» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
740 / 1188
»»

IL_DIAVOLO ::

https://www.techradar.com/news/think-el...

Tole pa izgleda bistveno boljše od zoe-ja. Bolj moško :)

jype ::

nekikr je izjavil:

Ne prodajam ga še, ker se še nisem odločil za naslednjega.
Lažeš. Iz te teme je več kot očitno, da prodajaš avtomobile z motorjem na notranje izgorevanje.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tole pa izgleda bistveno boljše od zoe-ja. Bolj moško :)
Torej od nule zdizajnirano za idiote? Sliši se precej neuporabno.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: borisk ()

nekikr ::

Lažeš. Iz te teme je več kot očitno, da prodajaš avtomobile z motorjem na notranje izgorevanje.

Ja, priznam, kaj naj, dobil si me :( Kriv sem. Vsake par let prodam starega in grem po novega. V bistvu sem pravi mega preprodajalec ICE avtomobilov, če bolje pomislim, ker tudi od partnerke avtomobil prodam in potem kupim drugega. Koliko trilijonov davka mi boš odmeril, konec koncev bi moral pa tudi v zapor, ker sem s tem ubil vsaj....16 milijonov ljudi, 17?

jype ::

nekikr je izjavil:

Ja, priznam, kaj naj, dobil si me :( Kriv sem. Vsake par let prodam starega in grem po novega. V bistvu sem pravi mega preprodajalec ICE avtomobilov, če bolje pomislim, ker tudi od partnerke avtomobil prodam in potem kupim drugega. Koliko trilijonov davka mi boš odmeril, konec koncev bi moral pa tudi v zapor, ker sem s tem ubil vsaj....16 milijonov ljudi, 17?
Po moji presoji je kazen, ki je primerna za petrolheade, odstranitev iz teme, v katero stresate frustracije, ker ste v njej soočeni tudi z manj primitivnimi kulturami.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: borisk ()

IL_DIAVOLO ::

jype je izjavil:

nekikr je izjavil:

Ne prodajam ga še, ker se še nisem odločil za naslednjega.
Lažeš. Iz te teme je več kot očitno, da prodajaš avtomobile z motorjem na notranje izgorevanje.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tole pa izgleda bistveno boljše od zoe-ja. Bolj moško :)
Torej od nule zdizajnirano za idiote? Sliši se precej neuporabno.


ziga1990 ::

3 ure me ni pa že imate zabavo:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Uff, tale je tudi zanimiv:

https://ev-database.org/car/1168/Peugeo...

Peugeot je res začel delat fantastične notranjosti, nič slabša napram limuzini 508. Samo glej in se čudi. Pride že konec tega leta, cena pa v rangu id.3. Vojna za prevlado na trgu EV se je zečela.

hojnikb ::

če je tole fantastična notranjnost, sn js pecikl. Zgleda k kakšna startrek ladja, pa tisti volan majhen in kvadraten.....
#brezpodpisa

Emobi ::

nekikr je izjavil:

lufthammer je izjavil:

Glede na to, da vsak ICE avto letno prispeva k 4,5 milijarde žrtev


A lahko kakšen link za tole, ker je bolj malo verjetno, da pri 7,4 milijarde zemljanov avtomobili letno "pospravijo" 4,5 milijarde, torej več kot polovico? Nas bo v letu in pol zmanjkalo...

Tudi Emobi stalno klobasa o razogljičenju. Če pride do razogljičenja nam ni rešitve. Prenehaj s temi neumnostmi.

Ne vem od kje te številke, jih pa vedno znova ponavljajo EV ekofašisti. Predvsem tisti, ki matematike recimo sploh ne poznajo, kot emobi, potem pa zaokrožijo, da je kakšen trilijon dolarjev na mesec na ICE vozilo škode, pa vse smrti in še kakšno več (v stilu volitev v Severni Koreji) pripišejo, posredno ali neposredno, ICE vozilom. Zato pa ni mogoče imeti normalne debate o tem, če elektrika za EV pride iz prdenja samorogov, baterije se pa kar same materializirajo v svoja 2 toni težka vozila, za smrt Karničarja po drugi strani je pa, posredno, nekako kriv 29 let star dizel.

Normalne debate ni mogoče imeti z nekom, ki stalno podtika in direktno laže.

Torej, kdaj sem govoril o 4,5 milijarde žrtev na leto zaradi izpušnih plinov in o triljonih škode? Kdaj je kdo, razen tebe, govoril o samorogu, ki dela elektriko ter o materializaciji baterij iz niča ter o fašistih.

To stalno ti ponavljaš in se moraš vprašati, ali to počneš, ker misliš, da si zabaven (ti povem, da nisi), ali zaradi svoje nespametnosti, ali zlobe, zafrustriranosti, pijanosti, ali pa si napohan, ko pišeš.

Sicer ti je pa tudi yipe zelo dobro povedal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

Je popolnoma možno, ker se saje izpušnih plinov nabirajo tudi v možganih in jih sčasoma okvarijo.
Predvsem zato so EV-ji prava stvar!

Sp3m ::

jype je izjavil:

Po moji presoji je kazen, ki je primerna za petrolheade, odstranitev iz teme, v katero stresate frustracije, ker ste v njej soočeni tudi z manj primitivnimi kulturami.


Po svoje sploh ni slaba ideja, sicer z manjšim popravkom.

Vsi, ki ne vozij(m)o EV vozila, ven iz te teme!

WarpedGone ::

Moj plan je bil, da filam vsak vikend ... ta vikend mi ni treba, na cagru še 300km.
Včeraj eno uro po regionalki - 108Wh/km, lifetime 166Wh/km.

Best car evah.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Sp3m je izjavil:

Vsi, ki ne vozij(m)o EV vozila, ven iz te teme!
Jaz vozim EV vozilo:

Emobi ::

Odlično, easy rider!

BigWhale ::

jype je izjavil:

Sp3m je izjavil:

Vsi, ki ne vozij(m)o EV vozila, ven iz te teme!
Jaz vozim EV vozilo:



Ne lazi, to je ICE vozilo. Brt se nauc, smrkouc!

jype ::

Sem se potrudil najt fotko, kjer je to očitno :)

mailer ::

Že 700 strani kako so ev prava stvar ampak število prvih registracij je bilo dobrih 500 od probližno 80k prodanih kar znese 0,6%. Torej potrebujemo samo še 49,4% da bi bil lahko naslov te teme upravičen. Seveda bomo takrat nekje na strani 7000.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

Moj plan je bil, da filam vsak vikend ... ta vikend mi ni treba, na cagru še 300km.
Včeraj eno uro po regionalki - 108Wh/km, lifetime 166Wh/km.

Best car evah.

Če se cel mesec ne voziš potem ga imaš pa za cel mesec! O fak, Tesla je zakon!!!

sloxl8 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Uff, tale je tudi zanimiv:

https://ev-database.org/car/1168/Peugeo...

Peugeot je res začel delat fantastične notranjosti, nič slabša napram limuzini 508. Samo glej in se čudi. Pride že konec tega leta, cena pa v rangu id.3. Vojna za prevlado na trgu EV se je zečela.


Peugeot in elektrika? Ne vem, no.

Če še v navadnem avtu ne znajo elektrike zrihtat, da ne bi redno desne (ali leve) žarnice crkavale, kako bodo zrihtal EM in/ali baterijo.

BigWhale ::

mailer je izjavil:

Že 700 strani kako so ev prava stvar ampak število prvih registracij je bilo dobrih 500 od probližno 80k prodanih kar znese 0,6%. Torej potrebujemo samo še 49,4% da bi bil lahko naslov te teme upravičen. Seveda bomo takrat nekje na strani 7000.


Stevilo prodanih izdelkov ni vedno odraz kvalitete ali pa tega, da je nekaj prava stvar. Jaz sem sicer vseeno menja, da EVji se niso prava stvar ampak ne zaradi tega koliko se jih proda in da bi jih moralo boto prodanih vsaj 50%, da bodo pa res prava stvar.

Sp3m ::

jype je izjavil:

Sp3m je izjavil:

Vsi, ki ne vozij(m)o EV vozila, ven iz te teme!
Jaz vozim EV vozilo:



Dobra poizkus, sam problem je v tem, da si vožen!

Kakor bi tvoj vzornik rekel: "Fake news!"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sp3m ()

IL_DIAVOLO ::

Medtem ko tesla pametno uporablja AWD dual motor,se ostali se kar omejujejo na 1 motor in delajo prevale za magični doseg 300 km. Širina v razmišljanju jim nedvomno primanjkuje.

pegasus ::

Za zainteresirane - trenutno v Avstraliji poteka World Solar Challenge - https://www.worldsolarchallenge.org ... Ponovno cel kup zanimivih dizajnov in zanimive tehnologije.

WarpedGone ::

Chinese-made Tesla will start production on October 14\Tesla gigafactory 3 in shanghai


Manj kot leto nazaj ste se tule spakovali, kako gradbišče sameva ... 14. oktober je *danes*

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Mikrohard ::

Lahko na Kitajskem zgradijo 10 tovarn. Dokler v Sloveniji ne bo servisa, meni to prav nič ne pomaga.

Emobi ::

mailer je izjavil:

Že 700 strani kako so ev prava stvar ampak število prvih registracij je bilo dobrih 500 od probližno 80k prodanih kar znese 0,6%. Torej potrebujemo samo še 49,4% da bi bil lahko naslov te teme upravičen. Seveda bomo takrat nekje na strani 7000.


https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...

Lani je bilo prodanih skoraj 73.000 avtomobilov, torej gre za 0,7 %.
Ker pa se ocenjuje, da je skoraj tretjina enodnevnih registracij, ker gredo avti v druge države, je torej realno prodanih 30 % manj, torej 51.000; delež baterijskih je torej približno 1 %. Lani je prodaja EV-jev zrasla za 57 %.
Ker pa drugo leto prihaja veliko manjših EV modelov z okrog 300 km dometa - ID.3, Corsa e, Peugeot e-208, Citroen DS, e-Up... se bo prodaja najverjetneje podvojila glede na letošnjo.

Kljub temu, da je bilo prodanih veliko novih vozil - torej imamo denar, in eni največjih subvencij v Evropi za BEV-e, je le-teh prodanih zelo malo. Razlog ni v denarju, saj poleg subvencije kupec EV-ja lahko dobi tudi zelo ugoden kredit, pač pa v konservativnosti kupcev in tudi prodajalcev. Slednji bi lahko dobavili več EV-jev, vendar raje prodajajo ICE-je dokler še lahko. Dobiček je tako zagotovljen, okolje in zrak je pa postranska stvar. Poleg tega nove avtomobile kupujejo pretežno starejši ljudje, ki so bolj konservativni in si starokopitno dopovedujejo: še je čas za enega dizla!

Seveda mi ne moremo slediti Norveški, ki je najbolj bogata, ker črpa nafto in ima zelo modro politiko ter velik delež hidroelektrarn. Lahko pa bi sledili Nizozemski, Belgiji, Danski in Švedski, kjer sem letos videl veliko več baterijskih vozil kot pri nas. Od vseh naštetih držav je Slovenija za popolnoma električne avte najprimernejša, saj ima malo avtocest in v regiji najbolj razvejan sistem polnilnic, hkrati pa veliko ljudi lahko polni EV doma.

Z leti bo prodanih vse več EV-jev, najmanj po letu 2030 pa ICE-jev ne bo več mogoče kupiti. Mislim, da se bo to zgodilo še prej.
Kdor danes kupuje novega ICE-ja, ga bo čez leta slabo prodal, saj za trg ne bodo več zanimivi, kot se to že sedaj drastično dogaja na Norveškem. Po mojem bomo v petih do sedmih letih ujeli zdajšnja norveška razmerja pri prodajih novih vozil - polovični delež BEV in PHEV. Trg rabljenih se bo moral temu prilagoditi.

Večinoma je vse odvisno predvsem od načina razmišljanja. Prihajajo nove generacije, ki so po anketah veliko bolj okoljsko in socialno ozaveščene, s čimer se približujemo skandinavskim državam. Problem pa je, ker so prodajalci konservativni, kakor tudi kupci. Ampak mladina bo prej ali slej s tem pometla.

IL_DIAVOLO ::

In kaj bo imel lastnik tesle od tega, da Tesla ustvarja dobiček na račun podplacanih kitajcev?

jype ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

In kaj bo imel lastnik tesle od tega, da Tesla ustvarja dobiček na račun podplacanih kitajcev?
Profit.

telexdell ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

In kaj bo imel lastnik tesle od tega, da Tesla ustvarja dobiček na račun podplacanih kitajcev?


Delavec je podplačan, če ga plačuješ manj kot drugi. Če torej Kitajec v kitajski firmi zasluži 2$/uro, Tesla pa ga plačuje 1$/uro potem je podplačan, drugače pač ne.
Po tvoji logiki si podplačan tudi ti (pa jaz, pa vsi ostali), saj nas Luksemburg izkorišča in nas ne plačajo, toliko, kot so delavci plačani tam.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

IL_DIAVOLO ::

To sploh ni bistvo.

Bistvo je, da bedak poveličuje proizvodnjo halo na Kitajskem od katere nima nič.

Bi imel več od tega, ce bi postavili servis mrezo v Sloveniji.

WarpedGone ::

Servisna mreža v sloveniji že obstaja ... servis obstaja točno tam kjer maš avto v tistem trenutku.

Remote connectivity međik.
A da remote ne morjo vsega urihtat?
Tut noben servis ni sposobn vsega urihtat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Sp3m ::

WarpedGone je izjavil:

Servisna mreža v sloveniji že obstaja ... servis obstaja točno tam kjer maš avto v tistem trenutku.

Remote connectivity međik.
A da remote ne morjo vsega urihtat?
Tut noben servis ni sposobn vsega urihtat.


Nagradno vprašanje zate.

Kdo je bolj sposoben urihtati avto?

Renault fizični servis v Sloveniji ali Tesla remote connection v Sloveniji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sp3m ()

Mikrohard ::

Tukaj se nima smisla prepirat... več kot očitno je, da je njemu avto tako všeč, da pomanjkljivosti (kot npr to, da v Sloveniji ni servisne mreže) enostavno ignorira. Saj do neke mere ga zastopim in mu vsekakor privoščim, da z avtom ne bo imel težav. Zase pa vem, da ne kupim avta, pri katerem je najbližji servis oddaljen 400km.

Okapi ::

No, resnici na ljubo, ne ignorira, ampak to pač vzame v zakup. Vsak avto je kompromis med ceno, velikostjo, zmogljivostjo, videzom, servisno mrežo in še marsičem. Vsak se pa sam odloči, kateri kompromis je zanj najbolj sprejemljiv.

WarpedGone ::

>> Renault fizični servis v Sloveniji
FWIW ... Renault fizični servis v Sloveniji mi je zaradi softverske napake v Franciji brickal avto za 2 tedna.
Toliko o vrednosti 'servisov v sloveniji'.

Bistveno več kot "servis v sloveniji" je vredno to, da nisem obvezan redno vsakih X kilometrov / mesecev sploh furat na požegnan servis.
Obveznega servisnega intervala *nimam*, priporočene stvari (filter kabine ...) lahko nardim sam al pa plačam nekomu po lastni izbiri.
Garancija velja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Obveznega servisnega intervala *nimam*, priporočene stvari (filter kabine ...) lahko nardim sam al pa plačam nekomu po lastni izbiri.
Garancija velja.
Garancija velja, saj pri Tesli sploh nimajo druge alternative. Ne počnejo to iz dobrega srca, ker te imajo radi.:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

telexdell ::

Mikrohard je izjavil:

Tukaj se nima smisla prepirat... več kot očitno je, da je njemu avto tako všeč, da pomanjkljivosti (kot npr to, da v Sloveniji ni servisne mreže) enostavno ignorira. Saj do neke mere ga zastopim in mu vsekakor privoščim, da z avtom ne bo imel težav. Zase pa vem, da ne kupim avta, pri katerem je najbližji servis oddaljen 400km.

Vsekakor bi razmislil o nakupu avtomobila, kateri bi imel servise na gosto posejane po Sloveniji. Servisi morajo od nečesa živeti. Če rezervni deli nimajo ekstremno visokih marž (beri: so zelo dragi) pote mora biti okvar na teh vozilih toliko, da lahko vsi servisi preživijo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

Garancija velja, saj pri Tesli sploh nimajo druge alternative. Ne počnejo to iz dobrega srca, ker te imajo radi.

To spremeni kaj točno?
Čisto nič... nimam obvezih servisov, garancija pa velja 8 let. Deal with it.

Vsekakor bi razmislil o nakupu avtomobila, kateri bi imel servise na gosto posejane po Sloveniji. Servisi morajo od nečesa živeti. Če rezervni deli nimajo ekstremno visokih marž (beri: so zelo dragi) pote mora biti okvar na teh vozilih toliko, da lahko vsi servisi preživijo.


Dober sarkazm, žal ga folk ne bo dojel.
Zbogom in hvala za vse ribe

Cr00k ::

Nova edicija Taycana 4S... s "samo" 3,5s do 100, daljšim dosegom in nižjo ceno ;) top.

Mikrohard ::

telexdell je izjavil:

Vsekakor bi razmislil o nakupu avtomobila, kateri bi imel servise na gosto posejane po Sloveniji. Servisi morajo od nečesa živeti. Če rezervni deli nimajo ekstremno visokih marž (beri: so zelo dragi) pote mora biti okvar na teh vozilih toliko, da lahko vsi servisi preživijo.

Pri vsakem avtu (ali znamki) lahko pride do izredne okvare. Jaz z mojim avtom 8 let nisem imel nobenih večjih težav. Kakšen mesec nazaj pa je žal prišlo do neke večje težave (avto ni bil več varen za na cesto). Na servisu so mi avto zrihtali v štirih dneh (od tega so 3 dni čakali na rezervni del). Koliko časa misliš, da bi to trajalo pri Tesli? Dva dneva bi porabil samo za dostavo in prevzem avta na servisu. Pred tem bi verjetno par dni (če ne tednov) čakal na termin. Potem pa vprašanje, koliko časa bi čakali na rezervni del iz Amerike. Pa cena bi bila verjetno tudi zanimiva. Saj verjamem, da je Tesla 3 super (model S sem tudi že vozil). Ampak jaz osebno avta pod takšnimi pogoji enostavno ne morem kupiti... če ni težav je že super... če se pa (bog ne daj) slučajno kaj zgodi, te pa začne boleti glava.

Gregor P ::

Cr00k je izjavil:

Nova edicija Taycana 4S... s "samo" 3,5s do 100, daljšim dosegom in nižjo ceno ;) top.

Odlično
 Porsche Taycan 4S

Porsche Taycan 4S



The new version is offered with two battery pack options:

Performance battery: a 79.2 kWh pack with a total output of 390 kW and a 225 kW charging capacity
Performance battery Plus: a 93.4 kWh pack, same as Turbo, but limited to 420 kW versus 560 kW for Turbo versions. It has a 270 kW charging capacity.
The smaller battery pack results in a range of 407 km (253 miles), and the bigger one should result in 463 km (288 miles) on a single charge based on the WLTP standard.
[...]
It is still equipped with a dual-motor drivetrain
[...]
Porsche says that the new version will start at $103,800 (EUR 94.200,- op.kom.) in the US with the smaller battery pack and $110,000 (EUR 99.800,- op.kom.) with the Performance battery Plus.
[...]
The Taycan 4S can be ordered right now, and it will arrive in European dealerships in January 2020. It should arrive in the US a few months later.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Zgodovina sprememb…

telexdell ::

Mikrohard je izjavil:

Pri vsakem avtu (ali znamki) lahko pride do izredne okvare. Jaz z mojim avtom 8 let nisem imel nobenih večjih težav. Kakšen mesec nazaj pa je žal prišlo do neke večje težave (avto ni bil več varen za na cesto). Na servisu so mi avto zrihtali v štirih dneh (od tega so 3 dni čakali na rezervni del). Koliko časa misliš, da bi to trajalo pri Tesli? Dva dneva bi porabil samo za dostavo in prevzem avta na servisu. Pred tem bi verjetno par dni (če ne tednov) čakal na termin. Potem pa vprašanje, koliko časa bi čakali na rezervni del iz Amerike. Pa cena bi bila verjetno tudi zanimiva. Saj verjamem, da je Tesla 3 super (model S sem tudi že vozil). Ampak jaz osebno avta pod takšnimi pogoji enostavno ne morem kupiti... če ni težav je že super... če se pa (bog ne daj) slučajno kaj zgodi, te pa začne boleti glava.

Sem zadnjič naročil na isti dan dva (različna) artikla- enega preko Amazon.de in drugega preko enega največjih domačih spletnih trgovin. Iz Nemčije je bil pri meni v dveh dneh, iz Slovenije pa v petih.
Da servisi, kateri so v EU ne bi imeli nobenega skladišč z rezervnimi delu ni verjetno. Kako hitro pa ga potem dobiš iz Nemčije ali iz Slovenije je pa potem že vprašanje. Problem je lahko v primeru, da je avto nevozen in ga moraš prepeljati v delavnico. Kako pa je to rešeno pri Tesli pa nimam pojma.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

>> Renault fizični servis v Sloveniji
FWIW ... Renault fizični servis v Sloveniji mi je zaradi softverske napake v Franciji brickal avto za 2 tedna.
Toliko o vrednosti 'servisov v sloveniji'.

Bistveno več kot "servis v sloveniji" je vredno to, da nisem obvezan redno vsakih X kilometrov / mesecev sploh furat na požegnan servis.
Obveznega servisnega intervala *nimam*, priporočene stvari (filter kabine ...) lahko nardim sam al pa plačam nekomu po lastni izbiri.
Garancija velja.

Servis vzame 3 urce na leto. Grem vsaj enkrat letno v prestolico razen poslovno.
Strošek je. Ampak imam avto, ki mi po gabaritih ustreza ne kompromis.

Emobi. Omenjaš nekje gor nizko ceno ICE čez čas.
Če ne bo nekih hudih pritiskov za izočitev iz prometa dvomim da se bodo ICE-ji po letu 2030 sploh prodajali. Trenutno razmišljam, da bo trenutni prvi avto na dvorišču ostal do svojega britkega konca vkolikor ne bo nekih težav z njim. Kot smo zadnjič brali KIA predvideva vsega 20% tržni delež EV. ČE bo 80% prodanih hibridov bodo trenutni ICE, ki ne bodo zvoženi (delajo cca. W1 kilometrino) komot ropotali tam do 2040. Bodo Tesle (kakšen % ki bo letno delal pod 10 k km) letnik 2019 vozna takrat brez večjega vložka - menjava baterije?

blay44 ::

Gregor P je izjavil:



Performance battery Plus: a 93.4 kWh pack, same as Turbo, but limited to 420 kW versus 560 kW for Turbo versions. It has a 270 kW charging capacity.


Uuuuuu, tole pa lahko pokoplje klasiko. Vključno s šestvalnjiki.:)

mailer ::

Proizvajalci ev delajo še eno veliko napako, vgrajujejo motorje, ki imajo 200+konjev in pospeške okoli 5s/100. Če bi namesto tega vgradili motorje s "samo" 100 konji in slabšimi pospeški, bi tudi doseg konkretno izboljšali. Vseno pa bo kljub ev-ju zagotovo doma še eno vozilo na notranje izgorevanje za daljše poti in "za ziher".
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

J.McLane ::

Ravno v tem je čar elektromotroja, učinkovitost ostaja dokaj dobra kljub večji moči in to konkurenčno prednost se da zelo dobro prodati.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Proizvajalci ev delajo še eno veliko napako, vgrajujejo motorje, ki imajo 200+konjev in pospeške okoli 5s/100. Če bi namesto tega vgradili motorje s "samo" 100 konji in slabšimi pospeški, bi tudi doseg konkretno izboljšali.


Napake ne dealjo oni ampak ti v svojih analogijah z ICE.

Drugi najbolj učinkovit EV ima 320 konjev.
Za mišjo dlako bolj učinkovit EV v mestu ima 3x manj konjev in 2x manj dosega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mikrohard ::

telexdell je izjavil:

Sem zadnjič naročil na isti dan dva (različna) artikla- enega preko Amazon.de in drugega preko enega največjih domačih spletnih trgovin. Iz Nemčije je bil pri meni v dveh dneh, iz Slovenije pa v petih.
Da servisi, kateri so v EU ne bi imeli nobenega skladišč z rezervnimi delu ni verjetno. Kako hitro pa ga potem dobiš iz Nemčije ali iz Slovenije je pa potem že vprašanje. Problem je lahko v primeru, da je avto nevozen in ga moraš prepeljati v delavnico. Kako pa je to rešeno pri Tesli pa nimam pojma.

Očitno res ne veš, kako stvari potekajo pri Tesli. Rezervni deli so problem. Prosti termini na servisu pa še večji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Webmojster ::

Cr00k je izjavil:

Nova edicija Taycana 4S... s "samo" 3,5s do 100, daljšim dosegom in nižjo ceno ;) top.


Kje si našel 3,5s do 100? Jaz vidim 4,0S .. mogoče od tod tudi ime 4S
««
740 / 1188
»»