» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
982 / 1216
»»

kow ::

Ce pogledas link od Mikea, imajo samo se cirka 6 milijard dolga. Drobiz.

darksamurai ::

Seveda je, če dobiš od investitorjev v podjetje več denarja, kot je vredna Toyota in VW skupaj. S tem denarjem so naredili zelo zelo malo. Poleg tega bo njihov output v Berlinski tovarni 50% napovedanega (to ni moje nabijanje, ampak realnost pri vseh ostalih tovarnah). Da ne omenjam sindikata, težkih kazni, ki jih bodo fasali v EU zaradi EULE in slabe servisne mreže... mogoče se bo tudi zgodil odpoklic VSEH model 3 v EU zaradi brisalcev itd.

Da smo si na jasnem. Imajo dobre baterije (zahvala gre panasonicu), dober EM in dobro elektroniko za krmiljenje. Overall build quality pa ni na nivoju evropskih avtomobilov.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Jaz ti samo razlagam kaj kazejo stevilke. Ti se zdaj nekaj prepricujes, da so s tem denarjem naredili "zelo zelo malo". Da niso nic posebnega. Pa, da je Panasonic zasluzen za to ali ono.. who cares. Dokler ne vidimo podatkov o agresivnih nizanjih cen, imajo vec kot dovolj povprasevanja. To so pac dejstva.

darksamurai ::

Številke kažejo pumpanje denarja od investitorjev, ki ga bo potrebno enkrat poplačati.

kow ::

Seveda. In ti trdis, da ne bo poplacano. Jaz mislim, da verjetno bo. To je pac igra, ki se ji rece investiranje. Vsako investiranje je "pumpanje denarja od investitorjev" - to je definicija investiranja.

Mike_Rotch ::

Številke kažejo pumpanje denarja od investitorjev, ki ga bo potrebno enkrat poplačati.


Kaj točno bo treba poplačati? Saj imaš zgoraj številke. Tesla lahko jutri plača ves dolg, ki ga ima pa na računu ostane še za nekaj giga tovarn.

Lahko VW naredi enako? Ali Toyota? Ali Ford, GM, FCA, Stelantis...?

Overall build quality pa ni na nivoju evropskih avtomobilov.


To je cherrypicking. Lahko rečemo, da je build quality dovolj dober, da kupcev zaenkrat ne moti preveč.

Lahko tudi obrnemo ploščo in rečemo, da npr. evropski avtomobili nimajo pospeškov na nivoju Tesle, konkurenčnega infotainmenta, dosega, polnilne mreže...

Avto ni samo build quality ampak skupek vsega kar ponuja.

Zgodovina sprememb…

darksamurai ::

Mike_Rotch je izjavil:

Številke kažejo pumpanje denarja od investitorjev, ki ga bo potrebno enkrat poplačati.


Kaj točno bo treba poplačati? Saj imaš zgoraj številke. Tesla lahko jutri plača ves dolg, ki ga ima pa na računu ostane še za nekaj giga tovarn.

Lahko VW naredi enako? Ali Toyota? Ali Ford, GM, FCA, Stelantis...?



VW ne more tega narediti, ker ni dobil toliko napumpanega denarja v celotni zgodovini, ampak mora likvidnost in rast zagotavljati s poslovanjem.

Delnice so že prenapihnjene in the greater fool v rasti delnic ne deluje več. Počasi bo potrebno začeti plačevati dividente. To bodo zahtevali lastniki podjetja. Glede na vrednost delnice pa tesla še zelo zelo dolgo ne bo sposobna zagotoviti primerne višine dividend.

Mike_Rotch je izjavil:


To je cherrypicking. Lahko rečemo, da je build quality dovolj dober, da kupcev zaenkrat ne moti preveč.

Ko bi vedel kako cherrypicking je povprečen Evropejec, bi vedel o čem govorim. Avto je dovolj dober za tesla fanboy-e, za povprečnega evropejca pa ne.

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

VW ne more tega narediti, ker ni dobil toliko napumpanega denarja v celotni zgodovini, ampak mora likvidnost in rast zagotavljati s poslovanjem.


O kakšnem napumpanem denarju govoriš? Lahko prosim razložiš?

Ko bi vedel kako cherrypicking je povprečen Evropejec, bi vedel o čem govorim. Avto je dovolj dober za tesla fanboy-e, za povprečnega evropejca pa ne.


Številke pravijo, da se motiš.

Zgodovina sprememb…

kow ::

darksamurai je izjavil:


VW ne more tega narediti, ker ni dobil toliko napumpanega denarja v celotni zgodovini, ampak mora likvidnost in rast zagotavljati s poslovanjem.


Ne morem, da se ne bi zasmejal. Sicer je offtopic, ampak saj razumes, da je bil VW zgrajen na naci denarju (ki so kradli prebivalstvo z visokimi davki, prisilnimi investicijami ipd.) ter suzenjski delovni sili?

Mimogrede, kot delni lastnik podjetja - nisem nor, da bi hotel dividende. Kar se mene tice, naj odplacajo dolg ter se mocneje investirajo v tehnologijo. To pricakujem, kot delnicar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

darksamurai ::

kow je izjavil:


Mimogrede, kot delni lastnik podjetja - nisem nor, da bi hotel dividende. Kar se mene tice, naj odplacajo dolg ter se mocneje investirajo v tehnologijo. To pricakujem, kot delnicar.

Nor si, če pričakuješ, da bo delnica še šla v nebo. Isto si nor, če ne želiš dividend. Podjetje izdela 20x manj avtomobilov, kot glavni štirje proizvajalci, vredno pa je 2x več. The greatest bubble of all time.

Mike_Rotch je izjavil:


Številke pravijo, da se motiš.
Resno? VW je lani prodaj 8x več avtomobilov. Da ne naštevam še ostalih velikih proizvajalcev. Številke pravijo, da tesla prodaja fanboyem.

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

Resno? VW je lani prodaj 8x več avtomobilov. Da ne naštevam še ostalih velikih proizvajalcev. Številke pravijo, da tesla prodaja fanboyem.


Če zanemarimo trende, dobiček in prihodke imaš celo prav.

Tisti, ki si ne zatiskamo oči in vidimo celo sliko pa vidimo, da Tesla raste kot nora in zna že v roku 1 do 2 let pristati na lestvici top 10 proizvajalcev po prihodkih.

Btw, še vedno nisi razložil o kakšnem napumpanem denarju si prej pisal.

Zgodovina sprememb…

krucymucy ::

darksamurai je izjavil:

Resno? VW je lani prodaj 8x več avtomobilov. Da ne naštevam še ostalih velikih proizvajalcev. Številke pravijo, da tesla prodaja fanboyem.

Malo je se za pocakat. Trenutno se serijsko izdelujejo le na dveh lokacijah. Freemont in Shanghai. Testno pa se v Berlinu in Austinu.
Iz teh dveh letos se ne bo kaj dosti proizvodnje sicer, ampak v 2023 bi pa lahko prisli na 2M avtomobilov.

kow ::

darksamurai je izjavil:


Nor si, če pričakuješ, da bo delnica še šla v nebo. Isto si nor, če ne želiš dividend. Podjetje izdela 20x manj avtomobilov, kot glavni štirje proizvajalci, vredno pa je 2x več. The greatest bubble of all time.


Beseda, ki jo moras razumeti je: "total addressable market". Apple nikoli ni proizvajal mobilne telefone. Proizvajal je racunalnike, nato prenosne predvajalnik za digitalno glasbo (namenski racunalnik), pa streamanje glasbe ter na sedaj se prenosni osebni racunalnik (iPhone). Vseeno so unicil Nokio, ki ni razumela, da je prihodnost v racunalnikih, ki bodo izpodrinili telefone. Ce bo Tesla na koncu postala samo nekaj milijonski proizvajalec avtomobilov, je seveda precenjena. Ampak zdi se naivno misliti, da bodo avtomobili ostali avtomobili. ZELO naivno, imo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

darksamurai ::

kow je izjavil:


Beseda, ki jo moras razumeti je: "total addressable market". Apple nikoli ni proizvajal mobilne telefone. Proizvajal je racunalnike, nato prenosne predvajalnik za digitalno glasbo (namenski racunalnik), pa streamanje glasbe ter na sedaj se prenosni osebni racunalnik (iPhone). Vseeno so unicil Nokio, ki ni razumela, da je prihodnost v racunalnikih, ki bodo izpodrinili telefone. Ce bo Tesla na koncu postala samo nekaj milijonski proizvajalec avtomobilov, je seveda precenjena. Ampak zdi se naivno misliti, da bodo avtomobili ostali avtomobili. ZELO naivno, imo.

Đizs krajst, avto ni računalnik ali telefon. Apple daleč največ zasluži z iPhone. High-end telefon si lahko privošči zelo veliko ljudi. Le peščica kupcev iPhone si sploh lahko privošči Mid, kaj še le High-end avto. Teslini avti se še le začnejo pri +45k€.

Povprečna vrednost novega BMWja je malenkost višja od najcenejše Tesle. Povprečna vrednost avtomobila VW koncerna je pa malenkost nad 1/2 osnovnega model 3. Tesla ne more dobiti takšnega tržnega deleža, da bi upravičila vrednost delnice. Trg nima tega denarja. Če/ko bodo naredili cenejši model, bo padla tudi marža in dobiček glede na prodani avto, kar jih bo potisnilo v rang dobička Toyote. Avtomobili bodo avtomobili, lahko pa bodo dodali še nekaj dodatkov v stilu gadgetov in naročnine. Z Autopilot na veliko nategujejo beta-testerje.

Mimogrede ima Daimler AG boljši AutoPilot SW kot Tesla.

Kje so že muskove prerokbe o $25k Model 3 in o 2M samovozečih taxijih leta 2020?

Spock83 ::

Evo. Še z nobenim avtom nisem naredil toliko kilometrov v tako kratkem času kot s električnim. 62k km. Konec aprila bo 2 leti. Zelo zadovoljen.

DamijanD ::

Če gledamo Teslo samo kot proizvajalca avtov, je močno precenjena. Če pa v enačbo damo njihov R&D na SW področju, pa je situacija lahko drugačna - ampak nimam pojma a je v resnici ali ni, ali gre samo za dobre PR predstave in delajo ostali podobno ali ne. Ampak dejstvo je, da Tesla v zadnjem času zaposluje ogromno nadarjenega (AI) kadra in to je nek potencial, ki ima vrednost...

darksamurai ::

DamijanD je izjavil:

Če gledamo Teslo samo kot proizvajalca avtov, je močno precenjena. Če pa v enačbo damo njihov R&D na SW področju, pa je situacija lahko drugačna - ampak nimam pojma a je v resnici ali ni, ali gre samo za dobre PR predstave in delajo ostali podobno ali ne. Ampak dejstvo je, da Tesla v zadnjem času zaposluje ogromno nadarjenega (AI) kadra in to je nek potencial, ki ima vrednost...

Daimler AG ima še vedno boljši AI in tega ne obešajo na velik zvonec kot Tesla. Verjetno pa je ravno marketing problem pri Daimler.

Tesla je malo pritisnila na dinozavre, da so sprožili proces evolucije. To je dejstvo. Poleg tega imajo njihovi avti zelo dober domet in pa zelo dobre pospeške. So pa daleč od tega kar govorijo Fanboyi in še dlje od Level 4 in Level 5 avtonomne vožnje.

Utk ::

Daimler AG ima še vedno boljši AI

Put out or shut up

jernejl ::

DamijanD je izjavil:

Če gledamo Teslo samo kot proizvajalca avtov, je močno precenjena. Če pa v enačbo damo njihov R&D na SW področju, pa je situacija lahko drugačna - ampak nimam pojma a je v resnici ali ni, ali gre samo za dobre PR predstave in delajo ostali podobno ali ne. Ampak dejstvo je, da Tesla v zadnjem času zaposluje ogromno nadarjenega (AI) kadra in to je nek potencial, ki ima vrednost...

In od kje ideja, da samo Tesla vlaga v razvoj, ostali pa ne?

Tesla's research and development spending increased to almost 1.5 billion U.S. dollars in 2020.

In 2020, Volkswagen's research and development spending in the automotive division was 13.8 billion euros.

darksamurai ::

Utk je izjavil:

Daimler AG ima še vedno boljši AI

Put out or shut up


Mogoče je malo pristransko, ampak kljub temu so morali zadostiti zelo strogim kriterijem. Če bi bila Tesla zdej zdej na Level 4, kot pravi prerok Musk, bi že danes imeli odobreno Level 3, kar pa nimajo.
Mercedes Level-3

Utk ::

O tem mercedesovem l3 smo že vse povedali. To ni nič, na kratko. Na določeni mapirani avtocesti do 60 na uro v idealnem vremenu. Kdo bi plačal 500 evrov za to?

Mike_Rotch ::

Daimler AG ima še vedno boljši AI in tega ne obešajo na velik zvonec kot Tesla. Verjetno pa je ravno marketing problem pri Daimler.


Kaj pa vem. Gledam na eni strani Tesla FSD posnetke in avto navigira v temi in dežju po mestu v gostem prometu brez problema. Po drugi strani DrivePilot pelje naravnost po avtocesti, ki je požegnana s strani mercedesa, pa še to v lepem vremenu.

Nisem strokovnjak, ampak po posnetkih, ki so na voljo se mi zdi, da je Tesla spet cca. 10 let pred konkurenco.

roCkY ::

En mali problem je tle. Ne vemo kaj zna nemška BETA.

Mike_Rotch ::

Katera nemška beta misliš? Teslin FSD v Nemčiji? Ali Mercedesov Drive Pilot?

Oboje se da videti v akciji na posnetkih. Tale video je zabaven :)

kow ::

jernejl je izjavil:


In od kje ideja, da samo Tesla vlaga v razvoj, ostali pa ne?


Samo vlaganje ni dovolj. Tudi Nokia je ogromno vlagala. Samo ne v prave reci.

europenian ::

Bolj zanimivo je, da vsak 10. Model S po treh letih ne opravi tehnicnega pregleda TÜV. To je kr hudo.
https://www.merkur.de/wirtschaft/tuev-t...
https://www.pcwelt.de/news/TUeV-Tesla-M...
Hinter dem Tesla würden nur noch der Dacia Duster und der Dacia Logan rangieren, also Autos, die nur einen Bruchteil des Tesla Model S kosten.
Na tribuni z Dacio Duster in Loganom.

Zgodovina sprememb…

europenian ::



Taksni testi so totalno brezveze. Realnost je taksna, da se ne vozis konstantno, celo pa ne po prazni avtocesti.
Realnost je taksna, da zelo pogosto pospesis, da cimprej prehitis, speljes itn. razen ce si pizda in ko si vklopis tempomat, te promet okoli tebe vec ne zanima.

Gospa, ki izvaza Hyundai/Kia EVje mi je rekla, da ce vozis EVja pac tako kot vozis normalnega ICEja si lahko srecen, ce prides zdaj pozim na 250km dosega.
Seveda so dosegi v povprecju vecji, ker se folk zaveda, da je treba EVja voziti ekonomicno, drugace ne gre. In realnost je taka, da se EVjasi zelo pogosto vozijo 70-80 po regionalkah in 110-120 po avtocesti, zaradi razlicnih vzrokov povezanih s strahom dosega, polnilnice, pozabil napolnit, nekaj prislo vmes pa mogoce ne bo sfolgalo in in in.

Tile youtube testi so samo optimizirana, plasticna realnost, ki je pravzaprav ni, razen ce se drziv "how to" EV manuala od nasga inzenirja in podobnih.

EVji z dosegom, kjer bi pa bil lahko bolj brezbrizen in sproscen, so pa dragi.

pegasus ::

europenian je izjavil:

In realnost je taka, da se EVjasi zelo pogosto vozijo 70-80 po regionalkah in 110-120 po avtocesti,
Še prehitro. No, pa saj vas bo počasi srečala pamet ...

Mike_Rotch ::

In realnost je taka, da se EVjasi zelo pogosto vozijo 70-80 po regionalkah in 110-120 po avtocesti


Jaz se tako vozim tudi z dizlom in bencinarjem. V čem je problem?

Masayoshi ::

No, si vse povedal. Uživaj v EV.

energetik ::

Masayoshi je izjavil:

No, si vse povedal. Uživaj v EV.
In v čem je problem?
Tudi jaz vržem radar na 110km/h in uživam v vožnji. Zakaj bi šel hitreje na izlet, da bom v Tamarju celih 5min hitreje in zato skuril 2L več bencina za enako pot?
Enako bi naredil z dizlom ali pa z EV.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Masayoshi ::

V oviranju prometa s strani ev mindset bebcev.

kow ::

Ce so na cesti tovornjaki, ki vozijo 80-90km/h. Je 110-130km/h edina normalna hitrost. Vsi, ki vozijo 150km/h pa samo delajo stalo na cesti in unicujejo pretocnost. Govorim seveda o dvopasovnici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Masayoshi ::

Vozi se na zgornji meji doviljenega (vsaj) - 130 avto, 90 regionalke. ne pa 70 in 110 da šparaš pri bencinu luba duša.

Jazon ::

europenian je izjavil:

Bolj zanimivo je, da vsak 10. Model S po treh letih ne opravi tehnicnega pregleda TÜV. To je kr hudo.
https://www.merkur.de/wirtschaft/tuev-t...
https://www.pcwelt.de/news/TUeV-Tesla-M...
Hinter dem Tesla würden nur noch der Dacia Duster und der Dacia Logan rangieren, also Autos, die nur einen Bruchteil des Tesla Model S kosten.
Na tribuni z Dacio Duster in Loganom.


Sem bral včeraj ja. Od 812 Tesel Model S jih 87 ni naredilo tehničnega. Nihajne roke in luči (meglenke in/ali zasenčene).

sreda ::

darksamurai je izjavil:

kow je izjavil:


Mimogrede, kot delni lastnik podjetja - nisem nor, da bi hotel dividende. Kar se mene tice, naj odplacajo dolg ter se mocneje investirajo v tehnologijo. To pricakujem, kot delnicar.

Nor si, če pričakuješ, da bo delnica še šla v nebo. Isto si nor, če ne želiš dividend. Podjetje izdela 20x manj avtomobilov, kot glavni štirje proizvajalci, vredno pa je 2x več. The greatest bubble of all time.

Mike_Rotch je izjavil:


Številke pravijo, da se motiš.
Resno? VW je lani prodaj 8x več avtomobilov. Da ne naštevam še ostalih velikih proizvajalcev. Številke pravijo, da tesla prodaja fanboyem.

Polo = 20000 €, Tesla 3 = 60000€ Ena T3 == 3x Polo

kow ::

Da po prihodkih je VW nekje 4x vecji. Tako, da se je krepko zmotil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mike_Rotch ::

Masayoshi je izjavil:

Vozi se na zgornji meji doviljenega (vsaj) - 130 avto, 90 regionalke. ne pa 70 in 110 da šparaš pri bencinu luba duša.


Vozi se tako kot ti paše. Kolikor vem ni pravila, ki bi prepovedovalo voziti 110kmh po avtocesti. Jaz dam sicer ponavadi tempomat med 110 in 120, odvisno od prometa. Pa opažam, da je takšna vožnja precej bolj umirjena in prijetna.

Šparanje na bencinu ni prioriteta, je samo dobrodošel stranski učinek.

energetik ::

Masayoshi je izjavil:

Vozi se na zgornji meji doviljenega (vsaj) - 130 avto, 90 regionalke. ne pa 70 in 110 da šparaš pri bencinu luba duša.
Na omejitvi vozim samo v naseljih in regionalkah, kjer bi sicer s počasnejšo vožnjo oviral ostale, pa še nič ne bi prišparal.
Na AC na voznem pasu (ali desnem ko so trije) pa s počasnejšo vožnjo ne oviram nikogar.

Mike_Rotch je izjavil:

Masayoshi je izjavil:

Vozi se na zgornji meji doviljenega (vsaj) - 130 avto, 90 regionalke. ne pa 70 in 110 da šparaš pri bencinu luba duša.


Vozi se tako kot ti paše. Kolikor vem ni pravila, ki bi prepovedovalo voziti 110kmh po avtocesti.
Prepovedano ni, je pa po CPP potrebno na regionalki ali naselju na prvem primernem mestu spustiti mimo vozila, če se jih zadaj nabere 3 komade, če voziš manj kot omejitev.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Masayoshi ::

Ja, saj pravim, mindset EV upočasnujete promet. Pol so pa tisti krivi, ki izgubijo živce in gredo prehitevat ne pa vaše sorte kljukci...Ma ja, ev, hybrid kljukci tudi greste zelo počasi na prehitevalni pas in nazaj (če kdaj greste) da ja ne bi kakšne kwh preveč potrošili...daš 50k za avto pol pa šparaš pri centih press...

energetik ::

Masayoshi je izjavil:

Ja, saj pravim, mindset EV upočasnujete promet. Pol so pa tisti krivi, ki izgubijo živce in gredo prehitevat ne pa vaše sorte kljukci...Ma ja, ev, hybrid kljukci tudi greste zelo počasi na prehitevalni pas in nazaj (če kdaj greste) da ja ne bi kakšne kwh preveč potrošili...daš 50k za avto pol pa šparaš pri centih press...
Ne ne šparam, ko grem prehitevat v hibridu stisnem do daske, ker vem da bom precej porabljene enrgije dobil potem nazaj. Oziroma raje počakam za tovornjakom, da je prehitevalni zadaj frej, pa grem potem lepo mirno mimo.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

Ja, saj pravim, mindset EV upočasnujete promet.


Imaš kak link, ki to potrjuje?

energetik ::

Pusti ga, ne ve da ravno počasnejša in enakomerna predvidljiva vožnja dejansko zvišuje povprečne hitrosti prometa in da ga upočasnjujejo divjaki in gas/bremza vozniki.
vires in numeris

Utk ::

Promet upočasnujejo norci, ki vozijo na prekratki razdalji, se zaletavajo in podobno. Če se nekdo vozi 120 na desnem pasu nikogar ne ovira.

celada ::

energetik je izjavil:

Pusti ga, ne ve da ravno počasnejša in enakomerna predvidljiva vožnja dejansko zvišuje povprečne hitrosti prometa in da ga upočasnjujejo divjaki in gas/bremza vozniki.


Definitivno toda noben ne more branit bebcev ki prehitevajo kamione s 100-110 kmh. Ti pa definitivno bremzajo promet in jih je res ogromno na cesti.

energetik ::

celada je izjavil:

energetik je izjavil:

Pusti ga, ne ve da ravno počasnejša in enakomerna predvidljiva vožnja dejansko zvišuje povprečne hitrosti prometa in da ga upočasnjujejo divjaki in gas/bremza vozniki.


Definitivno toda noben ne more branit bebcev ki prehitevajo kamione s 100-110 kmh. Ti pa definitivno bremzajo promet in jih je res ogromno na cesti.
Glede tega pa se načeloma strinjam. Ampak po drugi strani imaš tudi bebce, ki se limajo na rit in silijo v kršenje CPP, tudi če prehitevaš tovornjak s 130 po GPS in ga ni bilo še nikjer, ko si se spravil prehitevat.
Tudi pri 145 sem mi je zadaj pojavil ritopik. Takim pacientom bi morali dat samo še avto v prešo.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Masayoshi ::

Dajte kar naprej nabijat:

MR:
In realnost je taka, da se EVjasi zelo pogosto vozijo 70-80 po regionalkah in 110-120 po avtocesti

Jaz se tako vozim tudi z dizlom in bencinarjem. V čem je problem?

Tako zaradi šparanja vozite tako po praznih regionalkah kot po prehitevalnem pasu avtocest. Ne se sprenevedat, vas vsakodnevno srečujem na cesti.

celada ::

Ja sej glavni problem je, da ljudje ne znajo držati varnostne razdalje in ne znajo oceniti kako hitro se premika avto na prehitevalnem pasu. Tako mas ljudi ki ti skacejo na levi pas delta v pa 40 kmh+. Bremzas k debil neglede a se pelješ 130 ali 150.

pegasus ::

Že od pradavnine naprej vedo, da je hitrost konvoja enaka hitrosti najpočasnejšega v konvoju. In cesta je konvoj, na njej ste praktično vedno v družbi in jo zato ne morete obravnavati kot individualno dirkališče, namenjeno samo vam. Če jo, vam predlagam obisk pri strokovnjakih za psiho.

Masayoshi ::

Seveda, zato pa so predpisane hitrosti 130 na avtocesti in 90 na regionalkah. Nato pa uletite evjaši ki zaradi šparanja vozite 20kmh manj in zaradi pravila najpočasnejšega v konvoju upočasnujete celoten promet. Za psihiatra ste takšni kljukci.,
««
982 / 1216
»»