» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
704 / 1185
»»

pegasus ::

Nikec3 je izjavil:

Meni je ta design poezija na štirih kolesih,
Ne pretiravaj ... poezija je Aptera, tole je še ena mal na robovih zapiljena cigla ;)

m0LN4r ::

Gre kdo v Frankfurt, slucajno?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

BigWhale ::

-valvoline- je izjavil:

Sej vam nihce ne brani nakup elektricnega e-podaljska. Ampak subvencije se ne sme talat. In si boste primerno placal svoj delez v proracun, v nobenem primeru ne manj k 3e na 100km, tko k prispeva vsak revez na minimalcu. Celo cestne takse vam castijo, sramota.


A cmo pogledat kolk subvencij smo dobili za kurjenje fosilnih goriv?

jernejl ::

Emobi je izjavil:

In če Taycan ne zastruplja ljudi okrog sebe, naj dobi subvencijo tudi on!
Seveda jih zastruplja, najbrž bolj kot kak Clio ali Twingo, ki ga poganja bencin. Pa slednji ne dobi subvencije.

J.McLane ::

Sploh ne kapirate da subvencijo dobi proizvajalec, kar je čisto logična nagrada za trud ker je šel v razvoj alternativne tehnologije. Če tega nebi bilo bi bili dlje ukleščeni v trenutnih rešitvah na kateri proizvajlci mastno služijo, saj samo štancajo in malenkost izboljšujejo star design.

To da je trenutni produkt nekaj za bogataše nima popolnona nobene veze, gre se za razvoj tehnologije in procese masovne proizvodnje, kar razvije Porsche bo lahko uporabil tudi VW pri najmanjšem električnem I.D.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Emobi ::

Popolnoma se strinjam. Subvencije so zato, da gre razvoj hitreje v smeri, ki si jo je družba začrtala.

Gregor P ::

Lahko da, vendar subvencije so namenoma (politično) omejene z zgornjo mejo, ravno zato, da se jih ne koristi za Porscheje&co ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Nikec3 ::

-valvoline- je izjavil:

Povprecen janez/revezi -> gorivo(70-80c dajatev na liter) -> bogatun -> E podaljsek.

Ekola, promocija izdelkov (podaljskov)

Nekateri še vedno ne razumete, da je subvencija za podjetje in ne za fizično osebo. Če jo dobiš ti osebno ne spremeni dejstva da njen glavni namen ni, da si ti zadovoljen, ampak da je podjetje nagrajeno in razvija izdelke v smeri javnega (političnega) konsenza.

Enaka absolutna subvencija za vse proizvajalce in modele je še najbolj fer. Itak v prodajni marži dragih modelov subvencija pomeni manjši delež, tako da so cenejši avtomobili relativno nagrajeni bolj. Hkrati se dragih modelov proda manj, tako da je za te modele podeljenih tudi manj subvencij.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

feryz ::

BigWhale je izjavil:

A cmo pogledat kolk subvencij smo dobili za kurjenje fosilnih goriv?
Ja, čmo. Naštej mi, katere sem dobil in katere trenutno prejemam.
Jaz jih ne najdem, ti očitno veš več. Kar štartaj pri prometu.

J.McLane ::

Še enkrat, subvencija ni namenjena nekomu ki izdelek kupi, s subvencijo se dela profit proizvajalcu oz. s tem pokrije del razvoja

Ne glede na to v kakšni obliki to pride IMF trdi da za subvencije za fosilna goriva na svetu v enem letu zapravimo $5.2 trillion:
https://www.imf.org/en/Publications/WP/...

Veliko področij je v tem poročilu s katerim se Feryz itak ne bo strinjal, ampak del teh subvencij pa je neizpodbitno direktna subvencija.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Sp3m ::

Vsaka subvencija je kraja denarja iz naših žepov!

kow ::

Pol je skoda sploh debatirat o tem drobizu. Se raje koncentriraj na subvencioniranje univerzitetnega studija...

Sp3m ::

kow je izjavil:

Pol je skoda sploh debatirat o tem drobizu. Se raje koncentriraj na subvencioniranje univerzitetnega studija...


Tudi o tem lahko debatiramo, sicer bi bilo bolje, da se odpre nova tema in tam lahko kaj rečemo tudi o subvecioniram univerzitetnem študiju!

telexdell ::

feryz je izjavil:

BigWhale je izjavil:

A cmo pogledat kolk subvencij smo dobili za kurjenje fosilnih goriv?
Ja, čmo. Naštej mi, katere sem dobil in katere trenutno prejemam.
Jaz jih ne najdem, ti očitno veš več. Kar štartaj pri prometu.

Trenutno prejemaš subvencijo v premogovnik Velenje, kateri je dobavitelj goriva za TEŠ kateri proizvaja elektriko s pomočjo katero pišeš neumnosti po forumih>:D>:D

Sp3m je izjavil:

Vsaka subvencija je kraja denarja iz naših žepov!

A da je? Obstajajo subvencije za kmete a krav gotovo ne potrebuješ saj kupuješ mleko v supermaketih. Pa tudi pšenice ne, saj dobiš kruh na vsakem koraku. Otroci tudi ne potrebujejo otroškega dodatka, saj jih nimaš. Pa osebe brez dohodkov tudi ne potrebujejo denarne pomoči, saj ti dobivaš plačo in imaš denar v žepu.

Imaš prav, ja.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Subvencij za električne avte res ne potrebujemo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Nikec3 je izjavil:

Meni je ta design poezija na štirih kolesih, pa navadno takšne nazive podeljujem zgolj lepim ženskam.
A imaš fetiš na mobilno ovirane, ali od kod ženske dobijo štiri kolesa?

Invictus je izjavil:

Subvencij za električne avte res ne potrebujemo...
Glede na to, kako obilno subvencioniramo avtomobile z motorji na notranje izgorevanje, se moramo bodisi odločiti za še močnejše subvencioniranje električnih vozil, ali pa vsaj popolnoma prenehat subvencionirat vse osebne avtomobile.

Nikec3 ::

A imaš fetiš na mobilno ovirane, ali od kod ženske dobijo štiri kolesa?

Govoril sem seveda o besedi "poezija"
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Invictus ::

jype je izjavil:

ali pa vsaj popolnoma prenehat subvencionirat vse osebne avtomobile.

Še bolje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BigWhale ::

feryz je izjavil:

BigWhale je izjavil:

A cmo pogledat kolk subvencij smo dobili za kurjenje fosilnih goriv?
Ja, čmo. Naštej mi, katere sem dobil in katere trenutno prejemam.
Jaz jih ne najdem, ti očitno veš več. Kar štartaj pri prometu.


Aja, ce je nisi ti dobil v zep potem ne steje? :> Si kdaj nalival kurilno olje v svojo cisterno? Kaj pa metal premog v pec? Mogoce drva? Vse te reci so bile subvencionirane, nekatere so se vedno.

Podjetjem, ki crpajo in predelujejo nafto so sle in se vedno gredo milijarde. Ti si pa to subvencijo obcutil ker si za energente placeval manj kot bi sicer moral placevati.

Ampak ja, izvoli se naprej tiscati glavo v pesek.

Urbano#Desno ::

Nekje 2/3 cene goriv je DDV in trošarine ne pa da je vožnja subvencionirana je prav morbidno obdavčena in se z temi davki financira vse od železnic do kolesarskih poti pa tudi igrače v obliki ICE vozil.
Kurilno olje ima res nizko trošarino vendar je še vedno svetlobna leta od subvencij

BigWhale ::

Urbano#Desno je izjavil:

Nekje 2/3 cene goriv je DDV in trošarine ne pa da je vožnja subvencionirana je prav morbidno obdavčena in se z temi davki financira vse od železnic do kolesarskih poti pa tudi igrače v obliki ICE vozil.
Kurilno olje ima res nizko trošarino vendar je še vedno svetlobna leta od subvencij


Povsem mozno je, da sploh nisi vedel koliko tvojega denarja se podari raznoraznim entitetam v obliki subvencij za fosilna goriva. Potem, ti pa se tisto kar ti skuris obdavcijo.

"Fossil fuels enjoyed an estimated €55 billion in public funding across the EU, with the energy sector the biggest recipient, followed by the residential sector, industry and transport."

https://www.euractiv.com/section/energy...
https://www.theguardian.com/environment...
https://www.forbes.com/sites/jamesellsm...
http://priceofoil.org/fossil-fuel-subsi...
https://www.greenpeace.org/eu-unit/issu...

Ampak se strinjam, glavni problem je to, da v primeru EVjev subvencijo dobi sosed, ti pa ne. :)

Spock83 ::

m0LN4r je izjavil:

Gre kdo v Frankfurt, slucajno?


Jaz bom mogoče šel.

lufthammer ::

Sploh ne kapirate da subvencijo dobi proizvajalec

Če prav razumem, W1 je kupil teslo za (poenostavljeno) 60 jurjev in plačal polno ceno. Država mu bo vrnila 7,5 jurja, ki jih bo vzela iz za subvencije namenjenih sredstev. Kaj dobi proizvajalec?
Razumem, da država kupi krompir od kmeta po 40, in ga naprej prodaja po 30, ker bi kmet crknil, če bi ga prodajal po 30. (številke so izmišljene)

Ampak Tesle ni najprej kupila država. Kako pride subvencija do proizvajalca?

Utk ::

Tako, da prodaja avto za 60 jurjev namesto 55. Ali pa v primeru zoe za 30 namesto 24. Mater vola logika.

lufthammer ::

Če bi ga prodajal za 55 bi delal izgubo, tko ima pa minimalen profit in tistih za 35 jurjev sploh delati noče. Mater, logika pa taka.
Kaj pa tesla ve, koliko je subvencije v eni Slo, oz. kaj če bi jo bilo manj? Bi bla tesla 65 jurjev? Nekaj ti tle ne štima.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Tle gre subvencija za povecevanje povprasevanja in vzpodbudo pri koncnih uporabnikih. Na dolgi rok zelimo imet cim vec vozil, ki ne ustvarjajo nekontroliranih izpustov pred nasim pragom. In zato smo rekl: 'ej vi ki ste early adopterji, tle mate sedem jurjev, ce kupte avto k ne smrdi'.

Proizvajalec jih zaradi tega lazje prodaja. To je po eni strani boljs, kot proizvajalcu vrzt milijardo ali dve, ker se ti lahko zgodi, da jo bo pobasal v zep in mu na koncu ne mores nic. Ali bo pa zavozil kje drugje in mu bo posel vseeno propadel povsem nenamerno.

Tako pa s pomocjo subvencij pomagas ustvarjati in povecevati nek trg in povprasevanje.

lufthammer ::

Mah, sej vem kako stvari stojijo. Na podlagi tega https://www.acea.be/uploads/publication... noben proizvajalec ne more postavit cene. Ne vem pa, kako je s subvencijami v kakšni Argentini, Venezueli ali pa na Kubi...8-O Država primakne nekaj kupcu, ker je to fensi. Pri toplotni sem za las ujel subvencijo, vrsta za mano je ostala brez, ker je zmanjkalo denarja in to že julija. Z EV ji bo enkrat isto. Ob večjem navalu se bo subvencija znižala, če bo povpraševanje preveliko, pa ukinila. Proizvajalec nima pri tem nič.

Emobi ::

Vsa ekonomija je prepredena s subvencijami. Nekateri živijo v iluziji, da je v kapitalizmu trg popolnoma prost in nereguliran, kar pa v absolutnem smislu ni mogoče.

Bolj ko je kapitalizem reguliran s strani demokratičnih ljudi, bolj je tudi socialno pravičnejši, ker vseh subvencij ne poberejo samo veliki igralci.

Praviloma pa večji dobijo sorazmerno večji delež. Tako eden najbogatejših ljudi, Swarovski, na leto dobi okrog četrt milijona evrov subvencij za svojo kmetijo, ker je pač velika. Princ Charles prav tako.

Industrija fosilnih energentov dobi najmanj dvakrat več subvencij kot pa industrija trajnostnih energentov, ker jih pač dobivajo veliko dalj časa. Se bo pa moralo to spremeniti, če hočemo doseči zadan cilj ogljične nevtralnosti.

V pravičnih družbah dobi subvencijo vsak, reven ali bogat, ki ima dobro idejo, ki podpira družbeni konsenz, in je pripravljen za to idejo delati. Takšne družbe so tudi uspešnejše od tistih, kjer denar poberejo samo tisti pri koritu.

Preprosti ljudje pa imajo preproste rešitve in ukrepanje teh ljudi, ki ne razumejo kompleksnosti družbe, bi naredilo veliko škodo, saj bi se z ukinitvijo subvencij zelo upočasnil razvoj. Sicer se pa itak subvencij ne da ukiniti, vsaj ne za velike in vplivne; torej bi kratko potegnila večina ljudi.

Zato me veseli, da je tukaj veliko ljudi, ki razumejo problematiko subvencij in ni načeloma proti njim.


Tukaj je pa še nekaj informacij o taycanu: zadeva je zelo natančno izpiljena in izpopolnjena, vendar ne v smislu asistenčnih sistemov za samodejno vožnjo, pač pa glede sistemov za čim boljšo lego na cesti (Porsche 4D-chassis Control, PASM, PDCC,PTV), kar se tudi za takega športnika spodobi. Ti sistemi pa so zaradi zmogljivosti avtomobila, ki so skorajda na ravni formule 1, prepotrebni za varnost. Vsekakor smo to od 70-letne tradicije izdelave vrhunskih športnikov tudi pričakovali. Tako da niti ni presenečenje, da je taycan najhitrejši stirisedežnik na Nurburgringu.

https://avto.finance.si/8952158/Porsche...

Utk ::

https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/d...

Novi ioniq, verjetno bestbuy do ranga tesle.

J.McLane ::

Še ena pikolovska glede Taycana, ima 800V sistem, ki omogoča full hitro polnjenje z 270 kW, na pravih polnilnicah, če ga pa priključiš na "navadno" DC polnilnico, ki je na 400V sistemu, se pa malo zatakne. Ampak nič bat, so pri Porscheje očitno dodali DC-DC converter in lahko na taki polnilnici polniš s celimi 50 kW :)) Je pa pod opcijo mogoče doplačat za 150 kW on-board DC charger, za nek drobiž v primerjavi s tem koliko stane avto ;(( res so smešni tile pri Porscheju s temi opcijskimi dodatki.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Novi e-up bo v Nemciji startal pri 22k evrov. Vprasanje na katerih trgih ga bodo prodajali. Zdi se, da je cena namenoma postavljena zelo visoko, ker ne planirajo velike proizvodnje.

Utk ::

Cena je visoka, ker se računa na 5 do 8 jurjev subvencije, odvisno od države. Če ne bi bilo subvencije morda ne bi bil ravno 15, več kot 18 pa tudi najbrž ne.

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

res so smešni tile pri Porscheju s temi opcijskimi dodatki.


To je celotna avto industrija tko narjena. S temi opcijami so povsod smesni. Eni ti se vseh kablov ne dajo zraven in zelijo po 300 EUR za kable. BMW ti da v avto volan iz leta 1857, ce hoces kaj vec mors doplacat dva jurja.

kow ::

Utk je izjavil:

Cena je visoka, ker se računa na 5 do 8 jurjev subvencije, odvisno od države. Če ne bi bilo subvencije morda ne bi bil ravno 15, več kot 18 pa tudi najbrž ne.


Govorim zakaj cena ni 20k evrov. Verjetno niti nimajo dovolj baterij, da bi jih naredili 100k.

Miki N ::

Emobi je izjavil:

Vsa ekonomija je prepredena s subvencijami. Nekateri živijo v iluziji, da je v kapitalizmu trg popolnoma prost in nereguliran, kar pa v absolutnem smislu ni mogoče.

Bolj ko je kapitalizem reguliran s strani demokratičnih ljudi, bolj je tudi socialno pravičnejši, ker vseh subvencij ne poberejo samo veliki igralci.


Ja samo kdo pobira in kdo daje?

Meni se recimo sploh ne zdi pravično, da splošna populacija preko davkov in "eko" dajatev financira ljudi, ki imajo OČITNO dovolj razpoložjivega dohodka za nakup tega subvencioniranega blaga in storitev. Pa to je kot tisti Alan Fordov junak, ki je jemal revnim, da je reševal bogate.

Tukaj bo potrebno kar precej moralne akrobacije, da me nekdo prepriča v socialno pravičnost subvencij za električne avtomobile. Saj niti niso bile namenjene temu ampak reševanju določenih industrij planeta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

kow ::

Jaz bi raje, da ukinejo placan prevoz v sluzbo itd.. Samo to ni politicno sprejemljivo. Ponavadi so tisti, ki se najbolj pritozujejo nad subvencijami, delezni najvecjih ugodnosti.

Machete ::

Emm ja na koncu naj bi vsi profitirali, ker bo čistejše okolje. A niso zato te subvencije. Saj n važno kako premožen je prejemnik, tu ne vidim neke dileme. Sori, če ne morejo vsi do EVja, ampak isti zrak dihajo tudi ti. Saj firmam tudi dajo neko pomoč, ker naprimer zgradijo obrat z n delovnimi mesti. Mene edino moti, da pri socialnih transferjih, ki so neke vrste subvencija zaradi nezmožnosti delati ali lenobe, enakega zneska ne dobimo tudi aktivni in zaposleni.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Miki N ::

kow je izjavil:

Jaz bi raje, da ukinejo placan prevoz v sluzbo itd.. Samo to ni politicno sprejemljivo. Ponavadi so tisti, ki se najbolj pritozujejo nad subvencijami, delezni najvecjih ugodnosti.


Saj subvencije niso slabe v splošnem. Samo nekje so manj primerne oz. so celo napačne.

Mogoče so EV še celo benigen primer. Verjetno je bil hujši primer pri t.i. biogorivih, če se spomnite te burleske (tudi v Sloveniji imamo tu in tam kak "spomenik" v obliki opuščenega depoja) in občasno pri fotovoltaiki, čeprav manj. Tudi tam je bil argument "vsi dihamo isti zrak" za nekaj, kar je v osnovi grabež denarja davkoplačevalcev - zato previdno pri tem argumentu, ni nujno iskren.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Gregor P ::

Med drugim tudi zato, da je ta krompir neke preverjene kakovosti, da kmet upošteva določene predpise pri pridelavi kmetijskih produktov, da je kmet upravičen do določene odškodnine v primeru slabe letine itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

Subvencije v proizvodnjo hrane v EU so se izrodile. Končni prejemnik je večinoma zahodna industrija in seveda horda birokracije, ki jim pač treba okopavat krompirja, da bi preživeli čeprav skozi predpise ki jih hočejo sprejeti točno to pričakujejo od kmetov...

Kar se EV tiče pa ne vidim smisla v subvencijah. EV pogon naj se obdavči z nižjo DDV stopnjo in je to to. Seveda pa je treba komplicirat, da se nekaj potencialnih okopovalcev krompirja lahko zaposli in financira iz proračuna...

J.McLane ::

Predstavljena tudi prenovljena Smarta, ForFour izdelujejo v Novem Mestu:
https://siol.net/avtomoto/novice/nov-za...

Glede na to kaj bo ponujal e-UP, je tale ForFour en velik fail. Manjša baterija in ne omogoča DC polnjenja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

BigWhale je izjavil:

feryz je izjavil:

BigWhale je izjavil:

A cmo pogledat kolk subvencij smo dobili za kurjenje fosilnih goriv?
Ja, čmo. Naštej mi, katere sem dobil in katere trenutno prejemam.
Jaz jih ne najdem, ti očitno veš več. Kar štartaj pri prometu.


Aja, ce je nisi ti dobil v zep potem ne steje? :> Si kdaj nalival kurilno olje v svojo cisterno? Kaj pa metal premog v pec? Mogoce drva? Vse te reci so bile subvencionirane, nekatere so se vedno.

Podjetjem, ki crpajo in predelujejo nafto so sle in se vedno gredo milijarde. Ti si pa to subvencijo obcutil ker si za energente placeval manj kot bi sicer moral placevati.

Ampak ja, izvoli se naprej tiscati glavo v pesek.
Sem nalival kurilca, več kot pol je bilo davkov. Tako da mi pojem subvencij ni čisto jasen.
Subvencije za TEŠ so v prvi vrsti namenjene poganjanju vseh eko bio elektro igrač, med drugim ravno EV. Z umazano tehnologijo, ampak koga to briga. EV je EV.

nekikr ::

Invictus je izjavil:

Subvencij za električne avte res ne potrebujemo...

Če se že gremo razmetavanje denarja, potem je ta drobiž, ki ga namenimo za subvencije EV in podobnim zadevam še daaaaaleč najbolj smiseln. Identična stvar je recimo pri toplotnih črpalkah. Ljudem so dali nekaj denarja, da je bil strošek že sprejemljiv in so šli masovno na toplotne črpalke. V nekaterih delih mest in vasi to pomeni, da se je prej valil gost dim in je smrdelo celotno kurilno sezono, zdaj se sliši pa brnenje črpalk. Raje poslušam brnenje črpalk kot voham smrad. Še posebej, ker je veliko takih, ki ne kurijo suhih bukovih polen v očiščenih pečeh ampak vržejo notri vse od plastike do furnirja.

Off topic? Ne. Zamenjaj furnir in plastiko za starega dizla brez filtra, toplotno črpalko za EV itd. Država ima denarja ogromno, tako veliko, da ga meče čez vsa okna parlamenta in sežiga, pa ga še ostaja, zakaj ne bi dali nekaj fičnikov za dejansko čistejše okolje?

WarpedGone ::

Meni se recimo sploh ne zdi pravično, da splošna populacija preko davkov in "eko" dajatev financira ljudi, ki imajo OČITNO dovolj razpoložjivega dohodka za nakup tega subvencioniranega blaga in storitev. Pa to je kot tisti Alan Fordov junak, ki je jemal revnim, da je reševal bogate.


Ko se me že direktno omenja ... js bom državi dal ~10 jurjev DDV in DMV, ter nato od nje prejel 7500 EUR subvencije, ergo bo država od mene profitirala 2500. Tega denarja nebi dobila, če js novega avta nebi kupu in bi še vedno drgnil rabljene. Teh 2500 bo lahko dala vam revežm za avtobus.

Nakup kateregakoli novega EV z našo ceno nad 41600 pomeni, da je država na nuli ali v plusu. Višja kot je cena, bolj je v plusu. Pri Modelu X za 100 jurjev, država vzame 22 jurjev DDV in vrne 7500 subvencije, ergo profitira ~15 jurjev, katere lahko nameni za vas lačne reveže.

Le pri mizernih EV s ceno pod 42k, je davka manj kot je subvencije in se denar dejansko pretaka od revežev, ki se furajo z bicikli, v žepe 'revežev' ki za nov avto odkartajo 40 jurjev.

Kdor navija za "subvencije le za dost poceni EV" dejansko navija za pretakanje denarja iz žepov pešhodcev v žepe 'revežev', ki si lahko privoščijo nov avto.

Jaki reveži so to, jaki reveži ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

No ja, če ti voziš rabljene, potem nekdo drug kupi novega. Če kupi novega ICE pa država "mastno" zasluži. Razen, če predpostavljaš, da se rabljeni nekako materializirajo iz ničesar?

Sicer pa ne bi drugih označeval za reveže na tvojem mestu, en avto, za katerega si komaj spraskal skupaj, te še ne naredi za Gatesa ;) Morda čez dve leti, ko bo tvoj M3 letno prinesel 250.000$. #MoonSoon

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

BigWhale ::

feryz je izjavil:

Sem nalival kurilca, več kot pol je bilo davkov. Tako da mi pojem subvencij ni čisto jasen.


Se vidi, da ti marsikaj ni jasno.

feryz je izjavil:


Subvencije za TEŠ so v prvi vrsti namenjene poganjanju vseh eko bio elektro igrač, med drugim ravno EV. Z umazano tehnologijo, ampak koga to briga. EV je EV.


A se namerno delas neumnega? Vsi EVji skupaj porabijo tolk mal energije, da je zgoraj napisana izjava naravnost bebava, kaj sele, da bi bila lahko resnicna. Subvencije za fosilna goriva so namenjena temu, da se ti lahko ze 150 let vozis na bencin in da imas zadnjih 100 let vsaj priblizno poceni elektriko.

Ampak ja, ti lahko se kar naprej tiscis glavo v pesek.

Komplet naftna industrija je zrastla s pomocjo subvencij, ki jih vsi veselo ignorirate, zdaj ko je pa EVji subvencionirajo je pa kr naenkrat vse narobe?

WaterBoy ::

Revež z avtom za 42k

Svašta :)

WarpedGone ::

Tega je polno, samo zapakirano v "subvencije le za EV pod X EUR".
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Nakup kateregakoli novega EV z našo ceno nad 41600 pomeni, da je država na nuli ali v plusu. Višja kot je cena, bolj je v plusu. Pri Modelu X za 100 jurjev, država vzame 22 jurjev DDV in vrne 7500 subvencije, ergo profitira ~15 jurjev, katere lahko nameni za vas lačne reveže.


Take racunice so precej brezvezne, ker gre za relativno gledano malo denarja. Tako kot je brezvezno nabijanje o 'zlobnih subvencijah' takrat, ko subvencijo dobi sosed in ne ti.

Za vzpodbudo in prehod iz enega energenta na drugega so subvencije dobra stvar. Vedno so bile in vedno bodo. Tako kot so subvencionirali najprej premog, potem kurilno olje in plin in na koncu se toplotne crpalke in ostale reci.

Zakaj je dobro preiti iz enega energenta na drugega? Ej, ne vem, mogoce bi blo fajn vprasat koga, ki je zivel v Londonu, ko so se premog kuril.

WarpedGone ::

>> Tako kot je brezvezno nabijanje o 'zlobnih subvencijah' takrat, ko subvencijo dobi sosed in ne ti.

A da se o subvencijah pametuje tut ob kakih drugih priložnostih?
Še nism zasledil...
Zbogom in hvala za vse ribe
««
704 / 1185
»»