» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1093 / 1201
»»

Utk ::

Tudi za tolk ne bo šel, vprašanje pa kolk resno ga misli toyota sploh prodajat.

Gregor P ::

Ti imajo 2.0 motor ne; več kot 35k ne bi dal za ta avto z vso opremo. Če je pa 1.8 motor, pa največ 30k s polno opremo. Ampak fino, da cene padajo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Tu se lepo vidi kako zgrešen je cel koncept plugin hibrida. Nazadnje ni konkurenčen niti navadnemu hibridu niti pravemu EV. 2-3 jurje več proti navadnemu hibridu, za tolk ga bi vzel takoj, 10 jurjev več, dont think so. Itak smo pa potem že v rangu tesle in ioniqa5, ki so vseeno nekaj drugega.

mehatronik12 ::

Kam gre vse ta EV fanatizem!?
"Torej realno 400 km na cikel x 1500 ciklov = 600.000 km, po tem času ima baterija še 80 % kapacitete."

Realno je po 600k km baterija na 80%!!!????? ==> To si še Elon ne upa trdit ;)

Res me zanima če bo cena za novega Citroena e-C3 (44kWh) res "samo" 23300€-6500€=16800€

Za mestno vožnjo je verjetno čist ok (kot drugi avto), je pa vprašanje kdaj dobiš teh 3800€ nazaj glede na to , da je benzinar 13k....
Ne da se mi računat ampak recimo da narediš nevem 8k km na leto, znese čist na oko 600€ na leto za bencin ==> torej enih 6 let recimo, po mojem ravno na meji če se splača ali ne....

Ob predpostavki, da ukinejo subvencije pa res nevem kdo bo dal 23300€ za citroena C3!!!???

kow ::

Saj ne stane 13k, to si potegnil iz riti. Na prvi strani ti pise "s financiranjem".

Poleg tega je kvaliteta mestne voznje EV in tega jajcka neprimerljiva. Ce je ta 15k, bi moral biti BEV nekje 20-22k, pa je ze konkurencen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mehatronik12 ::

V google sem napisal cena C3, res pa da nisem gledal pogojev, opreme, itd....
Isto sem naredil za Citroen E-C3, in podal prvo ceno ki mi jo vrgel Google....


Verjetno oba na koncu prideta več z nekaj opreme, ampak nevem če je to bistveno, ali!?
Kako veš kakšna je kvaliteta vožnje, si se že peljal z obema ??

Saj kot sem napisal za ceno 17k€ je pomoje marsikomu že opcija, močno se bojim pa da končna cena ne bo 17k€.
==> Glede na dosedanje izkušnje pač so cene na koncu kr dosti višje kot se pol leta prej reklamira....

deco16 ::

Lej e-Up z "taveliko baterijo" je bil na koncu 13k z subvencijo, prodajal se je preveč pa so ga ukinili :)

hojnikb ::

deco16 je izjavil:

Lej e-Up z "taveliko baterijo" je bil na koncu 13k z subvencijo, prodajal se je preveč pa so ga ukinili :)

Nič se ni prodajal preveč. eup! je bil prodan v točno določenih številkah, ravno toliko, da so flotni co2 zmanjšal. Zato ga pa nisi mogu dobit, ker jih je blo like 50 za celo slovenijo.
#brezpodpisa

kow ::

mehatronik12 je izjavil:

V google sem napisal cena C3, res pa da nisem gledal pogojev, opreme, itd....
Isto sem naredil za Citroen E-C3, in podal prvo ceno ki mi jo vrgel Google....


Verjetno oba na koncu prideta več z nekaj opreme, ampak nevem če je to bistveno, ali!?
Kako veš kakšna je kvaliteta vožnje, si se že peljal z obema ??

Saj kot sem napisal za ceno 17k€ je pomoje marsikomu že opcija, močno se bojim pa da končna cena ne bo 17k€.
==> Glede na dosedanje izkušnje pač so cene na koncu kr dosti višje kot se pol leta prej reklamira....


Rocni menjalnik, sklopka ipd. je pac neprimerljivo z voznjo na en pedal. Glede cene, seveda je bistveno... Ne mores primerjati avto z zastarelo tehnologijo v eni mozni barvi, kjer je poanta da ima najnizjo izklicno ceno, z novim elektricnim avtom. Cez 10 let bos imel na trgu tudi zastarele elektricne avtomobile, kjer je proizvodnja, razvoj, dobavitelji ze zdavnaj amortizirana ter ti ga bodo prodali za par tisocakov manj.

MrStein ::

kow je izjavil:


Rocni menjalnik, sklopka ipd. je pac neprimerljivo z voznjo na en pedal.

Seveda.
Pa kljub temu folk to kupuje namesto avtomatikov. Že desetletja. Očitno to ni tak odločilen faktor.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

deco16 ::

Avtomatik pri ICEjih, menjava olja, večji problemi, pogovorno v gostilni še višja poraba. To je razlog zakaj folk kupuje ročne.

Tisti ki pa mislijo da se avtomatik v ICE vozi podobno kot v EV je pač izkušnja čist drugačna, predvsem zarad regena.

Gregor P ::

Morda paše v temo:

Renault naj bi v Sloveniji izdeloval novo linijo električnih vozil ampere
Francoski proizvajalec avtomobilov Renault naj bi v Sloveniji proizvajal novo velikopotezno linijo električnih vozil ampere, ki bo delovala kot samostojna enota. Cilj je postati vodilni igralec na tem področju in leta 2031 izdelati milijon vozil letno...
... Za prihodnje leto so napovedali prihod elektrificiranega modela scenic in R5, leta 2025 pa še R4 (katrca).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

LuiIII ::

Kolega je ravno kupil rabljeno Teslo m3 s tisoč kilometri in pravi, da ga je zavarovanje prišlo 1500EUR. Je možno, da so šla zavarovanja za EV toliko gor v zadnjem času?

Mato989 ::

LuiIII je izjavil:

Kolega je ravno kupil rabljeno Teslo m3 s tisoč kilometri in pravi, da ga je zavarovanje prišlo 1500EUR. Je možno, da so šla zavarovanja za EV toliko gor v zadnjem času?


Nemogoče... če pa tu specialci pravijo da je cheap, ker ne dojamejo da so zavarovanja šla v zadnjem letu in pol 2x gor, prvo za 15% zdaj pa še za cca 20-25%
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

J.McLane ::

A zavarovanja za ostale stvari pa niso šla gor?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mato989 ::

J.McLane je izjavil:

A zavarovanja za ostale stvari pa niso šla gor?



Seveda so, samo flet ipd. so običajno cifre nižje zato procenti v absolutnem znesku manj bolijo =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

ChatGPT ::

LuiIII je izjavil:

Kolega je ravno kupil rabljeno Teslo m3 s tisoč kilometri in pravi, da ga je zavarovanje prišlo 1500EUR. Je možno, da so šla zavarovanja za EV toliko gor v zadnjem času?


Zavarovanja gredo gor vsako leto zadnjih nekaj let, letos so sla obcutno.
Jaz sem agenta vprašal za ponudbo za novo Teslo 3 long range in mi je naračunal 1200€ obvezno in full kasko. Pri kasku se je potrebno zavedati, da se cena odmeri glede na vrednost novega vozila. Tudi, če kupiš ICE v taki vrednosti, te bo zavarovanje prišlo enako.

deco16 ::

Itak da so šla zavarovanja gor, spet odvisno kaj plačaš je pol razlika večja. Nevem kdo je govoril da je cheap glede zavarovanja. Če vzameš samo AO je enako cheap kot kaj drugega na ICE, ravno tako če kupiš ICE z enakim MPC.

Zato pa ta fora z popusti ne pije več vode ker pol avto preplačaš pa z zavarovanjem, še posebi če si prisiljen vzet kasko.

Še vedno ne spremeni dejstva da z vsakim km plačaš več ko se voziš z ICE kot EV.

kow ::

In October, China's LFP production was 126,990 mt, down 0.4% MoM and up 3% YoY. Production for Jan-Oct soared 39.5% YoY. Domestic LFP production is expected to be 114,500 mt in November 2023, down 10% MoM and up 4.3% YoY.

Nora rast proizvodnje LFP baterij na kitajskem se (zacasno) umirja. Trg se je obrnil in proizvajalci bodo dobili boljse cene.

kow ::

Problem Tesle je, da do 2026 ne bo rasla z novimi modeli, razen Cybertrucka (pa se to je trg ZDA). Prodajo Y bo verjetno lahko se malo povecala, za Model 3 pa dvomim. Morda bodo naredili tudi tisti Roadster 2? Da drzijo hype. Ugibam, sicer.

Ker so sprozili cenovno vojno, so verjetno porusili ekonomsko racunico za marsikateri elektricni avto ostalih proizvajalcev. Ker noben priseben ne bo kupil ID3 za trenutne denarje, ce stane trojka 40k.

Vceraj so recimo prisli financni rezultati za XPENG (Q3). Pokurili so dodatne pol milijarde dolarjev (v enem cetrtletju). So sicer zmanjsali relativno izgubo, ker jim prodaja raste in imajo 5 milijard na racunu (dokapitalizacije).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Sc0ut ::

Pa saj prav da ostale strezni. Pa ne samo proizvajalce, tudi zakonodajalce treba streznit. Nekaj je uzakonit merilec za monoksid, nekaj drugega pa sub 30k avto...
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

kow ::

Trenutno je popularno hejtati Muska - kar je kar komicno. Ker nam bo (pa BYD) zrihtal precej cenejse BEV. Mar kdo verjame, da bi sicer dobili Ampere ipd?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Sparkxl ::

Ne bo nam musk in kitajc zrihtal cenejše EVje, ampak naša denarnica. Prvi znaki so tu. Nismo prišli niti blizu faze masovne adopcije, pa že prodaja pada. Če pa nam ne bodo pa tudi nič hudega, svet v bistvu tega ne rabi.

kow ::

Sparkxl je izjavil:

Ne bo nam musk in kitajc zrihtal cenejše EVje, ampak naša denarnica. Prvi znaki so tu. Nismo prišli niti blizu faze masovne adopcije, pa že prodaja pada. Če pa nam ne bodo pa tudi nič hudega, svet v bistvu tega ne rabi.


Da lahko zadostijo nasim denarnicam, pomeni da morajo imeti dovolj veliko marzo za znizanje cen. Trenutno so vodilni Tesla, BYD, verjetno BMW. Ostali pa si znizanj cen ne morejo privosciti in bodo morali na trg priti z novimi modeli. Pri VW je to morda ID2, ID3 namrec z znizanji cene ne bo (dovolj) profitabilen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Sparkxl ::

Če je to res za ID3, kar mislim da je, so VW in njemu podobni v veliki riti

J.McLane ::

Padci znotraj rasti so nekaj normalnega, trenutno kaže da je supply chain zrastel do neke mere, to se bo sedaj pojavilo na trgu, malo stabiliziralo potem bomo pa videli kako bo to šlo v naslednjem koraku, ali spet gor (kot mislim jaz) ali pa bo šlo vse kaput in nazaj na nafto kot pravi Sparkxl.

Nekaj podobnega smo že imeli 2017-2018, cene litija gor x3, sledil je 50% crash in potem lani spet v nebo (x4) in letos spet 50% crash:
https://www.statista.com/statistics/606...

Trenutno so cene pri 20.000 USD na tono.

Naslednja občutna rast EV bo čez recimo 3 leta, do takrat bomo pa primorani poslušati Sparkxla kako je imel prav... Težki časi za naša ušesa :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Sparkxl ::

Zakaj točno bi bila ta rast čez 3 leta? Si na enakih metodah šloganja kot kow? Jaz nikjer ne pravim da bo šlo vse kaput, daleč od tega. Pravim samo da all in EV nikoli in nikdar. Imajo svoje mesto pod soncem, bo ena izmed opcij. Najkasneje najslednje leto odpade tudi forsiranje bruseljskega režima, ko bodo prestavili ICE ban za precej let

J.McLane ::

Zato ker industrija potrebuje svoj čas, da nekaj naredi na tehnologiji, ki je na voljo danes in demonstirano deluje. Tudi supply chain osnovnih materialov je bil lani do konca izrabljen in zato cene materialov v nebo, da pride do nove ponudbe ponudbe materialov je potrebno nekaj naredit na dnu supply chaina. Dokler te ponudbe materialov ni, ne moreš delat kapacitete, ker je nimaš iz česa narediti. Sedaj se kaže, da ponudba je ampak se čaka industrijo, da bo to znala ponucat.

Zato bo občutna rast spet čez ca. 3 leta, ko bo v proizvodnji nov val EVjev, na novih platformah.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

V 5-7 letih pricakujem mocno zmanjsanje stevila ICE modelov, da se bodo znizali stroski in povecala konkurencnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

deco16 ::

Še vedno raste delež prodanih nasproti ICE, vsak mesec.

Gregor P ::

In še vedno bi najbrž velika večina rajši kupila karkoli bolj sodobnega od ICE/MNZ/hibridov, a dejansko še vedno ni prave izbire. Morda leta 2035 bo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

deco16 ::

Ma večina trenutno niti ne, maš kar dosti haterjev:) Ja izgovori so različni, bom probal razvrstit:

-So predragi(ICE tudi), ampak če bi bili na entry price cenejš bi vsi izgovorji takoj izginili :)
-Premal dosega(dejansko problem za zelo malo ljudi ampak ker so tko navajeni)
-Ni karavana(premal prostora, spet odvisno od modela)
-Je treba vštekat(jap big problem)
-Niso lepi(Mato style)
-Ni brum brum(jap :))
-Ni kam vštekat(javna polnilnica 200m proč)


Torej kater izgovor boš danes izbral?

Sparkxl ::

Glej, za vas evangeliste so to izgovori, za 90% ostalih pa konkretni razlogi zakaj ne kupijo.

Bi pa se obesil na to:

-Ni kam vštekat(javna polnilnica 200m proč)

Daj prosim nehaj srat s takimi debilizmi. Prebivalstvo je pri nas raztreseno čez vse brege in doline. Kdo ima na 200m polnilnico, ki samo čaka na njega? Saj vem da ste eni zblazneli, ampak probajte vsaj za sekundo vklopiti tisto spužvo tam zgoraj, preden take stresate. Da niti ne omenim cene teh polnilnic...

In ne boš verjel, tema se ne deli tukaj na vas fanatike in hejterje, ampak je vmes ogromna sredina, ki tega enostavno noče.

RedDrake ::

deco16 je izjavil:

Ma večina trenutno niti ne, maš kar dosti haterjev:) Ja izgovori so različni, bom probal razvrstit:

-So predragi(ICE tudi), ampak če bi bili na entry price cenejš bi vsi izgovorji takoj izginili :)
-Premal dosega(dejansko problem za zelo malo ljudi ampak ker so tko navajeni)
-Ni karavana(premal prostora, spet odvisno od modela)
-Je treba vštekat(jap big problem)
-Niso lepi(Mato style)
-Ni brum brum(jap :))
-Ni kam vštekat(javna polnilnica 200m proč)


Torej kater izgovor boš danes izbral?

Mam flat, v centru LJ.
16 stanovanj, 14 lastniških garaž, od tega jih je mislim da 10 dobesedno preozkih za moderen avto (ajde kak dacia spring ali kaj podobnega bi še šlo notri), 6 parking mest pred blokom. Ostalo je parking na cesti. Javna polnilnica je cca 350m stran in ima 3 (TRI) polnilna mesta.
Povej kako si ti predstavljaš, da bi to izgledalo, če vsi zamenjajo vozila na EV. Jih bo polnil Božiček? Morda Dedek Mraz? Morda Starlink?

Pa še to, en dohtar v tem bloku, ki se je vozil na Jesenice na šiht je imel cca pol leta Teslo 3. Potem je pa zamenjal na Volvo SUV. Zih' zato, ker je EV najboljša stvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

pegasus ::

Sparkxl je izjavil:

-Ni kam vštekat(javna polnilnica 200m proč)

Daj prosim nehaj srat s takimi debilizmi.
Debilizem, res ... pač kupiš avto ki se polni na sonce, dovolj za vsakodnevne kuča-poso poti.

Kalibri ::

Dokler nas mora inženir prepričevati, da se nakup EV splača, do takrat ne bo imel smisla.
Ko bo nehal, takrat bo čas!
Inženir test.

pegasus je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

-Ni kam vštekat(javna polnilnica 200m proč)

Daj prosim nehaj srat s takimi debilizmi.
Debilizem, res ... pač kupiš avto ki se polni na sonce, dovolj za vsakodnevne kuča-poso poti.

Za vsak dan bo premalo;) Tisti m2 ti bo naredil par 100 Wh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

RedDrake ::

pegasus je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

-Ni kam vštekat(javna polnilnica 200m proč)

Daj prosim nehaj srat s takimi debilizmi.
Debilizem, res ... pač kupiš avto ki se polni na sonce, dovolj za vsakodnevne kuča-poso poti.

Če ti sonce januarja navrže dost, potem itak prideš tudi peš v 20 min na šiht.

deco16 je izjavil:

Ma večina trenutno niti ne, maš kar dosti haterjev:) Ja izgovori so različni, bom probal razvrstit:

-So predragi(ICE tudi), ampak če bi bili na entry price cenejš bi vsi izgovorji takoj izginili :)
-Premal dosega(dejansko problem za zelo malo ljudi ampak ker so tko navajeni)
-Ni karavana(premal prostora, spet odvisno od modela)
-Je treba vštekat(jap big problem)
-Niso lepi(Mato style)
-Ni brum brum(jap :))
-Ni kam vštekat(javna polnilnica 200m proč)


Torej kater izgovor boš danes izbral?

Pa mam še en izgovor.
Se preprosto ne splača.
Kot že velikokrat napisano, imam tri vozlila, "daily"-ja, kabrio in oldtimer.
Skupaj naredim cca 12kkm letno. Z "daily"-jem tam 8-9kkm letno.
Tudi če bi mel zastonj štrom se mi ne splača, kaj šele če ga plačujem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Pithlit ::

Sparkxl je izjavil:

Glej, za vas evangeliste so to izgovori, za 90% ostalih pa konkretni razlogi zakaj ne kupijo.

Bi pa se obesil na to:

-Ni kam vštekat(javna polnilnica 200m proč)

Daj prosim nehaj srat s takimi debilizmi. Prebivalstvo je pri nas raztreseno čez vse brege in doline. Kdo ima na 200m polnilnico, ki samo čaka na njega? Saj vem da ste eni zblazneli, ampak probajte vsaj za sekundo vklopiti tisto spužvo tam zgoraj, preden take stresate. Da niti ne omenim cene teh polnilnic...

In ne boš verjel, tema se ne deli tukaj na vas fanatike in hejterje, ampak je vmes ogromna sredina, ki tega enostavno noče.

Živim v vukojebini. Slabih jurja "duš". Do Ljubljane, recimo, 2 uri (če ni prometa...), raje 2,5ure. In imamo 6 javnih polnilnic (pa zna v kakšnem kampu stat še kakšna).

Ne vem kdo je tu blazen.
Life is as complicated as we make it...

Sparkxl ::

Na 200m imaš sredi vukojebine 6 polnilnic?

Pithlit ::

RedDrake je izjavil:

pegasus je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

-Ni kam vštekat(javna polnilnica 200m proč)

Daj prosim nehaj srat s takimi debilizmi.
Debilizem, res ... pač kupiš avto ki se polni na sonce, dovolj za vsakodnevne kuča-poso poti.

Če ti sonce januarja navrže dost, potem itak prideš tudi peš v 20 min na šiht.

deco16 je izjavil:

Ma večina trenutno niti ne, maš kar dosti haterjev:) Ja izgovori so različni, bom probal razvrstit:

-So predragi(ICE tudi), ampak če bi bili na entry price cenejš bi vsi izgovorji takoj izginili :)
-Premal dosega(dejansko problem za zelo malo ljudi ampak ker so tko navajeni)
-Ni karavana(premal prostora, spet odvisno od modela)
-Je treba vštekat(jap big problem)
-Niso lepi(Mato style)
-Ni brum brum(jap :))
-Ni kam vštekat(javna polnilnica 200m proč)


Torej kater izgovor boš danes izbral?

Pa mam še en izgovor.
Se preprosto ne splača.
Kot že velikokrat napisano, imam tri vozlila, "daily"-ja, kabrio in oldtimer.
Skupaj naredim cca 12kkm letno. Z "daily"-jem tam 8-9kkm letno.
Tudi če bi mel zastonj štrom se mi ne splača, kaj šele če ga plačujem.

Ne boš verjel. Vemo da se nekemu segmentu ljudi preprosto ne izplača. To nekako ne spada pod 'izgovor'.
Life is as complicated as we make it...

RedDrake ::

No saj, nekemu segmentu se ne splača, nekih 10-15% ljudi v blokih niti ne more imeti EV-ja, in potem ugotoviš, da je EV prava stvar za mogoče 50% trenutnih voznikov. Pa smo kvit.
In ja, Pithlit ima v okolici veliko polnilnic, ker živi v zgornjem Posočju, ki ga vsako poletje oblegajo bogati severnjaki. Ampak potem greš pa v kakšno drugo vukojebino na drugem koncu SLO, pa je zgodba čisto drugačna.

Pithlit ::

Sparkxl je izjavil:

Na 200m imaš sredi vukojebine 6 polnilnic?

Verjamem da si ti to prebral, ja. V resnici so 200m zračne linije od moje bajte. Kar lahko pomeni tudi ene pol kilometra razdalje med njimi. In ja.

V krogu 5km jih je ziher še več. Kolk so javne pa vprašanje, ker se ne ukvarjam z njimi (pač že una k v kampu stoji ni nujno da je kr javna).

RedDrake je izjavil:

In ja, Pithlit ima v okolici veliko polnilnic, ker živi v zgornjem Posočju, ki ga vsako poletje oblegajo bogati severnjaki.

Hec je v temu da jaz pavšalno odgovarjam nekomu ki postavlja pavšalne trditve. Lahko pa smo seveda tudi realni. Ampak pol je težko na eni strani razlagat kolk stvari ne delujejo (na drugi pa kolk delujejo).

Sam resnica je pa taka da so javne polnilnice vsaj tolk pogoste kot točilnice nafte. Nekje več, drugje manj.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Kalibri ::

6 jih ni v Postojni. Vidim 2 uporabni + 1 na zaprtem parkingu od Postojnske jame. Dobro, da EV-jev ni toliko.

Pithlit ::

Kalibri je izjavil:

6 jih ni v Postojni. Vidim 2 uporabni + 1 na zaprtem parkingu od Postojnske jame. Dobro, da EV-jev ni toliko.

https://notranjskoprimorske.si/2018/01/...
Pa une na Petrolu niti omenjene niso.
Life is as complicated as we make it...

Kalibri ::

Vštete. Ena je v centru, druga je na OMV poleg Mercator Centra. Morda je celo še kakšna skrita.
Pod črto: ni jih polno. Več je cevi na enem OMV-ju za ICE, ki se tudi ustrezno hitro obračajo.

Pithlit ::

Kalibri je izjavil:

Vštete. Ena je v centru, druga je na OMV poleg Mercator Centra. Morda je celo še kakšna skrita.
Pod črto: ni jih polno. Več je cevi na enem OMV-ju za ICE, ki se tudi ustrezno hitro obračajo.

Ni jih polno, jih je pa več kot 6. Že samo v članku je omenjenih več kot 6 polnilnih mest (omenja se še hotel), ne omenja se pa OMV (ki ima skoraj ziher najmanj 2) pa petrol (6kom).

Relativno gledano jih zna bit celo več kot je cevi na pumpah. Saj veš, delež ev vs ice.
Life is as complicated as we make it...

deco16 ::

Na vasi seveda so večinoma hiše in tukaj ne rabiš ravno javnih. V krajih kjer dejansko stoji kak blok pa so tudi javne, seveda ni razpršeno prav ampak da lahk rečeš da nimaš opcije je pač zgrešeno.

Pa tudi presenečen bi bil koliko lahk z tremi javnimi polnilnicami EVjev napolniš, saj veš tisto o povprečnih kilometrih pa to.

Lahko se pa ne splača ja ker ne delaš z 3mi skupaj tolk km, ma z rabljenim se marsikaj splača ker tudi tisti niso novi.

Ni pa za vse se strinjam, ampak večina bi čist ok delovala z EVjem. Je pa potrebno mal spremenit navade, s tem sem mislil to da je treba vštekat.

Izgovori al ne, vsak po svoje, drugačnih komentarjev nisem niti pričakoval ;)

Mato989 ::

Pa tudi presenečen bi bil koliko lahk z tremi javnimi polnilnicami EVjev napolniš, saj veš tisto o povprečnih kilometrih pa to.


Ja seveda, zdaj bomo meli polnilnice in bom moral bit ob avtu da na vrsto pridem lol
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Blinder ::

Boštjan aka inženirček aka multinick propagandist vedno linka neke podatke, kako je diesel škodljiv za zdravje itd. A razviti svet je 20 let nazaj forsiral diesel v vozilih. Nižje trošarine na diesel. Pravilnike od Le mans dirke so spremenili, da so diesli zmagali. Danes pa nas prepričujejo (EU), da je diesel (bolj kot bencin) škodljiv. Kako naj verjamemo, da so se pred 20 leti zmotili ter da danes se ne motijo? V 90% sveta se uporabljajo 40+ let stari tovornjaki ...
Poleg tega, kako naj verjamemo, da je fanj, da preidemo na električna vozila zaradi okolja in zdravja in ne zato, ker bi se EU rada znebila odvisnosti od kozejebje nafte?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Kalibri ::

Bo tako kot pri sončnih elektrarnah? Najprej net metering potem pa vazelin in obračunsko moč?
««
1093 / 1201
»»