» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
703 / 1137
»»

codeMonkey ::

codeMonkey je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Emobi je izjavil:

Sicer pa je malo verjetno, da inženirji, glede na porschejevo reputacijo, niso dobro opravili svojega dela.


Veliko so vlozili v ta avto, ze od zasnove naprej. S testnimi mulami se tudi ze dolgo vozijo in verjamem, da so zadeve tudi zelo dobro testirane. Bo pa sele cas pokazal koliko porodnih napak bo ven prislo. Vseeno je zelo malo verjetno, da jih bodo ljudje ob nakupu zavracali zaradi kvalitete izdelave in ima potencial, da premaga Panamero pri drzanju cene.

Taycan bo najverjetneje postal Porschejev najboljše prodajani model.


Jaz dvomim. Ko se pogovarjamo o cenah okoli 150k dalje, torej vrednosti vsakega spodobnega Porsa, na trgu ni precej izbire pri elektricarjih. Oz. se vedno je prepad med luxury ICE in EV. EV je IMHO se vedno stvar za visji srednji sloj in posebneze.


Mogoce sem malo cudno napisal. Taycan bo relativno drag in ni SUV, zato ne bo konkuriral najbolje prodajanim modelom (Macan in Cayenne), ampak tistim drazjim, pravim Porsejem, ki niso dostopni srednjemu sloju. Tam pa ima precej konkurence pri drugih ICE modelih.

pegasus ::

Kar fascinantno ... nemški dokumentarec o nemški nepripravljeni avtoindustriji:

Kdor se spotika ob Muskove "lažnjive" izjave, glejte tu izjave nemških avtomobilistov iz osemdesetih in devetdesetih let :D

roCkY ::

Niti besede od kje surovina za akumulatorje od kje elektrika.
Važno je edino, da so EV brezemijski! No vsaj tako trdijo ene parkrat tudi v tem dokumentarcu. Jah briga me kolk nekdo drug nekje zaradi mene svinja...

nekikr ::

Kaj se sekiraš za ene črnuhe nekje v Afriki ali pa poševnooke, a ti sploh veš koliko jih je? To je đabe kanon futer, da smo mi lahko bio in eko, da nam celo prdci dišijo po tulipanih. Ko boš to dojel si dojel bistvo vseh teh eko nacijev.

pegasus ::

roCkY je izjavil:

Niti besede od kje surovina za akumulatorje od kje elektrika.
Kar samo pove, da so nekateri nemci sicer zaskrbljeni, a še vedno ne dojamejo razsežnosti problema. Torej če potegneš črto, prodaj vse nemške delnice in kupi TSLA :D

telexdell ::

roCkY je izjavil:

Niti besede od kje surovina za akumulatorje od kje elektrika.
Važno je edino, da so EV brezemijski! No vsaj tako trdijo ene parkrat tudi v tem dokumentarcu. Jah briga me kolk nekdo drug nekje zaradi mene svinja...

Tržno gospodarstvo temelji na principu ponudbe in povpraševanja. Le kdo bo kopal surovine, če ni trga zanje. Ko pa se poveča povpraševanje, se pa najdejo tudi ljudje, kateri investirajo v pridobivanje surovin.
Postavljati naše standarde v države tretjega sveta pa je milo rečeno neumno. Pri nas npr. pred 30-40 leti ni bilo nobenih okoljskih predpisov in so vse tovarne spuščala v zrak in odlagala kjerkoli karkoli in kakorkoli so hotela. S svinjanjem okolja se je dvigal standard in podjetja so lahko začela vlagati tudi v ekologijo. Stvar je identična v državah tretjega sveta. Enostavno nimajo dovolj kapitala, da bi lahko proizvajala po naših standardih. Če pa bodo to kdaj zmožni storiti, pa morajo razvijati industrijo, da se jim bo izboljšal standard. Brez industrije bi pa vsi še vedno z voli in lesenimi plugi orali polja.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

roCkY ::

V Boliviji ni tržnega gospodarstva zato spijo na Ni in verjetno bodo državo peljali kot jo je Castro in modeli v Venuzeli. Ne damo grdim kapitalostim ničesar...
Precej podobna zgodba je Kongo. Pred par tedni se je pisalo, da se za 2 leti "zapira" en večjih rudnikov kobalta sicer v švicarski lasti. Ja zaradi ekonomskih razlogov. Premalo je profita ker je cena padla. In na drugi strani hoče Kongo večji delež pogače skozi davke.
Osnovno vprašanje na katerega sem pogrešal vsaj nekaj minut v tem dokumentarcu ostaja. Od kje surovine in energija.

Emobi ::

A ti misliš, da bo surovin in energije zmanjkalo?
A je že kdaj katere surovine zmanjkalo?
Pa tudi surovine se da zamenjati z drugimi.
Energije pa tudi ne bo zmanjkalo, vsaj dokler še sonce sveti...
In EV-ji porabijo nekajkrat manj energije kot ICE-ji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

codeMonkey ::

Emobi je izjavil:


In EV-ji porabijo nekajkrat manj energije kot ICE-ji.


No no, pretiravati ni potrebno.

Emobi ::

Primerjaj 20 procentni izkoristek ICE-jev s 70 procentnim pri EV-jih.
EV porabi nekje 15 kWh/100km, kar je 1,5 litra bencina.
Torej nekje 3 do 5 krat manj energije.

No, malo res pretiravam. Liter bencina da 8,77 kWh. Torej povprečni EV porabi nekje energije za manj kot 2 litra bencina na 100 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

Moj EV porabi manj kot liter in pol energije bencina na 100km. (Takrat, ko vozi moj sin):)

TribesMan ::

Ne ga ne, ker če bi hotel iz bencina dobit elektriko, moraš računat na 45% izkoristek "elektrarne"... v najboljšem primeru.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Emobi ::

Kaj pa če je elektrarna na strehi, mislim sončna?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

M-XXXX ::

Emobi je izjavil:

Kaj pa če je elektrarna na strehi, mislim sončna?

Je pa še slabše...

roCkY ::

Emobi je izjavil:

Kaj pa če je elektrarna na strehi, mislim sončna?

Panel se sam naredi in pride tja?

vostok_1 ::

Nope. Kitajci ga naredijo po tem ko zradirajo par hribov in stranske produkte odvržejo v komaj izpraven sludge pond.

Smo pa Evropejci zlo eko, jasno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

roCkY ::

Emobi je izjavil:

A ti misliš, da bo surovin in energije zmanjkalo?
A je že kdaj katere surovine zmanjkalo?
Pa tudi surovine se da zamenjati z drugimi.
Energije pa tudi ne bo zmanjkalo, vsaj dokler še sonce sveti...
In EV-ji porabijo nekajkrat manj energije kot ICE-ji.

EV-ji za premikanje porabijo podobno kot ICE. Ja je pa izkoristek na samem kraju zločina različen.

Očitno je surovin za baterije neomejeno ker nemški proizvajalci vozil imajo polna skladišča in dvorišča baterij. Kitajci jih pa že v morje stresajo.

Namesto kobalta in Ni boš uporabil kaj? Si že miljarder ali si se ravno zbudil in še sladko sanjaš.

Malo umiri svojo evforijo. Ja EV-ji so opcija in bodo več ali manj zagotovo dosegli nek razmah. Bo to 10 li 90% v svetovnem merilu pa si je težko zamisliti na današnji stopnji razvoja. Ampak ravno tako in toliko zagamana je ta opcija kot opcija ICE. Ko vse spraviš na svoja mesta dejansko profitira le tisti, ki je v bljižini vozila, če ga ne dosežejo emisije proizvodnje in pridobivanja energije.

Sp3m ::

Glih sem dobil zanimiv Ted talk od sodelavca.

Ted Talk renewable energy

Emobi ::

SE proizvede letno okrog 60.000 kWh, v 40 letih tako pridela čez 2 milijona kWh. Pa ja kdo ne misli, da izdelava 60 m2 panelov, njihov prevoz in montaža zahteva milijon kWh?

Utk ::

Bo to 10 li 90% v svetovnem merilu pa si je težko zamisliti na današnji stopnji razvoja.

Ja, stoprocentno je samo, da bo to ali 10 ali 90%. Vmesne opcije dolgoročno ni. Potrebe in želje velike večine ljudi so pač podobne. Ko bo EV za več ljudi, bo ne samo postajal EV cenejši, ampak tudi ICE dražji. In marsikater proizvajalec se bo na neki točki odločil, da ICE vseeno ni več dovolj profitabilen, in bo delal samo še EV. Ali pa propadel. Ker ne more obstat toliko proizvajalcev ICE s 3x ali 5x manj prodanimi avti. Danes več praktično "nihče" ne dela katodnih tvjev, tudi če bi v velikih serijah bili ti cenejši, in tudi če imajo neke prednosti.

telexdell ::

roCkY je izjavil:

V Boliviji ni tržnega gospodarstva zato spijo na Ni in verjetno bodo državo peljali kot jo je Castro in modeli v Venuzeli. Ne damo grdim kapitalostim ničesar...
Precej podobna zgodba je Kongo. Pred par tedni se je pisalo, da se za 2 leti "zapira" en večjih rudnikov kobalta sicer v švicarski lasti. Ja zaradi ekonomskih razlogov. Premalo je profita ker je cena padla. In na drugi strani hoče Kongo večji delež pogače skozi davke.
Osnovno vprašanje na katerega sem pogrešal vsaj nekaj minut v tem dokumentarcu ostaja. Od kje surovine in energija.

Smo pa zares ubogi, da ves Ni in ves Co dobimo le iz dveh držav in le iz dveh rudnikov? V Sloveniji smo zaprli že vse rudnike, razen velenjskega, pa nam zaradi tega primanjkuje katere surovine?
Nekateri pa zares razmišljate kot otrok, kateri zamiži in vpije:"Najdi me, če me vidiš."
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gavran ::

Emobi je izjavil:

Primerjaj 20 procentni izkoristek ICE-jev s 70 procentnim pri EV-jih.
EV porabi nekje 15 kWh/100km, kar je 1,5 litra bencina.
Torej nekje 3 do 5 krat manj energije.


Minus izkoristek elektrarne...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Emobi ::

Emobi je izjavil:

SE proizvede letno okrog 60.000 kWh, v 40 letih tako pridela čez 2 milijona kWh. Pa ja kdo ne misli, da izdelava 60 m2 panelov, njihov prevoz in montaža zahteva milijon kWh?


Napača. Narobe sem zapisal, SE letno proizvede pri nas nekje 15.000 kWh, torej v 40 letih okrog 500.000 kWh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Invictus ::

Emobi je izjavil:

SE proizvede letno okrog 60.000 kWh, v 40 letih tako pridela čez 2 milijona kWh. Pa ja kdo ne misli, da izdelava 60 m2 panelov, njihov prevoz in montaža zahteva milijon kWh?

Silicij se topi pri 1414 stopinjah. Pa računaj koliko ga gre. Pa ne pozabni na čisto okolje v tovarnah, to tudi ni zastonj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Emobi ::

Gavran je izjavil:

Emobi je izjavil:

Primerjaj 20 procentni izkoristek ICE-jev s 70 procentnim pri EV-jih.
EV porabi nekje 15 kWh/100km, kar je 1,5 litra bencina.
Torej nekje 3 do 5 krat manj energije.


Minus izkoristek elektrarne...


V tistih 70 procentnem izkoristku EV-ja je vštet tudi izkoristek elektrarn.

Invictus ::

Samo za marketing namene.

Elektriko proizvajaš s 45%, avto ima pa kar potem 70% izkoristka?

Matematika pravi da to ne gre.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

J.McLane ::

Elektrika pride iz več virov, kako boš določil "izkoristek" hidro elektrarne? Izkoristek je sam po sebi zelo relativen pojem, lahko gledaš na CO2, lahko gledaš na energijo surove nafte, lahko gledaš energijo vse fosilnih goriv...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

codeMonkey ::

Invictus je izjavil:

Samo za marketing namene.

Elektriko proizvajaš s 45%, avto ima pa kar potem 70% izkoristka?

Matematika pravi da to ne gre.


Koliko se spozna na izkoristke strojev, je ze razkril kaksno stran nazaj, ko je trdil, da je slab izkoristek ICE povezan z dejstvom, da bati potujejo gor in dol.

Invictus ::

Dovolj je, če preveriš procente virov pridobivanja elektrike. Ne bomo nikogar za jezik držali za 1% napake ;).

Maš tukaj...



Večina (80%) elektrike se pridobi iz fosilnih goriv. Tam težko dobiš 50% izkoristek. Ostale je zanemarljivo.

Slovenija je sicer boljša...



Ampak je v svetu samo statistična napaka ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

J.McLane ::

Qrc, Slovenci se vozimo na to "statistično napako", v prihodnje bo pa elektrika vedno čistejša, star dizel bo pa dobil kvečjemu odrezan DPF.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

telexdell ::

Invictus je izjavil:

Samo za marketing namene.

Elektriko proizvajaš s 45%, avto ima pa kar potem 70% izkoristka?

Matematika pravi da to ne gre.

Pri proizvodni elektrike zajameš vse od Velikega poka naprej, bencin pa kar sam nastane v tanku za gorivo. Vzemi skupno izhodiščno točko in od tam naprej delaj primerjava. Je ta skupna točna rezervoar za ICE in baterija za EV ali je to bencinska/polnilna postaja ali je to rafinerija/elektrarna ali je to črpališče nafte/rudnik urana/premoga/izvir vode/ Sonce... Pa pri proizvodnji nafte tudi upoštevaj, da rabiš elektriko, katero proizvajaš s 45% izkoristkom.

Če vse to sešteješ je vprašanje ali ima ICE več kot 5% izkoristek, EV pa še vedno preko 30%.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

roCkY ::

telexdell je izjavil:

roCkY je izjavil:

V Boliviji ni tržnega gospodarstva zato spijo na Ni in verjetno bodo državo peljali kot jo je Castro in modeli v Venuzeli. Ne damo grdim kapitalostim ničesar...
Precej podobna zgodba je Kongo. Pred par tedni se je pisalo, da se za 2 leti "zapira" en večjih rudnikov kobalta sicer v švicarski lasti. Ja zaradi ekonomskih razlogov. Premalo je profita ker je cena padla. In na drugi strani hoče Kongo večji delež pogače skozi davke.
Osnovno vprašanje na katerega sem pogrešal vsaj nekaj minut v tem dokumentarcu ostaja. Od kje surovine in energija.

Smo pa zares ubogi, da ves Ni in ves Co dobimo le iz dveh držav in le iz dveh rudnikov? V Sloveniji smo zaprli že vse rudnike, razen velenjskega, pa nam zaradi tega primanjkuje katere surovine?
Nekateri pa zares razmišljate kot otrok, kateri zamiži in vpije:"Najdi me, če me vidiš."

V SLO smo zaprli rudnike ker se ne da z največjim nakladačem kar jih obstaja čiste surovine nakladat.
Kar se teh redkih zemljin tiče se jasno naprej gleda tam, kjer je enostaven dostop in izkoriščanje. Saj tudi nafte je bojda že zmanjkalo. Pa so začeli mal skalo lomit pa je spet pritekla. Strošek...

codeMonkey ::

J.McLane je izjavil:

Qrc, Slovenci se vozimo na to "statistično napako", v prihodnje bo pa elektrika vedno čistejša, star dizel bo pa dobil kvečjemu odrezan DPF.


Ja, ampak kaj to pomeni? Cistejsa za 50% v enem letu, petih, desetih, ...? Bo to samo en star dizel, da lahko koncno govorimo o "cisti" energiji, ali trije :)

J.McLane ::

"Čista energija" je mit, pravi izraz je "čistejša energija"
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Emobi ::

roCkY je izjavil:

Emobi je izjavil:

A ti misliš, da bo surovin in energije zmanjkalo?
A je že kdaj katere surovine zmanjkalo?
Pa tudi surovine se da zamenjati z drugimi.
Energije pa tudi ne bo zmanjkalo, vsaj dokler še sonce sveti...
In EV-ji porabijo nekajkrat manj energije kot ICE-ji.

EV-ji za premikanje porabijo podobno kot ICE. Ja je pa izkoristek na samem kraju zločina različen.

Očitno je surovin za baterije neomejeno ker nemški proizvajalci vozil imajo polna skladišča in dvorišča baterij. Kitajci jih pa že v morje stresajo.

Namesto kobalta in Ni boš uporabil kaj? Si že miljarder ali si se ravno zbudil in še sladko sanjaš.

Malo umiri svojo evforijo. Ja EV-ji so opcija in bodo več ali manj zagotovo dosegli nek razmah. Bo to 10 li 90% v svetovnem merilu pa si je težko zamisliti na današnji stopnji razvoja. Ampak ravno tako in toliko zagamana je ta opcija kot opcija ICE. Ko vse spraviš na svoja mesta dejansko profitira le tisti, ki je v bljižini vozila, če ga ne dosežejo emisije proizvodnje in pridobivanja energije.

Namesto da ugibaš o mojem psihičnem stanju in spalnih navadah, raje odgovori na moja vprašanja. Predvsem pa se smešiš z netočnostjo in svojim katastrofičnim pogledom na problematiko.

EV-ji ne porabijo podobno kot ICE-ji, le-ti večino energije goriva pretvorijo v nekoristno toploto. To delajo tudi elektrarne na fosilna goriva, ampak veliko bolj učinkovito in z neprimerno manj emisijami. In pri nas so fosilne elektrarne samo približno četrtinski del elektrarn. Vsekakor struktura elektrarn tudi šteje in ni vse vseeno. S tem, da se proizvodnja obnovljive energije povečuje. Ti pa smešno trdiš, da vsak nov porabnik elektrike uporablja elektriko izključno iz lignita, ker se TEŠ uporablja za konice. V resnici pa se večina EV-jev polni ponoči, ko ni konic.
Poleg tega EV-ji del energije regenerirajo.
Zaradi vsega tega EV-ji niso podobno kot ICE-ji.

Surovin nikoli ni bilo neomejeno, kot fantaziraš. Jih pa nobenih nikoli do sedaj še ni zmanjkalo.

Kemije baterij za EV-je uporabljajo zelo različne elemente v zelo različnih deležih, nekatere so z zelo malo ali nič kobalta. Sestava baterij pa se bo seveda še spreminjala.

100% je, da bo ICE zaradi svoje neučinkovitosti in izpuhov izumrl. V veliki večini, torej blizu 90% ga bo nadomestil EV, ki je veliko manj zagamana opcija. Zmagal bo pa tudi zato, ker bo njegova baterija aktivna v omrežju in ker gorivo zanj lahko pridelaš zelo poceni na svoji strehi, kar se v 130 letni zgodovini avtomobila še ni zgodilo.

Emobi ::

codeMonkey je izjavil:

Invictus je izjavil:

Samo za marketing namene.

Elektriko proizvajaš s 45%, avto ima pa kar potem 70% izkoristka?

Matematika pravi da to ne gre.


Koliko se spozna na izkoristke strojev, je ze razkril kaksno stran nazaj, ko je trdil, da je slab izkoristek ICE povezan z dejstvom, da bati potujejo gor in dol.

Torej ti trdiš, da slab izkoristek ni povezan z gibanjem batov? Ti se pa res spoznaš!

Jaz nisem trdil, da je to edini niti da je to poglavitni razlog za slab izkoristek ICE-jev.

Takrat sem primerjal mehansko gibanje sestavnih delov elektromotorja in ICE-ja kar je skupno tem napravam. Nisem govoril o termodinamiki, ker elektromotor ni termodinamičen stroj.

Vedno bo veljalo, da je spreminjanje hitrosti mase povezano z dovajanjem oziroma izgubo energije. Torej premikanje bata, ki seveda ni brez mase, gor in dol, je povezano z izgubami oziroma izkoristkom stroja. Rotor elektromotorja je glede tega na boljšem, ker izmenično ne menja smeri vrtenja.
Zaradi tega je imel Wanklov motor boljši izkoristek, ker tam ni izmeničnega gibanja.

Največje so seveda toplotne izgube, ki so pri elektromotorju neprimerno manjše. Pa tudi neprimerno manjše so izgube zaradi trenja.

telexdell ::

roCkY je izjavil:


V SLO smo zaprli rudnike ker se ne da z največjim nakladačem kar jih obstaja čiste surovine nakladat.
Kar se teh redkih zemljin tiče se jasno naprej gleda tam, kjer je enostaven dostop in izkoriščanje. Saj tudi nafte je bojda že zmanjkalo. Pa so začeli mal skalo lomit pa je spet pritekla. Strošek...


Z največjim nakladačem a da ja? Očitno v Mponeng-u v JAR kopljejo s še večjim nakladačem, da so že 4000 m globoko.

Pa tudi do danes nisem vedel, da spada Nikel v skupini redkih zemelj. Očitno res velja, da se človek uči, dokler živi>:D>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

-valvoline- ::

Sej vam nihce ne brani nakup elektricnega e-podaljska. Ampak subvencije se ne sme talat. In si boste primerno placal svoj delez v proracun, v nobenem primeru ne manj k 3e na 100km, tko k prispeva vsak revez na minimalcu. Celo cestne takse vam castijo, sramota.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Evo, še en električen e-podaljšek, this time from your's trully Porsche.

- up to 450 km (280 miles) (WLTP)
- 93.4 kWh battery pack
- 270 kW peak charge rate
- 265 kW regenerative braking capacity
- Two-speed transmission
- 2.8 seconds 0-100 km/h (62 mph)
- Top track speed of 260 km/h (162 mph)
- Peak power 560 kW (761 PS)
- 1050 NM torque
- starting price: $150,900


Vsaj zgleda kot se spodobi:

Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

QL igraca ja, sedaj se bo nek ministrski sincek odloci da je tale prav podaljsek zajga, folk na minimalcu pa lepo casti subvencijo, cestnino, zastojn kilometre... klap klap.

Zgodovina sprememb…

Emobi ::

Ah,končno, zaradi tega počasnega razkrivanja sem bil že pošteno razrajcan :)

Najbrž se bo podobno dogajalo tudi z ID.3

Obline so prave, performance pa tudi.
Večje zmogljivosti več nimajo smisla, to je plafon.

Emobi ::

Vsa ekonomija na svetu deluje na takšnih in drugačnih subvencijah, zakaj avtomobilska naj ne bi?

In če Taycan ne zastruplja ljudi okrog sebe, naj dobi subvencijo tudi on! Al bi raje vohal Panamero?!

In subvencijo ne času folk na minimalcu, pač pa vsi, ki trošijo energente.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

nekikr ::

Smisel subvencije je, da jo daš ljudem, ki si sicer tistega artikla ne morejo privoščiti. 7500€ pri takem avtomobilu pa ne igra nobene vloge, le enemu bogatašu smo prihranili nekaj denarja. Torej nič več prodanih enot, nič bolj eko, nič bolj nič.

WarpedGone ::

>> Smisel subvencije je, da jo daš ljudem, ki si sicer tistega artikla ne morejo privoščiti.

Ne, subvencija ni socialna pomoč posamezniku ampak državna promocija aktivnosti oz. izdelkov.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

WarpedGone je izjavil:

Evo, še en električen e-podaljšek, this time from your's trully Porsche.

- up to 450 km (280 miles) (WLTP)
- 93.4 kWh battery pack
- 270 kW peak charge rate
- 265 kW regenerative braking capacity
- Two-speed transmission
- 2.8 seconds 0-100 km/h (62 mph)
- Top track speed of 260 km/h (162 mph)
- Peak power 560 kW (761 PS)
- 1050 NM torque
- starting price: $150,900


Vsaj zgleda kot se spodobi:


looks like supra and xl1 had an ugly baby :))
#brezpodpisa

-valvoline- ::

Povprecen janez/revezi -> gorivo(70-80c dajatev na liter) -> bogatun -> E podaljsek.

Ekola, promocija izdelkov (podaljskov)

Zgodovina sprememb…

b3D_950 ::

in kdaj dobimo boljše baterije, ki ne explodirajo ob kakšni napaki, da tehtajo manj, in da so cenejše, ker to kar je sedaj je že bolj 'zastarelo'?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

hojnikb ::

sodec po novicah, ze vceraj.
#brezpodpisa

Kebo ::

b3D_950 je izjavil:

in kdaj dobimo boljše baterije, ki ne explodirajo ob kakšni napaki, da tehtajo manj, in da so cenejše, ker to kar je sedaj je že bolj 'zastarelo'?

Soon™

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Evo, še en električen e-podaljšek, this time from your's trully Porsche.

- up to 450 km (280 miles) (WLTP)
- 93.4 kWh battery pack
- 270 kW peak charge rate
- 265 kW regenerative braking capacity
- Two-speed transmission
- 2.8 seconds 0-100 km/h (62 mph)
- Top track speed of 260 km/h (162 mph)
- Peak power 560 kW (761 PS)
- 1050 NM torque
- starting price: $150,900


Vsaj zgleda kot se spodobi:


Meni je ta design poezija na štirih kolesih, pa navadno takšne nazive podeljujem zgolj lepim ženskam.

Sem pa danes videl na avtocesti Model 3, pa je v bistvu precej lep. Ko se zapelješ mimo njega proporci štimajo in torej gre za še eno Teslo, ki je v živo videti bolje kot na slikah.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
703 / 1137
»»