Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
kow ::
Mislim, da govori o ceni avtomobila. Da kaksne velike razlike v ceni ne bi smelo biti. Realno bo v EV nekaj vec mase, kaksnih 10%-15%? Je hevristika, da so proizvodnji stroski priblizno toliko visji smiselna?
Pri avtu za 30k, bi to dodalo 3k. Kar pa bi v 2-3 letih dobil nazaj, zaradi cenejsega energenta.
Zanimivo bo, ko bo ICE trzni delez zacel mocno padati, prva reakcija bo morala biti manj razlicnih ICE modelov. Ko enkrat ICE avtov ne delas vec v stevilkah 300k-500k, si v scaleu izgubil proti EV.
Pri avtu za 30k, bi to dodalo 3k. Kar pa bi v 2-3 letih dobil nazaj, zaradi cenejsega energenta.
Zanimivo bo, ko bo ICE trzni delez zacel mocno padati, prva reakcija bo morala biti manj razlicnih ICE modelov. Ko enkrat ICE avtov ne delas vec v stevilkah 300k-500k, si v scaleu izgubil proti EV.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
MrStein ::
V roku nekaj let bo razlika v ceni EV vs bencin zanemarljiva, EV bo zgolj se ena opcija motorja pri vseh modelih od najcenejsih naprej.
Stavek "ta problem bo v prihodnosti 100% rešen" sem že velikokrat slišal.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Lonsarg ::
To si res velikokrat že slišal. Ampak v 90% primerih to tudi res drži, človeštvo ni od muh.
Trenutno je premium na nabavno ceno pri EV motorju glede na ICE motor zgolj 5-10k odvisno od modela. Razlog zakaj sub 20k električnih ni je zgolj to, da še niso ven dali osnovnih modelov, ki bi bili električni. Pač bodo še malo to cuzali kot premium, predno bo postal mainstream.
Trenutno je premium na nabavno ceno pri EV motorju glede na ICE motor zgolj 5-10k odvisno od modela. Razlog zakaj sub 20k električnih ni je zgolj to, da še niso ven dali osnovnih modelov, ki bi bili električni. Pač bodo še malo to cuzali kot premium, predno bo postal mainstream.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Gregor P ::
Potem bodo nekje leta 2030 ugotovili, da ta današnja potratna električna vozila na velike in težke baterije niso prava in najboljša rešitev
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Lonsarg ::
Avto je v OSNOVI tako neekonomičen način transporta, da je debaterinja o tem kateri tip avta je bolj ekonomičen brezpredmetno. Bo treba več na mikromobilnosti in javnem transportu delat.
Ampak če ga že moramo imeti potem vsaj naj ne piha fosilnih odpadkov na pešče ko se pelje!
Ampak če ga že moramo imeti potem vsaj naj ne piha fosilnih odpadkov na pešče ko se pelje!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
pegasus ::
https://thedriven.io/2021/10/08/tesla-i... ... tale novica je nekako spolzela mimo mene. Očitno se svet še ne zaveda, kako ogromna sprememba na boljše bo tole, ko bo v celoti implementirano ... Končno en sistem s pozitivn povratno zanko in z motivacijo v pravo smer - ekonomsko nagrajevanje varnih voznikov v obliki manjše premije.
karafeka ::
https://thedriven.io/2021/10/08/tesla-i... ... tale novica je nekako spolzela mimo mene. Očitno se svet še ne zaveda, kako ogromna sprememba na boljše bo tole, ko bo v celoti implementirano ... Končno en sistem s pozitivn povratno zanko in z motivacijo v pravo smer - ekonomsko nagrajevanje varnih voznikov v obliki manjše premije.
Triglav ima to že leta z Drajv aplikacijo. Isti princip, pozna pa se na premiji vsako leto manj.
europenian ::
https://thedriven.io/2021/10/08/tesla-i... ... tale novica je nekako spolzela mimo mene. Očitno se svet še ne zaveda, kako ogromna sprememba na boljše bo tole, ko bo v celoti implementirano ... Končno en sistem s pozitivn povratno zanko in z motivacijo v pravo smer - ekonomsko nagrajevanje varnih voznikov v obliki manjše premije.Si toplo vodo odkril?
To ze imas marsikje, ze nekaj let. Edini problem je, ko se vozis za taksnim voznikom in dela guzvo na cesti, da dobi tist procent popusta. Vidim, da so vas EVjase ze tako oprali, da je sparanje in odrekanje novo gonilo napredka. Neverjetno kam bomo prisli.
Jaz bi z letosnjim letom uvedel ukinitev bozicne dekoracije, osvetljave (lucke) in umetne smreke po celem svetu, po trgovinah in privat. Nepotrebno sranje, onesnazevanje, celoten praznik je samo eno veliko onesnazevanje, ki se zdaj ze zacne vlect v Novembru. //S
Glede aptere pa, poleti, ce si samotar in minimalist, je dokaj dober deal. Sicer se vedno drag, ampak za nisni produkt je treba vedno placati mali premium. Tako kot plasticna vilica z dvema rogoma. Saj gre, ampak ni to to.
pegasus ::
europenian je izjavil:
Edini problem je, ko se vozis za taksnim voznikom in dela guzvo na cesti, da dobi tist procent popusta. Vidim, da so vas EVjase ze tako oprali, da je sparanje in odrekanje novo gonilo napredka. Neverjetno kam bomo prisli.Evolucija bo pokazala, kdo bo imel na koncu prav. Sam sem precej opazoval njene dosedanje dosežke in zdi se, da so bili vedno v prednosti tisti, ki so imeli večji učinek za vloženo energijo. Razmisli ...
europenian je izjavil:
Jaz bi z letosnjim letom uvedel ukinitev bozicne dekoracije, osvetljave (lucke) in umetne smreke po celem svetu, po trgovinah in privat. Nepotrebno sranje, onesnazevanje, celoten praznik je samo eno veliko onesnazevanje, ki se zdaj ze zacne vlect v Novembru. //SNe rabiš tu //S, to razmišljanje je povsem na mestu. Kdor ne zna ustvariti prazničnega vzdušja v domačem krogu brez vse te navlake, si praznovanja ne zasluži.
europenian ::
Avto je v OSNOVI tako neekonomičen način transporta, da je debaterinja o tem kateri tip avta je bolj ekonomičen brezpredmetno. Bo treba več na mikromobilnosti in javnem transportu delat.Se dobro, da avto ni samo golo transportno vozilo, kot postarjev kombi. Hise so tudi potrata. Ogromna stanovanja kot kurniki, kamor hodis samo spat, bi bili veliko bolj ekonomicni. Pa pogradi namesto francoske, neomejene moznosti. Stoli? Zakaj, ce pa lahko sedis na tleh.
Ampak če ga že moramo imeti potem vsaj naj ne piha fosilnih odpadkov na pešče ko se pelje!
Terme? Potrata vode, je povsem dovolj gramoznih lukenj.
In in in. Se dobro, da ti nisi nikjer potraten.
Glede pihanja odpadkov, cudno da te se ni probralo. Mocno dvomim, da te bo. Ce pa te bo, pa toliko bolje, saj ne bos pihal metane skozi rit naslednjih 50 let.
Lonsarg ::
O potrati jaz govorim takrat, ko imaš nekaj brez da uporabiš v celoti. Hiše z izjemom starih velikih v katerih ostane ena sama stara oseba so dandanes ponavadi dokaj majhne, vsak m2 je izkoriščen da nimaš več kam dati. Vedno več je vila blokov in manj solo hiš itd, skratka pri nastanitvah smo presenetljivo varčni!
Prostor v avtu je ko se pelje izkoriščen res vsaj 25%, ampak kaj ko toliko časa stojijo in jih je mnogo zgolj za rezervo itd in je v praksi izkoriščenost bližje 10%. Rezerva pa je potrebna ker je javni prevoz v k.... Skratka ne, NI primerljivo niti slučajno tvoje posploševanje. Avto je glede potratnosti sekajoča izjema, že energije en bogi avto porabi več kot ogrevanje cele hiše!
Prostor v avtu je ko se pelje izkoriščen res vsaj 25%, ampak kaj ko toliko časa stojijo in jih je mnogo zgolj za rezervo itd in je v praksi izkoriščenost bližje 10%. Rezerva pa je potrebna ker je javni prevoz v k.... Skratka ne, NI primerljivo niti slučajno tvoje posploševanje. Avto je glede potratnosti sekajoča izjema, že energije en bogi avto porabi več kot ogrevanje cele hiše!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
europenian ::
Hiše z izjemom starih velikih v katerih ostane ena sama stara oseba so dandanes ponavadi dokaj majhne, vsak m2 je izkoriščen da nimaš več kam dati.Jah jebiga, jaz ti pa pravim, da je to nepotrebno razkosje. Komot zivi stiriclanska druzina na 40 kvadratih, ce ne imas prevec razkosja = potrate.
Vecina ljudi tudi ni 24h doma, ampak hodijo domov samo spat, polezava, na oko ca. 16 ur povsem neizkorisceno.
Kuhati doma je tudi potratno, menze so veliko bolj ekonomicne. Tebi gre pac v nos, da se nekdo pac rad vozi v cabrioletu naokoli za vikend, ti pa pozimi segrevas nebroj kvadratov po nepotrebnem, ker bi lahko namesto citalnice, knjigo bral v knjiznici.
Lonsarg ::
Ti govoriš kje bi lahko rezal pri udobju da bi prihranil, jaz pa govorim kje bi lahko rezal BREZ da žrtvuješ udobje!
To da ima avto 4 zice in več kot eno tono NIČ POPOLNOMA NIČ ne vpliva na udobje napravm 200kg mikro-štiriciklu, ki bi se ga dalo legalizirati kar za kolesarsko cesto, če bi se kolesarske uredilo kot je treba. Da ne omenim udobja dobrega metroja kjer si kjerkoli v mestu hitro brez da se matraš z parkingom, tudi javni prevoz je lahko BOLJ udoben kot avto če je dobro urejen.
Skratka jaz govorim o tisti najhujši potratnosti ki je potratna brez da poveča udobje, to je največja žalost avtomobilske industrije.
To da ima avto 4 zice in več kot eno tono NIČ POPOLNOMA NIČ ne vpliva na udobje napravm 200kg mikro-štiriciklu, ki bi se ga dalo legalizirati kar za kolesarsko cesto, če bi se kolesarske uredilo kot je treba. Da ne omenim udobja dobrega metroja kjer si kjerkoli v mestu hitro brez da se matraš z parkingom, tudi javni prevoz je lahko BOLJ udoben kot avto če je dobro urejen.
Skratka jaz govorim o tisti najhujši potratnosti ki je potratna brez da poveča udobje, to je največja žalost avtomobilske industrije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
europenian ::
PS: WC skoljko predvidevam uporabljas tudi samo ca. 1% dneva, pa jo ima kljub temu vsak, vsaj na 3-4 ogrevanih kvadratnih metrih. Lahko bi pa to komot opravil zunaj v gozdu ali na javnem "wcju" (transportu) - s tvojimi besedami, vec delati na mikropotrebi in javnem sproscanju.
Lonsarg ::
Še enkrat, tvoji primeri govorijo o zmanjšanju udobja, jaz pa o zmanjšanju potratnost brez vpliva na udobje (oziroma celo povečanje le tega, ker kolobocije s parkiranjem niso udobje).
In jaz ne pričakume tega šifta od ljudi, to je treba sistemsko in infrastrukturno rešit. Navaden človek nima vpliva na to (tenutne kolesarske in javni prevoz so pač v k... in trenutno alternativa dejansko je manj udobna od avta in tudi sam izberem avto za na šiht, ampak po prisili sistema, ki ne vlaga v alternative. Se vsakič zgrozim ko hodim v center s kolesom, kako nevarne in slabo organizirane so kolesarkse poti).
In jaz ne pričakume tega šifta od ljudi, to je treba sistemsko in infrastrukturno rešit. Navaden človek nima vpliva na to (tenutne kolesarske in javni prevoz so pač v k... in trenutno alternativa dejansko je manj udobna od avta in tudi sam izberem avto za na šiht, ampak po prisili sistema, ki ne vlaga v alternative. Se vsakič zgrozim ko hodim v center s kolesom, kako nevarne in slabo organizirane so kolesarkse poti).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
jernejl ::
europenian je izjavil:
Jah jebiga, jaz ti pa pravim, da je to nepotrebno razkosje. Komot zivi stiriclanska druzina na 40 kvadratih, ce ne imas prevec razkosja = potrate.Tako je. Tudi tesle in njihova zavarovanja so za ljudi nepotrebno razkošje. Prav tako aptere. Gre za popolnoma nepotrebno in neekonomično razsipavanje z energijo.
Štiričlanska družina komot preživi z bicikli.
europenian ::
Ti govoriš kje bi lahko rezal pri udobju da bi prihranil, jaz pa govorim kje bi lahko rezal BREZ da žrtvuješ udobje!Ja pa si ti rastlina ali imas tudi kaksne potratne hobije, samo ne vidis kako potratni so, ker si hipokrit.
To da ima avto 4 zice in več kot eno tono NIČ POPOLNOMA NIČ ne vpliva na udobje napravm 200kg mikro-štiriciklu, ki bi se ga dalo legalizirati kar za kolesarsko cesto, če bi se kolesarske uredilo kot je treba. Da ne omenim udobja dobrega metroja kjer si kjerkoli v mestu hitro brez da se matraš z parkingom, tudi javni prevoz je lahko BOLJ udoben kot avto če je dobro urejen.
Skratka jaz govorim o tisti najhujši potratnosti ki je potratna brez da poveča udobje, to je največja žalost avtomobilske industrije.
Problem tvojega mikrostiricikla, kolesarske in se marsikatere utopicne ideje je, da je neudobna, pa tudi ce 4 zice ne rabis, kot 1% wc skoljko dnevno, jo pac vcasih rabis. Ne zajema vseh starostnih skupin, zdravstvenih, gibalnih skupin, kaj sele vseh relacij in casovnih intervalov, vremenskih razmer, razmer na cesti, ne dopusca izjem. Pac se ena utopija, da bi vsi ziveli v enem bloku in delali na drugi strani ceste. Mogoce nekega dne cez par stoletij.
Pa znizajte najprej ceno javnega prevoza za 50%, jaz bi rad imel na busu in vlaku vec prostora, kontrolo nad temperaturo in radijsko postajo. Ce ti to uspe, se bo narod definitivno tepel za to, da bo uporabljal javni prevoz.
Aja pa seveda bus do vsake hise, vsakih 5 minut prosim.
Aja taksiji ze obstajajo za ta namen.
Lonsarg ::
Meni je popolnoma jasno da gre naša civilizacija v propad, ker vsako dobro rešitev ljudje kot si ti označijo za utopično in vzdržujejo status quo. Status quo je propad.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
europenian ::
Ma kaki bicikli, niti biciklov ne rabis. Samo bundo in dobre skornje, pa malce vec casa. Dobri stari casi, ko si v pol metra snega sibal cez hrib v sosednjo vas na avtobusno postajo, pa se vsedel na zmrznjen zic in bus obtical v snegu.europenian je izjavil:
Jah jebiga, jaz ti pa pravim, da je to nepotrebno razkosje. Komot zivi stiriclanska druzina na 40 kvadratih, ce ne imas prevec razkosja = potrate.Tako je. Tudi tesle in njihova zavarovanja so za ljudi nepotrebno razkošje. Prav tako aptere. Gre za popolnoma nepotrebno in neekonomično razsipavanje z energijo.
Štiričlanska družina komot preživi z bicikli.
Klima pa kurjava, pa to je nepotreben luksus, ki ogreva po nepotrebnem ozracje.
Lonsarg ::
Da ne bo dileme, električni avtomobili so še vedno prava stvar (predvsem neizmerno boljša kot ICE). Ampak zgolj za določen del potreb populacije in določene potrebe, ne pa kot glavno prevozno sredstvo. Predvsem jih vidim kot del car charinga za takrat ko nujno rabiš avto, ter za tiste v rovtah kot tudi kot lastna lastnina.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
europenian ::
Meni je popolnoma jasno da gre naša civilizacija v propad, ker vsako dobro rešitev ljudje kot si ti označijo za utopično in vzdržujejo status quo. Status quo je propad.Pa cuj, zaenkrat mene in se tri druge po potrebi (po tvojem) status quo prepelje od kamorkoli, kadarkoli, kakorkoli, bilokam. Pa lahko vzame 100% casa, ali pa 90% ali pa 110% odvisno kako se mudi.
Tvoja utopija pa ne pride temu niti blizu. Tako, da bo status quo kr super.
Pac saj razumem, da ti ljubis pesacenje na avtobusno postajo in guzvanje na busu/vlaku celo zivljenje. Da bi delali v zivljenju zato, da se bom guzval na javnem transportu in do tam gonil bicikl, pa se placal za to, ne hvala. To je se hujse kot status quo, to je skrajno mazohisticno.
Ti pa kr, ce te veseli, uzivaj. Nimam nic proti.
Da ne bo dileme, električni avtomobili so še vedno prava stvar (predvsem neizmerno boljša kot ICE). Ampak zgolj za določen del potreb populacije in določene potrebe, ne pa kot glavno prevozno sredstvo. Predvsem jih vidim kot del car charinga za takrat ko nujno rabiš avto, ter za tiste v rovtah kot tudi kot lastna lastnina.
Se strinjam, trenutno je boljsa alternativa, ampak, ker sem star pessimist in vem kako pohlep vlada svet, videl ze ogromno "to je to" odresiteljskih idej v zivljenju, pa vem da 1 miljarda EVjev pomeni eno miljardo ogromnih baterij, in se vracam na pohlep cene, tudi elektrike, navzgor niso omejene.
Pa bom sigurno dozivel na stara leta obdobje, ko se bo ceneje voziti z oldtimerjem na kurilca, kot modernim EVjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()
pegasus ::
europenian je izjavil:
zaenkratKljučna beseda. Nisi sposoben dojemati širše preteklosti in prihodnosti izven časovnega okna tvojega obstoja. Zato vse, ki to zmoremo, dojemaš kot mazohiste, v resnici pa s svojim obnašanjem praktično garantiraš trpljenje vsem, ki pridejo na ta svet za tabo. Razen če si si mogoče že kupil enosmerno karto za na Mars?
europenian ::
v resnici pa s svojim obnašanjem praktično garantiraš trpljenje vsem, ki pridejo na ta svet za tabo.Ja saj, taksno apokalipticno misljenje pa ze tudi obstaja tisoce let. Tisti, ki pridejo za mano, bodo zaradi vas ekofasistov pravi revezi v primerjavi z nami. Skoda taksnega omejenega, monotonega zivljenja.
Se dobro, da nismo vsi isti, ker drugace bi bil ta svet zelo dolgocasen in danes nebi imeli nic od tega kar imamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()
Mike_Rotch ::
Prostor v avtu je ko se pelje izkoriščen res vsaj 25%, ampak kaj ko toliko časa stojijo in jih je mnogo zgolj za rezervo itd in je v praksi izkoriščenost bližje 10%. Rezerva pa je potrebna ker je javni prevoz v k.... Skratka ne, NI primerljivo niti slučajno tvoje posploševanje. Avto je glede potratnosti sekajoča izjema, že energije en bogi avto porabi več kot ogrevanje cele hiše!
Moj avto je izkoriščen tudi, ko stoji.
lay2er ::
A sledi zdaj kakšna pocenitev Tesel, ko pridejo prvi avti iz Berlinske tovarne? V teoriji to pomeni 10% nižji stošek, ker ni več import taxa, ne verjamem pa da bi Tesla dejansko spustila cene, ker je itak težko sledit povpraševanju.
europenian ::
Teoreticno mozno, v praksi pa tezko. Odvisno kaksne so place delavcev, materialov in proizvodnih stroskov. Na koncu bo celo mozno, da se podrazi vseskup. Berlin oz. Nemcija, cene vode, elektrike, komunale, davkov je povsem druga pesem, kot murika.
Mikrohard ::
Dokler bodo lahko prodajali avte za trenutne cene (pred kratkim so celo podražili), se cene ne bodo spustile.
lay2er ::
Dokler bodo lahko prodajali avte za trenutne cene (pred kratkim so celo podražili), se cene ne bodo spustile.
Sem istega mnenja. Po drugi strani pa najbrž trenutno glavni razlog, da se nekdo odloči za Teslo in ne za kaj drugega je ravno dobavni rok. Določeni EVji drugih proizvajalcev, ki naj bi po planu iz pred dveh mesecev masovno prišli na ceste še letos, so že prestavljeni v 1Q2023.
DamijanB ::
Poceni kitajski avtomobili so tu. Je evropska avtomobilska industrija pripravljena na to?
Cheap Chinese EVs are finally here! ORA CAT First Look
Kitajci imajo patent na vse LFP baterije, vse LPF baterije ki niso proizvedene na Kitajskem morajo plačevati patentne pravice, zato so tudi dražje od Kitajskih. Patent se izteče leta 2022. Res pa je da to velja samo za LFP baterije, NMC in ostale tehnologije niso prizadete.
Cheap Chinese EVs are finally here! ORA CAT First Look
Kitajci imajo patent na vse LFP baterije, vse LPF baterije ki niso proizvedene na Kitajskem morajo plačevati patentne pravice, zato so tudi dražje od Kitajskih. Patent se izteče leta 2022. Res pa je da to velja samo za LFP baterije, NMC in ostale tehnologije niso prizadete.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanB ()
Gregor P ::
A to misliš potem, ko je zahod iz pohlepnosti in izkoriščanju kitajske poceni delovne sile preselil vso proizvodnjo tja, da so lahko Kitajci v miru pokradli ves know-how etc.?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Kebo ::
Kaka je pa situacija z Dacio Spring, a bo tole kdaj možno kupit al to obstaja samo na papirju?
DamijanB ::
Kaka je pa situacija z Dacio Spring, a bo tole kdaj možno kupit al to obstaja samo na papirju?
Je že na voljo tukaj za 14,5k:https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Če se ti da malo počakat in naredit prednaročilo pa jo dobiš že za 13k: https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanB ()
a_borlak ::
Preden naročaš navadno različico Dacie, si poglej nivo opreme, ker mislim, da navadni kar nekaj stvari manjka.
Kar se pa Kitajcev tiče, če se ne bo ladijski prevoz drastično pocenil in bodo evropske carine za njihove avte nižje, kot za korejske, se ne bo drastično spremenilo. Korejci so zaradi stroškov začeli delati avte v Evropi ...
Kar se pa Kitajcev tiče, če se ne bo ladijski prevoz drastično pocenil in bodo evropske carine za njihove avte nižje, kot za korejske, se ne bo drastično spremenilo. Korejci so zaradi stroškov začeli delati avte v Evropi ...
Gregor P ::
Tudi Japonci.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
europenian ::
Poceni kitajski avtomobili so tu. Je evropska avtomobilska industrija pripravljena na to?
Cheap Chinese EVs are finally here! ORA CAT First Look
Kitajci imajo patent na vse LFP baterije, vse LPF baterije ki niso proizvedene na Kitajskem morajo plačevati patentne pravice, zato so tudi dražje od Kitajskih. Patent se izteče leta 2022. Res pa je da to velja samo za LFP baterije, NMC in ostale tehnologije niso prizadete.
Avtomobilsko industrijo ne briga dosti za te poceni cungalungice, kakor tudi ljudi ne. Ok mogoce pod alpami, kjer se gleda na vsak evro, ampak to je nekako tko, kot da bi rekel, da so cungalunga plastik fantastik pocofoni z beta softwerom prevzeli oblast v evropi, v resnici se pa res nihce ne tepe za njih, ampak pac kupis, ker nimas druge opcije.
Letos na IAA sem videl eno taksno kitajsko skropucalo. Ja na dalec se vse sveti, kot nevem kaj, potem pa gledas od blizu pa samo boh pomagej. Sej ne da je fejk material vsepovsod, ampak izdelava, lepljenje, razmaki, proporcije, ce te ne stisne driska, potem itak nimas nekega dobrega ocesa za prepoznavanje dovrsnosti.
Isto vam lahko povem, je zena kupla dva seta kitajske posode, po izgledu IDENTICEN cena prvega je bila 299 evrov, drugega pa v neki akciji cez en mesec za 99 evrov. Ja od dales sta "ista" ampak ko malo bolj natancno pogledas in eno poleg drugega das, bo pomagej.
Kaka je pa situacija z Dacio Spring, a bo tole kdaj možno kupit al to obstaja samo na papirju?
Je že na voljo tukaj za 14,5k:https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Če se ti da malo počakat in naredit prednaročilo pa jo dobiš že za 13k: https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
13k pa se subvencija? To je res dober deal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()
DamijanB ::
europenian je izjavil:
Poceni kitajski avtomobili so tu. Je evropska avtomobilska industrija pripravljena na to?
Cheap Chinese EVs are finally here! ORA CAT First Look
Kitajci imajo patent na vse LFP baterije, vse LPF baterije ki niso proizvedene na Kitajskem morajo plačevati patentne pravice, zato so tudi dražje od Kitajskih. Patent se izteče leta 2022. Res pa je da to velja samo za LFP baterije, NMC in ostale tehnologije niso prizadete.
Avtomobilsko industrijo ne briga dosti za te poceni cungalungice, kakor tudi ljudi ne. Ok mogoce pod alpami, kjer se gleda na vsak evro, ampak to je nekako tko, kot da bi rekel, da so cungalunga plastik fantastik pocofoni z beta softwerom prevzeli oblast v evropi, v resnici se pa res nihce ne tepe za njih, ampak pac kupis, ker nimas druge opcije.
Letos na IAA sem videl eno taksno kitajsko skropucalo. Ja na dalec se vse sveti, kot nevem kaj, potem pa gledas od blizu pa samo boh pomagej. Sej ne da je fejk material vsepovsod, ampak izdelava, lepljenje, razmaki, proporcije, ce te ne stisne driska, potem itak nimas nekega dobrega ocesa za prepoznavanje dovrsnosti.
Isto vam lahko povem, je zena kupla dva seta kitajske posode, po izgledu IDENTICEN cena prvega je bila 299 evrov, drugega pa v neki akciji cez en mesec za 99 evrov. Ja od dales sta "ista" ampak ko malo bolj natancno pogledas in eno poleg drugega das, bo pomagej.
Seveda avtomobilsko industrijo to briga, se jim že tresejo hlače. Zakaj jih ne bi brigalo, ko pa kitajska konkurenca prodaja enako zmogljive produkte po 2x nižji ceni.
ampak to je nekako tko, kot da bi rekel, da so cungalunga plastik fantastik pocofoni z beta softwerom prevzeli oblast v evropi, v resnici se pa res nihce ne tepe za njih, ampak pac kupis, ker nimas druge opcije.
Se tepejo za njih, Xiaomi je najbolj prodajana znamka telefonov svetovno. Kako tudi ne bi bil, ponuja podobno zmogljive telefone za 3x nižjo ceno.
Začela se je doba Xiaomija
https://slo-tech.com/novice/t788788
Letos na IAA sem videl eno taksno kitajsko skropucalo. Ja na dalec se vse sveti, kot nevem kaj, potem pa gledas od blizu pa samo boh pomagej. Sej ne da je fejk material vsepovsod, ampak izdelava, lepljenje, razmaki, proporcije, ce te ne stisne driska, potem itak nimas nekega dobrega ocesa za prepoznavanje dovrsnosti.
Kot veš Kitajec ni enak Kitajcu. Eni kitajci so dobro narejeni, nekateri pač ne, isto velja za vse znamke povsod po svetu. Nisi gledal ORE CAT, pri njej so dali poseben poudarek kakovosti izdelave prav z namenom da se znebijo evropskih predsodkov in stereotipov do kitajske kakovosti izdelave. Kitajci znajo narediti dobre izdelke, ne nazadnje se tudi Iphoni delajo na Kitajskem, celo Tesla model 3 se dela na kitajskem, Polestar 2 in celo BMW iX3 (plus še veliko evropskih ICE avtomobilov).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanB ()
Gregor P ::
Kitajci znajo narediti dobre izdelke, ne nazadnje se tudi Iphoni delajo na Kitajskem, celo Tesla model 3 se dela na kitajskem, Polestar 2 in celo BMW iX3 (plus še veliko evropskih ICE avtomobilov).... in v tem se tudi skriva odgovor, zakaj znajo narediti dobre kitajske izdelke
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
DamijanB ::
Kitajci znajo narediti dobre izdelke, ne nazadnje se tudi Iphoni delajo na Kitajskem, celo Tesla model 3 se dela na kitajskem, Polestar 2 in celo BMW iX3 (plus še veliko evropskih ICE avtomobilov).... in v tem se tudi skriva odgovor, zakaj znajo narediti dobre kitajske izdelke
Not necessary. Xioami je čista kitajska znamka z odličnimi produkti. Za marsikatero Kitajsko znamko velja isto. Kitajci znajo narediti dobre produkte, ne vsi seveda, ampak nekateri pa. Evropejci se bomo morali odvaditi predsodka da so vsi Kitajski produkti slabe kakovosti, ker niso. Kar trenutno evropsko avtomobilsko industrijo rešuje je to da imajo Kitajci zaenkrat zadosti povpraševanja v svoji lastni državi in velikega uvaza Kitajskih avtomobilov v Evropo ŠE ni. Vendar to se bo kmalu spremenilo..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanB ()
europenian ::
ko pa kitajska konkurenca prodaja enako zmogljive produkte po 2x nižji ceni.Normalno, ce ti materiale nabavljajo za pest riza in urno postavko imajo za pest riza na dan. Bumbar. Da sploh ne zacnemo o tem, da bi kaksno Evropsko inspekcijo poslal v eno tako tovarno, pa malo preveril kolko strupenih snovi se skriva v teh "materialih" neznanega izvora in kakovosti. Jesus. Mislis, da je spraviti nekaj na EU trg danes isto kot prdniti?
Mendta ti je jasna razlika med Xiaomi za 700 Evrov, iphonom za 1300 in kam tu spada pokofon za 150 "kitajskih" evrov
Zgodovina sprememb…
- spremenil: europenian ()
Malidelničar ::
Lucid Motors in njihov model Lucid Air, anyone?
Inside Lucid Motors’ new electric vehicle factory in Casa Grande, Arizona:
Lucid Motors begins deliveries of first Lucid Air vehicles:
Ex-Tesla Executive Becomes Elon Musk's Biggest Rival:
Inside Lucid Motors’ new electric vehicle factory in Casa Grande, Arizona:
Lucid Motors begins deliveries of first Lucid Air vehicles:
Ex-Tesla Executive Becomes Elon Musk's Biggest Rival:
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.
DoleH2 ::
Normalno, ce ti materiale nabavljajo za pest riza in urno postavko imajo za pest riza na dan. Bumbar.
Ne, oba veva kdo je bumbar in kristalno jasno je da to nisem jaz. Povprečna plača na Kitajskem znaša 13126 EUR letno, ne pa pest riža, Kitajske plače se večajo hitro, še malo pa bodo Kitajci dražji od Slovencev.
Ja Xiaomi za 600 EUR je boljši od Iphona za 1300 EUR. Pri telefonih srednjega razreda pa je razlika celo trikratna.
https://www.kimovil.com/en/compare/appl...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DoleH2 ()
pegasus ::
*kokice*
Se vidva trudita posnemati dva bota, ki zagovarjata nasprotna stališča? Povem vama, da sta oba amaterja :D
Se vidva trudita posnemati dva bota, ki zagovarjata nasprotna stališča? Povem vama, da sta oba amaterja :D
Kebo ::
Poklical na Malgaj, kako je kaj z Dacio Spring in pravijo, da imajo enega razstavljenega, drugi teden pa bodo možne že testne vožnje. So pa do februarja že vsi prodani.
FireSnack ::
V Evropi tretji po pandemiji pri varčevanju. Zdaj pa seveda takoj avto kupit za 50k da ne bo sosed mislil da ni gnara.
Preprodajalec NFT umetnin