» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
786 / 1230
»»

nekikr ::

Utk je izjavil:

Ja, slučajno ima tam nek servis tudi vse filtre za tvoj avto, samo nate čakajo, da prideš gume zamenjat in vse drugo. Brez da prej še pokličeš. Pa koga misliš da ti zajebavaš? Če je pa servis za prav določeno znamko, sem pa že napisal...za nobeno jih ni ravno povsod.

V radiju 5km imamo vsaj 3 prodajalne z rezervnimi deli za avtomobile. Nikoli še ni bil problem z nobenim filtrom, da ga ne bi imeli. Ti natipkam še enkrat, bolj počasi: ne vem kako je v Spodnji Vukojebini za devetimi gorami, morda je res tako kot praviš, ampak v tem delu, kjer so vasi in mesta, pa teh problemov ni.

s1m0n ::

Sklepam, da tudi pri Tesli kabinski filter in podobno niso nič posebnega (ie. se uporabljajo tudi v drugih vozilih) tako, da tudi ti deli ne bi smeli bit težko dobavljivi pri nas v sosednji prodajalni z rezervnimi deli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


Sicer pa poznam take "mojstre", ki vse naredijo sami, ker "nihče ni dovolj dober". Predlagam, da si še operacijo na srcu izvedejo sami.

Jaz pa predlagam, da tudi cunje pranje cunj, posode, kuhanja kosil in stresanje kosmičev v jogurt zaupamo samo strokovnjakom. Pa ja ne bomo delali to sami, če je to delo za 4 eure na uro.
Morda nisi seznanjen, ampak za pranje cunj, posode in kuhanje kosil večina ljudi - predvsem tistih, ki ne zaslužijo zelo slabo - že uporablja različne pripomočke in stroje. In če še posode ne perem sam, zakaj za vraga bi moral sam servisirati svoj avto?

jype ::

s1m0n je izjavil:

Še boljše, če kolo ni tvoje :) Je še ceneje...
Pri tem nastanejo oportunitetni stroški, ki jih marsikdo ni pripravljen nositi. Računati na to, da bodo tuja kolesa na razpolago ravno takrat, ko jih potrebuješ, je sicer od uvedbe sistema bicikelj v Ljubljani manj naivno, a še vedno v večini primerov slabo premišljeno.

hojnikb je izjavil:

Ok, zdaj vse pojasne, zakaj je v LJ takšna kraja koles. Jype.
V Ljubljani bicikla ni treba ukrast, si ga lahko legalno sposodiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Utk ::

nekikr je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, slučajno ima tam nek servis tudi vse filtre za tvoj avto, samo nate čakajo, da prideš gume zamenjat in vse drugo. Brez da prej še pokličeš. Pa koga misliš da ti zajebavaš? Če je pa servis za prav določeno znamko, sem pa že napisal...za nobeno jih ni ravno povsod.

V radiju 5km imamo vsaj 3 prodajalne z rezervnimi deli za avtomobile. Nikoli še ni bil problem z nobenim filtrom, da ga ne bi imeli. Ti natipkam še enkrat, bolj počasi: ne vem kako je v Spodnji Vukojebini za devetimi gorami, morda je res tako kot praviš, ampak v tem delu, kjer so vasi in mesta, pa teh problemov ni.

Zakaj rabiš trgovino z rezervnimi deli, a ne voziš avto na servis?

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


Sicer pa poznam take "mojstre", ki vse naredijo sami, ker "nihče ni dovolj dober". Predlagam, da si še operacijo na srcu izvedejo sami.

Jaz pa predlagam, da tudi cunje pranje cunj, posode, kuhanja kosil in stresanje kosmičev v jogurt zaupamo samo strokovnjakom. Pa ja ne bomo delali to sami, če je to delo za 4 eure na uro.
Morda nisi seznanjen, ampak za pranje cunj, posode in kuhanje kosil večina ljudi - predvsem tistih, ki ne zaslužijo zelo slabo - že uporablja različne pripomočke in stroje. In če še posode ne perem sam, zakaj za vraga bi moral sam servisirati svoj avto?

Za kabinski filter zamenjat še šraufencigerja ne rabiš, pa je pretežko za nekatere. Kako potem upravljaš s pralnim strojem. Ni ti treba samemu, ni pa neka znanost, še manj pri električnem avtu, kjer si še rok ne umazeš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

Še stotriinštiridesetič: redni servis avta ni samo menjava kabinskega filtra.
Če poznaš kak stroj, ki stane toliko kot pomivalec, ter napravi vse, kar je po servisni knjigi treba opraviti, ko ga postaviš v avto, pa povej... bom kupil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

WarpedGone ::

Ja, so še filter olja, goriva in zraka.

P.S.
No, vsaj v zastarelih bencin/dizl kantah.
V modernih EV ni obveznih rednih servisov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Lahko se še naprej delaš neumnega in ponavljaš laži, pa zato še ne bodo postale resnica.

Utk ::

Ja, pa še par drugih stvari se morajo spomnit, ker ti ne morejo za 20 minut dela zaračunat 100 evrov dela. Tako pa zapeljejo 2 avta v garažo, eno uro dela en mehanik dva servisa, potem gre na malico za pol ure, in ima 2 servisa narejena za 300 evrov. Če ima kakega vajenca na praksi, je pa sploh zmagal. Ko je treba res kaj naredit, se pa itak zaračuna posebej, in traja tolk več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

Našel si odlično tržno nišo - malo dela in velik zaslužek. Koliko servisov si že odprl?

Utk ::

Zase ga imam.
Sej mali mehaniki, ki niso uradni, ne delajo tako. Vsak pa ne more bit uradni. Uradni so dragi, ker jih uvozniki stiskajo. Torej bi moral postat uvoznik...kar pa spet ne moreš kar tako.

jernejl ::

Saj ni treba na servis k pooblaščencu... lahko greš drugam, če meniš, da pooblaščeni servis nateguje svoje stranke.

K0l1br1 ::

jernejl je izjavil:

da pooblaščeni servis nateguje svoje stranke.
Ne nategujejo. Se pač pomotijo. Meni so pozabili priviti menjalnik. Pri nepooblaščenem pa sta se dva fantka učila menjati jermen. Drugi dan sem imel težave s senzorjem olja in s hladilno tekočino. Sta nekaj polomila.

lufthammer ::

Utk je izjavil:

Ja, pa še par drugih stvari se morajo spomnit, ker ti ne morejo za 20 minut dela zaračunat 100 evrov dela. Tako pa zapeljejo 2 avta v garažo, eno uro dela en mehanik dva servisa, potem gre na malico za pol ure, in ima 2 servisa narejena za 300 evrov. Če ima kakega vajenca na praksi, je pa sploh zmagal. Ko je treba res kaj naredit, se pa itak zaračuna posebej, in traja tolk več.

A se to mal zmišluješ?

Vsaka operacija je časovno omejena. Če je proizvajalec predpisal za menjavo zavorne tekočine z odzračevanjem 20 minut, mehanik ne more tega računat 2 uri, čeprav sta se dva vajenca učila in porabila toliko časa.
Malo povprašaj na servisu ali pa si oglej cenik, pri pooblaščenih servisih (pa tudi pri mojem serviserju, mimogrede) visi na vidnem mestu. Menjava gum 20 €, pa če ga tvoji šravfi še bolj zajebavajo.

Kakšen filter ima Tesla ti bo pa W1 povedal, sigurno ga bo menjal sam.

Utk ::

A sem kje kaj takega napisal? Prav ti časovni normativi so največji nateg. Recimo menjava olja recimo da je pol ure, manj sigurno ni, odpre vse lukne, spusti olje ven, čaka 15 minut, zapre in nalije novega not. Samo da v tistih 15 minutah lahko zamenja še zračni filter, kabinski, pregleda luči, podvozje itd., in za vsako od teh stvari ima normativ, ki sigurno ni krajši od 10 minut. Najbolj osnovni servis ni več kot to, in to je za pol ure dela. Kolk se to računa, pa sami veste. Jaz tolk ne zaslužim na uro, niti na dve, super če ostali da...

lufthammer ::

Se pravi, nima kanala, dvigne avto z dvigalom, da bo spustil olje in ga ujel, potem spleza na dvigalo, da zamenja zračni filter, kabinski, pregleda..... Ti še nisi bil v delavnici, zgleda res vse narediš sam.
Kako pa menjava končnikov, kakšnega ležaja (to bo crkovalo tudi pri EV), nastavljanje koloteka npr, ti gre?

Utk ::

Če 15 min gleda kako olje teče iz avta in se čoha po jajcih, kar naj...samo zakaj bi kdo to plačeval.
Zato pa ima po dva not.
Sicer pa žalostna delavnica brez kanala, še jaz ga imam v garaži.

Končnike in ostalo se redno menja samo pri francozih. Pri ostalih to ne spada pod redni servis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

Kakšen filter ima Tesla ti bo pa W1 povedal, sigurno ga bo menjal sam.


You make it sound like it's a bad thing...
Probu bom, če mi ne rata bom fehtal kazga lokalnega vajenca po šihtu.

https://www.tesla.com/en_EU/support/do-...
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

Vse moderne delavnice imajo dvigala, kanale vidim samo na tehničnih, kar je logično.
Mimogrede, kam daješ staro olje, ko ga menjaš?

Utk ::

Na deponijo, kam pa. Kam pa ti dajaš razne prazne spreje pod pritiskom, embalažo od mr.muskola in podobno?

m0LN4r ::

hammock je izjavil:

Pa ti si genij. Pazi da te ponoci ne ukradejo.

Pa da je s tem dve minuti dela in podobne neumnosti.


S kabinskim filtrom sem res pretiraval. Ni dve minuti dela, dobra minuta je.
Tut pokositi doma ni vec kot 5 minut, pa marsikdo placa da mu pokosijo, obrezejo karkoli. Jebiga prioritete.

Torej na EVju ni mehanskih delov, kot so _naprimer_ zavorne ploscice in nobenih vrtljivih delov, trenja ali kake druge nevarnosti, ki so znane iz elektrosveta, ko lahko gre kaj narobe.

Se vedno prodajate pravljice, da so EVji neunicljivi? Noben EV se ni bil na popravilu, ostal na cesti? Jaz sem vsaj sel na nissan forum pogledati, kaksne so kej reklamacije in tezave, boknedaj da bi se za ostale proizvajalce sel gledat. Je kr jebeno, ko ti avto stoji v delavniki, ker cakajo na nek del iz kitajske ga vgradijo in potem ugotovijo, da je se nekaj drugega tudi treba menjat.
Same shit as always.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

vostok_1 je izjavil:

hammock je izjavil:

Elektroniko (pa tudi mehanske dele) znamo dizajnirat tako, da bodo v povprečju zdržali X let. Ampak to ne pomeni, da ne bo cel kup uporabnikov imel težave že prej. Mnogo prej, preden bo njihov avto zastarel.

A bejzi. Ti imas res tezave z branjem.

VEDNO bo nek procent crknil predcasno, vedno. Mehanika, elektronka in vse vmes. Samo poskusi razumet, da bo ta procent enak pri ICE in EV avtih, ker bo elektronika tako narejena. Dele se dizajnira da so good enough (tudi elektronska vezja), ne da so space grade. Kar je prav, drugace si jih nihce ne bi mogel privosciti, in bi po nepotrebnem trosili resurse. Noces avta, grajenega za 40 let. Panika, da bo elektronika crkovala in se je ne bo dalo popraviti je popolnoma odvec.

Sicer pa - nihce ti ne bo branil, da se 30 let vozis Golfa TDI. Sem slisal da so nepokvarljivi. Ne razumem zakaj hoces inferioren avto, ampak ok. Ce bos le se kje nasel dizelsko gorivo (pa v nobeno mesto ne bos smel).


Glede tega elektronika vs. mehanika, malo bluzite vsi po malem.

Slabo dimenzionirana mehanika bo odpovedala tako kot slabo dimenzionirana elektronika.
Na kepplerju je odpovedal vztrajnik. Na youtubu pa še imate Apple 1 in starejše reči, ki še vpalijo.
Skratka brezveze se kregat.
Dobro narejena in dobro dimenzionirana elektronika traja enako kot dobro narejena in dobro dimenzionirana mehanika and vice versa.

Edino kar je res, je to, da mehanika običajno pokaže, da je nekaj narobe preden odpove. Elektronika pa gre enostavno K.O.
Edin pameten komentar v tej temi po dolgem casu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

ziga1990 ::

isto kot pri hibidih zelo malo popoldancev zna in/ali se upa lotit popravljat električni/hibridni avto, ker pač nimajo znanja/opreme tako, da si prisiljen peljat na pooblaščeni servis
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

m0LN4r ::

Proizvajalci so statisticno ekonomsko preracunali, da EV ne rabi vzdrzevanja, se ne kvari nic in zdrzi 20 let, zato ti dajo pri nakupu novega kr 10 let garancije, brez drobnega tiska.

Je tako?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

borut_p ::

ziga1990 je izjavil:

isto kot pri hibidih zelo malo popoldancev zna in/ali se upa lotit popravljat električni/hibridni avto, ker pač nimajo znanja/opreme tako, da si prisiljen peljat na pooblaščeni servis


Oprema potrebna za servisiranje EV je kar draga in obširna. PRav tako jo lahko dobijo samo pooblaščenci in ne vsi. Tak da bo kar nekaj časa ostalo pri pooblaščencih

IL_DIAVOLO ::

Lol kaj pa bos servisiral? Ventile na gumah?

ziga1990 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Lol kaj pa bos servisiral? Ventile na gumah?


Glej prepričanje, da se EV avtomobili ne kvarijo je napačno
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

borut_p ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Lol kaj pa bos servisiral? Ventile na gumah?


Zapelji se v delavnico pa boš videl. Sem bral protokole Nissana za novega Leafa. Tako da ...

m0LN4r ::

Kaj zdaj, kje so EVji z 10, 15, 20 let garancije? Sej pa se ne kvarijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Ne smeši se, tvoj tdi ima 2 leti tovarniške garancije.

Mikrohard ::

Saj z ID.3 ne bo nič drugače. 2 leti tovarniške garancije. Več bo samo na baterijo, prerjavenje in podobne stvari. Imaš sicer še jamstvo... ampak to ni isto kot garancija.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Ne smeši se, tvoj tdi ima 2 leti tovarniške garancije.
Ja sej normalno, pravijo da se ICE kvarijo 10x bolj od EV, zato pa imajo 10x manj garancije.
Se vedno cakam, kateri EV ima 10,15,20 let garancije, saj pa se ne kvarijo.

Ne mesaj zadev, jaz nisem rekel, da se ICE ne kvari, tu se govori o tem da se EV ne kvari in zdrzi 20 let. Torej ne vidim razloga zakaj ne bi imeli 10 let garancije.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Pa kaj si ti debil al kaj? Resno sprašujem.

Tesla ima 8 let garancije na pogon, če ne narediš niti enga servisa. Kaj bi še rad?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

8 let na pogon se slisi veliko, kot 10 let jamstva pri renoju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Renault ti jamči lahko samo da te bo avto 10 let jebal, nič drujga. V tem času se počasi popravijo stvari, ki bi jih morali prav naredit v tovarni.

s1m0n ::

Mislim, da so pri EVjih bolj fleksibilni kar se jamstev/garancij tiče na pogonski sklop in baterijo v primerjavi z ICE.

Bodo kar vsi imeli Tesli primerljive ponudbe drugače bodo slaba konkurenca.

IL_DIAVOLO ::

borut_p je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Lol kaj pa bos servisiral? Ventile na gumah?


Zapelji se v delavnico pa boš videl. Sem bral protokole Nissana za novega Leafa. Tako da ...


KONA EV:



Servis je tako skromen, da si že zmišljujejo svoje fore, da ti lahko kaj zaračunajo. Still tho, še vedno zelo ugodno napram ICE. More or less gre za pregled, menja se bore malo.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

borut_p je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Lol kaj pa bos servisiral? Ventile na gumah?


Zapelji se v delavnico pa boš videl. Sem bral protokole Nissana za novega Leafa. Tako da ...


KONA EV:



Servis je tako skromen, da si že zmišljujejo svoje fore, da ti lahko kaj zaračunajo. Still tho, še vedno zelo ugodno napram ICE. More or less gre za pregled, menja se bore malo.


Točno tako. Sem ravno hotel reči, da je večina teh postav totalen bullšit. Samo, da nekaj napišejo.
Zadeve se bo dalo doma servisirat.

Čiščenje zavor...haha...v lajfu nisem tega naredil.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Vazelin ::

Cena servisa bo podobna kot prej minus kolikor je zneslo olje motorjha
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

vostok_1 ::

EV ima regeneracijo...tko, da zavore se vrjetno bo bolj malo menjavalo. Mogoče pa bo res čiščenje zavor postalo 100€.

PS. Pri ICEjih, ponavadi je avto neki začel kašljati, pa je moral serviser pol stvari razkopati. Pri EVjih menjaš matično in rešeno, avto dela as new. Če zafrkava motor, pač vzameš eno dvigalko in ga menjaš skoraj sam.

EV je definitivno prihodnost lokalnega prometa...zgolj par stvari je pod vprašajem.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

WarpedGone ::

EV je koncept.
Koncept nima garancije niti servisnega intervala.
To dvoje "nastane" šele, ko kupiš konkreten avto konkretnega proizvajalca in pogledaš, kako si je on zamislu stvari.
Ter jih primerjaš z idejami drugega proizvajalca.
En zahteva menjavo zavornega olja na 15k km ker je pač uporabu zavorni sistem dimenzioniran za ICE vozila, ki se v njegovem EV ne obnaša enako.
Drug ne zahteva ničesar.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Res je. Slab EV se bo ravno tako kvaril. Ampak pač govorimo o idealnem primeru obeh verziji.

Jz še vedno čakam moj NiMh EV za 6000€.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jype ::

vostok_1 je izjavil:

Jz še vedno čakam moj NiMh EV za 6000€.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... bo lih zate, potlej.

vostok_1 ::

Žal, bi rekel nekaj, ampak bom prehitro banan.
Ampak Prius ni BEV.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jype ::

Ne, je pa close enough, pa še vsi bodo mislili, da si hipster iz Kalifornije, noben ne bo tipu ki vozi priusa rekel, da je nazi.

vostok_1 ::

Žal se moram vzdržati komentarja. Bova v kaki drugi temi.

Sm pa precej jezen, da tradicionalni fake-ekofašist zavirajo razvoj EVjev, s tem da zahtevajo 400km ranga in 2s pospešek na svojem EVju.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Ne smeši se, tvoj tdi ima 2 leti tovarniške garancije.

Kar je še zmeraj bistveno več od Tesle, ki ima 80 tisoč kilometrov garancije, kar lahko narediš v manj kot dveh letih, če se več voziš. Za povprečno kilometrino se pa Tesla tako ali tako ne splača.

WarpedGone ::

Kar je še zmeraj bistveno več od Tesle, ki ima 80 tisoč kilometrov garancije, kar lahko narediš v manj kot dveh letih, če se več voziš


A še kdo verjame temu cepcu?
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

2 leti brez omejitve km ima vsak avto po zakonu.
Nemci ne radi dajo kaj več. Še tolk najraje ne.

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

A še kdo verjame temu cepcu?

A tistemu, ki stoji za Teslo in njeno garancijo? Že dolgo ne, naseda mu zgolj nekaj neumnežev, kakšen se najde celo v tej temi.

Utk je izjavil:

2 leti brez omejitve km ima vsak avto po zakonu.
Nemci ne radi dajo kaj več. Še tolk najraje ne.
Tesla očitno daje še manj od zakonske omejitve in nemcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()
««
786 / 1230
»»