» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
967 / 1189
»»

kow ::

Taycan ni limuzina. Ostali pa verjetno v slo sploh niso dobavljivi. Enako model S.
Pod dobavljimi mislim, da ga bos dobil v 1 mesecu. Kaj sele, da gres po njega v salon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Pa kje ti živiš, pod enim mesecom ne dobiš niti cliota.

kow ::

Ajde, 2 meseca. Itak so/ste potrosniki nori, da se pustijo nategovati.

TheBlueOne ::

Kaj pa naredis ti, ce potrebujes avto? Kupis letalo?

kow ::

Dvignem kes, malo pogledam avto, odvozim 2 kroga in se odpeljem. Se najvec casa vzame prepis.

Malo karikiram, ampak ce si avto zelis tako mocno, da nanj cakas 5 mesecev, je nekaj narobe s tabo. To je moj pogled, razumem pa da ljudje razmisljajo drugace.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

dj_uro ::

Kako pa bi ti klasificiral taycana? - seveda je limuzina... kot panamera...
Trenutno stanje po svetu v svetu avtomobilizma je pač kaotično...

jeeebiiiigaaaa
vw-klub.si

kow ::

Mogoce res ne razumem kaj pomeni "limuzina". I guess je res (bolj sportna) limuzina.

FireSnack ::

I guess tko like full dolg se bo čakal na nov avto. Bo treba imo do 5% cene dat tko like na stran za skrajševanje vrst model. U kuverto daš gnar da se razume in trgovcu v roke osebno. Starejši se spomnejo teh časov, ampak takrat še ni blo tolko pleha. Zdaj lahko vzameš tudi rabljeni avto takoj.

TheBlueOne ::

Saj novi so naceloma tudi na zalogi. Tisti, ki naroca verjetno zeli kaj specificnega. Podkupnine dvomim, da bi pomagale, ker kako pa bos dobil avto nekoga drugage, ce si ti dolocil vsak detajl.

mikhaair ::

Limuzina pomeni udobje.

Webmojster ::

kow ::

Predrag avto. Future je milijonska proizvodnja EV-jev. Torej Tesla, VW, kitajci, korejci.

pegasus ::

Svež video iz San Diega:

Nekaj zanimivih podrobnosti, kako oblikujejo kovinske dele in kaj nastane po tem postopku.

LeQuack ::

Kia EV6 je še najbolj. Po ceniku slabih 40k, do 100km/h pod 5s.

Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Kripto mesi ::

Ni res, osnovna (2WD) 170KM verzija ima 8.5s 0-100km/h. Več pa na ceniku: https://cdn.kmag.net/public/data/www-do...

Gregor P ::

Ja to res ni za nikamor :P:))
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Kripto mesi ::

8.5s je ok, ni noben presežek. Ampak ni to point, point je, da se posreduje nepreverjene informacije.

LeQuack ::

Kateri elektrik je potem najbolj price/performance?
Quack !

FireSnack ::

Pomoje je to ŠKODA ENYAQ iV. Dobiš ga že zelo dobro opremljenega za slabih 50k, kar pa v teh časih debelih krav ni nek hud denar roko na srce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnack ()

Kebo ::

Odvisno koga vprašaš kaj pričakujejo od avta, meni Twingo electric povsem ustreza, 5 članski družini pa verjetno ne. Najboljši p/p bodo pa vedno rabljena vozila.

pegasus ::

Kjut ... danes še Jay Leno's Garage:

krucymucy ::

LeQuack je izjavil:

Kateri elektrik je potem najbolj price/performance?

Tesla model 3 performance.

Ostalo je bolj ubogo.

ID.3 in njegovi derivati, recimo Cupra Born, imajo potencial, ampak ne s 150kW. 200kW zadaj + 150kW spredaj bi pa ze bilo.
Enyaq iV ima slab handling, kot vsi sodobni VAG izdelki. Predvsem na losovem testu pogrnejo.

pegasus ::

Opa ... če tole kitajci dostavijo v Evropo, se domačim malčkom slabo piše:

Kar naenkrat Dacia Spring ne izgleda več poceni ...

Gregor P ::

Saj ni. Dacia Spring ne bi smela stati več kot 12k evrov glede na to kar ponuja; in še to samo zato ker je sodoben EV in je zdaj to še moderno in v povojih, sicer bi morala stati okoli 8.000,- evrov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Malidelničar ::

Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

kow ::

Gregor P je izjavil:

Saj ni. Dacia Spring ne bi smela stati več kot 12k evrov glede na to kar ponuja; in še to samo zato ker je sodoben EV in je zdaj to še moderno in v povojih, sicer bi morala stati okoli 8.000,- evrov.


Ce bodo Kitajce spustili na trg, bos kmalu videl nizje cene.

J.McLane ::

Glede Dacie Spring, ene 14 dni nazaj sem bil v Renault salonu v Lescah, avta ni niti za videti v salonu, glede dobavnih rokov se sicer nisem zanimal, ampak imam občutek, da Renault bremza Dacio s proizvodnjo, ker jim itak manjka delov vsepovsod.

Vsem avtomobilskim proizvajalcem je trenutno prioriteta, da delajo dražje modele svojih vozil z višjo absolutno maržo. Število proizvedenih vozil se jim bo zmanjšalo, sedaj lovijo samo še marže.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

LeQuack ::

PS: Danes in jutri je en mini avto-sejem na Kongresnem trgu, kjer so predstavljena električna vozila vseh znamk. Če hoče kdo sprobati več vozil in primerjati je dobra priložnost.



Quack !

roCkY ::

pegasus ::

Čudovito sporočilo:

Masayoshi ::

No tole je pa že prav luštna konkurenca tudi cenovna Tesli. Jaz bi ga imel raje. Ja, pa že v osnovni konfiguraciji ima primerljivo opreme, dosega, moči. z Long range T3. Ja T3 ima več moči in 4*4 pogon, ampak mene tale BMW bolj prepriča (Izdelava, design...).

https://www.bmw.si/sl/all-models/bmw-i/...

bf4ed ::

Jap. Končno limuzina. Pa niti ne slaba. VELIK plus je to da je 5 vratni.
Samo med BMW i4 in KIA EV6 bi vseeno raje mel EV6, čeprav ni limuzina.

Pri i4 mi manjka hlajenje sedežev, padel šalteri za regeneracijo in par malenkosti katere ima KIA.

Čakamo še da se drugi zmigajo na limuzine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bf4ed ()

BigWhale ::

bf4ed je izjavil:

Pri i4 mi manjka hlajenje sedežev, padel šalteri za regeneracijo in par malenkosti katere ima KIA.


Regen na max in one pedal driving. Vse ostalo je gimmick, ki sam drazi avto :>

endelin ::

Bmw i4 50 ob več 10 konjskih moči več občutno slabše pospeške od T3 performance. T3 je več let starej model :))

Da osnovno verzijo naložiš kot T3 te pride dražje od T3 performance. Razen če ponujajo 10% popusta po ceniku.

Good luck bmw :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

krucymucy ::

BMW meri pospeske iz mirujocega stanja. Znani so tudi po tem da podcenjujejo rezultate.
Tesla na drugi strani meri z "rollout".
Ne pravim pa da ni hitrejsa, seveda je, ampak ne toliko kot pise v podatkih.

Mene pri tem i4 moti da ni BEV platforma, ampak predelan ICE.

sloxl8 ::

krucymucy je izjavil:

BMW meri pospeske iz mirujocega stanja. Znani so tudi po tem da podcenjujejo rezultate.
Tesla na drugi strani meri z "rollout".
Ne pravim pa da ni hitrejsa, seveda je, ampak ne toliko kot pise v podatkih.

Mene pri tem i4 moti da ni BEV platforma, ampak predelan ICE.

Omenil si rollout in ker tega izraza do sedaj nisem poznal, sem šel poguglat. Torej vsa industrija meri pospeške od 3mph do 60mph (ali preračunano 4,8 kmh do 97kmh) in ne od 0 do 60?!? Še eno razočaranje.

Masayoshi ::

endelin je izjavil:

Bmw i4 50 ob več 10 konjskih moči več občutno slabše pospeške od T3 performance. T3 je več let starej model :))

Da osnovno verzijo naložiš kot T3 te pride dražje od T3 performance. Razen če ponujajo 10% popusta po ceniku.

Good luck bmw :D


Hmn, no prioritete so ti malo drugačne kot moje. Gledam i4 40. 5,7sec mi je do 100 povsem dovolj. Res ne vem zakaj bi rabil več. Pa ja sem vozil T3 performance, pa me je razen v ravni liniji pustila precej ravnodušna. Sem skoraj prepričan, da se bo i4, pa čeprav ima samo zadnji pogon, lepše peljala. In kaj manjka osnovni liniji, da bi moral nalagati opremo? Če si sploh pogledal, nimaš kaj nalagat, razen barve, platišč in umetnega usnja ki pride 376€ (jaz bi dodal samo to zadnje). Potem pa je še samo M paket, ki pa doda samo design stvari, ki meni niso niti všeč. Ima pa i4 dosti lepši design zunaj in posebej noter, (o okusih se sicer ne razpravlja), bo, sem prepričan, dosti bolje izdelana, ima dosti bolj uporaben prtljažnik.

Koliko jaz vidim ima prednost T3LR v pospešku, v vsem ostalem pa i4 40. Moje mnenje.

Utk ::

Koliko jaz vidim ima prednost T3LR v pospešku, v vsem ostalem pa i4 40. Moje mnenje.

Dokler ne stestirajo še bmwja, bi tako na blef lahko rekli, da je bmw boljši v notranjosti, morda tudi v sami vožnji čez ovinke, v vsem ostalem pa m3. SW, polnjenje, itd. Da bmw ni namenski BEV se bo sigurno nekje poznalo.

Masayoshi ::

Mal preveč onanirate na tale sw... kolk to res uporabljate (razen navi in muzke)?

kow ::

LFP FTW:

Utk ::

Masayoshi je izjavil:

Mal preveč onanirate na tale sw... kolk to res uporabljate (razen navi in muzke)?

Radarje in podobno? Stalno.

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Da bmw ni namenski BEV se bo sigurno nekje poznalo.

Najprej se pozna v tezi in pa utesnjenosti v notranjosti oz. ni tako prostoren kot bi lahko bil.
Zadaj na sredini ima recimo se vedno tunel za kardan.

J.McLane ::

Tole je res čudna poteza BMW, pred leti so šli v i3 in proizvodnjo čisto obrnili na glavo, bi človek pričakoval, da bodo kaj od tega prevzela pri novih modelih, pa že ko pogledaš specifikacijo vidiš, da je BMW 200 kg težji od Tesle.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Masayoshi ::

Utk je izjavil:

Masayoshi je izjavil:

Mal preveč onanirate na tale sw... kolk to res uporabljate (razen navi in muzke)?

Radarje in podobno? Stalno.


No glede radarjev ima pa i4 prednost ker ima apple carplay in mislim dfa tudi android avto. T3 tega nima.

krucymucy ::

Masayoshi je izjavil:



No glede radarjev ima pa i4 prednost ker ima apple carplay in mislim dfa tudi android avto. T3 tega nima.

Po novem android auto dela na tesli prek browserja.

kow ::

J.McLane je izjavil:

Tole je res čudna poteza BMW, pred leti so šli v i3 in proizvodnjo čisto obrnili na glavo, bi človek pričakoval, da bodo kaj od tega prevzela pri novih modelih, pa že ko pogledaš specifikacijo vidiš, da je BMW 200 kg težji od Tesle.


i3 je bil politicen projekt. Zato so bojda dali inzenirjem proste roke. Niso imeli nekih ciljev za profitabilnost itd. Pac avto za nekaj 10k proizvodnje letno, kar za 1 velikostni razred premalo. Vsaj tako jaz razumem to zgodbo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Oldi ::

Če sem na brzino prav preletel ZOEE, bo Musk lahko svobodno tržil akumulatorje in dvosmerne polnilce. Omejitev bo samo hišna priključna moč. Kako bo to urejeno s sistemskim operaterjem (ELES)? Če se bomo vsi obesili na distribucijski sistem, bo kriza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Oldi ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Tole je res čudna poteza BMW, pred leti so šli v i3 in proizvodnjo čisto obrnili na glavo, bi človek pričakoval, da bodo kaj od tega prevzela pri novih modelih, pa že ko pogledaš specifikacijo vidiš, da je BMW 200 kg težji od Tesle.


i3 je bil politicen projekt. Zato so bojda dali inzenirjem proste roke. Niso imeli nekih ciljev za profitabilnost itd. Pac avto za nekaj 10k proizvodnje letno, kar za 1 velikostni razred premalo. Vsaj tako jaz razumem to zgodbo.


IMO se tudi BMW i3 ne bi zgodil brez Herberta Diessa, ki je bil sef R&D v tem casu. Verjetno jih je preprical na zacetku, ampak potem so ga morali nekako ustaviti in je pac nasel vec posluha pri VW. Tudi pogodbo Muska/Tesle naj bi imel na mizi v tem casu.

Zgodovina sprememb…

Oldi ::

Oldi je izjavil:

Če sem na brzino prav preletel ZOEE, bo Musk lahko svobodno tržil akumulatorje in dvosmerne polnilce. Omejitev bo samo hišna priključna moč. Kako bo to urejeno s sistemskim operaterjem (ELES)? Če se bomo vsi obesili na distribucijski sistem, bo kriza.

Kdo bo plačal za obremenitev el. sistema, bosta stara mama in lastnik tahude Tesle plačevala enako?

hruske ::

Oldi je izjavil:

Oldi je izjavil:

Če sem na brzino prav preletel ZOEE, bo Musk lahko svobodno tržil akumulatorje in dvosmerne polnilce. Omejitev bo samo hišna priključna moč. Kako bo to urejeno s sistemskim operaterjem (ELES)? Če se bomo vsi obesili na distribucijski sistem, bo kriza.

Kdo bo plačal za obremenitev el. sistema, bosta stara mama in lastnik tahude Tesle plačevala enako?


Človek, zakaj sam sebe citiraš?

Se bojo pač pojavili različni razredi porabnikov, tako kot so za zemeljski plin odjemne skupine. Saj ubistvu že zdaj imamo to tudi za elektriko, s plačevanjem različnih prključnih moči.

A lahko nehaš travmatizirat?
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
««
967 / 1189
»»