Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Masayoshi ::
Mike_Rotch je izjavil:
Čakaj, da nemci začnejo delati EVje. Tesla bo propadla takoj, ko resni automakerji dajo na trg svoje izdelke.
Hehe, ja, če imaš Tesla očala res le eno vidiš.. Tesla je komaj tretja po prodaji BEV v evropi: VW 116k, Stellantis 105K, Tesla 78k....
https://insideevs.com/news/602158/stell...
Vidva pa le onanirajta po posameznih modelih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Masayoshi ()
MrStein ::
Vozila iz kompozitov res še nisem zidal, sem pa skupaj zložil nekaj letečih reči in imam osnovno idejo, kako se tam izbirajo laminatplani in kako se dosežejo želene lastnosti.
To, kaj ti znas je popolnoma irrelevantno. Nihce ne zna vsega in pricakovati, da bodo ljudje na dvoriscih sami popravljali avtomobile, je neumnost. Nekateri bodo, drugi spet ne. V kombinaciji s tem, da zivimo v casu kjer se prozivajalci aktivno borijo proti temu, da bi ljudje lahko sami sraufali zadeve, je razlagat o tem kako lahko kar vse sam doma popravis res traparija.
In vprasanje, a bi ljudje sploh smeli sami popravljati kriticne stvari na avtomobilih, je povsem na mestu.
Narobe si ga razumel. Ni mislil "to bi ljudje doma delali".
Ampak: jaz bi lastnoročno do konca meseca lahko izdelal žnj milijonov next-gen vozil in bi prehitel Teslo, VW, BMW in ostale. Samo slučajno ta mesec nimam nič časa.
There. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
kow ::
Mike_Rotch je izjavil:
Čakaj, da nemci začnejo delati EVje. Tesla bo propadla takoj, ko resni automakerji dajo na trg svoje izdelke.
Hehe, ja, če imaš Tesla očala res le eno vidiš.. Tesla je komaj tretja po prodaji BEV v evropi: VW 116k, Stellantis 105K, Tesla 78k....
https://insideevs.com/news/602158/stell...
Vidva pa le onanirajta po posameznih modelih.
Ocitno je prva po dohodkih. Ali pa se fiat 500 prodaja po 50k+ evrov?
Mimogrede, Tesla je ocitno konkurencna na evropskem domacem dvoriscu. V ZDA so ze prehiteli po prodaji BMW (tudi ICE).
Ti vidis onaniranje, jaz dejstva. Evropejci so v zaostanku. So se pa nekaj let nazaj koncno resno lotili in danes ze vidimo prve rezultate.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Masayoshi ::
Mike_Rotch je izjavil:
Čakaj, da nemci začnejo delati EVje. Tesla bo propadla takoj, ko resni automakerji dajo na trg svoje izdelke.
Hehe, ja, če imaš Tesla očala res le eno vidiš.. Tesla je komaj tretja po prodaji BEV v evropi: VW 116k, Stellantis 105K, Tesla 78k....
https://insideevs.com/news/602158/stell...
Vidva pa le onanirajta po posameznih modelih.
Ocitno je prva po dohodkih. Ali pa se fiat 500 prodaja po 50k+ evrov?
LOL, očitno? Na žalost povprečna cena Tesle ni 50% višja od povprečne cene VW...Bi bilo pa fajn ja.
pegasus ::
kow ::
LOL, očitno? Na žalost povprečna cena Tesle ni 50% višja od povprečne cene VW...Bi bilo pa fajn ja.
Mas prav. Razlika je manjsa, moja napaka. Imajo pa visje od Stellantisa. Bomo videli kaj bo v H2.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
MrStein ::
This video is private
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Blinder ::
Zoe je tako drag, ker je lahko, ne bi ker bi tolk več stal v proizvodnji.
električnim nabijajo cene, ker so subvencionirani ter ker se z njimi veliko prihrani na gorivu, ker na elektriki ni tako velikih trošarin kot so na bencinu in dieslu. ICE prispevajo 7 € / 100 km povprečno v državno blagajno, električni avti teh sedem euro ne plačajo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
J.McLane ::
Bullshit pa 7€/km.
Če povprečen avto pokuri 7 l/100 km je to:
- trošarina 0,33 € * 7 = 2,31 €
- DDV ~ 2 €
- nek drobiž nekih prispevkov (sppt, ove) 0,07 €
Pod črto manj kot 5€/100 km.
Če povprečen avto pokuri 7 l/100 km je to:
- trošarina 0,33 € * 7 = 2,31 €
- DDV ~ 2 €
- nek drobiž nekih prispevkov (sppt, ove) 0,07 €
Pod črto manj kot 5€/100 km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
BigWhale ::
električnim nabijajo cene, ker so subvencionirani ter ker se z njimi veliko prihrani na gorivu, ker na elektriki ni tako velikih trošarin kot so na bencinu in dieslu. ICE prispevajo 7 € / 100 km povprečno v državno blagajno, električni avti teh sedem euro ne plačajo
Itak smo vsi desno usmerjeni kapitalisti, valjda naumo davkov placval!
a_borlak ::
Toyota dela tisto, kar mora, če želi ohraniti ugled. Najprej čakaš leto dni na avto, potem ga dobiš, čez mesec dni ti pa rečejo, ne se vozit z njim, razen če bi se rad ubil. Bolje, da vse vzamejo nazaj, vsakemu dajo še 20% poleg denarja, ki so ga plačali za avto, bo na koncu manj boleče za njih. Me pa čudi, da ob vseh testiranjih te težave z vijaki niso nastopile prej, razen če niso v zadnjem trenutku rekli, ne, druge bomo uporabljali.
J.McLane ::
Ironija je, da je vpoklic zaradi zadeve, ki nima poplnoma nobene veze z dejstvom da gre za EV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
codeMonkey ::
Niti ni tako cudno, ce so pri razvoju platforme za EV poskusali z novimi/drugacnimi resitvami na vecih podrocjih, in ne le na samem pogonu. VW je z ID serijo splavil svoj vw.os, pa se je na zacetku zatikalo zaradi softverja. Cisto mozno, da so pri Toyoti spremenili kaksen proizvodni proces, pa so porodne tezave.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Ja, ampak ko je tesli kak odbijač odpihnilo, so bili komentarji, da to zato, ker tesla pač ne zna delat avtov. Jih niti toyota več ne zna? Za VW je itak znano...
Gregor P ::
Ne vem, a boš ti zdaj šel kupiti to EV Toyoto, ker jaz jo ne bi? Kaj pa Teslo, kjer ji odpadajo deli med vožnjo? Jaz tudi ne bi, pa ti?
Naj se ob tej priložnosti citiram:
Naj se ob tej priložnosti citiram:
... pa tudi v varčevanje; če ima proizvajalec na izbiro vijak za 5 centov, ki je kakovostnejši in bo dokazano zdržal dlje, ter vijak za 2 centa, ki je ravno še na meji sprejemljivega in bo najbrž zdržal v obdobju garancije, bodo skoraj vedno izbral slednjega - ker "cent na cent pogača". Takle mamo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
J.McLane ::
Toyoto lahko mirno kupiš, ko boš dobil avto bo izpraven tako kot mora biti. Vsaj tako sklepam, glede na to da v US ponujajo tudi odkup avta zradi te nevšečnosti, torej novih z napako trenutno verjetno ne dostavljajo, ali pač?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Napake se dogajajo in se zmeraj bojo, kolk je firma vredna se pa vidi po tem kaj naredi ko pride do napake.
Utk ::
https://www.teslarati.com/volkswagen-id...
Poglejte kam smo prišli. To kar smo nekateri napovedali 5,6 let nazaj, če ne več. VW ne tekmuje več s kvaliteto in ne vem čim, ampak s ceno. Razen kone in bolta, ki sta 6,7 let stara modela, je id4 najcenejši. Za ceno ioniq5 ne bi id4 vzel nihče.
Karte se delijo na novo, črnih petrov je pa veliko.
Poglejte kam smo prišli. To kar smo nekateri napovedali 5,6 let nazaj, če ne več. VW ne tekmuje več s kvaliteto in ne vem čim, ampak s ceno. Razen kone in bolta, ki sta 6,7 let stara modela, je id4 najcenejši. Za ceno ioniq5 ne bi id4 vzel nihče.
Karte se delijo na novo, črnih petrov je pa veliko.
codeMonkey ::
Katastrofa. VW zna narediti poceni avto, to mora biti res slabo. Pa dajmo se zraven se delat, kot da VW ze od starta ne razlaga, kako bosta Audi in Porsche pokrivala visji razred.
Masayoshi ::
Pusti utkja, ga matra ker je vw v prvem polletju prodal 50% več BEV v Evropi kot Tesla. Pa še njegova Toyota se razpada. Muke ježeve...
Utk ::
codeMonkey je izjavil:
Katastrofa. VW zna narediti poceni avto, to mora biti res slabo. Pa dajmo se zraven se delat, kot da VW ze od starta ne razlaga, kako bosta Audi in Porsche pokrivala visji razred.
A zdaj je kia že višji razred, ki ga pokriva Audi? In to se ti zdi ok?
Pusti utkja, ga matra ker je vw v prvem polletju prodal 50% več BEV v Evropi kot Tesla. Pa še njegova Toyota se razpada. Muke ježeve...
Moja toyota se ne razpada, pa tudi za bev si se zlagal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Masayoshi ::
Ajde, mal nazaj poglej, je link. Po spominu Vw 116k, Tesla 78k. Ajde, maš "prav", samo 49% več.
Utk ::
Kolk je VW prodal na teslinem domačem tržišču?
Pa lahk bi vsaj celo leto gledal, ker tesla še zmeraj prodaja v valovih, dokler Berlin do konca ne zaštarta, in dokler jim Kitajci zapirajo zarad korone.
Pa lahk bi vsaj celo leto gledal, ker tesla še zmeraj prodaja v valovih, dokler Berlin do konca ne zaštarta, in dokler jim Kitajci zapirajo zarad korone.
LeQuack ::
Torej električna vozila so postala naslednja luksuzna dobrina, tako kot prej drage znamke avtov. Ne mislijo pa dejansko nikoli jih narest affordable.
Quack !
Masayoshi ::
Bodo Kitajci. MG4 cene v GB. To so že praktično enake cene kot cene primerljivih ICE (golf, astra...). So pa šle vse cene gor seveda.
https://www.carwow.co.uk/news/6188/new-...
https://www.carwow.co.uk/news/6188/new-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Masayoshi ()
LeQuack ::
Bodo Kitajci. MG4 cene v GB. To so že praktično enake cene kot cene primerljivih ICE (golf, astra...). So pa šle vse cene gor seveda.
https://www.carwow.co.uk/news/6188/new-...
Jim ne bodo pustil več prodajati če bodo preveč popularni ratal. Tako kot Američani s Huawei. Sploh Evropski avto proizvajalci se samo malo ptožijo EU birokratom, pa bodo čez noč prepovedal Kitajske avte.
Quack !
Masayoshi ::
Ne sanjaj. Preveč eu avtov na Kitajskem prodajo
Bojo morali marže zmanjšati. Nemški proizvajalci še vedno ornk dobičke pičijo.
Bojo morali marže zmanjšati. Nemški proizvajalci še vedno ornk dobičke pičijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Masayoshi ()
Utk ::
Lol, a zdej se pa ne lažem več? Tesla ima tovarno v Berlinu. Kolo še drži na Toyoti?
Ali lažeš ali si pa samo bedast. Kot sem napisal, Berlin še ne dela do konca, na Kitajskem so jim pa zaprli zarad korone. Zato počakaj na q3.
Na moji toyoti kolo drži, hvala za skrb.
Še več je prodal fiat. Morda bo enkrat celo dacia. So what. Če hočeš dober BEV, greš še zmeraj po teslo ali kio.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
krucymucy ::
codeMonkey je izjavil:
Katastrofa. VW zna narediti poceni avto, to mora biti res slabo. Pa dajmo se zraven se delat, kot da VW ze od starta ne razlaga, kako bosta Audi in Porsche pokrivala visji razred.
A zdaj je kia že višji razred, ki ga pokriva Audi? In to se ti zdi ok?
Kia je ta skok v visji razred naredila nekaj let nazaj, s Kia Stinger. VW se tega cenovnega razreda, razen s Touaregom ne gre.
Masayoshi ::
Smešen si. Izgovor na izgovor, tovarna ne dela, vzami drugo obdobje in ne zadnje, še zmeraj opletaš z lažjo, čeprav imaš številke čeno na belem...mali človeček si utk. Kaj pa tvoja mantra kako vw nima baterij, nima čipov, ne znajo delat itd. Pa še zmeraj 49% več bev kot Tesla. Da o vsem prodanih avtomobilih sploh ne bi.
Mike_Rotch ::
Pusti utkja, ga matra ker je vw v prvem polletju prodal 50% več BEV v Evropi kot Tesla. Pa še njegova Toyota se razpada. Muke ježeve...
Nikogar ne briga kdo je prvak v balinanju v spodnjem dupleku. Cherry picking podatkov na pohodu.
Dejstvo je, da je Tesla še vedno daleč največji proizvajalec BEV tako po številu prodanih avtomobilov kot po prihodkih in dobičku, ki ga ustvarijo z BEV.
Dejstvo je tudi, da Tesla na domačem trgu proda veliko več kot VW na domačem trgu.
Masayoshi ::
Zdaj ste pa Tesla loverji že res tragično smešni: poda en od vas podatek da je t3 najbolje prodajan model v evropi v prvem polletju in ste vsi vzhičeni. Ko pa jaz iz istega vira podam podatek za isto časovno in geografsko področje za vse bev, kjer vw povozi teslo gre pa za cherry picking. Jao, pacienti ;)
Utk ::
Zdaj ste pa Tesla loverji že res tragično smešni: poda en od vas podatek da je t3 najbolje prodajan model v evropi v prvem polletju in ste vsi vzhičeni. Ko pa jaz iz istega vira podam podatek za isto časovno in geografsko področje za vse bev, kjer vw povozi teslo gre pa za cherry picking. Jao, pacienti ;)
To da je nek ameriški avto prvi po prodaji v Evropi je nekaj zanimivega, ker to se pred teslo najbrž ni dogajalo v nobenem razredu. Morda kakšni resni eksotiki. To da vw več proda doma z vsemi modeli, ni nekaj zanimivega. Ko ne bo več niti tega, bo itak bankrot. Ko bo vw v ZDA prodal več kot tesla nekega modela, ali skupno, bo pa to nekaj novega in najbrž bankrot tesle.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Masayoshi ::
Debilčki ki operirate z bankrotom so kdaj finančme podatke samih firm poglejte...pa glede modelov, Tesla je one trick pony. Y je zgolj napihnjen 3, drugih pa ne proda praktično nič. Vw ima cel kup modelov in je vsaj malček logično da ne proda zgolj enega modela toliko.
Mogoče zato ker dela tudi žnj ice modelov pri katerih tolče dobre marže. Niso glupi kot en mali rouch, ki vidi samo bev...
Mike_Rotch je izjavil:
Aha, torej VW bi v resnici lahko prodal ful več EVjev kot tesla, ampak noče, ker...?
Mogoče zato ker dela tudi žnj ice modelov pri katerih tolče dobre marže. Niso glupi kot en mali rouch, ki vidi samo bev...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Masayoshi ()
Utk ::
Ja ja. Ko je tesla delala 50,000 letno, so pojasnili koliko 0 za decimalko vseh avtov je to. Danes ko dela mio in 2 vsak čas, premium proizvajalcem ni več niti malo smešno, ker to pomeni toliko manj za njih. Tudi kitajci ne bi nikoli kupovali kitajskih ice za 30,40 jurjev, električne pa kupujejo. Tudi to pomeni toliko manj za ostale, velike. VW je reku, da do konca leta ne bo več problem pomanjkanje proizvodnje, ampak povpraševanja. Normalno, ker po astrah in golfih za 30 jurjev nikoli ni bilo povpraševanja. Zdaj je dobička kot dreka, ker prodajajo poceni crap za 30 jurjev, ko bo konec subvencij zarad korone in Ukrajine, bo pa konec skrivanja za tem in onim. Takrat bo realnost udarila na polno, cene bojo šle pa dol, če ne nominalno pa vsaj realno. Vprašanje pa kakšne bojo količine, tudi z odvečnimi ljudmi bo treba nekaj naredit, itd.
Utk ::
VW recimo vprašanje, če je na 50 procentih proizvodnje, in drugo leto bo še to preveč. Nekdo tiste ljudi vseeno plačuje, ker odpuščanj velikih ni. In vsi drugi podobno, tudi Revoz. Plačuje se to preko dragih avtov, ampak v kapitalizmu to ne more dolgo it.
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Katastrofa. VW zna narediti poceni avto, to mora biti res slabo. Pa dajmo se zraven se delat, kot da VW ze od starta ne razlaga, kako bosta Audi in Porsche pokrivala visji razred.
A zdaj je kia že višji razred, ki ga pokriva Audi? In to se ti zdi ok?
Nimam pojma, nisem jaz tisti, ki mu je vse jasno. Bi si pa mislil, da ce nastopas na nekem trgu z vsaj tremi znamkami (VW, Audi, Porsche), ce ne vec, potem je normalno, da bo ena od njih ponujala cenejse "entry-level" vozilo od mnogih ostalih, ki konkurirajo le z enim modelom ter ga uvrstijo nekam v sredino. Pri tem z MEB platformo od samega zacetka ciljajo na trenutne lastnike ICE vozil. Res mi ni jasno kaj novega tu odkrivas.
Ce ze imas fetis na napovedovanje bankrota VW-ja, potem se rajsi osredotoci na novo platformo Audija in Porscheja, s katero res zelijo zastopati visji razred. V tem primeru naj bi vozila zapeljala s tovarn l. 2025, pa se jim zatika. In ker se jim zatika, je letel Diess.
*l. 2023
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Jaz ne napovedujem bankrota. To prepuščam tesla shorterjem. Ki so že itak izumrli. VW ne bo bankrotiral. Je to big to fail.
jernejl ::
To da je nek ameriški avto prvi po prodaji v Evropi je nekaj zanimivega, ker to se pred teslo najbrž ni dogajalo v nobenem razredu. Morda kakšni resni eksotiki. To da vw več proda doma z vsemi modeli, ni nekaj zanimivega.Večina proizvajalcev ima danes naprodaj precej več različnih modelov kot nekoč. Jasno je, da to pomeni, da skupaj prodajo več avtov, vsakega posameznega modela pa manj. Nič blazno osupljivega ni, da en proizvajalec, ki prodaja samo en model, tega proda več kot en drug proizvajalec proda enega izmed dvajsetih modelov.
Mercedes bi zagotovo prodal več C-jev, če bi ukinil model A, model B, model E, model GLA, GLB, GLC, GLE, EQA, EQB, EQC, CLA...
Pa so se pač odločili, da bodo raje prodali manj C-jev in bodo poleg tega prodali še nekaj ostalih naštetih. Teslini verniki pa medtem onanirajo nad tem, kako mercedes proda manj C-jev kot nekoč in kako Tesla proda več trojk na nekem trgu kot mercedes modela C.
ko bo konec subvencij zarad korone in Ukrajine, bo pa konec skrivanja za tem in onim. Takrat bo realnost udarila na polnoTo s subvencijami in realnostjo bo seveda veljalo tudi za proizvajalce električnih vozil. Oni poleg omenjenih subvencij prejemajo še specifične subvencije zaradi pogona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Utk ::
Tesla v razredu kjer ima modela 3 in y proda več od skoraj vseh drugih za podoben denar in še dost nižje, tudi ice.
V par letih bo v celi prodaji prodala več kot recimo bmw ali mercedes. Ki imata morda 50 modelov.
V par letih bo v celi prodaji prodala več kot recimo bmw ali mercedes. Ki imata morda 50 modelov.
jernejl ::
V par letih bo v celi prodaji prodala več kot recimo bmw ali mercedes. Ki imata morda 50 modelov.
Najbrž uporabljaš enak model kristalne krogle kot Teslini verniki.
Ta model pogleda rast Tesle v preteklih 5 letih in predpostavi, da bo z enakimi % rastla še naprej, in potem izpiše rezultat, da bo Tesla čez 20 let prodala 100+ milijard avtomobilov letno.