» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
806 / 1141
»»

WarpedGone ::

težko oporekat? Ni videt...


Stupid stays stupid.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

OK, rezultati za 2019 so znani;

2018: $-976.091.000 loss
2019: $-862.469.000 loss

2018: $418.800.000 regulatory credit sales
2019: $594.000.000 regulatory credit sales


Tesla je dobila za $176 miljonov več iz strani subvencij, izguba se je zmanjšala za $114 miljonov.

2019:
Automotive revenue is up 1%,
Total Revenue is up 2%,
Gross profit is down 4%,
Income is down 13%,
GAAP net income is down 25%,
2019 Capital expenditures (CAPEX) is below 2019 depreciation, in other words effective TSLA investments are negative for 2019
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

TheBlueOne ::

Nikec3 je izjavil:


In težko reči kaj drugega kot bravo Tesla. Sedaj je Tesla že konkretno več vredna kot VW koncern.


Kako to razlozis?

Volkswagen Group @ Wikipedia

Tesla, Inc @ Wikipedia.

Zgodovina sprememb…

MrNighthawk ::

TheBlueOne je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


In težko reči kaj drugega kot bravo Tesla. Sedaj je Tesla že konkretno več vredna kot VW koncern.


Kako to razlozis?

Volkswagen Group @ Wikipedia

Tesla, Inc @ Wikipedia.


K bo Tesla vsaj 20 let v mainstream prodaji se lahko primerja z ostalimi dinozavri.
Sicer pa res ne vem kakšno vezo imajo vrednosti delnic, dobičkov etc... s temo "Zakaj so EVji prava stvar" ?

TheBlueOne ::

MrNighthawk je izjavil:



K bo Tesla vsaj 20 let v mainstream prodaji se lahko primerja z ostalimi dinozavri.
Sicer pa res ne vem kakšno vezo imajo vrednosti delnic, dobičkov etc... s temo "Zakaj so EVji prava stvar" ?


Morda, ker so potem neizogibna prihodnost? Morda bodo edina izbira. :)

WarpedGone ::

Ni presenetljivo, da ne vidiš povezave.
Kljub temu se napihuješ, kot da razumeš stvari in pljuvaš po drguih, ki mogoče razumejo kej več.

Kaj pomeni razumet?
Včasih kaj prav napovedat.

Kako to razlozis?


Razlaga za 100B vrednost VW je v ljudeh nad mano... a jih je vse več al vse manj?

Včeraj so naglas povedal, da je povpraševanje po Ctju večje, kot lahko v 5ih letih jih sestavijo.
Kako v to sliko paše vaše spakovaje in bruhanje nad predstavljeno zadevo?

Ne sploh.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Kaj je Ct? Ce je avto, jih sigurno najhitreje najvec lahko sestavijo vecji koncerni. Ce je povprasevanja in perspektiva, bodo trg na takih podrocjih VW, Toyota itn. hitro zasicili.

kow ::

Cena firma odraza bodoce profite, ne pretekle. To so osnove. Tesla ima sanso za bodoce profite. Fiat nobene.

TheBlueOne ::

Za FIAT res ne vem kako je pripravljen, za VW, s katereim sem imel nekaj kontakta, vem, da so kar fit za elektrifikacijo. MEB platforma jim b.p. omogoca proizvodnjo na nivoju trenutnih modelov. Ce bi jaz bil VW tudi ne bi presedlal, dokler tega ne narekuje povprasevanje in prodaja. Predlani so prodali, ce se prav spomnem vek kot 1.7 mio avtov, lani menda podobno, kjer so linije, ce se kaj ne bi prodajalo kamot primerne za MEB.

WarpedGone ::

Kaj je Ct? Ce je avto, jih sigurno najhitreje najvec lahko sestavijo vecji koncerni. Ce je povprasevanja in perspektiva, bodo trg na takih podrocjih VW, Toyota itn. hitro zasicili.

Seveda, ker baterije zanje prinese Dedek Mraz...
Kako odrasli ljudje niste sposobni skapirat, da je produkcija baterij omejena in laufa na max?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

... takoj ko boš ti razumel, da večina ljudi sploh še noče kupiti EV-ja ... razen, če bodo v to "prisiljeni".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj je Ct? Ce je avto, jih sigurno najhitreje najvec lahko sestavijo vecji koncerni. Ce je povprasevanja in perspektiva, bodo trg na takih podrocjih VW, Toyota itn. hitro zasicili.

Seveda, ker baterije zanje prinese Dedek Mraz...
Kako odrasli ljudje niste sposobni skapirat, da je produkcija baterij omejena in laufa na max?


Vejretno ne poznas industrije in ne sledis trendom. Tesla dela res veliko sama, VW ne. Elektroniko jim dela vecinoma BOSCH, za baterije pa sem bral, da ze imajo primerne dogovore. Ce bodo liferanti OK, jih nikoli ne bodo delali sami. Kolikor sem enkrat zasledil so kolicine za kar se planira OK. Industrializacijo menda drzi nazaj samo to, da proizvajalci baterij ne verjamejo, da bo toliko prodanih in so zeleli neke garancije, kar pa je pri VW tezko, ker se ravno tega izogibajo.

To, kako hitro bo kaj dobavljeno naj te skrbi sele, ko bodo zaradi tega stale linije, preden se to ne zgodi, bi predpriprava bila draga neumnost. Posebej pri VW zadeve samo tecejo skozi.

Ti povem iz izkusenj, za VW vedno vse "laufa na max", ni nekih zalog itn.

Utk ::

A ne bi za 3 sekunde vžgal google preden napišeš tako neumnost?

https://insideevs.com/news/395239/audi-...

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

A ne bi za 3 sekunde vžgal google preden napišeš tako neumnost?

https://insideevs.com/news/395239/audi-...


Enak naslov bi lahko napisali za skoraj vsak projekt v Automotive. To je klasika, na koncu pa:

The positive side of the story is that there is no demand problem for the Audi electric cars, while resolving production constraints is just a matter of time.


Samo o teh elektro zadevah se dosti govori. Na stari firmi smo imeli take novice dnevno, smo bili eden glavnih liferantov za VW. Ampak to ni nikogar zanimalo, za karkoli je elektro, pa pisejo vsi.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kako je klasika, če si pa malo prej napisal, da se VW-ju to ne more zgodit? A veš kaj je pa down-side vsega? Da je bila že v štartu količina planiranih električnih audijev mizerna, pa še teh ne morajo skup spravit. Enako bo z id3. 200,000 letno je vsaj 3x premalo, v resnici jih najbrž ne bo niti 100.

TheBlueOne ::

Zamude pri startu so v Automotive kar pogoste, ampak do danes niso nikogar zanimale. Sem pa radoveden, kako bodo zadeve resevali. Sem zasledil, da so dosti vlagali skupaj s proizvajalci v neke joint venturje, da so lahko povecali kapacitete ampak ne vem kaj tocno.

Mene za VW ne bi dolgorocno skrbelo, bi stavil, da bodo slej kot prej imeli uravnotezeno proizvodnjo avti/dobava baterij.

TheBlueOne ::

Nasel nekaj, to je bilo objavljeno nekje med q1 lani in q2 lani:

https://ecomento.de/2019/04/23/volkswag...


Volkswagen hat im letzten Jahr verkündet, für 40 Milliarden Euro Batteriezellen in Auftrag gegeben zu haben. Zu den Lieferanten gehören neben SK Innovationen die ebenfalls aus Asien stammenden Akkuzulieferer LG Chem, Samsung SDI sowie CATL.


Tipicno VW zagotoviti ne samo baterije ampak se konkurenco.

Ta stevilka, ki so jo zagotovili za te Joint venturje je vecja kot takrat "total assets" Tesle.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Koliko se jaz spomnem, je 40 milijard za celo elektrifikacijo, razvoj električnih modelov, hibridov, itd., ne samo baterij. V naslednjih 10-20 letih. Glede na to, da VW da letno 10 milijard v razvoj, to ni spet TAKO velika cifra.
Vseeno. Baterije bo treba naredit. Napovedovanje cifer za naslednjih 20 let ne bo naredilo baterij. Treba dat pare na sunce...Če bo LG tvegal svoj denar, bo pa tudi pobiral svoj dobiček.

TheBlueOne ::

Verjetno tudi to, v clanki pise, da so se zavezali za nakup baterij v tej vrednosti. Potem pa je se ne vem koliko v razvoj MEB platforme, baterij, vlozili so v Joint venturje ....
LG in ostali bodo sigurno kaj tvegali, ker ko VW pomaha s svojim kesem, ga ni, da se ne zgane. Tako je pri teh tavelikih, posebej VW in kot VW rece, da bodo stevilke praviloma tudi so. Zaveza VW je verjetno dobra osnova za financiranje in lahko industrializiras.


To z Audijem E-Tron, ki je morda Q7, ki je elektro je tako ali tako tezko primerjati. Morda jih je res malo presenetilo, ker kolikor vem, se vseh Q7 ne proda niti priblizno toliko oz. priblizno toliko, kot je zmanjsana stevilka teh elektro. :D To pa je verjetno panika, ne bi bil z veseljem na kaksen povezanem projektu...

Zgodovina sprememb…

Cruz ::

WarpedGone je izjavil:

težko oporekat? Ni videt...


Stupid stays stupid.
Toliko klovnov in ironije v enem videu že dolgo nisem videl - vključno s komentatorjem.

Truth is: Nobody knows.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

kow ::

Ti se nisi delal v industriji, a? Da nekaj naredis, v bistvu ne rabis veliko denarja. Samo prave ljudi. Kje bo VW dobil top programerje, ne vem. Verjetno nimajo sans.

Cruz ::

kow je izjavil:

Ti se nisi delal v industriji, a? Da nekaj naredis, v bistvu ne rabis veliko denarja. Samo prave ljudi.
To seveda ne drži povsem.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

TheBlueOne ::

kow je izjavil:

Ti se nisi delal v industriji, a? Da nekaj naredis, v bistvu ne rabis veliko denarja. Samo prave ljudi. Kje bo VW dobil top programerje, ne vem. Verjetno nimajo sans.


Jaz sem, tudi direktno na VW in kasneje delal industrializacijo za enega vecjih dobaviteljev. Kakor pravim, VW praviloma dosti tehnologije dobi preko dobaviteljev, imajo pa seveda tudi svoje in ne malo svojih. To so cele mreze knowhowa, se recimo BOSCH ima potem v sodelovanju x majhnih podjetij, deloma za knowhow silo.

Recimo za baterije si je zagarantiral sodelovanje z najvecjimi, s tem tudi knowhow in deloma razvojne kadre. Elektro zadeve mu vecinoma dela BOSCH, ki ima morda najvecjo bazo "pravih ljudi". Porsche oz. del VW je trenutno ze 15%+ lastnik Rimaca, kar vem, ker sledim Rimacu. S tem si zagotovi ravno te kadre in tehnologije.

VW in Tesla nimata enakega nacina dela, kateri je boljsi pa tezko reces. VW se zaradi takega nacina glede na svojo velikost zelo hitro obrne. VW je naredil platformo, vecino ostalega praviloma naredijo drugi. Kupi skoraj katerikoli rezervni del in poglej kdo ga je naredil.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kater način je boljši bomo videli ko bo vw delal električne avte, koliko jih bo naredil, kakšne, za kakšno ceno in za kakšen profit. Zaenkrat trg stavi na teslin način...

TheBlueOne ::

Ja, sem radoveden. :) Tesla mi je kot podjetje fascinantna. Predvsem, kako lepo prodaja premium.

Jaz bi spekuliral, da bo VW agresivno sel predvsem v cenejse range, kjer so stevilke vecje in kjer je dosti tezje konkurirat manjsim. Me zanima kako se bo obnesel MEB...

s1m0n ::

V izbranih državah. Za prevlado so še njihova vozila večini nedosegljiva. Če VW uspe proizvesti dovolj veliko število ID.3 ie. slediti povpraševanju bo na EU trgu prevladal.
Tu sploh ni za ugibat ali bo ali ne.

mertseger ::

s1m0n je izjavil:

V izbranih državah. Za prevlado so še njihova vozila večini nedosegljiva. Če VW uspe proizvesti dovolj veliko število ID.3 ie. slediti povpraševanju bo na EU trgu prevladal.
Tu sploh ni za ugibat ali bo ali ne.


....vozila večini nedosegljiva. Če VW uspe proizvesti.....

To je glavni poudarek.

s1m0n ::

Saj je bilo pri Tesli podobno...
Začetek ni brez ovir/težav.

TheBlueOne ::

Bi stavil, da bo VW imel manj tezav. Pri Tesli je bilo ze rahlo ekstremno. :)

Spock83 ::

TheBlueOne je izjavil:

Ja, sem radoveden. :) Tesla mi je kot podjetje fascinantna. Predvsem, kako lepo prodaja premium.

Jaz bi spekuliral, da bo VW agresivno sel predvsem v cenejse range, kjer so stevilke vecje in kjer je dosti tezje konkurirat manjsim. Me zanima kako se bo obnesel MEB...


Jaz sem čakal na ID.3 potem, sem se zaradi nekaj razlogov odločil za Teslo. Cena je na neki točki podobna.

WarpedGone ::

VW že ima ogromno ogromnih težav.
Ironija je, da praktično vsi drugi imajo še večje.
Analitiki se počas prebujajo:

"It's becoming clear, in our view, that TSLA is on a path toward becoming the world's only relevant publicly-listed auto maker." - Alex Potter / Piper Sandler


Kdo je sposoben razumet kaj gleda?

Totalno drugačen koncept izgradnje avtomobila... zaenkrat 4 štancani kosi namesto 70 sešvasanih kosov pleha.
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Kakšne težave pa ima VW ?
Tesla še ima sedaj težave z rezervnimi deli (nov saj v EU, sklepam, da je preko luže boljše).

kow ::

"Tezave z rezervnimi deli" samo pomeni, da skrtarijo. Kar lahko prevedes v jezik ekonomistov: "efficient use of capital".

TheBlueOne ::

Bi tudi mene zanimalo, kaj VW trenutno tako muci. :) Je pa seveda dejstvo, da koncern, ki proizvede ca. 1.7 mio vozil v enem letu, seveda ima tudi dosti tezav.

Pa kdo pravi kaj slabega o Tesli, pac se en proizvajalec, ne vem zakaj toliko ljubezni.

Utk ::

Ne razumem kako si predstavljate prevlado VW-ja, če je pa za naslednjih par let napovedal po 200,000 EV letno. Še to je samo NAPOVEDAL. Tesla jih že danes štanca 2x tolk, in to dražjih. Prevladal bi morda lahko z 2 mio letno v naslednjih par letih. Leta 2030 bo tudi to seveda daleč premalo. S čim bo prevladal, kako?

TheBlueOne ::

Zakaj VW prevlado? Drugace imam nekje v spominu, da bo Zwikau pa rampupu cez 300.000 vozil na leto. Pa to je samo VW znamka, pri VW moras gledati skupino. To pomeni vse, kar bo na MEB.

https://www.best-selling-cars.com/globa...

Pa to je samo za MEB, ki je svetlobna leta za MQB, ki je pravtako lahko elektro in se mocno brca.

Utk ::

Cel koncern ja. VW ima v planu 1 mio EV letno do leta 2030. To ni niti 10% vseh avtov, ki jih naredi. Če imajo zdaj tovarno za 300,000 letno, to nič ne pomeni. Prvič, to je tovarna v rangu revoza, drugič, še zmeraj ostane problem baterij.

In ko pravite, da je vse dogovorjeno z dobavitelji. Super. Ampak za preklemano nizke cifre. Pa še teh ne bojo izpolnili, jasno. Če se plani tako spreminjajo iz meseca v mesec, kaj ti to pove o teh strašnih dogovorih z dobavitelji? In kaj imaš tolk za napovedovat, delaj tovarne...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

s1m0n ::

Problem VW-ja bo, da verjetno tudi, če bo zmožen proizvesti več jih ne bo!
Če boš dobil ID.3 za polovico cene Model 3 se bo definitivno prodajal bolje. Pa tudi, če bo manj razlike avto je bolj primeren za EU trg (hatchback).

Gregor P ::

Sam resnično upam, da bodo v tem prehodnem času pogruntali kaj resnično alternativnega več stokilskim baterijam.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Ne vem, jaz bom moral pocakat, ker res nisem sel brati strategij, pravzaprav niti Tesle, niti VW. Me pa skoraj ima, da bi preletel dokumente, ker se toliko spekulira. :)

WarpedGone ::

s1m0n je izjavil:

Kakšne težave pa ima VW ?


Te Google blokira?

Volkswagen boss Diess commits management to mass layoffs
2019 ended with the announcement of the loss of tens of thousands of jobs in the German auto industry. The year 2020 began with a fiery speech by the CEO of the world’s largest auto company, Volkswagen, in which he announced a “radical restructuring of the group” and the “slaughter of sacred cows.”


Volkswagen ID.3 Has Encountered 'Massive Software Problems'

Ampak tega itak niti prebral ne boš, kaj šele dojel, in še vedno blejal iste pravljice, kot do sedaj...
Sploh pa bomo ignoriral probleme z eTronom (obupno visoka poraba, obupna prodaja, nedobavljivost baterij ...

Sej, do what you will ... moj finančn penzion se približuje z velikimi koraki ... ko čez noč profitiraš nekaj letnih plač, ima menjenje random debilčka, bistveno manj teže....
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Lol, nimam jaz neke romance s VW. :D Imas diaolog kot zaljubljena uzaljena puncka. Nikoli nisem imel VWja in ga ne planiram kupiti, samo povem, kako njihov sistem izgleda v realnosti, kolikor sem ga videl sam.

Vse kar se ti zdi tako obupno se meni ne zdi kaj tako posebnega. Tudi, ko je Tesla ze x krat kvazi propadla nisem bil tako fasciniran nad tem kar se je pisalo negativno, kot si ti okoli teh nekaj clankov.

Je pa jasno, da se industrija trenutno kar hitro spreminja, da imajo za sabo Dieselgate itn. Ampak tega se dalec ne vidim kot propad.

mertseger ::

s1m0n je izjavil:

Problem VW-ja bo, da verjetno tudi, če bo zmožen proizvesti več jih ne bo!
Če boš dobil ID.3 za polovico cene Model 3 se bo definitivno prodajal bolje. Pa tudi, če bo manj razlike avto je bolj primeren za EU trg (hatchback).


Dajmo to polovico cene malo omejit, ja za polovico cene s polovico dosega. ID3 z dosegom ca. 350 km (to je 62 kwh) bo stal 37 kEUR. To je rang tesle 3 ne pa tisti za "20 jurjev". In ne bo pol cenejši ampak samo 20 -25 %. Ne primerjat najcenejše izvedenke z najdražjo.


 Primerjava

Primerjava

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mertseger ()

s1m0n ::

A ni Tesla lani tudi "odvrgla" tisoč zaposlenih?
The filings revealed that Tesla laid off 78 employees from its headquarters in Palo Alto, 137 from its Lathrop facility and 802 from various facilities, including in Fremont at its car plant.


Niso nič boljši! Avto industrija zadnja leta pač ni na najboljšem (kar je tudi opazno pri proizvajalcih surovin).

Kar se VW ID.3 SWja sem sam zasledil iz nemških virov, da je SW še v razvoju ne pa, da imajo težave v razvoju. A misliš, da bi jim SW delal težave? A si že kdaj bil v novih vozilih tega koncerna? (Kak nov Audi z digitalnim cockpitom?, kaj temu manjka?).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Utk ::

A praviš, da so stvar splanirali tako, da bojo naštancali nekaj 10,000 kosov avtov brez SW, pa ga potem naknadno nalagali? Tudi prav...

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

A praviš, da so stvar splanirali tako, da bojo naštancali nekaj 10,000 kosov avtov brez SW, pa ga potem naknadno nalagali? Tudi prav...


Mozno, vedel ne bos, ce ne poznas tocne narave problema in tehnicnih moznosti za resevanje.

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

@mertseger, najcenejša Model 3 se pri nas dobi za kakšnih 45k€ (z odbito subvencijo). Za ID.3, če jih je za verjet pravijo, da bo osnoven model 30k€ (brez odštete subvencije). To je ne glede na manjši domet za EU trg in za večino kupcev gromozanska razlika v ceni!.

TheBlueOne ::

Prvi bo menda malo boljsi za 40k€ brez odbite subvencije.

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

A praviš, da so stvar splanirali tako, da bojo naštancali nekaj 10,000 kosov avtov brez SW, pa ga potem naknadno nalagali? Tudi prav...


Mozno, vedel ne bos, ce ne poznas tocne narave problema in tehnicnih moznosti za resevanje.

Če je VW tako sposoben v izdelovanju avtov, bi jaz vseeno stavil na težave s SW, ne pa da je VW splaniral zamudo SW. Ker če je splaniral, da pride SW enkrat poleti, potem je menda jasno, da letos ne bo prodan niti en id3. Jaz stavim na težave in da bo prodan kakšen id3 letos. Veliko jih ne bo, nekaj pa.

Cruz ::

Utk je izjavil:

Ne razumem kako si predstavljate prevlado VW-ja, če je pa za naslednjih par let napovedal po 200,000 EV letno. Še to je samo NAPOVEDAL. Tesla jih že danes štanca 2x tolk, in to dražjih. Prevladal bi morda lahko z 2 mio letno v naslednjih par letih. Leta 2030 bo tudi to seveda daleč premalo. S čim bo prevladal, kako?
VW ne dela samo električnih avtomobilov, niti ne bodo električni avtomobili "prava stvar" še par desetletij, tako da ni potrebe, da bi se že zdaj preusmerili v masovno EV proizvodnjo, jim čisto dobro gre tako kot je - pa pustimo, če bi sploh lahko šli all-in v EV ali ne.

Vsi mi, "hejterji", se borimo proti prevladi podjetja, katerega CEO je hinavec in sprejemamo konkurenco ter pozdravljamo zdrav trg.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
««
806 / 1141
»»