» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
784 / 1230
»»

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

hojnikb je izjavil:

No, če so vsi stari avti bulletproof, zakaj razn nekaj izjem, ki se še najdejo na kakšnih vintage showih že zdavnaj v preši?


Rja hojnik, rja.

a rja pa ni del avta? Na avto je treba gledat kot celoto in ce ga je rja, je ravnotako krs, ceprav bi drivetrain sel 500kk
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Pusti zdaj rjo, jaz govorim o elektroniki.

Rja je razlog, da avto s perfektno delujocim motorjem in vsemi pripadajočimi mehanskimi deli gre na odpad.

Govorim o tem, da je mehanski del avta bolj zanesljiv od elektronskega.

Elektromotorji(mehanski del) so enostavni, baterije(elektronika) not so much.

hojnikb ::

and yet 20+ let stari avti, polni elektronike, bp delujejo in se dnevno vozijo po nasih cestah.

ravno cisto mehanski avto je tisto, kar si za vsakdan ne zelis-
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

To je stvar, ki jo narediš enkrat, zapakiraš v črno škatlo, vgradiš v 100 mio avtov, in dela 20 let. Če greš tako podrobno gledat vsako podrobnost, je vse komplicirano.
No ja, elektricne stvari se kvarijo vse po spisku, brez izjem. Le redke dozivijo visoke starosti ali pa niso konkretno uporabljene.
Crknila mi je ze bormasina, mikser, marsikatera elektronika v avtu, telefon, monitor, racunalnik ni da ni, pa tut elektricni avti crkujejo samo zaenkrat jih je tako malo, da nobenega ta stevilka ne zanima oz. cena popravil "menjave" pokvarjenga dela.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

hammock ::

m0LN4r je izjavil:

Utk je izjavil:

To je stvar, ki jo narediš enkrat, zapakiraš v črno škatlo, vgradiš v 100 mio avtov, in dela 20 let. Če greš tako podrobno gledat vsako podrobnost, je vse komplicirano.
No ja, elektricne stvari se kvarijo vse po spisku, brez izjem. Le redke dozivijo visoke starosti ali pa niso konkretno uporabljene.
Crknila mi je ze bormasina, mikser, marsikatera elektronika v avtu, telefon, monitor, racunalnik ni da ni, pa tut elektricni avti crkujejo samo zaenkrat jih je tako malo, da nobenega ta stevilka ne zanima oz. cena popravil "menjave" pokvarjenga dela.

Mikserji in podobne zadeve so dizajnirani na 5 ur zivljenske dobe. Da, pet. Bormasina tudi ima rok, po takerem mora crkniti. Telefon itak, ceprav tistega raje naredijo pocasnega skozi sw.

Avte naceloma delajo za 300kkm+, in ni realno pricakovati, da bodo prej masovno crkovali. Vecina avtov lahko ob pravilnem vzdrzevanju in pravilni uporabi gre 300kkm.

2dark ::

hojnikb je izjavil:

and yet 20+ let stari avti, polni elektronike, bp delujejo in se dnevno vozijo po nasih cestah.




Ja.js. zato pa imajo avtostromarji kilometrske kolone, ker elektronika deluje zanesljivo. Ravno elektricne komponente so najbolj pokvarljive.

hojnikb ::

nwm no, js na svoji 20 let stari kanti nisn rabu menjat ene elektronske zadeve (razn akuja), pa kr nekaj mehanskih zadev, da je se dans na cesti.
tako da nwm katere so te katastrofalne elektronske zadeve, zarad katerih stari avti kr naprej obstojijo na cestah...
#brezpodpisa

2dark ::

hammock je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Utk je izjavil:

To je stvar, ki jo narediš enkrat, zapakiraš v črno škatlo, vgradiš v 100 mio avtov, in dela 20 let. Če greš tako podrobno gledat vsako podrobnost, je vse komplicirano.
No ja, elektricne stvari se kvarijo vse po spisku, brez izjem. Le redke dozivijo visoke starosti ali pa niso konkretno uporabljene.
Crknila mi je ze bormasina, mikser, marsikatera elektronika v avtu, telefon, monitor, racunalnik ni da ni, pa tut elektricni avti crkujejo samo zaenkrat jih je tako malo, da nobenega ta stevilka ne zanima oz. cena popravil "menjave" pokvarjenga dela.

Mikserji in podobne zadeve so dizajnirani na 5 ur zivljenske dobe. Da, pet. Bormasina tudi ima rok, po takerem mora crkniti. Telefon itak, ceprav tistega raje naredijo pocasnega skozi sw.

Avte naceloma delajo za 300kkm+, in ni realno pricakovati, da bodo prej masovno crkovali. Vecina avtov lahko ob pravilnem vzdrzevanju in pravilni uporabi gre 300kkm.

Alternator, zaganjač,akumulator, full led luči, klima kompresor, motorčki za brisalce, elektronika, ki krmili klima konzolo in zracne lopute , ventilator za hlajenje motorja? Vsi jebeni upori... vse je pod obremenitvijo in crkuje po spisku.... najbolj poleti in pozimi pri avtih na strom, kjer druga ni bo cudezno delovalo 20 let bp..

hojnikb je izjavil:

nwm no, js na svoji 20 let stari kanti nisn rabu menjat ene elektronske zadeve (razn akuja), pa kr nekaj mehanskih zadev, da je se dans na cesti.
tako da nwm katere so te katastrofalne elektronske zadeve, zarad katerih stari avti kr naprej obstojijo na cestah...

Si moral menjat bAterijo. Na ev-ju jo bos tud sel menjat, ce je celotno podvozje baterija. To ti bom jaz naredil za 40€ z delom vred pod kozolcem.

Zdaj kupis 20 let staro kripo in se vozis, ker gre na fosilna goriva. Ko bodo ev- ji prevladali bos sel kupit max 2- 3leta starega, da bo baterija imela normalen doseg. 2o let star ev bo imel lih kaksnih 45% kapacitete

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

hojnikb ::

na tipicnem ICEju more crknat precej senzorjev, da obstojis na cesti. Obstajajo failsafi in safe mode nacini ravno iz tega razloga, da te en okvarjen senzor ne pusti na cesti.

razni alternatorji, svecke, vzigni sistemi pa akuji pa niso nic novega in so na avtomobilih ze zadnjih 100+ let.

z drugimi besedami; avto na frgazer nebo delal nic dalj casa, bo pa precej bolj tecen za vsakodnevno uporabo.

Zdaj kupis 20 let staro kripo in se vozis, ker gre na fosilna goriva. Ko bodo ev- ji prevladali bos sel kupit max 2- 3leta starega, da bo baterija imela normalen doseg. 2o let star ev bo imel lih kaksnih 45% kapacitete


bojo pa zato cene se hitrej strmoglavle na dno pa obnovljene baterije bos lahko kupo za kaksnega tisocaka ali manj, kot lahko to naredis sedaj z hibridi.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

2dark ::

hojnikb je izjavil:

na tipicnem ICEju more crknat precej senzorjev, da obstojis na cesti. Obstajajo failsafi in safe mode nacini ravno iz tega razloga, da te en okvarjen senzor ne pusti na cesti.

razni alternatorji, svecke, vzigni sistemi pa akuji pa niso nic novega in so na avtomobilih ze zadnjih 100+ let.

Nic od tega ne zdrzi 20 let uporabe. Nic. Dober motor pa je vecen. Zato pa ma folk bwm ja serije 7 letnik 88 pa zadeva se vedno gre normalno. Me zanima kok kapacitete bazerije bo imel 31 let star ev. 10%

hojnikb je izjavil:

na tipicnem ICEju more crknat precej senzorjev, da obstojis na cesti. Obstajajo failsafi in safe mode nacini ravno iz tega razloga, da te en okvarjen senzor ne pusti na cesti.

razni alternatorji, svecke, vzigni sistemi pa akuji pa niso nic novega in so na avtomobilih ze zadnjih 100+ let.

z drugimi besedami; avto na frgazer nebo delal nic dalj casa, bo pa precej bolj tecen za vsakodnevno uporabo.

Zdaj kupis 20 let staro kripo in se vozis, ker gre na fosilna goriva. Ko bodo ev- ji prevladali bos sel kupit max 2- 3leta starega, da bo baterija imela normalen doseg. 2o let star ev bo imel lih kaksnih 45% kapacitete


bojo pa zato cene se hitrej strmoglavle na dno pa obnovljene baterije bos lahko kupo za kaksnega tisocaka ali manj, kot lahko to naredis sedaj z hibridi.


Ti kar sanjaj o tisocaku. Vgradil jih bos pa pod kozolcem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

hojnikb ::

ironicno, da izpostavljas E32, kateri je bil za 80ta zelo nabit z elektroniko ;((
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Kaj od elektronike pa ima 20 let star avto?

hojnikb ::

kar se tiče motorje, praktično vse kar ima modernež.

dejmo se sprijaznat, da avtomobili izped dvajst let niso kartce na frgazerje.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

Ma dej belidihur, ti lahko prinesem Nintendo GameBoy iz leta 90 pa boš potem povedal kako elektronika crkuje, pa nepo 20 letih, 30 jih bo imel, pa da ne bom o tem koliko se je preigralo z njim.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

DamijanD ::

Ampak ta GameBoy verjetno ni bil nikoli na enih +50°C oz na enih -15 ...
Meni vem, da je elektronika (ne motorček in ne stikalo) za odpiranje stekla crknilo 2x
Pa slišal sem, da so nekateri vgrajeni avtoradiji tudi dokaj slabo narejeni in se dejansko pregrevajo in potem... crknejo.

Saj ne pravim, da se ne da naredit elektronike, ki bo trajala dolgo, ampak eni šparajo na napačnem koncu (ali je pa to namenoma slabo narejeno)

m0LN4r ::

hammock je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Utk je izjavil:

To je stvar, ki jo narediš enkrat, zapakiraš v črno škatlo, vgradiš v 100 mio avtov, in dela 20 let. Če greš tako podrobno gledat vsako podrobnost, je vse komplicirano.
No ja, elektricne stvari se kvarijo vse po spisku, brez izjem. Le redke dozivijo visoke starosti ali pa niso konkretno uporabljene.
Crknila mi je ze bormasina, mikser, marsikatera elektronika v avtu, telefon, monitor, racunalnik ni da ni, pa tut elektricni avti crkujejo samo zaenkrat jih je tako malo, da nobenega ta stevilka ne zanima oz. cena popravil "menjave" pokvarjenga dela.

Mikserji in podobne zadeve so dizajnirani na 5 ur zivljenske dobe. Da, pet. Bormasina tudi ima rok, po takerem mora crkniti. Telefon itak, ceprav tistega raje naredijo pocasnega skozi sw.

Avte naceloma delajo za 300kkm+, in ni realno pricakovati, da bodo prej masovno crkovali. Vecina avtov lahko ob pravilnem vzdrzevanju in pravilni uporabi gre 300kkm.
In to pravljico ti naj verjamem? Za prezivetje avto industrije je treba prodajati nove avte in to cim prej. Pa nima veze ali so to ICE ali EV. Sej masovno ne. Dovolj je tudi, ce ti pri miljon avtih crkne vsak stoti ali pa imajo "tovarniske" napake. Sej pa delavnice bodo brez skrbi imele pun kurac dela tudi z EVji. Placal bo pa potrosnik.

Po taki logiki bi jaz tudi lahko rekel, da se ICEji ne kvarijo masovno, saj smo imeli v druzini ze kr nekaj avtov in noben ni crknil.
Lezaje, pumpe, korrodirane plosce ipd. stvari pa bo treba menjavati na 2 tonskih EVjih ravnotako.

Npr. nas pralni stroj bi tudi lahko komot zdrzal 20 let, pa je nazalost najprej crknila elektronika in sicer je oksidiralo vezje na krmilnio plosci. Cena popravila pa taka, da si za ta dnar rajsi nabavis novega.

J.McLane je izjavil:

Ma dej belidihur, ti lahko prinesem Nintendo GameBoy iz leta 90 pa boš potem povedal kako elektronika crkuje, pa nepo 20 letih, 30 jih bo imel, pa da ne bom o tem koliko se je preigralo z njim.
Stare stvari so vec zdrzale kot nove, kar se enostavne elektronike tice, tudi popravljal si jih lahko doma, si prelotal kak kondic pa cip in dela. Danes ce ti pa ckrne kej na maticni jo lahko vrzes v smeti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

hammock ::

In to pravljico ti naj verjamem?

Meni je absolutno vseeno kaj ti verjames, povem ti kaj je industrijski standard.

Ce si zid in menjas olje na 30kkm namesto na predpisanih 30kkm... pa je jasno da bo motor predcasno pihnil. Ce verjames, da je menjalnisko olje dozivljensko... prav tako. Ce vozis po kolovozih in ti drek sprica po alternatorju in jermenih, tudi jasno da bos imel tezave.

Staranje elektronike se da preracunat, simulirat in izracunati verjetnosti, da bodo sle posamezne komponente. Seveda, nek procent avtov crkne ker tako zahteva statistika, vecina pa, ker so lastniki brihtni.

*Ce menjas na 30kkm namesto predpisanih 15kkm

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hammock ()

jernejl ::

hammock je izjavil:

Staranje elektronike se da preracunat, simulirat in izracunati verjetnosti, da bodo sle posamezne komponente.

Tudi elektronika se različno stara glede na okoliščine, v katerih se uporablja. Res ne vem, zakaj bi bila pri tem kakšna pomembna razlika ali pa, da se pri mehanskih delih za razliko od elektronskih ne bi dalo ničesar preračunati.

hammock ::

jernejl je izjavil:

hammock je izjavil:

Staranje elektronike se da preracunat, simulirat in izracunati verjetnosti, da bodo sle posamezne komponente.

Tudi elektronika se različno stara glede na okoliščine, v katerih se uporablja. Res ne vem, zakaj bi bila pri tem kakšna pomembna razlika ali pa, da se pri mehanskih delih za razliko od elektronskih ne bi dalo ničesar preračunati.

A sem kje trdil da se mehanskih delov ne da preracunat? Sem strojnik po izobrazbi, vem nekaj malega o preracunavanju mehanskih komponent.

Gre se zato da eni hocejo prikazati elektroniko kot neki bau bau, ki neizogibno crkne po 12 letih. To je seveda neumnost. Sonda Voyager je dokaz kaj smo znali 45 let nazaj, mislim da danes en avto na baterije ne bo tak problem.

nekikr ::

Avto na baterije zgori. Voyager še ni. Kaj zdaj? Kaj si sploh hotel primerjati?

Elektronika je baubau zato, ker je ne moreš popravljati sam ali pa vsaj enostavno in ker jo vsako leto več tlačijo povsod, četudi marsikje ni niti najmanj potrebna. To pomeni, da je imela pečica včasih dva gumba, ki sta imela vsak eno funkcijo, se pravi sta se lahko pokvarili 2 stvari. Danes imam na pečici že neko verzijo Androida, 10 gumbov od katerih jih ima pol še long-press. Torej se toliko več stvari lahko pokvari. Pa tudi pralni stroj se je pokvaril par let nazaj. Ne, ni šel boben. Ne, ni razpadel predal za prašek. Ja, šla je tiskanina, ki se je ne da popraviti, nova, skupaj z delom, bi pa stala 3/4 novega. Elektronika je jeba, ker je je toliko in ker se ne da popravljati.

Okapi ::

Problem elektronike je predvsem, ko se začnemo pogovarjati o oldtimerjih, muzejskih primerkih. Ker vsako mehansko zadevo je mogoče popravit ali razmeroma preprosto narediti na novo, ko pa crkne kakšen čip, ki ga že 20 let ne delajo več, je pa precej hujši problem.

kow ::

Zakaj je to "precej hujsi" problem? Ker ne dobis nacrta?

Okapi ::

Tudi če imaš načrt, je hujši problem, ker je 100x dražje narediti na novo en primerek nekega čipa, kot karkoli mehanskega. Poleg tega moraš imeti "načrt" tudi za firmware.

In ja, precej možnosti je, da niti načrta ne boš dobil.

Vazelin ::

@BigWhale: katero verzijo Leaf-a imaš ti? To z večjo ali z manjšo baterijo?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

jernejl ::

hammock je izjavil:

Gre se zato da eni hocejo prikazati elektroniko kot neki bau bau, ki neizogibno crkne po 12 letih. To je seveda neumnost. Sonda Voyager je dokaz kaj smo znali 45 let nazaj, mislim da danes en avto na baterije ne bo tak problem.

Ja, drugi pa hočejo prikazati elektroniko kot nekaj, kar nikoli ne crkne, sploh v primerjavi z mehanskimi komponentami. Kar je spet neumnost.
Voyager je slab dokaz za karkoli, ker lahko za vsak Voyager poiščeš deset drugih neuspelih misij, ki dokazujejo, da znamo narediti stvari, ki odpovedo ali eksplodirajo bistveno prej, kot bi si kdo to želel. In v vesolju odpovedujejo tako mehanske kot elektronske komponente. In če še v vesolje pošiljamo stvari, ki crkujejo, bomo pa menda zmogli narediti avtomobile, ki bodo crkovali še bolj, ker tu zanesljivost ni tako bistvenega pomena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

hammock ::

Ja, drugi pa hočejo prikazati elektroniko kot nekaj, kar nikoli ne crkne, sploh v primerjavi z mehanskimi komponentami.

Beri clovek, bo lazje. Nihce ne pise da je elektronika nepokvarljiva. Trdim samo, da jo znamo dizajnirat tako, da bo delala 20 let in vec bp. Po tem casu bo avto tako zastarel, oz baterije zanic.

jernejl ::

hammock je izjavil:

Trdim samo, da jo znamo dizajnirat tako, da bo delala 20 let in vec bp. Po tem casu bo avto tako zastarel, oz baterije zanic.

Ne, pa ne znamo. Razen če misliš, da so pri vesoljskih misijah, kjer je šlo za okvaro elektronike, to napravili namenoma in ne zaradi neznanja.

Elektroniko (pa tudi mehanske dele) znamo dizajnirat tako, da bodo v povprečju zdržali X let. Ampak to ne pomeni, da ne bo cel kup uporabnikov imel težave že prej. Mnogo prej, preden bo njihov avto zastarel.

jernejl ::

Nekaj glede stroškov rednega vzdrževanja električnih avtomobilov in ICE.
Pri Renaultu so v zadnjih cenikih dodali možnost nakupa paketa rednih servisov za več let, tako da lahko primerjamo cene za električni ZOE in neelektrični Clio.

Za ZOE:
5 let / 150.000 km - 576 EUR

Za Clio:
5 let / 100.000 km - od 858 EUR do 953 EUR (odvisno od motorja)

Za tiste, ki delajo do 20.000 km letno (kar je večina), je torej razlika med EV in ICE (bencin) približno 300 evrov v petih letih, ali 60 evrov na leto.
Razlika med EV in dizlom pa približno 400 evrov, ali 80 evrov na leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Okapi ::

Predvsem elektroniko delajo v različnih kakovostih. Eno je potrošniška kakovost. Razred više je idustrijska/avtomobilska kakovost. Še više je letalska/vojaška, in najvišje vesoljska. Razlika v ceni je po en velikostni razred med vsako stopnjo. Tako od oka.

Utk ::

jernejl je izjavil:

Nekaj glede stroškov rednega vzdrževanja električnih avtomobilov in ICE.
Pri Renaultu so v zadnjih cenikih dodali možnost nakupa paketa rednih servisov za več let, tako da lahko primerjamo cene za električni ZOE in neelektrični Clio.

Za ZOE:
5 let / 150.000 km - 576 EUR

Za Clio:
5 let / 100.000 km - od 858 EUR do 953 EUR (odvisno od motorja)

Za tiste, ki delajo do 20.000 km letno (kar je večina), je torej razlika med EV in ICE (bencin) približno 300 evrov v petih letih, ali 60 evrov na leto.
Razlika med EV in dizlom pa približno 400 evrov, ali 80 evrov na leto.

V myrevision je vključeno samo tisto kar je predvideno v servisni knjižici.

mr_chai ::

lufthammer je izjavil:

Če imaš za Teslo 60 jurjev nisi revež in moraš imeti še kakšno zalogo za https://www.avto.net/Ads/details.asp?id.... Saj niso tko dragi...ali pa greš v D ponj, so še cenejši.
Kupovat drag avto na puf je pa v vsakem slučaju prehud riziko. Bolj osebno ne smem napisat, bom spet brisan.


Haha pol pa linka res najdražjega 996 naokoli, to se da dobit že za cca 17 jurčkov.

lufthammer ::

Še en nepismen.
... so še cenejši.

hammock ::

Elektroniko (pa tudi mehanske dele) znamo dizajnirat tako, da bodo v povprečju zdržali X let. Ampak to ne pomeni, da ne bo cel kup uporabnikov imel težave že prej. Mnogo prej, preden bo njihov avto zastarel.

A bejzi. Ti imas res tezave z branjem.

VEDNO bo nek procent crknil predcasno, vedno. Mehanika, elektronka in vse vmes. Samo poskusi razumet, da bo ta procent enak pri ICE in EV avtih, ker bo elektronika tako narejena. Dele se dizajnira da so good enough (tudi elektronska vezja), ne da so space grade. Kar je prav, drugace si jih nihce ne bi mogel privosciti, in bi po nepotrebnem trosili resurse. Noces avta, grajenega za 40 let. Panika, da bo elektronika crkovala in se je ne bo dalo popraviti je popolnoma odvec.

Sicer pa - nihce ti ne bo branil, da se 30 let vozis Golfa TDI. Sem slisal da so nepokvarljivi. Ne razumem zakaj hoces inferioren avto, ampak ok. Ce bos le se kje nasel dizelsko gorivo (pa v nobeno mesto ne bos smel).

lufthammer ::

Lamborghini is undertaking research to develop a sound for its electric cars that will ensure maximum driver engagement.
The firm has long regarded the sound of its V10 and V12 engines as key to their appeal.
"We've testedwith professional drivers in our simulator and switched the sound off," said Lamborghini R&D'sRiccardo Bettini.
"We know from the neurological signals that when you stop the sound, the engagement falls because the feedback disappears.
We need to find the sound of Lamborghini for the future that can allow our cars to retain emotion and engagement."


berem v Autocar.UK

mikhaair ::

Pa naj se lotijo se razvijanja simulacije turbo luknje, ker tisti kick, ko odnese zadek pri izhodu iz ovinka je must have. Ker Porsche je na to pozabil pri Taycanu....mogoce pa spara za EV911 Nostalgic opcija za doplačilo.

IL_DIAVOLO ::

Spizdite z ropotarnicami. Ce ze kaj, potem posnemanje turbine. To je prijetno za uho.

vostok_1 ::

hammock je izjavil:

Elektroniko (pa tudi mehanske dele) znamo dizajnirat tako, da bodo v povprečju zdržali X let. Ampak to ne pomeni, da ne bo cel kup uporabnikov imel težave že prej. Mnogo prej, preden bo njihov avto zastarel.

A bejzi. Ti imas res tezave z branjem.

VEDNO bo nek procent crknil predcasno, vedno. Mehanika, elektronka in vse vmes. Samo poskusi razumet, da bo ta procent enak pri ICE in EV avtih, ker bo elektronika tako narejena. Dele se dizajnira da so good enough (tudi elektronska vezja), ne da so space grade. Kar je prav, drugace si jih nihce ne bi mogel privosciti, in bi po nepotrebnem trosili resurse. Noces avta, grajenega za 40 let. Panika, da bo elektronika crkovala in se je ne bo dalo popraviti je popolnoma odvec.

Sicer pa - nihce ti ne bo branil, da se 30 let vozis Golfa TDI. Sem slisal da so nepokvarljivi. Ne razumem zakaj hoces inferioren avto, ampak ok. Ce bos le se kje nasel dizelsko gorivo (pa v nobeno mesto ne bos smel).


Glede tega elektronika vs. mehanika, malo bluzite vsi po malem.

Slabo dimenzionirana mehanika bo odpovedala tako kot slabo dimenzionirana elektronika.
Na kepplerju je odpovedal vztrajnik. Na youtubu pa še imate Apple 1 in starejše reči, ki še vpalijo.
Skratka brezveze se kregat.
Dobro narejena in dobro dimenzionirana elektronika traja enako kot dobro narejena in dobro dimenzionirana mehanika and vice versa.

Edino kar je res, je to, da mehanika običajno pokaže, da je nekaj narobe preden odpove. Elektronika pa gre enostavno K.O.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

A ni zanimiva ta slepa obsesija z ropotom?
Čisti:



Naša fejk-konjska-glava bo migala z ušesi, obračala oči in sopla kot čisto pravi kojn!

Ne kapirajo niti tega, da EV že ima svoj 'naraven' zvok.
To bi kapirali, če bi sestavili kakšen EV in s znjim zapeljali kak krog.

Pa dlje od lista papirja in konstrukcije umetnega zvoka niti niso splezal.
Sledil bo dvostopenjski menjalnikm, odsotnost regena na gas-pedalu, +2 toni teže in valarji.
Ter obupno visoka poraba(== počasno polnjenje).

Dead end, dead.
Zbogom in hvala za vse ribe

IL_DIAVOLO ::

Zanima me, kje bo zdaj avtoindustrija služila, pri katerih rezervnih delih. Nemci bojo zagotovo naredili tak izdelek, da bojo lahko molzli kupca se leta.

Baterija ima vsekakor potencial :D

Vazelin ::

Nemci bojo zagotovo naredili tak izdelek, da bojo lahko molzli kupca se leta.

Me prav zanima kakšen bo predpisan servisni interval na ID3:)
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

WarpedGone ::

Od kje ti zaupanje, da bo star poslovni model preživel?
Ni dvoma, da bodo poskušal ga peljat naprej. Ampak zadostuje že, da ga en neprilagojenec ignorira in ljudem pokaže, da je možno tudi drugače.

Dead end.
Dead.
Zbogom in hvala za vse ribe

IL_DIAVOLO ::

Saj za golfa ze majo podaljsan interval:

https://www.google.com/amp/s/zurnal24.s...

Zgodovina sprememb…

Vazelin ::

Dosti prodajnih salonov preživi s tem, ko majo poprodajne storitve (beri: servisi...). Pričakujem krčenje števila prodajnih salonov v e-eri
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

vostok_1 ::

Ne vrjamem jz temu. Post 00' kapitalizem me je povsem razočaral in ne vrjamem več nobenemu.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

K0l1br1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zanima me, kje bo zdaj avtoindustrija služila, pri katerih rezervnih delih. Nemci bojo zagotovo naredili tak izdelek, da bojo lahko molzli kupca se leta.
Tole imajo pri renoju (oz. vstavi poljubno) dobro pogruntano. Ali pa boš trdil, da reno (oz. vstavi poljubno) ne crkuje?

Vazelin je izjavil:

Dosti prodajnih salonov preživi s tem, ko majo poprodajne storitve (beri: servisi...).
Jaz imam poprodajno storitev pri lokalnem mehaniku, tako da so me videli točno 1x tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Mikrohard ::

Vazelin je izjavil:

Me prav zanima kakšen bo predpisan servisni interval na ID3:)

Baje dve leti brez omejitve kilometrov... baje. Ta brez omejitve kilometrov mi je malo sumljivo. Dve leti pa verjamem.

Bodo pa verjetno zaračunavali dodatne storitve (npr. live traffic, app connect, itd). Podobno kot je sedaj v Ameriki začela Tesla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

hammock ::

Mikrohard je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Me prav zanima kakšen bo predpisan servisni interval na ID3:)

Baje dve leti brez omejitve kilometrov... baje.

Kaj pa bodo delali, bodo iskali korozijo? Zamenjali kabinski filter? Slednje lahko naredis sam v 2 minutah.

Ajde, zavorno tekocino bodo menjali, ampak pri dot 4 se to v normalnih avtih dela na tri leta, samo pri motociklih na dve. Lahko namazejo vodila zavornih celjusti in ocistijo zavorni sistem, ampak to je ze prevec za pol nasih servisov.

Verjetno bodo montirali nove Aerotwin brisalce in jih racunali 80e.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hammock ()

jernejl ::

Tule je opis, kaj počnejo na ZOE:
https://www.gogreenautos.co.uk/buyers-g...
Zdaj, če vse to lahko postoriš sam, potem lahko menjaš tudi olje in filter, ergo tudi ICE brez težav poservisiraš sam v treh minutah.

WarpedGone ::

Pa sam lahk stisneš štempelj v knjižico in ob prodaji novemu kupcu pripoveduješ pravljice, kako je bil avto skrbno servisiran samo z najbolj kvalitetnimi deli pri najboljših serviserjih še preden je karkoli crknilo.

Kje ste vsi pravljičarji, ko vaš avto pristane na avto.net?
Kje je tam kakšen 'sm ga sam servisiral doma, olja nisem menjal'?
Zbogom in hvala za vse ribe

hammock ::

Zoe:

Every 1 year or 18,000 miles - Pollen filter change and alternate between an A or B inspection
Every 3 years - Replace 12V auxiliary battery
Every 54,000 miles - Check and remove dust from brake linings
Every 4 years or 72,000 miles - Replace brake fluid
Every 5 years or 90,000 miles - Replace coolant
Every 6 years - Check and top-up refrigerant
The A inspection consists of:

Check the levels, condition and sealing of the brake circuit
Check the exterior lighting and signals
Check the condition and sealing of the shock absorbers
Check condition and pressure of the tyres and road wheel security
Check the presents of the wheel valve caps
Check the wear of the brake discs and pads
Check the wiper blades and screen washer fluid level
Check the 12V battery with test tool
Check the computers with the diagnostic tool
Reinitialise the maintenance service display
Documentation and positioning of the maintenance label
The B inspection adds the following to the above:

Check the interior lighting
Anti-corrosion check
Check and lubricate the bonnet lock
Check the levels, condition and sealing of the coolant circuit
Check the condition and sealing of the gaiters, rubber mountings, ball joints and shock absorbers
Check the condition of the windscreen and door mirrors
Check the presence of the airbag and engine compartment labels
Check the operation of the instrument panel warning lights


Seriously? Vse razen diagnostike z racunalnikom in morda menjave coolanta za baterijo (odvisno od dizajna) lahko naredim sam.

Ti si ocitno en od tistih, ki imajo se na bencinski pumpi tezave, ko je treba odpreti loputo za gorivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hammock ()
««
784 / 1230
»»