Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Gregor P ::
Kateri del možnosti vleke večjih prikolic spet ne razumeš?
1600 kg pri tesli se ti ne zdi dovolj? Za več rabiš itak dodaten izpit.
Če imaš vozilo, ki ti na terenu nudi več. Vzameš pač boljšo ponudbo. Ni ti treba vračati izpita :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Mato989 ::
Mato mato, "vsak dan" => enkrat na 14 dni ;)
Saj sem dal v narekovaje... pač zmeraj ko polniš...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
mehatronik12 ::
Mislim , da to z prikolicami sploh ni vredno debatiranja.
EV in prikolica absolutni no go. ==> Razn če se rad voziš v split 14 ur pa za elektriko daš 3x več kot za bencin
"
V grobem bi ta GLC v 10 letih koštal slabih 100k€.
Y pa v istem času 61k€ (torej manj kot GLC že v štartu).
Dej še mal razlagaj kolk je ta GLC bolj racionalen nakup.
"
Jaz in očitno večina kolegov , ki so čudni imajo vsi vsaj en avto z kljuko ==> če živiš v hiši prav pride, kar pa je itak edina predpostavka da sploh razmišljaš o EV-ju
- vse te računice na 10 let so smešne, koliko ljudi pa ima avto , ki g akupi za 55k€ 10 let!???? Jaz ne poznam enega
- Kdo ki kupuje avto za 55k€ , mu je prvi point pri nakupu racionalnost!!???
Noben nikoli ni rekel , daje bolj raciaonalen nakup, je pa za moje pojme bistveno bolj udoben ;)
Stroški za Y bodo v 10 letih 10k€?????
Samo za za zavarovanje boš dal več, kje so še gume, itd....
- Koliko 10 let starih Tesl ima še vedno origalno baterijo? najbolj fer odgovor je verjetno se ne ve, amapk vsak , ki mu je crknila je po garanciji verjetno sploh ni menjal ker je predrago in je avto raje prodal. Jaz si ne predstavlajm kateri idiot bi sel pri 8 let stari tesli menjavat baterijo!?
Tako da čisto vse te predpostavke so čisto mimo, še Musk bi se jim smejal ;)
EV in prikolica absolutni no go. ==> Razn če se rad voziš v split 14 ur pa za elektriko daš 3x več kot za bencin
"
V grobem bi ta GLC v 10 letih koštal slabih 100k€.
Y pa v istem času 61k€ (torej manj kot GLC že v štartu).
Dej še mal razlagaj kolk je ta GLC bolj racionalen nakup.
"
Jaz in očitno večina kolegov , ki so čudni imajo vsi vsaj en avto z kljuko ==> če živiš v hiši prav pride, kar pa je itak edina predpostavka da sploh razmišljaš o EV-ju
- vse te računice na 10 let so smešne, koliko ljudi pa ima avto , ki g akupi za 55k€ 10 let!???? Jaz ne poznam enega
- Kdo ki kupuje avto za 55k€ , mu je prvi point pri nakupu racionalnost!!???
Noben nikoli ni rekel , daje bolj raciaonalen nakup, je pa za moje pojme bistveno bolj udoben ;)
Stroški za Y bodo v 10 letih 10k€?????
Samo za za zavarovanje boš dal več, kje so še gume, itd....
- Koliko 10 let starih Tesl ima še vedno origalno baterijo? najbolj fer odgovor je verjetno se ne ve, amapk vsak , ki mu je crknila je po garanciji verjetno sploh ni menjal ker je predrago in je avto raje prodal. Jaz si ne predstavlajm kateri idiot bi sel pri 8 let stari tesli menjavat baterijo!?
Tako da čisto vse te predpostavke so čisto mimo, še Musk bi se jim smejal ;)
Pithlit ::
mehatronik12 je izjavil:
S tako ceno bencina pri nas ne bi noben kupil EV-ja, razen podjetij morda, zaradi drugih računovodskih ugodnosti. Verjetno tam kupujejo EV predvsem tisti, ki tudi lahko polnijo doma, razen zastonj na SC.
Nekaj bistvenega vsi spustijo zakaj se tam kupujejo EV-ji malce boljše kot pri nas:
- osnovne cene EV-jev so nižje
- povprečna plača je dosti večja kot v SLO
- Subvencije gredo celo do višine 10,500$! (in to za ev-je do 55000$, pri nas je 6500EUR do 35000EUR ==> na žalost do tega zneska ni spodobnega EV-ja....)
https://www.greencars.com/greencars-101...
Tako, da če vse ugodnosti sešteješ, "prišparajo" več kot mi pri nakupu EV-ja.
Če primerjaš tam dobiš v določeni zvezni državi Tesla Y za 34000$.
Zalužiš povprečno plačo 6200$ bruto recimo 2x več kot pri nas in si z lahkoto privoščiš avto za 34000$ oziroma leasing...
Še enkrat. Pri nas je te 100km stane nekih 8EUR z bencinarjem. Pa ene 2EUR z EV. Pri 30kkm zapraviš 1800EUR manj za ev kot ice (samo goriva).
V cali bi te enak scenarij stal 6$/100 vs 2,35/100. Tudi če je začetna investicija manjša, boš tam rabil več časa da razliko dobiš notri. Pri 30kkm zapraviš 1100$ manj (1000EUR).
V oklahomi pa je scenarij dobre 3$/100 vs 1,2/100. Kar je že taka konverzija da se verjetno res ne splača. Torej 540$ manj (490EUR).
A res noben TCO ne računa (res da nisem poračunala zavarovalnine pa registracije, pa verjetno tudi resell value (sicer je to precej volatilna spremenljivka))? Kar precej neverjetno je da so tam čez preračunali da se jim splača na ev prešaltat, lokalni geniji pa še kar pravijo da se nam ne splača. Zanimivo tole.
Vse si super poračunala, zdaj pa primer:
15k km letno 5,5l povprečne porabe benz 26k cena avta (7 let garancije)
Da uporabim EV moram "vsak dan" metat iz 3. štuka kable dol in priklapljat kar mi vzame vsakič ko priklopim cca 10 min (pripeljat domov, dobit parking, it gor v 3. štuk, vržt kabel dol it dol do avta napeljat kable in priklopit... Hkrati morava pozimi še računat izgube toplote in več kurjave ker je okno na balkon ali nekje kipnjeno...
Tudi če predpostaviva da je 8EUR kar pri 5,5l/100 ni ampak je bolj 7EUR... pri EVju pa rečeva da je 2EUR (nisem šel delat izračunov) to pomeni da porabim za cca 300 EUR elektrike na leto ali za cca 1050 bencina na leto... razlika je torej 750EUR...
Če vzamem Teslo za 34.000 EUR je to razlike 8.000 EUR... koliko let torej da me začne EV priti ceneje? Pa v to nisem vštel mojega časa hodit 2x gor pa dol po štengah pa napeljevat...
Sem že večkrat rekla...
1.) there's always something. Vedno boš našel nek izgovor, da bi poiskal rešitev pa pač ne.
2.) ne boš verjel, tud to smo že večkrat povedali da EV ni za vsakega
8EUR/100 sem vzela 6l/100, bencinar. Kar je približno tolk optimistično kot 16kw/100 pri 0,12 na kW - priznam, ne vem kolk bi bilo po novem. Komot lahko naredimo nove izračune, ampak to mora itak vsak zase poračunat (en mojih sodelavcev ima povprečno porabo dizla 7,8l/100, kar je brutalno, ampak on tud EV-ja ne bi vozil za 16kw/100). Kot omenjeno že parkrat je tudi zelo odvisno od tega kje se vozimo. Če prevladuje AC, bo poraba ev precej višja in bo konverzija dosti bolj neugodna, če prevladuje mesto bo pa poraba lahko tudi hudo nizka in bo konverzija bolj ugodna.
Ja, za 10kkm tudi jaz ne bi razmišljala o ev. Ne pri takih cenah.
mehatronik12 je izjavil:
Mislim , da to z prikolicami sploh ni vredno debatiranja.
EV in prikolica absolutni no go. ==> Razn če se rad voziš v split 14 ur pa za elektriko daš 3x več kot za bencin
"
V grobem bi ta GLC v 10 letih koštal slabih 100kEUR.
Y pa v istem času 61kEUR (torej manj kot GLC že v štartu).
Dej še mal razlagaj kolk je ta GLC bolj racionalen nakup.
"
Jaz in očitno večina kolegov , ki so čudni imajo vsi vsaj en avto z kljuko ==> če živiš v hiši prav pride, kar pa je itak edina predpostavka da sploh razmišljaš o EV-ju
- vse te računice na 10 let so smešne, koliko ljudi pa ima avto , ki g akupi za 55kEUR 10 let!???? Jaz ne poznam enega
- Kdo ki kupuje avto za 55kEUR , mu je prvi point pri nakupu racionalnost!!???
Noben nikoli ni rekel , daje bolj raciaonalen nakup, je pa za moje pojme bistveno bolj udoben ;)
Stroški za Y bodo v 10 letih 10kEUR?????
Samo za za zavarovanje boš dal več, kje so še gume, itd....
- Koliko 10 let starih Tesl ima še vedno origalno baterijo? najbolj fer odgovor je verjetno se ne ve, amapk vsak , ki mu je crknila je po garanciji verjetno sploh ni menjal ker je predrago in je avto raje prodal. Jaz si ne predstavlajm kateri idiot bi sel pri 8 let stari tesli menjavat baterijo!?
Tako da čisto vse te predpostavke so čisto mimo, še Musk bi se jim smejal ;)
Moja napaka. Še kar predpostavljam da je folk funkcionalno pismen in mi ni treba za vsako stvar posebej pisat. V tem primeru je govora o stroških goriva (sem izrecno omenila v enem postu, če mogoče ni bilo razvidno iz računov). Pa za GLC tudi nisem drugih stroškov upoštevala. Ker so, resnici na ljubo, dokaj primerljivi. Al me boste zdaj prepričevali da enake gume koštajo za Teslo več kot za GLC?
Mimogrede, če nikogar ne poznaš pomeni sam to da si precej odcepljen od 'normalnosti'.
Drugače pa ti kar verjamem da je nov avto za 85 čukov bolj udoben od novega za 55. No, bi bila mal presenečena če ne bi bil
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
mehatronik12 ::
glede porabe je 0,16kw/h res optimistično ampak ok ==> sem mnenja da 90% spremeni slog vožnje ko kupi EV ker ga mora če hoče kam priti....
Vsi radi pozabljate tudi, da so na domačih polnilnicah tudi izgube tja do 10%... ==> dokaz :
"Der ADAC ermittelte einen Ladeverlust von knapp 25 Prozent (an der Wallbox 9,7 Prozent)! Ein Viertel des abgezogenen und bezahlten Stroms erreicht also nie den Akku."
Kako pa si prišla na ceno 0,12EURkWh, na Genijevi strani za leto 2024 cena z ddv 0,176EUR+0,04 (omrežnina)==0,22 ==> ali si pri benzinu tudi odštela ddv?
Pozablja se rado tudi, da včasih ko nehaš šparat pa se gre vseeno nekam dlje ==> kjer pa je elektrika na HPC-jih bistveno dražja kot benzin .
Se maš prav je ceneje, samo ni pa treba pretiravati ;)
Vsi radi pozabljate tudi, da so na domačih polnilnicah tudi izgube tja do 10%... ==> dokaz :
"Der ADAC ermittelte einen Ladeverlust von knapp 25 Prozent (an der Wallbox 9,7 Prozent)! Ein Viertel des abgezogenen und bezahlten Stroms erreicht also nie den Akku."
Kako pa si prišla na ceno 0,12EURkWh, na Genijevi strani za leto 2024 cena z ddv 0,176EUR+0,04 (omrežnina)==0,22 ==> ali si pri benzinu tudi odštela ddv?
Pozablja se rado tudi, da včasih ko nehaš šparat pa se gre vseeno nekam dlje ==> kjer pa je elektrika na HPC-jih bistveno dražja kot benzin .
Se maš prav je ceneje, samo ni pa treba pretiravati ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mehatronik12 ()
Moe_Lester ::
Jaz in očitno večina kolegov , ki so čudni imajo vsi vsaj en avto z kljuko ==> če živiš v hiši prav pride, kar pa je itak edina predpostavka da sploh razmišljaš o EV-ju
V čem je problem vleke prikolice z EVjem?
"Če živiš v hiši prav pride" namiguje na to, da pelješ prikolico na smetišče, greš iskat gradbeni material v trgovino itd. 1600kg vlečne sile bi moralo biti več kot dovolj.
Pozablja se rado tudi, da včasih ko nehaš šparat pa se gre vseeno nekam dlje ==> kjer pa je elektrika na HPC-jih bistveno dražja kot benzin .
Ne ni. Na superchargerjih je cca. 40c na kWh.
BigWhale ::
Vceraj sem po dolgcem casu fural elektricarja (Smart), Avant2go. Izstekam avto, zapeljem in po kilometru na instrumentu velika baterija, da bo zmanjkal stroma, lol. No, v resnici ni bilo nobene panike in sem se zapeljal do doma - pisal je, da mi je ostalo 11km. Ampak, tile smarti so res zakon za mestno voznjo oz. rental. Simpl kot pasulj, po vec kot letu dni sem se vsedel v avto in se odpeljal. Kaksen modern avto, verjetno se vzgati ne bi znal brez, da malo pogledam.
Dej ne pretiravat, no. :>
Spominjas na une ITjevce, ki se na eni strani hvalijo kolk so pametni in kako kompleksne sisteme vzdrzujejo, na drugi strani pa jamrajo, da ne znajo uporabljat pecice.
Ce imas vsaj nekaj let izkusenj z avtomobili, se lahko vsedes v katerikoli ICE avto in ga uporabljas z beznim pogledom po kabini, da vidis a je avtomatik al ne in kjer se prizgejo luci, ce jih mors slucajno prizgat.
Ce se vsedes v EVja se lahko peljes samo dokler ti ne zmanjka baterije, potem mors pa googlat, da ves kaj narest. Aja, pa ce se vsedes v najnovejsi model 3, se mors naucit dat zmigavce in v kroziscu je to kr problem. :>
Pithlit ::
mehatronik12 je izjavil:
Se maš prav je ceneje, samo ni pa treba pretiravati ;)
Ker probam gledat povprečja. Ker nisem mato (pa še marsikdo) k je sam "jaz jaz jaz". In pri povprečjih se faktorira mal več kot sam cenik.
Kot sem rekla, vsak lahko sam izračuna zase kolk pokuri, kolk prišpara, kdaj se 'investicija' povrne, kolk mu/ji je lasten cajt pomemben (mato, recimo, bi zapravljal vsak dan 10 minut zato da EV priklopi... večina ostalih pa 5s enkrat do dvakrat tedensko). Enoznačnega odgovora pač ni.
Primerjat GLC-ja za 85k€ (katerega operativni stroški so nekje med 3x do 4x večji) z Y za 55k€ je pa naravnost butasto.
Life is as complicated as we make it...
mehatronik12 ::
Moe_Lester je izjavil:
Jaz in očitno večina kolegov , ki so čudni imajo vsi vsaj en avto z kljuko ==> če živiš v hiši prav pride, kar pa je itak edina predpostavka da sploh razmišljaš o EV-ju
V čem je problem vleke prikolice z EVjem?
"Če živiš v hiši prav pride" namiguje na to, da pelješ prikolico na smetišče, greš iskat gradbeni material v trgovino itd. 1600kg vlečne sile bi moralo biti več kot dovolj.
Pozablja se rado tudi, da včasih ko nehaš šparat pa se gre vseeno nekam dlje ==> kjer pa je elektrika na HPC-jih bistveno dražja kot benzin .
Ne ni. Na superchargerjih je cca. 40c na kWh.
seveda vzel si najcenješo možno varijanto, lahko bi napisal tako kot je ;).
od 0,4-0,46 za Tesle
za ostale če jim je omogočeno od 0,5€ gor, v Grazu je kjer ravno polnim 0,56€
- s tem , da na Hrvaškem ne gre (ravno za tja bo jih večina rabila polnilnico....)
- Pa če greš vmes na trampoline z otrokom pa se vrneš 30 minut prepozno plačaš še 30€ bonusa :D
Vsi ostali so dražji
Pithlit ::
Mimogrede, zavarovanje na wiz:
Zgoraj linkani GLC - 47,70€/mesec
Tesla Y 4x4 LR - 49,87/mesec
To je AO, ker kasko GLC sploh nočejo zavarovati (za avte nad 75k€ ni kasko). Tesla je pa kasko slabih 100€/mesec.
Tolk o tem zavarovalniškem mitu. Verjamem da so na drugih zavarovalnicah pogoji drugačni, in ti tudi GLC kasko zavarujejo. Dvomim pa da so zavarovalnine bistveno drugačne med avtomobiloma.
The what now? Kaj ne gre na Hrvaškem? Maš lepo cel cenik linkan kako stran nazaj. Verjetno se motim ampak se mi zdi da je bila najdražja postavka 0,74€/kwh
Zgoraj linkani GLC - 47,70€/mesec
Tesla Y 4x4 LR - 49,87/mesec
To je AO, ker kasko GLC sploh nočejo zavarovati (za avte nad 75k€ ni kasko). Tesla je pa kasko slabih 100€/mesec.
Tolk o tem zavarovalniškem mitu. Verjamem da so na drugih zavarovalnicah pogoji drugačni, in ti tudi GLC kasko zavarujejo. Dvomim pa da so zavarovalnine bistveno drugačne med avtomobiloma.
mehatronik12 je izjavil:
- s tem , da na Hrvaškem ne gre (ravno za tja bo jih večina rabila polnilnico....)
The what now? Kaj ne gre na Hrvaškem? Maš lepo cel cenik linkan kako stran nazaj. Verjetno se motim ampak se mi zdi da je bila najdražja postavka 0,74€/kwh
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
BigWhale ::
mehatronik12 je izjavil:
- Subvencije gredo celo do višine 10,500$! (in to za ev-je do 55000$, pri nas je 6500€ do 35000€ ==> na žalost do tega zneska ni spodobnega EV-ja....)
https://www.greencars.com/greencars-101...
Subvencije pri njih so vecinoma v obliki davcnih olajsav, ki jih lahko uveljavljajo na koncu leta. In to ni nujno da se preslika v 1:1 v dolarje. :) Tako kot ti pri nas olajsava pri dohodnini ne pomeni takojsnjega denarja na racunu ampak zgolj nizji mesecni znesek.
BigWhale ::
Verjetno lahko s tem GLC-jem vlečeš tudi konkretno prikolico ipd. Sedaj ne vem, kako kakovostno je izdelan, ampak vsaj na prvi pogled se zdi boljši nakup - razen če se misliš z njim voziti izključno po mestu.
Noben ne rab vlect prikolice. NOBEN.
Jaz ne morem verjeti kolk enih gluposti si boste izmislili, da bi opravicili neko svoje prepricanje. Neverjetni ste.
BigWhale ::
mehatronik12 je izjavil:
Jaz in očitno večina kolegov , ki so čudni imajo vsi vsaj en avto z kljuko ==> če živiš v hiši prav pride, kar pa je itak edina predpostavka da sploh razmišljaš o EV-ju
Jaz sem imel v 15 letih trikrat potrebo po prikolici. Enkrat je peljal znanec, dvakrat pa je prisla snaga s kosovnim odvozom.
V hisi itak VSE prav pride, ce si povprecen hoarder. :>
mehatronik12 je izjavil:
glede porabe je 0,16kw/h res optimistično ampak ok ==> sem mnenja da 90% spremeni slog vožnje ko kupi EV ker ga mora če hoče kam priti....
Ne, ga ne. In ne rabi. A bi lahko ze nehal nakladat?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Utk ::
Mislim, jaz kar dost uporabljam prikolico. Si pripeljem kaj iz gradbene trgovine, na smetišče, iz ene parcele na drugo itd, ampak to so vse poti do 20 km. To bi vsak EV s kljuko zmogel. Tudi prtljažnik za kolesa dostikrat nataknem, tudi to bi vsak zmogel, brez zmanjšaneta dometa. Morda ni tisto najbolj aerodinamično, se pa s tistim malo počasneje voziš in se skompenzira, da poraba skoraj ni večja.
Vleko tone in pol zadaj vsakič ko grem na morje pa prepuščam bedastim nizozemcem.
Vleko tone in pol zadaj vsakič ko grem na morje pa prepuščam bedastim nizozemcem.
nejc_nejc ::
Ce prikolice nimas, jo ne rabis ne uporabljaš. Ce jo imaš jo ka pogosto zapenjaš.
Že samo kljuka brez prikolice, ti olajša zivlenje.
Že samo kljuka brez prikolice, ti olajša zivlenje.
Gregor P ::
Kaj sedaj pametuješ. Beri prosim bolj pozorno, o čem se sploh pogovarjamo. Najbrž kupuješ GLC-ja z razlogom in eno je tudi vlečenje večjih prikolic, poleg najbrž odličnega 4-kolesnega pogona - skratka vozilo za specifične vozne razmere. Zakaj pa bi sicer rabil dizelskega polterenca na štirikolesni pogon? Zagotovo poseka praktično vsakega EV-ja, kar se tega tiče. Jaz pač za po mestu GLC-ja ne potrebujem, Tesle pa še manj. Kaj zares majhnega pa niti ni v ponudbi več, ko so še električne male smarte ukinili in bodo delali športne terence ali ne vem kaj že.Verjetno lahko s tem GLC-jem vlečeš tudi konkretno prikolico ipd. Sedaj ne vem, kako kakovostno je izdelan, ampak vsaj na prvi pogled se zdi boljši nakup - razen če se misliš z njim voziti izključno po mestu.
Noben ne rab vlect prikolice. NOBEN.
Jaz ne morem verjeti kolk enih gluposti si boste izmislili, da bi opravicili neko svoje prepricanje. Neverjetni ste.
Očitno se ga lepo vžge tudi pri - 30 stopinj C
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Moe_Lester ::
seveda vzel si najcenješo možno varijanto, lahko bi napisal tako kot je ;).
od 0,4-0,46 za Tesle
Ne, nisem vzel najcenejše varjante. Cene se sicer spreminjajo, ampak ponekod je tudi samo 36 centov izven špic, po Italiji najdeš tudi več kot 50c na kWh.
Kaj sedaj pametuješ. Beri prosim bolj pozorno, o čem se sploh pogovarjamo. Najbrž kupuješ GLC-ja z razlogom in eno je tudi vlečenje večjih prikolic, poleg najbrž odličnega 4-kolesnega pogona - skratka vozilo za specifične vozne razmere. Zakaj pa bi sicer rabil dizelskega polterenca na štirikolesni pogon? Zagotovo poseka praktično vsakega EV-ja, kar se tega tiče.
Na mobile.de je 5005 GLCjev novejših od 2020. Od tega jih skoraj polovica nima vlečne kljuke. Ostala polovica kljuko verjetno uporablja predvsem za kolesa, pa mogoče kakšno lažjo prikolico.
Za vleko 2 tonskih prikolic pa načeloma ne kupiš 2.0 dizla.
Pa še vedno ostaja dejstvo, da primerjate Teslo s 30, 35k eur dražjim avtomobilom.
Moe_Lester ::
Pa še tole. Model Y z veliko počitniško prikolico (1400kg) z enim polnjenjem prevozi cca. 150 kilometrov.
Iz Ljubljane do Malinske na Krku je ravno 150km, torej prideš z eno baterijo. Iz Maribora do Poreča je manj kot 300, kar pomeni cca. pol ure postanka. Ni idealno ampak ni pa ravno misija nemogoče 2x na leto potegniti prikolice do morja.
Če prikolico vlečeš vsak dan in na daljše razdalje kupiš pa kombi ali pickupa s šasijo.
Iz Ljubljane do Malinske na Krku je ravno 150km, torej prideš z eno baterijo. Iz Maribora do Poreča je manj kot 300, kar pomeni cca. pol ure postanka. Ni idealno ampak ni pa ravno misija nemogoče 2x na leto potegniti prikolice do morja.
Če prikolico vlečeš vsak dan in na daljše razdalje kupiš pa kombi ali pickupa s šasijo.
Gregor P ::
Sam primerjam to specifično vozilo glede na njegove karakteristike: močna dizel mašina, 66 litrski tank, 4WD, kljuka za do 2,5 tone. Za sredi Ljubljane ga res ne rabim.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
Kaj sedaj pametuješ. Beri prosim bolj pozorno, o čem se sploh pogovarjamo. Najbrž kupuješ GLC-ja z razlogom in eno je tudi vlečenje večjih prikolic, poleg najbrž odličnega 4-kolesnega pogona - skratka vozilo za specifične vozne razmere.
Na, da te spomnim ... GLCja se omenja zato, ker ga je nekdo od 'vasih' privlekel ven kot alternativo modelu Y.
Najprej je padlo vprasanje o alternativi za Model Y, nekaj v tem cenovnem razredu. Pa se je prvleklo ven drazji in rabljen avto. In potem ste drkal na tega GLCja dokler ni nekdo v enacbo vrgel se prikolice. Pa oprosti, ce imam malo boljsi spomin kot ti in ce smo nekateri v izjavah vsaj priblizno bolj konsistentni in se ne gremo premikanja vratnice kakor se nam zazdi, da bi bilo v debati trenutno prikladno.
Prikolica je nepomebna, razumes? En jo je potegnil ven iz riti po tem, ko je verjetno dojel kaksna butasta trditev je, da je nek rabljen in skoraj 15 jurjev drazji avto boljsa izbira od novega EVja. Za nekoga, ki mora vlect tono in pol prikolico vsak teden sem ter tja je to mogoce clo res. Za neko povsem vsakdanjo rabo brez vleke prikolice je pa ta izjava butasta in naravnost debilna.
Pa sploh ni treba gledati koliko stane avto na dolgi rok. Ze v startu je nekaj taksnega objektivno butasto. Razen ce nisi Mercedes in GLC fanboy. Ampak potem si pac fanboy in si GLCja kupis zato ker ti je vsec, ne pa zato ker bi bil ekonomsko ali pa funkcinalno boljsi nakup.
Zdaj pa nehaj z neumnostmi, resno, ...
mehatronik12 je izjavil:
Moe_Lester je izjavil:
Preprosto ne more biti takšno nekakovostno vozilo tako drago. To je vse. Ni tu neke višje filozofije. Enako velja seveda za konkurenco.
Mi pokažeš kaj dobiš za ta denar pri konkurenci. Kater avto na trgu (EV ali ICE) ponuja več kot Model Y? Lahko po trenutnih cenah, ni treba da vzameš ceno iz Decembra, ko si Y LR dobil za 45k.
Pa kaj točno te moti pri kvaliteti izdelave? Konkretno govorim o novih Model Y iz Berlina.
Če bi bil pripravljen dat 55000+ za avto, bi si raje vzel kaj takega:
- jaz sem pač mnenja če daš toliko denarja za avto ti pa res mora bit vseeno če prišparaš 1000-2000€ na leto za benzin/diesel
- Vozil že tega GLC-ja res vrhunsko
- Bil sovoznik pri Tesli Y (ok ampak ne premium) in vozil teslo 3-2020 (polomija)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Vozim službenega Kia EV6 gt line ful oprema (68000€ po ceniku v AT) in bi takoj menjal za GLC , če bi plačeval na mesec isto ali malo več za njega!!!
==> tudi firma bi prišparala , polnim izključno na ionity (dost dražje kot benzin) in seveda čakanje gre v delovni čas ==> ampak glavno da smo mi zeleni :D
500€ več na mesec mi je pač preveč....
Gregor P ::
Dejansko je napisal, da je GLC vrhunski avto napram Tesli. In tega pač ne moreš zanikati. Ampak da, saj je tudi dražji. Sam pa sem dodal še katere karakteristike ga po mojem odlikujejo.
Sam pa sem večkrat tudi zapisal, da ne vidim smisla, da bi ga jaz kupil za sredi Ljubljane. Za mene torej ta avto v tem trenutku glede na moje potrebe ne obstaja.
Sam pa sem večkrat tudi zapisal, da ne vidim smisla, da bi ga jaz kupil za sredi Ljubljane. Za mene torej ta avto v tem trenutku glede na moje potrebe ne obstaja.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Moe_Lester ::
Sam primerjam to specifično vozilo glede na njegove karakteristike: močna dizel mašina, 66 litrski tank, 4WD, kljuka za do 2,5 tone. Za sredi Ljubljane ga res ne rabim.
Tisti na linku je 2.0 turbo bencinar. 190kW sicer ni malo, ampak vseeno 100kW manj kot Model Y LR. 370Nm navora pri 1800rpm tudi ni nič posebnega proti 510Nm skoraj neodvisno od hitrosti.
Bi si upal trditi, da je izkušnja pri vleki prikolice s Teslo boljša. Edino domet je problem.
nejc_nejc ::
Z merdcko se vozis za 100 jurjev s teslo pa za 40 jurjev.
In to je to.
Ponekod zaradi te razlike NE bos sklenil posla.
In to je to.
Ponekod zaradi te razlike NE bos sklenil posla.
Pithlit ::
Dejansko je napisal, da je GLC vrhunski avto napram Tesli. In tega pač ne moreš zanikati.
In smo zapisali da za 30-35k€ več (kar je skoraj še ena Tesla Y (ob upoštevanju subvencij) absolutno zahtevano, ne samo pričakovano.
Tega nihče ne zanika. Govorimo pa to da je ta dva avta debilno primerjat med sabo. Tko kot da greš primerjat nek BMW 320i z Dacio Spring.
Y se primerja z, recimo, rav4. Tam si pa že na 54k. In ni subvencije kot z Y. Al pa Kodiaq (spet 54k)...
Life is as complicated as we make it...
BigWhale ::
kow ::
Panasonic bo letos zacel izdelovati izboljsane celice 2170. Kar pomeni, da bomo naslednje leto (domnevam) videli model S z vecjim dosegom.
Gregor P ::
Torej je potem večji doseg le pomemben
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
Dejansko ste rekli, da dosedanji povsem zadostuje za praktično vse nas; le nekaj odstotkov morda rabi več, po vaših besedah.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Pithlit ::
Ja? To še vedno trdimo.
A to pomeni da se branimo večjega dosega oziroma kakršnegakoli napredka v tej smeri?
Mogoče je pa to fajn za razne springe pa električne twingote ki se trenutno mučijo s tistimi 22-30kwh?
A to pomeni da se branimo večjega dosega oziroma kakršnegakoli napredka v tej smeri?
Mogoče je pa to fajn za razne springe pa električne twingote ki se trenutno mučijo s tistimi 22-30kwh?
Life is as complicated as we make it...
Gregor P ::
Ne tako resno no; vsak napredek je dober in zaželen
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Gregor P ::
GLC-ja delajo v različnih verzijah. Ampak 2.0 je pa res minimum pri teh dizelaših. Le da jaz tega ne rabim v nobeni verziji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
igorpec ::
Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
... brez besed :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
hojnikb ::
Lol: https://www.dartsolar.com/ ... Kaj naj rečem? ;-)
tolk k doda teoretično, ti praktično uzame, because aero :P
#brezpodpisa
Pithlit ::
Lol: https://www.dartsolar.com/ ... Kaj naj rečem? ;-)
Prenosna senca. Pa zaščita pred točo.
Life is as complicated as we make it...
DamijanD ::
Ja da bi lahko imel v prtljažniku, ker tako pa (skoraj) toliko izgubiš na aerodinamiki, da ne prineseš nazaj notri
DamijanD ::
Renault je očitno počasi začel prodajati (ne dobavljati) scenica: https://www.carwow.co.uk/renault/scenic...
Nažalost tukaj še ni opaziti neke EV pocenitve
Nažalost tukaj še ni opaziti neke EV pocenitve
Gregor P ::
Spet SUV. Kaj čmo z njem?!?
Medtem v ZDA
Medtem v ZDA
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kow ::
Saj razumes, da je bilo pod -20 stopinj. Predstavljaj si, da imamo jutri taksno temperaturo v Ljubljani. Polovico avtov verjetno ne starta, ce karikiram.
Tebi nikoli ne bo potegnilo, a?
Tebi nikoli ne bo potegnilo, a?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Pa saj niso bili avtomobili krivi, a si sploh pogledal video preden nekaj pametuješ?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
pegasus ::
Videl sem tudi novice o zamrznjenih dizl pumpah, dajte še te prilepit zraven za referenco.
Gregor P ::
Pics or it didn't happen
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).