi oblečeš in je zadeva rešena ;)

floyd1 ::

BlaY0 je izjavil:

floyd1 je izjavil:

Večina pač zato ko gre 2x na morje noče takrat 4x počakat 15 minut da napolni baterijo.

To je očitno podobno kot statistika - vsak si jo malo po svoje prikroji ;((. Ko pa so npr. avtomobilistični novinarji lani pred sezono peljali EV-je na sprehod do morja, so v nekaj primerih govorili tudi o uri čakanja na prosto polnilnico. Plus čas polnjenja in - še enkrat - to je bilo spomladi, prazne ceste, pred sezono. Kako je poleti, pa smo videli letos (in lani).

Glej, če te je tega strah, potem rezerviraš letalsko karto do Pule/Reke/Zadra/Splita/Bola/Dubrovnika in to brez slabe vesti, saj bo letalo odletel tja s tabo ali brez tebe. Če pa že na vsak način želiš tja z avtom, pa lahko za tisti dan tja in nazaj vzameš rent-a-car. Pa tudi če ga za cel teden ali 10 dni, ne bo nobene panike. Izgovor, da rabiš lasten avto s 1000 km dosega zato da greš 1x ali 2x na leto na morje je pa najbolj beden izgovor na svetu.

Svojo statistiko recimo lahko tudi razširiš čez Alpe in še malo dlje... Nemec se nič kaj dosti ne sekira, če mora recimo nekje v Nemčiji (kjer statistično tudi največ letuje), na en Currywurst in kos kislega kruha čakati 45 minut in to vsakič ko je lačen. Zaradi čakanja v koloni na AC čez Slovenijo in potem 2x na Hrvaškem, da napolni baterijo, niti obrvi ne bo privzdignil. Eni pa pač še vedno mislite, da so to reči namesto katerih je bolje narediti celo samomor.

Jao, kolko bluženja za prazen nič. Pa še vedno niti enega argumenta o tem, da je 15 min čakanja poleti na polnilnici pravljica za lahko noč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

deco16 ::

Zakaj pa bi blo?

Kolk se tesle in razni ioniqi napolnijo. Pomoje kar dosti. In ne niso vedno gužve ;)

KobayashiM ::

https://insideevs.com/news/733279/tesla...

V USA padajo cene rabljenih EV 6 krat hitreje kot rabljenim ICE.

floyd1 ::

deco16 je izjavil:

Zakaj pa bi blo?

Kolk se tesle in razni ioniqi napolnijo. Pomoje kar dosti. In ne niso vedno gužve ;)

Vsaj na naših avtobanih poleti z EV ne boš samo pripeljal in takoj priklopil. In tistih 15 minut je pač samo pravljica.

BigWhale ::

BlaY0 je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Kar se svinjanja tice so men EVji v prednosti zato, ker pozimi ne rabim drgnit zmrznjenega avta in ne rabim sebi smrdet v spalnico z 15 minut prej vzganim avtom.

Hočeš rečt, da si moral EV kupiti predvsem zato, ker ti je arhitekt bajto slabo sprojektiral? Ja, prostore premikat in obračat, ko je bajta enkrat zgrajena, je res PITA. Drugač se pa načeloma preden greš v avto lahko tudi oblečeš in je zadeva rešena ;)


Ce si ne sam, mi pa sosed. Vseen je. Pac folk pozimi avte kurbla med drgnjenjem ledu s sip. Ampak ja, sej zdej se bo oglasil kup ljudi in bodo hiteli povedati, da oni pa tega RES ne pocnejo. Uredu je.

BigWhale ::

floyd1 je izjavil:

deco16 je izjavil:

Zakaj pa bi blo?

Kolk se tesle in razni ioniqi napolnijo. Pomoje kar dosti. In ne niso vedno gužve ;)

Vsaj na naših avtobanih poleti z EV ne boš samo pripeljal in takoj priklopil. In tistih 15 minut je pač samo pravljica.


Vse je odvisno kam in kdaj se peljes. Polnilnice so v top sezoni res bolj zasedene in marsikje se je cakalo in to zna bit vedno vecji problem, ce ne bo vec hitrih polnilnic.

S Teslo Model 3 LR, prides od Maribora do Splita z enim 10 minutnim polnjenjem in tempomatom nastavljen na 130km/h. Ce imas na destinaciji moznost polnjenja potem je to vse kar potrebujes. Ce pa nimas se pa ustavis se enkrat v Splitu na eni hitri polnilnici in polnis se 15 minut, da imas nekaj baterije za na dopustu.

Pol ure pavze na 500km dolgi poti se meni ne zdi ravno blazen problem, ne vem no.

kow ::

KobayashiM je izjavil:

https://insideevs.com/news/733279/tesla...

V USA padajo cene rabljenih EV 6 krat hitreje kot rabljenim ICE.


Selection bias. Bomo videli porocilo naslednje porocilo cez 12 mesecev.

floyd1 ::

Pac folk pozimi avte kurbla med drgnjenjem ledu s sip. Ampak ja, sej zdej se bo oglasil kup ljudi in bodo hiteli povedati, da oni pa tega RES ne pocnejo.

Velika večina v naši okolici žal še vedno. Ampak zadnja leta vidim kar nekaj pokrivanja šajb zvečer. Problem je le v tem, da če si v bloku pol tiste mokre folije dejansko nimaš kam za dat. Na srečo je nadstrešek doma, nič pokrivanja in čohanja zjutraj.
««
1163 / 1190
»»