» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
738 / 1189
»»

Emobi ::

ziga1990 je izjavil:

Emobi je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

evo kot sem že omenil jaz sem po premisleku opustil idejo, da bi si kupil EV avto, ker so še predragi za kaj ponujajo(oprema,...)


Me veseli, da so te spravili k pameti. Če že meni ni uspelo.

Žiga, a si kakšen EV tudi preizkusil ali tvoj premislek temelji izključno na teoretiziranju.
Ker delaš dnevno samo 10 km, nov avto nima smisla kupovati, razen če denar ni problem. Za tako majhno kilometrino jaz ne bi zapravil do 20 kEUR, pač pa pol manj.

Celotni stroški lastništva dvakrat dražjega EV-ja so enaki ali celo nižji od primerljivega ICE-ja ob kilometrini najmanj 10 kkm/leto. To bi moralo veljati tudi za rabljene avtomobile.

Torej nabavi rabljen EV, pa še eko ugoden kredit lahko vzameš do 10 let. Ali pa počakaj na VW eUp, ki bo nov z odšteto subvencijo samo pičlih 14.500 EUR. Vendar ti rabiš avto aprila, takrat ga še ne bo.

Predvsem pa praktično testiraj EV-je, da boš vedel, čemu se odrekaš.

Tegale Hudička pa ne poslušaj; seveda se veseli, saj veš, hudiču je v interesu, da ljudje čim prej pridejo k njemu - z nakupom ICE-ja se to prav gotovo prej zgodi... >:D


Glej nisem rekel, da so EV avtomobili zanič samo za ceno katero imajo niso konkurenčni z opremo(aktivni tempomat,...) in za moj budget 20kEUR ravno ni EV vozil ki bi ponujali kolikor ponujajo hibridi.
IL_DIAVOLO verjetno ne prodaja/servisira Toyotinih hibridov

EV-ji za isto ceno ne morejo ponujati isto kot hibridi, saj bi bili stroški lastništva EV-ja pri 10 letnem lastništvu in pri najmanj 10 kkm/leto skoraj pol manjši, kar pa država seveda ne dovoli, saj ni neumna.

Imeti aktivni tempomat za 10 km/dan je velik in nepotreben ter neracionalen luksuz. Še večji, vendar racionalen luksuz za tvojo letno kilometrino pa bi bil za moje pojme nakup Renaulta zoe s subvencijo za 25 kEUR, kot pa toyotinega hibrida.
Privarčevani denar pametno naložiš (s krkinimi delnicami za 20 kEUR dobiš najmanj od 700 do 800 EUR neto letno samo dividend!), vzameš eko kredit in pozabiš na bencinske pumpe, menjavo olja, servisiranje motorja, hrup in smrad. Prav gotovo se to finančno mnogo bolj splača, saj za hibrida ne moreš dobiti tako ugodnega kredita.

Nisem mislil, da IL_DIAVOLO prodaja hibride, to sem se pošalil z njegovim imenom, češ da on svetuje ljudem ICE-je zato, ker bolj ko ljudje kupujejo ICE-je, prej gredo k hudiču - tistemu tapravemu, v podzemlje.
Seveda pa ne mislim, da bi bil IL_DIAVOLO res hudoben; to je bila samo šala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

ziga1990 ::

^^ Za hibrida ne potrebuješ tok ugodnega kredita kot ga pri EV dobiš, ker je Hibrid že tok cenejši, da ne pomaga. Glej sem pregledal in primerjal in enostavno ne vidim kako bi EV avto opravičil svojo ceno v primerjavi z hibridom oz bi bilo potrebno kar nekaj let da EV avto povrne svojo premium ceno v primerjavi z hibridom
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

energetik ::

Zanimive izračune imaš to ti. Meni pride zelo podobna doba vračanja investicije hibrid vs EV. Problem je samo absolutno visoka cena nakupa, EV, ki jo moraš izpljuniti na samem začetku.

Emobi ::

Pa saj v tem je haklc - ne rabiš izpljuniti, ker lahko vzameš eko kredit z zanemarljivo obrestno mero do 10 let.

Emobi ::

Tudi če imaš našparan denar, ga je smiselno dati drugam, ker je obrestna mera tako nizka. To ne gre primerjati z običajnimi krediti.

Dokler država to omogoča, pametni to koristijo in dajo prihranjeni denar v kaj bolj koristnega, trajnega in pametnega kot je avto - naložbe v stanovanje, potovanja, šport, zabavo in zdravje. Torej tudi tisti, ki noče tvegati s finančnimi investicijami ima cel kup možnosti, da privarčevani denar bolje izkoristi.

Ob takšni ugodni obrestni meri eko kredita za EV-je, je porabljanje prihrankov nesmiselno.

Zato pa je EV prava stvar in s pametno politiko že zdaj lahko konkurira ICE-jem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Spock83 ::

Emobi je izjavil:

Pa saj v tem je haklc - ne rabiš izpljuniti, ker lahko vzameš eko kredit z zanemarljivo obrestno mero do 10 let.


Saj hibridi imajo iste pogoje za eko kredit, če se ne motim.

Emobi ::

Mislim, da je to res, edino subvencije ne dobiš; ta je samo za priključne hibride, vendar manjša kot za BEV-e.

fikus_ ::

"dajo prihranjeni denar v kaj bolj koristnega, trajnega in pametnega kot je avto - naložbe v stanovanje, potovanja, šport, zabavo in zdravje"

Od kdaj sta potovanja in zabava trajni?!

Emobi ::

Kako da ne? To plemeniti duha in pušča trajne spomine, ki ti jih nobeden ne more vzeti!

Dejstvo je, da se bo morala avtomobilska industrija konsolidirati, saj vse več ljudi, sploh v velikih mestih, avtomobili ne zanimajo. Ker je to prevelik strošek napram javnemu prevozu, s katerim si celo hitrejši.

Dokaz za to je Frankfurtski sejem, kjer je bilo pol manj obiskovalcev kot nekoč. Župan mesta pa sploh ni hotel priti na sejem, ker pravi, da so avtomobili problem in ne rešitev.

No, mi na vasi, v Sloveniji, jih pa bomo vedno potrebovali...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

energetik ::

Emobi je izjavil:

Pa saj v tem je haklc - ne rabiš izpljuniti, ker lahko vzameš eko kredit z zanemarljivo obrestno mero do 10 let.
Kredita ne bi jemal za tako potrošno zadevo, ki hitro izgublja vrednost je močno izpostavljena poškodbam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Spock83 ::

Jaz vidim, če že imaš nekaj denarja. Je nabolje vlagati v izobraževanje in potovanja (pa ne v Resort v Egipt itd). Odprejo se ti nova obzorja, drugače razmišljaš, najdeš nove priložnsoti.
Jaz bom ravno kredit vzel ker je poceni in denar raje pustil za težke čase, popravila ali v nova vlaganja. Imam Priusa pa bom decembra verjetno naročil Teslo 3. Fotr me je grdo gledal, k osem kupil hibrida. Zdaj mu je žal, k je kupil Aurisa benciarja. Je rekel za par let bo prodal in vzel eko kredit in cupil Corolo karavana hibrida.

J.McLane ::

energetik je izjavil:

Emobi je izjavil:

Pa saj v tem je haklc - ne rabiš izpljuniti, ker lahko vzameš eko kredit z zanemarljivo obrestno mero do 10 let.
Kredita ne bi jemal za tako potrošno zadevo, ki hitro izgublja vrednost je močno izpostavljena poškodbam.


Zakaj ne? Avto je strošek, samo tako si izračunaš, da če si primoran prodati avto (ali ga stolčeš in dobiš denar od zavarovalnice), da lahko poplačaš cel kredit zanj, torej nekih 30% je dobro skeširat ostalo pa kredit za nekih 7-8 let. Ko je tak avto star 10 let dodaš še malenkost zraven in imaš spet začetnih 30% za nov avto.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Emobi ::

Ja, tako govorita modra človeka. Bravo.

Emobi ::

Medtem pa mladina očitno kupuje avto samo za nekaj mesecev:

...bi bilo potrebno kar nekaj let da EV avto povrne svojo premium ceno v primerjavi z hibridom


Ja, mladim teče čas počasneje in se jim nekaj let zdi grozno dolgo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

ziga1990 ::

Emobi je izjavil:

Medtem pa mladina očitno kupuje avto samo za nekaj mesecev:

bi bilo potrebno kar nekaj let da EV avto povrne svojo premium ceno v primerjavi z hibridom


hočem avto za dlje časa in budget ne dovoli dobrih EV vozil ki bi ponujali vse kar hočem, kreditirat se pa nočem
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Emobi ::

Ja, saj vem. Malce si nerodno zapisal tisto o nekaj letih.

Na tvojem mestu bi pustil prihranke in vzel eko kredit. Poslušaj Spocka in J.McLanea.

Emobi ::

ziga1990 je izjavil:

a veste kaj je najbolj butasta zadeva pri EV vozilih ta umetni zvok med tem ko pa so novi ICE avti skoraj že tišji od EV avta pri 30km/h

To je predpisala evropska zakonodaja od leta 2019. To se sliši zunaj vozila, notri bolj malo. Ni butasto, ker gre za varnost ostalih udeležencev v prometu.
Potemtakem so torej ICE-ji bolj nevarni, ker se jih manj sliši; no dizla ne moreš preslišati.

To je prednost in ne slabost EV-jev. Ena večjih prednosti pa je, da skoraj ni zvoka, ko pohodiš plin - energično pospeševanje, lahkotno, brez napenjanja in hrupa. Pri visokih obratih so vsi ICE-ji bolj ali manj glasni, tudi v potniški kabini.

Ni ga čez to udobje.

ziga1990 ::

Emobi brez zamere ampak obstajajo ljudje ki nočejo vzeti kredita za dolgi čas 1leto+ ali pa sploh ne.

Res da je zakonadaja to predpisala samo pravim, da so napadli EV avtomobile med tem ko so pa nekateri ICE avtomobili tišji pri 30km/h torej zakaj ni treba tihim ICE vozilom imeti tega zvoka?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Spock83 ::

Pač vsak ve kje so njegove zmožnosti. Jaz tud ine bi pri banki vzel kredit za avto z 5% obrestno mero. Prihranke pa mi je neumno porabljati. Če kaj gre narobe lahko kredit takoj odplačaš.

telexdell ::

Spock83 je izjavil:

Pač vsak ve kje so njegove zmožnosti. Jaz tud ine bi pri banki vzel kredit za avto z 5% obrestno mero. Prihranke pa mi je neumno porabljati. Če kaj gre narobe lahko kredit takoj odplačaš.

Najameš kredit in plačuješ obresti, na prihranke pa fašeš negativne obresti oz. ležarino:D:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

MrNighthawk ::

Emobi je izjavil:

To je prednost in ne slabost EV-jev. Ena večjih prednosti pa je, da skoraj ni zvoka, ko pohodiš plin - energično pospeševanje, lahkotno, brez napenjanja in hrupa. Pri visokih obratih so vsi ICE-ji bolj ali manj glasni, tudi v potniški kabini.Ni ga čez to udobje.

Obstajata dve vrsti voznikov tisti, ki mislijo, da so zmagali, če prvi čakajo na semaforju pa tisti, ki ne pospešujejo. Ob normalni in relativno varni vožnji ne rabiš hudih pospeškov. Če misliš, da se "varen" ker lahko pospešiš iz 120 na 180 potem si ravno obratno :)

J.McLane je izjavil:

Zakaj ne? Avto je strošek, samo tako si izračunaš, da če si primoran prodati avto (ali ga stolčeš in dobiš denar od zavarovalnice), da lahko poplačaš cel kredit zanj, torej nekih 30% je dobro skeširat ostalo pa kredit za nekih 7-8 let. Ko je tak avto star 10 let dodaš še malenkost zraven in imaš spet začetnih 30% za nov avto.

Osnovna šola investicij. Avto je vedno najslabša investicija. Edina opcija, da imaš kaj več finančno od avta je to, da ga imaš 50 let v solidnem stanju in da postane klasika. Po tvoji logiki imaš strošek 8 let in potem ga imaš spet??? Nekateri sicer imajo fetiš avto menjat na 8 let.
Če ga stolčeš, boš vedno na izgubi, zavarovalnica ti ne bo vrnila 100% vrednosti avta.

J.McLane ::

Še enkrat za tebe, ker očitno ne znaš brati: Avto je strošek

Strošek bo zelo podoben, če ti v naprej prišparaš ali pa če vzameš Eko kredit s smešno nizko obrestno mero, edina razlika je da moraš pri prvem primeru na avto čakat 8 let da prišparaš denar. Pa pisal sem o kreditu 7-8 let in da avto menjaš pri 10 letih, tako da še enkrat, nauči se brati.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

telexdell ::

J.McLane je izjavil:

Še enkrat za tebe, ker očitno ne znaš brati: Avto je strošek

Strošek bo zelo podoben, če ti v naprej prišparaš ali pa če vzameš Eko kredit s smešno nizko obrestno mero, edina razlika je da moraš pri prvem primeru na avto čakat 8 let da prišparaš denar. Pa pisal sem o kreditu 7-8 let in da avto menjaš pri 10 letih, tako da še enkrat, nauči se brati.

Le zakaj čakati? Kupiš si kripo za toliko, kot imaš keša in se z njim voziš tako dolgo, da namesto obrokov kredita prihraniš toliko, da si skupaj s prodajo prejšnje kripe kupiš malo boljšo kripo. Pol pač to ponavljaš npr. 10 let, ko si boš že lahko kupil nov avto. Torej si vseskozi mobilen in nimaš kreditov. Seveda pa se ne moreš hvaliti, da imaš bolj nov avto kot sosed.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Spock83 ::

telexdell je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Pač vsak ve kje so njegove zmožnosti. Jaz tud ine bi pri banki vzel kredit za avto z 5% obrestno mero. Prihranke pa mi je neumno porabljati. Če kaj gre narobe lahko kredit takoj odplačaš.

Najameš kredit in plačuješ obresti, na prihranke pa fašeš negativne obresti oz. ležarino:D:D


V banki nimam skoraj nič denarja ;)

J.McLane ::

telexdell je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Še enkrat za tebe, ker očitno ne znaš brati: Avto je strošek

Strošek bo zelo podoben, če ti v naprej prišparaš ali pa če vzameš Eko kredit s smešno nizko obrestno mero, edina razlika je da moraš pri prvem primeru na avto čakat 8 let da prišparaš denar. Pa pisal sem o kreditu 7-8 let in da avto menjaš pri 10 letih, tako da še enkrat, nauči se brati.

Le zakaj čakati? Kupiš si kripo za toliko, kot imaš keša in se z njim voziš tako dolgo, da namesto obrokov kredita prihraniš toliko, da si skupaj s prodajo prejšnje kripe kupiš malo boljšo kripo. Pol pač to ponavljaš npr. 10 let, ko si boš že lahko kupil nov avto. Torej si vseskozi mobilen in nimaš kreditov. Seveda pa se ne moreš hvaliti, da imaš bolj nov avto kot sosed.


Še en nefunkcionalno pismen, a sem kje napisal da nisi mobilen, napisal sem samo da si brez avta kot si ga želiš.

Jaz si lepo ocenim TCO, potem me pa za samo vrednost vozila briga. Jasno če je dražji avto bo tudi TCO visok, ampak neka stara kripa, sploh če delaš veliko km ti zna tudi lepo živce kravžlat, da ne rečem tudi denarnice.

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

a veste kaj je najbolj butasta zadeva pri EV vozilih ta umetni zvok med tem ko pa so novi ICE avti skoraj že tišji od EV avta pri 30km/h

To je predpisala evropska zakonodaja od leta 2019. To se sliši zunaj vozila, notri bolj malo. Ni butasto, ker gre za varnost ostalih udeležencev v prometu.


Ta varnost je pomembna predvsem takrat, ko vozis vzvratno, ko vozis naprej jepa ta zvok mal brez veze. Ponavadi gledas naprej, ko vozis naprej in ni neke bojazni, da bi koga po nesreci povozil, ko ti stopi pred avto. Sploh ne pri hitrosti pod 30km/h.

Emobi je izjavil:


Potemtakem so torej ICE-ji bolj nevarni, ker se jih manj sliši; no dizla ne moreš preslišati.


V mestnem vrvezu, sredi dneva, se nobenega avtomobila ne slisi in sluh ni primarno cutilo s katerim zaznavas avtomobile.

IL_DIAVOLO ::

Kako da ni bojazni? Kaj pa divjad?

J.McLane ::

Da bi zbil divjad pri hitrostih pod 30 kmh?

Za divjad so namestili neke modre odbojnike na količke, a kdo kaj ve o tem? A to kaj deluje?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

IL_DIAVOLO ::

Govorim o "vozni" hitrosti. Kakšna je takrat glasnost EV-ja. Pred mojim dizlom vem da srne bežijo :D

Emobi ::

V hrupu zunaj pri višjih hitrostih ni neke razlike med EV-ji in ICE-ji, saj je hrup pnevmatik in piš vetra podoben.

Jaz sem si montiral nekakšno piščalko spredaj, ki z visokofrekvenčnim zvokom odganja divjad.

A zato so tisti modri odsevniki?
Če modra svetloba privlači komarje in druge žuželke, potem divjad verjetno beži stran od tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

IL_DIAVOLO ::

Ne filozofirat, divjad modra barva odbija, that is all.

https://sobotainfo.com/novica/lokalno/k...

K0l1br1 ::

Morda ponoči, podnevi še vedno veselo skačejo čez cesto - npr. proti Sežani so na razdalji cca 10 km tile odsevniki, pa je ravno dva tedna nazaj sodelavka nabila eno srno na tisti cesti - ko se je zdanilo.

Emobi ::

Pred avtomobile skačejo tudi neprevidni in neizkušeni ljudje, sploh bolj ranljive skupine kot so otroci in starejši, zato je prav, da EV-ji oddajajo zvok pod 30 km/h, ko ni več slišati zvoka vetra in gum.

Tudi pri nizkih hitrostih te nepremišljen pešec lahko preseneti. Pri 30 km/h, kar je 8 m/s, zadeneš pešca, ki ti na razdalji 8 metrov nepričakovano prekriža pot, saj je reakcijski čas do začetka zaviranja približno sekunda. Seveda uporabiš manever izogibanja, ampak če ni prostora za izogibanje ...

Tako je že prav, da imajo EV-ji ta zvok, ICE-ji pa s starostjo itak vse bolj šklepetajo, pa še izumirajo. Na Norveškem so že začeli izumirati, upam, da bodo pri nas tudi čimprej.

telexdell ::

J.McLane je izjavil:

telexdell je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Še enkrat za tebe, ker očitno ne znaš brati: Avto je strošek

Strošek bo zelo podoben, če ti v naprej prišparaš ali pa če vzameš Eko kredit s smešno nizko obrestno mero, edina razlika je da moraš pri prvem primeru na avto čakat 8 let da prišparaš denar. Pa pisal sem o kreditu 7-8 let in da avto menjaš pri 10 letih, tako da še enkrat, nauči se brati.

Le zakaj čakati? Kupiš si kripo za toliko, kot imaš keša in se z njim voziš tako dolgo, da namesto obrokov kredita prihraniš toliko, da si skupaj s prodajo prejšnje kripe kupiš malo boljšo kripo. Pol pač to ponavljaš npr. 10 let, ko si boš že lahko kupil nov avto. Torej si vseskozi mobilen in nimaš kreditov. Seveda pa se ne moreš hvaliti, da imaš bolj nov avto kot sosed.


Še en nefunkcionalno pismen, a sem kje napisal da nisi mobilen, napisal sem samo da si brez avta kot si ga želiš.

Jaz si lepo ocenim TCO, potem me pa za samo vrednost vozila briga. Jasno če je dražji avto bo tudi TCO visok, ampak neka stara kripa, sploh če delaš veliko km ti zna tudi lepo živce kravžlat, da ne rečem tudi denarnice.


In kaj sem napisal jaz? Nimaš kredita, voziš se in varčuješ za avto, kateri si želiš. Ko ga enkrat imaš varčuješ za naslednjega, katerega si boš želel. Po tvoje pa vzameš kredit in se voziš z avtom, katerega si želiš. Pol pa namesto o novem avtu, katerega si boš želel razmišljaš, kako boš odplačal kredit. Če pa se vmes kaj zgodi pa nimam več niti kripe ampak le kredit.

Že mogoče, da sem funkcionalno nepismen. Sem pa vesel, da nisem tudi ekonomsko nepismen.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Emobi ::

Hja, da bi vsakih nekaj let kupoval in menjal staro kripo, je v ekonomskem pogledu preveč riskantno, ker pri starih rečeh gre lahko marsikaj narobe, pa še varnost je vprašljiva.

Ekonomska pismenost mi pravi, da če je kredit tako ugoden, ga je neumno ne koristiti, če imaš možnosti za to, hkrati pa nisi razvajen otrok, ki bi stalno menjal igrače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

kow ::

Temu ti reces "ekonomska pismenost", cinik pa bi temu rekel, da nemoralno sodelujes pri izkrivljenem sistemu, ki diskriminira (preferira) posojilojemalce. Ljudje, ki hranijo pa so kaznovani. Drzava gejma "naravne" ekonomske zakonitosti v prid podaljsevanja ekonomskega cikla. Sledi velik crash, in nacionaliziramo izgube. Krasno.

IL_DIAVOLO ::

I am a simple guy.

Nič na kredo, kupim tisto kar si v tistem trenutku lahko privoščim.

Kreda povzroča stres, stres pa bolezen. Si tudi bolj neodvisen, delodajalec te tako ne more izkoriščati, ker ne boš vedno imel v mislih, kako boš naslednji mesec plačal kredit, ce nimaš prihrankov in ne dohodkov. Ja, veliko folka zivi iz meseca v mesec zaradi krede, ker so hlapci svojega vozila.

Ni vse v ekonomiji, ampak common sense.

Utk ::

In kolko avtov si že kupo?

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

In kolko avtov si že kupo?

Kaj ma to veze? Za 4k lahko kupiš avto za 10 let. In 700km naredi z enim polnjenjem ;)

Emobi je izjavil:

Ekonomska pismenost mi pravi, da če je kredit tako ugoden, ga je neumno ne koristiti

What? :))
Ekonomska pismenost ti pove, da si s kreditom vedno v minusu. Ni važno kako ugoden je.

Zgodovina sprememb…

Mikrohard ::

MrNighthawk je izjavil:

What? :))
Ekonomska pismenost ti pove, da si s kreditom vedno v minusu. Ni važno kako ugoden je.

Če denar samo potrošiš ter pridno odplačuješ obroke, je tvoja trditev absolutno pravilna. Če pa denar investiraš in ti investicija povrne več kot znesejo obresti, se pa motiš. Veliko podjetij se financira s krediti, ker je to za njih najcenejša opcija. Še Apple se raje zadolžuje, namesto da bi posegli v svoje zaloge milijard.

kow ::

Poanta je, da trosis takoj. Casovna komponenta je tukaj bistvena. Potrosnja danes vs potrosnja cez 10 let nimata enake vrednosti.

ziga1990 ::

Stvar je tudi da avtomobil zgublja vrednost in se kreditirat za dlje časa ne splača.

Sicer pa nazaj na temo o električnih avtomobilih
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Kaj ma to veze? Za 4k lahko kupiš avto za 10 let. In 700km naredi z enim polnjenjem ;)

Zato, da vidimo kolkokrat se je že držal tega in kako se je obneslo. Za 4k kupiš avto s katerim se je treba ukvarjat.

Ekonomska pismenost ti pove, da si s kreditom vedno v minusu. Ni važno kako ugoden je.

Jasno, z avtom tudi. Vprašanje pa, če bi bil brez avta in brez kredita v kaj večjem plusu, in kaj bi s tem plusom nazadnje naredu. Ga bi sabo vzel na drug svet? Par sto evrov plačila za to, da obdržiš 15, 20 jurjev denarja na banki ali v delnicah se mi zdi kar dober deal. Če pa tega denarja itak nimaš, je pa to druga stvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Emobi ::

MrNighthawk je izjavil:

pegasus je izjavil:

https://www.dakotadigital.co.uk/newsroo... ... še malo pa bodo odkljukali vse točke na mojem seznamu zahtev za vozilo.

Ekvivalent EV skiroja s streho.
Takoj dobi nagrado za najbolj ne praktičen avto vseh časov.

To ne drži, ker pegasus zatrjuje, da bo z njim vozil surf desko in letalske modele.

Pri takšnem futurističnem dometu in futurističnih stroških za gorivo je oblika postranska stvar. Tale pristop Nikoli Polniti je pa sploh špica!

Večina zaposlenih, ki dela službeno veliko kilometrov, se ne vozi v velikih prestižnih limuzinah. Vozijo večinoma sami, brez veliko prtljage avte segmenta B in C, večinoma dizle, ker delajo 40 kkm/leto in več. Za njih trenutni BEV-i ne pridejo v poštev, ker imajo zaposleni dolge in nepredvidljive relacije ter nimajo časa čakati na polnilnicah, ker biznis ne more čakati.
Ko bodo top menedžerji, le-ti z avtom ne delajo veliko kilometrov, se pa zato vozijo v prestižnih limuzinah, preračunali, kakšen je TCO takšnega vozila, ga bodo nemudoma nabavili za podrejene. In jih niti ne bodo spraševali, kaj si mislijo o obliki takšnega vozila.

Tako bi lahko bila Aptera za takšno specifično uporabo, pa tudi za druge, ki se večinoma vozijo sami na dolgih avtocestnih relacijah, kajti Aptera s svojo tovornjaško širino ni ravno primerna za evropske mestne ulice. Vsakdo tudi ne potrebuje 1600 km dosega oziroma baterijo 100 kWh, zato bi lahko ponudili tudi variante 40 in 70 kWh.

Vsekakor bi se dinozavri morali zgledovati po Apteri in razvoj ter potrošništvo usmerjati v tej smeri, ne pa v smeri dvo in več tonskih tankov, da bi se tako približali cilju razogljičenja. In ni hudič, da tistih 600 audijevih dizajnerjev ne bi zmoglo narisati en zelo lep avto v takšnem avionskem stilu.

Sem hvaležen pegasusu, da nam širi obzorja s tem avionskim pristopom k problematiki.

Zdaj pa ena dobra in slaba novica, kako se bližamo razogljičenju.

Top menadžerji so že začeli za vozni park podjetij nabavljati ne samo dizle, ampak tudi priključne hibride, ki imajo veliko manjšo porabo po specifikacijah - pod 50 gCo2/km. Torej se na papirju približujemo razogljičenju.

Ker pa podjetje plača stroške goriva, stroške elektrike pri polnjenju doma pa ne, večina uporabnikov baterije sploh ne polni z elektriko, zato imajo ti PHEV-vi porabo goriva za 10 % večjo, kot običajni ICE-ji. Torej se v praksi od razogljičenja oddaljujemo!

Aptera rules!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

ziga1990 ::

^^ glede zadnjega se nebi strinjal glede tega da imajo PHEV večjo porabo kot običajni ICE kot primer: Prius Prime(PHEV) ko izprazne svojo baterijo se obnaša kot navadni prius in še vedno pokuri manj kot običajni ICE
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Gregor P ::

Bi res bilo malo čudno, da bi hibrid izgubil svojo hibridno funkcijo samo zato, ker bi izpraznil večji del baterije.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

Za avtocesto je hibrid obup. Sploh kaka mal večja škatla kot je RAV4. Misim, da sem že nekajkrat pisal o izkušnji z RAV4 Hibrid...
Ostali nižji avti iz ponudbe Toyote so sicer bolj prijetna zgodba. Ampak dvomim da se bo folk masovno odpovedal udobju, da bodo šli enoprostorci in SUV-i na smetišče zgodovine.

Tega se očitno zaveda tudi VW, ki je ID.3 naredil cca, 10 cm višjega od Passata, da je v notranjosti kljub bateriji spodaj ohranil dokaj ugodne proporce.

ziga1990 ::

^^roCKY res na AC je hibrid kot navadni bencinar oz kot dizel če gledamo priusa po porabi
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Gregor P ::

Poraba je tam nekje 6,2, če ne voziš eko.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ziga1990 ::

^^ 5,1 po računalniku za priusa

Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
««
738 / 1189
»»