» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1095 / 1201
»»

Likalnik ::

Naše podjetje ima poslovalnico tudi na Kitajskem in so sedaj naši "Slovenski kitajci" prišli nazaj v SLO zaradi zaključka leta. Uglavnem so mi govorili, da imajo tam že možnost namesto polnjenja baterij, zamenjavo baterije....da je to veliko hitrejše in tako prilagojeno, da ti praktično takoj zamenjajo prazno baterijo z polno....in greš naprej.
Tudi EV avtomobilov je veliko več, izbira je pa ogromna....tako, da očitno bo šla zadeva naprej v smeri menjave baterij.
Prav tako imajo že utečeno prakso glede plačevanja (trgovina itd) z roženico oziroma faceID...gotovine ni več...če greš sedaj na Kitajsko kot turist...z gotovino ne moreš več plačevati...za plačevanje uporabljajo samo še aplikacije kot so recimo Wechat itd...greš v taksi in če nimaš app te sploh ne pelje.
Uglavnem zadeva gre tehnološko naprej.....ne pa pri nas, ko se zbira podpise in ugotavlja ali bi ukinili gotovino ali ne oziroma se za vsak "drek" navaja GDPR...res smo tehnološko še lulčki in capljamo za velikimi nacijami...ne samo na način kaj se uporablja v praksi ampak tudi miselnost....na način "meni pa že ne bo noben sledil oziroma me nadzoroval" a večina slovenceljnev z bednim lajfom katerega si tudi v sanjah ne bi noben želel, kaj šele, da bi takega povprečnega Janeza kdo nadziral zato, ker bo s kartico ali aplikacijo kupil tist kruh v lidlu in ne z bakrom v denarnici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

Gregor P ::

Skratka naj se ponovim, sam avta že dlje časa nimam odkar sem prodal mojega zadnjega bencinarja, nikoli pa si nisem lastil dizla. Živim namreč v mestu in sem se temu prilagodil ter večino opravkov opravim peš, s kolesom, e-kolesom, e-skirojem (s katerim sem v 5-ih letih naredil 4300 km), občasno a redko uporabim storitev izposoje oz. souporabe e-vozil (kjer mi gre to polnjenje res na živce, ker ima vsako vozilo nekaj posebnega, pa vsaka postaja neko svojo specialnost), včasih vozim tudi kakšnega hibrida (lahko samo pohvalim, res hvaležna zadeva), v res skrajni sili pa uporabim mestni javni prevoz. Tako da z avti na splošno sam naredim zelo malo km letno, žal niti ne vem koliko, morda 5000 km?

Se pa še spomnim časov, ko pa sem avto uporabljal malo več časa, ker sem tudi potoval v ostala mesta v tujini ipd. in sem naredil morda 20.000 km letno. Tako da sem tankal morda 1x mesečno bencin, redko kdaj več. Pač si natankal in imel za okoli 800 km goriva - zdaj pa sploh, ko narediš vse prek aplikacije, je to res trivialna max 5-minutna zadeva (poleg tega sta v bližini mene kar dve pumpi na vsaki strani ceste, tako da vedno pridem takoj na vrsto).

Skratka za mene jo večkratno vtikanje kabla za polnjenje vozila povsem odveč v mojem življenju. Ni mi to všeč pri telefonih, še manj pa pri avtih. Pravite, da počnete to radi, ker je tudi veliko ceneje, ker polnite doma. Dobro, je argument. Ampak tudi ta ne bo vzdržal dolgo, ko bodo podražili elektriko in potem bo vam preostalo le še vtikanje kabla.

Sploh pa je problem, ker jaz kot mestni človek iščem, če že, neka res manjša EV, a vendar dandanes rajši delajo neke e-športne SUV-je (npr. Smart), ali pa okrnjena manjša e-vozila, ki niso za nikamor ala AMI.

In da elektrika je prihodnost, komaj čakam, da vidim, kaj na bo prineslo leto 2035.

Tako zdaj pa dovolj tega, ker nisem napisal čisto nič novega, kar nisem že napisal prej na tem forumu (dobesedno vse kar piše zgoraj).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Super, ti si pravi primer kako se v mestu mora živeti, tako da si ne lastiš avtomobila. Torej smo naredili eno kljukico pri problemu polnjenja doma za tiste, ki nimajo lastniške garaže, enostavno nimaš avta, problem solved.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Morda nisi dobro prebral. Dejansko bi morda kupil kakšen manjši EV, a žal ni ponudbe, ker gre vse v neke druge čudne smeri. In pa niso vse hiše v mestih, tako kot je moja.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

deco16 ::

Ampak skirco vsak dan vtikat pa ni problema. :)

Maš ponudbe, e-Up, corsa itd.

Gregor P ::

Skirca je zelo prenosljiva reč, naredi nekje 20 km na eno polnjenje, kar pomeni, da jo ne rabim polniti vsak dan; še nikoli je nisem polnil nekje zunaj. Ampak lepo pri meni na toplem. A če bi to bila avto, bi se ob enaki kilometrini reči drastično spremenile. Mar ne?;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Likalnik ::

ja ampak...še vedno jo pa polniš vsak dan...se pravi vtikaš kabel...ker to vtikanje kabla si par postov višje označil kot velik problem...in podobno praviš, da je pri telefonu vtikanje kabla problem....zakaj potem skirca? zakaj ne recimo nove DAihman čevlji za 15€ in gremo? popolnoma brez vtikanja?

MisterR ::

Likalnik je izjavil:

Naše podjetje ima poslovalnico tudi na Kitajskem in so sedaj naši "Slovenski kitajci" prišli nazaj v SLO zaradi zaključka leta. Uglavnem so mi govorili, da imajo tam že možnost namesto polnjenja baterij, zamenjavo baterije....da je to veliko hitrejše in tako prilagojeno, da ti praktično takoj zamenjajo prazno baterijo z polno....in greš naprej.
Tudi EV avtomobilov je veliko več, izbira je pa ogromna....tako, da očitno bo šla zadeva naprej v smeri menjave baterij.
Prav tako imajo že utečeno prakso glede plačevanja (trgovina itd) z roženico oziroma faceID...gotovine ni več...če greš sedaj na Kitajsko kot turist...z gotovino ne moreš več plačevati...za plačevanje uporabljajo samo še aplikacije kot so recimo Wechat itd...greš v taksi in če nimaš app te sploh ne pelje.
Uglavnem zadeva gre tehnološko naprej.....ne pa pri nas, ko se zbira podpise in ugotavlja ali bi ukinili gotovino ali ne oziroma se za vsak "drek" navaja GDPR...res smo tehnološko še lulčki in capljamo za velikimi nacijami...ne samo na način kaj se uporablja v praksi ampak tudi miselnost....na način "meni pa že ne bo noben sledil oziroma me nadzoroval" a večina slovenceljnev z bednim lajfom katerega si tudi v sanjah ne bi noben želel, kaj šele, da bi takega povprečnega Janeza kdo nadziral zato, ker bo s kartico ali aplikacijo kupil tist kruh v lidlu in ne z bakrom v denarnici.


Daj nehaj no... katerim avtom menjujejo baterije? V katerih mestih? Koliko kvadrature vzame ena "postaja"? Koliko baterij lahko zamenjajo v eni uri?

In še nekaj glede njihov navad, kitajci so sprejeli vse te storitve ki jih omenjaš zato ker niso imeli niti ene druge možnosti, ker jim vse vsilijo.

hojnikb ::

a_borlak je izjavil:

Res je, dobiš MG4 za 24k in navzgor v Nemčiji, kar te pride vsaj 21k v Slovenijo z enako veliko baterijo, kot Zoe, brez toplotne črpalke, ki jo Zoe ima in z enofaznim polnenjem. Skratka, slabše, pa še z uvozom se matraš. Pa mislim da radarski tempomat tudi tu pride s srednjo opremo, ne pri teh za 24k.


Ja, ampak zoe je starejši, z več prevozenih, baterijo ima komaj kaj večjo. Maš NMC, tko da jo bistvebo slabš drzat skos na 100%. Pa nima vodnega hlajenja, tko da bo tut degradacija bistveno slabša. Tko da mu tista toplotna nič ne koristi. Ja, MG4 standard nima 3 faznega filanja, ima pa za to 3x hitrejše DC filanje, kar je imo bolj bistveno za daljša potovanja.
Pa radarski tempomat je standard oprema, tko kot tut recimo V2L.

Uglavnem Zoe je ološ, razn če ga dobiš za like 10k€

a_borlak je izjavil:

Res je, dobiš MG4 za 24k in navzgor v Nemčiji, kar te pride vsaj 21k v Slovenijo z enako veliko baterijo, kot Zoe, brez toplotne črpalke, ki jo Zoe ima in z enofaznim polnenjem. Skratka, slabše, pa še z uvozom se matraš. Pa mislim da radarski tempomat tudi tu pride s srednjo opremo, ne pri teh za 24k.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Gregor P ::

Likalnik je izjavil:

ja ampak...še vedno jo pa polniš vsak dan...se pravi vtikaš kabel...ker to vtikanje kabla si par postov višje označil kot velik problem...in podobno praviš, da je pri telefonu vtikanje kabla problem....zakaj potem skirca? zakaj ne recimo nove DAihman čevlji za 15€ in gremo? popolnoma brez vtikanja?
... beri kaj sem napisal, jo ne polnim vsak dan in niti ne uporabljam vsak dan.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Likalnik ::

MisterR je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Naše podjetje ima poslovalnico tudi na Kitajskem in so sedaj naši "Slovenski kitajci" prišli nazaj v SLO zaradi zaključka leta. Uglavnem so mi govorili, da imajo tam že možnost namesto polnjenja baterij, zamenjavo baterije....da je to veliko hitrejše in tako prilagojeno, da ti praktično takoj zamenjajo prazno baterijo z polno....in greš naprej.
Tudi EV avtomobilov je veliko več, izbira je pa ogromna....tako, da očitno bo šla zadeva naprej v smeri menjave baterij.
Prav tako imajo že utečeno prakso glede plačevanja (trgovina itd) z roženico oziroma faceID...gotovine ni več...če greš sedaj na Kitajsko kot turist...z gotovino ne moreš več plačevati...za plačevanje uporabljajo samo še aplikacije kot so recimo Wechat itd...greš v taksi in če nimaš app te sploh ne pelje.
Uglavnem zadeva gre tehnološko naprej.....ne pa pri nas, ko se zbira podpise in ugotavlja ali bi ukinili gotovino ali ne oziroma se za vsak "drek" navaja GDPR...res smo tehnološko še lulčki in capljamo za velikimi nacijami...ne samo na način kaj se uporablja v praksi ampak tudi miselnost....na način "meni pa že ne bo noben sledil oziroma me nadzoroval" a večina slovenceljnev z bednim lajfom katerega si tudi v sanjah ne bi noben želel, kaj šele, da bi takega povprečnega Janeza kdo nadziral zato, ker bo s kartico ali aplikacijo kupil tist kruh v lidlu in ne z bakrom v denarnici.


Daj nehaj no... katerim avtom menjujejo baterije? V katerih mestih? Koliko kvadrature vzame ena "postaja"? Koliko baterij lahko zamenjajo v eni uri?

In še nekaj glede njihov navad, kitajci so sprejeli vse te storitve ki jih omenjaš zato ker niso imeli niti ene druge možnosti, ker jim vse vsilijo.



katerim avtom menjujejo baterije? => njhovim kitajskim...znamke ne vem..so povedali pa si nisem zapomnil, tudi ni bil moj cilj, da si to zapomnim
V katerih mestih? => Shanghai
Koliko kvadrature vzame ena "postaja"? => pojma nimam, tudi nisem vprašal, tudi me ne zanima
Koliko baterij lahko zamenjajo v eni uri? => pojma nimam, tudi nisem vprašal, tudi me ne zanima
In še nekaj glede njihov navad, kitajci so sprejeli vse te storitve ki jih omenjaš zato ker niso imeli niti ene druge možnosti, ker jim vse vsilijo.=> to se pa strinjam in sem tudi jaz mnenja, da so jim to vsilili zaradi samega nadzora

Gregor P je izjavil:

Likalnik je izjavil:

ja ampak...še vedno jo pa polniš vsak dan...se pravi vtikaš kabel...ker to vtikanje kabla si par postov višje označil kot velik problem...in podobno praviš, da je pri telefonu vtikanje kabla problem....zakaj potem skirca? zakaj ne recimo nove DAihman čevlji za 15€ in gremo? popolnoma brez vtikanja?
... beri kaj sem napisal, jo ne polnim vsak dan in niti ne uporabljam vsak dan.


polniš jo pač takrat ko jo uporabljaš....tudi avto polniš takrat, ko ga uporabljaš...če ti stoji doma, ga ne rabiš polniti

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

Gregor P ::

Da skrajšamo tole, skirca za nekaj sto evrov mi nadomešča kvečjemu uporabo krajših relacij LPP, ne pa avta. Tako da to sploh ni primerljivo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

Sparkxl je izjavil:

Dajte mi nekaj razložit, ker enostavno ne razumem. V vsakem drugem postu verniki šilate tega MG4 kot suho zlato, za neverjetno fantastičnih 25k. Pa vam je drugače jasno da tu hajpate eno posrano kitajsko jajco, nezanesljivo, slaba izdelava in slabimi poprodanimi storitvami? Torej pod črto...šrot.
Zakaj noben tega ne šila pri tapravih avtih, torej benz in dizl? Noben pri zdravi pameti še ni rekel...ja jaz pa bi ti priporočal MGja.
Kdo od vas je to pripravljen kupit? Torej ne da ga da drugim tiščite, ampak sami kupite? Seveda noben.
To samo kaže na to v kakem globokem dreku je EV trg, ker vse ostalo se že giblje nad 30k, da je vsaj približno uporabno.

Sem pa imel nedolgo nazaj čast vozit vrhunec nemško češkega EV razvoja - enyaq 80. O avtu nisem vedel popolnoma nič, razen seveda da je neuporaben EV.
Avto sam po sebi kar všečen, dobro izdelan, prostoren... tu ni pripomb. In gremo na AC, pot dolga ca 200km. Po AC sem ga vozil tako kot se tak avto vozi in cesta omogoča...med 120 in 150kmh, včasih mogoče malo preko.

Za EVje poslušamo kako je to brutalno poskočno, instantna moč, zvezno pospeševanje bla bla bla....no ta 2+t kanta se je ob pohojenem gasu premikala nič od tega. Totalno neimpresivno pospeševanje. Edino kar je bilo impresivno pri tem pospeševanju je bil padec dosega. Ta se je začel drastično nižati. Pod črto, do 300km s polno baterijo nebi prišel.
In grem potem googlat....ta kanta rabi do 100km/h 8.6s, kar zmore vsak passat dizl. In vsak passat dizl s tako vožnjo naredil 900 km. Če hočem s to kanto naredit 900km, ga moram 2x vmes polnit. In potem vrhunec...ta neuporabna kanta stane ca. 55k €...pa ne me yebat no. Ta avto je uporaben samo v UTK stilu, za malo okrog hiše, interšpar, šola, do tašče mogoče...konec.

Po vsem tem mi je takoj postalo jasno zakaj švabske fabrike stojijo, ker izven verskih fanatikov in prisile, da to firme kupujejo, tega noben pri zdravi pameti ne bo kupil.


Kr mal na pamet, a?
#brezpodpisa

Sparkxl ::

A..ne. Si ga lastiš, da veš da je kontra?

Likalnik ::

Gregor P je izjavil:

Da skrajšamo tole, skirca za nekaj sto evrov mi nadomešča kvečjemu uporabo krajših relacij LPP, ne pa avta. Tako da to sploh ni primerljivo.


govorimo o vtikanju kabla v vtikač...to pa je primerljivo in čas katerega porabiš za to je tudi primerljiv....skirca in avto => isti drek kar se tiče vtikanja...najdi drugi razlog zakaj ti EV ne sede in se ne smeši z bolnimi komentarji kot so vtikanje kabla v vtičnico.

hojnikb ::

Sparkxl je izjavil:

A..ne. Si ga lastiš, da veš da je kontra?

Kot sem rekel, trdiš neki na pamet. Ti si podal izjavo, da je ološ, torej je na teb, da to podkrepiš z viri.
V nasprotnem primeru si kot opica, k v zivalskem vrtu meče drek v steno.
#brezpodpisa

MisterR ::

Likalnik je izjavil:

MisterR je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Naše podjetje ima poslovalnico tudi na Kitajskem in so sedaj naši "Slovenski kitajci" prišli nazaj v SLO zaradi zaključka leta. Uglavnem so mi govorili, da imajo tam že možnost namesto polnjenja baterij, zamenjavo baterije....da je to veliko hitrejše in tako prilagojeno, da ti praktično takoj zamenjajo prazno baterijo z polno....in greš naprej.
Tudi EV avtomobilov je veliko več, izbira je pa ogromna....tako, da očitno bo šla zadeva naprej v smeri menjave baterij.
Prav tako imajo že utečeno prakso glede plačevanja (trgovina itd) z roženico oziroma faceID...gotovine ni več...če greš sedaj na Kitajsko kot turist...z gotovino ne moreš več plačevati...za plačevanje uporabljajo samo še aplikacije kot so recimo Wechat itd...greš v taksi in če nimaš app te sploh ne pelje.
Uglavnem zadeva gre tehnološko naprej.....ne pa pri nas, ko se zbira podpise in ugotavlja ali bi ukinili gotovino ali ne oziroma se za vsak "drek" navaja GDPR...res smo tehnološko še lulčki in capljamo za velikimi nacijami...ne samo na način kaj se uporablja v praksi ampak tudi miselnost....na način "meni pa že ne bo noben sledil oziroma me nadzoroval" a večina slovenceljnev z bednim lajfom katerega si tudi v sanjah ne bi noben želel, kaj šele, da bi takega povprečnega Janeza kdo nadziral zato, ker bo s kartico ali aplikacijo kupil tist kruh v lidlu in ne z bakrom v denarnici.


Daj nehaj no... katerim avtom menjujejo baterije? V katerih mestih? Koliko kvadrature vzame ena "postaja"? Koliko baterij lahko zamenjajo v eni uri?

In še nekaj glede njihov navad, kitajci so sprejeli vse te storitve ki jih omenjaš zato ker niso imeli niti ene druge možnosti, ker jim vse vsilijo.



katerim avtom menjujejo baterije? => njhovim kitajskim...znamke ne vem..so povedali pa si nisem zapomnil, tudi ni bil moj cilj, da si to zapomnim
V katerih mestih? => Shanghai
Koliko kvadrature vzame ena "postaja"? => pojma nimam, tudi nisem vprašal, tudi me ne zanima
Koliko baterij lahko zamenjajo v eni uri? => pojma nimam, tudi nisem vprašal, tudi me ne zanima
In še nekaj glede njihov navad, kitajci so sprejeli vse te storitve ki jih omenjaš zato ker niso imeli niti ene druge možnosti, ker jim vse vsilijo.=> to se pa strinjam in sem tudi jaz mnenja, da so jim to vsilili zaradi samega nadzora

Gregor P je izjavil:

Likalnik je izjavil:

ja ampak...še vedno jo pa polniš vsak dan...se pravi vtikaš kabel...ker to vtikanje kabla si par postov višje označil kot velik problem...in podobno praviš, da je pri telefonu vtikanje kabla problem....zakaj potem skirca? zakaj ne recimo nove DAihman čevlji za 15€ in gremo? popolnoma brez vtikanja?
... beri kaj sem napisal, jo ne polnim vsak dan in niti ne uporabljam vsak dan.


polniš jo pač takrat ko jo uporabljaš....tudi avto polniš takrat, ko ga uporabljaš...če ti stoji doma, ga ne rabiš polniti


Torej pojma nimaš kaj delajo in kako delajo? In na podlagi tega, da nič ne več, se ti to zdi tehnologija oz. način uporabe tehnologije, prihodnost? Samo da vemo.

Likalnik ::

MisterR je izjavil:

Likalnik je izjavil:

MisterR je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Naše podjetje ima poslovalnico tudi na Kitajskem in so sedaj naši "Slovenski kitajci" prišli nazaj v SLO zaradi zaključka leta. Uglavnem so mi govorili, da imajo tam že možnost namesto polnjenja baterij, zamenjavo baterije....da je to veliko hitrejše in tako prilagojeno, da ti praktično takoj zamenjajo prazno baterijo z polno....in greš naprej.
Tudi EV avtomobilov je veliko več, izbira je pa ogromna....tako, da očitno bo šla zadeva naprej v smeri menjave baterij.
Prav tako imajo že utečeno prakso glede plačevanja (trgovina itd) z roženico oziroma faceID...gotovine ni več...če greš sedaj na Kitajsko kot turist...z gotovino ne moreš več plačevati...za plačevanje uporabljajo samo še aplikacije kot so recimo Wechat itd...greš v taksi in če nimaš app te sploh ne pelje.
Uglavnem zadeva gre tehnološko naprej.....ne pa pri nas, ko se zbira podpise in ugotavlja ali bi ukinili gotovino ali ne oziroma se za vsak "drek" navaja GDPR...res smo tehnološko še lulčki in capljamo za velikimi nacijami...ne samo na način kaj se uporablja v praksi ampak tudi miselnost....na način "meni pa že ne bo noben sledil oziroma me nadzoroval" a večina slovenceljnev z bednim lajfom katerega si tudi v sanjah ne bi noben želel, kaj šele, da bi takega povprečnega Janeza kdo nadziral zato, ker bo s kartico ali aplikacijo kupil tist kruh v lidlu in ne z bakrom v denarnici.


Daj nehaj no... katerim avtom menjujejo baterije? V katerih mestih? Koliko kvadrature vzame ena "postaja"? Koliko baterij lahko zamenjajo v eni uri?

In še nekaj glede njihov navad, kitajci so sprejeli vse te storitve ki jih omenjaš zato ker niso imeli niti ene druge možnosti, ker jim vse vsilijo.



katerim avtom menjujejo baterije? => njhovim kitajskim...znamke ne vem..so povedali pa si nisem zapomnil, tudi ni bil moj cilj, da si to zapomnim
V katerih mestih? => Shanghai
Koliko kvadrature vzame ena "postaja"? => pojma nimam, tudi nisem vprašal, tudi me ne zanima
Koliko baterij lahko zamenjajo v eni uri? => pojma nimam, tudi nisem vprašal, tudi me ne zanima
In še nekaj glede njihov navad, kitajci so sprejeli vse te storitve ki jih omenjaš zato ker niso imeli niti ene druge možnosti, ker jim vse vsilijo.=> to se pa strinjam in sem tudi jaz mnenja, da so jim to vsilili zaradi samega nadzora

Gregor P je izjavil:

Likalnik je izjavil:

ja ampak...še vedno jo pa polniš vsak dan...se pravi vtikaš kabel...ker to vtikanje kabla si par postov višje označil kot velik problem...in podobno praviš, da je pri telefonu vtikanje kabla problem....zakaj potem skirca? zakaj ne recimo nove DAihman čevlji za 15EUR in gremo? popolnoma brez vtikanja?
... beri kaj sem napisal, jo ne polnim vsak dan in niti ne uporabljam vsak dan.


polniš jo pač takrat ko jo uporabljaš....tudi avto polniš takrat, ko ga uporabljaš...če ti stoji doma, ga ne rabiš polniti


Torej pojma nimaš kaj delajo in kako delajo? In na podlagi tega, da nič ne več, se ti to zdi tehnologija oz. način uporabe tehnologije, prihodnost? Samo da vemo.


pa saj jaz ne določam kam bo šel svet v prihodnje...jaz samo ugibam na podlagi tega kar slišim in vidim...kaj pa pričakuješ od mene?
Seveda, da nimam pojma kako delajo in kaj delajo....kaj si mislil, da ti bom podrobne blueprinte pokazal ali kaj ? ker pacient:)
Samo omenil sem kako zadeve potekajo na Kitajskem...ali bo to prišlo do nas ali ne ne vem in nimam pojma....nisem pač mislil, da boš te moje besede vzel za svete in svojega minimalca vložil v Kitajsko tehnologijo....ne rabiš se nervirati...to so samo špekulacije katere temeljijo na opazovanju lajikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

Gregor P ::

Likalnik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Da skrajšamo tole, skirca za nekaj sto evrov mi nadomešča kvečjemu uporabo krajših relacij LPP, ne pa avta. Tako da to sploh ni primerljivo.


govorimo o vtikanju kabla v vtikač...to pa je primerljivo in čas katerega porabiš za to je tudi primerljiv....skirca in avto => isti drek kar se tiče vtikanja...najdi drugi razlog zakaj ti EV ne sede in se ne smeši z bolnimi komentarji kot so vtikanje kabla v vtičnico.
LOL:)) Jaz marsikaj dajem vsak dan v vtikač, a je po tvojem potem kar vse primerljivo. Kaj pa npr. kuhinjski mikser?:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Likalnik ::

Gregor P je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Da skrajšamo tole, skirca za nekaj sto evrov mi nadomešča kvečjemu uporabo krajših relacij LPP, ne pa avta. Tako da to sploh ni primerljivo.


govorimo o vtikanju kabla v vtikač...to pa je primerljivo in čas katerega porabiš za to je tudi primerljiv....skirca in avto => isti drek kar se tiče vtikanja...najdi drugi razlog zakaj ti EV ne sede in se ne smeši z bolnimi komentarji kot so vtikanje kabla v vtičnico.
LOL:)) Jaz marsikaj dajem vsak dan v vtikač, a je po tvojem potem kar vse primerljivo. Kaj pa npr. kuhinjski mikser?:D


čisto odvečno in težko delo kajne? tole vtikanje vtikača...no vidiš, tako sva prišla do zaključka, da če ni problem mobitela, skirce, mikserja vtakniti v vtikač...si lahko 100% prepričan, da tudi avta ne bo problem

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

Sparkxl ::

hojnikb je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

A..ne. Si ga lastiš, da veš da je kontra?

Kot sem rekel, trdiš neki na pamet. Ti si podal izjavo, da je ološ, torej je na teb, da to podkrepiš z viri.
V nasprotnem primeru si kot opica, k v zivalskem vrtu meče drek v steno.


Kaj če bi za ves tvoj drek, ki ga dnevno tukaj sproduciraš vsak zahteval, da podkrepiš svoj drek z viri? Bi imel kar nekaj dela, ker v nasprotnem primeru si kot opica, k v zivalskem vrtu meče drek v steno.

Gregor P ::

Likalnik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Da skrajšamo tole, skirca za nekaj sto evrov mi nadomešča kvečjemu uporabo krajših relacij LPP, ne pa avta. Tako da to sploh ni primerljivo.


govorimo o vtikanju kabla v vtikač...to pa je primerljivo in čas katerega porabiš za to je tudi primerljiv....skirca in avto => isti drek kar se tiče vtikanja...najdi drugi razlog zakaj ti EV ne sede in se ne smeši z bolnimi komentarji kot so vtikanje kabla v vtičnico.
LOL:)) Jaz marsikaj dajem vsak dan v vtikač, a je po tvojem potem kar vse primerljivo. Kaj pa npr. kuhinjski mikser?:D


čisto odvečno in težko delo kajne? tole vtikanje vtikača...no vidiš, tako sva prišla do zaključka, da če ni problem mobitela, skirce, mikserja vtakniti v vtikač...si lahko 100% prepričan, da tudi avta ne bo problem

Ne, ravno nasprotno, vsi ti kabli so problem in čakam dan, ko jim bomo lahko vse odpravili8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Likalnik ::

Gregor P je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Da skrajšamo tole, skirca za nekaj sto evrov mi nadomešča kvečjemu uporabo krajših relacij LPP, ne pa avta. Tako da to sploh ni primerljivo.


govorimo o vtikanju kabla v vtikač...to pa je primerljivo in čas katerega porabiš za to je tudi primerljiv....skirca in avto => isti drek kar se tiče vtikanja...najdi drugi razlog zakaj ti EV ne sede in se ne smeši z bolnimi komentarji kot so vtikanje kabla v vtičnico.
LOL:)) Jaz marsikaj dajem vsak dan v vtikač, a je po tvojem potem kar vse primerljivo. Kaj pa npr. kuhinjski mikser?:D


čisto odvečno in težko delo kajne? tole vtikanje vtikača...no vidiš, tako sva prišla do zaključka, da če ni problem mobitela, skirce, mikserja vtakniti v vtikač...si lahko 100% prepričan, da tudi avta ne bo problem

Ne, ravno nasprotno, vsi ti kabli so problem in čakam dan, ko jim bomo lahko vse odpravili8-)


to se boš pa še načakal:)

hojnikb ::

Sparkxl je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

A..ne. Si ga lastiš, da veš da je kontra?

Kot sem rekel, trdiš neki na pamet. Ti si podal izjavo, da je ološ, torej je na teb, da to podkrepiš z viri.
V nasprotnem primeru si kot opica, k v zivalskem vrtu meče drek v steno.


Kaj če bi za ves tvoj drek, ki ga dnevno tukaj sproduciraš vsak zahteval, da podkrepiš svoj drek z viri? Bi imel kar nekaj dela, ker v nasprotnem primeru si kot opica, k v zivalskem vrtu meče drek v steno.

Ok, seprav nimaš vira in govoriš na pamet.

Q.E.D
#brezpodpisa

J.McLane ::

MisterR je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Naše podjetje ima poslovalnico tudi na Kitajskem in so sedaj naši "Slovenski kitajci" prišli nazaj v SLO zaradi zaključka leta. Uglavnem so mi govorili, da imajo tam že možnost namesto polnjenja baterij, zamenjavo baterije....da je to veliko hitrejše in tako prilagojeno, da ti praktično takoj zamenjajo prazno baterijo z polno....in greš naprej.
Tudi EV avtomobilov je veliko več, izbira je pa ogromna....tako, da očitno bo šla zadeva naprej v smeri menjave baterij.
Prav tako imajo že utečeno prakso glede plačevanja (trgovina itd) z roženico oziroma faceID...gotovine ni več...če greš sedaj na Kitajsko kot turist...z gotovino ne moreš več plačevati...za plačevanje uporabljajo samo še aplikacije kot so recimo Wechat itd...greš v taksi in če nimaš app te sploh ne pelje.
Uglavnem zadeva gre tehnološko naprej.....ne pa pri nas, ko se zbira podpise in ugotavlja ali bi ukinili gotovino ali ne oziroma se za vsak "drek" navaja GDPR...res smo tehnološko še lulčki in capljamo za velikimi nacijami...ne samo na način kaj se uporablja v praksi ampak tudi miselnost....na način "meni pa že ne bo noben sledil oziroma me nadzoroval" a večina slovenceljnev z bednim lajfom katerega si tudi v sanjah ne bi noben želel, kaj šele, da bi takega povprečnega Janeza kdo nadziral zato, ker bo s kartico ali aplikacijo kupil tist kruh v lidlu in ne z bakrom v denarnici.


Daj nehaj no... katerim avtom menjujejo baterije? V katerih mestih? Koliko kvadrature vzame ena "postaja"? Koliko baterij lahko zamenjajo v eni uri?

In še nekaj glede njihov navad, kitajci so sprejeli vse te storitve ki jih omenjaš zato ker niso imeli niti ene druge možnosti, ker jim vse vsilijo.


Edini za katerega vem je kitajski NIO, delali so celo te menjalnice (morda je bila samo ena) baterij na Norveškem. So pa kar na udaru, delnica je potonila konkretno, v 2021 je bil velik hype okrog njih, sedaj so padli na realna tla, bomo videli kako bodo šli naprej, predvidevam da z malo bolj realnimi idejami :D
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

deco16 ::

Torej za 20km dosega ne rabiš vštekat vsak dan? Torej zakaj bi rabil avto z veliko več dosega, praktično vsak EV ma vsak 5 kratnik. In ja štekam da pri AvantGo ma vsak drugače za vštekat ampak ko si lastiš 1 EV ma vedno enako in vedno je treba vštekat na isto lukno.

Sem si tudi sam lastil skirco. Ampak to da rabiš 7kg stvar nosit v flet si se pa navadil? Pa polnit dal. Vidiš da lahko sprejmeš kompromise ;)

In ja tvoja zaključek da bo treba EV vsak dan polnit si ovrgel, na podlagi svojih izkušen s prve, zato tudi nisi hotel odgovorit.

Likalnik ::

J.McLane je izjavil:

MisterR je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Naše podjetje ima poslovalnico tudi na Kitajskem in so sedaj naši "Slovenski kitajci" prišli nazaj v SLO zaradi zaključka leta. Uglavnem so mi govorili, da imajo tam že možnost namesto polnjenja baterij, zamenjavo baterije....da je to veliko hitrejše in tako prilagojeno, da ti praktično takoj zamenjajo prazno baterijo z polno....in greš naprej.
Tudi EV avtomobilov je veliko več, izbira je pa ogromna....tako, da očitno bo šla zadeva naprej v smeri menjave baterij.
Prav tako imajo že utečeno prakso glede plačevanja (trgovina itd) z roženico oziroma faceID...gotovine ni več...če greš sedaj na Kitajsko kot turist...z gotovino ne moreš več plačevati...za plačevanje uporabljajo samo še aplikacije kot so recimo Wechat itd...greš v taksi in če nimaš app te sploh ne pelje.
Uglavnem zadeva gre tehnološko naprej.....ne pa pri nas, ko se zbira podpise in ugotavlja ali bi ukinili gotovino ali ne oziroma se za vsak "drek" navaja GDPR...res smo tehnološko še lulčki in capljamo za velikimi nacijami...ne samo na način kaj se uporablja v praksi ampak tudi miselnost....na način "meni pa že ne bo noben sledil oziroma me nadzoroval" a večina slovenceljnev z bednim lajfom katerega si tudi v sanjah ne bi noben želel, kaj šele, da bi takega povprečnega Janeza kdo nadziral zato, ker bo s kartico ali aplikacijo kupil tist kruh v lidlu in ne z bakrom v denarnici.


Daj nehaj no... katerim avtom menjujejo baterije? V katerih mestih? Koliko kvadrature vzame ena "postaja"? Koliko baterij lahko zamenjajo v eni uri?

In še nekaj glede njihov navad, kitajci so sprejeli vse te storitve ki jih omenjaš zato ker niso imeli niti ene druge možnosti, ker jim vse vsilijo.


Edini za katerega vem je kitajski NIO, delali so celo te menjalnice (morda je bila samo ena) baterij na Norveškem. So pa kar na udaru, delnica je potonila konkretno, v 2021 je bil velik hype okrog njih, sedaj so padli na realna tla, bomo videli kako bodo šli naprej, predvidevam da z malo bolj realnimi idejami :D


Tako je..gre za NIO (sem se spomnil takoj, ko sem prebral)....baje pa, da je tudi v Nemčiji že ta avto...načeolma ne izgleda slabo, sem videl slike

Gregor P ::

deco16 je izjavil:

Torej za 20km dosega ne rabiš vštekat vsak dan? Torej zakaj bi rabil avto z veliko več dosega, praktično vsak EV ma vsak 5 kratnik. In ja štekam da pri AvantGo ma vsak drugače za vštekat ampak ko si lastiš 1 EV ma vedno enako in vedno je treba vštekat na isto lukno.

Sem si tudi sam lastil skirco. Ampak to da rabiš 7kg stvar nosit v flet si se pa navadil? Pa polnit dal. Vidiš da lahko sprejmeš kompromise ;)

In ja tvoja zaključek da bo treba EV vsak dan polnit si ovrgel, na podlagi svojih izkušen s prve, zato tudi nisi hotel odgovorit.

Prvič jaz nimam stanovanja, ampak imam hišo, tako ga ne rabim nositi v noben flet. In drugič, da če naredim morda 3 km dnevno z njim (in več z vsemi ostalimi alternativami), ga res ne rabim polniti vsak dan, če ima vsaj 20 km dosega, logično, zakaj bi to počel?

Vsekakor pa uporabljam EV-je in z njimi res nisem zadovoljen. Vsaj ne, glede na moje pretekle izkušnje z uporabo ICE/MNZ in potem hibridov. Za mene je to sedaj korak nazaj. Edino ta del mi je všeč, da ni izpušnih plinov in bi tako lahko imeli čistejši zrak v mestih. Morda je to vredno kompromisa.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Ne, ravno nasprotno, vsi ti kabli so problem in čakam dan, ko jim bomo lahko vse odpravili

Brezžično polnjenje za avte prihaja. Na dno garaže boš vrgel eno ploščo in zapeljal gor. Prvi avti s tem serijsko menda pridejo v letu 24. Izkoristek je dovolj dober, niti ni stvar baje strašno draga. Tudi na parkingih bi bilo to super. Lahko kdo reče, da je to še zmeraj slabše od črpalke?
Po drugi strani, tvoj mikser boš še kar en čas vtikal v elektriko...

Ne, ravno nasprotno, vsi ti kabli so problem in čakam dan, ko jim bomo lahko vse odpravili

Brezžično polnjenje za avte prihaja. Na dno garaže boš vrgel eno ploščo in zapeljal gor. Prvi avti s tem serijsko menda pridejo v letu 24. Izkoristek je dovolj dober, niti ni stvar baje strašno draga. Tudi na parkingih bi bilo to super. Lahko kdo reče, da je to še zmeraj slabše od črpalke?
Po drugi strani, tvoj mikser boš še kar en čas vtikal v elektriko...

In drugič, da če naredim morda 3 km dnevno z njim (in več z vsemi ostalimi alternativami), ga res ne rabim polniti vsak dan, če ima vsaj 20 km dosega, logično, zakaj bi to počel?

Z avtom bi pa čudežno našel neke vsakodnevne poti po 300 km, da ga bi moral vsak dan polnit?

Za EVje poslušamo kako je to brutalno poskočno, instantna moč, zvezno pospeševanje bla bla bla....no ta 2+t kanta se je ob pohojenem gasu premikala nič od tega. Totalno neimpresivno pospeševanje. Edino kar je bilo impresivno pri tem pospeševanju je bil padec dosega. Ta se je začel drastično nižati. Pod črto, do 300km s polno baterijo nebi prišel.
In grem potem googlat....ta kanta rabi do 100km/h 8.6s, kar zmore vsak passat dizl. In vsak passat dizl s tako vožnjo naredil 900 km. Če hočem s to kanto naredit 900km, ga moram 2x vmes polnit. In potem vrhunec...ta neuporabna kanta stane ca. 55k €...pa ne me yebat no.

Ne vem zakaj se čudiš, da so slabi električni avti pač slabi. Ko smo govorili, da švabi zaostajajo 10 let za teslo ste pa govorili, da to ni res...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Da, poznam to. Sem prvič tu objavil že 24. maja 2020, a je bilo žal izbrisano in potem ponovno

Gregor P je izjavil:

To je BMW rekel že leta nazaj, pa ni videti, da bi se že prijelo ...


... in še kdaj.;)

Gregor P je izjavil:

Ne vem, kateri model, ker se sam še ne zanimam za nakup EV-jev, govorili smo da tovrstna rešitev že obstaja in da Tesla pozno vstopa na ta trg.



JAGUAR I-PACE ELECTRIC TAXIS ON WORLD'S FIRST WIRELESS HIGH-POWERED CHARGING RANK

Already deployed in South Korea and China
A very early example is the Genesis GV60, a rather advanced electric crossover that has recently gone on sale here in the US. Sadly, wireless charging is currently only available in the GV60's home market of South Korea. Genesis is installing wireless charging pads at Genesis-branded charging stations, but Gruzen said the majority of charging pads will be destined for home garages and carports, not public infrastructure.

China may well lead the way. "[Its] car market has gone electric. So once it's almost default that your next car is going to be an EV, the automakers have to find ways to differentiate since at the end of the day, they're all the same batteries and inverters and motors, for the most part. User experience features and design start to matter a lot," he explained. Three automakers have already started offering wireless charging as a feature in China, with more set to join in 2023.


Gregor P je izjavil:

A to pol kopirajo BMW?:D



billy je izjavil:

wireless charging obstaja že kar nekaj časa. Za vsak EV se lahko kupi "ugrade" s katerim se ga lahko polni tako. Bjorn je testiral izgube in so baje samo 5%, kar je sila malo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Gregor P ::

Utk je izjavil:


In drugič, da če naredim morda 3 km dnevno z njim (in več z vsemi ostalimi alternativami), ga res ne rabim polniti vsak dan, če ima vsaj 20 km dosega, logično, zakaj bi to počel?

Z avtom bi pa čudežno našel neke vsakodnevne poti po 300 km, da ga bi moral vsak dan polnit?
.

... avto ja vendar kupiš zato, da ga boš tudi uporabljal; najbrž ne zato, da bo stal samo v garaži, ali kako?8-O
(v mojem primeru morda pokrije tisto alternativo, o kateri pišem)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

deco16 ::

Torej kaj bi rad od EVja? Hišo maš torej polnjenje ni problem. Malčki tudi obstajajo torej to tudi ni problem. Torej kje je problem? Cena?

Ker vštekat ti ni problem skirce. Tko da me res zanima kje je problem.

Pa super da nimaš avta ampak glede na to da se zanimaš kje je torej kje so zdej teli kompromisi? Pač polnjenje vsak dan smo že ovrgli.

Utk ::

No vidiš, bmw filozofira in kaže neke prototipe, drugi pa to dejansko naredijo.

... avto ja vendar kupiš zato, da ga boš tudi uporabljal; najbrž ne zato, da bo stal samo v garaži, ali kako?

Uporabljaj ga, kdo ti brani, če jaz uspem z EV-jem, ki ima 150 km dosega na lep dan, naredit 18,000 km letno, mislim da nek normalen današnji EV nima problema naredit 25-30, ali pa 50 jurjev na leto.

Če bi moral nek EV, ki ima 200-300 km dosega, vsak dan priklapljat na kabel, bi moral tudi vsak drugi ali pa tretji dan it na črpalko. Pa to prekleto malo ljudi dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

deco16 je izjavil:

Torej kaj bi rad od EVja? Hišo maš torej polnjenje ni problem. Malčki tudi obstajajo torej to tudi ni problem. Torej kje je problem? Cena?

Ker vštekat ti ni problem skirce. Tko da me res zanima kje je problem.

Pa super da nimaš avta ampak glede na to da se zanimaš kje je torej kje so zdej teli kompromisi? Pač polnjenje vsak dan smo že ovrgli.

Kakšni malčki sedaj obstajajo in so dejansko vredni nakupa? Napisal si nekaj od VW in kaj je že bilo drugo corsa?!? Povej mi iskreno, ti bi to danes dejansko kupil? Pa saj nisem napisal, da si obupno želim imeti EV-ja takoj za vsako ceno LOL:))

In pa vsakodnevnega polnjena nismo kar vrgli v kanto, malčki imajo vsaj predvidevam tudi veliko manjše baterije ergo ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Najbolj hecen je itak mato, enkrat na mesec gre na črpalko, ima pa problem s vtikanjem kabla vsak dan v avto. Tu se pač nekaj ne izide...edino če cilja na EV z 20 km dosega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Vendar polniti greš, ko izprazniš tank, to pa je po okoli 800 km. Tako da zgleda matematika pri tebi nekaj ne štima.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

In pa vsakodnevnega polnjena nismo kar vrgli v kanto, malčki imajo vsaj predvidevam tudi veliko manjše baterije ergo ...

Niti ne. Razen dacie in twinga, imajo vsi vsaj 40 kwh baterijo in nek manjši avto lahko s tem naredi glih tolk kot id4 s 60 kwh.
Če hočeš res potovalnike, rabiš pa teslo, boljšega hyundaija ali pa bmw, mercedes za 70 jurjev in gor. Vse tisto vmes je pa zelo blizu skupaj, en večji, manjši, v dosegu pa ni dost razlike.

a_borlak ::

Corso bi kar imel, krasen avto.

deco16 ::

e-Corsa ma 50kWh baterijo, e-Up ma 32 al neki tazga.

Pri tvojih potencialnih 5000km na leto to sploh ni problem(tudi z vštekanjem enkrat na teden).

In da mogoče bi mel te avte če bi bil v slo ampak mam drugačne potrebe.

Kaj pa po tvojem tem malčkom manjka? Oziroma ti bi neki mel sam nebi mel ane?

Torej kaj je zate sploh malček?

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

vključno z nadležnim vsakodnevnim polnjenjem


A to se povsod tko lazes al samo na forumih?

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

Vendar polniti greš, ko izprazniš tank, to pa je po okoli 800 km. Tako da zgleda matematika pri tebi nekaj ne štima.


Jaz sem se zadnjic stopal, ko sem sel iz avta in ga priklopil. Opravilo priklapljanja avta traja manj kot deset sekund. Priklapljanje vsak dan takoj menjam za voznjo do pumpe vsakih 800km. Trenutno priklapljam vsake tri dni, vcasih tudi vsake pet dni.

Primerjat deset sekundno opravilo, cetudi je vsakodnevno, ampak prakticno nikoli ni, z obiskom bencinske crpalke je resnicno butasto.

Gregor P ::

To je izključno samo moje mnenje, ki sem si ga ustvaril predvsem iz vaših opisov oz. lastnikov EV in nekaj tudi na podlagi lastnih izkušenj pri uporabi EV. Upam, da še imam pravico do lastnega mnenja?:|

Sam vsekakor uporabim več kot 10 sekund za priklop vozila; najbrž zato ker ne polnim doma. To bom lahko šele spoznal morda kdaj v prihodnosti.

Je pa to samo forum in ne raziskovalni laboratorij kakšne znanstvene univerze, tako da ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

a_borlak ::

Na javnih polnilnh postajah porabiš več, še najmanj pri Tesli na SCjih, kjer porabiš toliko, kot doma, se pravi 15 sekund. Drugje pa okoli minuto, da izvlečeš kabel iz prtljažnika (če gre za AC postajo), vklopiš na obeh koncih, prisloniš kartico oz. aktiviraš preko appa. In potem greš na sestanek, šoping, sprehod, prideš čez dve uri nazaj, avto pridobi vsaj 14-20kWh in se odpelješ naprej.

deco16 ::

Pač eno je polnit na javnih eno je polnit doma. Kabel je pripravljen, prištekaš, zakleneš avto in to je to. Iz naših opisov dvomim da je bil kakšen drugačen zaključek in glede na to da ima Gregor P lepo hišo to ni noben problem.

Na javnih(vsaj večina počasnih) je pa treba še kabel dat ven, kar lahko vzame mal več časa. Na hitrih pa je enako če res ne delaš tega prvič.

Izumljat neke izgovore in bojazni pred vštekavanjem je pač čistil bulšit. Matotu še verjamem ko živi v 3 štuku če maš pa hišo izgovora ni.


Sej opažam da so še zagovorniki ICE vozil videli, da so nekateri izgovori tukaj res brezvezni.

Pač ni brum brum, ne vibrira na štantgasu in ni treba šaltat, komaj čakam da bo več tega ker promet v mestu je počasen samo zaradi šaltanja iz prve v drugo. Po drugi strani pa naj kar traja transformacija, bo več bombončkov.

Torej električni avto ni zate ker ga nočeš. Bolj pametniga argumenta pač nimaš.

MisterR ::

Kaj feni EV še zmeraj živite tako zdravo da se na družinski dopust v vozite cel dan, ker vmes kofetkate, se raztegujete pa ne vem kaj še vse? Ali dejansko ne greste dlje kot 500km od bajte? Ali kako zabijete par ur na polnilnici z otrokom in 30 (poleti) oz 0 (pozimi? stopinj zunaj?

Zakaj to omenjam? Ker si omenjal brum brum, vibracije itd.. ki so res brezvezni izgovori, ampak sedaj me zanima kaj boš rekel za dopust? Da hodis samo še z letalom? Seveda, ker z avtom ne moreš.

ChatGPT ::

MisterR je izjavil:

Kaj feni EV še zmeraj živite tako zdravo da se na družinski dopust v vozite cel dan, ker vmes kofetkate, se raztegujete pa ne vem kaj še vse? Ali dejansko ne greste dlje kot 500km od bajte? Ali kako zabijete par ur na polnilnici z otrokom in 30 (poleti) oz 0 (pozimi? stopinj zunaj?

Zakaj to omenjam? Ker si omenjal brum brum, vibracije itd.. ki so res brezvezni izgovori, ampak sedaj me zanima kaj boš rekel za dopust? Da hodis samo še z letalom? Seveda, ker z avtom ne moreš.


Grem z letalom večinoma. Večkrat grem do Prage in mi Tesla pravi, da bom vmes polnil 30 minut. Tako, da ni ravno par ur. Da pridem do Prage se pa itak vsaj 3x ustavim, tako da na cilj bom prišel v istem času. Sicer še avto čakam, ampak po specifikacijah imam malo čez 600km dometa. Mislim, da bo več kot dovolj.

J.McLane ::

MisterR je izjavil:

Kaj feni EV še zmeraj živite tako zdravo da se na družinski dopust v vozite cel dan, ker vmes kofetkate, se raztegujete pa ne vem kaj še vse? Ali dejansko ne greste dlje kot 500km od bajte? Ali kako zabijete par ur na polnilnici z otrokom in 30 (poleti) oz 0 (pozimi? stopinj zunaj?

Zakaj to omenjam? Ker si omenjal brum brum, vibracije itd.. ki so res brezvezni izgovori, ampak sedaj me zanima kaj boš rekel za dopust? Da hodis samo še z letalom? Seveda, ker z avtom ne moreš.


Daj ti raje razloži kako se z otrokom pripetim v sedež pelješ 500 km v šusu brez vsaj pol urnega postanka vmes.

Mi ponvadi na dopustu naredimo ca. 3000 km ... z avtodomom, za druga dva avta pa letos sploh vinjete nismo kupovali, živim ca. 40 km stran od najbližje AC. Ta dva avta skupaj naredita ca. 25k km letno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mato989 ::

J.McLane je izjavil:

MisterR je izjavil:

Kaj feni EV še zmeraj živite tako zdravo da se na družinski dopust v vozite cel dan, ker vmes kofetkate, se raztegujete pa ne vem kaj še vse? Ali dejansko ne greste dlje kot 500km od bajte? Ali kako zabijete par ur na polnilnici z otrokom in 30 (poleti) oz 0 (pozimi? stopinj zunaj?

Zakaj to omenjam? Ker si omenjal brum brum, vibracije itd.. ki so res brezvezni izgovori, ampak sedaj me zanima kaj boš rekel za dopust? Da hodis samo še z letalom? Seveda, ker z avtom ne moreš.


Daj ti raje razloži kako se z otrokom pripetim v sedež pelješ 500 km v šusu brez vsaj pol urnega postanka vmes.

Mi ponvadi na dopustu naredimo ca. 3000 km ... z avtodomom, za druga dva avta pa letos sploh vinjete nismo kupovali, živim ca. 40 km stran od najbližje AC. Ta dva avta skupaj naredita ca. 25k km letno.



Kaj samo druzine z otroci grejo na dopust... samski ali par pa ne? A oni pa misliš da morajo tudi se skoz ustavljat vsakih 150km?

J.McLane je izjavil:

MisterR je izjavil:

Kaj feni EV še zmeraj živite tako zdravo da se na družinski dopust v vozite cel dan, ker vmes kofetkate, se raztegujete pa ne vem kaj še vse? Ali dejansko ne greste dlje kot 500km od bajte? Ali kako zabijete par ur na polnilnici z otrokom in 30 (poleti) oz 0 (pozimi? stopinj zunaj?

Zakaj to omenjam? Ker si omenjal brum brum, vibracije itd.. ki so res brezvezni izgovori, ampak sedaj me zanima kaj boš rekel za dopust? Da hodis samo še z letalom? Seveda, ker z avtom ne moreš.


Daj ti raje razloži kako se z otrokom pripetim v sedež pelješ 500 km v šusu brez vsaj pol urnega postanka vmes.

Mi ponvadi na dopustu naredimo ca. 3000 km ... z avtodomom, za druga dva avta pa letos sploh vinjete nismo kupovali, živim ca. 40 km stran od najbližje AC. Ta dva avta skupaj naredita ca. 25k km letno.



Kaj samo druzine z otroci grejo na dopust... samski ali par pa ne? A oni pa misliš da morajo tudi se skoz ustavljat vsakih 150km? oz 200km.... eni zmoremo tudi 400km brez postanka... verjetno kdo še več...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Likalnik ::

Mato989 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

MisterR je izjavil:

Kaj feni EV še zmeraj živite tako zdravo da se na družinski dopust v vozite cel dan, ker vmes kofetkate, se raztegujete pa ne vem kaj še vse? Ali dejansko ne greste dlje kot 500km od bajte? Ali kako zabijete par ur na polnilnici z otrokom in 30 (poleti) oz 0 (pozimi? stopinj zunaj?

Zakaj to omenjam? Ker si omenjal brum brum, vibracije itd.. ki so res brezvezni izgovori, ampak sedaj me zanima kaj boš rekel za dopust? Da hodis samo še z letalom? Seveda, ker z avtom ne moreš.


Daj ti raje razloži kako se z otrokom pripetim v sedež pelješ 500 km v šusu brez vsaj pol urnega postanka vmes.

Mi ponvadi na dopustu naredimo ca. 3000 km ... z avtodomom, za druga dva avta pa letos sploh vinjete nismo kupovali, živim ca. 40 km stran od najbližje AC. Ta dva avta skupaj naredita ca. 25k km letno.



Kaj samo druzine z otroci grejo na dopust... samski ali par pa ne? A oni pa misliš da morajo tudi se skoz ustavljat vsakih 150km?

J.McLane je izjavil:

MisterR je izjavil:

Kaj feni EV še zmeraj živite tako zdravo da se na družinski dopust v vozite cel dan, ker vmes kofetkate, se raztegujete pa ne vem kaj še vse? Ali dejansko ne greste dlje kot 500km od bajte? Ali kako zabijete par ur na polnilnici z otrokom in 30 (poleti) oz 0 (pozimi? stopinj zunaj?

Zakaj to omenjam? Ker si omenjal brum brum, vibracije itd.. ki so res brezvezni izgovori, ampak sedaj me zanima kaj boš rekel za dopust? Da hodis samo še z letalom? Seveda, ker z avtom ne moreš.


Daj ti raje razloži kako se z otrokom pripetim v sedež pelješ 500 km v šusu brez vsaj pol urnega postanka vmes.

Mi ponvadi na dopustu naredimo ca. 3000 km ... z avtodomom, za druga dva avta pa letos sploh vinjete nismo kupovali, živim ca. 40 km stran od najbližje AC. Ta dva avta skupaj naredita ca. 25k km letno.



Kaj samo druzine z otroci grejo na dopust... samski ali par pa ne? A oni pa misliš da morajo tudi se skoz ustavljat vsakih 150km? oz 200km.... eni zmoremo tudi 400km brez postanka... verjetno kdo še več...


a s tisto tvojo Kio za 25kEUR katero tankaš enkrat na mesec in narediš z njo 800km z enim tankom? a s tem avtom narediš 400km brez postanka? ali si katerega drugega mislil?:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

Mato989 ::

a s tisto tvojo Kio za 25k€ katero tankaš enkrat na mesec in anrediš z njo 800km z enim tankom? a s tem avtom narediš 400km brez postanka? ali si katerega drugega mislil?:)


Tako je... poleti lani recimo sem šel sam na morje za mojo ki je že bila in sem v eni turi nardil Ptuj - Zadar oz še par km dalje... ne vem koliko EVjev to zmore za 25,5k... Pa še pol ni blo sile tankat takoj...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
««
1095 / 1201
»»