» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
943 / 1184
»»

MrStein ::

Ko sem bil na Dunaju ali v Budimpešti sem uporabljal javni prevoz, čeprav sem imel zraven lasten avto. Ker tam javni prevoz je. V Mariboru pa uporabljam avto. Ker javni prevoz je zgolj v narekovajih. Ne gre za izgovore ampak dejstva.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gregor P ::

To drži, tudi sam v teh večjih evropskih mestih z urejenim javnim prevozom nisem rabil osebnega vozila, pa tudi kje drugje na svetu; recimo na Japonskem nisem rabil avtomobila v celotni državi, vse je bilo dosegljivo z javnim prevozom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

europenian ::

telexdell je izjavil:

europenian je izjavil:

Javni prevoz za vse v Sloveniji ni mozen. Prevec je vasi in zaselkov.
Gre bus iz A do B, recimo s privat avtom je to 20 minut. Bus pa rabi 2x tolko, saj se mora v vsaki vasi, in vsaki postaji ustavit.

Tudi v mestih ni to to. Recimo iz centra MB si v dobrih petih minutah prakticno bilokje. 5 minut rabis, da prides do postaje, tam cakas 5 minut, do cilja se bus se 3x ustavi, ko si na cilju pa se vsaj 5 minut pesacenja do cilja.
Vseskup 20 minut. Enkrat sprobal, nikoli vec.

Greš na avtobus, kateri vozi 3..5x dlje. Lahko pa se vmes mogoče spočiješ, napišeš kak nujen mail, opraviš kak telefonski pogovor...
Prideš v mestu iz točka A do točke B v 3...5 x krajšem času pol pa iščeš prosto parkirno mesto vsaj toliko časa, iščeš drobiž za parkomat...

Premišljen vozni red javnega prevoza in dovolj vozil, da se na njih potniki ne drenjajo bi zagotovo pustil marsikateri avtomobil doma v garaži. Pa tudi marsikateri drugi, tretji... avto v družini ne bi bil v igri. Seveda, pa bi se vedno našel kdo, kateri bi našel 100+ vzrokov, zakaj mu brez avta živeti ni. Podobno kot so izgovori pri EV tistih kateri delajo dnevno 1000+ km, tankajo v nekaj sekundah (podobno kot pri F1), jim mašina spušča sanjske zvoke...

Prestavi ti svojo udobno rit v neko vas, ki je 30 minut od najblizjega mesta in se vozi z busom. Priporocam ti kaksno vas, kjer samo solski bus pelje enkrat zjutra in enkrat popoldan, pa se prestopit moras vmes in pol ure cakat na naslednji bus.

Eno je teorija, drugo pa realnost. Ti si tudi samski v mestu ali podobno, je tako?

Gregor P je izjavil:

To drži, tudi sam v teh večjih evropskih mestih z urejenim javnim prevozom nisem rabil osebnega vozila, pa tudi kje drugje na svetu; recimo na Japonskem nisem rabil avtomobila v celotni državi, vse je bilo dosegljivo z javnim prevozom.

Ostanimo realni, v vecjih mestih po svetu imas polek busa, se metro, tramvaj in miljon taksijev in überjev. In ta mesta so tako velika, da ljudje, ki tam zivijo, zivi vecina samo znotraj teh mest.
Praga, Budimpesta, Berlin, Tokio je itak cist drug svet. Ampak vecina ljudi v teh mestih, ne ve nasteti niti dve imeni naselij ob mestu.

Da pa prides iz Sela v Maribor z javnim prevozom je ena povsem druga liga.
Najbolj pametni so tisti, ki ne vejo kako je to, ko si na vasi in edini dan, ko si fraj gres po 1001 opravkih in razlicnih koncih.

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

Praga milina, avta ne rabiš....vzameš letno karto in te boli đoko.

kow ::

MrStein je izjavil:

Ko sem bil na Dunaju ali v Budimpešti sem uporabljal javni prevoz, čeprav sem imel zraven lasten avto. Ker tam javni prevoz je. V Mariboru pa uporabljam avto. Ker javni prevoz je zgolj v narekovajih. Ne gre za izgovore ampak dejstva.


2 milijona ljudi. V tako velikih mestih je javni prevoz enostavna zadeva.

telexdell ::

europenian je izjavil:


Prestavi ti svojo udobno rit v neko vas, ki je 30 minut od najblizjega mesta in se vozi z busom. Priporocam ti kaksno vas, kjer samo solski bus pelje enkrat zjutra in enkrat popoldan, pa se prestopit moras vmes in pol ure cakat na naslednji bus.

Le česa od:
...premišljen vozni red in dovolj vozil...
nisi razumel.

Drugače pa- živim na vasi in se v 5 km oddaljeno službo vozim z avtomobilom. To pa le zato ker v podjetju delamo do 15:00 en avtobus pa s postaje tik pred vhodom v podjetjem odpelje ob 14:45, drugi pa ob 15:20. Prvi odpelje tako hitro, da pobere delavce iz bližnjega mesta A ob 15:05. Drugi avtobus pripelje tako pozno, ker pobere delavce ob 15:05 iz mesta B. Da bi pa za nas organizirali nek avtobus ob 15:05 pa ni posluha. Podobno je z voznimi redi vlakov in avtobusov. Vlak na postajo v bližini mojega doma pripelje ob 20:50. Prvi avtobus odpelje ob 20:40, drugi pa ob 22:20.
Če pa bi kdaj peljal kakšen dodatni avtobus ali bi kakšen odhod zamaknili za nekaj minut bi pa gotovo bilo več potnikov na njih.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Senior Dev ::

scipascapa je izjavil:

Poceniti javni prevoz, podražiti vse ostalo. Slovenija ima za 2x preveč avtov.

Brez avta si nula.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

Mike_Rotch ::

Drugače pa- živim na vasi in se v 5 km oddaljeno službo vozim z avtomobilom.


5km v službo se hodi peš ali s kolesom.

Kebo ::

Rad bi te videl vstat zjutraj 1 uro prej, da lahko greš peš po dežju 5km do šihta.

SambaShare ::

Kebo je izjavil:

Rad bi te videl vstat zjutraj 1 uro prej, da lahko greš peš po dežju 5km do šihta.


Mislim da samo skuša pokazati dvoličnost. Za druge je ok da se vozijo 3-5x dlje, on pa ne bi šel 5km peš...

europenian ::

telexdell je izjavil:

europenian je izjavil:


Prestavi ti svojo udobno rit v neko vas, ki je 30 minut od najblizjega mesta in se vozi z busom. Priporocam ti kaksno vas, kjer samo solski bus pelje enkrat zjutra in enkrat popoldan, pa se prestopit moras vmes in pol ure cakat na naslednji bus.

Le česa od:
...premišljen vozni red in dovolj vozil...
nisi razumel.

Drugače pa- živim na vasi in se v 5 km oddaljeno službo vozim z avtomobilom. To pa le zato ker v podjetju delamo do 15:00 en avtobus pa s postaje tik pred vhodom v podjetjem odpelje ob 14:45, drugi pa ob 15:20. Prvi odpelje tako hitro, da pobere delavce iz bližnjega mesta A ob 15:05. Drugi avtobus pripelje tako pozno, ker pobere delavce ob 15:05 iz mesta B. Da bi pa za nas organizirali nek avtobus ob 15:05 pa ni posluha. Podobno je z voznimi redi vlakov in avtobusov. Vlak na postajo v bližini mojega doma pripelje ob 20:50. Prvi avtobus odpelje ob 20:40, drugi pa ob 22:20.
Če pa bi kdaj peljal kakšen dodatni avtobus ali bi kakšen odhod zamaknili za nekaj minut bi pa gotovo bilo več potnikov na njih.

Ja pa ti bi v vsaki slovenski vasi rad videl avtobus na vsakih 10 minut, cez cel dan, ker imajo prakticno vsi raznicne delovne case?
Ves tudi, da to ni realno izvedljivo.

Nazaj na temo, bil sem na mobile.de, a se je cena poceni elektricnih dvignila? Razen tega twingoja se nic ne dobi, raznim privat prodajalci pa hocejo za svoje e-upe in citigoje, vec kot so pa dali za njih.

Mike_Rotch ::

Kebo je izjavil:

Rad bi te videl vstat zjutraj 1 uro prej, da lahko greš peš po dežju 5km do šihta.


5km peš je 30 minut, če nisi v formi. S kolesom pol manj. Lahko greš sicer tudi z električnim skirojem, rolerji. Z avtom prihraniš mogoče 5-10 minut max, če imaš zagotovljen parking, če ni prometa, če ni zima in ti ni treba strgati ledu iz šipe...

Poleg tega, da prizaneseš okolju in prihraniš, se hkrati še razgibaš.

Kebo ::

Sem hodil velikokrat 4km do železniške postaje in je bilo ponavadi 45 min. 5km v 30 min je tek.

hruske ::

5km do službe je perfekten primer za uporabo kolesa, lahko tudi električnega. 5km delat z avtom je norost, se motor še ogreje ne.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Kripto mesi ::

Mike_Rotch je izjavil:

Kebo je izjavil:

Rad bi te videl vstat zjutraj 1 uro prej, da lahko greš peš po dežju 5km do šihta.


5km peš je 30 minut, če nisi v formi. S kolesom pol manj. Lahko greš sicer tudi z električnim skirojem, rolerji. Z avtom prihraniš mogoče 5-10 minut max, če imaš zagotovljen parking, če ni prometa, če ni zima in ti ni treba strgati ledu iz šipe...

Poleg tega, da prizaneseš okolju in prihraniš, se hkrati še razgibaš.

10km/h je tek bluzator, očitno rad prideš moker v službo. 2-2.5km se da iti peš, to je cca 20-25min, v dežju še več.

Zgodovina sprememb…

Kebo ::

Kolo je drugače super, ko sem še živel v Lj sem kolesaril povsod. Da bi pa vsak dan kolesaril po regionalki brez kolesarske je pa samomor. Če imaš mogoče kakšno stransko neprometno ulico se še da, vse ostalo je pa prenevarno in premalo praktično da bi počel vsak dan ob vsakem vremenu in pozimi še v temi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kebo ()

a_borlak ::

Wow, presenečen nad cenami uP! derivatov v Nemčiji, za rabljene malo manj, kot za nove ... očitno je pomanjkanje na trgu. Oziroma nov stane 22k, na to še 6k subvencije ... zanimivo.

Mike_Rotch ::

10km/h je tek bluzator, očitno rad prideš moker v službo.


A tek ni "peš"? 6km/min je sicer zmeren tek. Dovolj, da se razgibaš in začneš dan kot se spodobi. Sicer pa nisem rekel, da je treba vsak dan tečt v službo. Napisal sem le, da je 5km z avtom bedarija z javnim prevozom pa samo malo manjša bedarija.

Kripto mesi ::

Gre se za pot v službo, kamor ne moreš tečti, če tam nimaš tuša in zraven stvari za preoblečti, če pa hodiš ti vzame 50min. V vsakem primeru si z avtom v 5minutah, peš pa v 30min, kar je 50min več v obe smeri.

hruske<> ::

Kebo je izjavil:

Rad bi te videl vstat zjutraj 1 uro prej, da lahko greš peš po dežju 5km do šihta.


Realno gledano ti je 5 km idealka za električno kolo, cirka 10 minut maš za 5 km. Ne pretiravajte z hojo, ker za hojo je 5 km vsak dan zjutraj mal kruta. Dobro, če padajo pošpičene prekle pol pač greš z avtom, ampak večino časa ne pada. Na teh razdaljah kot je 5 km si znotraj mesta suma sumarum hitrejši z električnim kolesom kot pa z avtom v jutranji gužvi, sploh če šteješ še čas parkiranja in vse kar spada zraven.

Evo tukaj so recimo testirali razdaljo 5,6 km. Rezultat? 45 minut z avtom in 13 minut z električnim kolesom.
"This 3.5 mile commute to a client takes 45 minutes by car. The same commute takes 13 minutes on my E-Bike, and there's no fuel cost, no tax, no MOT, and no insurance. There is almost no traffic to deal with and no stress. Travelling this was is a positive pleasure - I feel more connected with the world. And I get some exercise - somewhere between none and all - depending on how I use the throttle."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske<> ()

europenian ::

a_borlak je izjavil:

Wow, presenečen nad cenami uP! derivatov v Nemčiji, za rabljene malo manj, kot za nove ... očitno je pomanjkanje na trgu. Oziroma nov stane 22k, na to še 6k subvencije ... zanimivo.

Ja so se, privat oglasi od 16-17k naprej za nov model, vem pa da ga je kupil za manj, ker so prednarocila takrat bila 13-14 tisoc s subvencijo.

Umazani dilerji, kupli avto s subvencijo, registrirali z tisto kaj ze majo v nemciji dilerji, tageszulassung ali nevem kaj zdaj pa, ker prakticno ne dobis novega, prodas za vec.

Vidim, da polek E-upov so se podrazili Zoe, Citigo, skratka vse kar je v do 30k obmocju. No sej pri tesli tudi ne vidim nic atraktivnega:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...

Tam pri 60 tisoc se zacnejo nonshady ponudbe, pri tistih okoli 55k pa pise, spodaj najem 999eur, kake bedne fore majo to.

MrStein ::

hruske<> je izjavil:

Kebo je izjavil:

Rad bi te videl vstat zjutraj 1 uro prej, da lahko greš peš po dežju 5km do šihta.


Realno gledano ti je 5 km idealka za električno kolo, cirka 10 minut maš za 5 km. Ne pretiravajte z hojo, ker za hojo je 5 km vsak dan zjutraj mal kruta. Dobro, če padajo pošpičene prekle pol pač greš z avtom, ampak večino časa ne pada. Na teh razdaljah kot je 5 km si znotraj mesta suma sumarum hitrejši z električnim kolesom kot pa z avtom v jutranji gužvi, sploh če šteješ še čas parkiranja in vse kar spada zraven.

Veliko podjetij ima parkirne prostore.
Tisti, ki nimajo, tam seveda velja ta argument. Drugje pač ne.
A imajo v NKBM tuše za zaposlene? Ker si ne predstavljem delavko/ca za pultom, ki bi bil ves prešvican.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

hruske<> ::

MrStein je izjavil:

hruske<> je izjavil:

Kebo je izjavil:

Rad bi te videl vstat zjutraj 1 uro prej, da lahko greš peš po dežju 5km do šihta.


Realno gledano ti je 5 km idealka za električno kolo, cirka 10 minut maš za 5 km. Ne pretiravajte z hojo, ker za hojo je 5 km vsak dan zjutraj mal kruta. Dobro, če padajo pošpičene prekle pol pač greš z avtom, ampak večino časa ne pada. Na teh razdaljah kot je 5 km si znotraj mesta suma sumarum hitrejši z električnim kolesom kot pa z avtom v jutranji gužvi, sploh če šteješ še čas parkiranja in vse kar spada zraven.

Veliko podjetij ima parkirne prostore.
Tisti, ki nimajo, tam seveda velja ta argument. Drugje pač ne.
A imajo v NKBM tuše za zaposlene? Ker si ne predstavljem delavko/ca za pultom, ki bi bil ves prešvican.


Tudi če ima podjetje parkirni prostor, prideš na cilj precej hitreje z električnim bajkom v kolikor govoriva o Ljubljani, Mariboru ali ostalih večjih mestih, zjutrej in popoldne je na cesti taka gužva da ne moreš verjet (kar dobro vejo tisti ki delajo v Lj). Če pa govoriva o kakšnih manjših mestih, kjer ni nobene gužve zjutraj na cesti in nobenih semaforjev, je pa čas podoben oz enak (10 minut traja celotna vožnja z Ebikom za 5 km). Jaz si tudi ne predstavljam da bi bil delavec prešvican, zato sem pa omenil električno kolo, kjer švicanja ni (imaš možnost da nič ne poganjaš in sam gas tiščiš). Kar se tiče podražitev rabljenih EVjev, vsi rabljeni avti so se podražili, tudi fosilni. https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske<> ()

MrStein ::

Saj, odgovor je bil na posplošeno izjavo, da je pri 5km pešačenje (za katero se je izkazalo da je v resnici tek) boljše od avta. Ali (e)kolo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

hruske<> ::

Pešačenje absolutno ni hitrejše od avta. Ampak ekolo pa je hitrejše od avta v mestu zjutraj in popoldne v konici ko greš v službo (door to door time) in to celo precej hitrejše. Sprobaj se in se štopaj če ne verjameš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske<> ()

mikhaair ::

Velik problem ekolesa je skrb, da ti ga ne maznejo. Tudi če imaš v službi varen prostor, bi se težkega srca ustavil v stacuni. Podobno velja za skiro, le znesek je manjši.

Mike_Rotch ::

Saj, odgovor je bil na posplošeno izjavo, da je pri 5km pešačenje (za katero se je izkazalo da je v resnici tek) boljše od avta. Ali (e)kolo.


Moj odgovor "5km v službo se hodi peš ali s kolesom."

Še vedno velja, da je ta kombinacija idealna za tako majhne razdalje. Lahko sicer vključiš v prevozna sredstva še skiroje, longboarde, rollerje itd.

Ne vem kaj se vsi tako bojite par kapljic švica. Vzameš sabo majico in deodorant, pa je. Nič bistveno drugače kot poleti pri 30+ stopinjah v avtu.

europenian ::

To bo to. Recimo zgoraj omenjena NKBM delavka v obleki, z urejeno frizuro, sminko, stumfi, papirji, torbico, se bo gonla cez mesto na biciklu, pozimi v mrazu, dezju, vrocini (kok je kej stopinj v ljubljani poleti, ko je vrocinski val na asfaltu), pol pa se naj zenska se na sihtu tusira in zrihta, poti domov pa skoci se v trgovino in opravkih.

Rad bi vas videl ja.

J.McLane ::

Če iščeš neko alternativo avtu, potem mora biti ta alternativa za vsako vremo, ker če ni, pomeni da moraš itak imeti avto za primere slabega vremena. Glede zastojev tako nisi nič rešil, kar se lepo vidi že sedaj ko je dež je tudi avtomobilov na cesti veliko več.

In se lahko spet vrnemo na Toyotin koncept i-ROAD ali pa Arcimoto...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

europenian je izjavil:

To bo to. Recimo zgoraj omenjena NKBM delavka v obleki, z urejeno frizuro, sminko, stumfi, papirji, torbico, se bo gonla cez mesto na biciklu, pozimi v mrazu, dezju, vrocini (kok je kej stopinj v ljubljani poleti, ko je vrocinski val na asfaltu), pol pa se naj zenska se na sihtu tusira in zrihta, poti domov pa skoci se v trgovino in opravkih.

Rad bi vas videl ja.


Narobe se lotevas problema. Resitev je, da so ljudje izobrazeni (ne formalno, ampak da jih dejansko izobrazujes) in banke nimajo vec zaposlenih gore neuporabnega folka, ki prekladajo papirje.

Mike_Rotch ::

europenian je izjavil:

To bo to. Recimo zgoraj omenjena NKBM delavka v obleki, z urejeno frizuro, sminko, stumfi, papirji, torbico, se bo gonla cez mesto na biciklu, pozimi v mrazu, dezju, vrocini (kok je kej stopinj v ljubljani poleti, ko je vrocinski val na asfaltu), pol pa se naj zenska se na sihtu tusira in zrihta, poti domov pa skoci se v trgovino in opravkih.

Rad bi vas videl ja.


MrStein ::

Tam nimajo hribov.

Sveta preproščina.

Bicikel je dober za del primerov, za druge pa pač ni.

To je tako, kot če bi rekel, da je ena vrste jedi idealna za vse obroke. Ni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

c3p0 ::

Copenhagen ima v nulo urejene kolesarske proge, sem prav užival, ko sem se tam vozil. Nikjer drugje niti približno tako. Vidiš pa vse na biciklu, od v nulo zrihtanih žensk, do kravatarjev.

hruske<> ::

mikhaair je izjavil:

Velik problem ekolesa je skrb, da ti ga ne maznejo. Tudi če imaš v službi varen prostor, bi se težkega srca ustavil v stacuni. Podobno velja za skiro, le znesek je manjši.


Ravno tukaj je pa prednost eskirojev pred ekolesi, da skrbi pred krajo ni: služba; prepogneš skiro in ga daš v pisarni pod mizo, trgovina: prepogneš in ga daš kar v nakupovalni voziček, tako jaz naredim in deluje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske<> ()

hruske<> ::

europenian je izjavil:

To bo to. Recimo zgoraj omenjena NKBM delavka v obleki, z urejeno frizuro, sminko, stumfi, papirji, torbico, se bo gonla cez mesto na biciklu, pozimi v mrazu, dezju, vrocini (kok je kej stopinj v ljubljani poleti, ko je vrocinski val na asfaltu), pol pa se naj zenska se na sihtu tusira in zrihta, poti domov pa skoci se v trgovino in opravkih.

Rad bi vas videl ja.


Verjameš ali ne, ampak marsikatera urejena delavka dejansko uporabi za prevoz kolo, vsaj kar se Ljubljane tiče, stvar deluje. Če je kolo električno, švicanja ni in tuširanja ne rabiš, vročine na ekolesu ni čutiti zaradi vetra pri vožnji, za dež in mraz pa še vedno lahko tisti dan uporabiš avto.

J.McLane: Zakaj bi morala biti alternativa za vsako vreme? Praktično vsak ima tudi avto, ki ga lahko uporabi za primere dežja. Glede zastojev si rešil vse dni, razen tistih ko pada dež, kar pomeni da si rešil zastoje za večino dni, kar je svetlobna leta bolje kot pa da da so ceste zagužvane čisto vsak dan in se premikaš po polžje, pa tudi če je sonce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske<> ()

J.McLane ::

MrStein je izjavil:

Tam nimajo hribov.

Sveta preproščina.

Bicikel je dober za del primerov, za druge pa pač ni.

To je tako, kot če bi rekel, da je ena vrste jedi idealna za vse obroke. Ni.


Problem hribov je enostavno rešljiv z baterijo in e-pogonom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

europenian ::

kow je izjavil:

europenian je izjavil:

To bo to. Recimo zgoraj omenjena NKBM delavka v obleki, z urejeno frizuro, sminko, stumfi, papirji, torbico, se bo gonla cez mesto na biciklu, pozimi v mrazu, dezju, vrocini (kok je kej stopinj v ljubljani poleti, ko je vrocinski val na asfaltu), pol pa se naj zenska se na sihtu tusira in zrihta, poti domov pa skoci se v trgovino in opravkih.

Rad bi vas videl ja.


Narobe se lotevas problema. Resitev je, da so ljudje izobrazeni (ne formalno, ampak da jih dejansko izobrazujes) in banke nimajo vec zaposlenih gore neuporabnega folka, ki prekladajo papirje.

Moj namen ni bil resevanje kakrsnega koli problema, jaz bi vas rad videl to pocet v podobnem scenariju.
40 letna zenska iz pisarne na biciklu v vseh vremenskih casih, pa tudi jaz ne mislim zaradi kolen in kolkov tega pocet, celo pa ne, ce vreme ni idealno za kaj takega. Pa tudi zjutraj ob sestih ne mislim it direkt iz postelje na veter in bicikl.
Sem to delal 20 let nazaj, pa se to samo poleti, ko so bile konstantne temperature in lepo vreme. Da bi to pocel sedaj? Ni sans.

hruske<> je izjavil:

europenian je izjavil:

To bo to. Recimo zgoraj omenjena NKBM delavka v obleki, z urejeno frizuro, sminko, stumfi, papirji, torbico, se bo gonla cez mesto na biciklu, pozimi v mrazu, dezju, vrocini (kok je kej stopinj v ljubljani poleti, ko je vrocinski val na asfaltu), pol pa se naj zenska se na sihtu tusira in zrihta, poti domov pa skoci se v trgovino in opravkih.

Rad bi vas videl ja.


Verjameš ali ne, ampak marsikatera urejena delavka dejansko uporabi za prevoz kolo, vsaj kar se Ljubljane tiče, stvar deluje. Če je kolo električno, švicanja ni in tuširanja ne rabiš, vročine na ekolesu ni čutiti zaradi vetra pri vožnji, za dež in mraz pa še vedno lahko tisti dan uporabiš avto.

J.McLane: Zakaj bi morala biti alternativa za vsako vreme? Praktično vsak ima tudi avto, ki ga lahko uporabi za primere dežja. Glede zastojev si rešil vse dni, razen tistih ko pada dež, kar pomeni da si rešil zastoje za večino dni, kar je svetlobna leta bolje kot pa da da so ceste zagužvane čisto vsak dan in se premikaš po polžje, pa tudi če je sonce.

Marsikatera, ampak teh marsikaterijev je se vedno 100 krat manj in tejle marsikateri tudi ne gredo vedno s kolesom v sluzbo in tudi ne vecno. Nekega dne bos pa jamral, da bi rad imel kolke iz titaniuma in ti naj zdravstvo placa.

Ti si nerealen. Nevem koliko si star in v kaksno sluzbo hodis, ampak bi te jaz najprej rad videl vsak dan zjutraj ob sestih na peciklu in goni misko, ne glede na vreme, zdravstveno stanje in sluzbeni status.
Ko bos to sprobal vsaj 5 let, lahko zacnes pametovati.

6km je voznja v sosednjo vas, po domace.

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

pa tudi jaz ne mislim zaradi kolen in kolkov tega pocet


Rekreacija je izjemno koristna za psihično in fizično zdravje, ne samo za okolje.

Izgovorov je, kot vidim, ogromno.

europenian ::

Mike_Rotch je izjavil:

pa tudi jaz ne mislim zaradi kolen in kolkov tega pocet


Rekreacija je izjemno koristna za psihično in fizično zdravje, ne samo za okolje.

Izgovorov je, kot vidim, ogromno.
Je do neke mere. Ko bos parkrat pri ortopedu se pohvalil s svojimi kolesarskimi dosezki, hkrati pa mu se poves, da v mrazu gonis kolo, se javi. Pa ko te bo po dveh minutah peklo.
Jaz sem nehal ravno zaradi zdravja in ne obratno. Odkar sem v avtu, me vec nic ne boli, me ne zebe in ne trpim.
Sem preprican, da sem veliko vec kilomtrov dal cez, kot tisti, ki pametujete tukaj, kako super je kolo za vse.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Mike_Rotch je izjavil:

pa tudi jaz ne mislim zaradi kolen in kolkov tega pocet


Rekreacija je izjemno koristna za psihično in fizično zdravje, ne samo za okolje.

Izgovorov je, kot vidim, ogromno.
Niso samo izgovori, so tudi realni problemi. Npr. da po šihtu med potjo domov pobereš še 2 otroka v vrtcu in greš sproti še 2x na teden v štacuno. Kako to narediš z e-skirojem? Greš najprej do doma, kjer zakurblaš avto in greš še enkrat pol poti nazaj? Še enkrat, nekateri imamo otroke in še kakšne druge opravke kot samo pot kuča-poso.

EDIT: ko sem še delal na lokaciji, sem tudi kadar možno kolesaril 11km v eno smer. Ma za nazaj je bila kar dirka s časom, da sem pravi čas prišel po otroke v vrtec. Da ne omenjam, da sem poleti prišel premočen totalno.
Delo od doma je ultimativna rešitev, ne pa skiroji in EV-ji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

SambaShare ::

hruske<> je izjavil:

Ravno tukaj je pa prednost eskirojev pred ekolesi, da skrbi pred krajo ni: služba; prepogneš skiro in ga daš v pisarni pod mizo, trgovina: prepogneš in ga daš kar v nakupovalni voziček, tako jaz naredim in deluje.


Vnosi skirojev v pisarne so večinoma prepovedani, sploh električnih.

Zgodovina sprememb…

mn ::

> Npr. da po šihtu med potjo domov pobereš še 2 otroka v vrtcu in greš sproti še 2x na teden v štacno.

Mami zrihta :)

Jaz imam tudi dostikrat občutek, da v teh temah dostikrat pišejo ljudje brez lastnih obveznosti.

Res pa je, da je dosti odvisno od tega kje kdo živi. Pač v Ljubljani je lažje kot pa če si nekje na vasi, pa se voziš v Ljubljano delat.

> Vnosi skirojev v pisarne so večinoma prepovedani, sploh električnih.

Meni so najboljši tisti, ki z umazanim kolesom tiščijo v lift. Ma dej no, ali ga pusti zunaj, ali pa počakaj da pride lift prazen.

hruske<> ::

Marsikatera, ampak teh marsikaterijev je se vedno 100 krat manj in tejle marsikateri tudi ne gredo vedno s kolesom v sluzbo in tudi ne vecno. Nekega dne bos pa jamral, da bi rad imel kolke iz titaniuma in ti naj zdravstvo placa.

V Ljubljani se samo po Celovški cesti zapelje poleti preko 50 tisoč kolesarjev na mesec, vsekakor gre za kar konkretne številke. Če bi bila kolesarska infrastruktura boljša, pa bi jih bilo še precej več, kar nam kaže tudi primer Nizozemske, kjer je kar polovico celotne kilometrine opravljene z kolesom. Tisto infrastrukturo ki gradiš, tak promet dobiš. Podatki, raziskave in primeri tujih praks kažejo da če gradiš in vse prilagodiš prevozu z avtom, dobiš avte, če gradiš za kolesa, pa dobiš kolesarje.

nekega dne bos pa jamral, da bi rad imel kolke iz titaniuma in ti naj zdravstvo placa.

Ravno obratno je, kolesarjenje (razen ekstremnega tekmovalnega) pozitivno vpliva na zdravje (tudi kolkov). Sploh pa če je kolo električno samo sediš, pelje se samo od sebe.

https://www.ljubljana.si/assets/Uploads...

Ti si nerealen. Nevem koliko si star in v kaksno sluzbo hodis, ampak bi te jaz najprej rad videl vsak dan zjutraj ob sestih na peciklu in goni misko, ne glede na vreme, zdravstveno stanje in sluzbeni status.
Ko bos to sprobal vsaj 5 let, lahko zacnes pametovati.

Preko 100 tisoč kolesarjev v Ljubljani in primeri tujih praks kot je Nizozemska kažejo da sem popolnoma realen. V službo se z električnim kolesom vozim že več precej kot 5 let, blizu 10 že. 6 km je cca 10 minut z ekolesom. Neverjetno kako te vožnja z kolesom razbremeni stresa ko z avto stojiš v koloni in se premikaš po polžje in izredno fanj občutek je ko vidiš dolgo kolono avtomobilov ki stojijo, ti pa z kolesom samo odbrziš mimo po kolesarski.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske<> ()

europenian ::

Aja, kolko kolesarjev pa je slo vceraj zjutraj iz litijske na regentovo?
/idiot

hruske<> ::

Vse piše, idiot je tisti ki ne zna brati. Še bolj pa tisti ki ne zna razbrati pointa sporočila. https://www.ljubljana.si/assets/Uploads...

europenian ::

hruske<> je izjavil:

Marsikatera, ampak teh marsikaterijev je se vedno 100 krat manj in tejle marsikateri tudi ne gredo vedno s kolesom v sluzbo in tudi ne vecno. Nekega dne bos pa jamral, da bi rad imel kolke iz titaniuma in ti naj zdravstvo placa.

V Ljubljani se samo po Celovški cesti zapelje poleti preko 50 tisoč kolesarjev na mesec, vsekakor gre za kar konkretne številke. Če bi bila kolesarska infrastruktura boljša, pa bi jih bilo še precej več, kar nam kaže tudi primer Nizozemske, kjer je kar polovico celotne kilometrine opravljene z kolesom. Tisto infrastrukturo ki gradiš, tam promet dobiš. Podatki, raziskave in primeri tujih praks kažejo da če gradiš in vse prilagodiš prevozu z avtom, dobiš avte, če gradiš za kolesa, pa dobiš kolesarje.

nekega dne bos pa jamral, da bi rad imel kolke iz titaniuma in ti naj zdravstvo placa.

Ravno obratno je, kolesarjenje (razen ekstremnega tekmovalnega) pozitivno vpliva na zdravje (tudi kolkov). Sploh pa če je kolo električno samo sediš, pelje se samo od sebe.

https://www.ljubljana.si/assets/Uploads...

Ti si nerealen. Nevem koliko si star in v kaksno sluzbo hodis, ampak bi te jaz najprej rad videl vsak dan zjutraj ob sestih na peciklu in goni misko, ne glede na vreme, zdravstveno stanje in sluzbeni status.
Ko bos to sprobal vsaj 5 let, lahko zacnes pametovati.

Preko 100 tisoč kolesarjev v Ljubljani in primeri tujih praks kot je Nizozemska kažejo da sem popolnoma realen. V službo se z električnim kolesom vozim že več precej kot 5 let, blizu 10 že. 6 km je cca 10 minut z ekolesom. Neverjetno kako te vožnja z kolesom razbremeni stresa ko z avto stojiš v koloni in se premikaš po polžje in izredno fanj občutek je ko vidiš dolgo kolono avtomobilov ki stojijo, ti pa z kolesom samo odbrziš mimo po kolesarski.

Sinko, ti imas tocno nula zivljenjskih izkusenj! Niti se ni treba poglabljati v detajle. Se sam nisi sprobal to o cem pises.

hruske<> ::

Ne bo držalo kolega, ne pišite neumnosti prosim (aka OK boomer).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske<> ()

Kripto mesi ::

"Inženir" ne piši neumnosti.

Mike_Rotch ::

Delo od doma je ultimativna rešitev, ne pa skiroji in EV-ji.


Se strinjam. Delo od doma, ko je to mogoče. Peš in s kolesom v ostalih primerih. Avto, ko peš ali s kolesom ni praktično (resnično ni praktično. Ne takrat, ko so ljudje take mevže, da jih vsako odstopanje od 21 stopinj z rahlim pišem vrže iz tira). V tem vrstnem redu.

Jaz sem sicer naklonjen osebnim avtomobilom pod črto.

europenian ::

europenian je izjavil:

Aja, kolko kolesarjev pa je slo vceraj zjutraj iz litijske na regentovo?
/idiot
200 kolesarjev na dan, na najbolj prometnih cestah, to ni nic. Od tega se jih je polovica peljala dvakrat, ostalo so pa turisti in studenti z prevec casa, aja pa penzionisti.

Jaz sem te vprasal, koliko si jih videl vceraj zjutraj, da so sibali v sluzbo na litijski.
Te ni blo zraven na biciklu?

Zgodovina sprememb…

««
943 / 1184
»»