» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1069 / 1184
»»

Pithlit ::

2dark je izjavil:

damirj79 je izjavil:



Bjorn se ne strinja s tabo. Mogoče bi moral gledat raje Hyundai Kona?


Potem pa poslušaj Bjorna.

Pithlit je izjavil:


90 pa res. S tistih 19kwh baterije povsem izvedljivo če ga, kot vsak racionalen lastnik ev, v Portorožu priklopiš za tiste dve uri kar imaš namena bit dol. Sej ni neka znanost. Na koncu prideš domov pa maš še vedno 10-15% baterije da se lahko še do Fabrike zapelješ.


V eno smer. Potem pa polnit. Če je prva misel, kje boš polnil, potem si kupil napačnega EV-ja oz. če ne moreš brezskrbno prevozit 450 km. No tega ID-3 ne omogoča .. Stane pa tok kot Tesla..

Če imaš id3 na 30% potem ti drugega ne preostane.
Life is as complicated as we make it...

2dark ::

Pithlit je izjavil:


Če imaš id3 na 30% potem ti drugega ne preostane.

Glede, da stane solidno opremljen toliko kot tesla .. Zakaj bi sploh kupil id.3? z vsaj 100 km nižjim dometom. Če se s teslo voziš tako počasi kot z id.3jem narediš čez 500 km.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

BigWhale ::

Pithlit je izjavil:

90 pa res. S tistih 19kwh baterije povsem izvedljivo če ga, kot vsak racionalen lastnik ev, v Portorožu priklopiš za tiste dve uri kar imaš namena bit dol. Sej ni neka znanost. Na koncu prideš domov pa maš še vedno 10-15% baterije da se lahko še do Fabrike zapelješ.


Jaz si neb upal peljat 90km s 19kWh baterije :> Oziroma tko, ne bi sem mi dalo peljat 90km/h. :))

Mato989 je izjavil:

Z Meganom II sem prišel vsepovsod brez drastičnih stroškov in če bi kupil nov EV zato da bi se vozil z Ptuja v MB, bi rabil leta in leta da bi prišel na 0 glede na nabavno ceno napram Meganu ki je laufal.


Saj se zavedas, da je tvoja primerjava butasta, a ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

damirj79 ::

Pithlit je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Ti očitno nisi lokalka, ket potem bi vedela, da po SLO AC prideš prej do KP, kot po ITA strani, kljub manjši razdalji.

Utk je izjavil:

Mislim, pa kje si dobil ta avto, je tvoj? Napolni ga na 80, 90 in se odpravi, pa boš videl ali gre čez z 19 kwh. Po moje je sicer zelo na meji zarad klanca, zato bi dodal 4,5 kwh.


Izposojen je bil. Ja, ponovim ob priliki. Predlog dober, mogoče mi celo uspe po obeh straneh opravit.

Dovolj sem lokalka da vem da izbrati 3 minute hitrejšo in 16km daljšo pot ni najbolj brilijantna ideja ko voziš ev-ja 'na knap'. Niti z ICE ne bi šla tega delat.


Ma seveda ja, ne pametuj, nazadnje si šla kdaj po ita strani? Tisti čas ki ga napiše google maps, ker resnici na ljubo si ga tam prekontrolirala zdaj, je nedosegljiv. Če si dovolj lokalka kot praviš boš pa tudi vedela zakaj.

2dark je izjavil:

Pithlit je izjavil:


Če imaš id3 na 30% potem ti drugega ne preostane.

Glede, da stane solidno opremljen toliko kot tesla .. Zakaj bi sploh kupil id.3? z vsaj 100 km nižjim dometom. Če se s teslo voziš tako počasi kot z id.3jem narediš čez 500 km.


Kot Tesla kater? Pač ima svoje pluse in minuse, kot vsak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()

Pithlit ::

BigWhale je izjavil:

Pithlit je izjavil:

90 pa res. S tistih 19kwh baterije povsem izvedljivo če ga, kot vsak racionalen lastnik ev, v Portorožu priklopiš za tiste dve uri kar imaš namena bit dol. Sej ni neka znanost. Na koncu prideš domov pa maš še vedno 10-15% baterije da se lahko še do Fabrike zapelješ.


Jaz si neb upal peljat 90km s 19kWh baterije :> Oziroma tko, ne bi sem mi dalo peljat 90km/h. :))


N. Gorica - Koper po italijanski strani je praktično sam downhill. Jaz z ice kurim cca 4,5l/100. Zaokroženo navzgor, pa verjetno ne malo. V bistvu je pol poti sam cruisanje. 19kwh je v tem primeru vrh glave. Ne vem sicer za leaf-a.
Life is as complicated as we make it...

deco16 ::

Uglavnem, mato je samo hotel povedat vsem v EV temi da je njega megan II stal 2 jurja in da je to boljši deal, tudi če lahko jutri razpade.

Hotel je tudi povedat, da on sploh avta ne rabi ker dela od doma(super za njega) ampak je z njim mel ful malo stroškov(ker avta ne rabi).

Hotel je tudi povedat, da sicer avto vozi tašča ? Ampak da če se bi vozil z MB do Ptuja je to brezveze kupit EV(se strinjamo).


Torej mato, pusti ljudi kateri dejansko rabijo avto, da zvedo kaj koristnega in super, da si pogruntal da je rabljen avto dobra izbira(če se ne preveč kvari), tudi sam sem izbral rabljen EV.
Ti torej ne nucaš ne avta ne EVja in nevem zakaj prepričuješ druge da je to zgrešena investicija.

Sej mogoče je ampak naj zvedo od tistih ki EV dejansko imajo.

To je vse

krucymucy ::

damirj79 je izjavil:

2dark je izjavil:

damirj79 je izjavil:



Dejmo nardit en itinerarij pa porabe časov polnjenja, štart iz N. Gorice, cilj je sladoled v Portorožu, se pravi kake dve uri postanka in nato nazaj domov. Imam npr VW ID.3 z 58kWh baterijo. Štartam s tam 30% baterije, recimo da sem se spomnil 4ure prej, da bi šli na sladoled in je bila baterija na 20%, teh 10% sem na šuko vtičnici polnil 4 ure. Kje in koliko polnit od tu naprej?


Kdo ti je kriv, da si kupil id.3 , ki ima nenormlano porabo, kot vsi nemški EV-ji..


Imaš točen podatek? VW trdi, da ima porabo 16kWh/100km.
https://www.volkswagen.si/novi-id3?igc_...


Pretirava.
Na spritmonitorju imata model 3 in ID3 enako porabo.

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

deco16 ::

Jst bi reku da ga lastniki tesle bol žgejo po autobani, pa se izniči.


Ker to pač nič ne pomeni je pa res da po nekem številu se že more izenačit.

Cveto ::

Evo, sem šel v avto dati v routeplanner to relacijo. 30% od 58kWh je 17,4 kWh. Pri Tesli z 78kWh baterijo je to: 22% SOC. Planer hoče po Sloveniji, torej 101km, torej rabi postanek na SC v Kozini za 5 minut. Ne vem pa, zakaj mi ne da čez Italijo. Kakor gledam, je tam 88km, kar bi z 17kW moralo iti (z avtom se da normalno voziti z porabo okoli 12, gre tudi pod 10.

Sparkxl ::

deco16 je izjavil:

Jst bi reku da ga lastniki tesle bol žgejo po autobani, pa se izniči.




Veš da ja...velika večina evjev se šlepa za kamioni. Res res redko da me kateri prehiteva na avtocesti.

deco16 ::

Jst pa redko vidim kakega vozit za šleperji, pa verjetno vem bolj kateri so EVji in kateri ne, zadnje sem videl nekoga z Leaf 2 kako se cjiazi, ampak ko vidiš enega pol to velja za vse.


Veš da te nekdo prehiti po avtocesti se moraš tudi kdaj odmaknit na desno stran ;)

Gregor P ::

Da sem vam da s tem ukvarjat. 8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

a_borlak ::

deco16 je izjavil:

Jst bi reku da ga lastniki tesle bol žgejo po autobani, pa se izniči.


Ker to pač nič ne pomeni je pa res da po nekem številu se že more izenačit.


Tesla ima nižji količnik upora, kar se pri 130 že pozna v prid slednje.

damirj79 ::

Cveto je izjavil:

Evo, sem šel v avto dati v routeplanner to relacijo. 30% od 58kWh je 17,4 kWh. Pri Tesli z 78kWh baterijo je to: 22% SOC. Planer hoče po Sloveniji, torej 101km, torej rabi postanek na SC v Kozini za 5 minut. Ne vem pa, zakaj mi ne da čez Italijo. Kakor gledam, je tam 88km, kar bi z 17kW moralo iti (z avtom se da normalno voziti z porabo okoli 12, gre tudi pod 10.


Tko na uč bi rekel, da ti preko ITA ne predlaga zaradi:
1. slabšega prometa. Da se spraviš iz N. Gorice skozi center Stare Gorice do magistrale mimo Pipistrela, ti če bit eno morje časa, še posebej v delovnih dnevih. Kar mi tu lokalci tudi vemo. Redko, res redko se zgodi, da je promet tekoč ali pa sploh malo. Pa še potem od Pipistrela dalje do Monfalcona je miljon omejitev in radarjev. Tako da točka plus za routeplanner in točka minus za google maps. Gremo pa vseeno večkrat po tej poti, zaradi lepšega razgleda :)
2. na ITA relaciji ni nobene, ama nobene EV polnilnice brez da skreneš s poti.

DamijanD ::

deco16 je izjavil:

Jst pa redko vidim kakega vozit za šleperji, pa verjetno vem bolj kateri so EVji in kateri ne, zadnje sem videl nekoga z Leaf 2 kako se cjiazi, ampak ko vidiš enega pol to velja za vse.
Veš da te nekdo prehiti po avtocesti se moraš tudi kdaj odmaknit na desno stran ;)

Jaz sem se nazadnje z ICEjem "šlepal" za Enyaqom pri ~140-150 proti Kopru.:D

BigWhale ::

Jaz se skozi tunele in tam kjer je omejitev 100km/h ponavadi slepam za tovornjaki oz se raje za avtobusi. :>

Pithlit ::

damirj79 je izjavil:

Cveto je izjavil:

Evo, sem šel v avto dati v routeplanner to relacijo. 30% od 58kWh je 17,4 kWh. Pri Tesli z 78kWh baterijo je to: 22% SOC. Planer hoče po Sloveniji, torej 101km, torej rabi postanek na SC v Kozini za 5 minut. Ne vem pa, zakaj mi ne da čez Italijo. Kakor gledam, je tam 88km, kar bi z 17kW moralo iti (z avtom se da normalno voziti z porabo okoli 12, gre tudi pod 10.


Tko na uč bi rekel, da ti preko ITA ne predlaga zaradi:
1. slabšega prometa. Da se spraviš iz N. Gorice skozi center Stare Gorice do magistrale mimo Pipistrela, ti če bit eno morje časa, še posebej v delovnih dnevih. Kar mi tu lokalci tudi vemo. Redko, res redko se zgodi, da je promet tekoč ali pa sploh malo. Pa še potem od Pipistrela dalje do Monfalcona je miljon omejitev in radarjev. Tako da točka plus za routeplanner in točka minus za google maps. Gremo pa vseeno večkrat po tej poti, zaradi lepšega razgleda :)
2. na ITA relaciji ni nobene, ama nobene EV polnilnice brez da5 skreneš s poti.

Pa kakšen center si pa zdej ti najdu? Greš čez Rožno/Casa Rossa in imaš do pipistrela/Mirna prektično samo ravnino.

Še nikoli, ampak res nikoli nisem imela problemov s prometom. Razen enkrat ko sem šla ob 6h zjutraj iz kopra, čez škofije, mimo trsta. To pa je bila katastrofa, ja.
Life is as complicated as we make it...

damirj79 ::

Pithlit je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Cveto je izjavil:

Evo, sem šel v avto dati v routeplanner to relacijo. 30% od 58kWh je 17,4 kWh. Pri Tesli z 78kWh baterijo je to: 22% SOC. Planer hoče po Sloveniji, torej 101km, torej rabi postanek na SC v Kozini za 5 minut. Ne vem pa, zakaj mi ne da čez Italijo. Kakor gledam, je tam 88km, kar bi z 17kW moralo iti (z avtom se da normalno voziti z porabo okoli 12, gre tudi pod 10.


Tko na uč bi rekel, da ti preko ITA ne predlaga zaradi:
1. slabšega prometa. Da se spraviš iz N. Gorice skozi center Stare Gorice do magistrale mimo Pipistrela, ti če bit eno morje časa, še posebej v delovnih dnevih. Kar mi tu lokalci tudi vemo. Redko, res redko se zgodi, da je promet tekoč ali pa sploh malo. Pa še potem od Pipistrela dalje do Monfalcona je miljon omejitev in radarjev. Tako da točka plus za routeplanner in točka minus za google maps. Gremo pa vseeno večkrat po tej poti, zaradi lepšega razgleda :)
2. na ITA relaciji ni nobene, ama nobene EV polnilnice brez da5 skreneš s poti.

Pa kakšen center si pa zdej ti najdu? Greš čez Rožno/Casa Rossa in imaš do pipistrela/Mirna prektično samo ravnino.

Še nikoli, ampak res nikoli nisem imela problemov s prometom. Razen enkrat ko sem šla ob 6h zjutraj iz kopra, čez škofije, mimo trsta. To pa je bila katastrofa, ja.


Do rožne greš ali skozi center preko rafuta ali pa čez grčno mimo qlandie. Oboje približno isti šmorn, bolj ali manj je to "center". Potem Via terza armata je dolga, napeštana večji del dneva do pipistrela pa še nisi prišla :D skratka, do pipistrela ti ne uteče 10-15min če ni pretirane gužve. To je pa na koncu tudi časovna razlika med potjo po ITA ali SLO strani. Pa pojdi potestirat.

mikhaair ::

damirj79 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Cveto je izjavil:

Evo, sem šel v avto dati v routeplanner to relacijo. 30% od 58kWh je 17,4 kWh. Pri Tesli z 78kWh baterijo je to: 22% SOC. Planer hoče po Sloveniji, torej 101km, torej rabi postanek na SC v Kozini za 5 minut. Ne vem pa, zakaj mi ne da čez Italijo. Kakor gledam, je tam 88km, kar bi z 17kW moralo iti (z avtom se da normalno voziti z porabo okoli 12, gre tudi pod 10.


Tko na uč bi rekel, da ti preko ITA ne predlaga zaradi:
1. slabšega prometa. Da se spraviš iz N. Gorice skozi center Stare Gorice do magistrale mimo Pipistrela, ti če bit eno morje časa, še posebej v delovnih dnevih. Kar mi tu lokalci tudi vemo. Redko, res redko se zgodi, da je promet tekoč ali pa sploh malo. Pa še potem od Pipistrela dalje do Monfalcona je miljon omejitev in radarjev. Tako da točka plus za routeplanner in točka minus za google maps. Gremo pa vseeno večkrat po tej poti, zaradi lepšega razgleda :)
2. na ITA relaciji ni nobene, ama nobene EV polnilnice brez da5 skreneš s poti.

Pa kakšen center si pa zdej ti najdu? Greš čez Rožno/Casa Rossa in imaš do pipistrela/Mirna prektično samo ravnino.

Še nikoli, ampak res nikoli nisem imela problemov s prometom. Razen enkrat ko sem šla ob 6h zjutraj iz kopra, čez škofije, mimo trsta. To pa je bila katastrofa, ja.


Do rožne greš ali skozi center preko rafuta ali pa čez grčno mimo qlandie. Oboje približno isti šmorn, bolj ali manj je to "center". Potem Via terza armata je dolga, napeštana večji del dneva do pipistrela pa še nisi prišla :D skratka, do pipistrela ti ne uteče 10-15min če ni pretirane gužve. To je pa na koncu tudi časovna razlika med potjo po ITA ali SLO strani. Pa pojdi potestirat.


Zato pa ne greš do Rožne doline, ampak do Mirna.

Gregor P ::

Preprosto se vsedeš v avto in greš kamorkoli; ni treba sedaj doktorirati iz tega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Boštjan_S ::

Cveto je izjavil:

Evo, sem šel v avto dati v routeplanner to relacijo. 30% od 58kWh je 17,4 kWh. Pri Tesli z 78kWh baterijo je to: 22% SOC. Planer hoče po Sloveniji, torej 101km, torej rabi postanek na SC v Kozini za 5 minut. Ne vem pa, zakaj mi ne da čez Italijo. Kakor gledam, je tam 88km, kar bi z 17kW moralo iti (z avtom se da normalno voziti z porabo okoli 12, gre tudi pod 10.


Pri ABRP lahko izbiraš katero pot hočeš z gumbi zgoraj (sem jih obkrožil z rdečo):

Zgodovina sprememb…

Utk ::


Ampak kje za boga vidiš ceno Tesla model 3 podobna cena kot ID.3 ?

Model 3 je 42 jurjev, če dobiš kaj iz zaloge, je še par jurjev manj. Kako ni to podobno id3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

damirj79 ::

OK, my bad. Sem kliknil na "raziščite zalogo" in ne po konfiguraciji. Vzamem nazaj, cena je nižja.

2dark ::

Id.3 ima tudi to težavo, da mu moč upade s praznjenjem baterije. Tako, da je vprašanje, kako odziven je avtomobil, ko imaš še 25% baterije.

deco16 je izjavil:

Jst bi reku da ga lastniki tesle bol žgejo po autobani, pa se izniči.



Ko bi vsaj. Še nisme videl tesle, ki bi ga žgal po avtocesti. Edinega EV-ja, ki sem videl , da ga je voznik tišal tam 150 km/h je bil vw-jev id.4 , ko smo se peljali iz Ljubljane in sem ga opazoval v ogledalu zadaj.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

damirj79 ::

2dark je izjavil:

Id.3 ima tudi to težavo, da mu moč upade s praznjenjem baterije. Tako, da je vprašanje, kako odziven je avtomobil, ko imaš še 25% baterije.



Nisem opazil. Ko si na 0% bo pa vsak znižal performanse, da se pelješ lahko še par (deset) km, po polžje.

BigWhale ::

Za prevoz iz Nove Gorice do Portoroza si dajta odpreti novo temo. Plus, poglejta si kako se citira prispevke. Hvala.

2dark ::

damirj79 je izjavil:

2dark je izjavil:

Id.3 ima tudi to težavo, da mu moč upade s praznjenjem baterije. Tako, da je vprašanje, kako odziven je avtomobil, ko imaš še 25% baterije.



Nisem opazil. Ko si na 0% bo pa vsak znižal performanse, da se pelješ lahko še par (deset) km, po polžje.


Ja, bo treba mal gas uproabit, ne da se cijaziš 70 km/H. V Eko načinu.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

PARTyZAN ::

Zato mi gre pa fejst na živce, da je ponudba karavanov tako skopa :). Se da v kufer Model 3 stlačit voziček za dojenčka?

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

2dark ::

PARTyZAN je izjavil:

Zato mi gre pa fejst na živce, da je ponudba karavanov tako skopa :). Se da v kufer Model 3 stlačit voziček za dojenčka?


Ja.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

krucymucy ::

2dark je izjavil:


Ko bi vsaj. Še nisme videl tesle, ki bi ga žgal po avtocesti. Edinega EV-ja, ki sem videl , da ga je voznik tišal tam 150 km/h je bil vw-jev id.4 , ko smo se peljali iz Ljubljane in sem ga opazoval v ogledalu zadaj.

Redko, ampak se zgodi. v Nemciji mi je en s teslo Y tiscal za ritjo do 230, potem sem jaz odnehal.

Cveto ::

Jaz ga včasih kar žgem. Parkrat tudi že do (elektronsko omejenih) 235kmh. Zadnjič sva se preganjala z enim ameriški muscle carjem, no na koncu mi je ušel, danes recimo BWM 330. Če ga za ne preveč dolgo časa pritisneš, se na koncu niti ne pozna toliko na porabi, itak potem regenerira, pa porazdeli se po poti (povprečje na dobrih 3000km imam nekje okoli 15,5).

BTW, pri teh avtih ni tako, kot pri ostalih, ko tistih zadnji par deset km nabira počasi. Tukaj vleče in pri omejeni hitrosti neha. Se da toliko peljat tudi kje po kakšni obvoznici.

deco16 ::

Aja vi ste druga liga, za vas je tudi tisti ko gre 130 vozi za kamjoni. No sej tudi to bodo EVji zrihtali :D

Meni žal na autobahnu ne gre več kot 180, pa ga mam blizu :) Tko so si zamislili

Gregor P ::

Če imaš AC, ki to omogoča, je tudi pri 250 km/h čisto prijetna vožnja. Itak vmes zelo hitro napolniš 90 l tank in takoj gasa naprej 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

In to je velik ČE. Ker takih avtocest ni, razen če si si jih zgradil sam za privatno uporabo.

Gregor P ::

V Nemčiji so, pri nas jih ni. In je kar red glede tega in vozniki so tega vajeni; če se voziš samo 230 km/h, se moraš pač umakniti hitrejšim lepo na desni pas. Le če je res kdaj preveč prometno in je zato preveč vozil na cesti, pač logično temu prilagodiš hitrost. Tudi 300 km/h se da čisto mirno voziti, če je dokaj prazna AC. Pri nas tega nismo vajeni, ker naše AC niti niso namenjene temu - in pol je koj povsod v novicah, če gre 200 km/h na uro.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

pegasus ::

PS. Živim v nemčiji in ti lahko povem, da so te hitrosti pretežno bavarski mit. Povprečna hitrost na 800km avtoceste je na res dober dan okrog 90km/h, na normalen dan pa pod 80km/h.

Gregor P ::

No jaz pa ti lahko lepo povem, da sem brez večjih težav lahko vozil hitro po nemških AC; ampak seveda moje povprečje ni moglo biti 250 km/h :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Cveto ::

Nemčijo sem prevozil podolgem in počez, gor sem bil vsaj par sto krat. Prometa je res veliko, a precej je cest, kjer se ob določenih urah da voziti zelo hitro. Recimo A8 od Munchna do Ulma, kjer so vrgli ven staro Hitlerjevo avtocesto, z buldožerji poravnali in naredili lepe dolge ovinke, kjer se mi je zgodilo, da je pri 240kmh nekaj poblendalo v ogledalu, se umaknem in mimo prileti nekaj rumeno zelenega (nek lambo). Ali pa A9, malo pred Nurnbergom. Lepa, ravna cesta, se pelješ orenk čez 200, nisi najhitrejši, nemci letijo mimo z 250+, nato pa mimo vseh pade ICE, katerega linija teče vzporedno. Zelo dobre in ne preveč zasedene so tudi vzhodno nemške ceste, kjer so že obnovljene, recimo A9 proti Leipzigu.

Ostalo je res ali preveč zasedeno, preozko ali še ne obnovljeno (recimo Leipzig-Berlin). So deli Nemčije, kjer so gneče praktično stalno, recimo A3 Nurnberg-Wurzburg-Frankfurt, cel industrijski bazen Bonn-Dusseldorf-Dortmund, cesta od Hannova do Hamburga itd... Bavarska ima sicer res najlepše in najboljše avtoceste, ostalo gor je vse slabše.

Cveto ::

Btw, poraba pri 235kmh:

codeMonkey ::

Ocitno je "agile" miselnost presla tudi na Mercedes. EQS in EQE modele bodo posodobili na 800V arhitekturo ter dodali lastne motorje in dvostopenjski menjalnik. Kar konkretna posodobitev sredi cikla.

https://www.notebookcheck.net/Mercedes-...

Delajo tudi na vstopnih modelih. CLA npr. bo tudi na 800 V:
https://electrek.co/2023/08/16/mercedes...

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Pred nekaj dnevi sem imel priloznost sprobat UX najnovejsega A modela in so celoten infotainment in vse volanske kontrole narejene tko extremno butasto. Skor neverjetno je kako je lahko tak izdelek sel cez ves QA brez da bi se kdo vprasal po zdravju.

Na volanu je morje tipk, ni pa tipk za menjavo radijske postaje oz menjavo tracka na playlisti. Dejansko operiranje s tem rata nevarno, ker moras gledat kje imas kurzor.

Utk ::

Še bolj smešen je osnovni suv, ki ima tričetrt baterije večjega, oznak se ne spomnem, in v glavnem, dobesedno so odstranli četrt baterije, kar pomeni, da je moč polnenja tričetrtinska, ker osnovni vleče tričetrt amperaže višjega modela, oz tiste tričetrt baterije se polni enako hitro kot pri večjem modelu, lahko bi se pa enako hitro kot cela večja baterija, če bi samo malo drugače zvezali vse skupaj. Totalno neresno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Prihodnost je - kot smo že ugotavljali - manj avtomobilov na cestah, četudi ekektricbih.

Dunaj velja za najboljše mesto za življenje tudi zaradi učinkovitega javnega prometa. Njihov cilj je, da bi se 85 odstotkov ljudi po mestu premikalo z okolju prijaznimi možnostmi in da bi imeli samo 250 avtomobilov na 1000 prebivalcev. Kako jim bo uspelo?


https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/tu...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

2dark ::

Gregor P je izjavil:

Prihodnost je - kot smo že ugotavljali - manj avtomobilov na cestah, četudi ekektricbih.

Dunaj velja za najboljše mesto za življenje tudi zaradi učinkovitega javnega prometa. Njihov cilj je, da bi se 85 odstotkov ljudi po mestu premikalo z okolju prijaznimi možnostmi in da bi imeli samo 250 avtomobilov na 1000 prebivalcev. Kako jim bo uspelo?


https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/tu...


Pol pa se joka, kako je ljubljanski potniški promet slab.

" Z enim prestopom smo prišli v 10 kilometrov oddaljeno predmestje po slabe pol ure vožnje. V resnici ni bilo ravno ekspresno, ni pa se zdelo, da se vleče."
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Gregor P ::

Seveda je slab, prvič ker si avtobusi večinoma še vedno delijo cesto z ostalim prometom in pa ker so manjše frekvence med vožnjami. V središču Dunaja imaš praktično prevoz na vsake 2 minuti. Njihov javni promet je tudi eden izmed razlogov zakaj v desetletju življenja tam nisem potreboval osebnega vozila. Še Ikeja je imela zastonj prevoz do njih.

V Ljubljani pa je avtobus vsaj zame res poslednja opcija, ko vse ostalo odpade vključno z avtom - pa še takrat razmišljam, če ne bi šel raje kar peš v center.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

nejc_nejc ::

Dunaj
Prebivalstvo
o Mesto 1.781.105
o Metropolitansko obm. 2.419.000

Ljubljana
Prebivalstvo
o Mesto 284.293
o Metropolitansko obm. 537.712

Dtrader ::

nejc_nejc je izjavil:

Dunaj
Prebivalstvo
o Mesto 1.781.105
o Metropolitansko obm. 2.419.000

Ljubljana
Prebivalstvo
o Mesto 284.293
o Metropolitansko obm. 537.712

Da, tako je. Mestni promet v vsakem slovenskem mestu je predrag in ne upravičuje svojega obstoja.
Bolje da nimaš, ko gre gor, kot da imaš, pa gre dol :)

Pithlit ::

Dtrader je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Dunaj
Prebivalstvo
o Mesto 1.781.105
o Metropolitansko obm. 2.419.000

Ljubljana
Prebivalstvo
o Mesto 284.293
o Metropolitansko obm. 537.712

Da, tako je. Mestni promet v vsakem slovenskem mestu je predrag in ne upravičuje svojega obstoja.

To je bolj mit Kot karkoli drugega.

Pri nas, bogu za leđima, recimo fabrika najame en bus ki potem prevaža delavce od doma na šiht. Deluje zadeva že 50 let. Zadovoljni so pa vsi udeleženi v tem. Ne mi rečt da se v neki Ljubljani to ne bi dalo zrihtat. Tko bi se razbremenilo obstoječe linije, poleg tega bi se lahko te 'fabriške' linije bolj optimiziralo kot so obstoječe. Za delavce ki to vrsto prevoza koristijo ni treba plačevat potnih stroškov, ker jih dejansko nimajo. Bus je načeloma zelo dobro izkoriščen. Glede na to da gre za dolgoročni 'najem' (busa s šoferjem) lahko ponudnik tudi ugodno ceno ponudi firmi. Win na celi črti. Lahko bi enostavno uvedli "p+r - firma".
Life is as complicated as we make it...

codeMonkey ::

Javni prevoz postane predvsem drag, ko ne zelis odstraniti osebnih vozil, pa potem isces razne resitve nad in pod zemljo. Ce se znebis osebnih vozil in implementiras avtobuse, ali pa celo kaksen "trackless tram", je to precej bolj dostopno.

2dark ::

Če se gre za vstop v Ljubljano. Tisit, ki živijo tam imajo tako dovolilnice. Ostali pa bi morali plačat za 1 kraten vstop 10€. Bi se čudežno spraznila Ljubljana.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )
««
1069 / 1184
»»