» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1117 / 1189
»»

Sparkxl ::

Samo za občutek, kako izkrivljene so prodajne številke EVjev.

https://www.sn.at/salzburg/wirtschaft/s...

To je konketno za salzburg v avstriji, 90% prodanih Evjev je na firmo. Celih 10% prodanih gre v roke privat kupcem. Za celo avstrijo je delež mislim da okrog 80% na firme.
Firme to kupujejo zaradi davčnih ugodnosti, subvencij in bonitet. Torej privat povpraševanja skoraj da ni. Ko še en dan skenslajo subvencije, se verjetno še tistih 10% prepolovi. Sem kar veliko med avstrijci in velikokrat debata nanese na to. In veste kaj je njihov odgovor zakaj jih ne kupijo? Predrago. Torej za njih je predrago, za obubožane slovence pa religija pravi, da so te čisto ql cene. Jih moram sem poslat, da jim razložite fantastičen TCO.

V sloveniji ni nič drugače. Tisti drobiž kaj se jih proda, je v veliki večini na firmo.

Pithlit ::

a_borlak je izjavil:

pegasus je izjavil:

Lol: https://www.dartsolar.com/ ... Kaj naj rečem? ;-)


Glavno vprašanje, cena ...

Sej piše. Ciljajo na 4 jurčke. Sitnica.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Samo za občutek, kako izkrivljene so prodajne številke EVjev.


Kakšen je pa delež firm pri ostalih avtih za 40 jurjev in gor?
(samo za občutek kako izkrivljene podatke ti zmeraj serviraš)

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Samo za občutek, kako izkrivljene so prodajne številke EVjev.


Kakšen je pa delež firm pri ostalih avtih za 40 jurjev in gor?
(samo za občutek kako izkrivljene podatke ti zmeraj serviraš)


Ampak govora je o ICE vs EV ne o ICE vs EV nad 40k...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Sej ni reku niti kakšen je delež firm pri vseh ICE.

To je isto kot da bi reku, šokantno, EV porabi 18 kwh elektrike na 100 km, ICE pa 0. Ja, res je, ampak del zgodbe tu manjka.

Pithlit ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Samo za občutek, kako izkrivljene so prodajne številke EVjev.


Kakšen je pa delež firm pri ostalih avtih za 40 jurjev in gor?
(samo za občutek kako izkrivljene podatke ti zmeraj serviraš)


Ampak govora je o ICE vs EV ne o ICE vs EV nad 40k...

Dejmo primerjat primerljivo... Ne pa spet glcjev s teslami. Al pa tesle z daciami.

Ja vem, vsak dizl za jurja naredi 600km.
Life is as complicated as we make it...

Gregor P ::

Ok dizl naredi v vsakem primeru več kot 600 km:D

Po 600 km lahko delajo kakšni hibridi, ker imajo premajhen tank.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Mato989 ::

Pithlit je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Samo za občutek, kako izkrivljene so prodajne številke EVjev.


Kakšen je pa delež firm pri ostalih avtih za 40 jurjev in gor?
(samo za občutek kako izkrivljene podatke ti zmeraj serviraš)


Ampak govora je o ICE vs EV ne o ICE vs EV nad 40k...

Dejmo primerjat primerljivo... Ne pa spet glcjev s teslami. Al pa tesle z daciami.

Ja vem, vsak dizl za jurja naredi 600km.


Ja dajmo primerjat primerljivo, primerjajmo ICE vs EV kjer katerikoli avto naredi vsaj 650km s polnim tankom/baterijo

To je recimo ena opcija PRIMERLJIVOSTI ne samo cena, oprema itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Sej ni reku niti kakšen je delež firm pri vseh ICE.

To je isto kot da bi reku, šokantno, EV porabi 18 kwh elektrike na 100 km, ICE pa 0. Ja, res je, ampak del zgodbe tu manjka.


Samo za ICE nimam podatka, ampak lani vseh prodanih skupaj, torej ICE+EV je okrog polovica na firmo

Utk ::

V bistvu je podatek v članku, ki si ga linkal, ampak kot smo že ugotovili, ti imaš strašne probleme z razumevanjem člankov, ki jih sam linkaš.

Pithlit ::

Gregor P je izjavil:

Ok dizl naredi v vsakem primeru več kot 600 km:D

Po 600 km lahko delajo kakšni hibridi, ker imajo premajhen tank.

To seveda ni res. Lahko jih naredijo, ja. Big difference če maš osla za volanom.

Mato989 je izjavil:

Ja dajmo primerjat primerljivo, primerjajmo ICE vs EV kjer katerikoli avto naredi vsaj 650km s polnim tankom/baterijo

Le kako sem vedela?
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Mato989 ::


Le kako sem vedela?


Ja in ni to primerljivo?

Lahko primerjamo:

Oprema vs oprema in hkrati Cena vs Cena

oprema vs orpema pa lahko zamenjamo za KATERIKOLI poljuben podatek in ga primerjamo... ali boš razložila zakaj točno doseg ni primerljiv podatek orpema, konji itd pa so?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Jaz bi raje primerjal EV z ICE, ki naredi 100 km za 2 evra. Ker če mi kdo prodaja bencin za 30 centov, da smo tu nekje, bom že počakal 15 min, da natankam.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Jaz bi raje primerjal EV z ICE, ki naredi 100 km za 2 evra. Ker če mi kdo prodaja bencin za 30 centov, da smo tu nekje, bom že počakal 15 min, da natankam.


Ja ti bi, jaz pa obratno raje bi ICE in EV primerjal kjer imata oba doseg vsaj 650 ali 700km z polnim tankom/baterijo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Haha, en povišico dobi pa se že kurči kako denar ni problem :)

Moe_Lester ::

Sparkxl je izjavil:

Samo za občutek, kako izkrivljene so prodajne številke EVjev.

https://www.sn.at/salzburg/wirtschaft/s...

...


Par dni nazaj si napisal "Pa da dava to v številke, gugl pravi da toyota proda ca 50k rav4 mesečno. Tesla jih je lani prodala v celem letu nekaj pod 100k. Tako da takih čudakov je očitno kar dosti."

Glede na to, da pišeš takšne stvari, tvojega mnenja ne bom jemal preveč resno.

Lahko pa vseeno poskusiš razložiti zakaj je prodaja pravnim osebam problematična.

Mato989 ::

Evo slika s Slovenije

https://ibb.co/TL2Gqmx

hibrtidi in EVji tu naj ne parkirajo :D
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Moe_Lester ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz bi raje primerjal EV z ICE, ki naredi 100 km za 2 evra. Ker če mi kdo prodaja bencin za 30 centov, da smo tu nekje, bom že počakal 15 min, da natankam.


Ja ti bi, jaz pa obratno raje bi ICE in EV primerjal kjer imata oba doseg vsaj 650 ali 700km z polnim tankom/baterijo


Podatek 700km dosega je za veliko večino ljudi pomemben približno toliko kot pospešek 5s do 100.

Pithlit ::

Mato989 je izjavil:


Le kako sem vedela?


Ja in ni to primerljivo?

Lahko primerjamo:

Oprema vs oprema in hkrati Cena vs Cena

oprema vs orpema pa lahko zamenjamo za KATERIKOLI poljuben podatek in ga primerjamo... ali boš razložila zakaj točno doseg ni primerljiv podatek orpema, konji itd pa so?

Maš višje gor enega tvojega kolega ki razlaga kako lahko posla ne dobiš če se pripelješ s prepoceni avtom. Prepoceni je 40k.

Drugače pa se gleda mal več kot samo domet. Sam se strinjam, nekateri imate z dometom resen problem.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Evo slika s Slovenije

https://ibb.co/TL2Gqmx

hibrtidi in EVji tu naj ne parkirajo :D

Teh tabel nisem upošteval ko sem imel plin, in sure as hell jih ne bom niti z električnim. Avto je homologiran, legalen in registriran, če imajo oni garažo brez uporabnega dovoljenja, je pa to njihov problem in njihov rizik.

Pithlit ::

Mato989 je izjavil:

Evo slika s Slovenije

https://ibb.co/TL2Gqmx

hibrtidi in EVji tu naj ne parkirajo :D

Pa ti... znaš brati? Aja ne, ker če bi, bi lahko normalno sklepal zakaj je to tam.
Life is as complicated as we make it...

Mato989 ::

Moe_Lester je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz bi raje primerjal EV z ICE, ki naredi 100 km za 2 evra. Ker če mi kdo prodaja bencin za 30 centov, da smo tu nekje, bom že počakal 15 min, da natankam.


Ja ti bi, jaz pa obratno raje bi ICE in EV primerjal kjer imata oba doseg vsaj 650 ali 700km z polnim tankom/baterijo


Podatek 700km dosega je za veliko večino ljudi pomemben približno toliko kot pospešek 5s do 100.



Saj je podatek število konjev, prtljažnik, število vrat itd... za večino ljudi nepomemben podatek...

Realnost je taka.

Tako kot večina ljudi NE rabi dnevno dosega 700km ali 600, ali 500, tako tudi:

1. Ne rabi 5 vratnega avta ker se večinoma peljeta 1 max 2 osebi v avtu (v 90% poti)
2. Ne rabi prtljažnika ker večinoma v avtu ni več kot torbica ali 1 vrečka ali laptop
3. Ne rabi več kot minimalno število konjev oz. moči
4. Ne rabi barve druge kot default
5. Ne rabi infotainmenta
6. Ne rabi gretja sedežev
7. Ne rabi vzvratne kamere (ali sprednje ali stranske) ker jo uporabljaš manj kot 5% časa v avtu

PAZI: Poudarek je na RABI...

itd itd itd

Torej vse to je nepomembno... pa vseeno marsikdo ki propagira EV uporablja katero izmed zgoraj naštetih lastnosti kot prednost (recimo konjske moči v primeru Tesle)

In kaj zdaj?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Sparkxl ::

Moe_Lester je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Samo za občutek, kako izkrivljene so prodajne številke EVjev.

https://www.sn.at/salzburg/wirtschaft/s...

...


Glede na to, da pišeš takšne stvari, tvojega mnenja ne bom jemal preveč resno.



Uff zdaj pa sem užaljen. Ampak poglej...glede na to kake neumnosti ti tukaj klatiš, ki bazirajo predvsem na verskem prepričanju, kot pa na čem drugem, tvojih prispevkov, daljših od 2 stavkov že dolgo ne berem več.

Pithlit ::

Isto k pri telefonu. 4 colske mid rangerje lahko našteješ?

To kar ti pišeš pa prihaja, ampak spet jokaš da ni kul. Zate pač nikoli ne bo kul ev ker boš vedno našel eno kritično napako (v skrajni sili bo ro pač kvadratasta luč).
Life is as complicated as we make it...

Pithlit ::

Sparkxl je izjavil:

Moe_Lester je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Samo za občutek, kako izkrivljene so prodajne številke EVjev.

https://www.sn.at/salzburg/wirtschaft/s...

...


Glede na to, da pišeš takšne stvari, tvojega mnenja ne bom jemal preveč resno.



Uff zdaj pa sem užaljen. Ampak poglej...glede na to kake neumnosti ti tukaj klatiš, ki bazirajo predvsem na verskem prepričanju, kot pa na čem drugem, tvojih prispevkov, daljših od 2 stavkov že dolgo ne berem več.

Stari, hec je v temu da ima utk prav. Je v članku. Ampak ti raj izbereš pot na kateri nam dokazuješ da tega niti razumeš ne, ali pa nočeš. Ali pa upaš da bo folk opazil sam tisto kar tebi paše zato ker jih imaš pač za neumne. V nobenem primeru se te ne more hudo resno jemat.

"tojota proda 50k rav4 na mesec, Tesla pa manj kot 100k y v celem letu"
"stari, to ni res..."
"aja, sori, podatki so bli za usa"
"stari, tud to ni res..."
"aja, ste me ujeli... čak, bom ignoriral pol pa fuknu ven eno novo kost pa up da noben ne bo zgruntal... ker ev sucks!"
Life is as complicated as we make it...

Gregor P ::

Pithlit je izjavil:

... ker ev sucks!"
Ta EV, ki jih imamo sedaj "sucks"; nikakor pa ne ideja o neki pravi alternativi na elektriko - vprašanje sicer v kakšni obliki oz. tehnologiji; ali mar resno mislite, da večina ljudi uživa v vožnji na nafto? Prav želijo si to, al kako?!?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Moe_Lester ::

Tako kot večina ljudi NE rabi dnevno dosega 700km ali 600, ali 500, tako tudi:
...


Upam trditi, da je število vrat in velikost prtljažnika v družinskem avtomobilu bolj pomembna kot 700km dosega z enim tankom.

Uff zdaj pa sem užaljen. Ampak poglej...glede na to kake neumnosti ti tukaj klatiš, ki bazirajo predvsem na verskem prepričanju, kot pa na čem drugem, tvojih prispevkov, daljših od 2 stavkov že dolgo ne berem več.


Tvoja odločitev. Ampak vedno znova kažeš, da ne veš o čem govoriš in navajaš neke namišljene številke. Mogoče je tukaj problem, da se ti zdijo moji posti nesmiselni. Če bi jaz verjel, da je Tesla lani prodala manj kot 100k avtomobilov in ne 1,8 milijona, bi se mi ves hype tudi zdel nelogičen.

Mato989 ::

Moe_Lester je izjavil:

Tako kot večina ljudi NE rabi dnevno dosega 700km ali 600, ali 500, tako tudi:
...


Upam trditi, da je število vrat in velikost prtljažnika v družinskem avtomobilu bolj pomembna kot 700km dosega z enim tankom.



Spet si dal neke specialne parametre, kot če jaz dam nekoga ki gre vsak teden v Munchen, njemu je tudi doseg strašansko bolj pomemben...

Realnost pa je taka, da večina ljudi če greš na cesto gledat je v avtu 1-2 osebi... torej je v VEČINI priemrov (rekel bi na oko tako 60%) nepomembno ali ima avto 5 ali 3 vrata...

Enako velja za prtljažnik, velika večina folka ko se vozi okrog nima polnega prtljažnika ampak praznega.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Pithlit ::

Ja ampak ko pridejo ven r5, ec3, Raval, id.2... pa spet ni prav? Da ne začnemo govorit o micromini jajčkih ki bodo prej ali slej prišli z mal večji dometom od trenutnih 130km.

Tko kot kit pravi: nemogoče se je pogovarjat z nekom ki konstantno premika vratnico.
Life is as complicated as we make it...

Mato989 ::

Pithlit je izjavil:

Ja ampak ko pridejo ven r5, ec3, Raval, id.2... pa spet ni prav? Da ne začnemo govorit o micromini jajčkih ki bodo prej ali slej prišli z mal večji dometom od trenutnih 130km.

Tko kot kit pravi: nemogoče se je pogovarjat z nekom ki konstantno premika vratnico.


Nikakor, kar hočem izpostaviti je to da je 99% zadev ki jih kupec potem želi v avtu nepomembnih če je nepomemben doseg...

Tako kot dosega 500k+ ne rabiš več kot parkrat letno, tako tudi večina ljudi 5 vrat, 450l+ prtljažnika, 250 KM, vzvratnih kamer, ipd... ne potrebuje več kot nekajkrat ali nekaj 10x letno ali ne več kot nekaj % časa vožnje.

Ampak se to nihče ne vpiči, vedno to ponavljate le pri dosegu.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Haha, vzvratno kamero rabiš vsakič ko greš - vzvratno. Tudi 5 vrat stalno rabiš, če ne, se strinjam, jih sploh ne rabiš, prtljažnik tudi kar dost rabiš. Če ti ne, zakaj zaboga si potem kupil? Si malo neumen?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Doseg je seveda pomemben, drugace bi bili ze vsi avtomobili elektricni. Pomembno pa je tudi marsikaj drugega. Obcasno opazujem kaksnega, ki drgne avtomobilsko sipo ter zjutraj izgublja minute. Pri elektricnih avtomobilih bo ta problem izginil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Moe_Lester ::

Spet si dal neke specialne parametre, kot če jaz dam nekoga ki gre vsak teden v Munchen, njemu je tudi doseg strašansko bolj pomemben...


Točno tako. Nisem še videl, da bi kdo priporočal EV človeku, ki se vsak teden vozi v Munchen.

Po drugi strani 1000+ strani berem o tem kako je 300km dosega definitivno premalo za nekoga, ki dela 30-40km na dan.

Pithlit ::

Ti kar relativiziraj. Ampak prtljažnik se pač rabi skoraj vedno ko se gre v trgovino. Povprečna družina je tudi 'starša z 1,5 otroka' (kar pomeni 4 žice... ne pa nujno 4 ali 5 vrat). To, da se avto uporablja tudi za prevoz v službo pač ne more ignorirat tega dejstva. Ti vse to gladko pozabljaš ker "jaz jaz jaz". Še najbolj pa pozabljaš povprečne dolžine poti. In ja, optimizacija vse to upošteva tako da se večina avtomobilov dela in kupuje z vsem tem v mislih.

Imaš seveda custom build-e. Ni panike. Ampak to stane. Imaš kar nekaj različnih modelov, tako da lahko vsak kupi tisto kar želi.

Zdaj pa lahko nehaš histerijo zganjat. Kupi si motor. Itak ne rabiš prtljažnika in več kot dva zica. Vrata in streha so sam v napoto, pa še aerodinamica je zajebana.
Life is as complicated as we make it...

mehatronik12 ::

Sparkxl je izjavil:

Samo za občutek, kako izkrivljene so prodajne številke EVjev.

https://www.sn.at/salzburg/wirtschaft/s...

To je konketno za salzburg v avstriji, 90% prodanih Evjev je na firmo. Celih 10% prodanih gre v roke privat kupcem. Za celo avstrijo je delež mislim da okrog 80% na firme.
Firme to kupujejo zaradi davčnih ugodnosti, subvencij in bonitet. Torej privat povpraševanja skoraj da ni. Ko še en dan skenslajo subvencije, se verjetno še tistih 10% prepolovi. Sem kar veliko med avstrijci in velikokrat debata nanese na to. In veste kaj je njihov odgovor zakaj jih ne kupijo? Predrago. Torej za njih je predrago, za obubožane slovence pa religija pravi, da so te čisto ql cene. Jih moram sem poslat, da jim razložite fantastičen TCO.

V sloveniji ni nič drugače. Tisti drobiž kaj se jih proda, je v veliki večini na firmo.



Res vas ne razumem.
Saj pa en razlog mora biti , da se ne proda več EV-jev kot ICE-jev.
- EV so v AT še vedno subvencionirani in za večino ljudi dosti bolj racionalna opcija ampak se večina vseeno odloči za ICE ==> po prepričanju EV fanov

Kaj je po mnenju vas razlog?
- Da je samo 5%-10 ljudi (privat prodaja EV v AT) racionalnih vsi ostali pa so debili?


Zakaj pa je dokaj visok delež pri podjetjih pa je isto kot pri meni, valda bom plačeval 150€ (Sachbezuga in ostalega) mesečno dosti raje kot pa 400-600€.

Sam sem mnenja, da bodo čez 1-2 leti videli, da se kljub visokim subvencijam to podjetjem ne splača tako zelo. ==> podobno kot Herz v USA
- Čakanje na polnilnicah ==> neproduktivno
- Tankanje na polnilnicah HPC ==> v večini primerih dražje kot diesel

Pithlit ::

Aja, da se ne bo kdo razpihnil: moj ima 3 vrata, prtljažnika za vzorec in je skoraj vedno poln tako da shopping vrečke pogosto pristanejo na zadnjem zicu, dometa nekje med 680 in 820km (odvisno od tega kolk se mi zdi zabavna vožnja). Včasih se v njem prevažajo 4 ljudje. Relativno pogosto trije, še bolj pogosto 2, najbolj pogosto pa 1.

In od vsega tega je domet tisti ki je najbolj odveč. Valda pa poznam tud folk k se sam vozi v 5m+ dolgem avtu, s praznim prtljažnikm, in jim je tiste jurja dometa premalo. Ampak takih ljudi je zelo, zelo malo.
Life is as complicated as we make it...

nejc_nejc ::

https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

mah bo treba na zalogo kupt ene par kosov iz prejšnega stoletja.

Pithlit ::

mehatronik12 je izjavil:

Kaj je po mnenju vas razlog?
- Da je samo 5%-10 ljudi (privat prodaja EV v AT) racionalnih vsi ostali pa so debili?

A zdej smo že na 5-10? Šment. Dej ti zakleni uno šihtovsko ev6 pa fukni ključe šefu v glavo in zahtevaj enega a6 (al pa kako serijo 5). Te bo še pobralo ker moraš tolk trpet s tem električarjem.

Nehajte cifre iz riti vlečt. Al pa vsaj nehajte svoje čudne fetiše objavljat.
Life is as complicated as we make it...

mehatronik12 ::

No če se ne strinjaš , a nebi blo boljše ,da bi pokazal raje podatek!?
Ali prilepil link koliko privatnih EV-jev je bilo prodanih v AT lani!!???

Jaz sem iz članka, ki je prilepljen vzel ta podatek in malo skelpal.
Torej vseh prodanih EV-jev lani 20%! ==> statističen podatek
https://www.beoe.at/neuzulassungen/

Iz članka se da izbrati, da je v Salzburgu od teh 20% EV-jev kar 90% na firme ==> se motim?
Potem sklepamo , da je v celotni Avstriji približno isto, ali vsaj dosti manjši delež privatnih in od tod prideš, (80-20 recimo)
da je lahko delež prodanih privatnih EV-jev maksimalno tam do 10%, v resnici pa še dosti manj verjetno...

evo še eno dejstvo, za celo leto žal nisem našel , samo se se nemore toliko razlikovat!
Zwischen Jänner und August 2023 wurden im Vergleich zum Vorjahr um 11 088 mehr rein elektrisch betriebene Pkw (BEV; 30 638; +56,7 %) neu zugelassen. Von diesen 30 638 Elektro-Pkw-Neuzulassungen entfielen 21,7 % auf private Fahrzeughalter:innen und 78,3 % auf juristische Personen, Firmen und Gebietskörperschaften.

A se ni boljše pogovarjat z dejstvi kot z fanatizmom?
Mogoče pa so vsi avstrijski novinarji in statistični uradi podkupljeni od naftnih lobijev ;)

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Haha, vzvratno kamero rabiš vsakič ko greš - vzvratno. Tudi 5 vrat stalno rabiš, če ne, se strinjam, jih sploh ne rabiš, prtljažnik tudi kar dost rabiš. Če ti ne, zakaj zaboga si potem kupil? Si malo neumen?


Ja ampak procentualno koliko časa je to glede uporabe avtomobila? približno toliko kot je procentualno dolgih poti na leto... Zakaj 5 vrat stalno rabiš? Hočeš rečt da vsakič ko greš v avto uporabiš 5 vrat se pravi se vsaka odprejo in zaprejo? Ali je realnost to da v 80%+ pelješ sebe v 5 vratnem avtu?

Prtljažnik rabiš dosti? Jaz ga rabim glih 1x na 14 dni ko grem v trgovino, drugače je prazen... glede na to da se avto pelje vsak delovni dan z praznim prtljažnikom lahko rečeva da je uporaba prtljažnika približno 1/11 voženj... torej manj kot 10% časa... torej večinsko ga ne rabiš... Ali hočeš reči da ti vsakič ko greš v avto nekaj nafilaš v prtljažnik oz. je čisto poln? Da rabiš 400l ne samo 200l?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Pithlit ::

mehatronik12 je izjavil:

No če se ne strinjaš , a nebi blo boljše ,da bi pokazal raje podatek!?
Ali prilepil link koliko privatnih EV-jev je bilo prodanih v AT lani!!???

Jaz sem iz članka, ki je prilepljen vzel ta podatek in malo skelpal.
Torej vseh prodanih EV-jev lani 20%! ==> statističen podatek
https://www.beoe.at/neuzulassungen/

Iz članka se da izbrati, da je v Salzburgu od teh 20% EV-jev kar 90% na firme ==> se motim?
Potem sklepamo , da je v celotni Avstriji približno isto, ali vsaj dosti manjši delež privatnih in od tod prideš,
da je lahko delež prodanih privatnih EV-jev maksimalno tam do 10%.

A se ni boljše pogovarjat z dejstvi kot z fanatizmom?

Kaj ki bi dejansko prebral kar piše? Ti bom jaz napisala:

1. Delež osebnih ev vozil prodanih pravnim osebam oziroma entitetam je v zveznih deželah 75%. Na Dunaju in Salzburgu je ta delež 89%.

2. Delež vseh osebnih vozil prodanih pravnim osebam oziroma entitetam na nacionalnem nivoju je dvotretinjski.

Še enkrat, nehajte vlečt cifre iz riti. 11-25% je precej drugačna cifra kot 5-10%. I pol smo mi fanatiki pa verniki? Dej potisni tisto kio čez most ker je nisi vreden.
Life is as complicated as we make it...

Moe_Lester ::

Saj pa en razlog mora biti , da se ne proda več EV-jev kot ICE-jev.


Razlogu se reče čas.

Nissan Leaf 1. generacije se je pri nas začel dobro prodajati okoli 2012, 2013. Tesla Model 3, ki je prvi vsestranski konkurent ICE avtomobilom za širše množice okoli 2019.

V manj kot 10 letih se je razvila polnilna infrastruktura do te mere, da lahko danes polniš v vsaki vasi. Praktično vsi proizvajalci imajo svoje EV modele, v večini segmentov. Najbolj prodajan avto na svetu je električen. V EU je več kot 20% vseh novih avtomobilov električnih...

Ne predstavljam si, kako bi lahko bil napredek hitrejši.

- Da je samo 5%-10 ljudi (privat prodaja EV v AT) racionalnih vsi ostali pa so debili?


Ne razumem kaj naj bi bil problem z nakupi na pravne osebe. Ljudje kupijo kar je bolj ugodno. A ni logično, da kupiš na firmo oz. vzameš služben avto, če imaš to možnost in je tako bolj ugodno?

Pithlit ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Haha, vzvratno kamero rabiš vsakič ko greš - vzvratno. Tudi 5 vrat stalno rabiš, če ne, se strinjam, jih sploh ne rabiš, prtljažnik tudi kar dost rabiš. Če ti ne, zakaj zaboga si potem kupil? Si malo neumen?


Ja ampak procentualno koliko časa je to glede uporabe avtomobila? približno toliko kot je procentualno dolgih poti na leto... Zakaj 5 vrat stalno rabiš? Hočeš rečt da vsakič ko greš v avto uporabiš 5 vrat se pravi se vsaka odprejo in zaprejo? Ali je realnost to da v 80%+ pelješ sebe v 5 vratnem avtu?

Prtljažnik rabiš dosti? Jaz ga rabim glih 1x na 14 dni ko grem v trgovino, drugače je prazen... glede na to da se avto pelje vsak delovni dan z praznim prtljažnikom lahko rečeva da je uporaba prtljažnika približno 1/11 voženj... torej manj kot 10% časa... torej večinsko ga ne rabiš... Ali hočeš reči da ti vsakič ko greš v avto nekaj nafilaš v prtljažnik oz. je čisto poln? Da rabiš 400l ne samo 200l?

"jaz jaz jaz"

Prtljažnik lahko povečaš on demand?
Vrata Lahko dodajaš on demand?
Filaš/tankaš lahko on demand?

Tebe ful tepe tvoj doseg mato, resno.

Moe_Lester je izjavil:

Ne razumem kaj naj bi bil problem z nakupi na pravne osebe. Ljudje kupijo kar je bolj ugodno. A ni logično, da kupiš na firmo oz. vzameš služben avto, če imaš to možnost in je tako bolj ugodno?

A bi lahko že enkrat nehal s to prekleto logiko?!? Majkemi, bodo naši podjetniki začel še računalnike in toaletni kupovat na firmo no...
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Mato989 ::

Pithlit je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Haha, vzvratno kamero rabiš vsakič ko greš - vzvratno. Tudi 5 vrat stalno rabiš, če ne, se strinjam, jih sploh ne rabiš, prtljažnik tudi kar dost rabiš. Če ti ne, zakaj zaboga si potem kupil? Si malo neumen?


Ja ampak procentualno koliko časa je to glede uporabe avtomobila? približno toliko kot je procentualno dolgih poti na leto... Zakaj 5 vrat stalno rabiš? Hočeš rečt da vsakič ko greš v avto uporabiš 5 vrat se pravi se vsaka odprejo in zaprejo? Ali je realnost to da v 80%+ pelješ sebe v 5 vratnem avtu?

Prtljažnik rabiš dosti? Jaz ga rabim glih 1x na 14 dni ko grem v trgovino, drugače je prazen... glede na to da se avto pelje vsak delovni dan z praznim prtljažnikom lahko rečeva da je uporaba prtljažnika približno 1/11 voženj... torej manj kot 10% časa... torej večinsko ga ne rabiš... Ali hočeš reči da ti vsakič ko greš v avto nekaj nafilaš v prtljažnik oz. je čisto poln? Da rabiš 400l ne samo 200l?

"jaz jaz jaz"

Prtljažnik lahko povečaš on demand?
Vrata Lahko dodajaš on demand?
Filaš/tankaš lahko on demand?

Tebe ful tepe tvoj doseg mato, resno.



Dejansko je vse to mogoče:

1. Prtljažnik lahko povečaš on demand (imenuje se truga)
2. Vrata tudi lahko dodaš (sicer stane ogromno ampak tehnično je izvedljivo)
3. Tako je.

Domet tepe predvsem tebe... ker trugo je trivialno namontirati...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

mehatronik12 ::

Grema po točkah ker rabiš posebno razlago!
Če mi lahko odgovoriš na 1 in 2 boš si odgovoril koliko približno je vse prodanih privatnih ev-jev v AT.

1
20% je vseh prodanih EV-jev v AT==> se strinjama!?
https://www.beoe.at/neuzulassungen/

2. to velja za celo avstrijo!
od vseh 20% prodanih EV-jev je bilo 80% za firme in podobne ==> se strinjama!?

Zwischen Jänner und August 2023 wurden im Vergleich zum Vorjahr um 11 088 mehr rein elektrisch betriebene Pkw (BEV; 30 638; +56,7 %) neu zugelassen. Von diesen 30 638 Elektro-Pkw-Neuzulassungen entfielen 21,7 % auf private Fahrzeughalter:innen und 78,3 % auf juristische Personen, Firmen und Gebietskörperschaften.

Sedaj pa glede na zgornji 2 dejstvi koliko je po tvojem % vseh prodanih privatnih EV v AT!?
Samo na to si odgovori ;)

Če ne gre z dejstvi se žali, tega sem že navajen. ne prizadene ;)

Pithlit ::

Mato989 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Haha, vzvratno kamero rabiš vsakič ko greš - vzvratno. Tudi 5 vrat stalno rabiš, če ne, se strinjam, jih sploh ne rabiš, prtljažnik tudi kar dost rabiš. Če ti ne, zakaj zaboga si potem kupil? Si malo neumen?


Ja ampak procentualno koliko časa je to glede uporabe avtomobila? približno toliko kot je procentualno dolgih poti na leto... Zakaj 5 vrat stalno rabiš? Hočeš rečt da vsakič ko greš v avto uporabiš 5 vrat se pravi se vsaka odprejo in zaprejo? Ali je realnost to da v 80%+ pelješ sebe v 5 vratnem avtu?

Prtljažnik rabiš dosti? Jaz ga rabim glih 1x na 14 dni ko grem v trgovino, drugače je prazen... glede na to da se avto pelje vsak delovni dan z praznim prtljažnikom lahko rečeva da je uporaba prtljažnika približno 1/11 voženj... torej manj kot 10% časa... torej večinsko ga ne rabiš... Ali hočeš reči da ti vsakič ko greš v avto nekaj nafilaš v prtljažnik oz. je čisto poln? Da rabiš 400l ne samo 200l?

"jaz jaz jaz"

Prtljažnik lahko povečaš on demand?
Vrata Lahko dodajaš on demand?
Filaš/tankaš lahko on demand?

Tebe ful tepe tvoj doseg mato, resno.



Dejansko je vse to mogoče:

1. Prtljažnik lahko povečaš on demand (imenuje se truga)
2. Vrata tudi lahko dodaš (sicer stane ogromno ampak tehnično je izvedljivo)
3. Tako je.

Domet tepe predvsem tebe... ker trugo je trivialno namontirati...

Aha, trugo (in ekstra vrata - tko kot je pluriel streho) seveda voziš s sabo ko ti zmanjka na AC.
Life is as complicated as we make it...

Mato989 ::


Aha, trugo (in ekstra vrata - tko kot je pluriel streho) seveda voziš s sabo ko ti zmanjka na AC.


Kaj ti na ACju kupiš za 400l robe za v prtljažnik?

Kako ste že rekli boste pač prej malo planirali kot EV postojanke.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Haha, vzvratno kamero rabiš vsakič ko greš - vzvratno. Tudi 5 vrat stalno rabiš, če ne, se strinjam, jih sploh ne rabiš, prtljažnik tudi kar dost rabiš. Če ti ne, zakaj zaboga si potem kupil? Si malo neumen?


Ja ampak procentualno koliko časa je to glede uporabe avtomobila? približno toliko kot je procentualno dolgih poti na leto... Zakaj 5 vrat stalno rabiš? Hočeš rečt da vsakič ko greš v avto uporabiš 5 vrat se pravi se vsaka odprejo in zaprejo? Ali je realnost to da v 80%+ pelješ sebe v 5 vratnem avtu?

Prtljažnik rabiš dosti? Jaz ga rabim glih 1x na 14 dni ko grem v trgovino, drugače je prazen... glede na to da se avto pelje vsak delovni dan z praznim prtljažnikom lahko rečeva da je uporaba prtljažnika približno 1/11 voženj... torej manj kot 10% časa... torej večinsko ga ne rabiš... Ali hočeš reči da ti vsakič ko greš v avto nekaj nafilaš v prtljažnik oz. je čisto poln? Da rabiš 400l ne samo 200l?

Mislim, skoraj vsak dan se odprejo tudi zadnja vrata. Če ne bi imel otrok, niti jih nameraval imet, pa sigurno ne bi doplačal niti 100 evrov za zadnja vrata. Ampak ja, za 5x odpret zadnja vrata se porabi približno 15 sekund na dan, tako da so res v uporabi 0,001% časa. Bravo.

Pithlit ::

mehatronik12 je izjavil:

Von diesen 30 638 Elektro-Pkw-Neuzulassungen entfielen 21,7 % auf private Fahrzeughalter:innen und 78,3 % auf juristische Personen, Firmen und Gebietskörperschaften.

Dobro točko si naredila miška. Iz nje je jasno razvidno da gre 5-10% privat osebam. Ne pa 11-25%. Ful ti gre dobro... se opravičujem za vse izrečene besede. Osnovno šolo imaš narejeno?
Life is as complicated as we make it...

mn ::

Mato989 je izjavil:


2. Vrata tudi lahko dodaš (sicer stane ogromno ampak tehnično je izvedljivo)


Ravno ko mislis da vecje neumnosti kot se pisejo v tej temi ni mogoce napisati Mato preseze samega sebe. Daj ti meni razlozi kako bos nova vrata namontiral na avto? In potem to se legaliziral?

BigWhale, za tole temo bi bilo najbolje, da se blokira pisanje parim padalcem, recimo Mato, Pithlit, Utk, Gregor, po moje bo dovolj. Ker zadnjih par strani je sam bullshit.
««
1117 / 1189
»»