» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
696 / 1141
»»

2dark ::

Okapi je izjavil:



Da ne govorimo o Japonski - tam je verjetno delež japonskih avtov 95%. V ZDA pa verjetno podoben odstotek ameriških znamk.



A nima Japonska zelo visok davek na vozila iz tujine?

MrNighthawk ::

No tudi Kona se lahko vžge oz. eksplodira
https://insideevs.com/news/362202/hyund...

BigWhale ::

Note to self: ne si postavljat garaze, dobr je tko k mas. :>

J.McLane ::

Mah ja, da zgradiš bajto in eno celo sobo nameniš samo za avto je IMO kar mimosun, en nadstrešek narediš pa še pozimi ti bo avto bolj hvaležen, ker sol naredi veliko več škode, če je v toplejši garaži.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

J.McLane je izjavil:

Mah ja, da zgradiš bajto in eno celo sobo nameniš samo za avto je IMO kar mimosun, en nadstrešek narediš pa še pozimi ti bo avto bolj hvaležen, ker sol naredi veliko več škode, če je v toplejši garaži.

16 let and counting, kdaj bo ta sol končno začela delat škodo v garaži?

RedDrake ::

J.McLane je izjavil:

Mah ja, da zgradiš bajto in eno celo sobo nameniš samo za avto je IMO kar mimosun, en nadstrešek narediš pa še pozimi ti bo avto bolj hvaležen, ker sol naredi veliko več škode, če je v toplejši garaži.

Smo offtopic, ampak tole je faljeno.
/sarc on
Ja, bolje je, da ti voda/sodra na vozilu vsako noč še dodatno zmrnze.
Gumijasti kosi, izpostavljeni 24/7 nizkim temperaturam, visoki vlagi v primeru megle in še čemu trajajo mnogo mnogo dlje kot oni, ki 95% svojega časa prebijejo na ~10-20°C v suhem ozračju.
Da sploh ne omenjam kako super blagodejno slana vpliva na gumijasta tesnila in mikrorazpoke v laku.
It's all perfect!
/sarc off

Imam avto letnik '91, ki je bil v garaži vedno, pozimi in poleti. Kljub praskam in udrtinam ni rje nikjer. Podvozje je kot novo. Puše in nosilci so ok, vse dihta, luči zgledajo kot nove iz tovarne, ...
Po drugi strani avto letnik '09 nikoli v garaži, vedno pod nadstreškom (ali občasno na kakšnem parkingu), rja v primeru globoke praske takoj pokaže zobe, luči že niso več 100%, nosilci motorja so že bili menjani, puše so itak bile hin, ipd ...
Dajte ga srat no.
Sploh če misliš EV avto imeti 10-15 let, potem je garaža skoraj nujna, drugače boš itak enkrat vmes menjal 3/4 avta, ki se ga pri EV sploh da zamenjat.
Idealno je imeti garažo doma ter v službi - v tem primeru lahko potem avto z rednimi servisi drži vsaj 10 let, raje 20.

J.McLane ::

Dajte no srat, avti so od znamke do znamke od modela do modela zelo različni. Jasno da z nekaterim ne bo nobenega problema drugi bodo gnili ne glede na zunanje vplive.
Ampak še vedno, fizikalno dejstvo je, da bo sol na kovini več škode naredila v garaži pri 15°, kot pa zunaj pod nadstreškom pri 0°. Jasno čisto druga zgodba je pa avto na prostem brez zaščite.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Sol je na avtu par tednov na leto, zunaj pa vreme deluje 365 dni na leto.

RedDrake ::

In other news ...
Hyundai madžarska ima objavljen cenik za Ioniqa z 38kWh baterijo.
Tam bo osnovni (nivo ranga kolesa, volan in klima) stal 30k EUR, tisti "ok" pa okoli 33k EUR. Če prenesemo na naše cene, zna biti pri nas cena nekje okoli 35k EUR (oziroma enako kot sedaj stane 28kWh model).
To je potem zelo spodoben deal.

J.McLane je izjavil:

Dajte no srat, avti so od znamke do znamke od modela do modela zelo različni. Jasno da z nekaterim ne bo nobenega problema drugi bodo gnili ne glede na zunanje vplive.
Ampak še vedno, fizikalno dejstvo je, da bo sol na kovini več škode naredila v garaži pri 15°, kot pa zunaj pod nadstreškom pri 0°. Jasno čisto druga zgodba je pa avto na prostem brez zaščite.

Ja in vsakič ko se zunaj zgodi prehod iz +2°C na -3°C je storjene več škode na avtu, kot jo potencialno kemično rahlo bolj aktivna sol.
Pa tisti '91 letnik je Renault z zasnovo iz 60-ih let, tisti '09 pa moderen korejski avto. Le kateri bi moral bolj rjaveti, kaj misliš?

MrNighthawk ::

J.McLane je izjavil:

Mah ja, da zgradiš bajto in eno celo sobo nameniš samo za avto je IMO kar mimosun, en nadstrešek narediš pa še pozimi ti bo avto bolj hvaležen, ker sol naredi veliko več škode, če je v toplejši garaži.


Emm... no ja. Če dnevno (365 dni) soliš avto mogoče res. Lahko ga pa pozimi kdaj skozi pralnico zapelješ pa tudi ne bo krize.
Sicer pa a ni za EV boljše, da je notri? Baterija bolj na toplem in manj potrebe po segrevanju avta, ki je na -10?

J.McLane ::

Le kaj to pomeni za ceno starega IONIQa? Baterija je res da majhna ampak, če bi bila cena ta prava se ga nebi branil, ima tudi dokaj spodobno nizko porabo in tudi zato dokaj hitro polnjenje na hitri polnilnici. Za ženo, ki dela 70km na dan oz. občasno 100 km nebi bilo slabo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Nasi avti v garazi tudi manj rjavijo, kot tisti ki so stali zunaj.
Oz. enga smo meli par let nonstop zunaj v snegu in ledu, pa v drugi polovici v garazi. No odkar je v garazi ne rjavi tako hitro.

Imamo pa suho prezraceno garazo prakticno, ko postavis moker avto not se en dva tri posusi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

RedDrake ::

J.McLane je izjavil:

Le kaj to pomeni za ceno starega IONIQa? Baterija je res da majhna ampak, če bi bila cena ta prava se ga nebi branil, ima tudi dokaj spodobno nizko porabo in tudi zato dokaj hitro polnjenje na hitri polnilnici. Za ženo, ki dela 70km na dan oz. občasno 100 km nebi bilo slabo.

Novi IONIQ ima sedaj zelo verjetno pogonski sklop od Kone (motor sedaj 100kW namesto 88kW - enako kot ta švoh Kona).
Dvomim, da bo Hyundai še izdeloval stari model - verjetno ne. Kar se pa tiče odprodaje stare zaloge, pa sta Hyundai/KIA pri nas ravno daleč daleč daleč najmanj prilagodljiva. Sumim, da Hyundai uvoznik sploh ne bo nabavil novega modela, dokler bo vsaj en stari nekje na zalogi ...

Nikec3 ::

Tole bo nice:


Btw, res težko je dobit Nemškega inženirja pred kamero, pa ne deluje arogantno in zategnjeno...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

kow ::

To bo nice, sam ne bomo nikoli vozili. Zame je najbolj pricakovan EV eUp.

MisterM ::

Za večino bo tale Taycan res izven dosega, a Porsche je bil od nekdaj le za izbrance. Jaz pa čakam na testno vožjno Luke EV, čigar prednja maska malce spominja na Porscheje iz 80ih. Rit ima pa Cadillacovo :D.

Spajky ::

mogoče je pa kaj na tem, ali pa tudi ne, zakaj ne bo tako zelo hitre masovne zamenjave pogona :
http://alturl.com/b973d in pa
http://alturl.com/jths4
... seveda se pa lahko pisci člankov tudi motijo ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Nikec3 ::

kow je izjavil:

To bo nice, sam ne bomo nikoli vozili. Zame je najbolj pricakovan EV eUp.

Misliš ID3?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

kow ::

Ne. Mislim eUp. Za 20k evrov - minus 7,5k subvencije. Ce bo na voljo sploh v Slo. Verjetno bodo tudi kolicine oz. proizvodnja nizka (nekaj 10k letno) - domnevam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

ziga1990 ::

https://www.opel.si/vehicles/opel_range...

meni zgleda vredu začetna cena 29900EUR brez eko subvencije
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Nikec3 ::

ziga1990 je izjavil:

https://www.opel.si/vehicles/opel_range...

meni zgleda vredu začetna cena 29900EUR brez eko subvencije

Ko stisneš zavihek "električna vožnja", te vrže na ICE motor...;((
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

roCkY ::

Nikec3 je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

https://www.opel.si/vehicles/opel_range...

meni zgleda vredu začetna cena 29900EUR brez eko subvencije

Ko stisneš zavihek "električna vožnja", te vrže na ICE motor...;((

MOrda bo zadeva taka kot so nekateri viličarji. ICE je le agregat, vsi pogoni pa so elektro.
Jah sej zakaj bi imeli Brestanico in TEŠ, če je lahko agregat kar s sabo.

ziga1990 ::

Piše tudi Bencinski,Dizelski ali Električni.

Ker ne poznam EV scene ali imaš kakšne ugodnosti ko kupiš EV avto edino kot vem je EKO subvencija?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Trenutno imaš ugodnosti:
- 7,500 € eko subvencije
- 0 € letne dajatve (sicer je na prostornino motorja)
- ugoden eko kredit z nizko obrestno mero (1,3%) in možnost dolge odplačilne dobe (10+ let), ta kredit je mogoče dobiti tudi za PHEV in HEV
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Za nekoga, ki itak kupuje na lizing, so te ugodnosti vredne vsaj 10 jurjev.

Webmojster ::

J.McLane je izjavil:

Trenutno imaš ugodnosti:
- 7,500 € eko subvencije
- 0 € letne dajatve (sicer je na prostornino motorja)
- ugoden eko kredit z nizko obrestno mero (1,3%) in možnost dolge odplačilne dobe (10+ let), ta kredit je mogoče dobiti tudi za PHEV in HEV


No pa pri 15kwh/100km porabi, kar pri 0,15€ / kwh znese približno 2,25€ na 100km (1,7L na 100km preračunano na ceno bencina).

Seveda je poraba lahko tudi večja, lahko pa je tudi nižja cena elektrike (če polniš ponoči)

J.McLane ::

Cena elektrike ni 0,15 €/kWh, vzemi položnico in izračunaj samo po postavkah, ki so odvisne od porabe. Na položnici imaš še fiksen znesek glede na priključno moč, ta bo enak ne glede na to ali polneš avto ali ne. Po spominu je nočna tarifa pri meni 0,09 €/kWh.

Če še vedno naračunaš 0,15 potem je čas za menjavo dobavitelja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Najlazje izracunas zadevo tako, da gres na stran od svojega dobavitelja elektricne energije in se mal poigras s kalkulatorjem. Jaz sem pri E3 in trenutno porabim v povprecju 8kWh v dnevni tarifi in 9kWh v nocni tarifi (na dan). To znese 72 EUR na mesec. Avto imam nastavljen, da se polni med 23h in 7h. Ce pristejem 10kW zraven k nocni tarifi, se mesecni racun dvigne za 17 EUR. Pri tem so upostevani vsi stroski. Se pravi, ce vsak dan polnim avto in napolnim 10kWh, potem je v povprecju cena za kWh 0.0548 EUR.

2.20 EUR za polno baterijo. V primerjavi s prejsnjim avtomobilom, za priblizno enako stevilo kilometrov sem placal cca 70 EUR za en tank, sedaj placam 7 EUR. Ce pristejem zraven se 3 EUR za izgube je to se vedno 7x manj kot prej. :)

PS: Avta sicer ne polnim vsak dan ampak vsake tri ali stiri dni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Magic1 ::

A tvoj EV omogoča nastavljanje do katerega % se baterija napolne? Glede na to da ne porabiš cele baterije na dan, bi bilo smotrno filat le do 80%.
Magic

BigWhale ::

Magic1 je izjavil:

A tvoj EV omogoča nastavljanje do katerega % se baterija napolne? Glede na to da ne porabiš cele baterije na dan, bi bilo smotrno filat le do 80%.


Ne, Leaf tega ne omogoca. To je nekaj kar mi gre mal na zivce. :) Verjetno bom kompenziral s tem, da bom kupil trifazno polnilnico, ki bo to omogocala. Vendar zaenkrat se se nisem odlocil katero kupit. Na trziscu jih je polno pa vsaka ima svoje omejitve in ceno. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

m0LN4r ::

Bigwhale, kako pa polnis doma v garazi? Pocasi ali hitro? Pocasi je bolje za baterijo? Koliko se pa napolni en vecer?
Bi se dalo to z neko remote smart vticnico kombinirati, da npr. izklopis zvecer, ce je baterija ze proti 80-90% ??

Dej neke slike

Je Wallbox nujno potreben oz. zakaj sploh je to?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Webmojster ::

J.McLane je izjavil:

Cena elektrike ni 0,15 €/kWh, vzemi položnico in izračunaj samo po postavkah, ki so odvisne od porabe. Na položnici imaš še fiksen znesek glede na priključno moč, ta bo enak ne glede na to ali polneš avto ali ne. Po spominu je nočna tarifa pri meni 0,09 €/kWh.

Če še vedno naračunaš 0,15 potem je čas za menjavo dobavitelja.


No, tukaj imaš neko povprečno ceno za 2019 prvo četrtletje: 0,15 € /kwh
https://www.stat.si/StatWeb/Field/Index...

ET je ponavadi nekje 0,15€ kwh, VT je verjetno nekaj višja, NT pa nižja.

Sem pa omenil, da je nočna oz. nižja tarifa nižja kot 0,15€ /kwh

Nikec3 ::

Kjut jajca:
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

-valvoline- ::

BigWhale je izjavil:

Najlazje izracunas zadevo tako, da gres na stran od svojega dobavitelja elektricne energije in se mal poigras s kalkulatorjem. Jaz sem pri E3 in trenutno porabim v povprecju 8kWh v dnevni tarifi in 9kWh v nocni tarifi (na dan). To znese 72 EUR na mesec. Avto imam nastavljen, da se polni med 23h in 7h. Ce pristejem 10kW zraven k nocni tarifi, se mesecni racun dvigne za 17 EUR. Pri tem so upostevani vsi stroski. Se pravi, ce vsak dan polnim avto in napolnim 10kWh, potem je v povprecju cena za kWh 0.0548 EUR.

2.20 EUR za polno baterijo. V primerjavi s prejsnjim avtomobilom, za priblizno enako stevilo kilometrov sem placal cca 70 EUR za en tank, sedaj placam 7 EUR. Ce pristejem zraven se 3 EUR za izgube je to se vedno 7x manj kot prej. :)

PS: Avta sicer ne polnim vsak dan ampak vsake tri ali stiri dni.

Torej prej si placal 70e na tank, drzava ti je pobrala za to 50e davkov/trosarin. Zdaj pa placas za podobne km 7e, drzava pobere recimo 5e davkov. Pa se nagrajen z 7000e subvencije. Kdo bo placal razliko med 50e i 5e, ter castil subvencijo? Ovce k so zaenkrat se tiho.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

m0LN4r je izjavil:

Bigwhale, kako pa polnis doma v garazi? Pocasi ali hitro? Pocasi je bolje za baterijo? Koliko se pa napolni en vecer?
Bi se dalo to z neko remote smart vticnico kombinirati, da npr. izklopis zvecer, ce je baterija ze proti 80-90% ??


Doma polnim preko EVSE polnilne skatle, ki jo dobis zraven avtomobila. Leaf ima v serijski opremi 3kW EVSE skatlo (to je skatla, ki visi na kablu in ni polnilnilec, polnilec je v avtomobilu, ampak samo pripelje elektriko do avtomobila) in hkrati se Type2 AC kabel za polnjenje. S 3kW se avto polni zelo pocasi. Od 20% do 100% rabi nekih 17 ur. Ce bi bil na 0% bi polnjenje trajalo skoraj en dan. Zaenkrat zaradi tega se nisem imel tezav, vsaj ne prevelikih. :D Ce avto vsak dan vstekas v elektriko, ni problemov. :>

m0LN4r je izjavil:

Dej neke slike

Kake slike? Avta, ki je na kablu? :))

m0LN4r je izjavil:

Je Wallbox nujno potreben oz. zakaj sploh je to?

Wallbox je blagovna znamka od enega izmed prozvajalcev stenskih polnilnih postaj in postaja genericno ime za vse domace polnilnice. Stenske polnilnice so vecinoma tri fazne in imas na njih Type2 vtikac na kablu ali pa vticnico. Polnijo lahko z do 22kW, vendar si vedno omejen z on-board chargerjem v avtomobilu. Leaf ima 6.6kW charger in polnjenje iz 0-100% traja okrog sedem ur.

BigWhale ::

-valvoline- je izjavil:

Kdo bo placal razliko med 50e i 5e, ter castil subvencijo? Ovce k so zaenkrat se tiho.


Ej, ne vem. Vprasi vse une k so preklopili iz kurilnega olja na plin ali pa, bog pomagaj nam, toplotne crpalke!!!! Ves kolk drzava zgublja na davkih zato, ker se ljudje odlocijo za zamenjavo energenta s katerim se grejejo? FUL! Takoj vsi nazaj na koln, pa koln ful obdavcit!

Kdo bo castil subvencije vsem tistim, ki so salonitke zmetal s streh? KDO? Do gdaj se??? Ali pa tistim, ki so stiropor nalimal na bajte!?? No, kdo??

-valvoline- ::

BigWhale je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Kdo bo placal razliko med 50e i 5e, ter castil subvencijo? Ovce k so zaenkrat se tiho.


Ej, ne vem. Vprasi vse une k so preklopili iz kurilnega olja na plin ali pa, bog pomagaj nam, toplotne crpalke!!!! Ves kolk drzava zgublja na davkih zato, ker se ljudje odlocijo za zamenjavo energenta s katerim se grejejo? FUL! Takoj vsi nazaj na koln, pa koln ful obdavcit!

Kdo bo castil subvencije vsem tistim, ki so salonitke zmetal s streh? KDO? Do gdaj se??? Ali pa tistim, ki so stiropor nalimal na bajte!?? No, kdo??

Tiho, tiho, raje pridno izkoriscaj/te dokler so ovcke tiho. Na kurilc ter lpg se vedno prispevas dobrih 3e na 100km davkov/trosarin.
Pa se zahvali za subvencijo, tudi tisti na kurilc so prispeval zate.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

ps. ja, jaz bi ukiil vse subvencije, tudi za toplotne, termofasade itn. Idiotizem. Vsak si naj placa kolk stane ce hoce imet.

BigWhale ::

Prosi nekoga, da ti razlozi zakaj se dajejo razne subvencije pri oskrbi z energijo. :)

MrNighthawk ::

-valvoline- je izjavil:

ps. ja, jaz bi ukiil vse subvencije, tudi za toplotne, termofasade itn. Idiotizem. Vsak si naj placa kolk stane ce hoce imet.

Zakaj ne bi zaradi (pre)visokih cen nekaterih produktov(free market etc), ki so koristni, spodbudil ljudi finančno, da se lažje odločijo za nakup?

Kebo ::

Z investicijami v energetsko učinkovitost objektov je za državo itak samo plus. Tistih do 20% vrednosti naložbe prinese nazaj z DDV na samo investicijo (gradbeništvo pri nas je itak 50% brez računa) in posledično višjo potrošnjo na drugih stvareh namesto energentu (spet DDV).

m0LN4r ::

Kdaj tocno bo predstavitev ID.3 in kdaj bodo zaceli z prodajo?

Ali bomo tisti, ki smo rezervirali kontaktirani od prodajalca, ko bo na voljo?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

NooB ::

Vprašaj svojega dealerja.
LP, JAZ

telexdell ::

-valvoline- je izjavil:

ps. ja, jaz bi ukiil vse subvencije, tudi za toplotne, termofasade itn. Idiotizem. Vsak si naj placa kolk stane ce hoce imet.

Namen subvencij je ravno to, da ljudje kupujejo tisto kar država hoče imet. Če ne bi bilo subvencij, pol bi pač ljudje kupovali tisto, kar želijo sami in ne, kar želi država.

Ko pa gledaš davke- pozabljaš da je treba nafto nekje kupiti, jo nato nekje predelati v bencin in nato pripeljati do črpalk. Torej gre vsa nabavna cena nafte v neko tujo državo za polnjenje njihovega proračuna. Elektriko pa pridobivamo doma. Da elektrarne lahko proizvajajo elektriko potrebujejo celo vrsto storitev in industrije kjer so zaposleni naši državljani. Tako država od kWh ne dobi le omrežnino, trošarino, DDV... temveč tudi DDV za vse storitve potrebne za delovanje elektrarn, dohodnino za zaposlene... Poleg tega pa se s tem povečuje število delovnih mest in s tem splošna blaginja pri nas namesto v z nafto bogatih državah.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

fikus_ ::

"Namen subvencij je ravno to, da ljudje kupujejo tisto kar država hoče imet."

Država ima interes pobrati čimveč davkov, tako da je iz tega stališča bencin/dizel "boljši", z elektriko dobi manj dajatev. Subvencije za EV se dajejo za zmanjšanje škodljivih vplivov na okolje. Čeprav primerjava EV proti ICE v smislu okoljevarstva dokaj blizu.

BigWhale ::

Na kratki rok je mogoce boljsi diesel/bencin. Na dolgi rok pa ne. Drzavi je v interesu, da ohrani cisto okolje v katerem bodo ljudje radi ziveli.

telexdell ::

fikus_ je izjavil:



Država ima interes pobrati čimveč davkov, tako da je iz tega stališča bencin/dizel "boljši", z elektriko dobi manj dajatev. Subvencije za EV se dajejo za zmanjšanje škodljivih vplivov na okolje. Čeprav primerjava EV proti ICE v smislu okoljevarstva dokaj blizu.

Jaz sem pa vedno mislil, da je namen države da ljudje v njej uresničujemo skupne interese. Da pa se to lahko izvaja, pa država pobira davke. Če pa pride do neskladja med interesi in davki pa se korigira eno ali drugo.
Očitno sem se celo življenje motil. Dejansko država zgolj pobira davke in potem ta denar porabi za... Za kaj ga že porabi?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

fikus_ ::

Ok, v korist EV se boš odpovedal ugodnostim, ki jih koristiš iz državnega proračuna?!

kow ::

Nikec3 je izjavil:

Kjut jajca:


Ne vem kako bi interpretiral to izjavo :)
So "jajca", ja. Ampak (relativno) poceni "jajca" in vecina ljudi bo vedno vozila nizji avtomobilski razred. Cena bo podobna (nekaj cez 30k) kot sedaj, dobil pa bos precej boljsi avto.

telexdell ::

fikus_ je izjavil:

Ok, v korist EV se boš odpovedal ugodnostim, ki jih koristiš iz državnega proračuna?!

Čemu se bom odpovedal? Če ne damo subvencije za EV bo zaradi tega cenejši RTV prispevek? Morebiti bo nižji DDV? Morebiti ne bodo ustanovili še kakšno nevladno agencijo? Mogoče ne bodo dvignili plače funkcionarjem...?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
««
696 / 1141
»»