» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
797 / 817
»»

belidihur ::

m0LN4r je izjavil:

Zdaj all in all, se najbolj simpaticna mi je Corsa E, predvsem zaradi cene.




Corsa more bit za manj kot 24 jurjev,ker drugače ne more konkurirat Pižoju 208 EV, ki je pod 24 jurjev.

fikus_ ::

Karbon ni primeren za serijsko proizvodnjo (cena, počasen postopek), pleh se da hitreje/ceneje štancat.

krucymucy ::

belidihur je izjavil:


Corsa more bit za manj kot 24 jurjev,ker drugače ne more konkurirat Pižoju 208 EV, ki je pod 24 jurjev.

Nova corsa in novi P208 sta v bistvu povsem enak avto. Isti koncern, tako da si delita veliko sestavnih delov oz. kar vse glavne, razen oblike.
Tako pokrijejo ljubitelje pezojev in ljubitelje oplov z enakim avtom.

Kot VAG, s polom, ibizo in fabio ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

Gregor P ::

A to obstajajo ljubitelji Oplov in Peugeotov?:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

belidihur ::

Gregor P je izjavil:

A to obstajajo ljubitelji Oplov in Peugeotov?:P


NIso tok v ospredju, kot bmw ljubitelji , ki se ves čas videvajo pri avtomehanikih.

krucymucy ::

Gregor P je izjavil:

A to obstajajo ljubitelji Oplov in Peugeotov?:P

Vem da se zajebavas pa vseeno.

Seveda obstajajo, tudi meni je kar nekaj njihovih modelov zelo vsec. Opel Manta I recimo, pa kadett GSI, P205GTI, P106 rallye ... Od novih pa recimo Peugeot e-legend, ne vem zakaj tega ne naredijo.

kixs ::

Gregor P ::

Če voziš Porscha ti je vseeno za ceno goriva 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ja, večji problem je, da ti mora bit vseeno, da je nek ameriški crap boljši od tvojega porša...

roCkY ::

Je Bjorn tole podrobno obdelal. Pač mediji vržejo na vrh najvišjo ceno za tiste, ki zadeve na preštudirajo. Enako je v prejšnem postu.

Je pa seveda to podražitev in to krepka glede na tisto bagatelo po polnenju do sedaj. Sploh za bolj požrešne primerke EV-jev. Nekak bo treba polnilce in lokacijo plačat. Cene bodo take, da se bo večinoma tankalo doma.

pegasus ::

Al pa če si omisliš tako vozilo, ki je že prekrito s svojo "tankštelo" ...

Gregor P ::

pegasus je izjavil:

Al pa če si omisliš tako vozilo, ki je že prekrito s svojo "tankštelo" ...

... samo potem nikamor ne prideš. Boljše kolo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Če imaš dvotonsko ladjo, drži. Moraš prilagoditi maso vozila viru energije ...

Gregor P ::

Ne more biti sedaj vsako vozilo eksperimentalna mini elektrarna ... to bi bilo preveč potratno ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Ne vem kako si ti to zamišljaš ... tako kot si jaz, je celota bolj učinkovita kot bicikl.

jype ::

Okapi je izjavil:

Na netu pa enega samega - superstrokovnjake za vse.>:D
Ti me kr vprašej če ti kej ne bo jasn.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Okapi ()

Nikec3 ::

V ZDA je prodaja EV-jev v letu 2019 napram letu 2018 padla za slabih 10%, Tesla pa je močno povečala tržne deleže.

https://insideevs.com/news/343998/month...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Spock83 ::

No letos se že kaže da se jim je razpolovila prodaja tesle 3. Vsaj v kaliforniji. Če se ne motim ni subvencij?

kow ::

Poanta?

WarpedOne ::

Poanta je, da so to BS podatki, še šorterji jim ne verjamejo.
Are you not tired of being wrong again and again?

mertseger ::

Nikec3 je izjavil:

V ZDA je prodaja EV-jev v letu 2019 napram letu 2018 padla za slabih 10%, Tesla pa je močno povečala tržne deleže.

https://insideevs.com/news/343998/month...


Kaj ima to veze, leta 2018 so prodali 245 tisoč vozil leta 2019 pa 367 tisoč vozil torej 50% več. Mokre sanje vsakega podjetnika.

Spock83 ::

kow je izjavil:

Poanta?


Mogoče, bom jaz prišel na vrsto za avto.

WarpedOne ::

Še nimaš datuma?
Are you not tired of being wrong again and again?

Spock83 ::

Nope :(

WarpedOne ::

bummer... kaj pravi DEMS?
Are you not tired of being wrong again and again?

redtech ::

fikus_ je izjavil:

Karbon ni primeren za serijsko proizvodnjo (cena, počasen postopek), pleh se da hitreje/ceneje štancat.


Ja vem, mogoče za začetek vsaj iz aluminija.



Rezerve je še za 400kg (sodeč po sliki) in bi prišli na 800kg + baterija. Pol manj mase, pol manj baterije, napredek bi bil očiten.

kow ::

Napredek ne gre samo v optimizacijo ucinkovitosti, ampak tudi luksuz (velikost, pospeski itd.) Realno lahko samo davscine in napredek pri baterijski energijski gostoti zmanjsajo tezo, vsaj v vecji meri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

roCkY ::

Davščine bodo posegle v pasivno varnost!
Seveda bodo spremenili pogoje oz. so jih že. MG EZ je imel 3 zvezde EV, ki je praktično enak ima v podnu seveda baterijo in kar nekaj elektronike pa 5 zvezdic. Ampak ena 4,5-4,7 metrska kravca, ki tehta ohoho je pasivno bolj varna kot od nekaterih tako opevani malčki. V praksi ? ali bo takrat ko bi morala reševat tvoje kosti elektronika ustrezno aktivna. Ja naj bi bila mpak,... se raje obdam z nekaj več pasive pa vsaj v avto se lahko normalno vsedem.

kow ::

Varnost s kravco zmanjsuje varnost nekomu drugemu v malcku. Kar placajte. Pa se za okolje.

roCkY ::

Največji "hec" bo, ko enkrat ne bo nihče hotel "plačat" in bo ekonomija kolapsnila.

WarpedOne ::

Totalno On-Topic brez da bi enkrat izgovoril EV ...

Are you not tired of being wrong again and again?

krucymucy ::

kixs je izjavil:

Nova cena polnjenja pri Ionity - 79c/kWh.

https://www.electrive.com/2020/01/16/io...
https://avto.finance.si/8957012/Ionity-...

O super, drazje kot bencin. Tako ne bo preboja EV. Resno kaj mislijo s to ceno doseci? Da ne bo nihce polnil tam?

Utk je izjavil:

Ja, večji problem je, da ti mora bit vseeno, da je nek ameriški crap boljši od tvojega porša...

Sej za zares ni a ne. Edino domet ima vecji, kar mislim da je jasno vsakemu, ki si ga je narocil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

Mikrohard ::

krucymucy je izjavil:

O super, drazje kot bencin. Tako ne bo preboja EV. Resno kaj mislijo s to ceno doseci? Da ne bo nihce polnil tam?

Nekateri ugibajo, da se hočejo s tem znebiti lastnikov Tesla avtov. Za določene znamke (predvsem te, ki so naštete v spodnjem citatu) veljajo namreč nižje cene.

IONITY is a joint venture of BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company, and Volkswagen Group with Audi and Porsche.


https://twitter.com/i/web/status/121808...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

redtech ::

WarpedOne je izjavil:

Totalno On-Topic brez da bi enkrat izgovoril EV ...



Dobra razlaga zakaj, je vedno večja poraba ob vedno boljši tehnologiji. Skuriti več litrov in imeti manj emisij gre na roko naftašem. Glede nabiranja saj na ventilih pa obstajajo aditivi

https://www.eurosol24.si/bencin/

Se pa spomenm svojega prvega renoja 5 FIVE, z rezervo si delal čudežne razdalje :)

hojnikb ::

saje na ventilih so zelo enostavno resljive z kombinacijo DI+PFI, kar ze imajo nekateri motorji, tako da to je non issue.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

kow ::

@hojnikb
Kar je razlozeno v posnetku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WhiteAngel ::

WarpedOne je izjavil:

Totalno On-Topic brez da bi enkrat izgovoril EV ...



Ta tip res dobro razlaga. Eden boljših nastopov, kar sem jih videl, srsly 8-O

IL_DIAVOLO ::

Utk ::

Če proizvajalci traktorjev naredijo 200 štekarjev in zaračunavajo elektriko dražje kot dizel, je to presenetljivo za koga točno? Idiota? Debila? Za ljudi z iq nad 85 skoraj ne bi smelo bit.

roCkY ::

Velka norija je spodbujat porabo energije s članarinami. Če to EU ne bo korigirala zakonsko je na področju EV zadeva kar se tiče krotenja emisij že v propadanju preden je sploh štartala.

WarpedOne ::

Problem se bo večinoma uredil sam od sebe.
Mam točno 0 takih članskih kartic za filanje.
Are you not tired of being wrong again and again?

roCkY ::

Torej si prepričan, da si "tiste stolpe" že plačal ob nabavi vozila in da bo marža za energijo ostala kot je?

kow ::

Ker ko kupis ICE avto, si pa placal tankerje? Placujes jih na pumpi (no v vecini davke).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mikrohard ::

Pri Tesli vsekakor z nakupom avta sofinanciraš tudi gradnjo superchargerjev. Cene na kWh so namreč prenizke, da bi lahko bili profitabilni. Enako velja za Ionity. Dosedanja cena (8€ na polnjenje) ni bila finančno vzdržna. Seveda je pa cena 79centov na kWh pretirana... ampak to je samo cena za tiste, ki niso partnerji/člani (še vedno bolje kot pri Tesli, kjer druge znamke za nikakršno ceno ne morejo polniti).

Vsekakor pa bo v prihodnosti to območje EU morala regulirati. Jaz bi si želel, da se definira neka maksimalna cena na kWh (odvisna od tržne.. podobno kot pri mobilni telefoniji). In obvezno ponuditi neko tarifo, ki je na voljo vsem (tudi drugim znamkam).

Spock83 ::

WarpedOne je izjavil:

bummer... kaj pravi DEMS?


Nič hudeg. Itak je predvidoma enkrat februarja. Tudi, če marca je ok, da ne rabim menjat gume :)

Nikec3 ::

Jaz bi si želel, da se definira neka maksimalna cena na kWh (odvisna od tržne.. podobno kot pri mobilni telefoniji). In obvezno ponuditi neko tarifo, ki je na voljo vsem (tudi drugim znamkam).

Zakaj točno? Alternativo imaš vedno doma v obliki domačega polnjenja za 10 centov na kWh. Druga zadeva je, da bodo s tem samo še več ljudi potisnili k Tesli. Naj si kr sami izračunajo, če se jim to splača. In btw, če 90% polnjenj opravim doma, mi za tistih 10% ko bi šel kam dlje tudi nebi bilo tako težko plačat 80 centov/kWh.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Mikrohard ::

Zakaj si želim regulacijo javnih polnilnic? Zato, ker je trenutno stanje "divji zahod". Vsaka firma ima svoj app, svoje kartice ali rfid čipe, drugačno ceno, različne načine obračunavnja. Nekje niti ne moreš polniti, če nisi včlanjen v "klub". To, da v 90% primerih polniš doma, še ne pomeni, da je lahko javno polnjenje tako neurejeno kot je trenutno. Sicer pa ne razumem, po kakšni logiki bi ljudi potisnil k Tesli, če bi Teslo prisilil, da mora omogočiti vsem dostop do superchargerjev.

Nikec3 ::

Mikrohard je izjavil:

Zakaj si želim regulacijo javnih polnilnic? Zato, ker je trenutno stanje "divji zahod". Vsaka firma ima svoj app, svoje kartice ali rfid čipe, drugačno ceno, različne načine obračunavnja. Nekje niti ne moreš polniti, če nisi včlanjen v "klub". To, da v 90% primerih polniš doma, še ne pomeni, da je lahko javno polnjenje tako neurejeno kot je trenutno. Sicer pa ne razumem, po kakšni logiki bi ljudi potisnil k Tesli, če bi Teslo prisilil, da mora omogočiti vsem dostop do superchargerjev.

No, sej s tem se strinjam, ne vidim pa smisla, da se regulira maksimalna cena.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Btw, plug-in hibridi so v ZDA močni izgubili svoj tržni dele, medtem ko je 74% vseh avtomobilov "s priključkom" bilo BEV-jev.

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Še nekaj poudarkov leta 2019:
- V Španiji je prodaja EV-jev na letni ravni zrasla za 58%
- V Franciji je bila rast 29%
- Tesla je na Kitajskem leta 2019 prodala 160% več avtov kot leta 2018
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
797 / 817
»»