» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
798 / 1141
»»

Okapi ::

A je treba posebej povedati, da % sami po sebi ne povedo popolnoma nič? 160% več je lahko 5 avtov.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

A je treba posebej povedati, da % sami po sebi ne povedo popolnoma nič? 160% več je lahko 5 avtov.

Res je lahko.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Buggy ::

@redtech

Glede nabiranja saj na ventilih pa obstajajo aditivi

https://www.eurosol24.si/bencin/


DI motor preko sesalnih kanalov v motor vlece zgolj zrak in ne mesanice zrak/bencin iz kolektorjev kot MPI motor in zaradi tega aditiv nima kej ucinkovat...dejte to ze enkrat razumet!

Drugac pa tud na servisu cudno gledajo, ko je govora o carbon buildupu in mehanskim ciscenju (orehove lupine)

Zaradi tega aditivi z zgornjo stranjo ventilov in sedali nima nic in jih ne morajo cistiti. Obstajajo pa neke vrste spreji, ki jih podtaknes v cev za dusilno loputo (SeaFoam in podobni) a so zgolj preventiva.

DI/GDI motor vbrizgava bencin (aditiv das namrec v bencin tank) direktno v komoro...sej si gledal video ce ga ze komentiras ;((

...resitev po cca 80-120Kkm je mehansko ciscenje in nic drugega. Novejsi to resujejo z zamiki vbrizga ko je ventil se malo odprt je pa to bolj blazev zegen. Sicer pa je to ze full offtopic...sry

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

a_borlak ::

Okapi je izjavil:

A je treba posebej povedati, da % sami po sebi ne povedo popolnoma nič? 160% več je lahko 5 avtov.


V Sloveniji je bilo lani prodanih nekaj nad 1000 električnih avtov, v Franciji, ki ima 35x več prebivalcev je ta številka konkretno višja, tako da procenti nekaj pomenijo, ne 5 avtov več.

J.McLane ::

Buggy je izjavil:


...resitev po cca 80-120Kkm je mehansko ciscenje in nic drugega. Novejsi to resujejo z zamiki vbrizga ko je ventil se malo odprt je pa to bolj blazev zegen. Sicer pa je to ze full offtopic...sry


Pravi rešitvi sta dve
- PFI
- direktni+indirektni vbrizg, kot ga ima Toyota v D-4S motorjih (2.0 in 2.5 hibrid)

Motor na notranje izgorevanje bo v prihodnje še nekaj časa ostal kot generator električne energije in kot tak ne potrebuje nobene turbine in raznih drugih dodatnih kompleksnosti. Z elektriko pridobiš na odzivnosti, motor pa daje dolgoročno energijo za tiste, ki nimajo možnosti domačega polnjenja ali delajo več daljših relacij.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Tesla je letos mocno povecala globalni delez in v tem trenutku si je tezko predstavljati, da bi ga v naslednjih letih izgubila, ker bo relativno kmalu prisel model Y. Plus izgleda, da so od vrha partije dobili dostop do kitajskega trga. Cena na borzi tudi odraza to realnost. Imo je edina rec, ki lahko sklesti ceno padajoce marze ali vecja kriza (in padec prodaje avtomobilov).

fikus_ ::

"Motor na notranje izgorevanje bo v prihodnje še nekaj časa ostal kot generator električne energije in kot tak ne potrebuje nobene turbine in raznih drugih dodatnih kompleksnosti. Z elektriko pridobiš na odzivnosti, motor pa daje dolgoročno energijo za tiste, ki nimajo možnosti domačega polnjenja ali delajo več daljših relacij."

Za voznike, ki ne morejo doma polnit EV, je to prava smer-hibridi. ICE v hibridih je razvit za neke optimalne pogoje delovanja, kjer ima največji izkoristek. In za to ne rabi biti turbo motor, ki proizvede več svinjarije (NOx, saje) in je zato potrebno več narediti na čiščenju izpušnih plinov.

m0LN4r ::

Nikec3 je izjavil:

Še nekaj poudarkov leta 2019:
- V Španiji je prodaja EV-jev na letni ravni zrasla za 58%
- V Franciji je bila rast 29%
- Tesla je na Kitajskem leta 2019 prodala 160% več avtov kot leta 2018
Kolko miljonov EVjev je to posamezno?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

kow ::

za BEV globalno verjetno nekje 1.5 milijona, bi moral pogledati. Ampak! Vsak odstotek rasti BEV, je manj odstotek manj prodaje ICE. Kar pomeni, da se bodo ICE zaceli (relativno) draziti ze zaradi manjse ekonomije obsega. Ce BEV enkrat dosezejo 10 odstotkov, se zacne valiti velik plaz. Poleg tega je v visjih razredih (kjer je vecina profita) delez BEV visji, kar pomeni, da smo verjetno zelo blizu tocke preloma (imo v 2-3 letih).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

m0LN4r ::

Lahko pa, da se vse upocasni, ce ne bo poceni EVjev in poceni Elektrike za nizji razred. Bo vec dela za prodajalce rabljenih ICEjev.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Cruz ::

a_borlak je izjavil:

Okapi je izjavil:

A je treba posebej povedati, da % sami po sebi ne povedo popolnoma nič? 160% več je lahko 5 avtov.


V Sloveniji je bilo lani prodanih nekaj nad 1000 električnih avtov, v Franciji, ki ima 35x več prebivalcev je ta številka konkretno višja, tako da procenti nekaj pomenijo, ne 5 avtov več.
Odvisno koliko avtomobilov je bilo v štartu. Velikost države ima seveda vpliv, ne pa vedno. :)

Procenti so pač marketinška fora. Če hočeš dejansko stanje, se gleda po številkah.

Seveda pa je tudi po številkah bilo lansko leto za Teslo uspešno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cruz ()

Gregor P ::

kow je izjavil:

Tesla je ... so od vrha partije dobili dostop do kitajskega trga. Cena na borzi tudi odraza to realnost. Imo je edina rec, ki lahko sklesti ceno padajoce marze ali vecja kriza (in padec prodaje avtomobilov).

... cena za to, da so zahodna podjetja odpirala svoje tovarne na Kitajskem, se že plačuje. In sicer tako, da so Kitajci praktično zastonj prišli do znanja (know-how) in so preskočili za nekaj desetletij razvoj in sedaj že ponujajo poceni “konkurenčne” produkte.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mikrohard ::

kow je izjavil:

Vsak odstotek rasti BEV, je manj odstotek manj prodaje ICE.

No vidiš... ravno to ne drži. Vsak prodan BEV pomeni, da je bil en ICE manj prodan. Ampak (trenutno) vsak odstotek rasti BEV mogoče pomeni promil padca ICE. Ravno to je "problem" procentov.

kow ::

Ni povezano specificno z avto industrijo, ampak je sirsi fenomen. Kar se mene tice je to dobro in to ni problem. Enostavno sirjenje tehnologije je dobra rec za ljudi, obstoj mocnih nacionalnih drzav pa slaba. 99p ljudi se seveda ne strinja z mano in bi raje povecevali moznosti, da se pobijemo.

@Mikrohard
Narobe sem se izrazil: mislil sem na na "tocke" globalnega trznega deleza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

No vidte, tudi pri VW-ju pravijo to, kar smo nekateri tu pisali že par let nazaj. A tudi oni vzganjajo brezvezno nepotrebno paniko?

https://www.reuters.com/article/us-volk...

WarpedGone ::

Jah, prodaja BMWjev na kitajskem raste, tko da čist očitno Diess nima pojma.

P.S.
/sarcasm off
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Jaz mislim, da so ICE makerji bolj proizvajalci "klasičnih" land line telefonov, Tesla je neke vrste Nokia / Ericsson (prinaša absolutno revolucijo v uporabi že zelo dolgo znane naprave).
V tej "primerjavi" bi lahko potem kakšen LG pri avtomobilih bil ekvivalent recimo Samsungu (ki je šel iz proizvajalca komponent za mobilce/računalnike v premium proizvajalca consumer elektronike). LG že dela baterije in "pomaga" pri pogonskih sklopih, ziher bo na koncu avte delal sam in-house.
Kdo bi bil pa Apple (ki bo naredil nov prehod v EV svetu) bomo pa še videli. Bo pa to verjetno verjetno povezano s kakšno novo tehnologijo za hranjene el. energije.

DrDre95 ::

m0LN4r je izjavil:

Lahko pa, da se vse upocasni, ce ne bo poceni EVjev in poceni Elektrike za nizji razred. Bo vec dela za prodajalce rabljenih ICEjev.


Eh, reveži naj hodijo peš ali pa spijo pod tekočim trakom v firmi, da jim ni treba dnevno migrirat.

Važno je da imajo lahko bogati občutek večvrednosti nad navadno rajo.

Okapi ::

RedDrake je izjavil:

Kdo bi bil pa Apple (ki bo naredil nov prehod v EV svetu) bomo pa še videli. Bo pa to verjetno verjetno povezano s kakšno novo tehnologijo za hranjene el. energije.
Apple (ali Microsoft ali Google) bo tisti, ki bo prvi naredil avto z vozniškim dovoljenjem. Potem je pa samo odvisno, ali bo tisti hotel imeti vse pod svojo streho in bo služil s prodajo avtov (Apple), ali bo služil s prodajo "pameti" drugim izdelovalcem avtov (Microsoft), ali pa bo služil s prodajo storitve, se pravi vožnje z avtom (Google).

Za razliko od avta, ki ga je treba narediti v veliki tovarni, iz par ton železja in ostalih snovi, vsakega posebej, je njegovo "pamet" mogoče digitalno kopirati, tako rekoč brez proizvodnih stroškov. Na drugi strani pa je vprašanje, ali se sploh splača prodajati "robotaksiste", ali pa je mogoče bolje, če ostanejo kar tvoji in ti služijo denar s svojim delom.

Urbano#Desno ::

m0LN4r je izjavil:

Lahko pa, da se vse upocasni, ce ne bo poceni EVjev in poceni Elektrike za nizji razred. Bo vec dela za prodajalce rabljenih ICEjev.


Se ti zdi da kombinacija porast EV in zapiranje elektraren po evropi prinaša nizke cene elektrike? Poleg tega te čakajo vložki v omrežje, če boš želel filati EV igračke, kar bo moral nekdo plačati. Upam vsaj da toliko razumete vas cena na ionity pumpah ni presenetila, ker je normalena posledica tega da potrebuješ ogromno priključno moč (omrežninar to upravičeno zelo fajn zaračuna) in imaš on off odjem (dobavitelj to upravičeno zelo fajn zaračuna). Problem je da se povečevanje potrebe po elektriki zelo slabo skalira, ker si odvisen od povečevanja kapacitet meddržavnih linij, državnih dalnovodov, lokalnega omrežja in na koncu lokalne trafa postaje. Ko pride recimo tesla in reče da bi n X 250KW priključkov je potrebno vse našteto vzeti v zakup preden dobijo soglasje. Pri vzdržnih energentih pa to skaliranje ni takšen problem (več fur cisterne, nove cisterne, morda nova pumpa).

Ker pa lokalna inteligenza z teslo pravi da se bo vse uredilo samo od sebe, lahko srečno pričakujete preboj EV do konca svojih dni (ga ne boste dočakali).

Utk ::

Ker pa lokalna inteligenza z teslo pravi da se bo vse uredilo samo od sebe, lahko srečno pričakujete preboj EV do konca svojih dni (ga ne boste dočakali).

To si ti nekaj zamešal. Da se bo vse rešilo samo od sebe pravijo tisti, ki čakajo na avte iz nemških predalov. In njihove polnilnice. Tolk člankov o dvigu cene na 200ih polnilnicah. Kaj je 200 za Evropo? Če bi jih bilo 200 na Štajerskem, bi imelo nek majhen pomen, za Evropo ni nobenga. Sploh ne vidite kako neresni so. Lotit se je treba vsega takoj, polnilnic, daljnovodov, elekrarn, trafotov, vsega. Denarja v elektriki je kot dreka, samo treba ga začet zapravljat...

Urbano#Desno ::

DrDre95 je izjavil:


Eh, reveži naj hodijo peš ali pa spijo pod tekočim trakom v firmi, da jim ni treba dnevno migrirat.

Važno je da imajo lahko bogati občutek večvrednosti nad navadno rajo.


No sej če bodo forsirali EV za vsako ceno bo avto postal privilegij bogatih. Tudi veliko tistih ki danes vozijo EV bo nazaj na biciklu, ker jih bodo bogatejši cenovno izrinili. To je edini način da velik delež EV da je vozil enostavno samo kakšnih 10% današnjega števila.

Utk je izjavil:

Ker pa lokalna inteligenza z teslo pravi da se bo vse uredilo samo od sebe, lahko srečno pričakujete preboj EV do konca svojih dni (ga ne boste dočakali).

To si ti nekaj zamešal. Da se bo vse rešilo samo od sebe pravijo tisti, ki čakajo na avte iz nemških predalov. In njihove polnilnice. Tolk člankov o dvigu cene na 200ih polnilnicah. Kaj je 200 za Evropo? Če bi jih bilo 200 na Štajerskem, bi imelo nek majhen pomen, za Evropo ni nobenga. Sploh ne vidite kako neresni so. Lotit se je treba vsega takoj, polnilnic, daljnovodov, elekrarn, trafotov, vsega. Denarja v elektriki je kot dreka, samo treba ga začet zapravljat...


Nič nisem zamešal. Denarja je ogromno samo v gostilniških debatah v realnosti pa ga je relativno malo v primerjavi z potrebnimi vložki v omrežje. Cene kot se na teh pumpah bodo kmalu tudi drugje nič bat.

Ja lotiti se je treba vsega naenkrat. Good luck v evropi, kjer gremo v nasprotno smer in zapiramo proizvodnje kapacitete.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Več se bo vlagalo, večja bo poraba, več denarja bo za vlagat. Če so v 30 letih postavilo praktično vse kar imamo od elektrike danes, ni hudič, da ne bi v naslednjih 30 letih mogli naredit 30% tega. Če ne moremo si pa drugega kot pešačenje ne zaslužimo.

a_borlak ::

fikus_ je izjavil:



Za voznike, ki ne morejo doma polnit EV, je to prava smer-hibridi. ICE v hibridih je razvit za neke optimalne pogoje delovanja, kjer ima največji izkoristek. In za to ne rabi biti turbo motor, ki proizvede več svinjarije (NOx, saje) in je zato potrebno več narediti na čiščenju izpušnih plinov.


Poglej si novi Renault e-Captur, 1.6 bencinski motor brez vseh pomagal v obliki turbine ali česa drugega, vpet direktno v menjalnik, ima samo prestave za naprej, za vzratno vožnjo elektromotor. Očitno se da.

ziga1990 ::

^^samo eni to že imajo 20 let+ Renault je pozen na zabavo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Tale Renaultov sistem hibrida je prva generacija, šli so pa v čisto samosvoj sistem menjalnika "brez sklopke" speljevanje se vrši samo s pomočjo baterije/generatorja -> elektromotor, potem pa ima naprej klasične prestave. Potencialen problem je ta prva generacija, Toyota je že na 4. generaciji svojega hibridnega pogona "brez sklopke".
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Tankanje na elitnih lokacijah bo luksus, tako bo revez polnil doma, ta drugi pa spet pred trgovino, restavracijo, avtocesti. Sej pr fosilnem gorivu je skoraj podobno, gres v kak odrocni kraj v AT Tankas pod 1,2 gres po AC pa hoces na hitr in usput bos placal premium in tankal za 1,6.

Tam kjer bo pomanjkanje prostora in pomanjkanje polnilnic, bodo lahko cene sle v nebo. Prevsem pa bodo najebali blokarji, ki nimajo svojih parkplacov pr svojih blokih.
Recimo pr Maistrovi pred leti, sem dobil ponudbo za parkplac, da se ga lahko kupi za 10.000eur in to brez polnilnice xD haha lol
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WarpedGone ::

Iz mene se delate norca, ker sm le še en bedak na internetu...
delajte se še mal norca iz trenutnega šefa Volkswagna:


Sigurno je ta bedak postal šef, ker je bil največji bedak med kopico butastih kandidatov, za položaj šefeta.
Mu boste vi razložili, kako zabrezveze dela paniko ker kitajska, procenti, revoz, kvaliteta, panelgaps, servisi, al neki že.

Tragika je, da je šefetom kristalno jasno kam grejo njihovi tankerji, nimajo pa nobene ideje kaj sploh narest, da bi blo drugač.
Ostane jim le, da si pogrnejo preprogo do lastnega penziona čez par let. Kaj bo kasneje, ne bo več njihov problem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

On sploh ne govori o avtih, ampak o računalniku, ki zna vozit avto (katerikoli). Pri razvoju tega je pa Waymo daleč pred Teslo.

Ko bo enkrat tak računalnik narejen, se bo pa res veliko stvari spremenilo. Amoak avte bo še vedno treba delati, 80+ milijonov na leto. Delali jih bodo tisti, ki imajo tovarne.

WarpedGone ::

Mu boste vi razložili, kako zabrezveze dela paniko ker kitajska, procenti, revoz, kvaliteta, panelgaps, servisi, al neki že.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Iz mene se delate norca, ker sm le še en bedak na internetu...

Še defektna ura vsaj enkrat na dan pokaže pravi čas.
Tudi ti včasih kaj zadaneš. Včasih.

WarpedGone ::

Če bi se ravnal po tebi, bi bil moj uspeh bistveno slabši.
In obratno.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Jah, lej, eni greste 40k v kredo za avto (Those who can).
Drugi mamo pa 4 nepremičnine in smo lahko brez službe na povprečnem SLO dohodku do konca življenja. Pa še dodatno vsake toliko za kakih 14 dni stisnemo kak projekt za pol tvoje letne plače (Those who can't).

WarpedGone ::

In namesto da bi srkal koktail na plaži, tuki utrujaš z nesmisli.
Good for you.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Utrujajo uni gor z vedno enimi in istimi debatami.
Ti utrujaš z eno in isto napovedjo že skoraj deset let. Če se potrudim bom našel nek citat šefa BMWja izpred treh let, ki govori praktično identične stvari kot tisti VW šef gor. Pa BMW še ni propadel. Tudi VAG ne bo čez tri leta pod rušo (no, vsaj ne zaradi TSLA, komot zaradi globalne recesije ranga '29, ampak tisto zna itak tudi TSLA nesti). Če boš še dvajset let napovedoval kako bodo zdaj zdaj zdaj propadli, ni vrag da kakšen res bo. In potem se boš spet petelinil, kako si ti pameten ostali pa debili. To je moj point. Da je v vsakem trenutku na svetu nekaj sto ekonomistov, ki trdijo "JUTRI BO KOLAAPPSS!!!". Ko se nek dan to zgodi, je tistih 100 pametnih ko hudič, v realnosti je pa samo "luck of the draw".

WarpedGone ::

Le še en baghdad bob.
Zbogom in hvala za vse ribe

mikhaair ::

Proizvajalec konfekcije se bolj boji, kot pa proizvajalec luksuza.
Izjava šefa vw kaže kaksna bo prihodnost. Tesla dela velike korake v to smer, vw npr. stopica več ali manj na mestu oz. zgublja denar in čas z dizli. Znamke z neko identiteto, bodo le to ponesla v Ev svet, kupila kar potrebujejo na trgu in ponudila nekaj več - kao prestiž.
Polnilme postaje, mogoče v prihodnosti ne le adut Tesle, mogoče tudi dober zaslužek s prodajo polnjenja drugim proizvajalcem.
Do sedaj pa zgleda, da hočejo klasiki storiti vse, da prikažejo ev kot nekaj neidealnega, nesmiselnega, dragega in strupenega.
Medtem ko že prvi post te teme pove bazične prednosti ev-ja. Nekateri še danes trobijo v smrdljivi smer.

nekikr ::

vw npr. stopica več ali manj na mestu oz. zgublja denar in čas z dizli.

Pa kje se najdete taki, čisto resno me zanima? VW je v 9 mesecih 2019 izgubil minus 14,6 milijarde. Se pravi izgubil in minus dasta plus.......14,6 milijarde EUR zaslužka so imeli. Preberi si tole počasi. Če bi jaz vsaj 10% toliko denarja "izgubljal" na leto, bi bil najbolj zadovoljni looser pod soncem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

mikhaair ::

Služi z denarjem davkolplačevalcev, ker so zlobirali podporo dizlu s subvencijami, davščinami, od razvoja do proizvodnje. Ker seveda ves ta denar ne omogoči superiornosti dizla, je treba še goljufat.
Tvojega opletanja z izgubil in minus dasta plus ne razumem...vem kaj hočeš povedat, da pokazatelj je le denar. Kjer seveda se da tudi nategovat številke. Če to počnejo, bo streznitev le še hujša.
Nasprotno bo nekdo rekel, da je pokazatelj vrednost delnic, pokazatelj prihodnosti.
Realno pa je vsakomur jasno, da je dizel v avtomobilu zmota na kvadrat. No, v dvajsetih letih so ga le pripeljali do tega, da je dobra stvar za AC. Ampak to, da se dandanes posiljujemo z dizlih v mestu je pa grozno.
Kje se najdajo primerku, ki tega ne razumejo, pa meni ni jasno.

Utk ::

Če bi gledali samo znamko VW, dela praktično z nulo. 15 milijard pomeni 1500 evrov dobička na avto, ampak dobiček je v poršejih, dragih audijih, tudi škodah (ki so postale kar drage). Na znamki VW je zaslužek par 100 evrov, če še tolk. No, že če bi samo vso proizvodnjo audijev preselili nazaj v Nemčijo, vprašanje kolk dobička bi ostalo. 15 milijard je veliko dokler to ne razdeliš na število zaposlenih, in na to kako malo je treba, da imaš naenkrat izgubo. Sej ko bo Tesla imela dobiček bojo tudi rekli, da zarad kitajske tovarne...

Okapi ::

15 milijard je 15 milijard. Poleg tega ima redno in solidno plačo 300.000 zaposlenih in verjetno kakšen milijona zaposlenih pri podizvajalcih. Dobavitelji surovin prav tako te prodajajo z dobičkom. Na račun tega, da uspe VW avte prodajati z dobičkom, živi nekaj milijonov ljudi (vključno z družinami zaposlenih in podizvajalcev).

Utk ::

Od kod vam 300,000, zaposlenih je 600,000. Toyota jih pa ima dobrih 300, in naredi praktično enako avtov.

spegli ::

Mediji so totalno nadrkani z e-avto. Kle bi loh še kako rekli o pridobivanu litija. A ga mamo dost ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: spegli ()

nekikr ::

Če bi gledali samo znamko VW, dela praktično z nulo.

Ja, zaprli bodo, looserji. Nimajo pojma. Kreteni ne vedo, da je bolje, če bi naredili 3 avte po 5.000EUR in na njih naredili 50% dobička. In potem naslednje leto naredili 6 takih in PODVOJILI prodajo, o moj bog enaena!! Joj, ko bi te VW lahko zaposlil, da bi jim povedal, da je teh 15 milijard na 9 mesecev ničvrednih in da naj se pokesajo, ker je konec blizu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Okapi ::

Utk je izjavil:

Od kod vam 300,000, zaposlenih je 600,000. Toyota jih pa ima dobrih 300, in naredi praktično enako avtov.

Wikipedia.

Nikec3 ::

VW CEO says carmaker faces same fate as Nokia without urgent reforms

V vsakem primeru je pretirana panika boljša od podcenjevanja. Vedno. Podcenjevanje konkurence in sprememb ni še nikomur koristilo. Američani so se v 70-ih delali norca iz Toyote, danes so to pri njih najbolj prodajani avti. Potem so prišli Korejci in so se vsi norca delali iz njih, čeprav ima danes Ceed prodajno ceno na nivoju Golfa. In jih prodajajo. Zavedanje, da je situacija resna je prva pozitivna točka.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Utk ::

Okapi je izjavil:

Utk je izjavil:

Od kod vam 300,000, zaposlenih je 600,000. Toyota jih pa ima dobrih 300, in naredi praktično enako avtov.

Wikipedia.

No vidiš, dokaz da ni za verjet wikipediji na prvo. Če pogledaš vir za tistih 300, piše 660,000. Lahko tudi pogledaš kamorkoli drugam.

kow ::

Nokia je imela leta 2007, 7 milijard profita. Leta 2012 pa 3 milijarde izgube. Res, da je bila kriza vmes, samo glavni razlog je bil Apple.

Prihodki so jim v 5 letih padli za 5x.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Okapi ::

Nokia je prehitro zrasla in njeno vodstvo ni bilo doraslo temu. Večja verjetnost je, da se kaj takšnega zgodi Tesli, kot starim avtomobilskim velikanom.

mertseger ::

kow je izjavil:

Nokia je imela leta 2007, 7 milijard profita. Leta 2012 pa 3 milijarde izgube. Res, da je bila kriza vmes, samo glavni razlog je bil Apple.

Prihodki so jim v 5 letih padli za 5x.

Glavni razlog je bil vztrajanje na njihovem operacijskem sistemu namesto da bi šli na android in njihov dizajn in ne prilagajanje trgu.
««
798 / 1141
»»