» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
969 / 1182
»»

Gregor P ::

Nemci, če se še spomnite, niso bili tako zadovoljni.

Electric car rental NextMove claims Tesla "service hell"
NextMove cancels order of 85 Model 3 and raises serious accusations.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

inverse fanboyi, ste se bolj pateticni kot fanboyi, hehe.

hruske ::

Gregor P je izjavil:

Nemci, če se še spomnite, niso bili tako zadovoljni.

Electric car rental NextMove claims Tesla "service hell"
NextMove cancels order of 85 Model 3 and raises serious accusations.


Saj Tesla je nekako kar znana po tem, da nima poštimanih servisov, kar je še kar razumljivo glede na to kakšen izziv imajo pred sabo. Ni pa opravičljivo: če sam ne zmoreš popravil, dovoli potem 3rd party proizvajalcem, da to poservisirajo.

Ampak če nekdo pokupi za cel mesec proizvodnje, potem ga boš morebiti celo nekoliko lepše gledal.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

b3D_950 ::

Ganon je izjavil:

Ponovno poročajo, da je zagorel električni avto. V prihodnje bo še pestro, sploh ko bo skupaj z avtomobilom zagorel še objekt. Električni avto, prava stvar.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...


To bolj zgleda, da gre Mazdo RX8.


https://www.dolenjskilist.si/2021/10/25...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b3D_950 ()

pegasus ::

Tu imam v lokalnem cajtngu novico, da je zagorel in pogorel parkiran, hladen mercedez (niso napisali kater). Toliko o tem, da se ICE vozila ne vžigajo sama od sebe ...

krucymucy ::

b3D_950 je izjavil:

Ganon je izjavil:

Ponovno poročajo, da je zagorel električni avto. V prihodnje bo še pestro, sploh ko bo skupaj z avtomobilom zagorel še objekt. Električni avto, prava stvar.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...


To bolj zgleda, da gre Mazdo RX8.


https://www.dolenjskilist.si/2021/10/25...

Pečjak je imel že pred leti predelano RX8 na EV.

simonchelo ::

Oki, sem počasi prišel tudi jaz do te stopnje.

Stari avto ima že toliko prevoženih da počasi crkavajo ena stvar za drugo. Beri renault s skoraj 500 000km. Sm upal da ga spravim na okroglih pa očitno ne bo šlo.

Kaj je trenutno OK od elektricarjev. Sem iz Lj. Oz okolice, živim v hiši. Ful bi mi bilo OK da imam dometa cca. 200km po avtocesti vsaj. 120kmh. Pa budget naj bo človeški ker ne mislim plačevat enega stanovanja za avto.

Hvala za pomoč.
ciao

kow ::

Nisi napisal koliko kilometrov delas letno, ter koliko te je kostal kilometer z renaultom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

J.McLane ::

Renault Zoe ZE40 letnik 2018 za 15k EUR (z baterijo), imaš tudi nekaj ponudbe v Slo.

Sicer pa za avtocesto Tesla Model 3 SR+ za 43k EUR.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Ce je imel kaksno laguno, ne bo sel na Zoe. Vsaj ne zelim mu.

J.McLane ::

Ja itak, ampak če že sprašuje za budget, drugega poceni z dosegom ni za dobit. Ponudba 40+kWh je nekako taka Zoe za 15k EUR, potem pa se morda kaj začne pri 25k EUR (spet majhni s 50 kWh), za normalno velik avto z dosegom na AC se bo pa treba stegnit do Model 3 SR+.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Osebno mislim, da je bolje da za 2 ali 3 leta kupi staro kanto, naredi 50k kilometrov, ga pelje na odpad, in se vrne v temo z istim vprašanjem. Imel bo veliko boljso izbiro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

simonchelo ::

Hehe... Hvala hvala. To gre za 2. Avto sva 2 v gospodinjstvu in vsak svoje podjetje. primaren avto imava za daljše vožnje. (tujina in morda dopust, ne vem že 4 leta nisem bil na dopustu. ?)

Ta 2. Prej sem mel megane 2 cabrio dizel. Poraba na 100km je bla okrog 5. Tko da je bil kar sparovcek. Ampak ne rabim več kabria, to smo mel k smo bli mulci pa se nam je še fino zdel pri 35 stopinjah da nas je sonce v glavo zgal. Hehehe. Zoe mi je OK sam mi je Mal grd. Cena nekje do 30k ne bi smela bit problem.

J.McLane je izjavil:

Ja itak, ampak če že sprašuje za budget, drugega poceni z dosegom ni za dobit. Ponudba 40+kWh je nekako taka Zoe za 15k EUR, potem pa se morda kaj začne pri 25k EUR (spet majhni s 50 kWh), za normalno velik avto z dosegom na AC se bo pa treba stegnit do Model 3 SR+.


Tudi ta opcija je OK, sam če hočem nekaj zanesljivega kupit je to kuj blizu 10k eur.
ciao

Zgodovina sprememb…

sniff ::

simonchelo je izjavil:

...Avto sva 2 v gospodinjstvu in vsak svoje podjetje.


Kaj si s tem mislil? Imata podjetje? Če ja, je predlog nakupa električnega avta na podjetje z odbitkom DDV-ja morbit opcija. Ne vem sicer kakšno je sedaj zadnje stanje s sprejetjem predloga, ampak predlog je bil, da bi bilo možno z odbitkom DDV-ja z novim letom kupiti električno vozilo za potrebe podjetja.

Kako je pa z električnimi Golfi? Pred leti so se ugodno prodajali, sta ga dva kolega kupila za cca 20-22k EUR.

J.McLane ::

Kako je z Golfi? Zdaj po 3 letih lahko kupiš te iste rabljene za 20k EUR. :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

nejc_nejc ::

kow je izjavil:

Osebno mislim, da je bolje da za 2 ali 3 leta kupi staro kanto, naredi 50k kilometrov, ga pelje na odpad, in se vrne v temo z istim vprašanjem. Imel bo veliko boljso izbiro.

Ta je modra, v treh letih bo ze olala drugače... 😁

BigWhale ::

Ze deset let bo v treh letih vse drugace. :>

Gregor P ::

Danes sem naletel na tale članek, nisem še preverjal virov (ker je le Žurnal in moraš to po defaultu), ampak zanimive trditve:

Žurnal 24: Zakaj sta bencin in dizel tako draga?
Nemški dnevnik Focus je izpostavil, da za visokimi obdavčitvami fosilnih goriv stoji tudi promocija električnih avtomobilov. Študija Deutsche Bank*, o kateri lahko več preberete na tej povezavi (članek "Deutsche Bank: električne avte za bogataše financirajo revni")
, je pokazala, da vsak električni avtomobil državni proračun stane približno 20.000 evrov. V to ni všteta le neposredna subvencija ob nakupu, ampak tudi davčne olajšave za uporabo električnih avtomobilov ter podpore pri gradnji tovarn za njihovo proizvodnjo in pri gradnji polnilne infrastrukture.

Podobno stanje je tudi v Franciji, kjer z višjimi dajatvami na fosilna goriva država tudi financira električne avtomobile ali pa vsaj lajša izgube zaradi njihove promocije in zaradi manjše prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov, ki je tudi posledica promocije električnih avtomobilov.

... seveda se poem zopet vrnemo nazaj na debato, koliko kot družba dejansko že subvencioniramo fosilna goriva ipd.; potem tudi še The Guardian: World's richest 1% cause double CO2 emissions of poorest 50%, says Oxfam itd.

* mislim da se nanašajo na ta dokument DB: Government pays a lot to bring
e-mobility forward
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

lynxslo5 ::

Tesla je dosegla tržno kapitalizacijo preko tisoč milijard dolarjev. To je več kot je tržna kapitalizacija vseh ameriških, evropskih in japonskih proizvajalcev skupaj. Včeraj sem na poslušal borzne analitike in napovedujejo, da bo delnica šla še navzgor vsaj do 1200 dolarjev. Moram reči, da sem tudi sam nekaj let nazaj tukaj pisal dvome o vrednosti Tesle. Priznam, da sem udaril v prazno. Vsaka čast Musku. Človek je res čarovnik.

pegasus ::

Ne, ni čarovnik. Samo razmišlja na pravilen način. Za razliko od večine ...

Gregor P ::

Le da je ta "pravilen način" dejansko družbeno sporen in so "vrednote" čisto nekje drugje zastavljene. Ampak bistven je itak samo dobiček, vse ostalo lahko počaka.:'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

Če (je) razmišlja(-l) na pravi način, bo pokazal čas, dejansko pa zna prodajat/govorit in v ravno pravem trenutku je sprožil EV manijo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gregor P ::

To pa je res.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Pozabljate, da je 50% od 3mil vec kot 50% od 250k.

telexdell ::

fikus_ je izjavil:

Če (je) razmišlja(-l) na pravi način, bo pokazal čas, dejansko pa zna prodajat/govorit in v ravno pravem trenutku je sprožil EV manijo.

EV so v vseh bistvenih pogledih boljši od ICE. Tako glede vplivov na okolje kot glede izkoristka vložene energije ali navora ali... Edina težava danes je v ljudskem pregovoru, da je stara navada železna srajca. Ko ne bo več naša najpomembnejša stvar v življenju, da v največ petih minutah natankamo gorivo in potem odvozimo 1000 km v enem kosu bomo vsi živeli kvalitetnejše življenje.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

lynxslo5 ::

Gregor P je izjavil:

Le da je ta "pravilen način" dejansko družbeno sporen in so "vrednote" čisto nekje drugje zastavljene. Ampak bistven je itak samo dobiček, vse ostalo lahko počaka.:'(


Kaj pa je Musk naredil družbeno spornega? Ustvaril je podjetje, ki proizvaja nov produkt za katerega vlada veliko povpraševanje in zato je vrednost tega podjetja skokovito narasla. Musk pa je 23% lastnik tega podjetja. Če bo vrednost delnice enkrat padla, bo tudi Muskovo premoženje šlo navzdol. Nima Musk zlatih palic ali nakopičene gotovine v sefu, da bi bil zaradi tega bogat.

Machete ::

Nadgranjda teme: Zakaj so električni leteči transportni droni prava stvar.
90k$, 20 min pri 85 KG potniku, max speed limited ca 100 kmh.

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

pegasus ::

Imamo temo za električna letala ;)

jernejl ::

telexdell je izjavil:

EV so v vseh bistvenih pogledih boljši od ICE. Tako glede vplivov na okolje kot glede izkoristka vložene energije ali navora ali... Edina težava danes je v ljudskem pregovoru, da je stara navada železna srajca. Ko ne bo več naša najpomembnejša stvar v življenju, da v največ petih minutah natankamo gorivo in potem odvozimo 1000 km v enem kosu bomo vsi živeli kvalitetnejše življenje.

Skratka, EV so v vseh bistvenih pogledih boljši, razen v tistih, v katerih niso :))

Tvojo misel lahko razvijemo naprej.
Bicikli (tudi električni) so v vseh bistvenih pogledih boljši od EV. Tako glede vplivov na okolje kot glede izkoristka vložene energije ali navora ali...
Ko ne bo več naša najpomembnejša stvar v življenju, da z ritjo sedimo na suhem in toplem in udobnem sedežu ter odvozimo 200 km v enem kosu bomo vsi živeli kvalitetnejše življenje.

Aja, mimogrede, za eno staro mamo, ki se 2x na teden pelje na nekaj kilometrov oddaljeno tržnico ali pošto, ni EV glede vplivov na okolje prav nič boljši od ICE. In takih starih mam je zmeraj več.
In mimogrede (drugič), zame tudi količina prostega časa predstavlja eno izmed meril kvalitete življenja. Verjetno sem zgolj nek posebnež, ki se mu zdi bolj smiselno čas, ki nam je na voljo na tem planetu, zapraviti za kaj drugega kot čakanje na polnilnicah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

telexdell ::

Glede bicikla imaš povsem prav. Me pa močno zanima kako kvalitetno preživljaš svoj prosti čas v avtomobilu, da se ti tako mudi tankati?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Mike_Rotch ::

Verjetno sem zgolj nek posebnež, ki se mu zdi bolj smiselno čas, ki nam je na voljo na tem planetu, zapraviti za kaj drugega kot čakanje na polnilnicah.


Sicer pišem zgolj na podlagi lastnih izkušenj in izkušenj majhnega števila prijateljev, ampak mislim, da lastniki EVjev preživijo manj časa na polnilnicah kot lastniki ICEjev na bencinskih.

Tistih 6 sekund kolikor traja, da doma priklopiš kabel bom zanemaril.

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

Danes sem naletel na tale članek, nisem še preverjal virov (ker je le Žurnal in moraš to po defaultu), ampak zanimive trditve:

Žurnal 24: Zakaj sta bencin in dizel tako draga?


To, da sta bencin in dizel tako draga zaradi elektricnih avtomobilov je kr dober gaslighting. :> Hehe.

telexdell je izjavil:

EV so v vseh bistvenih pogledih boljši od ICE.


Ne niso. V nekaterih pogledih so boljsi. Ne pa kar v vseh bistvenih pogledih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

jernejl je izjavil:

Aja, mimogrede, za eno staro mamo, ki se 2x na teden pelje na nekaj kilometrov oddaljeno tržnico ali pošto, ni EV glede vplivov na okolje prav nič boljši od ICE. In takih starih mam je zmeraj več.


Glih za taksne mame je EV bolj primeren. Kurblat mrzlega dizla al pa bencinarja je bistveno bolj umazano kot se vsest v EV in se odpeljat, avto je po kaki minuti ze prijetno topel. Kar se porabe energije tice ga pa mama enkrat na teden vsteka in to je to.

jernejl je izjavil:

In mimogrede (drugič), zame tudi količina prostega časa predstavlja eno izmed meril kvalitete življenja. Verjetno sem zgolj nek posebnež, ki se mu zdi bolj smiselno čas, ki nam je na voljo na tem planetu, zapraviti za kaj drugega kot čakanje na polnilnicah.


Jaz sem v vec kot dveh letih porabil manj casa na polnilnicah, kot sem ga prej na bencinskih v enakem casovnem obdobju. Hecn, a ne? :)

a_borlak ::

simonchelo je izjavil:

Hehe... Hvala hvala. To gre za 2. Avto sva 2 v gospodinjstvu in vsak svoje podjetje. primaren avto imava za daljše vožnje. (tujina in morda dopust, ne vem že 4 leta nisem bil na dopustu. ?)

Ta 2. Prej sem mel megane 2 cabrio dizel. Poraba na 100km je bla okrog 5. Tko da je bil kar sparovcek. Ampak ne rabim več kabria, to smo mel k smo bli mulci pa se nam je še fino zdel pri 35 stopinjah da nas je sonce v glavo zgal. Hehehe. Zoe mi je OK sam mi je Mal grd. Cena nekje do 30k ne bi smela bit problem.

J.McLane je izjavil:

Ja itak, ampak če že sprašuje za budget, drugega poceni z dosegom ni za dobit. Ponudba 40+kWh je nekako taka Zoe za 15k EUR, potem pa se morda kaj začne pri 25k EUR (spet majhni s 50 kWh), za normalno velik avto z dosegom na AC se bo pa treba stegnit do Model 3 SR+.


Tudi ta opcija je OK, sam če hočem nekaj zanesljivega kupit je to kuj blizu 10k eur.


Imaš kar nekaj ponudbe, od rabljenih Zoe s 40kWh baterijo do Leafov od letnika 2018 dalje, takisto s 40kWh baterijo. Potem si pa že počasi pri novih, kakšna eCorsa/e208 se dobi relativno ugodno, potem pride eC4, pa navzgor. Skratka, ponudbe je nekaj, odvisno koliko si pripravljen plačat.

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

jernejl je izjavil:

Aja, mimogrede, za eno staro mamo, ki se 2x na teden pelje na nekaj kilometrov oddaljeno tržnico ali pošto, ni EV glede vplivov na okolje prav nič boljši od ICE. In takih starih mam je zmeraj več.

Glih za taksne mame je EV bolj primeren.
Ne, ni. Proizvodnja EV bolj zasvinja planet kot proizvodnja ICE. Če delaš dovolj malo kilometrov, bo EV okoljsko bolj obremenjujoč.

Jaz sem v vec kot dveh letih porabil manj casa na polnilnicah, kot sem ga prej na bencinskih v enakem casovnem obdobju. Hecn, a ne? :)
Jaz bi v enem tednu uporabe EV na polnilnici porabil več časa, kot sem ga v zadnjih dveh letih na bencinskih črpalkah.

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

[

Ne niso. V nekaterih pogledih so boljsi. Ne pa kar v vseh bistvenih pogledih.

Pa, saj sem naštel v katerih bistvenih pogledih je superioren povsod. Zagotovo je delno inferioren v segmentu osebnih vozil na off grid teritorijih in pa povsem neuporaben v arktičnih tundrah. V razvitem svetu pa je težko najti inferiornost v. Tovorni promet in pa delovni stroji pa so druga zgodba.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

codeMonkey ::

jernejl je izjavil:

BigWhale je izjavil:

jernejl je izjavil:

Aja, mimogrede, za eno staro mamo, ki se 2x na teden pelje na nekaj kilometrov oddaljeno tržnico ali pošto, ni EV glede vplivov na okolje prav nič boljši od ICE. In takih starih mam je zmeraj več.

Glih za taksne mame je EV bolj primeren.
Ne, ni. Proizvodnja EV bolj zasvinja planet kot proizvodnja ICE. Če delaš dovolj malo kilometrov, bo EV okoljsko bolj obremenjujoč.


Od take mame bo nekdo z veseljem odkupil ta EV in ga izrabil do konca. Kot da Golfi od upokojencev koncajo na odpadu s 15 000 km no.

jernejl ::

Seveda, ker stare mame kupujejo nove avte in jih menjujejo vsaki dve leti, ko se jih naveličajo.

kow ::

Ravno obratno je. Stare mame bodo dobile rabljen EV, in se se naslednjih 10 let vozile do stacune. Pa polnile z 1kw moci.
Naceloma bi moralo biti tudi bolj varno speljevanje itd. Sam vnuki jim bodo morali eco mode vklopiti, da ne bo prevec pospeskov, hehe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mike_Rotch ::

Ne, ni. Proizvodnja EV bolj zasvinja planet kot proizvodnja ICE. Če delaš dovolj malo kilometrov, bo EV okoljsko bolj obremenjujoč.


Nima veze. V življenjski dobi avtomobila se stanje obrne. Najbolj "umazana" je tako ali tako baterija, te pa bodo živele še precej dlje od samih avtomobilov v drugih aplikacijah.

Jaz bi v enem tednu uporabe EV na polnilnici porabil več časa, kot sem ga v zadnjih dveh letih na bencinskih črpalkah.


Super, potem si pač ne kupiš EVja. Se mi zdi pa malo dvolično razlagati ljudem kako pomemben je zate prosti čas, in v istem stavku namigovati na to, da v avtu preživiš ogromno časa.

Mogoče šparaš na napačnem koncu?

jernejl ::

kow je izjavil:

Ravno obratno je. Stare mame bodo dobile rabljen EV
Čemu bi stare mame kupovale dražji EV, če lahko cenejšega ICE? Razlike v ceni itak ne bodo pokrile s cenejšim energentom, ker se premalo vozijo.

Mike_Rotch je izjavil:

Se mi zdi pa malo dvolično razlagati ljudem kako pomemben je zate prosti čas, in v istem stavku namigovati na to, da v avtu preživiš ogromno časa.
Mogoče šparaš na napačnem koncu?
Nasprotno, v avtu preživim relativno malo časa. Ampak ne glede na to, koliko se vozim, je dejstvo, da bi na polnilnicah preživel (nekaj)desetkrat več časa kot ga na bencinskih servisih.

kow ::

Ker je EV drazji, ker se jih v milijonih proizvaja sele 2-3 leta. Ko bodo na trgu vecje kolicine starejsih EV, bo drugace.

sniff ::

jernejl je izjavil:

kow je izjavil:

Ravno obratno je. Stare mame bodo dobile rabljen EV
Čemu bi stare mame kupovale dražji EV, če lahko cenejšega ICE? Razlike v ceni itak ne bodo pokrile s cenejšim energentom, ker se premalo vozijo.

Mike_Rotch je izjavil:

Se mi zdi pa malo dvolično razlagati ljudem kako pomemben je zate prosti čas, in v istem stavku namigovati na to, da v avtu preživiš ogromno časa.
Mogoče šparaš na napačnem koncu?
Nasprotno, v avtu preživim relativno malo časa. Ampak ne glede na to, koliko se vozim, je dejstvo, da bi na polnilnicah preživel (nekaj)desetkrat več časa kot ga na bencinskih servisih.


Te tvoje "stare mame" so obskuren primer, ki si ga potengnil, da klamfaš...prilimej statistiko ali je to sploh neka konkretna množica, ali samo tvoja babica, teta in dve sosedi. Navsezadnje je pa za njih taksi še najcenje.

Drugače mi je pa ravno vrglo reklamo, d je pa Nisan Leaf v akciji za 26.900€ (že odštet ekosklad)
 Leaf

Leaf


https://www.nissan.si/posebne-ponudbe.h...

Mike_Rotch ::

Nasprotno, v avtu preživim relativno malo časa. Ampak ne glede na to, koliko se vozim, je dejstvo, da bi na polnilnicah preživel (nekaj)desetkrat več časa kot ga na bencinskih servisih.


Does not compute.

TESKAn ::

Če vsakič tanka za 5€, je možno :)).
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

jernejl ::

sniff je izjavil:

Te tvoje "stare mame" so obskuren primer, ki si ga potengnil, da klamfaš...prilimej statistiko ali je to sploh neka konkretna množica, ali samo tvoja babica, teta in dve sosedi.
SURS. Starejših od 65 je četrtina vseh polnoletnih prebivalcev: 435.000. Čez deset let jih bo pa še sto tisoč več.

Navsezadnje je pa za njih taksi še najcenje.
Ja, za mlajše je pa bicikl še najceneje.

Mike_Rotch je izjavil:

Nasprotno, v avtu preživim relativno malo časa. Ampak ne glede na to, koliko se vozim, je dejstvo, da bi na polnilnicah preživel (nekaj)desetkrat več časa kot ga na bencinskih servisih.

Does not compute.
Yes it does.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

MrStein ::

sniff je izjavil:


Drugače mi je pa ravno vrglo reklamo, d je pa Nisan Leaf v akciji za 26.900€ (že odštet ekosklad)

To je še vedno zelo drago.
Folk kupuje Dacije, Cliote, in ostala mala vozila okoli 15 000 EUR.
Ali rabljeno.
slotek elita pač ni reprezentativni vzorec.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kow ::

Saj bo Dacia prisiljena narediti iste jajcke, samo da bodo EV. Bo Kitajc zrihtal, brez skrbi. Imo je ze nekje 35kwh na avto dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Lonsarg ::

V roku nekaj let bo razlika v ceni EV vs bencin zanemarljiva, EV bo zgolj se ena opcija motorja pri vseh modelih od najcenejsih naprej.

Mimogrede pa pri teh podrazitvah pod 20k kmalu niti bencinarja ne bos vec dobil.

J.McLane ::

A to misliš na ceno avtomobila ali na ceno energenta?

Če misliš ceno energenta se motiš, vožnja na elektriko bo vedno cenejša, izjema so in bodo hitre polnilnice, ampak to lastnika EV ni bistvenega pomena, ker se uporabljajo redko.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
««
969 / 1182
»»