» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
697 / 1139
»»

mikhaair ::

telexdell je izjavil:

fikus_ je izjavil:



Država ima interes pobrati čimveč davkov, tako da je iz tega stališča bencin/dizel "boljši", z elektriko dobi manj dajatev. Subvencije za EV se dajejo za zmanjšanje škodljivih vplivov na okolje. Čeprav primerjava EV proti ICE v smislu okoljevarstva dokaj blizu.

Jaz sem pa vedno mislil, da je namen države da ljudje v njej uresničujemo skupne interese. Da pa se to lahko izvaja, pa država pobira davke. Če pa pride do neskladja med interesi in davki pa se korigira eno ali drugo.
Očitno sem se celo življenje motil. Dejansko država zgolj pobira davke in potem ta denar porabi za... Za kaj ga že porabi?


Porabi ga za to da si ti in tvoji zdravi, varni, izobraženi. Lahko pa si to tolmačiš, da si zatiran, prisiljen v cepljenje in indoktrinacijo. Pa še ceste so polne lukenj. Zagotovo pa je potrebno biti poseben kaliber, če kdo ne dojame prednosti EVjev, seveda ne mislim tebe osebno! Da ostanemo na temi.

jernejl ::

m0LN4r je izjavil:

Kdaj tocno bo predstavitev ID.3
Na sejmu v Frankfurtu čez en mesec.

telexdell je izjavil:

Ko pa gledaš davke- pozabljaš da je treba nafto nekje kupiti, jo nato nekje predelati v bencin in nato pripeljati do črpalk. Torej gre vsa nabavna cena nafte v neko tujo državo za polnjenje njihovega proračuna. Elektriko pa pridobivamo doma. Da elektrarne lahko proizvajajo elektriko potrebujejo celo vrsto storitev in industrije kjer so zaposleni naši državljani. Tako država od kWh ne dobi le omrežnino, trošarino, DDV... temveč tudi DDV za vse storitve potrebne za delovanje elektrarn, dohodnino za zaposlene... Poleg tega pa se s tem povečuje število delovnih mest in s tem splošna blaginja pri nas namesto v z nafto bogatih državah.
Sevede. Ko avto potrebuje nafto, prileti arabec z arabskim helikopterjem, vanj zlije surovino, mi to zaračuna, ter odide. Na drugi strani sončne panele za elektrarne izdelujeta Janez in Micka iz Jurovskega Dola, uranovo rudo za NEK pa kopljejo velenjski knapi in jo nato s TAM-ovimi tovornjaki dostavijo v Krško.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Za nafto se približno točno ve kolk denarja gre kam. Od elektrike ga ostane v Sloveniji približno pol tolk kot od nafte, s tem da ga ne gre skoraj nič iz države, in se še ostako lahko porabi tu. Jedrsko gorivo in vse ostalo iz tujine je praktično drobiž.

telexdell ::

jernejl je izjavil:

]Sevede. Ko avto potrebuje nafto, prileti arabec z arabskim helikopterjem, vanj zlije surovino, mi to zaračuna, ter odide. Na drugi strani sončne panele za elektrarne izdelujeta Janez in Micka iz Jurovskega Dola, uranovo rudo za NEK pa kopljejo velenjski knapi in jo nato s TAM-ovimi tovornjaki dostavijo v Krško.

Sončne panele izdeluje Bisol, če se ne motim. Verjetno sta tam zaposlena tudi kakšna Janez in Micka. Mogoče celo iz Jurovskega Dola kdo ve :):)
Po logiki nekaterih, bi morala država absolutno prepovedati EV pa tudi hibride in najnovejše šparovne avte. Začeti pa bi morala subvencionirati ekstremno požrešne avte tipa ZDA cestnih korvet iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Avtomobili s porabo 20..30 l/100 km bi v državno blagajno prinesli 5..6 x več davkov kot ti varčni skopuhi. Za še več davkov, pa bi morali prepovedati tudi toplotne izolacije stavb in zasteklitev oken ter seveda predpisati obvezno ogrevanje s kurilnim oljem. Na ta način bi preko naftnega davka dobili toliko denarja da bi lahko imel vsakdo tam 3.000€ UTD in nihče več ne bi rabil delati nič kar ne bi želel sam.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Spock83 ::

m0LN4r je izjavil:

Kdaj tocno bo predstavitev ID.3 in kdaj bodo zaceli z prodajo?

Ali bomo tisti, ki smo rezervirali kontaktirani od prodajalca, ko bo na voljo?


Bo zdaj septembra v IAA Frankfurtu. Razmišljam, da bi šel zadevo pretipat. Tudi sam sem rezerviral mesto. Verjetno po emailu bomo obveščeni, ko bo configuration online. Na katero opremo ciljaš? Jaz bom kar MAX. Če ne dobim te opreme bom še razmislil o nakupu.

fikus_ ::

Bisol na Kitajskem kupuje sončne celice, jih testira in glede na kvaliteto delovanja sestavlja v panele. Tako preprečijo da bi npr. od 10 zaporedno vezanih celic ena bila precej slabša in s tem povzročala slabše delovanje vseh 10 zap. vezanih.

m0LN4r ::

Spock83 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kdaj tocno bo predstavitev ID.3 in kdaj bodo zaceli z prodajo?

Ali bomo tisti, ki smo rezervirali kontaktirani od prodajalca, ko bo na voljo?


Bo zdaj septembra v IAA Frankfurtu. Razmišljam, da bi šel zadevo pretipat. Tudi sam sem rezerviral mesto. Verjetno po emailu bomo obveščeni, ko bo configuration online. Na katero opremo ciljaš? Jaz bom kar MAX. Če ne dobim te opreme bom še razmislil o nakupu.

Jaz sem do danes dobil dva povsem brezvezna maila z reklamo, za opremo mi trenutno dol visi, tale budget bo sel v drug avto...
Mene bolj zanima ali bo nemcija do takrat dvignila subvencije ali ne, ker trenutno se mi zdi, da ima Slovenija eno izmed najvisjih subvencij za EV v srednji EU.
Mikajo me matrix lucke, ostalo pa ne. Naceloma po eni strani bi rad cim manj potratnih elektro gadgetov, ker se bojim da se bo kaj pokvarilo potem se bom pa vozil po servisih, kot je to ponavadi pri neki novi "nezreli" stvari na trgu.
Oni display, ki pa bi naj bil v/na vetrobranskem pa me nekako, dokler ga ne vidim sploh ne preprica, kakor me vwjeva navigacija tudi nikoli ni.

Najbolj me matra ali bo avto imel moznost namestitve vlecne kluke, saj jo rabim za kolesa, ker sem nekje prebral, da ga ne bo mozno narociti z vlecno kluko. Potem sem takoj out.

Druga stvar pa je visina avta, v kolikor bo ta za moj okus previsoka, damn.

Tretja stvar pa je, da se bom moral pred vsem tem tudi z najemnikom pomeniti glede polnenja, ker trenutno je vticnica v garazi vezana na solarne panele in bi mu prakticno tako kradel profit, ki je v DE dokaj velik.

Cetrta stvar pa si moram preracunati glede elektrike, saj je tu elektrika 30c/kwh

Peta stvar, upam da pridem v tisti krog, ko na nov EV registriral do 2019 odpade cestnina za naslednji 10 let.

Potem takorekoc je non plus ultra deal.

V sloveniji bi se pa moral ID.3 zelo dobro obnest, edino starega za boga ne moram prepricat, da bi se vozil takorekoc zastonj. Trda kmecka glava pac, ni sans prepricati, dokler pac ne bo videl tega pri sosedu.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Nikec3 ::

kow je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Kjut jajca:


Ne vem kako bi interpretiral to izjavo :)
So "jajca", ja. Ampak (relativno) poceni "jajca" in vecina ljudi bo vedno vozila nizji avtomobilski razred. Cena bo podobna (nekaj cez 30k) kot sedaj, dobil pa bos precej boljsi avto.

Nič negativnega nisem mislil. Avto ima obliko jajce in med jajci je precej všečen. :)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

telexdell ::

fikus_ je izjavil:

Bisol na Kitajskem kupuje sončne celice, jih testira in glede na kvaliteto delovanja sestavlja v panele. Tako preprečijo da bi npr. od 10 zaporedno vezanih celic ena bila precej slabša in s tem povzročala slabše delovanje vseh 10 zap. vezanih.

Celica je eden od sestavnih delov sončnega panela. Če je v njem en del iz Kitajske ne pomeni, da je celoten izdelek Kitajski.

Pa ne vem, zakaj tisti, katere je strah izpada davkov od nafte zaradi EV ne napadate države, katera je uvedla davek na emisije CO2 pri avtomobilih in to takšnega, da večja kot je emisija, višji je davek. A ne bomo zaradi tega kupovali varčnejših avtov in s tem se bo z davki od nafte manj nakapalo v proračun? Pol so tu še subvencije za zmanjšanje toplotnih izgub v stavbe, kjer se zopet porabo manj olja in s tem je manj davka v proračun. Pa da ne pozabimo subvencije subvencije za zamenjavo kurilnih naprav, kjer dobiš plačano, če oljni kotel zamenjaš s TČ ali kotlom na biomaso. Če ob zamenjavi nafte z elektriko vsaj nekaj davkov ostane za v proračun pa so ti s spodbujanjem biomase ali avtomobilov z manjšo emisijo CO2 povsem izgubljeni. Pol se pa eni bojijo tistega kar šele bo, nič pa ne storijo proti tem, kar se že dogaja>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

fikus_ ::

Sem dopolnil tvojo izjavo, da Bisol dela panele!
CO2 je še najmanjši problem pri emisijah vozil! CO2 kuponi so pa sredstvo za zaslužke prekupčevalcev in bolj malo pomagajo k ekologiji.
Kdor še sedaj kuri na olje, je malo skregan s financami. Glede davkov na bencin/nafto, jih pa ne bomo mogli kar tako nadomestiti! Sicer se bodo pa že v parlamentu odločili, kje bodo vzeli.

BigWhale ::

Random, Nissan Leaf tips and tricks:

- potniki na zadnjih sedezih naj se ne odpenjajo med voznjo. Ce se odpnejo med voznjo, potem zacne avto cviliti in cvili in cvili in cvili in ne neha cviliti tudi po tem, ko prej odpeti potnik zapusti avto. :D

Tole moram sicer se ene parkrat stestirat ampak zdi se mi, da avto ne zazna pravilno potnika, ki je izstopil iz vozila. :D

fikus_ ::

Kako si pa "resetiral", da je nehalo cviliti? :D

Gregor P ::

Morda če da v P:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Pri Priusu je bilo isto, pa sem to sam izklopil s kitajskim bluetooth OBD in telefonom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

fikus_ je izjavil:

Kako si pa "resetiral", da je nehalo cviliti? :D


OFF sem prtisnil, ker sred ceste nisem lih sel bolj globlje raziskovat. :))

RedDrake ::

BigWhale je izjavil:

Random, Nissan Leaf tips and tricks:

- potniki na zadnjih sedezih naj se ne odpenjajo med voznjo. Ce se odpnejo med voznjo, potem zacne avto cviliti in cvili in cvili in cvili in ne neha cviliti tudi po tem, ko prej odpeti potnik zapusti avto. :D

Tole moram sicer se ene parkrat stestirat ampak zdi se mi, da avto ne zazna pravilno potnika, ki je izstopil iz vozila. :D

To je "normalno". Moj korejec počne enako.
Praktično noben avto "nižjih" razredov nima dejanskih senzorjev v sedežih zadaj. Samo senzor v pasu in pa 5 min SW kodiranja.
Sistem deluje takole:
Od ACC pa do cca 20 sekund po tem, ko se avto začne premikati, sistem nadzoruje če se kateri od pasov zadaj pripne. To mi pokaže z zeleno lučko na armaturi za tisti sedež. V tem primeru avto piska, če se pas odpet in je hitrost več od 0. Rešitvi sta dve:
1. Re-start vozila (če si hiter, motor niti ne crkne, pri EVjih to itak ni relevantno)
2. Krivec za piskanje se pripne nazaj in se odpne ko avto dejansko stoji.
Stvar je dejansko rešena z dvema IF stavkoma, ker pač razlogi ...

BigWhale ::

Zaznavanje pripenjanja deluje kadarkoli med voznjo, ne samo na zacetku. Mnja, annoying. :D

Spock83 ::

m0LN4r je izjavil:

Spock83 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kdaj tocno bo predstavitev ID.3 in kdaj bodo zaceli z prodajo?

Ali bomo tisti, ki smo rezervirali kontaktirani od prodajalca, ko bo na voljo?


Bo zdaj septembra v IAA Frankfurtu. Razmišljam, da bi šel zadevo pretipat. Tudi sam sem rezerviral mesto. Verjetno po emailu bomo obveščeni, ko bo configuration online. Na katero opremo ciljaš? Jaz bom kar MAX. Če ne dobim te opreme bom še razmislil o nakupu.

Jaz sem do danes dobil dva povsem brezvezna maila z reklamo, za opremo mi trenutno dol visi, tale budget bo sel v drug avto...
Mene bolj zanima ali bo nemcija do takrat dvignila subvencije ali ne, ker trenutno se mi zdi, da ima Slovenija eno izmed najvisjih subvencij za EV v srednji EU.
Mikajo me matrix lucke, ostalo pa ne. Naceloma po eni strani bi rad cim manj potratnih elektro gadgetov, ker se bojim da se bo kaj pokvarilo potem se bom pa vozil po servisih, kot je to ponavadi pri neki novi "nezreli" stvari na trgu.
Oni display, ki pa bi naj bil v/na vetrobranskem pa me nekako, dokler ga ne vidim sploh ne preprica, kakor me vwjeva navigacija tudi nikoli ni.

Najbolj me matra ali bo avto imel moznost namestitve vlecne kluke, saj jo rabim za kolesa, ker sem nekje prebral, da ga ne bo mozno narociti z vlecno kluko. Potem sem takoj out.

Druga stvar pa je visina avta, v kolikor bo ta za moj okus previsoka, damn.

Tretja stvar pa je, da se bom moral pred vsem tem tudi z najemnikom pomeniti glede polnenja, ker trenutno je vticnica v garazi vezana na solarne panele in bi mu prakticno tako kradel profit, ki je v DE dokaj velik.

Cetrta stvar pa si moram preracunati glede elektrike, saj je tu elektrika 30c/kwh

Peta stvar, upam da pridem v tisti krog, ko na nov EV registriral do 2019 odpade cestnina za naslednji 10 let.

Potem takorekoc je non plus ultra deal.

V sloveniji bi se pa moral ID.3 zelo dobro obnest, edino starega za boga ne moram prepricat, da bi se vozil takorekoc zastonj. Trda kmecka glava pac, ni sans prepricati, dokler pac ne bo videl tega pri sosedu.


Seveda bo imel:

 Kljuka

Kljuka



Še zanimivost:

 Spredaj

Spredaj



Lepo se vidi, da bo notranjost kar prostorna :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Spock83 ::

Malo so zjebal k so dali tiste fejk auspuhe.

Gregor P ::

Spock83 je izjavil:

Malo so zjebal k so dali tiste fejk auspuhe.

... pa saj ne moreš verjeti8-O;(( ... če so jih dali, so najbrž zato, ker so ocenili, da si njihovi uporabniki to želijo oz. "padajo" na to>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Spock83 je izjavil:

Malo so zjebal k so dali tiste fejk auspuhe.


Z modrimi crtami tudi! Grde so pa se obliko skrijejo...

:)

vostok_1 ::

Spajky je izjavil:

mogoče je pa kaj na tem, ali pa tudi ne, zakaj ne bo tako zelo hitre masovne zamenjave pogona :
http://alturl.com/b973d in pa
http://alturl.com/jths4
... seveda se pa lahko pisci člankov tudi motijo ...


Se ne preveč motijo.
Pri tako obupni reciklaži odrabljenih baterij bo peak rare earth dokaj blizu.

Zato pa pravim, da ni za odpisat vodikovo ekonomijo.
Vodik je straighforward tehnologija. Ne potrebuješ nobenih posebnih materialov.
Enkrat ko potrošimo fosilna goriva, ne bo drugega, kot da ustvarjamo lastne ogljikovodike. Pri tem, pa je vodik ključen.

Bo pa to in naslednje stoletje resource-environment-wise precej interesantno.
Človeštvo troši vire Zemlje, at an unprecedented rate. Praktično, povsot kjer najdemo nekaj kar lahko dva reveža v cunjah kopljejo, izkoristimo.
Dobesedno ni področja kjer "ne, tega pa ne bomo tikali because it's sacred" or some shit.
Reciklirne zmogljivosti pa so bolj ali manj patetične.
Zato pa se top 1% zaveda, da če bodo želeli uživati v kvalitetnem okolju bo treba vprežti tlačane, da ne zaidejo s poti.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

J.McLane ::

Vodik, oglej si tole tabelo v članku kaj koliko stane pri vodiku:
https://www.greencarcongress.com/2019/0...

Gorivne celice so morda prihodnost, ampak sigurno ne v taki obliki, da bi kuril čisti vodik, ker enostavno nikoli ne bo ekonomske računice.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Spock83 ::

Če to rata potem vsaka čast. Sploh en bo potrebe po vodiku v avtomobilu. Mogoče, se bo vodik proizvajal ob viških energije in kurilo, ko je to potrebno. TEŠ na vodik, e-avtomobili z baterijami, ki imajo manjši vpliv na okolje. Mokre sanje naše zemlje.

https://www.e3.si/brezelektrike/nasveti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

pegasus ::

Otočani so se kar konkretno zagrizli v problem:

Kolikor so trmasti, verjamem da jim bo super lepo uspelo in bodo za zgled ostalemu svetu.

vostok_1 ::

J.McLane je izjavil:

Vodik, oglej si tole tabelo v članku kaj koliko stane pri vodiku:
https://www.greencarcongress.com/2019/0...

Gorivne celice so morda prihodnost, ampak sigurno ne v taki obliki, da bi kuril čisti vodik, ker enostavno nikoli ne bo ekonomske računice.


Jz osebno bolj stavim na umetne ogljikovodike in ICE kot po starem. Etanol in podobno.
Te fuel cell so prezakomplicirana reč.

Vodik oz. njegove spojine so najboljša oblika prevažanja energije.
Nuklearke v senčnih regijah, CSP/PV v sončnih regijah. Oboji bi proizvajali vodik.

Je pa zadeva taka, da fosilnih ogljikovodikov je še ogromno in nihče ne kaže, da bi se jim kar tako odpovedal.
Možno, da bomo prej degradirali biosfero, do te mere, da bomo na robu ekstinkcije. Vse tako kaže.
For that not to happen, bi morali že danes ogromno investirati v jedrsko energijo in razvoj puščav v energetske tovarne.
None of that is happening.
Nasploh pa je potrebno znatno optimizirati našo potrošnjo.

It po jogurt v 15 minut oddaljeno trgovino z 1,5t vozilom je pač višek arogantnosti.

Električni avti niso nič manj retardirani dokler bodo tehtali toliko in jih ljudje uporabljali na isti način.

Rabimo paradigm shift guys. Ampak that won't happen.
So go fuck yourself.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

spegli ::

Kako draga je elektrika, najdete na wikiju med najdražjimi projekti na svetu. Na 26. mestu je Teš lol...

List of most expensive buildings @ Wikipedia

pero50 ::

Sheeeet. Ko ugotoviš, da je najvišja stavba na svetu cenejša od teš6.. fuckme

Utk ::

Ta seznam je bedarija. Ne moreš štet opreme v ceno. Vsaka nuklearka zgrajena v zadnjih 20 letih je sigurno dražja od TEŠ6. Nekdo se je tu malo pohecal.

telexdell ::

Utk je izjavil:

Ta seznam je bedarija. Ne moreš štet opreme v ceno. Vsaka nuklearka zgrajena v zadnjih 20 letih je sigurno dražja od TEŠ6. Nekdo se je tu malo pohecal.

Po vsaki logiki bi to moralo veljati. Ko pa se v posel poglobijo prvorazredni pa vsaka logika odpove.Če je pohlep brezmejen in strah pred kazenskim pregonom ne obstaja potem je meja stroškov le nebo. Lep primer je tudi drugi tir, kjer se nadaljuje zgodba TEŠ- akterji isti, proračun sanjski...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Če pogledaš na wiki, je to nekdo dodal kak teden nazaj, pa nekdo odstranil in napisal zakaj, pa nekdo dal spet nazaj brez da bi napisal zakaj, itd. Jasno, vse Slovenci. Že v naslovu članka je opozorilo, da kriteriji tu niso jasni.

Kebo ::

Najboljši so pisuni na Siolu.

Spletna stran Wikipedia je pred časom objavila lestvico najdražjih svetovnih zgradb. Na njej se je na 26. mesto, med newyorški Yankee Stadium in dubajski nebotičnik Burdž Kalifa, uvrstil 1,41 milijarde evrov vreden šesti blok Termoelektrarne Šoštanj (Teš 6).


A za vsako Twitter, Facebook objavo tudi napišejo "...spletna stran Facebook je objavila..."

Gregor P ::

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

hammock ::

Gregor P je izjavil:

Singapore Says Musk's Electric Cars Are About 'Lifestyle,' Not Climate... najbrž to velja za vse EV 8-)

Saj CO2 bilanca je tako vprasljiva, dokler veselo zgemo premog. Zato upam da bo prevladala zdrava pamet in se bomo spet obrnili k cepljenju atoma.

Je pa dejstvo, da elektro vozila v mestu ne svinjajo nic, vse ostalo (z izjemo LPG/CNG) pa precej. Cisti zrak pa hocemo vsi.

vostok_1 ::

Gregor P je izjavil:

Singapore Says Musk's Electric Cars Are About 'Lifestyle,' Not Climate... najbrž to velja za vse EV 8-)


Jasno. Delat kratke razdalje z 2t vozilom je pač absurd kar se tiče okoljevarstva.

hammock je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Singapore Says Musk's Electric Cars Are About 'Lifestyle,' Not Climate... najbrž to velja za vse EV 8-)

Saj CO2 bilanca je tako vprasljiva, dokler veselo zgemo premog. Zato upam da bo prevladala zdrava pamet in se bomo spet obrnili k cepljenju atoma.

Je pa dejstvo, da elektro vozila v mestu ne svinjajo nic, vse ostalo (z izjemo LPG/CNG) pa precej. Cisti zrak pa hocemo vsi.


Ob vsej, alleged, pameti zahodnjakov še vedno ne vidimo, da električni avti niso rešitev, če ostanemo na isti paradigmi.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

hammock ::

Ob vsej, alleged, pameti zahodnjakov še vedno ne vidimo, da električni avti niso rešitev, če ostanemo na isti paradigmi.

Kaj pa je resitev? Jadralna padala z elektro pogonom? :)

Elektricni avti so IMO ze ok pot, treba bo delati na zeleni (jedrski) energiji in na cim boljsi reciklazi baterij, oziroma stremeti k baterijskim tehnologijam kjer se uporablja cim manj sporno kemijo (okoljsko in politicno sporno).

Alternativa so bicikli in vlaki, kar pa osebno smatram za hipi sranje.

vostok_1 ::

Alternativa so transportna sredstva na električni pogon. Le tehtati ne smejo toliko, oz jih ne smemo uporabljati za trivialne potrebe. In obenem morejo biti tudi prostorsko varčne.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

vostok_1 je izjavil:

Alternativa so transportna sredstva na električni pogon. Le tehtati ne smejo toliko, oz jih ne smemo uporabljati za trivialne potrebe. In obenem morejo biti tudi prostorsko varčne.

Z BMW x7 v 400 m oddaljeni McDonalds, kjer zaradi ekoloških razlogov zavrneš slamico pa take fore... ;((
Ne morem verjet, da bom to napisal, ampak potrebujemo davek na težko in obliko avtomobilov. Če je SUV in ima dve toni... davke v nebo. Prosim!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

Vsi elektricni SUVi imajo vec kot dve toni. :> Heh, se Leaf ima dve toni. :))

vostok_1 ::

Nikec3 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Alternativa so transportna sredstva na električni pogon. Le tehtati ne smejo toliko, oz jih ne smemo uporabljati za trivialne potrebe. In obenem morejo biti tudi prostorsko varčne.

Z BMW x7 v 400 m oddaljeni McDonalds, kjer zaradi ekoloških razlogov zavrneš slamico pa take fore... ;((
Ne morem verjet, da bom to napisal, ampak potrebujemo davek na težko in obliko avtomobilov. Če je SUV in ima dve toni... davke v nebo. Prosim!


To bi bila pravzaprav ne tako napačna ideja.
Avtomobil je per mile 50-80 bolj energetsko potraten kot kolo.
Da ne upoštevamo še izgube pri segrevanju, poškodbi cestišča itd.

Jz sicer ne trdim, da moramo vsi švicat na kolesih. Ampak definitivno so avtomobili kot jih danes vozimo izredno neučinkovito rabljeni.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

hammock ::

vostok_1 je izjavil:

Alternativa so transportna sredstva na električni pogon. Le tehtati ne smejo toliko, oz jih ne smemo uporabljati za trivialne potrebe. In obenem morejo biti tudi prostorsko varčne.

Avti imajo danes dve toni zaradi varnosti (in ker vozimo butaste SUVe). Avta, ki je varen med tanki na cesti ne mores narediti 300kg tezkega, moras se obdati z jeklom. Poleg tega, pri avtocestni voznji ima teza zelo malo s porabo, vecina je celni presek in koeficient upora.

Je pa dejstvo da so avti vedno vecji, visji, sirsi, kar je bullshit. Pri trenutnem tempu bodo na normalnih cestah v roku 15 let nevozni, ker bodo presiroki.

To da se nekdo 500m pelje v trgovino pa tudi ne vidim kot neko tezavo. Za to gre res minimalno goriva (deci?), dveh gajb pira pa mi res ni za nosit pol kilometra dalec. Nakupujem tedensko, takrat vsaj 10 kil ali vec. Zakaj bi to pes vlacil, saj nisem mazohist.

gensi ::

vostok_1 je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Alternativa so transportna sredstva na električni pogon. Le tehtati ne smejo toliko, oz jih ne smemo uporabljati za trivialne potrebe. In obenem morejo biti tudi prostorsko varčne.

Z BMW x7 v 400 m oddaljeni McDonalds, kjer zaradi ekoloških razlogov zavrneš slamico pa take fore... ;((
Ne morem verjet, da bom to napisal, ampak potrebujemo davek na težko in obliko avtomobilov. Če je SUV in ima dve toni... davke v nebo. Prosim!


To bi bila pravzaprav ne tako napačna ideja.
Avtomobil je per mile 50-80 bolj energetsko potraten kot kolo.
Da ne upoštevamo še izgube pri segrevanju, poškodbi cestišča itd.

Jz sicer ne trdim, da moramo vsi švicat na kolesih. Ampak definitivno so avtomobili kot jih danes vozimo izredno neučinkovito rabljeni.


Prosim ne pišite oslarij.
Le "vladarjem" boste podali ideje za dodatno obdavčitev, zaradi majhnosti Slovenije pa se v svetovnem merilu ne bo zgodilo nič.

Če je kdo dovolj pameten, naj naredi super duper učinkovito prevozno sredstvo s katerim bo presegel Teslo in ostale. Hvala.
Dejanja štejejo, ne besede.

pegasus ::

gensi je izjavil:

Če je kdo dovolj pameten, naj naredi super duper učinkovito prevozno sredstvo s katerim bo presegel Teslo in ostale. Hvala.
Dejanja štejejo, ne besede.
To delajo študentje po svetu: https://www.shell.com/make-the-future/s...

vostok_1 ::

@hammock
Varnost...seveda. Predvsem zato, ker težji kot so, večji morajo biti.
Ampak ta vidik varnosti bo počasi nesmiseln, ko bodo avti lokacijsko hitrostno omejeni, in imeli asistenčne sisteme za nalet, vožnjo čez črto.
And besides, te krate razdalje običajno pomenijo lokalne fure po mestu ali regionalki, kjer so hitrosti nižje.

ne iskat izgovore, da lahko še naprej furaš paradigmo, ki so jo kapitalisti uvedli v 50' prejšnjega stoletja.

Glede velikosti avtomobilov...da, morda bo počasi potrebno uvesti davke na maso.
Že res, da na avtocesti teža ni več tako ključna za porabo, ampak večino folka vozi po regionalkah day to day, kjer pa je zaviranje in pospeševanje pogosto. Hence, poraba velika.

Glede porabe na takih relacijah, pa računaj.
Povprečno rabi avtomobil 7l/100km. Večina folka se vozi tam 5km v eno smer, trgovina, šiht, pjača z kolegi itd.. Torej 10km dnevno recimo.
Torej 0,7l. V enem letu je 255l goriva. Recimo, da to počne 70% delovno aktivnega prebivalstva slovenije...govorimo tam v rangu 100 miljonov litrov letno pokurjenega fosilnega goriva.
Govorimo en pošten tanker goriva na leto zgolj za majhno slovenijo, pokurimo in zmečemo stranske produkte v tanko atmosfero kjer živimo...samo zato ker si ti/jz hotu it na eno pivo ali štruco kruha ali se vozil do službe kjer boš 8 ur sedel.

Skratka...folk res nima občuta o količinah potrebnih za laufanje njihovih razvad.
Z drugimi transportnimi sredstvi, ki manj potrošijo, bi komot prepolovili porabo in bolj ali manj obdržali standard.

Sedaj pa za miselno igro si predstavljate indijce, kitajce in afričane, ki bi želeli imeti isti standard. Govorimo o 15.000 konkretnih tankerjih zgolj za to, da gre lahko naključen kitajec na pjačo s kolegi. Trenutna celotna flota je 7.500.
Da ne govorimo še vso ostalo porabo.

pegasus je izjavil:

gensi je izjavil:

Če je kdo dovolj pameten, naj naredi super duper učinkovito prevozno sredstvo s katerim bo presegel Teslo in ostale. Hvala.
Dejanja štejejo, ne besede.
To delajo študentje po svetu: https://www.shell.com/make-the-future/s...


That is pretty much retarded, ampak ok, vsaj migajo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

gensi ::

vostok_1 je izjavil:

@hammock
Sedaj pa za miselno igro si predstavljate indijce, kitajce in afričane, ki bi želeli imeti isti standard. Govorimo o 15.000 konkretnih tankerjih zgolj za to, da gre lahko naključen kitajec na pjačo s kolegi. Trenutna celotna flota je 7.500.
Da ne govorimo še vso ostalo porabo.


Visoki davki v Sloveniji ne bodo imeli nobenega vpliva na odločitve Kitajcev ali koga drugega.
Davki bi morali biti nizki na vse. Predpisi enostavni.

pegasus je izjavil:

gensi je izjavil:

Če je kdo dovolj pameten, naj naredi super duper učinkovito prevozno sredstvo s katerim bo presegel Teslo in ostale. Hvala.
Dejanja štejejo, ne besede.
To delajo študentje po svetu: https://www.shell.com/make-the-future/s...


Super, da študenti izvajajo projekte in pri tem nabirajo dragocene izkušnje.
Ampak tako učinkovito vozilo je praktično neuporabno.
Enaki koncepti so na tekmovanjih v varčnosti vsaj 50 let, vozila pa še danes ni mogoče kupiti (in ga tudi nikoli ne bo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()

vostok_1 ::

Jasno da ne bodo imeli.
Zato pa mi je folk smešen ko misli, da je trenutni standard navad globalno vzdržen.
Ne razumete, da večino trenutno dostopnih kapacitet resursev že črpamo, 3/4 sveta pa še vedno živi na energetski ravni 1910.

Morali bomo tap-at every fucking grain of energy, da spravimo cel planet na enrgetsko raven američana.

Če bi folk bil vsaj malo izobražen, bi vedel, kako patetično majhen je tisti ITER attempt at fusion.
We need energy now!
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

hammock ::

vostok_1 je izjavil:

Jasno da ne bodo imeli.
Zato pa mi je folk smešen ko misli, da je trenutni standard navad globalno vzdržen.
Ne razumete, da večino trenutno dostopnih kapacitet resursev že črpamo, 3/4 sveta pa še vedno živi na energetski ravni 1910.

Morali bomo tap-at every fucking grain of energy, da spravimo cel planet na enrgetsko raven američana.

Če bi folk bil vsaj malo izobražen, bi vedel, kako patetično majhen je tisti ITER attempt at fusion.
We need energy now!

Avti bodo morali biti varni in tezki, dokler ne bo vse samovozno. Potem ne vec. Ko ne bo nesrec, ne bomo potrebovali jeklenih kletk. Trenutno smo dalec od tega.

Btw, na pivo s kolegi grem pes. Voziti pijan ni kul. Po gajbo pira v Spar pa se vedno z avtom, sem presvoh da bi jo nesel kilometer dalec.

Jasno da cel svet ne more imeti ameriskega standarda, tega niti svet ne prenese. Lahko pa ima cel svet visok standard, ampak hkrati energetsko ucinkovitost. Nic pa se ne bo zgodilo cez noc, samo od sebe. Rabimo baterije in jedrske elektrarne.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Emobi ()

Nikec3 ::

Povprečno rabi avtomobil 7l/100km. Večina folka se vozi tam 5km v eno smer, trgovina, šiht, pjača z kolegi itd.. Torej 10km dnevno recimo.

Moj šef se vozi s svojim dizelskim SUV-jem po firmi gor in dol po 200 m na furo. Čakam še na pravo priložnost, da mu povem naj si nabavi skiroja. Da ne omenjam tega, da dizla s tako vožnjo uničuješ.

Sedaj pa za miselno igro si predstavljate indijce, kitajce in afričane, ki bi želeli imeti isti standard. Govorimo o 15.000 konkretnih tankerjih zgolj za to, da gre lahko naključen kitajec na pjačo s kolegi. Trenutna celotna flota je 7.500.

To ni realno, ker bodo te države nekatere naše zahodnjaške trende preprosto preskočile.

Kakorkoli, še vedno se mi največja norost zdi, da si "okoljsko ozaveščen človek", ki ne uporablja slamic, nabavi SUV-ja, na dopust pa gre 2x letno v "Avstralijo". Jaz vsaj nisem douche in priznam, da se soočamo s sistemskim problemom. In btw, v McDonaldsu vzamem slamico, ker mi tako paše.

Avti bodo morali biti varni in tezki, dokler ne bo vse samovozno.

SUV-ji so v povprečju težji in SUV element je povsem neuporaben.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

gensi ::

Nikec3 je izjavil:



Kakorkoli, še vedno se mi največja norost zdi, da si "okoljsko ozaveščen človek", ki ne uporablja slamic, nabavi SUV-ja, na dopust pa gre 2x letno v "Avstralijo". Jaz vsaj nisem douche in priznam, da se soočamo s sistemskim problemom. In btw, v McDonaldsu vzamem slamico, ker mi tako paše.

Avti bodo morali biti varni in tezki, dokler ne bo vse samovozno.

SUV-ji so v povprečju težji in SUV element je povsem neuporaben.


Trg večinoma kar dobro presodi kaj je dobro in kaj slabo.
Mladi, vsaj tisti z ustrezno kupno močjo, kupujejo neuporabne in trde športne avte, starejši SUV-e - verjetno so bolj udobni, varni.
««
697 / 1139
»»