» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
807 / 1228
»»

Utk ::

s1m0n je izjavil:

@mertseger, najcenejša Model 3 se pri nas dobi za kakšnih 45k€ (z odbito subvencijo). Za ID.3, če jih je za verjet pravijo, da bo osnoven model 30k€ (brez odštete subvencije). To je ne glede na manjši domet za EU trg in za večino kupcev gromozanska razlika v ceni!.

Letos id3 za 30 jurjev ne bo. Ko bo, boš lahko primerjal ceno s teslo. In razlika med njima kot avtoma bo tudi enako velika.

WarpedGone ::

(Kak nov Audi z digitalnim cockpitom?, kaj temu manjka?).


Recimo to, da bi se zavedal v kakšen avto je sploh vgrajen ... slika 'digitalnega cockpita' iz e-Trona:



Če uspejo zašuštrat takšno banalnost, kaj vse (bistveno bol zahtevno) so še zašuštral? Poleg obupno visoke porabe ...
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Če je VW tako sposoben v izdelovanju avtov, bi jaz vseeno stavil na težave s SW, ne pa da je VW splaniral zamudo SW. Ker če je splaniral, da pride SW enkrat poleti, potem je menda jasno, da letos ne bo prodan niti en id3. Jaz stavim na težave in da bo prodan kakšen id3 letos. Veliko jih ne bo, nekaj pa.


Lahko spekuliras, ampak zares ne ves, kako veliki so problemi.

Jaz bi stavil, da bodo vsaj od poeltja delali v eni smeni v Zwikau ID3 na MEB, kar je klasicen hochlauf, in da bodo optimizirali se majsno klaso na stari platformi (Up, Citigo itn).

Utk ::

Kako veliki so problemi ne vejo niti oni. To bomo videli čez par let. Za nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:



Če uspejo zašuštrat takšno banalnost, kaj vse (bistveno bol zahtevno) so še zašuštral? Poleg obupno visoke porabe ...


Ti res mislis, da na tak nacin ne mores kritizirat Tesle, ki slovi po problemih? Pac vsak ima probleme, na tak nacin pac ne poves kaj zanimivega. Drugace pa si lahko preprican, da bo VW recikliral dele.



Utk je izjavil:

Kako veliki so problemi ne vejo niti oni. To bomo videli čez par let. Za nazaj.


Tako je vedno pri vsem, tako, da ni relevantno za primerjavo.

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

VW bo moral še letos spravit ID.3 na trg drugače se jim kar se CO2 zmanjševanja tiče slabo piše. A ker je to vezano tudi na težo vozila so raje, da se proda več EV SUVov kot teh malčkov.

Težave s SWjev, če so te prisotne jih tak ne bodo priznali (kdo pa bi jih).

Pa, če tudi bo ID.3 40kEUR bo na koncu ob subvenciji 10kEUR cenejši od Model 3 Standard Range.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

WarpedGone ::

>> Pa, če tudi bo ID.3 40kEUR bo na koncu ob subvenciji 10kEUR cenejši od Model 3 Standard Range.

In vseeno jih bodo se stavili in prodali manj.
Nobene prevlade.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Mah dajete se za breje golobe. Eu proizvajalci karkulirajo CO2 kazni in kako jih bodo čimbolj omilili. Ni jim interes v letošnjem letu nižat izpuste.
Kar seSW tiče pa je nakako bolje dat nekaj uporabnega ven in ne nato vsaka 2 tedna flashat celotni park.

Ali je Tesla 3 že dobila izpit za samostojno vožnjo?

J.McLane ::

s1m0n je izjavil:

VW bo moral še letos spravit ID.3 na trg drugače se jim kar se CO2 zmanjševanja tiče slabo piše. A ker je to vezano tudi na težo vozila so raje, da se proda več EV SUVov kot teh malčkov.

Težave s SWjev, če so te prisotne jih tak ne bodo priznali (kdo pa bi jih).

Pa, če tudi bo ID.3 40kEUR bo na koncu ob subvenciji 10kEUR cenejši od Model 3 Standard Range.


Podoben avto z manjšo baterijo in nižjo ceno že imamo, reče se mu Nissan Leaf :D ni razloga čakat na ID.3 z majhno baterijo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

s1m0n ::

No W1, da se popravim. Če bo ID.3 40k€ od tega odštejemo 7.500€ (no naj bi se letos pri nas dvignilo na 8.000€) pa še 3.000€ od VWja (glede na to, da so jih nam tudi dali na e-Upa). Prideš pod 30k€ kar je 15k€ ceneje od M3 SR. Kdo ima in bo pripravljen dat 15k€ več za M3 mu tudi od tega ne bi odsvetoval ker še vedno so vrh med EVji.

@J.McLane, tudi res :)

WarpedGone ::

Prideš pod 30k€ kar je 15k€ ceneje od M3 SR.

Mogoče. In nato nanj čakaš koliko let?

Kljub vsemu hoče Id3 imet cel svet, sestavili jih bodo lahko le tolk, kot bo LG dobavu baterij.
I.e. premalo.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

To je tvoja spekulacija oz. zelja, dalec pa ne pomeni, da bo tako.

Ce bo res 30.000€ proti 45.000€ imas +50% to pa ze ni vec primerjava. Kakor, da primerjas Golf in Passat.

s1m0n ::

Koliko let pa si čakal na Model 3 ti?
Zdaj dobiš M3 v par tednih (pa še to za vozila na zalogi) dobro vemo kako je bilo na začetku...

Pa tudi za nova ICE vozila čakaš po leto dni (no od pol leta do enega leta).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

TheBlueOne ::

Ce ga dois v nekaj tednih je znak, da se povprasevanja in ponudba pocasi enacijo, kar ni najboljsa prognoza za rast.

Spock83 ::

Nič ga ne dobiš v neka jtednih. Je treba kar počakat vsaj 90 dni.

Utk ::

Ali je Tesla 3 že dobila izpit za samostojno vožnjo?
Ali je id.3 dobil že izpit za kakršnokoli vožnjo?

To je tvoja spekulacija oz. zelja, dalec pa ne pomeni, da bo tako.

Da jih bo premalo je jasno že iz VW napovedi, kako tega ne razumeš? Pa še napovedi so (ponavadi) močno pretirane in ne upoštevajo, da itak ne bojo imeli niti tolk baterij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

s1m0n ::

Da jih bo premalo je jasno že iz VW napovedi, kako tega ne razumeš? Pa še napovedi so (ponavadi) močno pretirane in ne upoštevajo, da itak ne bojo imeli niti tolk baterij.


To bo držalo! Saj bodo, če količine želenih baterij ne bo te romale prvo v SUVe nato v ta manjše vozni park.

Utk ::

Ja, težko verjetno da bojo prodajali e-upe in id.3, če nimajo dovolj baterij za e-tron, ki stane 3x tolk. To bi bilo pa res butasto.

Zheegec ::

OK, Tesla 2020 napoved prodaje je official. 500k avtomobilov in 2020! #LetsGo

>May 3, 2016: Musk promises 500,000 Teslas in 2018

>Feb 19, 2019: Musk predicts 500,000 Teslas in 2019

>Jan 29, 2020: Musk projects 500,000 Teslas in 2020
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

TheBlueOne ::

>Jan 1, 2021 Musk confirms 500,000 Teslas in 2020

:)

s1m0n ::

Vseeno koliko jih Musk obljubi še vedno so med top prodajanimi EVji v EU.

WarpedGone ::

>May 3, 2016: Musk promises 500,000 Teslas in 2018


Ponavljanje laži je še vedno laž ... rečeno je bilo:

The carmaker's chief executive, Elon Musk, said that Tesla expected to produce a total of 500,000 vehicles by 2018, two years sooner than previously announced.


Ne "IN 2018" ampak "BY 2018". Do konca 2017 je bilo skupno izdelanih 301.322, do konca 2018 pa 555.852 Tesel.
Napoved praktično izpolnjena/presežena.

Feb 19, 2019: Musk predicts 500,000 Teslas in 2019


Ponavljanje laži je še vedno laž ... rečeno je bilo:

... said he intended to tweet that Tesla expects to be making cars at an annual rate of about 500,000 by the end of 2019.


Ne 500k v 2019 ampak hitrost proizvodnje 500k/letno do konca 2019 - to pomeni 10k vozil tedensko konec 2019.

V včerajšnjem Q4 poročilu:
the annualized total vehicle production rate in Fremont was just over 415,000 units

Obstaja tudi kitajska fabrika, ki je že sposobna 3k vozil na teden oz. 150k/letno.
Napoved praktično izpolnjena/presežena.

Jan 29, 2020: Musk projects 500,000 Teslas in 2020


Ponavljanje laži je še vedno laž ... rečeno je bilo:
For full year 2020, vehicle deliveries should comfortably exceed 500,000 units.


Proizvodna kapaciteta bo sredi leta že okrog 700k vozil/letno.
Le zakaj predvidevajo tako nizke dobave?

Ne pričakujem, da tvoja in še od koga inteligenca zadoščala za razumevanje razlik v izjavah in pomen napovedi oz. že doseženih stvari. Če bi zadoščala, ne bi teh neumnosti ponavljali znova in znova. Tipično osebki, ki se ne utrudite imet narobe in narobe in narobe in narobe ... pismenim jasno, ostalim ne bo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Tesla: How Much Is the Future of Transportation Worth?

In transport je le tretjina, četrtina, ... ? Teslinega obstoja.

Tesla dizajnira/pripravlja prvi namenski čip ne za poganjanje ampak učenje nevronskih mrež, direkt iz video posnetkov.
Če uspe, ni razloga da bi se omejili le na promet.



In ena druga elonova firma dela na direktni integraciji kompjuterjev in človeških možganov.
Tretja elonova firma dela na globalnem brezžičnem internetu.

Le bebec tega ne vidi. In svet je žal poln bebcev...
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

MuskProtokol do 2025, garant:))

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

krucymucy ::

Sem prebral danes na insideevs ali electreku. Zanimivo :)

Nikec3 ::

Utk je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

A praviš, da so stvar splanirali tako, da bojo naštancali nekaj 10,000 kosov avtov brez SW, pa ga potem naknadno nalagali? Tudi prav...


Mozno, vedel ne bos, ce ne poznas tocne narave problema in tehnicnih moznosti za resevanje.

Če je VW tako sposoben v izdelovanju avtov, bi jaz vseeno stavil na težave s SW, ne pa da je VW splaniral zamudo SW. Ker če je splaniral, da pride SW enkrat poleti, potem je menda jasno, da letos ne bo prodan niti en id3. Jaz stavim na težave in da bo prodan kakšen id3 letos. Veliko jih ne bo, nekaj pa.

VW tega definitivno ni planiral. Pomojem so si s tem močne stroške naredili.
1. Zaloge so izguba
2. Marketinško so zadevo stopnjevali pred par meseci, sedaj pa kar naenkrat zatišje. To bo v veliki meri stran vržen denar.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Še pomnite tovariši?



Beri podpis.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gambino ::

Nemci so itak zaspali, to je dejstvo. Prehitevajo jih tako japonci kot američani.

fikus_ ::

Nemci so se zanašali na dizle, z dizlgejtom so pa pljunili v lastno skledo. Če ne bi bilo dizlgejta, bi še naprej furali naprej in štancali avtomobile po sistemu, zakaj bo spreminjal nekaj, če še vedno lahko s profitom prodaš.

J.McLane ::

To se vseeno nebi zgodilo, ker pač zahtev CO2 nebi nikoli mogli doseči z dizlom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Dizli ne igrajo nobene vloge. Vlogo igra mgmt, ki ni upal delnicarjem povedati, da bo potrebno kratkorocno zrtvovati milijarde profitov.
Management ni imel nobenega incentiva, da z objavo resnice tvega svojo sluzbo. Veliko jih je seveda tudi nesposobnih, tudi v Nemciji.

WarpedGone ::

Ta forum je poln vrhunskih strokovnjakov, ki zelo dobro vejo kaj vse dela Tesla narobe in zakaj točno jim ne bo uspelo.
Očitno bi jim vaša pomoč lahko zelo koristila: Autopilot AI
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

J.McLane je izjavil:

To se vseeno nebi zgodilo, ker pač zahtev CO2 nebi nikoli mogli doseči z dizlom.


Bencinar še manj. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

Ta forum je poln vrhunskih strokovnjakov, ki zelo dobro vejo kaj vse dela Tesla narobe in zakaj točno jim ne bo uspelo.
Očitno bi jim vaša pomoč lahko zelo koristila: Autopilot AI


Verjetno je poln takih, ki Tesle ne vidijo zaljubljeno, kupujejo druge avte, gledajo vse, sledijo vsem, nikogar ne podcenjujejo, malo spekulirajo itn. in nekaj takih, ki zafrkavajo tebe in podobne, ki so morda zaljubljeni v brend.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

>> gledajo vse, sledijo vsem,

Does not compute.
Če bi, nebi pisali kar pišejo.

Svojo zblojenost pa si razlagajo z mojo zalubljenostjo.

1 + 1 = 2, ne ker si zaljubljen v 2.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

... ja samo, da je v tvojem primeru 1+1=Tesla nima "avtopilota" L5 (popolna samovoznost) in ga še kar nekaj časa ne bo imela, vsaj ne na način, kako se tega trenutno loteva. In le ti in Tesla trdita, da je pri tem 1+1=3.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

GregaP
>> saj ne na način, kako se tega trenutno loteva.

Evo kandidata ki ful obvlada... Be kaj in kako točno pri tesla delajo in ve zakaj ta pristop ne bo delal.
Zakaj se ne prijaviš in mastno zaslužiš?

Ker v resnici nimaš pojma in neki blejaš ker maš čas?
I thought so ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

... ne rabiš biti znanstvenik, da ti je jasno, da samo zato ker si vgradil neke Nvidia kartice za neko AI tehnologijo, ki naj bi jo bojda šele razvili v prihodnosti, da tako pač to ne more in tudi ne bo delovalo ... nikoli. Da Tesla uspe s svojim blefom prepričati tebe, še nekako razumem, malo manj pa razumem, da ostali tako nekritično povzemajo to.

Sam se pa preprosto ne morem prijaviti, ker nisem strokovno usposobljen za razvoj tovrstne tehnologije; predvidevam da ti očitno tudi ne, a vendar zagovorajaš to tehnologijo brez da bi karkoli vedel o njej (razen tega kar napiše njihov PR). Pa tudi če bi bil, je vprašanje, če bi šel delati ravno za Teslo, ker ne odobravam njihovega načina delovanja in zavajanja javnosti (npr. glede njihove "samodejne" vožnje).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

V avtopilot bom verjel ko bo Tesla imela izpit zanj. Pravzaprav, ko ga bo imel kdorkoli!!! Ja beeee, bbeeeee,
ovčke pač blejemo dokler ne dobimo svoje paše.

W1 je svojo dudo dobil in jo hvali nekritično v svojem stilu takšno kot je.

Kot sem že zadnjič rekel sem trenutno precej bolj na stani VW, ki ni dal alfa SW na cesto. Bomo pa seveda šele videli, če ne bo alfa verzija prišla enkrat v oktobru. Ampak glede na zaplete s splavitvijo je za pričakovat, da bodo naredili nekaj precej drugače kot ima E-up. Popolnoma nov koncept? Pustimo se presenetiti. Pozitivno upam, kar bo dobro tako za industrijo kot za nas uporabnike.

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

>> gledajo vse, sledijo vsem,

Does not compute.
Če bi, nebi pisali kar pišejo.

Svojo zblojenost pa si razlagajo z mojo zalubljenostjo.

1 + 1 = 2, ne ker si zaljubljen v 2.


Sej sem napisal, ali pa te zafrkavajo. Then is does compute?

Valjda te bodo trolali, ce o Tesli pises bolj emocionalno in vztrajno, kot vecina o lastni firmi.

Okapi ::

Od obale do obale konec 2018, garant. Začetek 2020 je pa garant samo opotekanje po parkiriščih. In mora Musk naprej trosit pravljice, da še malo podaljša iluzijo o milijon robotaksijih, na kateri temelji dobršen del vrednosti delnice.

roCkY ::

Nekaj dejstev o Tesla baterijah by Bjorn:

WarpedGone ::

Sej sem napisal, ali pa te zafrkavajo. Then is does compute?


Prevod: Sicer res pišem bedarije ampak se samo hecam. In kriv si ti!

Vsesakor sm kriv mnogo duševnih bolečin, ker razkrivam neumnosti, ki jih kvasite.
BMK za vaše bolečine, nehite kvasit neumnosti, pa vam ne bom stresal soli na rane.

Glede moje dude ... jp, sm jo dobil. Po vaših pridigah sodeč, se to nebi smelo zgodit.
Boli, ko človek sprevidi da ima očitno zanič model dogajanja, po domače - da nima pojma.

Troll away.
Zbogom in hvala za vse ribe

ziga1990 ::

No fantje sedaj pa mene nekaj zanima Ali ima kdo izkušnje z e-golfom zanima me ali lahko sam preveriš stanje baterije npr pri leafu imaš na instrumentni plošči indikator stanja baterije ali ima egolf tudi kaj takega?

kaj moraš še preverit razen stanja baterije pri rabljenem EV?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

pa mende ja nebos kupo rabljenga egolfa;((
#brezpodpisa

ziga1990 ::

^^ gledam kot alternativo Priusu
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

IL_DIAVOLO ::

Ne bodi kmet in kupi nekaj za duso. Sajtrgo mas doma za gnoj vozit.

ziga1990 ::

Potem pa keri EV avto za do 20000€ ZOE,Soul in gen1 Leaf odpadejo?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

pozabi na 20 jurjov. kupi bencinarja za 10, 10k v sparovc in kupi proper elektricarja cez 5-10 let.
#brezpodpisa
««
807 / 1228
»»