» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
770 / 1133
»»

TheBlueOne ::

RedDrake je izjavil:

In ta številka pomeni točno kaj?


Upanje. :D

vostok_1 ::

RedDrake je izjavil:

No, še moj pogled na to cyberspako.
IMHO je to design, ki je bil v štartu delan za vojsko. Se spomnim, da so krožile neke govorice, da bo Tesla opremila US vojsko z e-"HMMWV"-ji.
Če je to res, je oblika smiselna, je res, da so v začetku razmišljali o 25x dražji zlitini in so neprebojnost in podobno dejansko "fičri", ki so uporabni.
Ko je deal splaval po vodi (ker je nekemu generalu končno potegnilo, da elektrike ne moreš s kamioni vozit v vojno cono sred puščave kot lahko tekoče gorivo), so dizajn samo repurposali in voila. Ljudje so vseh sort, ni vrag, da jih ne prodajo dovolj, da si povrnejo RnD stroške.

Mojih par centov, zakaj je stvar takšna kot je ...
Kultisti bojo pa itak požrl vse kar bo Jezus 2.0 sproduciral.


Zanimiva misel.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Cry a river ... že +250.000 prednaročil (whatever-you-call-it).


Najcenejši model boš pa lahko dobil na podoben način kot model 3 za 35k.

Po treh letnih zamudah in čakanju, ti bodo rekli, da ga lahko dobiš samo v salonu.
Salon ima uradne ure vsako drugo sredo v mesecu ob polni luni med 09:30 do 10:30, ampak glej, da ne prideš med malco.
Fizično boš moral oddat sprintan obrazec (aka prošnjo), ki jo lahko naročiš samo preko telefonskega odzivnika, dva meseca in vnaprej, vsak delavnik, od 16:00 do 17:00, plačaš z westeren union in prevzameš na najbližji pošti.


... in zgodba s tabo,čakalnimi vrstami in tvojim M3 se bo ponovila :))

WarpedGone ::

RedDrake:
Aja, do danes so prodali manj kot 400.000 M3.

Ja, obstajajo polni parkirplaci tisočev neprodanih trojk, ki čakajo na nove kupce mesece in mesece.

Nihče ni tako zelo zabit, kot tisti, ki se dela neumnega.
Ste pravi majstri te umetnosti.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


Ja, obstajajo polni parkirplaci tisočev neprodanih trojk, ki čakajo na nove kupce mesece in mesece.

Nihče ni tako zelo zabit, kot tisti, ki se dela neumnega.
Ste pravi majstri te umetnosti.

Ti si majstr za izolirat en stavek/poved iz zapisa, trdit nekaj X, česar zapis sploh ni povohal, in se potem napihovat kako so vsi ostali kreteni.
Še enkrat.
Že od pomladi (prosto po Musku) je večina (>50%) naročil M3 organska.
Do danes je prodaja manj kot je bilo prednaročil.
Prodali so vsaj 150k (morda celo 200k ali več) M3 iz organskih naročil.
Conversion rate je ~50 do 60%, pri $1000 pologu.
Pri $100 pologu so se najdli majstri, ki so naročili tudi 10 primerkov.
A ti je jasno, da je številka prednaročil _VISOKO_ korelirana z višino pologa. Kaj misliš, zakaj se nič ne govori/piše o MY rezervacijah? ($2500 polog). Ker jih je v primerjavi z M3 tako malo, da bi bilo "hvaljenje" antireklama.
Ti kot delničar lahko samo upaš, da ne bo Musk šel 110% v cybertruck in bo pustil vse ostalo pri miru, ker bo mislil, da si cca 1/4 človeštva želi cybertruck (tako kot so nekateri kultisti razlagali za M3 na TMC forumih). Ker to število naročil ni realen indikator za steady state "porabo". Manjši kot je znesek in več kot je kultistov, ki verjamejo v vrednost Tesla vozil ranga 200k+ v roku leta-dveh, večje bo število teh naročil.
A sva si zdej bolj na jasnem?

lufthammer ::

Meni pa ni jasno, da je Musk taka škrtica in je imel oblikovalec na razpolago samo trikotik za risanje karoce in pokrovček od kokakole za kolesa. Za tako cyberspako, kot pravi RedDrake, drugega orodja ne potrebuješ. Ja še to, 3 mm pleh se da kar lepo kriviti, če ga pogreješ pa sploh lahko delaš umetnije...
Verjetno res opuščeni napol vojaški projekt z "neprebojnimi" stekli. A, jej, jej... Je že kdo videl notranjost?

WarpedGone ::

>> Prodali so vsaj 150k (morda celo 200k ali več) M3 iz organskih naročil.

Kaj pa to sedaj?
Še par let nazaj je bla primarna pridiga/tolažba, da ko bodo izpolnili rezervacije bo vsega konec, da je bo to fertig šlus. Od kje pa sedaj kar par sto tisoč kupcev, ki prej niso naročil? Če jih majo, je to napoved poloma, če jih nimajo, je to napoved poloma.

Opice bolje napovedujejo prihodnost.

P.S. do konca 19q3 je bilo dostavljeno skupno 356k trojk.
Čez kak mesec bo cifra okrog 450k, konc januarja pa okrog pol milijona.

Ja, Tesla je totalni fail, Musk pa totalni prevarant.
-- SloTech inteligenzza
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Nekatirm očitno ni jasno da tu gre za hladno stiskano jeklo, tako kot olivno olje, ne moreš tega pogret da dobi pravo obliko, potem ne bo več ekstra deviško :D

Tako, malo za šalo, malo zares.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:


P.S. do konca 19q3 je bilo dostavljeno skupno 356k trojk.
Čez kak mesec bo cifra okrog 450k, konc januarja pa okrog pol milijona.


Se pravi so sele zdaj izpolnili vsa prednarocila? Zakaj je potem Musk rekel, da je ze 50% narocil rednih? A prednarocila zadrzujejo in dajejo prednost tistim, ki so narocili sedaj?
Ce ne, potem lahko ocenis kolk jih je blo dejansko prodanih po prednarocilih. Dve tretjini? Ce je bil osip pri $1000 eno tretjino narocil, potem bo pri $100 visji.

No, bomo videli. :)

WarpedGone ::

Mekom k*rc* svaka dlaka smeta...
Čist vseen je, kolk folka je preklicalo prednaročilo.
3 leta so tri leta, življenje gre naprej.
Prodajo takoj čisto vse kar uspejo sestavit.
Še vedno.

Fakt je, da se avto prodaja bolje od vseh napovedi pametnjakovičev,
Fakt je da se prodaja izven kroga prednaročil.
Fakt je, da na obzorju še vedno ni videt nobene niti primerljive kaj šele pametne konkurence.
In fakt je, da še vendo nosite glavo v riti in se še vedno zapletate v grovje in ne priznate sami sebi ogromnega gozda okrog vas.

Če bi CT bil tak polom, kot pridigate in opravičujete s fanboji, mesijami, verniki ipd, teh četrt milijona vplačil nebi smelo bit.

Al pa ni problem v fanbojih in vernikih v mesijo ampak vaši lastni zblojenosti.

Jasno je, da se varianta B, po kateri CT ni dost uspešen in bi zato nardil bol 'normaln' pickup še vsaj nekaj nekaj let ne bo videla niti najave, kaj šele produkcije. Čist očitno je tut, da majo v rokavu preboj v baterijah. Ampak za to videt je treba tisto glavo potegnit iz lastne riti ...
Zbogom in hvala za vse ribe

pirat ::

Oj, al' potem tvoje zaklinjanje da nikoli vec ne bo Tesle v tvojem zivljenju ne drzi vec?
https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/3...

hojnikb ::

And I registered with TMC you see when, and my current experience with Tesla trying to buy a M3 are beyond awful.

Iz ust W1?

Impossibru!
#brezpodpisa

Mikrohard ::

WarpedGone je izjavil:

Fakt je, da na obzorju še vedno ni videt nobene niti primerljive kaj šele pametne konkurence.

Kdo si sedaj zatiska oči?

WarpedGone ::

hojnikb je izjavil:

And I registered with TMC you see when, and my current experience with Tesla trying to buy a M3 are beyond awful.

Iz ust W1?

Impossibru!


Nope, sredi postopka si sam s svojimi strahovi.
Na koncu je vse OK.

Will do it again.
Zbogom in hvala za vse ribe

Cruz ::

WarpedGone je izjavil:

hojnikb je izjavil:

And I registered with TMC you see when, and my current experience with Tesla trying to buy a M3 are beyond awful.

Iz ust W1?

Impossibru!


Nope, sredi postopka si sam s svojimi strahovi.
Na koncu je vse OK.

Will do it again.
Glavno, da je na koncu OK, nima veze koliko drkanja je na poti do konca? Jaz ne bi kar pozabil na vse, ko bi dobil avto.

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Fakt je, da se avto prodaja bolje od vseh napovedi pametnjakovičev,
Fakt je da se prodaja izven kroga prednaročil..

"fakt" je tudi, da so bila prva prednaročila leta 2016 za 35k verzijo, ki je niso začeli uradno prodajat šele letos, 3 leta po uradni prodaji veliko dražjih modelov.
prvi 30, ki so dobili modele 3 so bili zaposleni v Tesli in je bil totalen publicity PR stunt.
"fakt" je, da se je kup ljudi sprijaznil z dražjo ceno ker so imeli poln k. čakanja.
in še zadnji #fakt" Tesla ima trenutno top EVje ampak glede dosega in hitrosti polnjena se pa pred vsakim ICE lahko samo skrijejo.

Dokler si tega ne boš sposoben zabit v glavo, ne moreš imet normalne debate.

pirat ::

WarpedGone je izjavil:

hojnikb je izjavil:

And I registered with TMC you see when, and my current experience with Tesla trying to buy a M3 are beyond awful.

Iz ust W1?

Impossibru!


Nope, sredi postopka si sam s svojimi strahovi.
Na koncu je vse OK.

Will do it again.

Hvala bogu, da se je na koncu zate srečno končalo. Podaja pa branje tvojih postov na slo-techu in Tesla forums jasno sliko o tvojem odnosu do tega avta. Ni racionalen, pač pa čustven. Ko gre nekaj narobe, si popolnoma depresiven (Tesle nikoli več!), ko je vse OK si popolnoma navdušen in ponovno nikogar ne poslušaš več.
Kar ti pravimo že ves čas - obnašaš se zaljubljeno in resna diskusija s takšnimi je precej težka.
Upam tudi, da nimaš celega svojega portfelja v delnicah Tesle.

WarpedGone ::

>> Glavno, da je na koncu OK, nima veze koliko drkanja je na poti do konca? Jaz ne bi kar pozabil na vse, ko bi dobil avto.

Ima vezo ampak ni vseeno česa posledica je 'drkanje'.
Večina problemov izvira od naših organov in čakanja da pravilno rodijo kar majo za rodit.
Tega ne bom pozabu in v drugo ne bo ne ekosklada niti banke koper.
Ja, stran vržen denar a lep kup prišparanih živcev.

>> Tesle nikoli več!

Citat prosim.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

pirat ::

Citat?
Ja klikni na moj link zgoraj, te pripelje na tocno to tvojo izjavo!

tomaz- ::

You continue ignoring to the difference between $60.000, $6.000 and $600.

What I now now is there will not be another Tesla in my life.
And I registered with TMC you see when, and my current experience with Tesla trying to buy a M3 are beyond awful.

WarpedGone ::

Tnx.

Časovnica:
Jul 11, debel mesec po oddaji naročila in vlogi na EkoSklad, ki še vedno rojeva:
Once again, I am sorry to inform you that your car has been unmatched for financing reasons as the procedure for customers outside Austria is slightly more complicated than usual. I could offer you 2 options at the moment:
1) Getting re-matched with a car that has the same configuration plus tow hitch which would have an additional cost of 1,050.00 Euro
2) Waiting 2 to 3 weeks until our next vessel arrives and a Model 3 will be automatically re-matched to your account.

Izbral sem 1).

Jul 12, končno EkoSklad/banka povrže svoje dete:
Today my bank made a payment of 40.000 EUR to your account.


Čakam, da vidijo ves denar na svojem TRR, kar potrdijo Jul 16 in določijo prevzem Jul 17.
Uro kasneje dobim mejl:
Unfortunately we need to reschedule your appointment from tomorrow as there is a technical safety issue with your vehicle.
We need to wait for the new parts to arrive before we can schedule a new appointment.


Datum prevzema prestavijo na Jul 29.
ETA naslednje ladje IIRC sredina avgusta. Cena v nemčiji se zniža za 4jurje, v AT ne.

Noben zdrav v glavi si v sredini take sitacije ne želi še enkrat občutit isto.
Danes mi je jasno, da je glavnina problema na našem ekoskladu in ostalih birokratih.

Teslo se kupi tako, da se odklika na inventory vehicles, počaka da je tam neki kar bi mel, pokliče in naroči konkreten VIN, plača kupnino in čez par dni odpelje avto domov. Reveži ki moramo fehtat kredite in subvencije pa plačamo še z živci in življensko dobo.
Zbogom in hvala za vse ribe

MrNighthawk ::

Dobr test Porsche Taycana...

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:


Tega ne bom pozabu in v drugo ne bo ne ekosklada niti banke koper.
Kot prvo Eko sklad niti ni mišljen za tako draga vozila. In kot drugo, če greš vse lepo po postopkih ni prav nobenih težav z Eko skladom, pri banki pa je lahko, a če veš, kako vsi skupaj poslujejo oni in to predvidiš v časovnico tudi pri njih ne (ker so točno že vnaprej znani nekateri datumi, kdaj v tednu recimo izplačuje Eko sklad, do kdaj morajo prejeti potrditev banke, kdaj se usedejo na Zavarovalnici Triglav za odobritev kredita, kdaj ima kdo dopust na banki in kaj moraš narediti, da pospešiš zadevo itd.).
Lahko pa seveda preskočiš vso to birokracijo in preprosto neposredno kupiš vozilo s svojim denarjem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Teslo se kupi tako, da se odklika na inventory vehicles, počaka da je tam neki kar bi mel, pokliče in naroči konkreten VIN, plača kupnino in čez par dni odpelje avto domov. Reveži ki moramo fehtat kredite in subvencije pa plačamo še z živci in življensko dobo.


Sej si mel opcijo, da se sprehodis do salona in kupis tisto verzijo za reveze, za 35 jurjev. ;>

WarpedGone ::

Mi smo amerika press...
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Vozilo ki je na zalogi je zelo težko kupiti s kreditom Eko sklada, mora biti prodajalec pač dovolj prijazen, da ti hrani avto in ga ne proda drugem ukupcu, ki bo denar zrihtal hitreje. To je mogoče še toliko bolj res pri rabljenem, za katerega tudi lahko dobiš kredit eko sklada.

Kredit eko sklada pa zgleda nekako tako, stroški 850€ + nizke obresti, kredit pri klasični banki pa stroški 250€ + višje obresti, potem pa računaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Mi smo amerika press...


A je blo treba bit american za $35.000 verzijo? Oziroma evropsko ceno tiste najcenejse verzije, ki si jo lahk dobil samo v salonih?

WarpedGone ::

Ne vem, se nism sploh ubadal z SR verzijo, mam kar sm hotu met ves čas, LR.
Full premium je bil pač nujen.

Švabi so se neki trudl okol SR, po tem sodeč zgleda neuspešno, 35k je (bil) USA zadeva:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Najboljše, da da kakšen drug proizvajalec ene 5 EV po ceni za 1,- evro in se potem hvali, kako je imel tako ugodno ponudbo in kakšen uspeh je to in da je dosegel zastavljene cilje, pomagal socialno ogroženim po svetu, da so lahko prišli sedaj lažje do prvega e-vozila itd.:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Urbano#Desno ::

WarpedGone je izjavil:

>> Prodali so vsaj 150k (morda celo 200k ali več) M3 iz organskih naročil.

Kaj pa to sedaj?
Še par let nazaj je bla primarna pridiga/tolažba, da ko bodo izpolnili rezervacije bo vsega konec, da je bo to fertig šlus. Od kje pa sedaj kar par sto tisoč kupcev, ki prej niso naročil? Če jih majo, je to napoved poloma, če jih nimajo, je to napoved poloma.

Opice bolje napovedujejo prihodnost.

P.S. do konca 19q3 je bilo dostavljeno skupno 356k trojk.
Čez kak mesec bo cifra okrog 450k, konc januarja pa okrog pol milijona.

Ja, Tesla je totalni fail, Musk pa totalni prevarant.
-- SloTech inteligenzza



Revoz ima letno proizvodnjo nekje okoli 200k. Strašna tesla (GIGA factory stari uuuuu) je torej glih za en dober revoz. Yup res celoten avtomobilski svet se trese zaradi enga spačka kot je Tesla.

Nikec3 ::

Precej zanimiva/poslušljiva argumentacija:
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

V svetovnem merilu je oktobra prodaja EV-jev na letni ravni padla za 28%, Tesla pa medtem povečuje svoj tržni delež:
https://insideevs.com/news/385302/globa...

Razlogov za padec je več:
- Kitajska se je malo umirila s svojimi subvencijami
- Evropa čaka na novo leto in strožjo regulativo, kjer bodo morali prodati več EV-jev...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

IL_DIAVOLO ::

Eh, ce pa vecina ta novih EV-jev pride 2020.

roCkY ::

EV brez servisa? NOT!

Webmojster ::

roCkY je izjavil:

EV brez servisa? NOT!


Kdo je izjavil, da EV ne potrebujejo servisov?

roCkY ::

Kar nekaj EV intuziastov na tem forumu govori, kako da pri EV praktično ni vzdrževanja na letni ravni in s tem letnih stroškov. ICE neumneži pa da moramo vsako leto olje menjat...

hojnikb ::

hudic je to, k mors dat 20e za olje in 5e za filter. celo bogastvo...
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Tole zgoraj je ljubiteljsko vzdrzevanje, ne pa nujni letni servis.

Poleg ljubiteljskega vzdrzevanja. Podvozje z rednim servisom nima nobene veze, to je potrosni material, ki seveda ostane kljub temu da je EV. To je menda ja logicno? Vsaj upam no.

Odpadejo pa vsi jermeni, turbina, sklopka, menjalnik, izpuh(original deli imajo zlatarske cene), da niti ne omenjam dizla(egr, dpf). To so samo osnovni deli, tisti boljsi poznavalci avtov bojo znali povedat se kaj vec.

EV je vesoljska ladja napram ropotarnicam na fosilna goriva.

roCkY ::

Jes jes. Vprašaj Bjorna kolko pogonskih sklopov so mu menjali na njegovih vozilih, kolko baterij, kolko ostalega. Ja je častila Tesla. Pred prodajo je menjal tudi zračno vzmetenje na X-u. Sitnica, le 2300 € če se prav spomnim. Koliko pride turbina za dizlaša?
Pravljica je, da bodo EV cenejši za vzdrževanje. Pravzaprav zgleda, da bodo imeli v realnem svetu po 10 letih prodajno vrednost 0 dokler se bodo dobili stari ICE.

hojnikb ::

bodo cenejsi za vzdrzevanje, dokler bodo v garanciji ;)
#brezpodpisa

jernejl ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Odpadejo pa vsi jermeni, turbina, sklopka, menjalnik, izpuh(original deli imajo zlatarske cene), da niti ne omenjam dizla(egr, dpf).

Naj odgovorim s tvojimi besedami: tole ni nujni letni servis.
Jaz v desetih letih nisem menjal ali popravljal nič od naštetega, je pa precej Tesel v precej krajši dobi bilo deležnih menjave motorjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

hojnikb ::

omenjene stvari z izjemo jermenov sploh niso servis, ampak izredna popravila.
#brezpodpisa

Emobi ::

roCkY je izjavil:

To je itak dejstvo. Tisto kar trdim in me pri tej EV evforiji moti je to, da bodo morale "fosilne" elektrarne v povprečju delati na večji moči. Skratka EV se bo polnilo na "lignit", ker so tisti dejavnik, ki ga sedaj ni. Danes je racimo termo lahko na 50% kapacitete. Če bi bilo "stotitoseče" EV bi bil morda že na 80-90% nazivne kapacitete ob ostalih nespremenjenih pogojih (vode je trenutno precej). Skratka EV v praksi nikakor niso brezogljični. Je pa seveda razlika koliko je prefiltriran izpust termo elektrarne in kakšen je iz ICE.
Zanesljivih podatkov koliko se porabi energije za izdelavo baterij pa itak ni nikjer. Ocene na netu so precej različne.
Skratka spet bom načel živce nekaterim in še enkrat. EV niso tak + kot se ga hoče promovirat. Nedvomno pa so pozitivni. Tega mislim, da jim nihče na tem forumu ne oporeka. Ampak brezogljični pač niso niti v času uporabe kar hoče promovirat predvsem politika in pionirski del EV industrije.

Tvoja logika je napačna. Namreč, če je sedaj ponoči 800 MW viška, potem bo 900.000 EV-jev to porabilo in ne potrebuješ več kWh iz elektrarn na fosilna goriva.

Kot pravi IL_DIAVOLO, je ogromno manevrskega prostora tudi za obnovljive vire.

Tri četrtine EV-jev v slovenskem voznem parku še dolgo ne bo, mogoče leta 2060, in do takrat bo struktura pridelave elektrike popolnoma drugačna, mnogo več bo obnovljivih virov, omrežje bo dosti bolj inteligentno in baterije bodo aktivne. Trenutno je verjetno izgradnja novih sončnih elektrarn večja od potreb novih EV-jev.

Angleži pravijo, da za njihovih 38 milijonov avtomobilov ne bo problem, zakaj bi bil pri nas. Nenazadnje imamo šesto najboljše omrežje na svetu.

Tako da ni nobene panike, ker se bo vse dogajalo postopoma. In scenariji, kaj bi bilo, če bi v tem trenutku... so nesmiselni.


Ocene, koliko se porabi za proizvodnjo baterij so znane. Za EV-je na evropskem trgu velja, da se povprečno po 45.000 km ogljični odtis proizvodnje EV-ja izenači z odtisom proizvodnje ICE-ja. Seveda, če to računajo pri ADAC-u, potem je to 170.000 km, ampak oni so družba z določenimi interesi.

Nobena stvar na tem svetu ni brezogljična, in nobeden ne trdi, da EV-ji nimajo ogljičnega odtisa pri uporabi ali izdelavi ali reciklaži. Tega ne trdi nobeden tukaj, niti politika, niti industrija. To podtikajo tisti, ki delajo paniko.

Tako kot delajo paniko anksiozni amaterski demografi, ki bi najraje razpolovili število ljudi na zemlji in v državi. Nekdo, ki trdi, da bi bili Slovenci bolj bogati, če bi nas bilo pol manj, ne ve kaj dosti o makroekonomiji. Brez delavcev ni proizvodov ter izvoza in bi s pol manj delavci bolj tenko piskali. Zato tako pri nas, kot tudi v ostalem razvitem svetu, potrebujemo delavce od drugod, pa če je to komu všeč ali ne.

Ogromno zemlje je še neposeljene in po demografskih projekcijah se bo nataliteta ustalila do leta 2070, najpozneje v Indiji. Za vse ljudi je dovolj prostora, seveda pa je potrebno iskati rešitve v energetski vzdržnosti, krožnem gospodarstvu in ogljični nevtralnosti.

In EV-ji so korak v pravo smer, ker porabijo nekajkrat manj energije, nekajkrat manj onesnažujejo in imajo veliko manjši ogljični odtis.

IL_DIAVOLO ::

Vem da ni redni servis, je pa mozna okvara, ki pri EV-ju odpade, kot tudu mali servisi.

Ne poznam tesle, ampak predvidevam, da bojo EV-ji izdelani v evropi bolj kvalitetne izdelave. Z zoejem in i3-jem ni taksnih tezav ali?

roCkY ::

Emobi je izjavil:

roCkY je izjavil:

To je itak dejstvo. Tisto kar trdim in me pri tej EV evforiji moti je to, da bodo morale "fosilne" elektrarne v povprečju delati na večji moči. Skratka EV se bo polnilo na "lignit", ker so tisti dejavnik, ki ga sedaj ni. Danes je racimo termo lahko na 50% kapacitete. Če bi bilo "stotitoseče" EV bi bil morda že na 80-90% nazivne kapacitete ob ostalih nespremenjenih pogojih (vode je trenutno precej). Skratka EV v praksi nikakor niso brezogljični. Je pa seveda razlika koliko je prefiltriran izpust termo elektrarne in kakšen je iz ICE.
Zanesljivih podatkov koliko se porabi energije za izdelavo baterij pa itak ni nikjer. Ocene na netu so precej različne.
Skratka spet bom načel živce nekaterim in še enkrat. EV niso tak + kot se ga hoče promovirat. Nedvomno pa so pozitivni. Tega mislim, da jim nihče na tem forumu ne oporeka. Ampak brezogljični pač niso niti v času uporabe kar hoče promovirat predvsem politika in pionirski del EV industrije.

Tvoja logika je napačna. Namreč, če je sedaj ponoči 800 MW viška, potem bo 900.000 EV-jev to porabilo in ne potrebuješ več kWh iz elektrarn na fosilna goriva.

Kot pravi IL_DIAVOLO, je ogromno manevrskega prostora tudi za obnovljive vire.

Tri četrtine EV-jev v slovenskem voznem parku še dolgo ne bo, mogoče leta 2060, in do takrat bo struktura pridelave elektrike popolnoma drugačna, mnogo več bo obnovljivih virov, omrežje bo dosti bolj inteligentno in baterije bodo aktivne. Trenutno je verjetno izgradnja novih sončnih elektrarn večja od potreb novih EV-jev.

Angleži pravijo, da za njihovih 38 milijonov avtomobilov ne bo problem, zakaj bi bil pri nas. Nenazadnje imamo šesto najboljše omrežje na svetu.

Tako da ni nobene panike, ker se bo vse dogajalo postopoma. In scenariji, kaj bi bilo, če bi v tem trenutku... so nesmiselni.


Ocene, koliko se porabi za proizvodnjo baterij so znane. Za EV-je na evropskem trgu velja, da se povprečno po 45.000 km ogljični odtis proizvodnje EV-ja izenači z odtisom proizvodnje ICE-ja. Seveda, če to računajo pri ADAC-u, potem je to 170.000 km, ampak oni so družba z določenimi interesi.

Nobena stvar na tem svetu ni brezogljična, in nobeden ne trdi, da EV-ji nimajo ogljičnega odtisa pri uporabi ali izdelavi ali reciklaži. Tega ne trdi nobeden tukaj, niti politika, niti industrija. To podtikajo tisti, ki delajo paniko.

Tako kot delajo paniko anksiozni amaterski demografi, ki bi najraje razpolovili število ljudi na zemlji in v državi. Nekdo, ki trdi, da bi bili Slovenci bolj bogati, če bi nas bilo pol manj, ne ve kaj dosti o makroekonomiji. Brez delavcev ni proizvodov ter izvoza in bi s pol manj delavci bolj tenko piskali. Zato tako pri nas, kot tudi v ostalem razvitem svetu, potrebujemo delavce od drugod, pa če je to komu všeč ali ne.

Ogromno zemlje je še neposeljene in po demografskih projekcijah se bo nataliteta ustalila do leta 2070, najpozneje v Indiji. Za vse ljudi je dovolj prostora, seveda pa je potrebno iskati rešitve v energetski vzdržnosti, krožnem gospodarstvu in ogljični nevtralnosti.

In EV-ji so korak v pravo smer, ker porabijo nekajkrat manj energije, nekajkrat manj onesnažujejo in imajo veliko manjši ogljični odtis.

Aja nisem vedel da je vode v SLO za celo leto noč in dan dovolj in lahko izklopimo termo. !! Poglej si trenutno DE 9% da veter termo 53 in to v nedeljo, ko imajo zelo malo prorabi v primerjavi z delovnikom...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

jernejl ::

Emobi je izjavil:

Tvoja logika je napačna. Namreč, če je sedaj ponoči 800 MW viška

Tvoja logika je napačna. Če je en dan v letu toliko viška, še ne pomeni, da je vsaj povprečje celega leta enako. Nadaljevanja sploh ni smiselno brati.

Emobi ::

roCkY je izjavil:

Jes jes. Vprašaj Bjorna kolko pogonskih sklopov so mu menjali na njegovih vozilih, kolko baterij, kolko ostalega. Ja je častila Tesla. Pred prodajo je menjal tudi zračno vzmetenje na X-u. Sitnica, le 2300 EUR če se prav spomnim. Koliko pride turbina za dizlaša?
Pravljica je, da bodo EV cenejši za vzdrževanje. Pravzaprav zgleda, da bodo imeli v realnem svetu po 10 letih prodajno vrednost 0 dokler se bodo dobili stari ICE.

Avtomobilska industrija največ služi z rezervnimi deli, ki pa jih je pri EV-jih precej manj, manj je vzdrževanja. Zato se industrija pripravlja na to, da bodo servisne službe zaslužile okrog 35 % manj in iščejo rešitve za ta izpad prihodka.

Tesla pa ne more biti referenčna za EV-je, ker je to ena tipična oderuška zgodba. Evropski servisi še zdaleč niso tako oderuški.

https://avto.finance.si/8820202/Poskodo...

Lastnik Tesle, se je zaletel v vozilo pred seboj. Po trku je vožnjo lahko nadaljeval, kot da se ni nič zgodilo, lažje poškodovan je namreč imel prednji odbijač, luč in pokrov motorja. Za popravilo je na koncu odštel 18 tisoč evrov, na uradnem servisu so mu zaračunali 7.500 evrov za rezervne dele - kar vključuje tudi zakovice po ceni 33 evrov za kos - ter 92 delovnih ur.
Ko popravilo nosa stane 42.300 evrov
Ob debati v klubu ljubiteljev Tesle so se oglasili tudi drugi lastniki s podobnimi zgodbami. Tako je popravilo manjše vdrtine in praske (brez rezervnih delov) lastnika stalo 6.500 evrov, tretji je 9.400 evrov odštel za popravilo tanke, vendar dolge praske, 10.300 evrov je veljalo popravilo poškodbe na zadnjem boku, kar 42.300 evrov pa je znašal račun za popravilo razbitega prednjega dela.

Koliko stane popravilo poškodb pri Tesli?

Vdrta vrata: 11.200 evrov
Praska na boku (denimo od ključa): 9.400 evrov
Zadnji odbijač in luč: 7.500 evrov
Poškodovano platišče: 2.820 evrov
Prednji odbijač in pokrov motorja: 9.500 evrov
Prednja vezna stena: 2.200 evrov
Plastični del odbijača: 2.500 evrov
Vrata in del boka: 10.500 evrov

Servis za i3 imam na vsaki dve leti. Na prvem so zamenjali zavorno olje in filter za kabino. Vsi ostali servisi so enaki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

roCkY ::

Emobi je izjavil:

roCkY je izjavil:

Jes jes. Vprašaj Bjorna kolko pogonskih sklopov so mu menjali na njegovih vozilih, kolko baterij, kolko ostalega. Ja je častila Tesla. Pred prodajo je menjal tudi zračno vzmetenje na X-u. Sitnica, le 2300 € če se prav spomnim. Koliko pride turbina za dizlaša?
Pravljica je, da bodo EV cenejši za vzdrževanje. Pravzaprav zgleda, da bodo imeli v realnem svetu po 10 letih prodajno vrednost 0 dokler se bodo dobili stari ICE.

Avtomobilska industrija največ služi z rezervnimi deli, ki pa jih je pri EV-jih precej manj, manj je vzdrževanja. Zato se industrija pripravlja na to, da bodo servisne službe zaslužile okrog 35 % manj in iščejo rešitve za ta izpad prihodka.

Tesla pa ne more biti referenčna za EV-je, ker je to ena tipična oderuška zgodba. Evropski servisi še zdaleč niso tako oderuški.

https://avto.finance.si/8820202/Poskodo...

Lastnik Tesle, se je zaletel v vozilo pred seboj. Po trku je vožnjo lahko nadaljeval, kot da se ni nič zgodilo, lažje poškodovan je namreč imel prednji odbijač, luč in pokrov motorja. Za popravilo je na koncu odštel 18 tisoč evrov, na uradnem servisu so mu zaračunali 7.500 evrov za rezervne dele - kar vključuje tudi zakovice po ceni 33 evrov za kos - ter 92 delovnih ur.
Ko popravilo nosa stane 42.300 evrov
Ob debati v klubu ljubiteljev Tesle so se oglasili tudi drugi lastniki s podobnimi zgodbami. Tako je popravilo manjše vdrtine in praske (brez rezervnih delov) lastnika stalo 6.500 evrov, tretji je 9.400 evrov odštel za popravilo tanke, vendar dolge praske, 10.300 evrov je veljalo popravilo poškodbe na zadnjem boku, kar 42.300 evrov pa je znašal račun za popravilo razbitega prednjega dela.

Koliko stane popravilo poškodb pri Tesli?

Vdrta vrata: 11.200 evrov
Praska na boku (denimo od ključa): 9.400 evrov
Zadnji odbijač in luč: 7.500 evrov
Poškodovano platišče: 2.820 evrov
Prednji odbijač in pokrov motorja: 9.500 evrov
Prednja vezna stena: 2.200 evrov
Plastični del odbijača: 2.500 evrov
Vrata in del boka: 10.500 evrov

Kaj zej mešaš zraven nesreče. To je druga kategorijo kot okvare!

IL_DIAVOLO ::

Je pa dovolj dober podatek, da pri tesli delajo nekaj hudo narobe. Zato naj ne bo tesla, kot neki mušter za EV.

Deal?

Emobi ::

jernejl je izjavil:

Emobi je izjavil:

Tvoja logika je napačna. Namreč, če je sedaj ponoči 800 MW viška

Tvoja logika je napačna. Če je en dan v letu toliko viška, še ne pomeni, da je vsaj povprečje celega leta enako. Nadaljevanja sploh ni smiselno brati.


Če je zdaj ponoči 800 MW več kot porabimo in februarja 500 MW več, potem je povprečje kakšnih 600-700 MW. Ne gre samo za en dan. V vsakem primeru pa je ponoči poraba manjša čez celo leto in to EV-ji lahko izkoristijo.

roCkY:
Aja nisem vedel da je vode v SLO za celo leto noč in dan dovolj in lahko izklopimo termo. !! Poglej si trenutno DE 9% da veter termo 53 in to v nedeljo, ko imajo zelo malo prorabi v primerjavi z delovnikom...

Ne, za dnevno porabo elektrike vode ni dovolj. Termo pa ni mogoče podnevi prižigati in ponoči ugašati. A ti bi podnevi termo prižigal, ponoči pa ugašal?
Nemčija ima vse boljšo strukturo proizvedene elktrike in prej ali slej bodo termo ugasnile... tako kot pri nas.
««
770 / 1133
»»