» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
741 / 1139
»»

IL_DIAVOLO ::

J.McLane je izjavil:

Ravno v tem je čar elektromotroja, učinkovitost ostaja dokaj dobra kljub večji moči in to konkurenčno prednost se da zelo dobro prodati.


Ni res. Tesla dobiva long range z dodatnimi elektromotorji.

J.McLane ::

... ki imajo kakšno moč? Ziher ima dodaten motor samo 50 kW da ima fullll večjo učinkovitost.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

krucymucy ::

Webmojster je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Nova edicija Taycana 4S... s "samo" 3,5s do 100, daljšim dosegom in nižjo ceno ;) top.


Kje si našel 3,5s do 100? Jaz vidim 4,0S .. mogoče od tod tudi ime 4S


Ja 4S je pri porsche oznaka za pospesek 0-100. :))
4S je je oznaka, ki pove da gre za mocnejso izvedenko od osnovne (S) in pogon na 4 kolesa (4).

WarpedGone ::

4S je zaenkrat najcenejša in najpočasnejša izvedba Taycana.
Ki je še vedno za tretjino dražja od lani obljubljanih cen.

Po dosegu se kosa z Leafom, uspeh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Emobi ::

Razlika je v tem, da je Porsche izdelovalec športnih avtomobilov, Tesla bi pa rad bil. Na dirkališču sfrizirana Tesla ni premagala Porscheja, ker je odpovedala.
Doseg ni vse, sploh pa ne pri EV-jih, kjer lahko baterijo različno optimiziraš, bodisi za čimvečji doseg ali za čimvečjo trajanje. Dvomim, da Porsche svojim kupcem svetuje, naj baterije ne polnijo do konca, kot je to pri Tesli.
Toliko zaporednih startov, kot jih zdrži taycan, ne zdrži noben drug EV.

Glede cene EV-ja je tudi Tesla napovedovala nižje cene.

Večina ljudi v Evropi bi raje imela taycana kot Teslo S, so pokazale ankete; tudi pri enaki ceni. Kajti ameriški športni avtomobili so bili vedno minorni napram evropskim. In eno zagonsko podjetje, ki 7 let izdeluje potovalne avtomobile se ne more kosati s 70 let tradicije izdelave športnikov. Dvomim, da ima katerikoli Porsche odtujen volan, kot ga ima Tesla S.

Sp3m ::

Tesla Model S vs. Porsche Taycan Handling Test

Bi bilo zanimivo videti še primerjavo s Model3.

Cr00k ::

Webmojster je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Nova edicija Taycana 4S... s "samo" 3,5s do 100, daljšim dosegom in nižjo ceno ;) top.


Kje si našel 3,5s do 100? Jaz vidim 4,0S .. mogoče od tod tudi ime 4S


Iz enega prvih virov o novem modelu... je 4s v uradnem press releasu ja... ime 4S nima veze s pospeškom; ime 4S ima pri Porscheju dolgo brado...

Porsche said that the 4S will come in two battery sizes, 79.2 and 93.4 kWh, and it will deliver more subdued performance and slightly better range than the other Taycan variants. Still, it will thump most ICE vehicles by hitting 0 to 60 mph in 3.5 seconds, while hitting a top speed of 155 mph.


Sp3m je izjavil:

Tesla Model S vs. Porsche Taycan Handling Test

Bi bilo zanimivo videti še primerjavo s Model3.


Pričakovano. Američani z izjemo prebliskov še vedno delajo kočije, ki ne gredo rade v ovinek, Tesla očitno ni izjema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

Cr00k ::

Pa še tole primerjavo odložim tu... da ne bodo samo ovinki :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

WarpedGone ::

>> Američani z izjemo prebliskov še vedno delajo kočije, ki ne gredo rade v ovinek, Tesla očitno ni izjema.

Le da gre ta ista Tesla bolje v ovinek kot BMW M3... kaj pa sedaj?
Še več slepih peg?

Privzeto pričakovanje je, da bo Porsche gladko boljši v vsem. Ime in cena to zahtevata.

Čisto razočaranje in škandal je, da *ni*.

Kup telovadbe in PR nabijanja, pod črto pa avto, ki je neuporabn za karkoli razen bahanja pred sosedi.
Peljat se raje ne, ker bojo sosedi vidl, da je zadeva brezvezna.

Up to 400km pomeni max 200km po AC, v praksi pa kvečjemu 150km AC(90%-10%).
V avtu za več kot 100 jurjev.
Vprašanje je samo, kolk zgube bo porsche naredu s tem hecom, predno ga skenslajo.

>> Pa še tole primerjavo odložim tu... da ne bodo samo ovinki :)

Primerjava med avtom, ki ga še ne morš kupt in avtom, ki ga ne moreš več kupt - ker ga ne deljajo več, trenutno delajo boljše stvari.

Kaj želiš pokazat s tem? Da je neki kar prihaja, boljše od tistega kar je bilo?

Kaj če bi stvar primerjal s trenutno LR Performane?
Majo razlog, da ne kažejo te primerjave... enak razlog kot Jaguar, ki je svojega iPace primerjal z X75D ... ker bi v primerjavi z X100D gladko pogorel.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Cr00k ::

WarpedGone je izjavil:

Le da gre ta ista Tesla bolje v ovinek kot BMW M3... kaj pa sedaj?

Pa ti dejansko verjameš to kar pišeš, al sam trolaš ke imaš čas? :)

Gregor P ::

Če se ne bi odločil, da je za okolje bolje, da si sam ne lastim vozila in pa ker običajno živim v mestih, kjer ga res ne rabiš, bi zagotovo neprimerno rajši kupil karkoli od Porscheja kot (ničesar) od Tesle, pa Porscheja sploh maram ne (samo še vedno veliko rajši kot prve Priuse). Tako da čisto verjamem zgoraj omenjenim anketam, ki pravijo, da bi večina potrošnikov v EU imela rajši Porschejevega Taycana:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Cr00k ::

WarpedGone je izjavil:

Primerjava med avtom, ki ga še ne morš kupt in avtom, ki ga ne moreš več kupt - ker ga ne deljajo več, trenutno delajo boljše stvari.

Kaj želiš pokazat s tem? Da je neki kar prihaja, boljše od tistega kar je bilo?



Pokazat hočem, da se Porsche lepo premakne... da pol sekunde do 100 gor/dol za RL uporabo je brezpredmetno.
Da je varnejši na cesti, ker dejansko odpelje losov test z odliko in overall boljšo lego na cesti... ki je btw še vedno slabša od BMW M3.

Tesla ima vse pogoje, da pripelje avto in ga primerjajo... tudi v Zeleni Pekel. Top Gear ima vsako leto car of the year... itd. itd. Nekako me spominjajo na Ferrari, ko so novinarji želeli primerjati neposredno LaFerrari, MclarenP1 in Porsche 918... oz. še modele prej z milijon pogoji, če ne ga pa ne dajo :)

WarpedGone ::

Cr00k je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Le da gre ta ista Tesla bolje v ovinek kot BMW M3... kaj pa sedaj?

Pa ti dejansko verjameš to kar pišeš, al sam trolaš ke imaš čas? :)


Nisi pa pomislu, da mogoče ne veš vsega? Seveda ne ...

Ena random primerjava Tesla M3P proti BMW M3
In še šitload drugih, z enakim zaključkom: Tesla M3 Performance is king, BMW M3 pa je boljši za risanje krogov po parkirplacu.

pol sekunde do 100 gor/dol za RL uporabo je brezpredmetno.


Ko si slabši v X, je X seveda brezpredmeten... zakaj torej so v Taycana tlačli menjalnik?
Da je brezpredmeten test manj sramoten?

Taycan je fajn samo, dokler si ga ne lastiš.
Potem te je sram, se na cesti v njem pokazat, ker te bo sosedov mulc z butastim amerom osramotil ko zajca.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Meanwhile in California ...
 Tesla Model Y

Tesla Model Y

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:


Ko si slabši v X, je X seveda brezpredmeten... zakaj torej so v Taycana tlačli menjalnik?
Da je brezpredmeten test manj sramoten?

Menjalnik v električnewm avtu je tam zaradi istega razloga kot v ICE avtu.

Da zmanjša porabo pri velikih hitrostih... Pa najbrž še kak drug razlog...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Cr00k ::

WarpedGone je izjavil:

Cr00k je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Le da gre ta ista Tesla bolje v ovinek kot BMW M3... kaj pa sedaj?

Pa ti dejansko verjameš to kar pišeš, al sam trolaš ke imaš čas? :)


Nisi pa pomislu, da mogoče ne veš vsega? Seveda ne ...

Ena random primerjava Tesla M3P proti BMW M3
In še šitload drugih, z enakim zaključkom: Tesla M3 Performance is king, BMW M3 pa je boljši za risanje krogov po parkirplacu.

pol sekunde do 100 gor/dol za RL uporabo je brezpredmetno.


Ko si slabši v X, je X seveda brezpredmeten... zakaj torej so v Taycana tlačli menjalnik?
Da je brezpredmeten test manj sramoten?

Taycan je fajn samo, dokler si ga ne lastiš.
Potem te je sram, se na cesti v njem pokazat, ker te bo sosedov mulc z butastim amerom osramotil ko zajca.


Haha, sem točno vedel, da boš tole pripopal :) Še vedno pa ni testa handlinga... najdem pa samo tole:
From the first corner, the M3 feels less tied down, more up on its toes – unnerving at first, but then you realise you can lean on the front end harder, work the brakes later, and flick it around in places where the porky Tesla demands patience.


PORKY :)

Menjalnik? Je porsche 100x napisal in razložil, za pospeševanje..., da manj obremeni ostale sklope. Ne vem kaj je menjalnik sporen... tudi biser avtomoto športa, F1, ga uporablja... s celo 8 prestavami.

Jaz govorim za 4S verzijo, ki je dostopnejša... in pol sek gor/dol je irrelevantno. Verjemi, da bo tudi še hitrejša verzija od Turbo S prišla. Pa glede na primerjave, ki sem jih videl izgleda tudi papir vse prenese...

Sicer pa tudi npr. tudi Nissan GT-R (med drugimi) je 911 osmešil... pa 911-ice se še vedno prodajajo kot vroče žemljice, Nissane pa samo še kakšen freak kupi. Pa lastniki obeh ga radi na cesti pokažejo... sicer pa cesta ni za divjat, tako da temu sosedovemu mulcu raje to najprej razlož.

Gregor P ::

Medtem v Evropi se Porscheji Taycan polnijo na polno na postajah 8-)



Vprašanje, ali bodo sploh uspeli zadostiti enormnemu povpraševanju?

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

IL_DIAVOLO ::

Jaz sicer ne oporekam tesli performance, ker kar se performance/range tiče je to top avto. Ampak drugače pa nič posebnega, kar se tiče notranjosti, vse je tako brez duše.

Recimo peugeot 508 je tako lep da samo gledas in se cudis. Vem ICE, ampak je v istem cenovnem rangu in je limuzina.

Tesla? Meh

Mikrohard ::

WarpedGone je izjavil:

Up to 400km pomeni max 200km po AC, v praksi pa kvečjemu 150km AC(90%-10%).
V avtu za več kot 100 jurjev.


To pomeni, da tvoj "up to 600km" avto zmore max 300km po AC, v praksi kvečjemu 225km AC(90%-10%). V avtu za 60k€???

Cr00k ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Jaz sicer ne oporekam tesli performance, ker kar se performance/range tiče je to top avto. Ampak drugače pa nič posebnega, kar se tiče notranjosti, vse je tako brez duše.

Recimo peugeot 508 je tako lep da samo gledas in se cudis. Vem ICE, ampak je v istem cenovnem rangu in je limuzina.

Tesla? Meh


Niti jaz. Vse kar je pod 5sek do 100 je zame raketa.

Lepota je subjektivna in vsakomur svoje. Osebno mi Peugeoti npr. nikoli niso potegnil, ti novejši s temi malimi volani pa sploh ne... bo trg pokazal.
Osebno mi je Tesla kul, ker se ne moreš toliko čustveno navezat in potem avto res uporabljaš in nisi suženj avta... mogoče bi mogli pickupe delat za one ameri rednecke :)

Emobi ::

Vprašanje je samo, kolk zgube bo porsche naredu s tem hecom, predno ga skenslajo.

Porsche ima vse več zaslužka in ne dela izgube z nobenim modelom, za razliko od Tesle. Zato je malo verjetno, da bi s taycanom imel izgubo.

Podobno so se, takrat ko so curljale novice o zasnovi taycana, tukaj eni zgražali, češ da se je porschejevim inženirjem zmešalo, ker, po njihovem mnenju, delajo nekaj narobe.
Porsche je naredil odličen avto, kot vse modele do sedaj. To smo tudi pričakovali. Nemci proizvodnjo avtomobilov jemljejo zelo resno, Porsche pa sploh. In še nikoli jim ni šlo tako dobro.
Tesla pa je kljub izdatnimi državnimi injekcijami še vedno v izgubi.

To pa, da takoj ponujajo več različic, pomeni, da imajo kapacitete proizvodnje, ne pa da dražje verzije kupci ne kupujejo. Očitno imajo zaslužka dovolj z vsemi verzijami.

Predvsem pa gre za popolnoma drugačen način razmišljanja kot na oni strani luže.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

WarpedGone ::

To pomeni, da tvoj "up to 600km" avto zmore max 300km po AC, v praksi kvečjemu 225km AC(90%-10%). V avtu za 60k€???


Če se misliš, spakovat, poskrbi, da boš vsaj izhajal iz pravih cifer ... moj je up to 786 km (WLTP city) in 600 km WLTP combined, po AC je okrog 440 km.

Kolk je to dobro / slabo boš povedal tako, da pokažeš EV za podobno ceno, ki ima podoben AC doseg.
Ga ni.
Spredaj je le Tesla Model S 100D z cca 10% več dosega in cca pol višjo ceno.

Porsche ima vse več zaslužka in ne dela izgube z nobenim modelom,


Se pravi.. do sedaj prodani Taycani so že pokrili vse stroške, ki so šli v njegov razvoj.
Kako ste lahko tako zelo bebavi?
Zbogom in hvala za vse ribe

Emobi ::

Se pravi.. do sedaj prodani Taycani so že pokrili vse stroške, ki so šli v njegov razvoj.
Kako ste lahko tako zelo bebavi?

To trdi nekdo, ki je sam to, kar drugim očita.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Sp3m ::

Zakaj taka jeza fantje.

Saj bodo kmalu rezultati in se bo pokazalo koliko dobička je Tesla naredila in koliko Porsche.

WarpedOne, koliko dobička pričakuješ pri Tesli?

Emobi, koliko pa ti pri Porschejju?

Gregor P ::

Cr00k je izjavil:

Pa še tole primerjavo odložim tu... da ne bodo samo ovinki :)


... predvsem je zanimivo v tem drugem videu, kako postopoma vedno bolj peša moč Tesli, medtem ko ima Porsche ves čas enako dobre vozne lastnosti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Emobi ::

Nazadnje je Porsche beležil rekorden dobiček. Ta dobiček preudarno vlaga v razvoj in bo imel še naprej dobre rezultate. Kakšne natančno, pa mi je brez veze ugibati.

Sigurno pa bo šel v elektrifikacijo vseh modelov, v izgubo pa ne bo šel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Gregor P ::

Tukaj so septembra nekaj na Bloombergu ugibal The Porsche 911 Is the Most Profitable Car of 2019

The most profitable car launched in the past year was not a Tesla. Nor was it some crazy hypercar.

It was the new Porsche 911.

"There's no issue there," he says. "Porsche is ahead of the game."

In an interview with Bloomberg TV, Porsche chairman Oliver Blume said the Taycan will eventually will generate a "good margin," especially in the top-end versions, although returns won't be as high as for other models. Dean pegs 2023 at the point it will turn a profit, by which time battery prices will have declined significantly; in the meantime, Porsche pushing its higher-margin "Turbo" version first is a smart strategy.


Porsche's revenue from FY 2010 to FY 2018

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Sp3m ::

Gregor P je izjavil:

Tukaj so septembra nekaj na Bloombergu ugibal The Porsche 911 Is the Most Profitable Car of 2019

The most profitable car launched in the past year was not a Tesla. Nor was it some crazy hypercar.

It was the new Porsche 911.

"There's no issue there," he says. "Porsche is ahead of the game."

In an interview with Bloomberg TV, Porsche chairman Oliver Blume said the Taycan will eventually will generate a "good margin," especially in the top-end versions, although returns won't be as high as for other models. Dean pegs 2023 at the point it will turn a profit, by which time battery prices will have declined significantly; in the meantime, Porsche pushing its higher-margin "Turbo" version first is a smart strategy.


Porsche's revenue from FY 2010 to FY 2018



Čaki malo, a ni bilo rečeno, da bo imel Model 3 najvišjo maržo na svetu?

Kako že vsaj 30% in več...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sp3m ()

IL_DIAVOLO ::

So dovolj dolgo na trgu, da vejo kako ustvarjati dobicek. Tesla pa niso zmožni masovne proizvodnje, ne da bi delali polizdelke in izgubo. Kar je normalno, glede na to, kako mlado in neizkušeno podjetje so.

Eno je vizija in tehnologija, povsem drugo pa je optimizirana proizvodnja. In to je temeljni problem tesle.

Emobi ::

Če bi izbiral med vlaganjem v tesline delnice in porschejeve delnice, bi prav gotovo izbral delnice slednjega, ker so tesline preveč rizične. Isto velja tudi za njune izdelke. Ameriška avtomobilska tehnologija se ne more kosati z evropsko.

Gregor P ::

Emobi je izjavil:

... Ameriška avtomobilska tehnologija se ne more kosati z evropsko.
In se to tudi s Teslo ni spremenilo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Ok, a bi mogoce ze lahk nehal s to nezmoznostjo masovne proizvodnje za Teslo? Dokler so stancal 1000 avtov na teden je blo to se res, zdej pa jih spravijo ven, kolk, 7000 na teden? To je 350.000 avtov letno in to ni vec stevilka, ki bi bla tko mejhna. Sploh, ce vse prodajo.

Emobi ::

Saj Tesli nobeden tega ne zameri. To je pričakovano za zagonsko podjetje in ameriški izdelek.
Čudežev ni na tem svetu.

Številka izdelanih vozil za zagonsko podjetje ni majhna, vendar jo bodo morali povečati na kakšna dva milijona, če bodo hoteli preživeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:

Sploh, ce vse prodajo.
A pa jih res? Oziroma morda vprašanje zastavimo drugače, ali jih je sploh sposobna prodati (v primeru, da je povpraševaje)?

TNYT - Unraveling a Tesla Mystery: Lots (and Lots) of Parked Cars

 null

null





Since July, Tesla has been parking anywhere from a couple of dozen to a few hundred cars at a lot in Burbank, Calif. In Lathrop, 70 miles east of San Francisco, Tesla has as many as 400 cars at an industrial site. A similar number turned up outside an industrial building nearby. At times cars have been seen entering and leaving the building, suggesting it may be a collection point or repair center.
...
Mike Ramsey, an auto analyst at Gartner, said he surmised that Tesla, in some cases, was simply gathering cars together before shipping them to customers, or bringing cars with defects together to repair them before delivery.

If so, that suggests Tesla failed in a critical task: It didn’t set up an efficient way of delivering hundreds of cars a day as it was scrambling to produce 5,000 a week. “How can you not have this in place beforehand?” Mr. Ramsey said. “It’s not like this is unexpected demand. They should have had logistics in place in advance.”
...
A more worrisome problem would be if Tesla built these cars and now doesn’t have customers willing to take them.
...
Brian Johnson, an analyst at Barclays Capital who follows Tesla, said he suspected that the company had a mismatch between inventory and demand — that it had built more rear-wheel drive Model 3s than it could sell. He noted that Tesla was telling customers that it could deliver rear-wheel drive models in four weeks but that all-wheel-drive and pricier versions require waits of four to 12 months.

“That suggests there is unmatched rear-wheel-drive inventory,” he said.
...
In some cases, cars have been marked — with a bar-coded sticker or with grease pencil on the windshield — to indicate that they are inventory vehicles, meaning they have no customers awaiting them. Some markings indicate repairs required before the cars can be sold, like scratches, dents or components that don’t work.
...
Over the summer, Tesla advertised online for technicians to repair vehicles coming off the assembly line, suggesting that a significant number needed reworking.

That may dovetail with a new headache that has cropped up: severe shortages of replacement parts. Some owners needing collision repairs have complained of waiting a month or longer for new bumpers, centers, door panels and taillights to arrive.
...
The long wait for parts suggests that Tesla has none or very few on hand. “To me, that shows a company in financial crisis,” Mr. Hoffman said.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mikrohard ::

WarpedGone je izjavil:

moj je up to 786 km (WLTP city) in 600 km WLTP combined, po AC je okrog 440 km.

Se pravi za Taycana jemlješ standardni WLTP test, za svojega si pa sedaj iz nekje potegnil še neko napihnjeno številko WLTP city. Bravo, res.

1.) Porsche ni konkurenca Tesli. Zelo malo je ljudi, ki kolebajo med enim ali drugim.
2.) Tesla 3 je trenutno najboljši EV. Srečen? Ni pa najboljši avto. Nesrečen?
3.) Porsche je naredil s Taycanom test razdalje pri non-stop 24 urni vožnji (vem... zaprsta steza, idealni pogoji). Rezultati so znani. Byorn je naredil test z Teslo 3 na avtocesti (vem... neidealni pogoji). Tudi tukaj so rezultati znani. Ampak je Byorn sam v enem videu naredil interpolacijo svojih rezultatov na idealne pogoje. Kakšen je bil njegov izračun? Da bi bilo na koncu med Teslo 3 in Taycanom zelo tesno. Zaključek? Za long-range vožnjo po AC sta avta zelo primerljiva.

V bistvu se niti nočem s teboj prerekat, ker vem, va je Tesla 3 dober avto. Ampak sorry... da nabijaš, kako je Porshe Taycan zaen drek, pa tudi ni prav. Bodi malo realen pa bo dosti manj prerekanja na tem forumu. Byorn je velik fan Tesle... ampak je za razliko od tebe pri svojih testih in ocenah vsaj realen.

kow ::

@Gregor P
Tvoj graf je bedarija, ker je povezan s konjukturo. Pokazi se leto 2008 in 2009. Stavim, da je recesija ornk udarila po podjetju.
Poleg tega je Porsche uspesno razsiril ponudbno na SUVe. Precej redek uspeh za avtomobilske znamke, da osvojijo nove segmente.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

kow je izjavil:

Poleg tega je Porsche uspesno razsiril ponudbno na SUVe. Precej redek uspeh za avtomobilske znamke, da osvojijo nove segmente.
Da, to je bilo dejansko presenečenje in zelo pogumna poteza Porscheja, ki se je izkazala za ekonomsko pravilno (žal, ker sam menim, da predimenzionirani SUV-ji na splošno nimajo kaj iskati na normalnih cestah).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Ne vem, ce samo jaz gledam na zadeve tako, da mi razlike v smislu malo vec dosega, malo boljsi performanse itn. niti niso tako vazne.

Sam takoj zamenjam zanesljivost, posebej pri limuzinah za del zmogljivosti. Tu izgubijo mene, ker opazam, da imajo fanbase, ki jim opravici vse in jih menda oceni najboljse tudi, ce se kvarijo. Potem pac tezko pades v hipe, ce imas rad zanesljive avte.

https://www.consumerreports.org/car-rel...

In most cases, reliability issues will undermine satisfaction," Fisher adds. "But when a vehicle has an enthusiastic following, like with Tesla, owners may overlook some issues. We've seen this with other vehicles such as the Jeep Wrangler and Chevrolet Corvette.


Pa ne recem, da niso OK avti in kar zakljucim jaz morda velja bolj kot ne zame, sam pac ne morem biti nek hud intuziast za limuzino, ki niti ni kaj tako zelo posebnega, je avto za vsak dan in se rad kvari. Pac bizarna kombinacija, nezanesljiv je b.p. lahko Wrangler, kaksen Ferarri itn...

Cr00k ::

kow je izjavil:

@Gregor P
Tvoj graf je bedarija, ker je povezan s konjukturo. Pokazi se leto 2008 in 2009. Stavim, da je recesija ornk udarila po podjetju.
Poleg tega je Porsche uspesno razsiril ponudbno na SUVe. Precej redek uspeh za avtomobilske znamke, da osvojijo nove segmente.



Ni bilo hudega...



Porsche ve kaj dela.

Emobi ::

Pegasus, tole je nekaj zate.

Elektrificira se tudi zračni prostor. Porabi veliko manj energije. Zanimivo, da pravijo, da bo avtonomna vožnja prej v zraku kot pri avtomobilih.



https://avto.finance.si/8953751/Kitajsk...

Tehnične lastnosti potniškega drona ehang 216: raazmeroma majhen zračni taksi z dvema sedežema tehta le 360 kilogramov, dovoljena obtežitev pa je 260 kilogramov. Torej za dve odrasli osebi in njuno prtljago. EHangov dron ima 16 propelerjev ter 16 sklopov baterij in motorjev, ki ustvarjajo glasnost 65 decibelov, kar je na ravni hišnega sesalnika, ter omogočajo doseganje največje hitrosti 130 kilometrov na uro in avtonomijo 30 minut oziroma med 50 in 70 preletenimi kilometri. Polnjenje baterij ob tem traja dve uri. Cena drona je 300 tisoč evrov.

Emobi ::

Škoda, da nič ne povedo o kapaciteti baterij, da bi lahko primerjali z avtomobilom. Verjetno kakšnih 20 do 30 kWh, glede na težo vozila.
Najbrž porabe nima pod 40 kWh/100km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

vostok_1 ::

Si še mlad, pa nasedaš kitajski propagandi. 65dB in vertikalno dviganje 500kg?

Right right. Zato pa ima pilot slušalke, da bolj sliši ptičke v gozdu.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

pegasus ::

Emobi je izjavil:

Elektrificira se tudi zračni prostor.
Vem, spremljam, z nekaj podjetji tudi občasno sodelujem.

vostok_1 je izjavil:

65dB in vertikalno dviganje 500kg?
Da, vse se da, če se hoče. Vsaj enega od načinov doseganja tega bom implementiral tudi na svojih modelih.

Sicer pa imamo nekje temo o električnih letalih ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Ok, a bi mogoce ze lahk nehal s to nezmoznostjo masovne proizvodnje za Teslo? Dokler so stancal 1000 avtov na teden je blo to se res, zdej pa jih spravijo ven, kolk, 7000 na teden? To je 350.000 avtov letno in to ni vec stevilka, ki bi bla tko mejhna. Sploh, ce vse prodajo.
Saj v resnici ni problem masovna proizvodnja, ampak dobičkonosna proizvodnja. Ker ti čisto nič ne pomaga, tudi če narediš 10 milijnov avtov na leto, če jih delaš z izgubo.

Mikrohard je izjavil:


2.) Tesla 3 je trenutno najboljši EV. Srečen? Ni pa najboljši avto. Nesrečen?
Najboljši po določenih (arbitrarnih) merilih. Jaz recimo, če bi kupoval električni avto, bi kupil Jaguarja. Kar pomeni, da po mojih merilih je iPace boljši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Okapi ::

Emobi je izjavil:

Pegasus, tole je nekaj zate.

Elektrificira se tudi zračni prostor. Porabi veliko manj energije. Zanimivo, da pravijo, da bo avtonomna vožnja prej v zraku kot pri avtomobilih.
Še z igračo ne smeš več leteti skoraj nikjer, in misliš, da boš lahko s takimi?>:D

7982884e ::

https://twitter.com/eiddor/status/11777...

ali niso obljubljali full self driving zdej zdej? ker tole je solski primer ko je vse perfektno, pa se tega ne zmore.

Utk ::

https://mobile.twitter.com/DanielNicee/...

Ima ful driving ali nima? Če nima, zakaj to pričakuješ, da ŽE ima? Ne ločiš med prihodnostjo in sedanjostjo?

vostok_1 ::

Sm že povedal. Elon should stick to high risk, high gain zadeve. Stvari za plebse so druga pošast.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

Tako očiten še Apple ni bil:


To ni lepo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Kup telovadbe in PR nabijanja, pod črto pa avto, ki je neuporabn za karkoli razen bahanja pred sosedi.

A ni to poanta Porscheja?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
741 / 1139
»»