Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
deco16 ::
Ja seveda, zdaj bomo meli polnilnice in bom moral bit ob avtu da na vrsto pridem lol
Sem ti že zračunal da rabiš polnit 1x na 14dni, če bi bli vsi tko kot ti bi ble 3 polnilnice dovolj.
Pa kot da se to v ICE vodah ne dogaja ko kot kokoši čakate na pumpi ker se podraža za par € tank.
Utk ::
Prihaja brezžično polnjenje vgrajeno v parking, tako da bloki ne bojo več nek problem. Ne bo pa to kar zastonj, jasno.
Invictus ::
Super, brezžično v parking, kjer polnenje izgubi vsaj 50% pri prenosu.
Zdaj pa nafilaj 100kWh baterijo pri Tesli...
Bodo take motnje, da new bo v okolici delalo popolnoma nič, pa še škodljivo bo za zdravje, ker bo cel kup EM sevanja.
Zdaj pa nafilaj 100kWh baterijo pri Tesli...
Bodo take motnje, da new bo v okolici delalo popolnoma nič, pa še škodljivo bo za zdravje, ker bo cel kup EM sevanja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pithlit ::
Super, brezžično v parking, kjer polnenje izgubi vsaj 50% pri prenosu.
Zdaj pa nafilaj 100kWh baterijo pri Tesli...
Bodo take motnje, da new bo v okolici delalo popolnoma nič, pa še škodljivo bo za zdravje, ker bo cel kup EM sevanja.
Life is as complicated as we make it...
J.McLane ::
Boštjan aka inženirček aka multinick propagandist vedno linka neke podatke, kako je diesel škodljiv za zdravje itd. A razviti svet je 20 let nazaj forsiral diesel v vozilih. Nižje trošarine na diesel. Pravilnike od Le mans dirke so spremenili, da so diesli zmagali. Danes pa nas prepričujejo (EU), da je diesel (bolj kot bencin) škodljiv. Kako naj verjamemo, da so se pred 20 leti zmotili ter da danes se ne motijo? V 90% sveta se uporabljajo 40+ let stari tovornjaki ...
Poleg tega, kako naj verjamemo, da je fanj, da preidemo na električna vozila zaradi okolja in zdravja in ne zato, ker bi se EU rada znebila odvisnosti od kozejebje nafte?
Zdej ti lahko dam še naslednjo kost za glodat: "Forever chemicals"
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
AllStarc ::
Zaenkrat so največji krivci za globalno segrevanje proizvajalci elektrike. Največ je proizvajajo z kurjenjem premoga in plina. Zakaj potem silimo v električne avte?
Aha, ker to vsi počnejo in je in.FOMO? Ovce?
Aha, ker to vsi počnejo in je in.FOMO? Ovce?
sometimes what you want and what you get,
are two very different things
are two very different things
ChatGPT ::
BT52 ::
Pithlit ::
Pa tudi presenečen bi bil koliko lahk z tremi javnimi polnilnicami EVjev napolniš, saj veš tisto o povprečnih kilometrih pa to.
Ja seveda, zdaj bomo meli polnilnice in bom moral bit ob avtu da na vrsto pridem lol
Ni problema prinesem T razdelilec. Si lahko delima hahah
Glede na to da se za polnjenje čez noč ne rabi 350kw polnilnic... Pa avti ki to podpirajo tudi niso ravno za vsakim vogalom. Ja. Pri "blokovskih" polnilnicah lahko komot 'omejiš' na tistih '11kw'. Bodo zjutraj vsi polni. Razen raznih 'mostrumov' s 100kwh+ baterijo (če si to lahko privoščiš pa ni hudič da si ne moreš privoščit lastne garaže s polnilnico po tvoji želji).
Ja, nalašč mal pretiravam s ciframi.
Lahko se pa 'blokovci' skupaj vsedejo in nabavijo neke vrste polnilni otok (tako kot imamo ekološke) pa tam postavijo 20*11kw polnilnic. Ni treba da ima vsak parking svojo, sam pač a mal daljši kabel se rabi. Da se marsikaj. Sam Mato rad joka na vsakem koraku ker mu nekdo hoče hlape vzet pa se ga ne bo več mogel zadevat (ja, zajebancija).
Jaz nimam svoje garaže in dedicated parkinga. Še manj kot leto nazaj sem furala podobno mantro: 'nimam opcije filat'... Guess what, sem pogruntala da se motim glede tega. Mal sem živela v preteklosti. In ja, še kar sem na temu da mogoče pa električar ni zame, ker ne zmore poti od doma do lj pa nazaj brez ga priklopit. Sam po drugi strani pa znam racionalno razmišljat in vem da je to basically non-issue - tko al tko se vedno ustavim za 5-10min na tej poti (pa v lj avto ponavadi stoji kako urico).
Včasih je pač mogoče pametno nehat vztrajat na stališčih ki se že par let majejo (vedno bolj) pa presedla na stališča ki se že par let majejo (vedno manj). Kdaj je ta trenutek mora pa vsak sam pogruntat. Za duševno zdravje je pa bolje da to vsak sam pogrunta preden ga drugi prisilijo.
Life is as complicated as we make it...
BigWhale ::
Jaz ze stiri leta polnim s 3kW in se ne spomnim a je bilo vec kot trikrat, ko sem razmisljal "joj fajn bi blo imet 11kW!" Zdaj sicer imam 11kW trifazno polnilnico, ampak Leaf bo ostal Leaf :>
Gregor P ::
Eni se pa s temi vprašanji sploh ne ukvarjamo, ker za nas sploh ne obstajajo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
Eni se pa s temi vprašanji sploh ne ukvarjamo, ker za nas sploh ne obstajajo
Daj razlozi kaj si zelel povedati s svojo cinicno pripombo, ki se ti zdi tako kul? Kaj tocno si prispeval k debati, kak je added value tvoje pripombe.
Ker jaz ti Lahko nastejem enih 20 vprasanj, s katerimi se lastniki ICE avtomobilov ukvarjajo bistveno dalj casa kot se lastniki EVjev s tem kako polnilnico si bo kdo kupil za doma, pa se zarad teh vprasanj nihce ne dela smartassy.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
kow ::
hruske ::
Zaenkrat so največji krivci za globalno segrevanje proizvajalci elektrike. Največ je proizvajajo z kurjenjem premoga in plina. Zakaj potem silimo v električne avte?
Aha, ker to vsi počnejo in je in.FOMO? Ovce?
Pri nas danes večino emisij naredimo z dizlom - več kot s premogom.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Gregor P ::
Eni se pa s temi vprašanji sploh ne ukvarjamo, ker za nas sploh ne obstajajo
Daj razlozi kaj si zelel povedati s svojo cinicno pripombo, ki se ti zdi tako kul? Kaj tocno si prispeval k debati, kak je added value tvoje pripombe.
Ker jaz ti Lahko nastejem enih 20 vprasanj, s katerimi se lastniki ICE avtomobilov ukvarjajo bistveno dalj casa kot se lastniki EVjev s tem kako polnilnico si bo kdo kupil za doma, pa se zarad teh vprasanj nihce ne dela smartassy.
To bi pa res rad slišal, s čim se bistveno dlje ukvarja nek lastnik nove hibridne Toyote? Zagotovo ne rabi izgubljati niti sekunde glede tega, kako bo napolnil gorivo 1x mesečno v svoje vozilo, kaj šele o tem, kaj bi moral montirati doma, pa kakšne varovalke ima, pa koliko prenese njegovo električno omrežje, pa koliko električnih naprav ima doma itd.
V mojem primeru se nanašam sicer na to, da če vozila sploh nimaš - kar je tudi okolju najbolj prijazno (!) - potem vseh teh težav nimaš sploh.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
deco16 ::
Vsak drugi ponedeljek gleda poročila in hiti na pumpo dofilat da bo prihranil 2€. Medtem se na medmrežju buni kolk so dragi servisi toyote sam pač za japonca je potrebno plačat. Buni se tudi kako so dragi kosi če jih kupi v lastni režiji. Seveda to da mu bo čez kakih 10-15 let crknila hibridna baterija se ne sekira, niti ne to da če crkne je brez menjave avto samo še za na odpad, saj je baterija tudi način kako avto zalaufa. Ampak toyote so načeloma še kul, razen električne, te so katastrofa.
Senior Dev ::
Kdaj bo začel Amazon (https://amazon.de) prodajat električne avte preko spleta?
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin
b3D_950 ::
Točno tako. Utakneš in čakaš.
Samo, kdo bo pa dal +30k za avto z 200km dometa... Sm ne mi zdej z nekimi twginoti in daciami...
Samo, kdo bo pa dal +30k za avto z 200km dometa... Sm ne mi zdej z nekimi twginoti in daciami...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
a_borlak ::
Eh, dobiš Zoe za 13,5k pri nas oz. 20k z baterijo, če se shendlaš še kakšnega jurja manj in imaš avto z 300km dosega bp.
J.McLane ::
Zoe in 300 km dometa? Morda z več zaporednih jacanj po mestu, če pa misliš potovanje v enem šusu, pa ca. 250 km, pozimi pa 200 km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
BigWhale ::
a_borlak ::
Zoe in 300 km dometa? Morda z več zaporednih jacanj po mestu, če pa misliš potovanje v enem šusu, pa ca. 250 km, pozimi pa 200 km.
Ti starega gledaš, poglej na avto.net, imaš R110 od 13,5k dalje. https://ev-database.org/car/1164/Renaul...
In kot sem rekel 300km dometa v povprečju.
ChatGPT ::
Koliko dometa pa dejansko potrebujete dnevno?
Jaz sem v četrtek šel na testno vožnjo s Teslo 3. Nekaj dni mi ni dalo spati, danes sem pa kar oddal naročilo :D
Jaz sem v četrtek šel na testno vožnjo s Teslo 3. Nekaj dni mi ni dalo spati, danes sem pa kar oddal naročilo :D
BigWhale ::
Meni verjetno 80% casa zadostuje 100km na dan. S 150km pridem najbrz na 90%. Vsake tolk casa pa rabim 250km dnevno in takrat moram mal planirat. Ne ful, mal pa. Glih tolk, da je tecno.
a_borlak ::
Jaz razmišljam, da mi 300km zadošča za 90%, za preostalih 10% je potrebno planirat. Mi zadošča tudi 200km, tako ali tako se moraš kje ustavit in ta čas dopolniš.
LeQuack ::
Torej zdaj ko je Cupra Born zunaj, a ima smisel sploh kak druge električen avto nabavit glede na to da so vsi dražji in/ali grdi?
Sicer pa:
Na javne polnilnice le v sili
Primerjava kaže, da je v primeru polnjenja na polnilnicah z močjo nad 50 kilovatov pri vseh ponudnikih razen Tesle, vožnja dražja kot pri bencinskem ali dizelskem avtomobilu. Če polnite z močjo do 50 kilovatov je vožnja primerljivo draga kot z bencinskim avtomobilov, vendar še vedno dražja kot z dizelskim avtomobilom. Počasno polnjenje z enosmernim tokom (AC), kar pomeni z močjo do 22 kilovatov, je v večini primerov cenejše tudi od vožnje z dizelskim avtomobilom.
https://si.bloombergadria.com/ostalo/av...
Sicer pa:
Na javne polnilnice le v sili
Primerjava kaže, da je v primeru polnjenja na polnilnicah z močjo nad 50 kilovatov pri vseh ponudnikih razen Tesle, vožnja dražja kot pri bencinskem ali dizelskem avtomobilu. Če polnite z močjo do 50 kilovatov je vožnja primerljivo draga kot z bencinskim avtomobilov, vendar še vedno dražja kot z dizelskim avtomobilom. Počasno polnjenje z enosmernim tokom (AC), kar pomeni z močjo do 22 kilovatov, je v večini primerov cenejše tudi od vožnje z dizelskim avtomobilom.
https://si.bloombergadria.com/ostalo/av...
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
mailer ::
A vam je kdo povedal koliko stane set gum za Teslo 3/S?
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
a_borlak ::
ChatGPT ::
hojnikb ::
Eh, dobiš Zoe za 13,5k pri nas oz. 20k z baterijo, če se shendlaš še kakšnega jurja manj in imaš avto z 300km dosega bp.
dat za zoe 20k je retatdiranost prve klase, ko dobis leto starga mg4 z odbito subvencijo za tok...
Torej zdaj ko je Cupra Born zunaj, a ima smisel sploh kak druge električen avto nabavit glede na to da so vsi dražji in/ali grdi?
Sicer pa:
Na javne polnilnice le v sili
Primerjava kaže, da je v primeru polnjenja na polnilnicah z močjo nad 50 kilovatov pri vseh ponudnikih razen Tesle, vožnja dražja kot pri bencinskem ali dizelskem avtomobilu. Če polnite z močjo do 50 kilovatov je vožnja primerljivo draga kot z bencinskim avtomobilov, vendar še vedno dražja kot z dizelskim avtomobilom. Počasno polnjenje z enosmernim tokom (AC), kar pomeni z močjo do 22 kilovatov, je v večini primerov cenejše tudi od vožnje z dizelskim avtomobilom.
https://si.bloombergadria.com/ostalo/av...
ja, praktično nov mg4 standard za 23k minus 3 jurje subvencije. Res mas mal manjsi doseg kot cupra, ampak za skor 9 jurjov manj bistveno bolsi value for money.
Sj dostavljen na dom bo mal več k 20 jurjov, sam tut cupra nebo 28,5k na dom...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
LeQuack ::
Ne vem a ni bilo že večkrat omenjeno da ima MG4 nek beta software in da nič ne dela?
Quack !
hojnikb ::
za razliko od borna, ki celo ma basic stvari v standardni razlicici, kot je recimo radarski tempomat..
#brezpodpisa
a_borlak ::
Res je, dobiš MG4 za 24k in navzgor v Nemčiji, kar te pride vsaj 21k v Slovenijo z enako veliko baterijo, kot Zoe, brez toplotne črpalke, ki jo Zoe ima in z enofaznim polnenjem. Skratka, slabše, pa še z uvozom se matraš. Pa mislim da radarski tempomat tudi tu pride s srednjo opremo, ne pri teh za 24k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: a_borlak ()
Sparkxl ::
Dajte mi nekaj razložit, ker enostavno ne razumem. V vsakem drugem postu verniki šilate tega MG4 kot suho zlato, za neverjetno fantastičnih 25k. Pa vam je drugače jasno da tu hajpate eno posrano kitajsko jajco, nezanesljivo, slaba izdelava in slabimi poprodanimi storitvami? Torej pod črto...šrot.
Zakaj noben tega ne šila pri tapravih avtih, torej benz in dizl? Noben pri zdravi pameti še ni rekel...ja jaz pa bi ti priporočal MGja.
Kdo od vas je to pripravljen kupit? Torej ne da ga da drugim tiščite, ampak sami kupite? Seveda noben.
To samo kaže na to v kakem globokem dreku je EV trg, ker vse ostalo se že giblje nad 30k, da je vsaj približno uporabno.
Sem pa imel nedolgo nazaj čast vozit vrhunec nemško češkega EV razvoja - enyaq 80. O avtu nisem vedel popolnoma nič, razen seveda da je neuporaben EV.
Avto sam po sebi kar všečen, dobro izdelan, prostoren... tu ni pripomb. In gremo na AC, pot dolga ca 200km. Po AC sem ga vozil tako kot se tak avto vozi in cesta omogoča...med 120 in 150kmh, včasih mogoče malo preko.
Za EVje poslušamo kako je to brutalno poskočno, instantna moč, zvezno pospeševanje bla bla bla....no ta 2+t kanta se je ob pohojenem gasu premikala nič od tega. Totalno neimpresivno pospeševanje. Edino kar je bilo impresivno pri tem pospeševanju je bil padec dosega. Ta se je začel drastično nižati. Pod črto, do 300km s polno baterijo nebi prišel.
In grem potem googlat....ta kanta rabi do 100km/h 8.6s, kar zmore vsak passat dizl. In vsak passat dizl s tako vožnjo naredil 900 km. Če hočem s to kanto naredit 900km, ga moram 2x vmes polnit. In potem vrhunec...ta neuporabna kanta stane ca. 55k €...pa ne me yebat no. Ta avto je uporaben samo v UTK stilu, za malo okrog hiše, interšpar, šola, do tašče mogoče...konec.
Po vsem tem mi je takoj postalo jasno zakaj švabske fabrike stojijo, ker izven verskih fanatikov in prisile, da to firme kupujejo, tega noben pri zdravi pameti ne bo kupil.
Zakaj noben tega ne šila pri tapravih avtih, torej benz in dizl? Noben pri zdravi pameti še ni rekel...ja jaz pa bi ti priporočal MGja.
Kdo od vas je to pripravljen kupit? Torej ne da ga da drugim tiščite, ampak sami kupite? Seveda noben.
To samo kaže na to v kakem globokem dreku je EV trg, ker vse ostalo se že giblje nad 30k, da je vsaj približno uporabno.
Sem pa imel nedolgo nazaj čast vozit vrhunec nemško češkega EV razvoja - enyaq 80. O avtu nisem vedel popolnoma nič, razen seveda da je neuporaben EV.
Avto sam po sebi kar všečen, dobro izdelan, prostoren... tu ni pripomb. In gremo na AC, pot dolga ca 200km. Po AC sem ga vozil tako kot se tak avto vozi in cesta omogoča...med 120 in 150kmh, včasih mogoče malo preko.
Za EVje poslušamo kako je to brutalno poskočno, instantna moč, zvezno pospeševanje bla bla bla....no ta 2+t kanta se je ob pohojenem gasu premikala nič od tega. Totalno neimpresivno pospeševanje. Edino kar je bilo impresivno pri tem pospeševanju je bil padec dosega. Ta se je začel drastično nižati. Pod črto, do 300km s polno baterijo nebi prišel.
In grem potem googlat....ta kanta rabi do 100km/h 8.6s, kar zmore vsak passat dizl. In vsak passat dizl s tako vožnjo naredil 900 km. Če hočem s to kanto naredit 900km, ga moram 2x vmes polnit. In potem vrhunec...ta neuporabna kanta stane ca. 55k €...pa ne me yebat no. Ta avto je uporaben samo v UTK stilu, za malo okrog hiše, interšpar, šola, do tašče mogoče...konec.
Po vsem tem mi je takoj postalo jasno zakaj švabske fabrike stojijo, ker izven verskih fanatikov in prisile, da to firme kupujejo, tega noben pri zdravi pameti ne bo kupil.
deco16 ::
Veš kaj je problem, ker je pri VW koncernu enako če ne še slabši. Pa MG4 nikol nebi mel ampak po e-Golfu so ga začeli fajn biksat. Slab SW, prazne 12v baterije, par dni v delavnici za SW pododobitev, funkcije še vedno ne delujoče, pod črto šrot.
Švabske fabrike stojijo ker majo še slabši produkte kot kitajci kar je žalostno, pa tudi MG4 ma probleme z gas pedalom da je nevarno.
Skratka pred nakupom se pozanimaš, če si prej bil zaljubljen v znamko moraš to pozabit ker ni nujno da znamka zna delat EVje ali pa ji ni v interes.
Dal sem 24k za rabljenega mam 400km+ realnega dometa, pospešek kante je 6.9 do 100km. Na dan delam par km, ko se pa odpravim je pa 350-370.
Borna ne priporočam, zarad tega kar sem napisal zgoraj. U bistvu se najbolj splača rabljenega iz tujine in še 3k subvencije pokasirat. Seveda se je treba pozanimat kaj je uredu. Žal je tako.
Švabske fabrike stojijo ker majo še slabši produkte kot kitajci kar je žalostno, pa tudi MG4 ma probleme z gas pedalom da je nevarno.
Skratka pred nakupom se pozanimaš, če si prej bil zaljubljen v znamko moraš to pozabit ker ni nujno da znamka zna delat EVje ali pa ji ni v interes.
Dal sem 24k za rabljenega mam 400km+ realnega dometa, pospešek kante je 6.9 do 100km. Na dan delam par km, ko se pa odpravim je pa 350-370.
Borna ne priporočam, zarad tega kar sem napisal zgoraj. U bistvu se najbolj splača rabljenega iz tujine in še 3k subvencije pokasirat. Seveda se je treba pozanimat kaj je uredu. Žal je tako.
Gregor P ::
Če res hočeš imeti EV že danes, moraš pač sprejeti kup kompromisov; vključno z nadležnim vsakodnevnim polnjenjem. Morda bo leta 2035 že bolje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
deco16 ::
Nazadnje sem ga polnil 18 novembra, dosega mam preko 300 na inštrumentah pa nisem ga polnil sploh do fula. kaj pa ostali EV lastniki, kdaj ste nazadnje polnili? Da vidimo mal realno sliko. Tevi ICE lastniki dostikrat povedo marsikaj a pojma nimajo.
Kolk km narediš na dan Gregor P? da bi rabil vsak dan polnit? Torej si vsake 2 dni na pumpi?
Kolk km narediš na dan Gregor P? da bi rabil vsak dan polnit? Torej si vsake 2 dni na pumpi?
Gregor P ::
Si dejansko predstavljaš, da bi moral biti z avtom vsak dan na pumpi
(razen seveda, če nisi poklicni voznik, ali kaj podobnega)
(razen seveda, če nisi poklicni voznik, ali kaj podobnega)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
a_borlak ::
Mojega polnim ponavadi do 80%, poleti vsak drug dan, bi šlo tudi na 3 dni, če bi ga napolnil na 100%, dnevno 80-100km, pozimi ga dam vsak dan na polnenje, da me zjutraj pričaka lepo topel in brez ledu na steklih.
Resno, kje je drama, da daš avto po končani vožnji doma na polnilec in se polni čez noč?
Resno, kje je drama, da daš avto po končani vožnji doma na polnilec in se polni čez noč?
Pithlit ::
Če res hočeš imeti EV že danes, moraš pač sprejeti kup kompromisov; vključno z nadležnim vsakodnevnim polnjenjem. Morda bo leta 2035 že bolje.
Vsakodnevnim polnjenjem? Si ti normalen? Sami lastniki ti tukaj že en kup strani razlagajo da polnijo enkrat tedensko (ali pa še to ne).
Vsak dan na pumpi? A to da se ev polni doma ti primerjaš z vsak dan na pumpi? Resno? A telefon tud vsak dan tankaš na pumpi? Al si se mogoče navadil da to počneš doma in temu posvečaš točno nič pozornosti (ker taka je realnost polnjenja ev doma)?
Zmeraj bolj usekane argumente vlačite na plano. Še Mato je sprejel 'si predstavljate enkrat na teden na pumpi'.
Life is as complicated as we make it...
deco16 ::
Pithlit ::
Mojega polnim ponavadi do 80%, poleti vsak drug dan, bi šlo tudi na 3 dni, če bi ga napolnil na 100%, dnevno 80-100km, pozimi ga dam vsak dan na polnenje, da me zjutraj pričaka lepo topel in brez ledu na steklih.
Resno, kje je drama, da daš avto po končani vožnji doma na polnilec in se polni čez noč?
Ma drama je ista kot s telefoni 30 let nazaj. Al pa s pametnimi urami (pa kdo bo to vsak dan filal) še kar. Ali ipak...
Life is as complicated as we make it...
Gregor P ::
Drama s telefoni je v resnici še sedaj, le da smo se jo morali "nasilno" privaditi. Če bi sam lahko izbiral, bi seveda rajši imel napravo, ki jo polnim kvečjemu enkrat tedensko.
Seveda ne, le da sem to v tej in ostalih temah že tolikokrat zapisal, da se nima smisla ponavljati - pa tudi ne bi bilo skladno s pravili foruma.Si dejansko predstavljaš, da bi moral biti z avtom vsak dan na pumpi
(razen seveda, če nisi poklicni voznik, ali kaj podobnega)
Nisi mi odgovoril, koliko km na dan narediš ponavadi? Ali se namerno izmikaš....
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
deco16 ::
Še vedno nisi odgovoril, sej se lahko zlažeš forum vse prenese. Pa tudi ponoviš lahko. Nevem zakaj se izmikaš. Kaj misliš da bom zdej po vseh shitpostih iskal kje si to omenil.
Sej ni noben problem če si cele dneve na cesti.
Sej ni noben problem če si cele dneve na cesti.
Gregor P ::
Da, od uporabnika foruma se dejansko pričakuje, da bo šel brati forum in iskati relevantne informacije, še posebej v primerih ko nekoga obtožuje nečesa
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Pithlit ::
Da, od uporabnika foruma se dejansko pričakuje, da bo šel brati forum in iskati relevantne informacije, še posebej v primerih ko nekoga obtožuje nečesa
30kkm letno zadnjih 6 let.
Tebi je težko napisat ko te nekdo prosi? A tudi zavarovalnici rečeš "sej sem vam že pred enim letom povedal!"?
Life is as complicated as we make it...
deco16 ::
Važno je da napišeš da je kompromis da moraš vsak dan polnit, ne napišeš pa kolk km delaš na dan. Torej kompromisa ni?
Eni tudi polnijo telefon vsak dan, nekateri celo večkrat na dan, eni pa enkrat na teden ali pa na par dni. Torej razlika je kolikor stvar uporabljaš. In ravno to sem hotel da poveš kak uporabnik si. To kot da bi napisal ker kompromis so ti telefoni vsak dan na polnilcu, kar pač ni res in je odvisno od uporabnika.
Pa jaz nobenga ne obtožujem ničesar, napisal tsi trditev jo posplošil dokazov pa nisi priložil. Zarad mene je vseeno če napišeš al ne, že to da se izgovarjaš pove to da tvoja trditev ne drži.
Eni tudi polnijo telefon vsak dan, nekateri celo večkrat na dan, eni pa enkrat na teden ali pa na par dni. Torej razlika je kolikor stvar uporabljaš. In ravno to sem hotel da poveš kak uporabnik si. To kot da bi napisal ker kompromis so ti telefoni vsak dan na polnilcu, kar pač ni res in je odvisno od uporabnika.
Pa jaz nobenga ne obtožujem ničesar, napisal tsi trditev jo posplošil dokazov pa nisi priložil. Zarad mene je vseeno če napišeš al ne, že to da se izgovarjaš pove to da tvoja trditev ne drži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
a_borlak ::
Kajpavem, pri meni je dejstvo, da se vozim za slaba 2€/100km kar dober argument, da sem takrat nabavil nov avto, za katerega nisem rabil dati obeh ledvic. Letno cca 30kkm, samo tu cca 1800€ razlike za gorivo, pa še cca 200, pri servisih, 100 pri cestnini ... BTW, jaz nikogar ne silim, da kupi EV, pač odločitev posameznika, če nimaš možnosti, pač nimaš, stvar rešena, ne razmišljaš v tej smeri. In to, da moram vsakih par dni vtakniti zvečer ročko v avto in jo zjutraj izklopiti mi vzame ravno 15 sekund več kot prej, ko sem samo zaklenil avto.
Pithlit ::
Kajpavem, pri meni je dejstvo, da se vozim za slaba 2€/100km kar dober argument, da sem takrat nabavil nov avto, za katerega nisem rabil dati obeh ledvic. Letno cca 30kkm, samo tu cca 1800€ razlike za gorivo, pa še cca 200, pri servisih, 100 pri cestnini ... BTW, jaz nikogar ne silim, da kupi EV, pač odločitev posameznika, če nimaš možnosti, pač nimaš, stvar rešena, ne razmišljaš v tej smeri. In to, da moram vsakih par dni vtakniti zvečer ročko v avto in jo zjutraj izklopiti mi vzame ravno 15 sekund več kot prej, ko sem samo zaklenil avto.
Ja pa ziher najmanj ene 15 minut manj na mesec kot prej ko si 2x mesečno na pumpi stal.
Life is as complicated as we make it...