Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Pithlit ::
Aha, trugo (in ekstra vrata - tko kot je pluriel streho) seveda voziš s sabo ko ti zmanjka na AC.
Kaj ti na ACju kupiš za 400l robe za v prtljažnik?
Kako ste že rekli boste pač prej malo planirali kot EV postojanke.
Tvoj domet najprej na to pomisli. Ne pomisli pa na to da tankaš/filaš lahko na vsakem koraku. Zato med 400km dosega pa 700km dosega ni bistvene razlike. Med tem da prtljažnika ne moreš na vsakem koraku povečat iz 200 na 400l.
Life is as complicated as we make it...
mehatronik12 ::
Moe_Lester je izjavil:
Saj pa en razlog mora biti , da se ne proda več EV-jev kot ICE-jev.
Razlogu se reče čas.
Nissan Leaf 1. generacije se je pri nas začel dobro prodajati okoli 2012, 2013. Tesla Model 3, ki je prvi vsestranski konkurent ICE avtomobilom za širše množice okoli 2019.
V manj kot 10 letih se je razvila polnilna infrastruktura do te mere, da lahko danes polniš v vsaki vasi. Praktično vsi proizvajalci imajo svoje EV modele, v večini segmentov. Najbolj prodajan avto na svetu je električen. V EU je več kot 20% vseh novih avtomobilov električnih...
Ne predstavljam si, kako bi lahko bil napredek hitrejši.
- Da je samo 5%-10 ljudi (privat prodaja EV v AT) racionalnih vsi ostali pa so debili?
Ne razumem kaj naj bi bil problem z nakupi na pravne osebe. Ljudje kupijo kar je bolj ugodno. A ni logično, da kupiš na firmo oz. vzameš služben avto, če imaš to možnost in je tako bolj ugodno?
Kaj se vam jaz narobe razumel , jaz sem razumel , da je že sedaj bolj racionalen nakup!?
EV-jev je več kot dovolj na zalogi torej se jih da dobiti , da bi bil delež prodanih EV-jev krepko čez 50% ==> če so za povprečnega uporabnika toliko bolj racionalni že sedaj
Tudi jaz mislim, da če bodo subvencije se še povečale oziroma bodo stroške za ICE še podražili (trošarine, Sachbezug, nevem kaj še vse ,...)
Bo mogoče res prišlo do te točke ko bo EV bol racionalen. ==> ampak pod "prisilo"
Točno to se dogaja v AT Sachbezug za ICE na firmo bo šel še višje ==> posledično bo spet večji delež EV-jev
MOJE MNENJE!
v EU bodo umetno držali neko razmerje.
Če bo delež EV-jev šel prehitro gor , bodo ukinjali subvencije
Če bo delež novo prodanih EV-jev se ustavil, bodo dodatno obdavčili ICE
Mato989 ::
Aha, trugo (in ekstra vrata - tko kot je pluriel streho) seveda voziš s sabo ko ti zmanjka na AC.
Kaj ti na ACju kupiš za 400l robe za v prtljažnik?
Kako ste že rekli boste pač prej malo planirali kot EV postojanke.
Tvoj domet najprej na to pomisli. Ne pomisli pa na to da tankaš/filaš lahko na vsakem koraku. Zato med 400km dosega pa 700km dosega ni bistvene razlike. Med tem da prtljažnika ne moreš na vsakem koraku povečat iz 200 na 400l.
Lahko ves čas imaš namontirano TRUGO pa je... ampak če je ne rabiš pol je itak bv imeti 400l prtljažnik ves čas, takrat ko veš da boš rabil pa namontiraš... enako kot nam vi svetujete da nafilamo do 100% takrat ko vemo da gremo na daljšo turo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Sparkxl ::
mehatronik12 je izjavil:
MOJE MNENJE!
v EU bodo umetno držali neko razmerje.
Če bo delež EV-jev šel prehitro gor , bodo ukinjali subvencije
Če bo delež novo prodanih EV-jev se ustavil, bodo dodatno obdavčili ICE
To sem hotel jaz povedati, ampak pravičniki se bodo takoj obesili na lapsuse v številkah. Prodaja Evjev bazira samo na prisili in ne zato, ker bi bili dobri in zaželjeni. V bistvu so za večino neprimerni. Kar se kaže skozi prodajne številke privat kupcem. Kljub subvencijam so številke porazne.
Pithlit ::
Lahko ves čas imaš namontirano TRUGO pa je...Very fuel efficient.
ampak če je ne rabiš pol je itak bv imeti 400l prtljažnik ves čas, takrat ko veš da boš rabil pa namontiraš... enako kot nam vi svetujete da nafilamo do 100% takrat ko vemo da gremo na daljšo turo...
Aja, planiranje kdaj in kje polnit je no go. Planiranje kdaj trugo montirat je pa ok. Kaj pa ko planiraš da boš napolnil prtljažnik (200l) in truge ne boš rabil... Pa se ti zgodi 250? Al pa 300?
Sej se načeloma strinjam da imamo prevelike avte. Ampak če se to izpostavlja v primerjavi z dosegom je to pač bedarija. Z vsakim avtom boš naredil jurja, dva, tri... km. S tistim ki ima 150km dosega in z unim ki jih ima jurja. Ne boš pa v vsak avto stlačil kubik robe. S trugo ali brez.
mehatronik12 je izjavil:
MOJE MNENJE!
v EU bodo umetno držali neko razmerje.
Če bo delež EV-jev šel prehitro gor , bodo ukinjali subvencije
Če bo delež novo prodanih EV-jev se ustavil, bodo dodatno obdavčili ICE
To sem hotel jaz povedati, ampak pravičniki se bodo takoj obesili na lapsuse v številkah. Prodaja Evjev bazira samo na prisili in ne zato, ker bi bili dobri in zaželjeni. V bistvu so za večino neprimerni. Kar se kaže skozi prodajne številke privat kupcem. Kljub subvencijam so številke porazne.
Torej številke so pomembne kadar misliš da so dobre za tvojo narativo in nepomembne ko niso? V praktično istem stavku?
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Moe_Lester ::
Kaj se vam jaz narobe razumel , jaz sem razumel , da je že sedaj bolj racionalen nakup!?
Ja, narobe si razumel.
Za veliko ljudi je EV definitivno bolj racionalen nakup. Za nekaj ljudi pač ni. Kakorkoli pa stvari obrneš nakup oz. izbira avtomobila v veliki večini primerov ni racionalna odločitev.
EV-jev je več kot dovolj na zalogi torej se jih da dobiti , da bi bil delež prodanih EV-jev krepko čez 50% ==> če so za povprečnega uporabnika toliko bolj racionalni že sedaj
Od kje točno bi ti dobil 6 milijonov EVjev samo za Evropo?
Mato989 ::
Aja, planiranje kdaj in kje polnit je no go. Planiranje kdaj trugo montirat je pa ok. Kaj pa ko planiraš da boš napolnil prtljažnik (200l) in truge ne boš rabil... Pa se ti zgodi 250? Al pa 300?
Ne, jaz pravim da je NORMALNO da si želiš avto ki pokrije 100% tvojih potreb v primeru uporabe avta... zdaj ali je to v segmentu dosega, ali prtljažnika, ali vrat, ali konjev ali whatever je pa stvar posameznika
Vi pa pravite kot kaže da je to da želiš 700km dosega ki ga rabiš 3-15x letno neumnost, medtem ko pa je želeti 500l prtljažnik ki ga rabiš 3x-15x na leto pa ok...
Kdaj bomo razumeli da je 99% zahtev/želja na avtomobilu subjektivne narave in da večine tega ne rabimo, hell večina vas niti avta ne rabi, lahko greste peš, javnim prevozom, itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Moe_Lester ::
Ne, jaz pravim da je NORMALNO da si želiš avto ki pokrije 100% tvojih potreb v primeru uporabe avta... zdaj ali je to v segmentu dosega, ali prtljažnika, ali vrat, ali konjev ali whatever je pa stvar posameznika
Takega avtomobila ni.
Vi pa pravite kot kaže da je to da želiš 700km dosega ki ga rabiš 3-15x letno neumnost, medtem ko pa je želeti 500l prtljažnik ki ga rabiš 3x-15x na leto pa ok...
Ni neumnost. Če si želiš avto s 700km dosega ga z lahkoto dobiš. Osebno se mi zdi 300-400 vrh glave, ker res redko peljem toliko v enem kosu. Prednosti, ki jih ima polnjenje EVja odtehtajo tistih nekaj potencialnih slabosti.
Primer: Na daljši poti raje avto priklopim na charger in grem v miru na kavo, wc in pretegnit noge kot, da stojim na pumpi in čakam, kdaj bo steklo not tistih 60 litrov, potem pa avto parkiram nekam 100m stran in grem šele takrat lahko na kavo in WC.
Kdaj bomo razumeli da je 99% zahtev/želja na avtomobilu subjektivne narave in da večine tega ne rabimo, hell večina vas niti avta ne rabi, lahko greste peš, javnim prevozom, itd...
Definitivno je veliko stvari subjektivnih. Ampak očitno EVji delajo nekaj prav. Model Y je nenazadnje najbolj prodajan avto v 2023. Izgleda, da manj kot 700 kilometrov dosega le ni tak dealbreaker kot nas nekateri prepričujete.
Relebus4 ::
Nikoli ne bom pozabil da so tudi na tem forumu so nekateri pametovali kako bodo ostali klasični avtomobilski proizvajalci zdrobili Teslo samo da zamahnejo s prstom in podobne neumnosti, shortseller Sparkxl in nekaj njemu podobnih še zdej nabijajo podobne bedarije. A Tesla model Y za katerega so shortselerji sveto zatrjevali da nikoli ne bo ugledal luči sveta je bil najbolj prodajan avto na svetu, najbolj prodajan avto v Evropi in en mesec celo najbolj prodajan avto v Sloveniji. Ne najbolj prodajan avto med električnimi, ampak najbolj prodajan avto nasploh. Tesla je 5 do 10 let pred ostalimi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relebus4 ()
Gregor P ::
https://www.dacia.de/kampagnen/dacia-sp... ... anyone? Kolk to zdaj pri nas košta?
BARKAUF AB 12.750 € INKL. 10.000 € ELEKTROBONUS
... Dacia Spring ne bi smela stati več kot 12k evrov glede na to kar ponuja; ...
... Zato se bo Dacia za 10.000 prodajala kot žemljice, Dacia za 20.000 pa pač ne.
No, kje ste sedaj pametnjakoviči?
Sedaj pa počakamo, da realnost zadane še ostale EV
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
mehatronik12 ::
mehatronik12 je izjavil:
Von diesen 30 638 Elektro-Pkw-Neuzulassungen entfielen 21,7 % auf private Fahrzeughalter:innen und 78,3 % auf juristische Personen, Firmen und Gebietskörperschaften.
Dobro točko si naredila miška. Iz nje je jasno razvidno da gre 5-10% privat osebam. Ne pa 11-25%. Ful ti gre dobro... se opravičujem za vse izrečene besede. Osnovno šolo imaš narejeno?
ker preprosto ne razumeš maš tu številke. ==> Spet dejstva, sem našel članek ki bo še tebi mogoče jasen
AT:
- novo registrirana vozila:
- 239.150 vseh
- 47.621 vseh EV ==> kot sem že napisal circa 20% (19,8%)
- 47,621*0.794 =37811 avtov = 16% prodanih EV je bilo firmam
- 47,621*0.206=9809 avtov= =4% prodanih EV je bilo privat osebam
https://www.versicherungsjournal.at/mar...
Ali z drugimi besedami kjlub temu , da je to bolj realen nakup za nekatere je lani v AT kupilo 9809 privat oseb kupilo EV ==> DEJSTVO!!!!
To nanese skoraj točno (malo sem zaokroževal ampak minimalno, pri vseh sem vzel 240 000), od vseh privat kupljenih avtov je bilo 12,5% EV-jev ==> Dejstvo
Res ne razumem kje je tu večina!?
- Zaloga je
- Subvencije so ogromne
- lani je bila celo subvenicja na polnilnico
- Ni nobenih resnih trošarin
56140 benzinarjev + benzin hibridov je bilo prodanih privat
12089 diesel +diesl hibrid je bilo prodanih privat
Priznam zmoto za 2,5%, oziroma circa 25 avtov :D!
Moe_Lester ::
Še vedno nisi razložil v čem je problem nakupa na firmo. Zakaj bi ljudje, ki imajo možnost izbrati bolj ugodno varjanto izbrali za njih manj ugodno?
Pa še vedno nisi razložil od kje bomo čez noč dobili 6 milijonov EVjev.
Pa še vedno nisi razložil od kje bomo čez noč dobili 6 milijonov EVjev.
Mato989 ::
Moe_Lester je izjavil:
Še vedno nisi razložil v čem je problem nakupa na firmo. Zakaj bi ljudje, ki imajo možnost izbrati bolj ugodno varjanto izbrali za njih manj ugodno?
Pa še vedno nisi razložil od kje bomo čez noč dobili 6 milijonov EVjev.
Ni problem, samo fora je v tem da se zna zgodit da kdo (ali pa marsikdo) ne bi kupil EVja če ne bi dobil na firmo bonitete ki je boljša od ICEja... to je implicirano v besedah osebe ki je to izpostavila...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Sparkxl ::
Nikoli ne bom pozabil da so tudi na tem forumu so nekateri pametovali kako bodo ostali klasični avtomobilski proizvajalci zdrobili Teslo samo da zamahnejo s prstom in podobne neumnosti, shortseller Sparkxl in nekaj njemu podobnih še zdej nabijajo podobne bedarije.
Jaz tega nikoli nisem trdil in shortsellerja imaš ti v gatah. Jaz tega sploh ne znam.
Relebus4 ::
Nikoli ne bom pozabil da so tudi na tem forumu so nekateri pametovali kako bodo ostali klasični avtomobilski proizvajalci zdrobili Teslo samo da zamahnejo s prstom in podobne neumnosti, shortseller Sparkxl in nekaj njemu podobnih še zdej nabijajo podobne bedarije.
Jaz tega nikoli nisem trdil in shortsellerja imaš ti v gatah. Jaz tega sploh ne znam.
Lažeš kot pes teče: https://slo-tech.com/forum/t810202/0. V preteklosti si celo sam priznal da shortaš Teslo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relebus4 ()
Pithlit ::
mehatronik12 je izjavil:
mehatronik12 je izjavil:
Von diesen 30 638 Elektro-Pkw-Neuzulassungen entfielen 21,7 % auf private Fahrzeughalter:innen und 78,3 % auf juristische Personen, Firmen und Gebietskörperschaften.
Dobro točko si naredila miška. Iz nje je jasno razvidno da gre 5-10% privat osebam. Ne pa 11-25%. Ful ti gre dobro... se opravičujem za vse izrečene besede. Osnovno šolo imaš narejeno?
ker preprosto ne razumeš maš tu številke. ==> Spet dejstva, sem našel članek ki bo še tebi mogoče jasen
AT:
- novo registrirana vozila:
- 239.150 vseh
- 47.621 vseh EV ==> kot sem že napisal circa 20% (19,8%)
- 47,621*0.794 =37811 avtov = 16% prodanih EV je bilo firmam
- 47,621*0.206=9809 avtov= =4% prodanih EV je bilo privat osebam
https://www.versicherungsjournal.at/mar...
Ali z drugimi besedami kjlub temu , da je to bolj realen nakup za nekatere je lani v AT kupilo 9809 privat oseb kupilo EV ==> DEJSTVO!!!!
To nanese skoraj točno (malo sem zaokroževal ampak minimalno, pri vseh sem vzel 240 000), od vseh privat kupljenih avtov je bilo 12,5% EV-jev ==> Dejstvo
Res ne razumem kje je tu večina!?
- Zaloga je
- Subvencije so ogromne
- lani je bila celo subvenicja na polnilnico
- Ni nobenih resnih trošarin
56140 benzinarjev + benzin hibridov je bilo prodanih privat
12089 diesel +diesl hibrid je bilo prodanih privat
Priznam zmoto za 2,5%, oziroma circa 25 avtov :D!
Aha, torej ti govoriš o deležu ev med komplet vsem prodajnim... medtem ko vsi ostali primerjamo delež v segmentu ev, pa delež v segmentu ice.
Ok. Granted. Povemo še da je prodaja ev zrasla za 39,4% (a obstaja še kakšen gospodarski segment ki beleži tako noro rast)? Pa da je prodaja ice padla za skoraj 5% (direkt ne gre seštevat: - 1,5% bencinarjem pa 3,2% dizlov)? Da je skupni delež pure ice avtov v avstriji sam še 51,8%? In ker smo pri "lej kolk malo privat folk kupuje ev": celih 19,6% vseh novih dizlov je našlo privat kupce. Pa 43,3% bencinarjev. Torej...
Od vseh prodanih avtov po segmentih v Avstriji je privat kupce našlo:
- 19,6% dizlov
- 43,3% bencinarjev
- 20.6% ev
V tej metriki torej ev gladko šišajo dizle. Le kako če so pa dizli oh in sploh? Pa se k temu vrnemo ob podobnem času naslednje leto, ali dve (ko bodo prej omenjeni hatch-i, po možnosti s teslinim, dejansko v prodaji).
Ampak ja, to je sam neka Avstrija. Big deal. Drugje so to kr jajca. 4% je bila svetovna prodaja leta 2020. 14% leta 2022%. Baje 18% leta 2023 (usa kar s 55% rastjo prodaje, baje). Sam tega nihče noče. Ev sucks. Sicer upam da se zavedate da države tudi dizel subvencionirajo, sam ne tko direkt kot ev.
Life is as complicated as we make it...
Moe_Lester ::
Fossil Fuel Subsidies Surged to Record $7 Trillion
https://www.imf.org/en/Blogs/Articles/2...
Razlika je v tem, da tistih 4500€ dobimo potrošniki nazaj na račun. Teh 7 trilionov gre pa kam?
https://www.imf.org/en/Blogs/Articles/2...
Razlika je v tem, da tistih 4500€ dobimo potrošniki nazaj na račun. Teh 7 trilionov gre pa kam?
Sparkxl ::
Uff sem prebral par odstavkov...težka propaganda. 4500EUR je metanje davkoplačevalskega denarja skozi okno, kam gre 7 triljonov, pa piše v prvem odstavku.
@retard par postov višje... da bodo eu proizvajalci pojedli teslo jaz nisem trdil, za shortselanje pa predlagam pregled oreščka nad nosom pri specialistu ker kot rečeno, niti ne znam šortat
Imaš pa mislim da neki kompleks z mano in short sellom tesle, ker to omenjaš pod različnimi nicki na vsake toliko.
@retard par postov višje... da bodo eu proizvajalci pojedli teslo jaz nisem trdil, za shortselanje pa predlagam pregled oreščka nad nosom pri specialistu ker kot rečeno, niti ne znam šortat
Imaš pa mislim da neki kompleks z mano in short sellom tesle, ker to omenjaš pod različnimi nicki na vsake toliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
Pithlit ::
Moe_Lester je izjavil:
Fossil Fuel Subsidies Surged to Record $7 Trillion
https://www.imf.org/en/Blogs/Articles/2...
Razlika je v tem, da tistih 4500€ dobimo potrošniki nazaj na račun. Teh 7 trilionov gre pa kam?
Torej, iz članka... Za subvencije dinozavrovega soka gre povprečno 7,1% (v nekaterih državah več, drugih manj) proračuna.
Če se pogovarjamo o Avstriji je subvencija za ev 3k€, in so lani za vse skupaj dali 150mio subvencij. Mal manj ampak, who cares. To je približno en promil proračuna. Če sem, seveda, prav računala. Zna bit da sem za velikostni razred mimo usekala.
Life is as complicated as we make it...
kow ::
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/kl...
The common issues at Viking are starting difficulties and battery problems. These account for about half of the assignments. According to Setro, the remaining injury cases have many different causes. Including jamming and puncture. But which cars are worst in the cold? For Setrom, the answer is quite clear. "Electric cars are better in the cold. He explains that 13 percent of the cases with starting difficulties are electric cars, while the remaining 87 percent are fossil cars. Setrom says that 23 percent of the cars in Norway are electric cars. "This means that electric cars are almost twice as good as fossil cars in the cold. He added that the overall picture of assistance so far in 2024 shows that 21 per cent of cases involve EVs.
Sicer je potrebno upostevati, da so elektricni avtomobili mlajsi, ampak vseeno - pri nizkih temperaturah je ocitno, da so BEV boljsi.
The common issues at Viking are starting difficulties and battery problems. These account for about half of the assignments. According to Setro, the remaining injury cases have many different causes. Including jamming and puncture. But which cars are worst in the cold? For Setrom, the answer is quite clear. "Electric cars are better in the cold. He explains that 13 percent of the cases with starting difficulties are electric cars, while the remaining 87 percent are fossil cars. Setrom says that 23 percent of the cars in Norway are electric cars. "This means that electric cars are almost twice as good as fossil cars in the cold. He added that the overall picture of assistance so far in 2024 shows that 21 per cent of cases involve EVs.
Sicer je potrebno upostevati, da so elektricni avtomobili mlajsi, ampak vseeno - pri nizkih temperaturah je ocitno, da so BEV boljsi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
MrStein ::
Moe_Lester je izjavil:
Fossil Fuel Subsidies Surged to Record $7 Trillion
https://www.imf.org/en/Blogs/Articles/2...
Razlika je v tem, da tistih 4500€ dobimo potrošniki nazaj na račun. Teh 7 trilionov gre pa kam?
Nikamor.
Subvencij za nafto v resnici ni. To sem že večkrat vprašal, pa jih noben ne zna pokazati.
Iz članka in tabele:
Slovenija: Explicit subsidy: nič, razen neke malenkosti za "Natural gas - residential".
90% je na račun postavke "Implicit subsidy" za dizelsko gorivo.
Izračunana je iz komponent:
- Global Warming : 0,17 EUR / liter
- Local air pollution : 0,34 EUR / liter
- Vehicle externalities : 0,39 EUR / liter
Trošarina za dizel je mimogrede 39 centov/liter, če sem prav našel.
Torej po tej logiki je sneg na Triglavu subvencioniran. Prav tako mavrice.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
kow ::
Subvencije seveda so. So se avtoceste gradile s privatnim kapitalom? Morda zeleznice? Strateske rezerve?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
MrStein ::
Ja, z mojim in tvojim denarjem.
Po AC se lahko voziš z EV, zakaj to šteješ za subvencijo dizla?
Saj sem rekel, po tej logiki subvencioniramo mavrice, pa nevihte na jupitru.
Po AC se lahko voziš z EV, zakaj to šteješ za subvencijo dizla?
Saj sem rekel, po tej logiki subvencioniramo mavrice, pa nevihte na jupitru.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
kow ::
No, sej. Subvencije so, prav tako trosarine. Kaksen je neto izkupicek pa je odvisno od predpostavk.
Ker avtoceste unicujejo tudi prevozi goriva. Ki ga BEV ne potrebujejo. Verjetno je to relativno majhen strosek, ampak vseeno. Strosek je. V resnici je nemogoce naracunati koliko je subvencij, ker se nikoli ne bomo strinjali glede predpostavk. A vojaske stroske moramo tudi pristeti? Koliko?
Po AC se lahko voziš z EV, zakaj to šteješ za subvencijo dizla?
Ker avtoceste unicujejo tudi prevozi goriva. Ki ga BEV ne potrebujejo. Verjetno je to relativno majhen strosek, ampak vseeno. Strosek je. V resnici je nemogoce naracunati koliko je subvencij, ker se nikoli ne bomo strinjali glede predpostavk. A vojaske stroske moramo tudi pristeti? Koliko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
mehatronik12 ::
pa kam smo prišli subvencije za EV enačimo z subvencijami za izgradnjo cest!!??
Subvencije v AT za privat EV je denarno 5600EUR (3000 država+2000 prodajalec+600 polnilnica).
- potem si se oproscen NOVA davka, naprimer diesel za 55000 okoli 3500EUR
- pa Versicherungssteuer
Nanes kar nekaj...
Vse številke napačne :D.
Kaj sedaj naenkrat šteješ tudi mild hibride (večina jih je mild...) kot EV?
12,5% je bil delež privat EV ali 9800 EV-jev!!!! od vseh prodanih privatnih avtov ali
Če ne razumeš nemško al kaj druga ne pomeni , da maš avtomatsko prav ;)
"
Od vseh prodanih avtov po segmentih v Avstriji je privat kupce našlo:
- 19,6% dizlov
- 43,3% bencinarjev
- 20.6% ev
"
Subvencije v AT za privat EV je denarno 5600EUR (3000 država+2000 prodajalec+600 polnilnica).
- potem si se oproscen NOVA davka, naprimer diesel za 55000 okoli 3500EUR
- pa Versicherungssteuer
Nanes kar nekaj...
Vse številke napačne :D.
Kaj sedaj naenkrat šteješ tudi mild hibride (večina jih je mild...) kot EV?
12,5% je bil delež privat EV ali 9800 EV-jev!!!! od vseh prodanih privatnih avtov ali
Če ne razumeš nemško al kaj druga ne pomeni , da maš avtomatsko prav ;)
"
Od vseh prodanih avtov po segmentih v Avstriji je privat kupce našlo:
- 19,6% dizlov
- 43,3% bencinarjev
- 20.6% ev
"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mehatronik12 ()
nejc_nejc ::
kaj je sedaj ?
12,5% je bil delež privat EV!!!! od vseh prodanih privatnih avtov
Od vseh prodanih avtov po segmentih v Avstriji je privat kupce našlo:
- 20.6% ev
sudokuja v člankih ne bom šel brat (tudi če so kirgiščina...), ker je čisto vsak članek napisan po pravilih sudokuja
12,5% je bil delež privat EV!!!! od vseh prodanih privatnih avtov
Od vseh prodanih avtov po segmentih v Avstriji je privat kupce našlo:
- 20.6% ev
sudokuja v člankih ne bom šel brat (tudi če so kirgiščina...), ker je čisto vsak članek napisan po pravilih sudokuja
Pithlit ::
kaj je sedaj ?
12,5% je bil delež privat EV!!!! od vseh prodanih privatnih avtov
Od vseh prodanih avtov po segmentih v Avstriji je privat kupce našlo:
- 20.6% ev
sudokuja v člankih ne bom šel brat (tudi če so kirgiščina...), ker je čisto vsak članek napisan po pravilih sudokuja
Sej ti ni treba. Njemu verjem k je od 5-10 prišel do 12 (preko 21 in preko 4).
Lahko pa članek še skoz translate spustiš pa upaš da bo berljiv.
Sicer ta podatek sploh ni važen. Dejstvo pač je da se delež ev veča, delež ice pa manjša. Kljub temu da si folk pred tem zatiska oči.
Life is as complicated as we make it...
nejc_nejc ::
Ja, sam folk ocitno masovno (od kupcev ev)ne reskira denarja iz svojga źepa.
V clankih se mi ne ljubi izluščevst % od %....
V clankih se mi ne ljubi izluščevst % od %....
Pithlit ::
Ja, sam folk ocitno masovno (od kupcev ev)ne reskira denarja iz svojga źepa.
V clankih se mi ne ljubi izluščevst % od %....
Ja, pa od kupcev dizlov in bencinarjev tud ne. V Avstriji je pač 2/3 takih ki ne reskirajo. Sej je pr nas podobno. To ni ne čudno ne narobe. Sam eni so se v EV vpičli zato ker je EV.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Utk ::
Več jih na firmo, ker se firmi še bolj splača, ker so dražji in se kupujejo še več na lizing, pa nazadnje ta procent niti ni tolk večji. Tudi passatov karavanov gor prekleto malo prodajo novih fizičnim osebam, pri nas ga pa vozi vsak bedak, tistega firminega iz gor.
Ne vem kaj je tu čudnega.
Ne vem kaj je tu čudnega.
kow ::
mehatronik12 je izjavil:
pa kam smo prišli subvencije za EV enačimo z subvencijami za izgradnjo cest!!??
Nisi razumel. Nic hudega.
Relebus4 ::
Uff sem prebral par odstavkov...težka propaganda. 4500EUR je metanje davkoplačevalskega denarja skozi okno, kam gre 7 triljonov, pa piše v prvem odstavku.
@retard par postov višje... da bodo eu proizvajalci pojedli teslo jaz nisem trdil, za shortselanje pa predlagam pregled oreščka nad nosom pri specialistu ker kot rečeno, niti ne znam šortat
Imaš pa mislim da neki kompleks z mano in short sellom tesle, ker to omenjaš pod različnimi nicki na vsake toliko.
Komu ti lažeš? Seveda si trdil take in podobne neumnosti, to trdiš med vrsticami že v prvem postu te teme: https://slo-tech.com/forum/t810202/0. Retard si ti, ne jaz, celo sam si priznal da si retardirano shortal Teslo v tej temi, pa je bilo nato izbrisano, predlagam jst teb pregled oreška pod nosom pri specialistu, jst tega ne rabim. Pa sploh nisi edini bedak ki shorta Teslo, da novš mislu.
Pa o čem vi to govorite, ko pravite "pejte peljat avto"?
Vozil M3 LR 2022 skoraj cel teden.
Končni verdict: zelo povprečen avto.
Zvočna izoliranost na AC pri 130 kmh na nivoju osnovnega Clia ali slabše.
Ročka za žmigavce je trda do te mere, da se moraš na njo praktično obesit s pol svoje teže.
Podpovprečen "avtopilot" napram Audi, BMW in MB pilotom.
Obračalni krog: živa groza, citroenovi kombiji, ki jih sem jih nabavil v firmi imajo najbrž boljšega
Podvozje: trdo, neudobno. Ok, če bi za to dobil nazaj športno vožnjo, a o njej ne duha ne sluha. Samo nizko težiše.
Ok, ste nahypani. Ste fanboyi. Ampak kaj res vidite na teh avtih? Pod črto, so ena precenjena povprečna vozila, ki ti ne olajšajo tvojega dneva, ampak mnogokrat obratno
Še par tvojih neumnosti.
Fantje, OP is back in the house :)
Sparkxl je že povzel situacijo, a temačni meseci in leta za Teslo šele prihajajo:
-cybertruck se je izkazal za polomijo na celi črti pa še niti ni prišel na cesto (obupen na terenu, majhen nakladalni prostor, panel gaps,...)
-napovedan roadster je zgolj nišen izdelek
-Tesla vision je neuporaben. Kupiš gromozanski avto za 50k, ki ga parkiraš na enak način kot Clia '98 letnik (beri: odokativno).
-tudi basic pilot je z odstrantvijo radarja postal neuporaben zaradi phantom breakinga
-FSD brez senzorjev je popolna utopija, kar so ugotovili tudi največji fanboyi
Edino upanje na dolgi rok ostaja Model 2, ki ga bomo še čakali vsaj dve leti.
Kaj se bo dogajalo tekom naslednjih dveh let ob zmanjšanem popvraševanju?
a) zniževanje proizvodnje, a s tem velik odklon od obljub investitorjem
b) zniževanje cen do podna in še dlje, kjer trpi marža
Napovedujem, da bo Tesla v roku 15 mesecev s ceno delnice spet tam, kjer je bila ob odprtju te teme.
Spet.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relebus4 ()
Relebus4 ::
Napovedujem, da bo Tesla v roku 15 mesecev s ceno delnice spet tam, kjer je bila ob odprtju te teme.
Napisal si tudi napoveduješ, da bo Tesla v roku 15 mesecev s ceno delnice spet tam, kjer je bila ob odprtju te teme. Temo o začetku konca (torej propadu) Tesle si odprl začetek januarja 2023. Takrat je bila vrednost delnice okrog 120 dolarjev. Danes, po več kot enem letu je 221 dolarjev, očitno je da pojma nimaš. Zdej boš seveda rekel da se bo v 3 mesecih vrednost delnice prepolovila, kajne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relebus4 ()
Relebus4 ::
Ne zakaj. To gre za isto osebo. Se je že izdal v tej temi pred meseci s tem ko je ponavljal iste stavke kot v tisti temi..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relebus4 ()
Pithlit ::
Vprašam zato ker ne vem. Je tud res da ne vem zakaj bi ti na besedo verjela glede na to da menjaš Nick-e tolk pogosto k povprečen Slovenec menja gate.
Life is as complicated as we make it...
Relebus4 ::
Da so cca tretjino dražji v življenjski dobi proti tesli? Imamo.
Koga točno, razen tebe in še ene par čudokov zanimajo stroški v življenjski dobi? Nobenega. 99% ljudi si tega niti ne zna izračunat in jim je komplet vseeno. Edino kar šteje je: lizing obrok, koliko pije in ali so stroški obratovanja znosni. Pika.
Pa tole. Kdo pa misliš da bencin plača, misliš da zraste na drevesu in ga gratis narabutaš tako kot jabolka v parku? Pametnemu človeku je ŠE KAKO važno kakšni so stroški v življenjski dobi. Ljudje so pred leti masovno nabavljali dizle, ker so bli 1 EUR na 100 km cenejši za vozit od bencinarjev, pa misliš da električnih ki so 8 EUR cenejši za vozit pa nebojo al kaj? V kakšnem imaginarnem svetu ti živiš?
Saj je v bistvu simpl...noben jih noče. Ne glede na ceno
Seveda, pol pa svizec zavije čokolado v folijo.
Moe_Lester je izjavil:
RAV4 za isto ceno kot Model Y ponuja manj prostora za potnike in prtljago, slabšo opremo, je počasnejši, porabi bistveno več. Če počakaš kak mesec ali 2 da Tesla spet začne s popusti, je povrhu vsega še vsaj 3-4k dražji.
Ima sicer tudi kakšno prednost, ki mogoče komu odtehta vse zgoraj našteto. Odvisno od specifičnih potreb. Ampak za večino je Model Y hands down boljši avto.
Tako, da konsenza žal tukaj ni.
Neekaj si tukaj spregledal...ima eno bistveno prednost in sicer, ni EV. Ker vem da je za vas zblazneleže nepredstavljivo, ampak obstajajo ljudje, ki preprosto nočejo imeti evja.
Pa da dava to v številke, gugl pravi da toyota proda ca 50k rav4 mesečno. Tesla jih je lani prodala v celem letu nekaj pod 100k. Tako da takih čudakov je očitno kar dosti.
Vceraj sem po dolgcem casu fural elektricarja (Smart), Avant2go. Izstekam avto, zapeljem in po kilometru na instrumentu velika baterija, da bo zmanjkal stroma, lol. No, v resnici ni bilo nobene panike in sem se zapeljal do doma - pisal je, da mi je ostalo 11km. Ampak, tile smarti so res zakon za mestno voznjo oz. rental. Simpl kot pasulj, po vec kot letu dni sem se vsedel v avto in se odpeljal. Kaksen modern avto, verjetno se vzgati ne bi znal brez, da malo pogledam.
Končno se 1x strinjava...za po mestu so te EV igrače res vrhunske
Spet še ena neumost, oziroma pomoje kar namerna laž. Tip trdi da je Tesla lani prodala samo nekaj pod 100k avtomobilov. Resnica je 1,8 milijona, torej 18x več kot je tip trdil..
https://www.google.com/search?q=how+man...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relebus4 ()
Relebus4 ::
Cena litija se kar pada. Ekonomika proizvodnje BEV se krepko izboljsuje.
Res je...krepko!. Če vzamemo mojega vzornika pri absurdnih cenah...družinski avto Fiat500, za super ugodnih 33kEUR za vstopni model.
Pa gremo čez palec
Ima ca 24kwh baterijo
1 leto nazaj so se cene vrtele okrog 180EUR/kwh
Bloomberg pravi, da so zdaj okrog 140EUR /kwh
Torej na grobo je razlika v ceni baterije trenutno -960EUR. Neverjetno krepko izboljšana ekonomika spravi ceno na fantastičnih 32000EUR!!
Na 1kwh je ca. 6kg litija. Zdaj pa računaj kako zelo aktualna cena litija vpliva na končno
Pa laže da je v 1 kWh baterij 6 kg litija.. Resnica je da je v celi 60 kWh veliki bateriji električnega avtomobila samo 6 kg litija, torej v 60 kWh je 6 kg litija, ne pa v 1 kWh, zlagal se je torej za 60 krat.. In tako dalje, takih laži je še ogromno. Nej uganem, zdej se bo čez par ur seveda javil v temo in napisal še nekaj novih bedarij in laži, klasika.
https://elements.visualcapitalist.com/t...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relebus4 ()
Relebus4 ::
Neki kompromisi so, ampak a so hudi?
Jap, so. In to izjemno hudi. Zato mimo subvencij in prisile tega 90% ljudi noče kupit.
LOL. Spet neumnosti.
https://europe.nissannews.com/en-GB/rel...
O ja bi. Poglej si samo vas vernike tukaj. Za vas je omejitev 0. Zdaj za ene je res 0, vsi ostali pa lažejo ali sebi, ali drugim, ali pa oboje.
Počakajmo čas, ko bodo skenslali subvencije. Kar bo po mojem šloganju zelo kmalu. Potem lahko čez EV naredimo samo RIP
Pa spet. Na norveškem so od januarja 2023 ukinili subvencije, delež EVjev je še vedno 85 %, skupaj z PHEV preko 90 %:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relebus4 ()
Be0nc ::
Ha, inzinir ali njegov brat se je zbudil na napačni nogi danes. Ali samo pogledal ceno delnice Tesla po enem mesecu.
Ne skrbi, gremo nižje :)
Ne skrbi, gremo nižje :)
Sparkxl ::
Uff zdaj pa me že skrbi. Ta bolnik je porabil kar nekaj časa, da je izbrskal kar nekaj mojega nakladanja. + zraven se je odločil, da je nekdo drug v bistvu tudi jaz. Obsesija? Sumim da sem mu v mladosti mamo natepaval, pa je jezen
hojnikb ::
Uff zdaj pa me že skrbi. Ta bolnik je porabil kar nekaj časa, da je izbrskal kar nekaj mojega nakladanja. + zraven se je odločil, da je nekdo drug v bistvu tudi jaz. Obsesija? Sumim da sem mu v mladosti mamo natepaval, pa je jezen
je bil blokan iz discord kanala, zdej je pa spet tle :D
#brezpodpisa