» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
768 / 824
»»

Urbano#Desno ::

WarpedOne je izjavil:


Poglej še mal konkretne cifre in se sam s sabo zmeni, kaj je realno pričakovanje rasti deleža EV na cesti.
Vidu boš, da se pričakovana letna rast porabe električne energije brez EV praktično ne razlikuje od pričakovane letne rasti porabe z EV.
Izpostavljanje EV kot posebnega energetskega problema je zato čisto zavajanje, hinavščina in / ali neumnost.
Številke in statistika takšnega izpostavljanja ne opravičujejo.


No ja upanje umre zadnje. :=) Realnost pa je žal precej drugačna.

https://forum.finance.si/?m=2514637&sin...

Tale je iz stroke (vem paranojik ki živi v 19 stoletju)

Cifre lahko malo obrneš in dobiš tebi željeno polnilno moč in s tem koliko avtov se lahko v določenem času napolni če imamo posebej zato lepo novo jedersko elektrarno.

Hehe to bo še veselo....

Mikrohard ::

BigWhale je izjavil:

Ne, pri ceni $100 bo takih ljudi manj, ker za $100, ki jih je placal X mesecev (let?) nazaj se ne bo nihce vec sekiral.

Pri rezervaciji 100$ bo procent ljudi, ki bodo svojo rezervacijo spremenili v naročilo, definitivno manjši kot pa če bi bila cena rezervacije višja. Koliko bo pa takih, ki bodo na denar pozabili, je pa drugo vprašanje.

Mikrohard ::

Urbano#Desno je izjavil:

https://forum.finance.si/?m=2514637&sin...

Tale je iz stroke (vem paranojik ki živi v 19 stoletju)

Cifre lahko malo obrneš in dobiš tebi željeno polnilno moč in s tem koliko avtov se lahko v določenem času napolni če imamo posebej zato lepo novo jedersko elektrarno.

Hehe to bo še veselo....

Razlaganje v tem linku je popolnoma irelevantno. Pustimo dejstvo, da je že pri izkoristkih naredil napako. A kdo kje omenja, da se bodo kadarkoli baterijski električni avti polnili z enako hitrostjo kot trenutni ICE avtomobili? Baterijski električni avtomobili se bodo večinoma polnili počasi doma čez noč... tukaj ima pa naše električno omrežje še veliko rezerve. Nikjer pa tudi ne piše, da bodo baterijski električni avti prihodnost... recimo avti na vodik so še vedno električni pa nimajo problemov s hitrostjo polnjenja (so pa seveda drugi problemi). Na kakšen način bo shranjena energija v avtomobilih prihodnosti (čez 20+ let) je še vse odprto.

Meni osebno koncept polnjenja čez noč popolnoma ustreza. Ustavljanja na črpalkah ne maram.

Žiiiga ::

Mene pa zanima kakšna je procedura če ti na cesti zmanjka baterije?

krucymucy ::

Žiiiga je izjavil:

Mene pa zanima kakšna je procedura če ti na cesti zmanjka baterije?

Najbrz enaka kot ce ti zmanjka goriva.
Oz. bolj podobna ce natocis v dizla poln rezervoar bencina.

Gregor P ::

Najbrž te morajo odvleči na najbližjo polnilno postajo; razen če imajo morda že kakšno hitropolnilno mobilno enoto (ki ni ravno dizelski agregat).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Urbano#Desno ::

Mikrohard je izjavil:


Razlaganje v tem linku je popolnoma irelevantno. Pustimo dejstvo, da je že pri izkoristkih naredil napako. A kdo kje omenja, da se bodo kadarkoli baterijski električni avti polnili z enako hitrostjo kot trenutni ICE avtomobili? Baterijski električni avtomobili se bodo večinoma polnili počasi doma čez noč... tukaj ima pa naše električno omrežje še veliko rezerve. Nikjer pa tudi ne piše, da bodo baterijski električni avti prihodnost... recimo avti na vodik so še vedno električni pa nimajo problemov s hitrostjo polnjenja (so pa seveda drugi problemi). Na kakšen način bo shranjena energija v avtomobilih prihodnosti (čez 20+ let) je še vse odprto.

Meni osebno koncept polnjenja čez noč popolnoma ustreza. Ustavljanja na črpalkah ne maram.



Dejansko ni nič zgrešeno samo številke je potrebno prilagoditi glede na časovno komponento. Torej če želiš da je avto napolnjen v 12 urah si lahko izračunaš koliko avtov se lahko napolni poleg tebe v teh 12 urah če imaš novi JEK samo za filanje avtov in seveda predpostaviš da omrežje sfolga.

BigWhale ::

Mikrohard je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ne, pri ceni $100 bo takih ljudi manj, ker za $100, ki jih je placal X mesecev (let?) nazaj se ne bo nihce vec sekiral.

Pri rezervaciji 100$ bo procent ljudi, ki bodo svojo rezervacijo spremenili v naročilo, definitivno manjši kot pa če bi bila cena rezervacije višja. Koliko bo pa takih, ki bodo na denar pozabili, je pa drugo vprašanje.


Nisva se razumela. Jaz sem rekel, da bo takih, ki bodo zahtevali rezervacijo nazaj, verjetno bistveno manj kot pri $1000. Ne zaradi tega, ker bodo kupili avto ampak zaradi tega, ker jih bom vseeno za tistih $100. Koliko ljudi bo pa dejansko kupilo avto je pa druga stvar. :)

Mikrohard ::

Urbano#Desno je izjavil:

Dejansko ni nič zgrešeno samo številke je potrebno prilagoditi glede na časovno komponento. Torej če želiš da je avto napolnjen v 12 urah si lahko izračunaš koliko avtov se lahko napolni poleg tebe v teh 12 urah če imaš novi JEK samo za filanje avtov in seveda predpostaviš da omrežje sfolga.

Tukaj imaš proizvodnjo in porabo elektrike čez dan... https://www.eles.si/prevzem-in-proizvod...

Ponoči je rezerve za 800MWh. S toliko rezerve lahko čez noč na šuko vtičnico polniš več kot 200k avtomobilov.

roCkY ::

Ampak ti nočni MWH bodo vsaj v prvem obdobju v veliki večini CO2 odvsni -premog, plin ker bistveno zmanjša superjornost EV, ki jo na tem forumu nekateri promovirajo. "Kit" bo spet rekel nehaj nabijat. Ampak iz plašnic pač pogledat noče.

krucymucy ::

Mikrohard je izjavil:

Urbano#Desno je izjavil:

Dejansko ni nič zgrešeno samo številke je potrebno prilagoditi glede na časovno komponento. Torej če želiš da je avto napolnjen v 12 urah si lahko izračunaš koliko avtov se lahko napolni poleg tebe v teh 12 urah če imaš novi JEK samo za filanje avtov in seveda predpostaviš da omrežje sfolga.

Tukaj imaš proizvodnjo in porabo elektrike čez dan... https://www.eles.si/prevzem-in-proizvod...

Ponoči je rezerve za 800MWh. S toliko rezerve lahko čez noč na šuko vtičnico polniš več kot 200k avtomobilov.

Odstej 350MW hrvatom. Pol proizvodnje NEK gre namrec njim.
Pa tudi HE nima tako visoke proizvodnje preko celega leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

J.McLane ::

Ta Elesov graf ti prikazuje oboje, prevzem in proizvodnjo, se pravi imaš razliko med izvozom/uvozom

Trenutno je itak vode na pretek in očitno se energijo da tudi dobro prodajat v tujino, ker tudi ponoči hidro proizvodnje ne zmanjšamo bistveno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

IL_DIAVOLO ::

Emobi ::

Če je ponoči med 22. in 6. uro viška oziroma na razpolago 800 MW, je to 800.000 kW krat 8 ur = 6.400.000 kWh.

Povprečna letna kilometrina osebnih vozil pri nas je okrog 15.000 km, povprečna poraba EV-jev pa je 16,3 kWh/100km, torej letno EV potrebuje 150x16,3=2.445 kWh, oziroma 6,7 kWh na dan.

6.400.000 kWh / 6,7 kWh = 955.223 EV-jev.

Nekaj so še izgube; torej recimo 900.000 vozil, kar je tri četrtine slovenskega voznega parka.

Večina EV-jev se polni ponoči na počasnem polnjenju na šuko vtičnici z največ 2,2 kW, ker je to najceneje in najbolj praktično.
Omrežje bo to vzdržalo, saj če zdrži podnevi, bo tudi ponoči.

Takšnega števila EV-jev še dolgo ne bo, zato so skrbi odveč, sploh pa, ker bo omrežje inteligentnejše, baterije EV-jev pa aktivne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

b3D_950 ::

kaj pa tam, kjer bo gostota parkiranih EVjev večja (parking pred blokom, ipd.)?
Zdaj, ko je mir, jemo samo krompir.
豪快すぎ

telexdell ::

b3D_950 je izjavil:

kaj pa tam, kjer bo gostota parkiranih EVjev večja (parking pred blokom, ipd.)?

Na teh mestih je že danes običajni večja gostota gospodinjstev in je omrežje ustrezno mično. Če lahko v nedeljo opoldne vsi pečejo pečenko, bodo pa še preko noči polnili avtomobile. Na drugih parkirnih površinah bo pa od vseh parkirnih mest toliko polnilnih, kot bo omrežje tam preneslo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Emobi ::

roCkY je izjavil:

Ampak ti nočni MWH bodo vsaj v prvem obdobju v veliki večini CO2 odvsni -premog, plin ker bistveno zmanjša superjornost EV, ki jo na tem forumu nekateri promovirajo. "Kit" bo spet rekel nehaj nabijat. Ampak iz plašnic pač pogledat noče.

Iz grafa je razvidno, da je največ elektrike pridobljeno iz hidro, nato iz jedrske, najmanj pa iz termo.
Kakšni so to sklepi, da bo v prvem obdobju v veliki večini premog, plin?

TEŠ prispeva približno četrtino. Tudi če bi prispevala 100 %, bi bili EV-ji še vedno superiorni, ker teorija enega dimnika še vedno velja - boljši nadzor nad zgorevanjem, boljši izkoristek, manj škodljivih snovi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

mertseger ::

Prvič, proizvodnja hidro je trenutno precej nad povprečnim nivojem, kot drugo pozimi poraba še višja, tetjič, problem ne bodo avtomobili ampak toplotne črpalke, sploh pa pozimi. Vzemi en graf npr okol 15 februarja pa povej koliko avtov boš lahko pa tisti večer polnil.

Mikrohard ::

Pri grafu od 15. februarja 2019 je razlika med nočno in dnevno porabo 500MWh. Še vedno veliko rezerve.

roCkY ::

To je itak dejstvo. Tisto kar trdim in me pri tej EV evforiji moti je to, da bodo morale "fosilne" elektrarne v povprečju delati na večji moči. Skratka EV se bo polnilo na "lignit", ker so tisti dejavnik, ki ga sedaj ni. Danes je racimo termo lahko na 50% kapacitete. Če bi bilo "stotitoseče" EV bi bil morda že na 80-90% nazivne kapacitete ob ostalih nespremenjenih pogojih (vode je trenutno precej). Skratka EV v praksi nikakor niso brezogljični. Je pa seveda razlika koliko je prefiltriran izpust termo elektrarne in kakšen je iz ICE.
Zanesljivih podatkov koliko se porabi energije za izdelavo baterij pa itak ni nikjer. Ocene na netu so precej različne.
Skratka spet bom načel živce nekaterim in še enkrat. EV niso tak + kot se ga hoče promovirat. Nedvomno pa so pozitivni. Tega mislim, da jim nihče na tem forumu ne oporeka. Ampak brezogljični pač niso niti v času uporabe kar hoče promovirat predvsem politika in pionirski del EV industrije.

IL_DIAVOLO ::

Se je ogromno manevrskega prostora za obnovljive vire.

Nikec3 ::

WarpedOne je izjavil:

Ko sm kupu trojko, sm mel neizpolnjeno polje "naslednji avto bo".

Ni več neizpolnjeno, čez par let po ljubljani ...



In your effing face.

Zna Tesla met nov produkcijski problem ... česa bodo prodal še več kot S,X,3,Y skupaj?
Že čez 200k rezervacij ...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/...

A res hočeš, da Tesla izpade kot BMW X6 mali penis avto?
Čeprav priznam, s temle tankom po Ljubljani bi bilo kar zabavno. ;((

Slepi pametnjakoviči, ki vedno falite napovedi in se ničesar ne naučite?

@Warpy in kako bi kaj komentiral obliko? Meni je tako zelo grd, da je že zabaven. Kar ni nujno slabo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Nikec3 ::

Zna Tesla met nov produkcijski problem ... česa bodo prodal še več kot S,X,3,Y skupaj?

Pri 100$ imajo rezervacij manj kot so jih imeli pri 1000$ za Model 3... Greva sedaj eno tvojo. A upaš it stavit za 10 000€, da Cybertruckov ne bodo prodali več kot S, 3, X in Y skupaj?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedOne ::

@Warpy in kako bi kaj komentiral obliko? Meni je tako zelo grd, da je že zabaven. Kar ni nujno slabo.


Od kdaj je lepota merodajna pri delovnih vozilih?
Kosilnico si kupu tisto, ki je lepša?
Prikolico si kupu tisto, ki ima bolj privlačne obline?
Prtljažnik si kupu tisti, ki je mel lepšo plastiko?

Oblika je takšna kot je žal edina možna v danih gabaritih.

Stvar bo mela hebenih 500milj dosega in 3mm jeklen oklep.

Ti pa palamudiš o lepoti. Povej erjavcu da je patria zanič, ker ni dost lepa...
Are you not tired of being wrong again and again?

Nikec3 ::

WarpedOne je izjavil:

@Warpy in kako bi kaj komentiral obliko? Meni je tako zelo grd, da je že zabaven. Kar ni nujno slabo.


Od kdaj je lepota merodajna pri delovnih vozilih?
Kosilnico si kupu tisto, ki je lepša?
Prikolico si kupu tisto, ki ima bolj privlačne obline?
Prtljažnik si kupu tisti, ki je mel lepšo plastiko?

Oblika je takšna kot je žal edina možna v danih gabaritih.

Stvar bo mela hebenih 500milj dosega in 3mm jeklen oklep.

Ti pa palamudiš o lepoti. Povej erjavcu da je patria zanič, ker ni dost lepa...

A za 10 000€ si ne upaš stavit?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedOne ::

Stavit kaj?
Da se bo truck očitno dost dobro prodajal?
Kaj te tako zelo peče?
Lastna zblojenost?
Are you not tired of being wrong again and again?

Cruz ::

Nikec3 je izjavil:

A res hočeš, da Tesla izpade kot BMW X6 mali penis avto?
:)) So dali AI-ju, da nariše X6 in je to nastalo.

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

Stvar bo mela hebenih 500milj dosega in 3mm jeklen oklep.


In kaj ti bo 3mm debel jekeln oklep. Se bojis it v BTC po fasngo brez taksnega oklepa? O sami varnosti bodo pa precej vec povedali crash testi. Avtomobili so narejeni tako, da se meckajo in drobijo in v praksi se je togost vozil izkazala za nekaj kar ne pripomore k vecji varnosti. A rab pickup 3mm debel oklep, ko gres drevje podirat al pa gnoj razvazat? Ej, ne vem mogoce. A je ta 3mm debel oklep brez roll cage-a boljs kot klasika, ce se prevrnes al pa ce ti drevo na glavo pade?

3mm debel oklep je zaenkrat marketinski buzzword. Tko kot je blo pri Tesli ze marsikaj. :)

nevone ::

3mm debel oklep je zaenkrat marketinski buzzword. Tko kot je blo pri Tesli ze marsikaj. :)


Ja, ampak nazadnje ti potem to kupiš. :)

o+ nevone
Rather we will eat the Space or Space will eat us.

MrNighthawk ::

WarpedOne je izjavil:

@Warpy in kako bi kaj komentiral obliko? Meni je tako zelo grd, da je že zabaven. Kar ni nujno slabo.


Od kdaj je lepota merodajna pri delovnih vozilih?
Kosilnico si kupu tisto, ki je lepša?
Prikolico si kupu tisto, ki ima bolj privlačne obline?
Prtljažnik si kupu tisti, ki je mel lepšo plastiko?

Delovno vozilo? Ne vem, če ga lahko primerjaš z buldožerjem ali pa viličarjem.
Pick up truck je lahko primarno delovno vozilo ampak vsak, ki ima pickupa, še ne pomeni, da z njim opravlja ne vem kakšna huda dela.
Nekaterim je pač bolj praktičen za določen % uporabe. Ampak to še ne pomeni, da se v F-150 ne moreš/ne smeš peljat v gledališče.
Se pa strinjam, da je praktičnost bolj pomembna od izgleda. Vsaj za tiste, ki imamo avto kot orodje/prevozno sredstvo, kar pa ne pomeni, da zadevo ne more biti estetska.

Oblika je takšna kot je žal edina možna v danih gabaritih.

Ista firma je naredila meni enega najlepših avtomobilov (Roadster) in enega najgrših :))
Nikjer pa ne piše, da avto ne sme bit lep IN praktičen. Poleg tega je oblika odvisna še od aerodinamike itd.

b3D_950 ::

Zdaj, ko je mir, jemo samo krompir.
豪快すぎ

WarpedOne ::

Če ne razumeš, zakaj je oblika takšna kot je, je na netu že precej člankov, ki to lepo pojasnijo.
V grobem se stvar zreducira na to, da šasija + pleh + baterija = fail.

Kako se znebit šasije?
Tako kot so se jo znebili pred 100 leti pri avijonih.

Ker nucaš nosilnost/togost, mora lupina bist dost močna, navadn pleh ni dovolj.
Ergo jeklo.

Ki pa je pretrd, da bi se ga dalo štancat kot pleh v lepe okrogline.
Torej ravne ploskve in prepogibi.

Rezultat je vozilo, ki je praktično enake teže kot navadn avto, z nosilnostjo tovornjaka.
Noben EV truck klasične zasnove nima šans da pride na cesto za 50 jurjev.

Cybertruck niso najprej narisal pa potem šli delat, ampak je končna oblika padla ven kot edina možna ob danih zahtevah.

BWjevo spakovanje o zmečkljivih conah pa je itak čist njemu podobno... poln sam sebe in brez trohice pojma kaj blebeta.
Are you not tired of being wrong again and again?

BigWhale ::

nevone je izjavil:

3mm debel oklep je zaenkrat marketinski buzzword. Tko kot je blo pri Tesli ze marsikaj. :)


Ja, ampak nazadnje ti potem to kupiš. :)


Pa dobr, a se bomo pogovarjal o marketing buzzwordih al bomo mogoce pogledal mimo teh reci? Za Toyotin Hilux so v Top Gearu pokazali, da je skorajda neunicljiv pa vsi vemo, da nihce ne potrebuje tega.

WarpedOne je izjavil:

BWjevo spakovanje o zmečkljivih conah pa je itak čist njemu podobno... poln sam sebe in brez trohice pojma kaj blebeta.


Jaz imam vec pojma kot ti. Pika stop.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedOne ::

>> Jaz imam vec pojma kot ti. Pika stop.

Čist možn, sam ful dobr skrivaš.
Bomo kdaj deležn tega al samo proti plačilu?
Are you not tired of being wrong again and again?

Gregor P ::

WarpedOne je izjavil:

BWjevo spakovanje o zmečkljivih conah pa je itak čist njemu podobno... poln sam sebe in brez trohice pojma kaj blebeta.
... a pa to se ti malo hecaš, ali kaj?!? Ali resnično nimaš pojma, zakaj smo prešli iz jeklenih tankov ala Volvo na zmečkljive površine8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

Nerjaven pleh je dokaj zahteven za obdelovat, v tem primeru štancat npr lepo okrogel blatnik. Zato je verjetno iz tega razloga takšna oblika kot je. Debelina pleha 3 mm zunanjih površin je nek markentinški nesmisel, saj ne delajo lahkega oklepnega vozila (ali pa mogoče da). Poleg tega bi bila potem teža 2+ ton.

Takšna oblika avta je tudi problematična za "crash" teste oz. se obnaša kot tank ,ko naleti na oviro, zadeva se trenutno ustavi in potniki nimajo možnosti preživetja. Če ste poskusili zaletavčka, potem veste o čem pišem. Pri tem so hitrosti zelo male, pa te že nabije naprej.
https://www.avp-rs.si/preventiva/preven...

Tako da 3 mm pleh bodo samo kakšni nosilni deli, zunanja površina bo pa verjetno tanjša (okrog 0,5-0,8 mm) krtačena, da se ne bodo videle poškodbe površine, ki nastanejo pri preoblikovanju pleha. Podobno kot Delorean.

WarpedOne ::

Zunanja površina *JE* nosilni del.

Kako težko je dojet nov koncept ...
Are you not tired of being wrong again and again?

fikus_ ::

Prei praktično vseh avtomobilih, ki se sedaj izdelujejo je zunanja površina tudi nosilna struktura, tako da niso kaj novega izumli! Mislim, da so bili prvi avtomobili s samonosilno karoserijo izdelani že pred WW2.
Če so pa tebi ti povedali, da je to njihova ideja in ti to verjameš, so te nategnili ti si pa naivnež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fikus_ ()

WarpedOne ::

Nisi še nikoli vidu kako je narejen 'klasični pickup'?
In ti meni naivnež?

...
Are you not tired of being wrong again and again?

fikus_ ::

Tako kot lojtrski voz.


Dva vzdolžna nosilca, nekaj prečk, na to pritrjena zadaj pogonska os, spredaj posamične obese, motor in menjalnik, na vrhu kabina, zadaj keson.

Če misliš, da je to višek tehnike, se prekleto motiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fikus_ ()

WarpedOne ::

Boš počas dojel da teslin truck nima take zasnove?

Taka zasnova ne omogoča 500 milj dosega za 70k USD.
Are you not tired of being wrong again and again?

WarpedOne ::

Ob dani prostornosti, nosilnosti in zmožnosti šlepanja seveda.
Are you not tired of being wrong again and again?

J.McLane ::

Pickup na samonosni karoseriji ni neka novost (Honda Ridgeline), ampak je velika razlika ali je samonosna karoserija sestavljena iz skeleta na katero je direktno nameščen tenak in lahek pleh ali pa je je skeleta minimalno in je na vse skup nameščen 3 mm stainless steal.

Sprašujem kako za boga je lahko debelo jeklo okrog in okrog bolj lightweight od skeleta + pleh. Imamo kakšne konkretne podatke ali vsaj teorijo ki to lahko kako razloži?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

MrNighthawk ::

Revolucionaren, dober, lep, grd, trd, neprebojen,... itd itd.

Dokler ne bo prestal vse potrebnih testov npr EURO NCAP, homologacije (brez friendly bumperja za pešce, brez stranskih ogledal, brez brisalcev, brez žmigavcev, kolesa so preveč zunaj)
je vse samo ugibanje.

J.McLane je izjavil:

Sprašujem kako za boga je lahko debelo jeklo okrog in okrog bolj lightweight od skeleta + pleh. Imamo kakšne konkretne podatke?

Musk je tako povedal in to je edini podatek, ki ga potrebuješ.

WarpedOne je izjavil:

BWjevo spakovanje o zmečkljivih conah

Kot kaže ne razumeš smisla zmečkljivih con.

WarpedOne ::

>> Sprašujem kako za boga je lahko debelo jeklo okrog in okrog bolj lightweight od skeleta + pleh. Imamo kakšne konkretne podatke ali vsaj teorijo ki to lahko kako razloži?

Poglej nosilnost in druge specifikacije honde Ridge.
Are you not tired of being wrong again and again?

J.McLane ::

Honda Ridgeline je mid-sized pickup, američani temu segmentu rečejo tudi half tone pickup. Sama konstrukcija ni krivec za nizko nosilnost, ciljni kupci za ta segment so, kompromis je predvsem vzmetenje, ki ni prilagodljivo in pač ne moreš ponudit udobja v praznem avtu in veliko nosilnost hkrati. Če pa primerjaš curb weight Tacome in Ridgeline pa ni neke bistvene razlike, tako da mi še vedno ni jasno kako bo to v teoriji šlo skozi.

V bistvu že vem, iz 3 mm bodo šli na 2 mm, potem še kaj manj in spodaj bodo ojačali skeletno konstrukcijo, živi bili pa videli.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedOne ::

Kot kaže ne razumeš smisla zmečkljivih con.


Kakšne zmečkljive cone so tipične na ornk pickupih?

Označi mi jih tule prosim:

Are you not tired of being wrong again and again?

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

Označi mi jih tule prosim:



Lahko si jih sam ogledas.

TheBlueOne ::

J.McLane ::

Ja samo on je dal gor slikco od bad ass F-350, tug of war bi se pa šli z F-150 :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
««
768 / 824
»»