Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
codeMonkey ::
To je bedarija. Kaj bo 15% manjša baterija spremenila. Big deal, če bo zarad tega 3 jurje v proizvodnji cenejši. Če bo manj kot tolk razlike v MPC, je itak brez veze in nihče ne bo vzel manjšo, če bo razlika večja, bojo pa sami sebi škodo delali.
Naredil bos lahko 15% vec avtomobilov. Je pa res, da ce imas premalo cipov, ti to ne pomaga.
Pripravljajo se novi pogoji, ki bodo verjetno sprejeti: https://www.electrive.com/2022/07/29/us...
Other restrictions on the subsidy concern the price of eligible vehicles. Electric sedans are only eligible for the tax credit up to a price of $55,000, according to the draft; for electric transporters, electric SUVs or electric pickups, the price limit is $80,000, according to Electrek.
Razlika v ceni bo za kupca torej zelo verjetno vecja.
Sicer pa se ena zanimivost:
The Democrats in the US Senate have presented a new bill on the tax credit for electric cars. This bill retains the amount of 7,500 dollars, but the upper limit of 200,000 electric cars per manufacturer is removed – which would make Tesla and GM eligible again. The law has not yet been passed, but at this stage, it appears to be a mere formality.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
J.McLane ::
V času 6-8 let bo precej lastnikov avto že zamenjalo, kje so pa potem prihranki?
Če avto prej prodaš, boš razliko ujel pri prodaji.
Načeloma je veljalo (pred inflacijo), da je avto po 5 letih vreden še 40% novega. Torej:
EV za 30k € bo vreden po 5 letih 12k €
ICE za 20k € bo vreden 8k €
Torej v 5 letih moraš s stroški na EV prihraniti 6k € in ne celotne razlike v ceni, ki si jo plačal ko si kupil nov avto.
Trenutno je pa realnost taka, da sem prodal 5 let staro škodo Yeti za 12k EUR, nova je bila pa 15k EUR.
Pa saj je pri EV isto, Tesle folk po enem letu prodaja celo za več kot so dali za njo. Jaz sem lani tudi prodal za isto ceno kot sem kupil leta 2015.
Jasno je da bodo posamezni modeli odstopali, ampak neke generalizacije na izgubo vrednosti med EV in ICE se jaz nebi ravno šel. Če rečemo čez palec da podoben segment vozila izgubi v % podoben del cene, potem je EV po 5 letih vreden več kot pa ICE in dobiš del tistega kar si preplačal za avto nazaj. Jasno je pa treba ostati v nekih zdravih okvirih, tam pri 10k € razlike v nakupni ceni novega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
ales85 ::
V času 6-8 let bo precej lastnikov avto že zamenjalo, kje so pa potem prihranki?
Če avto prej prodaš, boš razliko ujel pri prodaji.
Načeloma je veljalo (pred inflacijo), da je avto po 5 letih vreden še 40% novega. Torej:
EV za 30k € bo vreden po 5 letih 12k €
ICE za 20k € bo vreden 8k €
Torej v 5 letih moraš s stroški na EV prihraniti 6k € in ne celotne razlike v ceni, ki si jo plačal ko si kupil nov avto.
Trenutno je pa realnost taka, da sem prodal 5 let staro škodo Yeti za 12k EUR, nova je bila pa 15k EUR.
Pa saj je pri EV isto, Tesle folk po enem letu prodaja celo za več kot so dali za njo. Jaz sem lani tudi prodal za isto ceno kot sem kupil leta 2015.
Jasno je da bodo posamezni modeli odstopali, ampak neke generalizacije na izgubo vrednosti med EV in ICE se jaz nebi ravno šel. Če rečemo čez palec da podoben segment vozila izgubi v % podoben del cene, potem je EV po 5 letih vreden več kot pa ICE in dobiš del tistega kar si preplačal za avto nazaj. Jasno je pa treba ostati v nekih zdravih okvirih, tam pri 10k € razlike v nakupni ceni novega.
To je zdaj slucajno anomalija na trgu in dalec od tega, da bi bilo pravilo.
J.McLane ::
Anomalija je koliko je % izgube vrednosti na splošno, če pa primerjamo EV vs. ICE bo pa razlika pri prodaji vedno obstajala, edino če kupiš EV, ki je klump in mu baterija crkne po 100k km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Masayoshi ::
Mike_Rotch je izjavil:
Imaš težave z branjem? Ne-službeni, poskrejpal mal tiste kjer piše 1. lastnik, ali pa privat ponudba, pa lahko tudi starejše da jih boš več zadel.
Aha, neslužbeni pa 1. lastnik, pa svetlo modre barve mora bit, pa registerska številka se mora končat na določeno številko... Napisal sem ti realno stanje iz avto.net, ampak, kot predvideno se želiš prepucavati glede malenkosti. Ker sem pisal pavšalno npr. nisem vzel kakšnega EVja, kjer je razmerje bistveno boljše, nisem računal tekočiš stroškov kot so registracija in servisi, nižje izgube vrednosti...
se zmotavaš kot malo dete ;). V prvem postu sem ti napisal da govorimo o ne- službenih. Res ne znaš brati očitno, oziroma vidiš samo tisto kar pade v tvojo agendo. Ne-službeni clioti so ekstremno redki s takšnimi kilometri kot bi ti rad operiral in opravičeval cene EV. Če takšni naredijo 12k letno je že veliko. Pa je res smešno, da je zate malenkost da privat kupci avtomobilov nižjega srednjega razreda prevozijo bistveno manj kilometrov letno, kot bi jih ti rad prikazal v kalkulaciji. Če meni ne verjameš vprašaj kakšnega poznanega na kakšni zavarovalnici. Dajo ogromno število popustov na zavarovanja na avtomobile, ki letno prevozijo manj kot 10k.
Mike_Rotch ::
Ne-službeni clioti so ekstremno redki s takšnimi kilometri kot bi ti rad operiral in opravičeval cene EV.
Link prosim. Kako veš kateri na avto.net so službeni in kateri ne? Jaz nimam vgrajenega tega radarja.
Masayoshi ::
Mike_Rotch je izjavil:
Ne-službeni clioti so ekstremno redki s takšnimi kilometri kot bi ti rad operiral in opravičeval cene EV.
Link prosim. Kako veš kateri na avto.net so službeni in kateri ne? Jaz nimam vgrajenega tega radarja.
Ti si debil. Link...Si idiot na kvadrat, ne da nimaš radarja. Povprašaj koga ki ima IQ več od sobne temperature da ti pomaga.
Mike_Rotch ::
Povprašaj koga ki ima IQ več od sobne temperature da ti pomaga.
Ok, ne bom več tebe spraševal, bom našel koga, ki ustreza kriterijem.
Masayoshi ::
Mike_Rotch je izjavil:
Povprašaj koga ki ima IQ več od sobne temperature da ti pomaga.
Ok, ne bom več tebe spraševal, bom našel koga, ki ustreza kriterijem.
Kolk si star, 3? V vrtcu take fore več ne palijo revček.
Mike_Rotch ::
Zanimivo, da se znam pri 3 letih obnašat, argumentirat in ne žalit ljudi, a ne? Nekateri odrasli se tega očitno še niste uspeli naučiti.
Zdaj pa prosim napiši kaj on topic in nehaj smetiti temo.
Zdaj pa prosim napiši kaj on topic in nehaj smetiti temo.
Masayoshi ::
Mike_Rotch je izjavil:
Zanimivo, da se znam pri 3 letih obnašat, argumentirat in ne žalit ljudi, a ne? Nekateri odrasli se tega očitno še niste uspeli naučiti.
Zdaj pa prosim napiši kaj on topic in nehaj smetiti temo.
S svojimi, z osnovno logiko skreganimi, "izračuni" temo smetiš sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Masayoshi ()
AtaŠtumf ::
V času 6-8 let bo precej lastnikov avto že zamenjalo, kje so pa potem prihranki?
Če avto prej prodaš, boš razliko ujel pri prodaji.
Načeloma je veljalo (pred inflacijo), da je avto po 5 letih vreden še 40% novega. Torej:
EV za 30k EUR bo vreden po 5 letih 12k EUR
ICE za 20k EUR bo vreden 8k EUR
Torej v 5 letih moraš s stroški na EV prihraniti 6k EUR in ne celotne razlike v ceni, ki si jo plačal ko si kupil nov avto.
Trenutno je pa realnost taka, da sem prodal 5 let staro škodo Yeti za 12k EUR, nova je bila pa 15k EUR.
Pa saj je pri EV isto, Tesle folk po enem letu prodaja celo za več kot so dali za njo. Jaz sem lani tudi prodal za isto ceno kot sem kupil leta 2015.
Jasno je da bodo posamezni modeli odstopali, ampak neke generalizacije na izgubo vrednosti med EV in ICE se jaz nebi ravno šel. Če rečemo čez palec da podoben segment vozila izgubi v % podoben del cene, potem je EV po 5 letih vreden več kot pa ICE in dobiš del tistega kar si preplačal za avto nazaj. Jasno je pa treba ostati v nekih zdravih okvirih, tam pri 10k EUR razlike v nakupni ceni novega.
Tudi Porsche 991, lahko danes prodaš držje kot novega, glede na to, da je čakalna vrsta.
In?
Tole je anomalija, ki se danes dogaja na trgu rabljenih vozil, bo ta anomalija tudi jutri oz. čez eno leto?
Če si 100%, da bo kupi 10 Tesl pa jih dražje prodaj, zaslužek bo, vmes jih lahko še rentaš, ko se same vozijo, medtem, ko spiš .
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AtaŠtumf ()
Mike_Rotch ::
Tole je anomalija, ki se danes dogaja na trgu rabljenih vozil, bo ta anomalija tudi jutri oz. čez eno leto?
Anomalija velja enako za ICE in EV. Ko se bo trg normaliziral, se bo zelo verjetno normaliziral za EV in ICE.
V čem točno vidiš problem?
Utk ::
Vsak polnoleten opravilno sposoben si naj bi znal sam izračunat kaj se mu splača in kaj ne.
Na žalost si pa 90% ljudi v resnici ne zna, tako da imamo kar imamo.
Na žalost si pa 90% ljudi v resnici ne zna, tako da imamo kar imamo.
Gregor P ::
Da, in maksimalno kar se ti splača, če živiš v mestu in imaš na voljo polnilnico, je mini EV (kot luksuzni dodatek, ker se tudi sicer veliko voziš po mestu in predmestju) - pa še to le zato, ker imamo katastrofo od javnega prometa.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
trancer01 ::
Pri EV je treba najprej odšteti subvencije in popuste pri cestnini, ki bi jih morali takoj ukiniti. Upoštevati je treba tudi višjo ceno kasko zavarovanja. Potem pa so tu še mnoge pomanjkljivosti EV, npr. mnogo slabši domet, bistveno daljši čas polnjenja, težave pri polnjenju na poti zaradi številnih različnih ponudnikov polnilnic itd.
dude ::
Se ne splača tistemu ki živi v mestu najbolj najeti avat2go plačaš par evrov in se zapelješ na drugo stran ljubljane, "fuknes" stran avto in vzames novega ko ga rabis. Brez kakršnih koli dodatnih stroškov kot so nakup, reg., vzdrževanje, parking, ipd.
kow ::
Samo, ce nima avtomobila in se po Sloveniji vozi s prijatelji, prevozi, z javnim prevozom itd. Torej, studentska varianta. Ce imas v Ljubljani hiso in 2 avtomobila, je EV ze blizu smiselnemu nakupu.
Najbolj se nakup EV seveda splaca nekomu, ki ima bajto in fotovoltaiko na strehi.
Najbolj se nakup EV seveda splaca nekomu, ki ima bajto in fotovoltaiko na strehi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
trancer01 ::
Najbolje je, da človek nikamor ne gre, ne kupuje potrošne robe, je le lokalno pridelano rastlinsko hrano, čim manj diha in prdi ter čim prej umre. Na ta način najmanj škoduje okolju.
Kow, tvoj nadimek zelo spominja na angleško besedo COW, razlika med kravo in tabo je pa predvsem v pameti, ki je ima krava več.
Samo, ce nima avtomobila in se po Sloveniji vozi s prijatelji, prevozi, z javnim prevozom itd. Torej, studentska varianta. Ce imas v Ljubljani hiso in 2 avtomobila, je EV ze blizu smiselnemu nakupu.
Najbolj se nakup EV seveda splaca nekomu, ki ima bajto in fotovoltaiko na strehi.
Kow, tvoj nadimek zelo spominja na angleško besedo COW, razlika med kravo in tabo je pa predvsem v pameti, ki je ima krava več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: trancer01 ()
hruske ::
Se ne splača tistemu ki živi v mestu najbolj najeti avat2go plačaš par evrov in se zapelješ na drugo stran ljubljane, "fuknes" stran avto in vzames novega ko ga rabis. Brez kakršnih koli dodatnih stroškov kot so nakup, reg., vzdrževanje, parking, ipd.
Mnja, rabljen ICE avto me stane povprečno 0,32 EUR na km, vključno z nakupom, tako da se Avant2Go precej približa temu.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Gregor P ::
Avant2Go je čisto ok rešitev, ampak stane pa praktično toliko kolikor najem taksija (najmanj 4 evre štartnine - odvisno od ranga vozila), pa še njihovo prazno parkirno mesto moraš najti (kar sredi poletja niti ni problem, ker so vsi na dopustu). Daljša je razdalja bolj ugodno je od taksija. Če pa to res veliko uporabljaš, potem pa se že bolj splača kupiti avto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
ales85 ::
Mike_Rotch ::
Čakaj, da nemci začnejo delati EVje. Tesla bo propadla takoj, ko resni automakerji dajo na trg svoje izdelke.
Gregor P ::
Zaenkrat še noben EV ni ta zaresen; tako da bo treba še malo počakati.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
mikhaair ::
Torej čakamo tazaresne proizvajalce, da naredijo tazaresni EV.
Do sedaj pa so delali le Lego avtomobilcke al kako? A kakšen tazaresne se ni dal EVja ven?
Do sedaj pa so delali le Lego avtomobilcke al kako? A kakšen tazaresne se ni dal EVja ven?
kow ::
Samo malo se bodeta, mihkaair. Stara znanca sta.
So pa za Norvesko prisli svezi podatki za H1. BEV imajo ze 18,01% trzni delez v celotni floti. To je 508k vozil. Bencinarji 30,33%, dizelasi 40,21%, ostalo so hibridi.
So pa za Norvesko prisli svezi podatki za H1. BEV imajo ze 18,01% trzni delez v celotni floti. To je 508k vozil. Bencinarji 30,33%, dizelasi 40,21%, ostalo so hibridi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
nejc_nejc ::
Gregor P ::
Torej čakamo tazaresne proizvajalce, da naredijo tazaresni EV.Da, do sedaj so delali le drage beta igračke za bogate.
Do sedaj pa so delali le Lego avtomobilcke al kako? A kakšen tazaresne se ni dal EVja ven?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
nejc_nejc ::
pegasus ::
Drži. Trenutno so na nivoju Horseless carriage @ Wikipedia
Pravi, blank sheet design EVji z upoštevanjem električne realnosti šele prihajajo.
Pravi, blank sheet design EVji z upoštevanjem električne realnosti šele prihajajo.
LeQuack ::
Mike_Rotch je izjavil:
Zakaj nobene ne dela lažjih avtov? Zakaj je 1,5 tone minimum? Če bi bili avti lažji tudi ne rabilo tako močne motorje in tako težke baterije.
Zato, ker v manj kot 1500kg ne spraviš vsega, kar od sodobnih avtomobilov zahtevamo potrošniki. Oz. ta meja gre bolj proti 2000kg, če gre za malo večji družinski avto.
Ne verjamem. Večina teže je železo in železni deli. Zakaj mora biti karoserija in skoraj celoten avto iz železa? Kompozitni materiali, plastika, itd. Ja imel bi 0 zvezdic v crash testu, ampak so what? Pač prepoveš železne avte na cestah, in potem bo imel 5 zvezdic.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Mike_Rotch ::
Karbon stane. Poleg tega superšportniki, ki imajo monokok iz karbona še vedno tehtajo 1500kg+.
So redke izjeme kot Alfa 4c, Mclaren Senna itd. Ampak to so relativno majhni dvosedežniki. Če raztegneš to na mere družinskega avtomobila prihraniš mogoče 150, 200kg. Seveda gre cena v višave, praktično odpadejo vsa popravila itd.
Poleg tega karoserija ni edini težek del. Motorji tehtajo po 150kg-200kg, menjalniki in pogonski sklopi so težki, podvozje težko narediš iz drugega materiala.
Potem pa je tukaj še udobje. Razne klime za sabo potegnejo kar nekaj teže. En električno nastavljiv, hlajen in ogrevan sedež s podnožjem je hitro 50kg.
So redke izjeme kot Alfa 4c, Mclaren Senna itd. Ampak to so relativno majhni dvosedežniki. Če raztegneš to na mere družinskega avtomobila prihraniš mogoče 150, 200kg. Seveda gre cena v višave, praktično odpadejo vsa popravila itd.
Poleg tega karoserija ni edini težek del. Motorji tehtajo po 150kg-200kg, menjalniki in pogonski sklopi so težki, podvozje težko narediš iz drugega materiala.
Potem pa je tukaj še udobje. Razne klime za sabo potegnejo kar nekaj teže. En električno nastavljiv, hlajen in ogrevan sedež s podnožjem je hitro 50kg.
LeQuack ::
Ja cena bo pa za enako klso krat 5.
Nisem mislil iz dragega karbona, imaš dosti cenejše kompozitne materiale. Tudi ne rabi bit enako kot in performančen kot avtomobil iz jekla. To da je avtomobil obdan z 1,5 tone jekla je več ali manj izključno zato, ker si bolj varen če se nekdo drug s svojimi 1,5 tonami zabije vate. Kot oklep, ali mini tank. Karoserija bi lahko bila v teoriji samo nek kos plastike, tako kot pri dragsterjih. Ali pa fiberglas in podobno.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
pegasus ::
S "statiko" imaš probleme, če imaš cel kup ostrih robov, ki so s škatlasto obliko nujni. Zato je prva stvar, ki se jo moraš znebiti, škatla.
Vzameš raje kroglo, statika špila. Malo jo sploščiš in raztegneš v eni smeri, da zadostiš potrebam aerodinamike. Voila, lupina, ki jo v kompozitni izvedbi dve osebi okrog nosita, pa je močnejša od plehnatih škatel.
Vzameš raje kroglo, statika špila. Malo jo sploščiš in raztegneš v eni smeri, da zadostiš potrebam aerodinamike. Voila, lupina, ki jo v kompozitni izvedbi dve osebi okrog nosita, pa je močnejša od plehnatih škatel.
fikus_ ::
Ko se jeklo deformira, akumulira energijo trka, s pravo obliko precej kontrolirano. Ko se to zgodi kompozitu, se le ta lomi precej bolj nezvezno, pri tem nastajajo ostri kosi.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
pegasus ::
Zelo odvisno od tega, kako sestaviš tvoj kompozit. Kar si napisal drži npr. za trdo smolo in ogljikova vlakna, če vzameš kevlar in bolj elastično smolo, dobiš popolnoma drugačno obnašanje. Kar je lepota kompozitov - če želiš, lahko vsak kos končnega izdelka sestaviš iz kompozitov z željenimi lastnostmi.
nejc_nejc ::
Je kolega enga komponzitnega izven seriskega forda popravljal ene 4 mesece. Da so se sploh najdli pacienti za popravilo. Je imel "kupon" od zavarovalnice.
Pol smo pa pri ceni....
Pol smo pa pri ceni....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
pegasus ::
Meni je kompozit poflikat eno popoldne na dvorišču. Pleha pa brez delavnice in kupa čudnega orodja ne bi uspel nikoli poflikati ...
fikus_ ::
Izdelava avtomobila iz kompozitov ni tako enostavna kot si pegasus predstavlja. Kompozit drži, ali pa poči (zaradi smole). Z pravo obliko se da do določene mere obvladovati kontrolirano rušenje in absorbcijo energije. Težava nastani, ko v realnem svetu sila na konstrukcijo deluje z malo druge smeri in testni trak ne pomaga kaj, ker se kompozit čisto drugače lomi.
Potrebno je veliko testiranja, izdelava je zamudna, veliko ročnega dela, zato drago.
Potrebno je veliko testiranja, izdelava je zamudna, veliko ročnega dela, zato drago.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
pegasus ::
Vozila iz kompozitov res še nisem zidal, sem pa skupaj zložil nekaj letečih reči in imam osnovno idejo, kako se tam izbirajo laminatplani in kako se dosežejo želene lastnosti. Ja, ročno delo in testiranje je potrebno v prototipni fazi, da prideš do željenega stanja, ko pa to imaš, pa samo gasa v produkcijo in štepat po en odlitek na kalup na dan.
Aja, danes imaš tudi že softver, da ti naredi laminatplane, ampak ni poceni ;)
Aja, danes imaš tudi že softver, da ti naredi laminatplane, ampak ni poceni ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()
J.McLane ::
Problem kompozitov je serijska proizvodnja, vse kar zahteva kalupe in neke čase sušenja je problem ko je treba na dan naštancat 500+ kosov.
Tega izziva se proizvajalci lotevajo postopoma, BMW z i3, Toyota s prtljažnimi vrati... Danes tipajo teren, upamo da v prihodnje bo kaj iz tega.
Tega izziva se proizvajalci lotevajo postopoma, BMW z i3, Toyota s prtljažnimi vrati... Danes tipajo teren, upamo da v prihodnje bo kaj iz tega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
Samo malo se bodeta, mihkaair. Stara znanca sta.
So pa za Norvesko prisli svezi podatki za H1. BEV imajo ze 18,01% trzni delez v celotni floti. To je 508k vozil. Bencinarji 30,33%, dizelasi 40,21%, ostalo so hibridi.
Koliko je bencinarjev in dizelasev odregistriranih....to manjka.
Irrelevantno. Vazna je velikost flote (cirka 2.8 milijona) in delez tipov avtomobilov.
nejc_nejc ::
Ne, dvomim, da je EV prvi avto v familiji. Zato so %, v tej obliki sicer pokazatelj, vendar popačijo sliko s katero se potem novinarsko manipulira.
BigWhale ::
Vozila iz kompozitov res še nisem zidal, sem pa skupaj zložil nekaj letečih reči in imam osnovno idejo, kako se tam izbirajo laminatplani in kako se dosežejo želene lastnosti.
To, kaj ti znas je popolnoma irrelevantno. Nihce ne zna vsega in pricakovati, da bodo ljudje na dvoriscih sami popravljali avtomobile, je neumnost. Nekateri bodo, drugi spet ne. V kombinaciji s tem, da zivimo v casu kjer se prozivajalci aktivno borijo proti temu, da bi ljudje lahko sami sraufali zadeve, je razlagat o tem kako lahko kar vse sam doma popravis res traparija.
In vprasanje, a bi ljudje sploh smeli sami popravljati kriticne stvari na avtomobilih, je povsem na mestu.