» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
808 / 1139
»»

ziga1990 ::

^^ zakaj potem raje ne nov Polo za 18k
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

tut, ce ti pase.
#brezpodpisa

ziga1990 ::

Čaki potem Polo je ok eGolf pa ne?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

egolf je ev mizerija, zato ni ok.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

ziga1990 ::

ali je problem domet?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

D3m ::

Sposodi si ga za par dni. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

ziga1990 ::

^^bom samo vseno me zanima kaj je hojnikb mislil z ev mizerija
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

s1m0n ::

Domet / cena nič drugo.
Ampak glede na to kakšne popuste dobiš pri nas pa še VW ti pride malo nasproti je vseeno dober deal, če ne potrebuješ večjega dometa.

ziga1990 ::

domet ja ni ravno odličen kolikor vem je okoli 100km pozimi
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

racunaj se degradacijo over time, bo tut zarad tega manj..
#brezpodpisa

gile ::

Domet je 200km, pozimi mal manj, na avtocesti še nekaj manj. Števec, ki kaže nivo goriva, pri e-golfu kaže količino "goriva" v bateriji. Ni pa na žalost %.
E-golf pride cca 20k. Sam za gorivo zmečem blizu 200€ na mesec. V petih letih je to 10k! Če po desetih letih prodam e-golfa za 10k, kar ne bi smel bit problem, sem na nuli. Kljub degradaciji baterije bo zame še vedno dovolj dosega za dnevne vožnje. Alternativa je trenutno precej dražja. Edin problem je, ker ga še vedno čakam...

J.McLane ::

Noben avto po 10 letih še ni obdržal 50% nakupne cene, tako da ti kar sanjaj. No, poročaj čez 10 let.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

gile ::

Ah sem se zatipkal, po 5 letih.

Mikrohard ::

Po 10 letih si dejansko na nuli, če ga zapelješ na odpad. Skratka... e-golf za 20k€ je odličen nakup, če trenutno mesečno zapraviš ~200€ za gorivo in ti domet ustreza.

hojnikb ::

J.McLane je izjavil:

Noben avto po 10 letih še ni obdržal 50% nakupne cene, tako da ti kar sanjaj. No, poročaj čez 10 let.

Razn kakšen clio. 7 let stari se prodajajo po 2 jurja manj kot novi
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Eno je postavljena cena, drugo pa je kdo bo to placal.

Nikec3 ::

ziga1990 je izjavil:

No fantje sedaj pa mene nekaj zanima Ali ima kdo izkušnje z e-golfom zanima me ali lahko sam preveriš stanje baterije npr pri leafu imaš na instrumentni plošči indikator stanja baterije ali ima egolf tudi kaj takega?

kaj moraš še preverit razen stanja baterije pri rabljenem EV?

Kaj pa če nabaviš rabljenega Hyundai Ioniqa EV? Večji doseg, boljša EV tehnologija pa še nacivagen ni.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

s1m0n ::

Rabljenega Ioniqa bo potrebno iskat v tujini pri nas bo bolj težka.
Nov Ioniq ima kar dober doseg (kakšni 270km pozimi) v primerjavi z ta novim eGolfom, ki pride na 200km. Kakšen doseg pa ima starejši model Ioniqa? Sklepam, da je nekje isto kot ta nov eGolf glede na velikost baterije.

WarpedGone ::

Mal priprave ...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

In 2025 every new car will be pure EV for purely economic reasons. Because it makes sense.


Ne, to ne bo 80M, le kakšna desetina ...
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Čemu subvencije in CO2 davek, če to kar pravi drži in bo držalo?

WarpedGone ::

Politiki si želijo bit še enkrat izvoljeni.
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::

s1m0n je izjavil:

@mertseger, najcenejša Model 3 se pri nas dobi za kakšnih 45k€ (z odbito subvencijo). Za ID.3, če jih je za verjet pravijo, da bo osnoven model 30k€ (brez odštete subvencije). To je ne glede na manjši domet za EU trg in za večino kupcev gromozanska razlika v ceni!.

V mojem mejlu so bile taksne cene (abzüglich pomeni, da je subvencija ze upostevana):

ID.3 1ST – Full Comfort
Startpreis: unter 40.000 € (abzüglich staatlicher Förderung)
Ausstattungshighlights:
18" Leichtmetallräder „East Derry”
beheizbares Multifunktionslenkrad in Leder
beheizbare Vordersitze
DAB+ Radio und App-Connect
Navigationssystem „Discover Pro” inkl. „Streaming & Internet”
Hello ID. Sprachsteuerung
Fahrerassistenzsysteme
4 Außenfarben zur Auswahl, Interieur in Platinum Grey / Glossy Black
Netzladekabel


ID.3 1ST Plus – The Stylish
Startpreis: unter 46.000 € (abzüglich staatlicher Förderung)


19" Leichtmetallräder „Andoya”
Abgedunkelte Heck- und Seitenscheiben hinten
Designsitze „Art Velour” inklusive Komfortpaket
Exterieur Style „Silver”
Lichtpaket (IQ.Light – LED-Matrixscheinwerfer, LED-Hintergrundbeleuchtung, erweiterte Außenbeleuchtung)
Willkommenspaket („Keyless Advanced”, beleuchtete Türgriffmulden)
Rückfahrkamera „Rear View”


ID.3 1ST Max – Hightech – All In
Startpreis: unter 50.000 € (abzüglich staatlicher Förderung)


20" Leichtmetallräder „Sanya”
Cockpit Infotainment inkl. Augmented-Reality-Head-up-Display
Panoramadach
Premium Soundsystem „Beats”
Fahrerassistent „Travel Assist”, Spurhalteassistent „Lane Assist”, Spurwechselassistent „Side Assist”, „Emergency Assist”
Komfortsitze mit einstellbarer Lendenwirbelstütze inkl. Massagefunktion
Wärmepumpe zur Reichweitenoptimierung
Telefonschnittstelle „Comfort” mit induktiver Ladefunktion
besonderes Interieur Design in Dusty Grey Dark / Glossy Black


Jaz nevem kje ste vi vidl ceno 30k - subvencija. Oz. kaj bo po vasem notr, ce bo cena 25k (abzüglich) ????
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

gile je izjavil:

Domet je 200km, pozimi mal manj, na avtocesti še nekaj manj. Števec, ki kaže nivo goriva, pri e-golfu kaže količino "goriva" v bateriji. Ni pa na žalost %.
E-golf pride cca 20k. Sam za gorivo zmečem blizu 200€ na mesec. V petih letih je to 10k! Če po desetih letih prodam e-golfa za 10k, kar ne bi smel bit problem, sem na nuli. Kljub degradaciji baterije bo zame še vedno dovolj dosega za dnevne vožnje. Alternativa je trenutno precej dražja. Edin problem je, ker ga še vedno čakam...
Potem delas svinjsko veliko kilometrov. Jaz naredim povprecno _tocno_ 2000km na mesec in dam 133evrov na mesec za gorivo, obcasno tankam tudi premium nafto, ki je 20% drazja in ne sparam s prehitevanjem.
Ker lepo vodim statistiko na spritmonitor, bi lahko ta mesecni strosek spravil brez tezav pod 100eur, ce bi se vozil kot moja boljsa polovica in tankal izkljucno poceni nafto.

Bolj me zanima, kako bos ti shajal z e golfom, ce dela na mesec potemtakem 3000km? Kaksne relacije imas to? Koliko km letno je to?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

ziga1990 ::

m0LN4r je izjavil:

s1m0n je izjavil:

@mertseger, najcenejša Model 3 se pri nas dobi za kakšnih 45k€ (z odbito subvencijo). Za ID.3, če jih je za verjet pravijo, da bo osnoven model 30k€ (brez odštete subvencije). To je ne glede na manjši domet za EU trg in za večino kupcev gromozanska razlika v ceni!.

V mojem mejlu so bile taksne cene (abzüglich pomeni, da je subvencija ze upostevana):

ID.3 1ST – Full Comfort
Startpreis: unter 40.000 € (abzüglich staatlicher Förderung)
Ausstattungshighlights:
18" Leichtmetallräder „East Derry”
beheizbares Multifunktionslenkrad in Leder
beheizbare Vordersitze
DAB+ Radio und App-Connect
Navigationssystem „Discover Pro” inkl. „Streaming & Internet”
Hello ID. Sprachsteuerung
Fahrerassistenzsysteme
4 Außenfarben zur Auswahl, Interieur in Platinum Grey / Glossy Black
Netzladekabel


ID.3 1ST Plus – The Stylish
Startpreis: unter 46.000 € (abzüglich staatlicher Förderung)


19" Leichtmetallräder „Andoya”
Abgedunkelte Heck- und Seitenscheiben hinten
Designsitze „Art Velour” inklusive Komfortpaket
Exterieur Style „Silver”
Lichtpaket (IQ.Light – LED-Matrixscheinwerfer, LED-Hintergrundbeleuchtung, erweiterte Außenbeleuchtung)
Willkommenspaket („Keyless Advanced”, beleuchtete Türgriffmulden)
Rückfahrkamera „Rear View”


ID.3 1ST Max – Hightech – All In
Startpreis: unter 50.000 € (abzüglich staatlicher Förderung)


20" Leichtmetallräder „Sanya”
Cockpit Infotainment inkl. Augmented-Reality-Head-up-Display
Panoramadach
Premium Soundsystem „Beats”
Fahrerassistent „Travel Assist”, Spurhalteassistent „Lane Assist”, Spurwechselassistent „Side Assist”, „Emergency Assist”
Komfortsitze mit einstellbarer Lendenwirbelstütze inkl. Massagefunktion
Wärmepumpe zur Reichweitenoptimierung
Telefonschnittstelle „Comfort” mit induktiver Ladefunktion
besonderes Interieur Design in Dusty Grey Dark / Glossy Black


Jaz nevem kje ste vi vidl ceno 30k - subvencija. Oz. kaj bo po vasem notr, ce bo cena 25k (abzüglich) ????


ID.3 1st je model s srednjo veliko baterijo. Tolkio poceni bo model z manjšo baterijo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

s1m0n ::

Ta s srednjo baterijo bo še vedno vsaj 13k€ (40k€ - 7.500€) cenejši od najcenejšega M3 pri nas! To ni zanemarljiva razlika.

ziga1990 ::

samo kdaj bo pa ID.3 sploh navoljo?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

m0LN4r ::

Tale voznik Testle ima 6,59eur/100km (https://www.spritmonitor.de/de/detailan..., jaz imam 6,67eur/100km hehe, ocitno javne polnilnice niso glih poceni. Pa se Power booster 2 ga je stal 1800 eurov.

Mi najde kdo en realen primer Tesle na spritmonitorju? Zgoraj desno mi kaze 46 modelov, povprecno porabijo 18kWh/100km.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Ti imaš tolk z avtom, ki ga tesla poje za fruštig. Primerjaj primerljivo.

m0LN4r ::

ziga1990 je izjavil:

samo kdaj bo pa ID.3 sploh navoljo?
Jeseni.
Za tiste, ki so rezervirali bistveno prej kot za tiste, ki niso in seveda imajo nastancanih en kup standard opremljenih, ki jih bos dobil verjetno hitreje, kot ce si ga sam sestavis.
Sej je cisto enako pr ICE, ce si sam nardis neko mumbojumbo kombinacijo bos cakal, ce pa vzames to kar majo na parkplacu pa ga bos dobil takoj, ce bos prvi v vrsti.

Utk je izjavil:

Ti imaš tolk z avtom, ki ga tesla poje za fruštig. Primerjaj primerljivo.
Zato pa iscem na spitmonitorju enga, ki ima vpisano ceno elektrike in dela ca. 25kkm letno po avtocesti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

s1m0n ::

Imaš onega z 36kkm pa 1,49 EUR/100km porabe.
Odvisno kje si ga polnijo ker imajo tako kot praviš eni tudi po 6EUR/100km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

m0LN4r ::

Berem komentarje na nissan forumu in jih vecina tanka vecinoma na teh zastonjskih "promo" polnilnicah.

Kolko je realno cena elektrike v Sloveniji, ce se pogleda poloznico z vsemi dajatvami vred?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

s1m0n ::

Ja, če imaš opcijo ter te polnilnice niso zasedene to gre.
Pri nas so zasedene bolj redko (razen dveh, ker ima občina EV).

Pa nekateri si polnijo na službenem mestu kjer pač imajo to opcijo.
Dokler še to obstaja bo EV vsaj pri nas "tankat" poceni.

m0LN4r ::

Realno predpostavimo, da je moj oce iz podezelja in tam kjer se on sluzbeno vozi takih polnilnic ni in bo vedno polnil doma.
Golf 7 1.6 TDI 116KM HIGHLINE cena 19.000Eur (tak je blo na ponudbi izpred enga mesca)
Fotr dela isto nekje 24.000km letno in prejsni avto mu je porabil 5,8L/100km
To je ca. 1400 Litrov nafte in pri ceni 1,3eur/L je to 1820evrov letno.

Za 24.000km elektrike po gorickem, torej ne po ravnici bi za to porabil verjetno 4000kWh kar je danes pri 16 centih za 640evrov elektrike, ce se 2-3 letih cena elektrike dvigne na 20 centov, pa je to ze 800 evrov.

Realno bi v petih letih prihranil okol 5900 (recmo 6k), ce se cena elektrike ne dvigne.

Zdaj pa Golf ga pride 19k, kaksnega elektricarja pa dobi za 25k ???
- Manjsi avto ne pride v postev, saj se uporablja avto tako sluzbeno, kot tudi za malo kmetijska opravila, avtoprikolico, prevazanje krompirja, vina v kanistrih, orodja itn. Pac za vse.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

PS: Razne 10 letne prognoze oz. slogajne ne pride v postev.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Vazelin ::

Cena id3 na ravni tesle. Seveda podobne opreme in dometa. :)) ampak to bo za slovence ok ker mislijo da držijo boga za jajca če se sveto Vw značka na parkingu
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

IL_DIAVOLO ::

Za kmeta pac EV ni, on rabi traktor :D

m0LN4r ::

Vazelin je izjavil:

Cena id3 na ravni tesle. Seveda podobne opreme in dometa. :)) ampak to bo za slovence ok ker mislijo da držijo boga za jajca če se sveto Vw značka na parkingu
Znacko in vsaj N kratnik vec prodajaln (za sprobat) in servisov v blizini.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

Hebeš značko, bolj pomembno je tisto kar noben nima ;)

Mikrohard ::

m0LN4r je izjavil:

abzüglich pomeni, da je subvencija ze upostevana

Koliko časa si že v Nemčiji? Abzüglich pomeni, da v tej ceni še ni upoštevana subvencija. En možen prevod bi bil "možno uveljavnjanje subvencije".

Vazelin je izjavil:

Cena id3 na ravni tesle. Seveda podobne opreme in dometa. :)) ampak to bo za slovence ok ker mislijo da držijo boga za jajca če se sveto Vw značka na parkingu

Cena ID.3 s primeljivo opremo in primerljivim dosegom bo cca. 10k€ nižja od Tesle 3.

Zgodovina sprememb…

Vazelin ::

Cena ID.3 s primeljivo opremo in primerljivim dosegom bo cca. 10k€ nižja od Tesle 3.

Aha...
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

m0LN4r ::


Koliko časa si že v Nemčiji? Abzüglich pomeni, da v tej ceni še ni upoštevana subvencija. En možen prevod bi bil "možno uveljavnjanje subvencije".
Jaz to razumem kot „nach Abzug" nasprotje od zzgl. Preis abzgl. 3% Skonto = 97,00 Euro: https://deutschegrammatik20.de/praeposi...
Lahko pa da se jaz motim.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

gile ::

@molnar:
Ne vem sicer koliko km delam, vem le, da vsak teden tankam za cca 50€ goriva. Služba in domov 110km, popoldne pa razvažanje otrok na obveznosti, do najbližje trgovine imam 10km plus ostale neumnosti. Se nabere teh km, oziroma stroškov za gorivo. Sicer se z EVji spogledujem že kar nekaj časa, ampak so enostavno predragi za kar ponujajo. Imel sem namen počakat še kakšno leto, da se trg EV še nekoliko bolj odpre, a tale akcija e-golfa je bila res ugodna iz cenovnega vidika, če je posamezniku seveda dovolj dosega. Meni je. ker v kosu ne delam več kot 110km.
Sem pa k tej E-mobilnosti vseeno pristopil nekoliko bolj sistematsko: včeraj zagon sončne elektrarne na strehi. Tako da bom tankal lahko doma. 8-)

Aja, pa ekologija pa to...8-)

WarpedGone ::

On this panel is Wayne Killen, Director of Infrastructure Planning for Electrify America. He was asked how we get to a point where electric semis are functional from a charging standpoint. He said the CCS standard for semis is going to fuse CCS and Tesla tech to provide three MW of power under the new standard.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Na povprečno parkirišče v USA pripelje vsakih nekaj minut tovodnjak. Kako in od kod bo prišla potrebna elektrika tja? Kako jo spravit iz trafota v baterije v solidnem času bo manjši zalogaj. Čeprav večja DC moč je zahtevna za kable. Bo treba konkretno hladiti.

Mikrohard ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz to razumem kot „nach Abzug" nasprotje od zzgl. Preis abzgl. 3% Skonto = 97,00 Euro: https://deutschegrammatik20.de/praeposi...
Lahko pa da se jaz motim.

Saj je nasprotje od "zzgl"... ampak "zzgl. MwSt" pomeni, da je navedena neto cena, kateri je potrebno še prišteti davek. "inkl. MwSt" je pa cena z davkom.

mertseger ::

roCkY je izjavil:

Na povprečno parkirišče v USA pripelje vsakih nekaj minut tovodnjak. Kako in od kod bo prišla potrebna elektrika tja? Kako jo spravit iz trafota v baterije v solidnem času bo manjši zalogaj. Čeprav večja DC moč je zahtevna za kable. Bo treba konkretno hladiti.


Nobenih DC kablov se ne hladi tudi tistih na 420 kV, 2000A ne. Zakaj bi se te?

strel ::

gile , če delaš ~ 150 km na dan je to ~ 40.000 km letno. Pri porabi ~ 18kWh/100km je to ~ 7.200 kWh letno. Za gorivo si zračunaj stroške sam, če lahko avto polniš doma preko noči te to pride ~ 600 € elektrike MT.

Avto lahko vzameš na kredit te ne bo prišel obrok na mesec več kot daš za gorivo ... https://www.ekosklad.si/prebivalstvo/pr...

Gavran ::

WarpedGone je izjavil:

On this panel is Wayne Killen, Director of Infrastructure Planning for Electrify America. He was asked how we get to a point where electric semis are functional from a charging standpoint. He said the CCS standard for semis is going to fuse CCS and Tesla tech to provide three MW of power under the new standard.


Torej za deset polnilnih mest rabimo skoraj HE Vrhovo

https://www.sel.si/HE-vrhovo

Moc na pragu ima 34MW... kadar je dovolj vode... ob manjsi prikljucni moci take polnilnice z 10 polnilnimi mesti pa bodo 3MW moci polnjenja samo mokre sanje...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

WarpedGone ::

Torej še naprej ponavljamo star vzorec: "js sm bol pametn, pogruntu sm očitn problem, to ne more delat".
Kaj ko bi raje zgruntal 5 načinov, kako bi lahko delalo?
Zbogom in hvala za vse ribe
««
808 / 1139
»»