Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Likalnik ::
Če se gre za vstop v Ljubljano. Tisit, ki živijo tam imajo tako dovolilnice. Ostali pa bi morali plačat za 1 kraten vstop 10€. Bi se čudežno spraznila Ljubljana.
to bi se potem lahko naredilo praktično za vsak kraj v SLO...Bled je med vikendi poln "žabarjev"...po večini delajo samo gužvo in se zmrdujejo nad cenami...kaj drugega od njih itak ni....pa jim zaračunajmo še 10€ enkraten vstop....s tem bi prebivalci Bleda veliko lažje zadihali...enako velja za ostale kraje (Kr.Gora, Bohinj, Portorož, Izola, Piran, Koper itd) pač isti princip kot bi ga v LJ uvedli.
Sparkxl ::
Če se gre za vstop v Ljubljano. Tisit, ki živijo tam imajo tako dovolilnice. Ostali pa bi morali plačat za 1 kraten vstop 10€. Bi se čudežno spraznila Ljubljana.
Kaj ti misliš da se ljudje vozijo v to megleno greznico vsak dan, dan za dnem, ker jim je to fino, ker uživajo v tem? Ne, vozijo se tja, ker je država tako rekla skozi centralizacijo. Vse bi imeli tam, ljudje pa naj padejo tja iz zraka?
Daj prvo vklopi ono spužvo zgoraj preden take stresaš. Če bi se lj čudežno spraznila s tvojo genialno zamislijo, bi se čudežno zmanjšal tudi bdp in s tem standard. Aja, to pa nebi, ne?
hruske ::
Za vstop v Bohinj praktično vsak avtomobil plača davek, samo da se mu reče "zasoljena parkirnina" in kljub temu davku je parkir plac poln, polno pa je tudi ljudi, ki čakajo na avtobusni postaji. Končni efekt je, da več ljudi pride do Bohinja.
V slovenski zakonodaji sicer res manjka koncept nizkoemisijskih con, kot je npr. na Dunaju in v Londonu, kjer moraš za vstop v mesto bodisi ustrezat emisijskemu standardu EURO, bodisi plačaš penale za vstop. To je en vzvod, ki bi ga morale naše (mestne) občine imet na voljo, da lahko iz prometa umaknejo stare TAM kamione letnik 82, pri katerih vohaš nezgorel benz k se mimo pelje. Bljak.
V slovenski zakonodaji sicer res manjka koncept nizkoemisijskih con, kot je npr. na Dunaju in v Londonu, kjer moraš za vstop v mesto bodisi ustrezat emisijskemu standardu EURO, bodisi plačaš penale za vstop. To je en vzvod, ki bi ga morale naše (mestne) občine imet na voljo, da lahko iz prometa umaknejo stare TAM kamione letnik 82, pri katerih vohaš nezgorel benz k se mimo pelje. Bljak.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
RedDrake ::
To je bolj mit Kot karkoli drugega.
Pri nas, bogu za leđima, recimo fabrika najame en bus ki potem prevaža delavce od doma na šiht. Deluje zadeva že 50 let. Zadovoljni so pa vsi udeleženi v tem. Ne mi rečt da se v neki Ljubljani to ne bi dalo zrihtat. Tko bi se razbremenilo obstoječe linije, poleg tega bi se lahko te 'fabriške' linije bolj optimiziralo kot so obstoječe. Za delavce ki to vrsto prevoza koristijo ni treba plačevat potnih stroškov, ker jih dejansko nimajo. Bus je načeloma zelo dobro izkoriščen. Glede na to da gre za dolgoročni 'najem' (busa s šoferjem) lahko ponudnik tudi ugodno ceno ponudi firmi. Win na celi črti. Lahko bi enostavno uvedli p + r - firma.
Hehe.
Problem je samo, da pri vas v fabriki vsi delajo od 6h do 2h ali pa od 2h do 10h ali pa kaj podobnega.
Tu v LJ pa vsak dela drugače, ker se dela v terciarnem sektorju, kjer pač delaš ko lahko/se ti dvigne/se šefu dvigne/whatever. Da ne omenjan, da je #1 zaposlovalec v LJ javni sektor, kjer imajo ljudje po 50 dni dopusta in se včasih nahajajo tudi zgolj 5 ur na mesec na delovnem mestu.
Razumem, da kmetavzi niste seznanjeni z življenjem v LJ, ampak dejstvo je da so nakupovalna središča tudi med tednom nabito polna ves čas obratovanja. Tudi gneča po cestah z izjemo 3-4h specifičnih ur je konstantna od 7h do 19h, med delovniki seveda. Med vikendi je vse izumrto, ker kot pišejo drugi, vsi žabarji navalimo na podeželje, ruralci pa ždijo v svojih idiličnih naseljih.
Tudi ne vem koliko bi se res kaj poznalo 10 EUR za vstop v LJ za ekonomske migrante. V LJ je povprečna plača okoli 1,5k EUR neto, brez prevoza. Jaki problem dat 200 EUR na mesec, če imaš parking zagotovljen (kar tisti, ki rinejo notri itak imajo).
Mesečni najem parkinga v LJ je blizu 100 EUR, v povprečju.
Je pa P+R rešitev, ampak naj ga konkretno urihtajo in potem recimo takso za obremenjevanje okolja (=vstopnino) postopoma dvigujejo. P+R je recimo 1,5 EUR, vstopnina prvo leto 2,5 EUR. Drugo leto vstopnina 5 EUR, ipd ...
Ko se promet sprosti, se neha dvigovati. Simpl as.
In še to.
Komot druge občine naredijo isto.
Samo naj potem uredijo P+R po ugodni ceni.
Da bi lahko za kak EUR ali dva parkiral pri Lescah in za isti denar dobil bus do centra Bleda?
Yes please!
Zdaj, tistih 1x letno ko grem tja, plačujem po 3 EUR na uro za parking. Meni izgleda ceneje P+R opcija, ampak nekako sumim, da občini ni v interesu ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
2dark ::
Daj prvo vklopi ono spužvo zgoraj preden take stresaš. Če bi se lj čudežno spraznila s tvojo genialno zamislijo, bi se čudežno zmanjšal tudi bdp in s tem standard. Aja, to pa nebi, ne?
Veliko tistih, ki hodijo v Ljubljano bi lahko uporabila Vlak in Avtobus pa nočejo. Po Sami Ljubljani pa Kolesa.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Kawhi ::
Valda, zapret fakse, pa ukc, klinčeve trgovske centre, pa državne fuking urade, sodišče.. Nobene potrebe :)
2dark ::
Valda, zapret fakse, pa ukc, klinčeve trgovske centre, pa državne fuking urade, sodišče.. Nobene potrebe :)
Klinčevi trgovski centri so na obrobju, niso vsi faksi v Ljubljani, imaš E- upravo, kaj maš po sodiščih se vlačit ..
Pa Bolnica v Ljubljani edina. Predno prideš tam na vrsto si lahko že pod zemljo. Glede na hitrost dela.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
2dark ::
Lol, nisi ti preveč brihten bi rekel...
Ti tudi ne. Po cestah bi še danes divjali in imeli po 300 mrtvih na leto, če vas ne bi z visokmi kaznimi popolnoma zdresirali, da ste ponižni cucki.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Pithlit ::
To je bolj mit Kot karkoli drugega.
Pri nas, bogu za leđima, recimo fabrika najame en bus ki potem prevaža delavce od doma na šiht. Deluje zadeva že 50 let. Zadovoljni so pa vsi udeleženi v tem. Ne mi rečt da se v neki Ljubljani to ne bi dalo zrihtat. Tko bi se razbremenilo obstoječe linije, poleg tega bi se lahko te 'fabriške' linije bolj optimiziralo kot so obstoječe. Za delavce ki to vrsto prevoza koristijo ni treba plačevat potnih stroškov, ker jih dejansko nimajo. Bus je načeloma zelo dobro izkoriščen. Glede na to da gre za dolgoročni 'najem' (busa s šoferjem) lahko ponudnik tudi ugodno ceno ponudi firmi. Win na celi črti. Lahko bi enostavno uvedli p + r - firma.
Hehe.
Problem je samo, da pri vas v fabriki vsi delajo od 6h do 2h ali pa od 2h do 10h ali pa kaj podobnega.
Tu v LJ pa vsak dela drugače, ker se dela v terciarnem sektorju, kjer pač delaš ko lahko/se ti dvigne/se šefu dvigne/whatever. Da ne omenjan, da je #1 zaposlovalec v LJ javni sektor, kjer imajo ljudje po 50 dni dopusta in se včasih nahajajo tudi zgolj 5 ur na mesec na delovnem mestu.
Razumem, da kmetavzi niste seznanjeni z življenjem v LJ, ampak dejstvo je da so nakupovalna središča tudi med tednom nabito polna ves čas obratovanja. Tudi gneča po cestah z izjemo 3-4h specifičnih ur je konstantna od 7h do 19h, med delovniki seveda. Med vikendi je vse izumrto, ker kot pišejo drugi, vsi žabarji navalimo na podeželje, ruralci pa ždijo v svojih idiličnih naseljih.
Tudi ne vem koliko bi se res kaj poznalo 10 EUR za vstop v LJ za ekonomske migrante. V LJ je povprečna plača okoli 1,5k EUR neto, brez prevoza. Jaki problem dat 200 EUR na mesec, če imaš parking zagotovljen (kar tisti, ki rinejo notri itak imajo).
Mesečni najem parkinga v LJ je blizu 100 EUR, v povprečju.
Je pa P+R rešitev, ampak naj ga konkretno urihtajo in potem recimo takso za obremenjevanje okolja (=vstopnino) postopoma dvigujejo. P+R je recimo 1,5 EUR, vstopnina prvo leto 2,5 EUR. Drugo leto vstopnina 5 EUR, ipd ...
Ko se promet sprosti, se neha dvigovati. Simpl as.
In še to.
Komot druge občine naredijo isto.
Samo naj potem uredijo P+R po ugodni ceni.
Da bi lahko za kak EUR ali dva parkiral pri Lescah in za isti denar dobil bus do centra Bleda?
Yes please!
Zdaj, tistih 1x letno ko grem tja, plačujem po 3 EUR na uro za parking. Meni izgleda ceneje P+R opcija, ampak nekako sumim, da občini ni v interesu ...
Joj ta Ljubljana... Vsak dela kot mu paše. Indija koromandija. Pa brez vsake industrije... Utopija stari! Ne pa to podeželje ko so vsi zacementirani v 6-14 pa 14-22.
In pol mi še pribije da pojma nimam kako se v Ljubljani dela. Mater smo zaverovani sami vase...
Life is as complicated as we make it...
2dark ::
Po Ljubljani lahko vsak lepčo kolesari. Tako bi se znebili tudi debelosti.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Kawhi ::
2dark ::
Lol, nisi ti preveč brihten bi rekel...
Ti tudi ne. Po cestah bi še danes divjali in imeli po 300 mrtvih na leto, če vas ne bi z visokmi kaznimi popolnoma zdresirali, da ste ponižni cucki.
;) mal temico spreminjat pa mal, soditi druge po sebi, smeško.
Vlaki vozijo cel dan.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Kawhi ::
Btw, delam v Ljubljani in sem iz Ljubljane. Firma takoj za obvoznico, 90% Ljubljančanov se v firmo pripelje z avtom. Jaz ne. Ogromno jih prej še razvozi otroke, tudi z avtom seveda. Teoretiki pa še naprej teoretizirajte.
kow ::
Spekuliranje o novih CATL "M3P" baterijah:
TLDR - za ceno cirka pol manj ciklov, lahko energijsko gostoto LFP baterij povecamo za cirka 10%. Za bonus potrebujemo tudi manj litija/kwh baterijskih celic.
TLDR - za ceno cirka pol manj ciklov, lahko energijsko gostoto LFP baterij povecamo za cirka 10%. Za bonus potrebujemo tudi manj litija/kwh baterijskih celic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
Utk ::
Jaz pa ne. To je manj sustainable, tudi če se porabi manj materiala. Če se bi porabilo pol manj materiala, potem bi se splačalo. Pa še to morda ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Ni nujno. Za okolje je verjetno celo bolje, da spravis na cesto vec BEV, cetudi s 15 let zivljenske dobe, namesto 20. Ostane tudi vec LFP za battery storage itd. Itak pa imamo tudi tehnoloski napredek in se bo avte menjalo ze zaradi tega, pa tudi popravila s casom postajajo predraga. Ce bi baterije v avtih zdrzale vec kot 20 let, je to bug, ne feature.
Imamo celo vrsto tipov baterijskih celic, in trenutno niti priblizno se ni ocitno katere in v kaksnih kolicinah bomo potrebovali.
Imamo celo vrsto tipov baterijskih celic, in trenutno niti priblizno se ni ocitno katere in v kaksnih kolicinah bomo potrebovali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Ja dobro, ni za pretiravat s cikli, to je res, ampak vseeno, pol manj ni spet tako malo. Morda za kake manjše mestne avte, kjer je teža pomembna, ne bojo pa itak nikoli naredili 200 kkm.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fulk ::
Ne, EVji so za ljudi, ki so kdaj prijeli v roke telefon in instalirali kaksno aplikacijo. Za boomerje pac niso, to je pa to.
To je precej glupa mentaliteta in mentaliteta, ki nas dan za dnem spravlja v težave kot družbo. Čeprav tudi jaz ne maram boomerjev.
Moj avtomobil ali karkoli drugega tako pomembnega, mora bit suveren. Popolnoma offline, če se tako odločim. Zanj ne rabim imet nobenih eksternih orodij za delovanje, ampak zgolj tisto kar dobim v paketu z njim.
Če jaz posodim avtomobil nekomu, ki nima applikacije, a bo človek moral sedaj to inštalirat za it par kilometrov?
Vsa ta hype nad ultrapovezljivostjo je ravno rak rana naše družbe. Vedno po liniji najmanjšega odpora.
Utk ::
Če jaz posodim avtomobil nekomu, ki nima applikacije, a bo človek moral sedaj to inštalirat za it par kilometrov?
Lahko mu pustiš fizično kartico v avtu, lahko mu sprožiš polnjenje na daljavo prek svojega telefona, samo povedat ti mora na kateri polnilnici je.
Ampak za par km niti tega ne rabi.
Sparkxl ::
Ne, EVji so za ljudi, ki so kdaj prijeli v roke telefon in instalirali kaksno aplikacijo. Za boomerje pac niso, to je pa to.
To je precej glupa mentaliteta in mentaliteta, ki nas dan za dnem spravlja v težave kot družbo. Čeprav tudi jaz ne maram boomerjev.
Moj avtomobil ali karkoli drugega tako pomembnega, mora bit suveren. Popolnoma offline, če se tako odločim. Zanj ne rabim imet nobenih eksternih orodij za delovanje, ampak zgolj tisto kar dobim v paketu z njim.
Če jaz posodim avtomobil nekomu, ki nima applikacije, a bo človek moral sedaj to inštalirat za it par kilometrov?
Vsa ta hype nad ultrapovezljivostjo je ravno rak rana naše družbe. Vedno po liniji najmanjšega odpora.
Citirana izjava je vrhunec debilizma v vsej svoji veličini če upoštevamo, kdo na tem svetu ima denar. To so starejši, po vaše boomerji. Mlečnozobeki, ki obvladajo vse appe tega sveta, nimajo niti za električnega fiata 500
Pithlit ::
Zarad 50 kil manj v avtu nima nobenga smisla.
50 kil je velika stevilka. Sam bi raje imel vecji range in manjse stevilo ciklov.
50 kil je ena majhna koščena baba. To vn brcneš pa je rešen problem.
Poanta? Če ti 50kil pri dveh tonah pleha predstavlja problem... Iščeš probleme na popolnoma napačnem koncu.
Ne, EVji so za ljudi, ki so kdaj prijeli v roke telefon in instalirali kaksno aplikacijo. Za boomerje pac niso, to je pa to.
To je precej glupa mentaliteta in mentaliteta, ki nas dan za dnem spravlja v težave kot družbo. Čeprav tudi jaz ne maram boomerjev.
Moj avtomobil ali karkoli drugega tako pomembnega, mora bit suveren. Popolnoma offline, če se tako odločim. Zanj ne rabim imet nobenih eksternih orodij za delovanje, ampak zgolj tisto kar dobim v paketu z njim.
Če jaz posodim avtomobil nekomu, ki nima applikacije, a bo človek moral sedaj to inštalirat za it par kilometrov?
Vsa ta hype nad ultrapovezljivostjo je ravno rak rana naše družbe. Vedno po liniji najmanjšega odpora.
Citirana izjava je vrhunec debilizma v vsej svoji veličini če upoštevamo, kdo na tem svetu ima denar. To so starejši, po vaše boomerji. Mlečnozobeki, ki obvladajo vse appe tega sveta, nimajo niti za električnega fiata 500
Imajo pa za twingiča. Mimogrede, 'moji' boomerji nimajo problemov z appi. V bistvu poznam več mularije k je kar mal zgubljena če jim s prstom ne pokažeš na app v play store-u.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
kow ::
Poanta? Če ti 50kil pri dveh tonah pleha predstavlja problem... Iščeš probleme na popolnoma napačnem koncu.
50kg je pri 2 tonah 2.5%. V praksi to pomeni, da lahko izboljsas avto z dodatno tezo. Ali pa celo dodatno zmanjsas tezo ostalih komponent, ker premikas manj mase. Kaj naj ti recem.. napredek.
BigWhale ::
Citirana izjava je vrhunec debilizma v vsej svoji veličini če upoštevamo, kdo na tem svetu ima denar. To so starejši, po vaše boomerji. Mlečnozobeki, ki obvladajo vse appe tega sveta, nimajo niti za električnega fiata 500
Citirana izjava je bila ze drugic danes narobe razumljena. Ampak hej, dan je se dolg, morda bo clo kdo spregledal.
Pithlit ::
Poanta? Če ti 50kil pri dveh tonah pleha predstavlja problem... Iščeš probleme na popolnoma napačnem koncu.
50kg je pri 2 tonah 2.5%. V praksi to pomeni, da lahko izboljsas avto z dodatno tezo. Ali pa celo dodatno zmanjsas tezo ostalih komponent, ker premikas manj mase. Kaj naj ti recem.. napredek.
Ja pol pa babo vn brcni. Al pa shujšaj. Sicer pa električarji 50 kil gladko prišparajo ker nimajo 55l tanka. Ta-dah! Opcij še pa još kako 50 kil prišparat.
Poanta ostaja ista.
Life is as complicated as we make it...
Gregor P ::
Se strinjam, da vsak kg pride prav, da prinesejo not nazaj materiale, ki so jih morali prej odstraniti, zaradi varčevanja na račun pretežkih baterij.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
MrStein ::
Vsa ta hype nad ultrapovezljivostjo je ravno rak rana naše družbe. Vedno po liniji najmanjšega odpora.
To ni linija najmanjšega odpora, ampak "to je letos moderno, če se ne strinjaš, si neumen ". Je pa res da je včasih bolje popustiti kot pa ves čas poslušati "Zakaj delaš drugače? Če pa vsi to počno takole!"
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Gregor P ::
Sam sem recimo izgubil fizične gumbe na telefonih in sem se moral pač s tem sprijazniti. Zdaj me želijo navaditi isto še za avtomobile, bojda je tako veliko boljše.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
MrStein ::
Ni, ampak "vsi tako delajo"!!111
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
GupeM ::
Sam sem recimo izgubil fizične gumbe na telefonih in sem se moral pač s tem sprijazniti. Zdaj me želijo navaditi isto še za avtomobile, bojda je tako veliko boljše.
Evo ti alternative:
https://www.gizmochina.com/guides/best-...
V avtomobilu imam pa tudi jaz raje fizične gumbe.
kow ::
Na tem telefonu ti ne delajo bancne aplikacije. Ce te prav razumem, mu predlagas da ne sodeluje v ekonomiji evroobmocja.
Sparkxl ::
Zdaj me želijo navaditi isto še za avtomobile, bojda je tako veliko boljše.
Na srečo ne vsi. Obstajajo proizvajalci, ki niso zblazneli s tem nesmislom. Narediš obvoz pa rešeno. To je recimo en izmed razlogov, zakaj moj naslednji ne bo iz vw koncerna, tako kot so bili zadnjih 15 let. Tiste tač komande za klimo in na volanu si lahko vtaknejo nekam. Čeprav koliko sem videl slike notranjosti novega superba, gredo vsaj pri klimi nazaj na knofe.
kow ::
RedDrake ::
kow ::
Ok, potem pa samo forsirajo app in sem se zmotil.
Ne bom menjal banke, ker nimam nobenih zagotovil, da ne bodo vse banke ukinile sms. Menim, da ga bodo. Samo vprasanje casa.
Nazaj k avtom. Zanimivo bo videti koliko se je povecal range pri visjih hitrostih za novo Teslo 3. Ta podatek se zdi najpomembnejsi za uporabnost BEV.
Ne bom menjal banke, ker nimam nobenih zagotovil, da ne bodo vse banke ukinile sms. Menim, da ga bodo. Samo vprasanje casa.
Nazaj k avtom. Zanimivo bo videti koliko se je povecal range pri visjih hitrostih za novo Teslo 3. Ta podatek se zdi najpomembnejsi za uporabnost BEV.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
RedDrake ::
Ja, saj so neke teme tu gor o določenih bankah in njihovih "izboljšavah".
Saj če te ne moti, da imaš app na telefonu, more power to you.
Alternativna opcija obstaja, in zelo verjetno bo obstajala še precej dolgo.
Kaj so sploh spremenili na M3? Boljša aerodinamika?
Saj če te ne moti, da imaš app na telefonu, more power to you.
Alternativna opcija obstaja, in zelo verjetno bo obstajala še precej dolgo.
Kaj so sploh spremenili na M3? Boljša aerodinamika?
kow ::
Tudi. Nekaj kilometrov dodatnega dosega je iz te optimizacije, da. Teza je pomoje podobna kot prej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
fulk ::
Osnovne življenske naprave in dostopi ne smejo biti odvisni od privatnih ponudnikov!
Če ti nek Tesla app, ki je vezan na google account, ne deluje, ker ti je google skenslal račun zaradi ..., kaj narediš? Kličeš taksi?
Če ti nek Tesla app, ki je vezan na google account, ne deluje, ker ti je google skenslal račun zaradi ..., kaj narediš? Kličeš taksi?
Horas ::
Če se gre za vstop v Ljubljano. Tisit, ki živijo tam imajo tako dovolilnice. Ostali pa bi morali plačat za 1 kraten vstop 10€. Bi se čudežno spraznila Ljubljana.
ne serji, to je diktatorski fašizem!
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
2dark ::
Če se gre za vstop v Ljubljano. Tisit, ki živijo tam imajo tako dovolilnice. Ostali pa bi morali plačat za 1 kraten vstop 10EUR. Bi se čudežno spraznila Ljubljana.
ne serji, to je diktatorski fašizem!
PO centru Ljubljane bi moralo biti dovoljeno samo bus, taxi, kolo, skiro, peš.. Vse ostalo NE!
Pa nihče nikogar ne sili, da more delat v Ljubljani. Vsi iz štajerske , ki delajo v Ljubljani se lahko vozijo z vlakom.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
BigWhale ::
Kaj so sploh spremenili na M3? Boljša aerodinamika?
Nekaj malega je bilo popravljene aerodinamike, luci so drugacne, pogonski sklop je isti, odstranil so vse obvolanske kontrole. :| Sprednji sedezi se sedaj tudi hladijo, zadaj je se en ekran. Odstranil so performance verzijo, cena za osnovno verzijo je ostala enaka, long range je jurja drazja. Izboljsan je tudi audio sistem in nadzor ventilacije spredaj in zadaj.
Nekaj je bilo govora, da bodo v sprednji odbijac dodali se eno kamero ampak v nobenem reviewu tega niso omenili. Tko da je cist mozno, da je ni.
krucymucy ::
Performance verzije niso na Kitajskem izdelovali nikoli, prenovljeni model pa trenutno izdelujejo samo tam. Zato je ni (še).
Pravijo da baterijskega sklopa in motorjev niso spreminjali, so spremenili mogoče karoserijo in šli na "giga casting"? Tega nisem zasledil nikjer.
Pravijo da baterijskega sklopa in motorjev niso spreminjali, so spremenili mogoče karoserijo in šli na "giga casting"? Tega nisem zasledil nikjer.