» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
769 / 1132
»»

hojnikb ::

mi lahko kdo razlozi point pickupa z 2,9sec pospeska?
#brezpodpisa

Okapi ::

hojnikb je izjavil:

mi lahko kdo razlozi point pickupa z 2,9sec pospeska?

fikus_ ::

Si vprašal: "Nisi še nikoli vidu kako je narejen 'klasični pickup'?"
Sem ti odgovoril: "kot lojtrski voz"

In potem si se začel ven vleči, da teslin pač ni tako narejen! Torej te vprašam, kako bo narejen?!

Pa še to, o zmečklivih conah pa pojma nimaš!

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:

Ja samo on je dal gor slikco od bad ass F-350, tug of war bi se pa šli z F-150 :))


Ups, spregledal. To pa ni ravno razred nove Tesle. :)

MrNighthawk ::

BigWhale je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Označi mi jih tule prosim:



Lahko si jih sam ogledas.



TheBlueOne je izjavil:

To isce:

https://www.topspeed.com/cars/car-news/...


In še za lažje razumevanje:
https://auto.howstuffworks.com/car-driv...

Lahko pa poveš kako boš uredil homologacijo Cybertrucka v EU. Problematika v prejšnjem postu.

fikus_ ::

W1, tukaj imaš "crash" teste za tvojo Teslo 3, da se boš naučil, kaj so zmečkljive cone:



.
.
.

J.McLane ::

Homologacija po mojem ni problem, samo tole ni N1 razred tovornih vozil ampak N2, dvomim da so standardi za homolo tam tako hudi kot pri osebnih.

Bo pa treba it naredit nov izpit za vozit tovornjak, pa cestnine znajo bit mal drage (25 EUR/100 km), sicer pa vse OK.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Si vprašal: "Nisi še nikoli vidu kako je narejen 'klasični pickup'?"
Sem ti odgovoril: "kot lojtrski voz"

In potem si se začel ven vleči, da teslin pač ni tako narejen! Torej te vprašam, kako bo narejen?!
Pa še to, o zmečklivih conah pa pojma nimaš!


So povedali na začetku predstavitve: eksoskeleton - zunanje provršine so nosilne.
Zlo hitro sodiš o čem js pojma nimam, pa nisi niti tega osnovnega dejstva zapopadu predno si se začel napihovat ko žaba.

Naj napišem še "klasičen slotech bebo"?
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Mene je, da so zunanje povrsine nosilne vseeno malo zaskrbelo. To zna biti sicer odporno ampak tudi hitro nepopravljivo oz. tezko popravljivo.

Bo zanimivo videt detajle.

BigWhale ::

V bistvu, ce se ze gremo komercialni buzzwording, potem dejmo pocakat, da vidmo, ce bo Cybertruck prezivel enake teste kot Hilux od Toyote na Top Gearu. :>

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

So povedali na začetku predstavitve: eksoskeleton - zunanje provršine so nosilne.
Zlo hitro sodiš o čem js pojma nimam, pa nisi niti tega osnovnega dejstva zapopadu predno si se začel napihovat ko žaba.

Naj napišem še "klasičen slotech bebo"?


Exoskeleton se cist lepo slisi, v praksi je pa treba se kaj vec videti. Toge in rigidne okvirje za avtomobile so nadomestile relativno majhne kletke okrog kabine in cim vec zmeckljivih con spredaj, pri trku je treba energijo odvzeti cim prej, da se ne prenese na potnike v vozilu. Zato je crash v tanku pri 40km/h malo bolj neprijeten kot crash v osebnem avtomobilu.

Kaj se zgodi, ce nimas zmeckljivih con v avtomobilu bo pa se najboljs in na zlo graficen nacin, demonstriral Maneo, nekje okrog 53 sekunde.

stjan ::

To čudo tehnike je projekt, ki je nastal v kakšnem tehniškem krožku v osnovni šoli.
Mulci so malo nakracali obliko in potem iz odpadnega kartona zlepili nekaj , kar bi bilo podobno nečemu.
Ker je karton težko upogibati ina pač lepe ravne linije :)
Zakaj pa v 21 stoletju niso naredili nekaj kar se dela že 100 let?
Šasija, ki bi jo lahko uporabili še za kaj drugega, zgoraj pa nek lahek material za kabino. Bi zmanjšali težo in povečali domet.
Že land rover je pred 70 leti imel jekleno šasijo in aliminijasto karoserijo :) , pa še lepši je...

WarpedGone ::

>> Exoskeleton se cist lepo slisi, v praksi je pa treba se kaj vec videti.

Seveda.
Ampak 1: dokler ne vemo - *ne vemo*

Ampak 2:
Eksoskeleton je strukturno močan bolj zaradi geometrije in manj zaradi materiala samega.
3mm jeklo se mogoče sliši komu "nezmečkljivo" a grem skoraj stavit ™, da bo stvar ravno tolk zmečkljiva, da bo ustrezno absorbirala sile ob trku.
Ljudje, ki to konstruirajo, majo mal pojma o stvareh, čeprav novinarčki to težko priznajo.

Taisti konstruktorji so zrisal tut model 3, ki je po varnostnih testih v špici.
Kar taisti novinarčki tut težko priznajo in raje kozlajo, kako da je človek zgorel zaradi kljuke ...
Zbogom in hvala za vse ribe

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Si vprašal: "Nisi še nikoli vidu kako je narejen 'klasični pickup'?"
Sem ti odgovoril: "kot lojtrski voz"

In potem si se začel ven vleči, da teslin pač ni tako narejen! Torej te vprašam, kako bo narejen?!
Pa še to, o zmečklivih conah pa pojma nimaš!


So povedali na začetku predstavitve: eksoskeleton - zunanje provršine so nosilne.
Zlo hitro sodiš o čem js pojma nimam, pa nisi niti tega osnovnega dejstva zapopadu predno si se začel napihovat ko žaba.

Naj napišem še "klasičen slotech bebo"?


WarpedGone je izjavil:


Ampak 1: dokler ne vemo - *ne vemo*

Ampak 2:
Eksoskeleton je strukturno močan bolj zaradi geometrije in manj zaradi materiala samega.
3mm jeklo se mogoče sliši komu "nezmečkljivo" a grem skoraj stavit ™, da bo stvar ravno tolk zmečkljiva, da bo ustrezno absorbirala sile ob trku.


Tvoj vidik je preprost "In Musk We Trust" :)) vse ostalo je trolanje

Ljudje, ki to konstruirajo, majo mal pojma o stvareh, čeprav novinarčki to težko priznajo.


Ampak pozabil so pa na stranska ogledala, žmigavce,... ;)

VaeVictis ::

MrNighthawk je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Si vprašal: "Nisi še nikoli vidu kako je narejen 'klasični pickup'?"
Sem ti odgovoril: "kot lojtrski voz"

In potem si se začel ven vleči, da teslin pač ni tako narejen! Torej te vprašam, kako bo narejen?!
Pa še to, o zmečklivih conah pa pojma nimaš!


So povedali na začetku predstavitve: eksoskeleton - zunanje provršine so nosilne.
Zlo hitro sodiš o čem js pojma nimam, pa nisi niti tega osnovnega dejstva zapopadu predno si se začel napihovat ko žaba.

Naj napišem še "klasičen slotech bebo"?


WarpedGone je izjavil:


Ampak 1: dokler ne vemo - *ne vemo*

Ampak 2:
Eksoskeleton je strukturno močan bolj zaradi geometrije in manj zaradi materiala samega.
3mm jeklo se mogoče sliši komu "nezmečkljivo" a grem skoraj stavit ™, da bo stvar ravno tolk zmečkljiva, da bo ustrezno absorbirala sile ob trku.


Tvoj vidik je preprost "In Musk We Trust" :)) vse ostalo je trolanje

Ljudje, ki to konstruirajo, majo mal pojma o stvareh, čeprav novinarčki to težko priznajo.


Ampak pozabil so pa na stranska ogledala, žmigavce,... ;)


Na slo-techu mogoče, na drugih forumih kar pridno udarja po Musku in tudi sam pravi, da še največjemu sovražniku ne bi privoščil nakupa Tesle.

fikus_ ::

"Exoskeleton"

Čisti fail!

Preberi si to:

"Safety Cage
Purpose during a crash:

The safety cage is the area of a car that surrounds the passenger and is strengthened or stiffened to protect the passenger during a car crash. It combines with the crumple zone; the crumple zone crumples and the safety cage makes sure the passenger is not crushed. The safety cage consists of floor to roof pillars, side impact bars and a floor and roof structures. The safety cage is also important because it if the main structure of the vehicle to which all other components are attached.

There are many different types of frames, for example the ladder frame resembles a ladder and is one of the oldest and simplest designs. Another example is the space frame (a three-dimensional skeletal frame of tubes), which the suspension, engine, and body panels are attached to.

Safety cages protect the passenger in a roll over situations by having strong roofing pillars; they strengthen the cabin section and keep the car's shape in a frontal crash to protect the driver and the passenger's space. They also keep the car doors closed and able to open after crash, for easy access to any injured passengers. Safety ages are very important in smaller cars that do not have a crumple zone because otherwise the passenger would be crushed."


Pojdi enkrat poskusit zaletavčka, da boš videl, kaj pojemki delajo. In to niso velike hitrosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

J.McLane ::

Falil si že pri prvem stavku: It's not a car, it's a truck.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Tvoj vidik je preprost "In Musk We Trust"


Ja, dvom v varnost teslinih vozil je zelo upravičen, seveda:
https://www.google.com/search?q=tesla+s...
Zbogom in hvala za vse ribe

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Tvoj vidik je preprost "In Musk We Trust"


Ja, dvom v varnost teslinih vozil je zelo upravičen, seveda:
https://www.google.com/search?q=tesla+s...

Sej pravim "In Musk We Trust". aka tvoja naivnost.
Ti verjameš na besedo jaz sem raje v dvomu dokler ne dobim konkretnih podatkov od neodvisne organizacije, ki to počnejo že 30+ let.

Poleg izogibanju odgovorov kaj želiš povedat?
Varnost voznika imajo boljšo pri VW, Mazdi, Škodi, in Ford focus, ki ima enako
Varnost sopotnikov od zgoraj naštetih vsi boljši od Tesle
Varnost pešcev je precej nižja.
najbolj kar ga rešuje je avtomatika... ki pa pomaga, da do trka ne pride, če pa pride moraš pa pogledat zgornje vrstice ;)
aja... vir seveda
Sicer daleč od tega, da bi je model 3 slab v varnosti.

Aja in o Muskovi iskrenosti
https://www.theverge.com/2019/11/26/209...

ne trdim, da je Cybertruck slabši/boljši ampak defenitivno je štartal pred Fordom :))

Zgodovina sprememb…

roCkY ::

Ford je najprej menjalnik iskal in nato ustrezno prestavo.

WarpedGone ::

We were going to use titanium skins for Cybertruck, but cold-rolled 30X stainless is much stronger.
Zbogom in hvala za vse ribe

krucymucy ::

WarpedGone je izjavil:

We were going to use titanium skins for Cybertruck, but cold-rolled 30X stainless is much stronger.

in veliko veliko cenejsi. Cez palec ene 25x.

hojnikb ::

BigWhale je izjavil:

V bistvu, ce se ze gremo komercialni buzzwording, potem dejmo pocakat, da vidmo, ce bo Cybertruck prezivel enake teste kot Hilux od Toyote na Top Gearu. :>

Da bi tole katerkol tesla prezivel? I think not.


#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Okapi ::

krucymucy je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

We were going to use titanium skins for Cybertruck, but cold-rolled 30X stainless is much stronger.

in veliko veliko cenejsi. Cez palec ene 25x.
in 2x težji.

Nikec3 ::

Še enkrat, @Warpy, a greva stavit, da Tesla ne bo prodala več Cybertruckov kot S, 3, X, Y skupaj?

Še tvoj citat:
Zna Tesla met nov produkcijski problem ... česa bodo prodal še več kot S,X,3,Y skupaj?

Torej, staviva 10 000€, da leta xy (izberi leto) Tesla ne bo prodala več Cybertruckov kot modelov S, 3, X in Y skupaj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hojnikb ::

Neupa, ker potem bi mogu likvidirat TSLA delnice ;)
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Nimam razloga za tako stavo, cilj CT ni bil milijonska prodaja.
Po vaši modrosti sodeč, nebi smeli prejet niti 200 rezervacij, kaj šele 200k.

Mel ste šanso in ste jo zagonili... Audi tut:
big bang at Audi
Audi cuts 9500 jobs in Germany. A huge number, in this country around 61 500 people work for the company.
Zbogom in hvala za vse ribe

codeMonkey ::

WarpedGone je izjavil:

Zunanja površina *JE* nosilni del.

Kako težko je dojet nov koncept ...


Monocoque pa res ni nov koncept. Lotus je to delal v 60ih :)

Zgodovina sprememb…

Utk ::

WarpedGone je izjavil:



Mel ste šanso in ste jo zagonili... Audi tut:
big bang at Audi
Audi cuts 9500 jobs in Germany. A huge number, in this country around 61 500 people work for the company.

Cca tolk kot jih bo tesla zaposlila. Ampak nekaterim ne potegne in ne bo nikoli.

Mikrohard ::

WarpedGone je izjavil:

Mel ste šanso in ste jo zagonili... Audi tut:
big bang at Audi
Audi cuts 9500 jobs in Germany. A huge number, in this country around 61 500 people work for the company.

Je Tesla tudi zagonila svojo šanso po tvoji logiki? https://www.wired.com/story/tesla-layof...

Pač firme vsake toliko časa delajo reorganizacije/optimizacije. Nič novega.

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Nimam razloga za tako stavo, cilj CT ni bil milijonska prodaja.
Po vaši modrosti sodeč, nebi smeli prejet niti 200 rezervacij, kaj šele 200k.

Mel ste šanso in ste jo zagonili... Audi tut:
big bang at Audi
Audi cuts 9500 jobs in Germany. A huge number, in this country around 61 500 people work for the company.

A torej vsaj priznaš, da teh Cyber Patrij ne bodo prodali več kot vseh ostalih avtov iz svojega line-upa? Kako že praviš? Put your money where your mouth is?

Utk je izjavil:

WarpedGone je izjavil:



Mel ste šanso in ste jo zagonili... Audi tut:
big bang at Audi
Audi cuts 9500 jobs in Germany. A huge number, in this country around 61 500 people work for the company.

Cca tolk kot jih bo tesla zaposlila. Ampak nekaterim ne potegne in ne bo nikoli.

Kaj nam ne potegne? Da so nemške avto firme v glavnem dinozavri, ki nujno potrebujejo vsaj kakšno reorganizacijo?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

fikus_ ::

DE avto industrija je (pre)dolgo držala glavo v pesek, sedaj ko so pa pogledali ven pa opažajo, da svet ni več takšen. V preteklosti so diktirali trende v EU, ki pa niso šli s casom naprej. Težave so imeli že pred "diselgatom", pa se tega niso zavedali.
In brez skrbi, ne bodo propadli, bo DE poskrbela za to, ker je to množičen artikel, ki ga na veliko izvažajo in drži DE nad vodo.

WarpedGone ::

DE avto industrija ni le en subjekt, jih je kar nekaj v zelo različnih situacijah.
Da Opel ni isto kot BMW je jasno vsakomur, hkrati imata različno svetle obete.

Mal pregleda, kolk firme vlagajo v očitno prihodnost:

Toyota
2 billion over 4 years = 500 million per year
Toyota to invest $2 billion in developing electric vehicles in Indonesia

VW
30 billion by 2023 = 7.5 billion per year
Electric vehicles are a tiny piece of the global car market, but Volkswagen is making a huge bet on them. It doesn't have a choice.

Tesla
?

Daimler
23 billion battery purchase by 2030 = 2.3 billion per year
Daimler is trying to set the standard for EV batteries

GM
Not great info but looks very low
https://www.cnet.com/roadshow/news/gm-i...
GM's race to outflank Tesla may be stalling out

Honda
35 billion by 2025 = 7 billion per year
https://edition.cnn.com/2019/10/23/cars...

BMW
6.5 billion over ? years - they are lagging
https://www.businessinsider.com/bmw-ban...
https://www.forbes.com/sites/michaeltay...

Ferrari
Hybrids only afaict
https://www.wired.co.uk/article/ferrari...

Ford
11 billion by 2022 = 3.5 billion per year
https://uk.reuters.com/article/us-autos...

Hyundai
35 billion by 2025 on self driving = 7 billion per year
https://uk.reuters.com/article/uk-hyund...

So looking at all this I will predict the biggest winners and losers in terms of surviving the impending auto apocalypse.

1 Tesla first obviously
2 VW - they seem to be making real investments
3 Daimler seem to have made some moves with battery purchases
4 Ferrari - I think they are impervious with their high end - low volume approach - their cars are more status and art than transport. With the roadster they might have to make the change, but it will be easy because they have high price and low volume.
5 Honda - Best placed Japanese auto company - might succeed at the expense of Toyota.
6 Hyundai - SK will protect their sole car company - but I think they will waste their FSD investment
7 Ford - Will be dragged by CyberTruck into EVs. Being close to the epi-center of the EV revolution has advantages.
8 BMW - the laggard of the Germans while they are losing the most from Tesla
9 GM - a dysfunctional company which already went bankrupt once...
10 Toyota - completely blind to the cliff they are about to jump off.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

Nimam razloga za tako stavo, cilj CT ni bil milijonska prodaja.
Po vaši modrosti sodeč, nebi smeli prejet niti 200 rezervacij, kaj šele 200k.


No ja... Verjetno bom tui jaz dal rezervacijo, pa me avto niti ne zanima. Je tako poceni, da je lahko strateska, ce bi slucajno bilo res visoko povprasevanje in bi se iskalo ljudi, ki so dali razervacijo. Tako ali tako lahko dobis nazaj.

Ne verjamem, da rezervacije za 100USD dejansko so rezervacije. To je bolj hec, kot kaj drugega.

krucymucy ::

TheBlueOne je izjavil:



Ne verjamem, da rezervacije za 100USD dejansko so rezervacije. To je bolj hec, kot kaj drugega.

Ni hec, s stevilko se dejansko hvalijo.

TheBlueOne ::

krucymucy je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:



Ne verjamem, da rezervacije za 100USD dejansko so rezervacije. To je bolj hec, kot kaj drugega.

Ni hec, s stevilko se dejansko hvalijo.


Mah pac marketing. Potem si na mailing listi, tako da res ni za brezveze. Hvalijo se lahko s cem hocejo, tega, da so to dejansko rezervacije verjetno ne verjame skoraj nihce, razen tisti, ki si zeli verjeti. :)

Invictus ::

Te rezervacije so manjša finančna injekcija za Teslo (vseeno gre za 20 milijonov), pa še kupce so si zagarantirali...

Če bo na koncu avto kupilo 10% vseh, bodo berz problemov vrnili tisti denar.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

TheBlueOne ::

Dvomim, da so kaj zagarantirali. Pac marketing, kjer z reklamo sluzijo. :)

BigWhale ::

V bistvu jim je uspelo nekaj neverjetnega. Ljudji so prepricali, da naj placajo $100, da se prijavijo na marketing spam mailing list. ;>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

DE avto industrija ni le en subjekt, jih je kar nekaj v zelo različnih situacijah.
Da Opel ni isto kot BMW je jasno vsakomur, hkrati imata različno svetle obete.

Mal pregleda, kolk firme vlagajo v očitno prihodnost:


So looking at all this I will predict the biggest winners and losers in terms of surviving the impending auto apocalypse.

1 Tesla first obviously
2 VW - they seem to be making real investments
3 Daimler seem to have made some moves with battery purchases
4 Ferrari - I think they are impervious with their high end - low volume approach - their cars are more status and art than transport. With the roadster they might have to make the change, but it will be easy because they have high price and low volume.
5 Honda - Best placed Japanese auto company - might succeed at the expense of Toyota.
6 Hyundai - SK will protect their sole car company - but I think they will waste their FSD investment
7 Ford - Will be dragged by CyberTruck into EVs. Being close to the epi-center of the EV revolution has advantages.
8 BMW - the laggard of the Germans while they are losing the most from Tesla
9 GM - a dysfunctional company which already went bankrupt once...
10 Toyota - completely blind to the cliff they are about to jump off.


No brez "konkretnih" virov tole ne bo ravno strokovna "debata"
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...

TheBlueOne ::

BigWhale je izjavil:

V bistvu jim je uspelo nekaj neverjetnega. Ljudji so prepricali, da naj placajo $100, da se prijavijo na marketing spam mailing list. ;>


Tako je, zato pa oklevam, da vpalcam ampak po drugi strani 100€ ne bi pogresal, ce so na drugem varcevalnem racunu. V najslabsem primeru propade Tesla in izgine teh 100€ v najboljsem pa dobim cast, da smem kupiti nekaj, kar nocem imeti. :) Ampak, ce bi bil poceni morda se 2x premislim...

nevone ::

V bistvu jim je uspelo nekaj neverjetnega. Ljudji so prepricali, da naj placajo $100, da se prijavijo na marketing spam mailing list.


Ljudem so ponudili opcijo (precej korektno, če se mene vpraša), ki so jo nekateri sprejeli. Ni vse v Musku. Ravno zaradi tega, ker nas je toliko in imamo radi različne stvari, se stvari sploh razvijajo.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

DE avto industrija ni le en subjekt, jih je kar nekaj v zelo različnih situacijah.
Da Opel ni isto kot BMW je jasno vsakomur, hkrati imata različno svetle obete.

Mal pregleda, kolk firme vlagajo v očitno prihodnost:

Toyota
2 billion over 4 years = 500 million per year
Toyota to invest $2 billion in developing electric vehicles in Indonesia

VW
30 billion by 2023 = 7.5 billion per year
Electric vehicles are a tiny piece of the global car market, but Volkswagen is making a huge bet on them. It doesn't have a choice.

Tesla
?

Daimler
23 billion battery purchase by 2030 = 2.3 billion per year
Daimler is trying to set the standard for EV batteries

GM
Not great info but looks very low
https://www.cnet.com/roadshow/news/gm-i...
GM's race to outflank Tesla may be stalling out

Honda
35 billion by 2025 = 7 billion per year
https://edition.cnn.com/2019/10/23/cars...

BMW
6.5 billion over ? years - they are lagging
https://www.businessinsider.com/bmw-ban...
https://www.forbes.com/sites/michaeltay...

Ferrari
Hybrids only afaict
https://www.wired.co.uk/article/ferrari...

Ford
11 billion by 2022 = 3.5 billion per year
https://uk.reuters.com/article/us-autos...

Hyundai
35 billion by 2025 on self driving = 7 billion per year
https://uk.reuters.com/article/uk-hyund...

So looking at all this I will predict the biggest winners and losers in terms of surviving the impending auto apocalypse.

1 Tesla first obviously
2 VW - they seem to be making real investments
3 Daimler seem to have made some moves with battery purchases
4 Ferrari - I think they are impervious with their high end - low volume approach - their cars are more status and art than transport. With the roadster they might have to make the change, but it will be easy because they have high price and low volume.
5 Honda - Best placed Japanese auto company - might succeed at the expense of Toyota.
6 Hyundai - SK will protect their sole car company - but I think they will waste their FSD investment
7 Ford - Will be dragged by CyberTruck into EVs. Being close to the epi-center of the EV revolution has advantages.
8 BMW - the laggard of the Germans while they are losing the most from Tesla
9 GM - a dysfunctional company which already went bankrupt once...
10 Toyota - completely blind to the cliff they are about to jump off.


Ha Ha, dobra šala je tale seznam, pri Tesli naredi vprašaj in jo postavi na prvo mesto, za Toyoto pa dobi nek nepomemben članek o investiciji v Indoneziji ??? in je to to vse kar bodo investirali, bravo, res huda analiza, bolje da sploh nebi nič pisal.

Toyota za R&D zagoni letno $9 bilion, in sedaj naj bi verjeli, da gre za BEV samo 4,4% tega denarja??

Toyota je tako osovražena na BEV sceni samo zaradi tega ker so ti isti ljudje kupovali Priuse 10 let nazaj, danes pa od Toyote ne morejo kupit nobenega BEV. Sploh ne vem zakaj bi se nekdo moral tako obremenjevati z neko znamko, morda zato ker so bili s Priusi super zadovoljni in bi takoj spet kupili Toyoto, če bi le ponujali BEV.

Kaj je v zadnjih dneh naredila Toyota?
- Lexus UX 300e za Kitajsko in EU, z zelo povprečnimi speci (54kWh in razmeroma počasno 50 kW DC polnjenje)
- RAV4 plug-in hybrid, s 300 konji in s 60 km AER in brez kompromisov v notranjosti.

Kaj bo naredila "jutri"?
- bomo videli na OI v Tokiu naslednje leto, solid state baterije bodo verjetno kar same padle iz neba, ker v razvoj baterij itak nič ne dajo. :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gregor P ::

S tem, da če Toyota da jutri na trg nek EV, se jaz pri nakupu ne sprašujem, ali je to polizdelek, ali bom imel sploh servis, ali bom imel sploh rezervne dele itd. kot se to kupci danes sprašujejo npr. pri Tesli; edino vprašanje je le, kje ga bi optimalno sproti polnil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

TheBlueOne ::

Marsikdo se tudi slabo hvali s temi EV in hibridnimi eksperimenti. Recimo tole zadevo:

https://www.caranddriver.com/news/a1535...

sem videl ze dosti prej. Ne vem, zakaj so pokazali sele 2015. Sem videl tudi kaj drugega dosti prej, ampak naceloma ne smem nic pokazat oz. povedati. Tega od Magne lahko, ker so ga celo pokazali.

Menda je bilo 2014 ko je bil v X razvojnem centru parkiran predelan avto z okoli 300 konji in menda 400km dosega, ampak pravtako ne morem povedati kateri proizvajalec.

Recimo Renault:



Ampak se enostavno ne hvalijo na tak nacin kot Tesla, kar je dobro in slabo.

Skratka, ce je interes imajo etablirani ze kar dosti na zalogi. Samo ne splaca se tako hitro dajati zadev na trg.

IL_DIAVOLO ::

Tesla je ze dolgo prvak v manipulaciji javnosti in fake številk.

TheBlueOne ::

Kaj pa vem, ce so stevilke fake, morda malo optimisticne. :) Na koncu dostavijo, to je vazno. Manipulacija javnosti se v branzi imenuje marketing, da nima tako negativne konotacije.

RedDrake ::

No, še moj pogled na to cyberspako.
IMHO je to design, ki je bil v štartu delan za vojsko. Se spomnim, da so krožile neke govorice, da bo Tesla opremila US vojsko z e-"HMMWV"-ji.
Če je to res, je oblika smiselna, je res, da so v začetku razmišljali o 25x dražji zlitini in so neprebojnost in podobno dejansko "fičri", ki so uporabni.
Ko je deal splaval po vodi (ker je nekemu generalu končno potegnilo, da elektrike ne moreš s kamioni vozit v vojno cono sred puščave kot lahko tekoče gorivo), so dizajn samo repurposali in voila. Ljudje so vseh sort, ni vrag, da jih ne prodajo dovolj, da si povrnejo RnD stroške.

Mojih par centov, zakaj je stvar takšna kot je ...
Kultisti bojo pa itak požrl vse kar bo Jezus 2.0 sproduciral.

WarpedGone ::

Cry a river ... že +250.000 prednaročil (whatever-you-call-it).
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

In ta številka pomeni točno kaj?
Pri M3 je bilo več kot 450.000 prednaročil, pa je, po izjavah Jezusa 2.0 že pred pol leta večina naročil bila "organskih".
Aja, do danes so prodali manj kot 400.000 M3.
Kaj ti to pove o "conversion" rate-u teh, ki so samo $100 (za M3 je bilo $1000)?

Tebi verjetno pove, da bo prodanih vsaj 250.000 cyberspak, po možnosti z dodanim "bonusom", da bo prodaja vseh ICE pickupov na svetu padla za par 10%. Meni pove, da če jih bo 100.000 (s strani prednaročil), bo to zelo dober uspeh.
««
769 / 1132
»»