» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
695 / 1139
»»

Gregor P ::

EV bo revolucionarno spremenil ta moški šovinizem po slovenskih družinah ... BigWhale je že prva žrtev in odslej lika sam ob TV, medtem ko se žena z EV skorajda brezplačno vozi po nakupovalnih centrih >:D:)):P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

A to ženo v garažo pošljete likat? Zvito, v tej vročini, da ne segreva dnevne sobe, kjer dec gleda TV :))


TV poneumlja, tega pametni ljudje ne gledajo.

Gregor P ::

Popravek

.. BigWhale je že prva žrtev in odslej lika sam (in ne gleda TV, ker ta poneumlja!), medtem ko se žena z EV skorajda brezplačno vozi po nakupovalnih centrih (ali pa si medtem ko on lika ogleda priljubljene nadaljevanke na TV)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Nikec3 ::

Prodaja EV-jev je svetovno gledano v juniju dosegla 3,1% tržni delež:
https://insideevs.com/news/362674/globa...

Na letni ravni je bila rast prodaje 67%.

Med proizvajalci vodi Tesla s 14% tržnim deležem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

fikus_ ::

Kmalu bo Teslo prehitel BYD (sedaj 13%).

Webmojster ::

Nikec3 je izjavil:

Prodaja EV-jev je svetovno gledano v juniju dosegla 3,1% tržni delež:
https://insideevs.com/news/362674/globa...

Na letni ravni je bila rast prodaje 67%.

Med proizvajalci vodi Tesla s 14% tržnim deležem.


Noro...

Sploh če vemo, da povpraševanje večkrat presega ponudbo.

BigWhale ::

Mal sem se posodobil kalkulator za cene energentov. Zdaj je mozno vpisat se trenutno ceno posameznih energentov in se lahko primerja s porabo glede na zadnjih deset let.

Po 120.000km bom imel prihranjenih, v primerjavi s starim avtomobilom, skoraj 9000 EUR.

Gregor P ::

Hvala! :)

Pri hibridu, ki ima manjšo porabo (povprečno okoli 4,5 l/100km) je računica že slabša.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BigWhale ::

Ja, seveda. Saj tud pri kaksnem dizlu, ki naj bi imel 5 porabe je racunica ze slabsa. Jaz sem tole uporabljal predvsem za primerjavo s tem kar imam zdaj, ker mi je bil ta podatek edini pomemben. Hkrati sem pa kupoval EV, ki je bil manj kot pet jurjev drazji od podobnega avtomobila z ICEjem.

vostok_1 ::

pegasus je izjavil:

Likanje (in sušenje las s fenom) enostavno ukineš, to je ena najbolj nesmiselnih porab časa in energije.


Tko nekako.
Neki cepec se je nekoč spomnil, da če imaš "zmečkana" oblačila si vagabond.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

pegasus ::

Takole si BMW predstavlja marketinški PR za EVje:

Očitno so bili kr škrti, glede na to, da je sam 5min videa ;)

vostok_1 ::

"Why the future of cars is electric?"

v gospodovem letu 2019?

They serious?

Tesla je imela "car of the future" že leta 2012.
Takrat bi tak video še imel nek impakt, danes pa je to patetika.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

m0LN4r ::

No ja, izven slo-techa Tesla in EV ni nek razsirjen pojem med nas navadnimi radniki.
Tako, da je dobra reklama za nemce.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Seveda je. Če pogledam okoli sebe, bomo vsaj 3 naslednjo leto kupili nov avto, od tega jaz sigurno električnega, en zelo verjetno, tretji pa električnega ali pa bo še malo počakal. Poznam pa še enga, ki napoveduje novega dizla. Ostali so na rabljenih in ne pomenijo veliko. Tudi če kakemu starčku rečeš, da bi morda kupil nov avto, te zna vprašat, če električnega. Tržni delež bo slek ko prej eksplodiral, pa že zdaj lepo raste.

kow ::

Trzni delez je ze eksplodiral, samo vecina vas ne opazi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Nikec3 ::

m0LN4r je izjavil:

No ja, izven slo-techa Tesla in EV ni nek razsirjen pojem med nas navadnimi radniki.
Tako, da je dobra reklama za nemce.

Tukaj se motiš. 3,3% svetovni tržni delež v prodaji sploh ni zajebancija. Pa tukaj govorimo o celotnem svetu. Torej zraven so vštete vse vukojebine, ki možnosti nakupa EV-jev sploh nimajo.

Eksplozija EV-jev se je že zgodila, nekateri pa ne vidijo meter pred sebe.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

BigWhale ::

Vceraj sem peljal familijo na morje. ~450km v eno smer. Z Leafom bi mogoce-mogoce-mogoce prisel skozi z enim polnjenjem na poti, ce bi bila polnilnica tocno sredi poti ampak je ni. :D Nazaj sem sel navsezgodaj zjutraj in cez noc bi polnil maximalno deset ur, tako bi za pot nazaj sigurno polnil dvakrat. Oziroma v tem primeru trikrat, ker sem sel nazaj cez Metliko in Gorjance in tudi tisti klanci bi pobrali svoj davek. Pa pri vzponu na Velebit, bi me najbrz zacel grabit range anxiety v obe smeri. :)) Kar se tice Hrvaske, se je stanje s polnilnicami nekoliko izboljsalo, Na AC je ze vec hitrih polnilnic, tudi superchargerja sta sedaj dva na AC do Zadra.

Po skoraj 2000km prevozenih v elektricnem vozilu sem zdaj spet vozil klasicni avto. Najprej sem se moral navaditi, da je treba spet pritiskati bremzo. :)) Aja, s Skodo Octavio sem to po opravil brez postankov. Razen postanka na cilju.

Utk ::

kow je izjavil:

Trzni delez je ze eksplodiral, samo vecina vas ne opazi.

Res, rasti iz 0,5 na 1, pa potem na 1,8 in 3 nihče ne opazi. Ko bo zrastel iz 5 na 10 v enem letu bo pa nepripravljenim prodaja strmoglavila, in to bo šok.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Res, rasti iz 0,5 na 1, pa potem na 1,8 in 3 nihče ne opazi. Ko bo zrastel iz 5 na 10 v enem letu bo pa nepripravljenim prodaja strmoglavila, in to bo šok.


Glede na to, da vecina vecji ze dela na EVjih po mojem ne bo kaksne vecje skrbi. Tak skok se bo najbrz zgodil, ko bodo vecji ponudili svoje EVje. Ce lahko recemo, da so ljudje vecinoma zvesti svoji znamki, potem bo marsikdo raje pocakal, da njegova znamka nardi EV. Ce pa navezanost na znamko ni tko velika, potem pa se zna zgoditi, da bodo imeli nekateri probleme.

Gagarin ::

Eno in isto (naslov threada) gonite v tem threadu že 13 let. Sej mogoče boste čez še enih 13 let pa še prav imeli. Sam sicer menim, da ima trenutna tehnologija dosti preveč omejitev, da bi lahko bila uspešna. Edino upanje so vam politiki in prisila.

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

Glede na to, da vecina vecji ze dela na EVjih po mojem ne bo kaksne vecje skrbi. Tak skok se bo najbrz zgodil, ko bodo vecji ponudili svoje EVje. Ce lahko recemo, da so ljudje vecinoma zvesti svoji znamki, potem bo marsikdo raje pocakal, da njegova znamka nardi EV.

Renault je z Zoe naredil neposrednega konkurenta Cliu. Če gledamo skupno prodajo Clio+Zoe, je delež Zoe-a približno 11% (letos, evropa).
Torej ja, bi znalo biti, da bi bil delež prodaje EV-jev nekje med 10 in 15%, če bi za vsak model bil na voljo električni substitut.

MrNighthawk ::

jernejl je izjavil:

Renault je z Zoe naredil neposrednega konkurenta Cliu.

Ne vem, če je neposreden konkurent. Dober Clio stane 15k dober Zoe pa 30k(z baterijo).

Nikec3 ::

Ce lahko recemo, da so ljudje vecinoma zvesti svoji znamki, potem bo marsikdo raje pocakal, da njegova znamka nardi EV. Ce pa navezanost na znamko ni tko velika, potem pa se zna zgoditi, da bodo imeli nekateri probleme.

A ti se šališ s tem? Razen par BMW-jašev, Hondašev in na balkanu še par VW-jevcev, zvestoba znamki praktično ne obstaja. Sredi Berlina poglej vozni park, pa ti bo vse jasno. Azijskih znamk kot smetja.

Nissan je imel v prvi polovici letošnjega leta gromozanski padec prodaje. Zakaj misliš, da se je to zgodilo? Zaradi zvestobe znamkam že ne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

Nikec3 je izjavil:

zvestoba znamki praktično ne obstaja.
Pozabil si na Subaru ;)

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

A ti se šališ s tem? Razen par BMW-jašev, Hondašev in na balkanu še par VW-jevcev, zvestoba znamki praktično ne obstaja. Sredi Berlina poglej vozni park, pa ti bo vse jasno. Azijskih znamk kot smetja.


Men se zdi, da so ljudje kr navezani na znamko, ki jo vozijo, ce nimajo tezav z avtomobilom pa se sploh. Nekdo, ki vozi ze tretjega BMWja bo verjetno raje pocakal na spodobno BMW elektricno vozilo kot pa presaltal na Kio. Mogoce na Teslo, ker je pac Tesla.

Nikec3 je izjavil:

Nissan je imel v prvi polovici letošnjega leta gromozanski padec prodaje. Zakaj misliš, da se je to zgodilo? Zaradi zvestobe znamkam že ne.


Padci prodaje so zmeri zlo kompleksne reci in jih je tezko kr takoj pripisat nekemu dejavniku.

No, cist mozno, da je ta zvestoba bolj balkanski pojav, ker smo pac zmeri gledal na nekatere znamke z vecjim obcudovanjem in so bile tretirane kot nekaj kar je bolj kvalitetno.

DamijanD ::

jernejl je izjavil:


Renault je z Zoe naredil neposrednega konkurenta Cliu. Če gledamo skupno prodajo Clio+Zoe, je delež Zoe-a približno 11% (letos, evropa).
Torej ja, bi znalo biti, da bi bil delež prodaje EV-jev nekje med 10 in 15%, če bi za vsak model bil na voljo električni substitut.

Ne vem, če je tako preprosto. Recimo, da je clio/twingo razmeroma mestni avto in EVji so za mestno vožnjo odlični, praktično brez slabosti. Večji avti so pa načeloma (tudi) za daljše vožnje in tam pa imajo EVji nekaj pomanjkljivosti in zato je verjetno težko delati take linearne zaključke.

Nikec3 ::

Tesla Model S in X sta spet dobila unlimited supercharging. Gre za neke vrsto nove pocenitve Modela S in X, ki pa se jim na kratki rok na maržah ne bo poznala.
https://insideevs.com/news/363260/free-...

Elon Musk said in 2018 that the Free Unlimited Supercharging:
- is not really sustainable at volume production
- doesn't incent optimal behavior
- We probably should have ended this earlier

The only reason for re-introducing the Free Unlimited Supercharging that comes to mind is decreasing sales of Model S and Model X. That adds to the significant upgrade (Raven) and lowered prices, which probably still wasn't enough to improve declining sales results.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Sp3m ::

Nikec3 je izjavil:

Tesla Model S in X sta spet dobila unlimited supercharging. Gre za neke vrsto nove pocenitve Modela S in X, ki pa se jim na kratki rok na maržah ne bo poznala.


Enostavno je prodaja Model S in X tako slaba, da morajo nekaj narediti, da vsaj malce dvignejo prodajo.

Je to kriva prodaja Model 3 ali, da sta oba modela relativno stara, morda kvaliteta izdelave ali pa, da enostavno ni več zanimanja za drage električna vozila?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sp3m ()

Okapi ::

Vsakega po malem, plus manjše subvencije v ZDA (in še kje), plus konkurenca (Jaguar in ostali).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Magic1 ::

Samo ta unlimited charging je močnostno omejen na 150kW, npr. m3 se polni s 250kW. Supercharging ne bo več super za premium modele:| Zdaj bodo stali skoraj eno uro za polno baterijo. Zakaj se mi zdi, da bodo po novem dosti bolj stali na polnilnicah (prvo da pridejo na vrso, potem pa še počasno polnenje).
Magic

Kebo ::

Tesla dejansko dela izgubo na vsakem Model S in X, ki ga proda. Verjetno čakajo na Model Y, da pride zamenjava za Model X, da ukinejo obe liniji.

J.McLane ::

Sami poznavalci, kje spite, da vas ne ukradejo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Nikec3 je izjavil:

Ce lahko recemo, da so ljudje vecinoma zvesti svoji znamki, potem bo marsikdo raje pocakal, da njegova znamka nardi EV. Ce pa navezanost na znamko ni tko velika, potem pa se zna zgoditi, da bodo imeli nekateri probleme.

A ti se šališ s tem? Razen par BMW-jašev, Hondašev in na balkanu še par VW-jevcev, zvestoba znamki praktično ne obstaja. Sredi Berlina poglej vozni park, pa ti bo vse jasno. Azijskih znamk kot smetja.

Nissan je imel v prvi polovici letošnjega leta gromozanski padec prodaje. Zakaj misliš, da se je to zgodilo? Zaradi zvestobe znamkam že ne.

To samo ti mislis, na bavarskem, kjer so nemci in to pravi nemci, ne tisti rjavi npr. si ne bo kupil kaj drugega kot audi, bmw, ali vw. Ostale znamke, so tako redke, da jih lahko na roke stejes in vecinoma prevladuje med neznejsim manj premoznim slojem.
Prvo kot prvo, moras nekaj casa preziveti v nemciji in poznati nekaj ljudi in potem bos videl kako to funkcionira.
Moj sodelavec si je kupil i30N in je sam povedal, da samo zaradi cene, ce bi pa lahko izbiral bi definitivno rajsi vzel Performance GTIja, ker vseeno i30N se po njegove besede "haptik, optik und verarbeitung ist noch immer kein deutsches Auto" in ta stavek slisim kr pogosto, ko z nemcem "bavarcem" debata nanese na avte. Je pa povsem druga zgodba, ko se pogovarjam z kakim nemcem iz romunije, srbije, poljske, spanije, madzarske itn.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Invictus ::

Tudi rjavi kupijo nemško znamko, če si jo lahko privoščijo ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Če švabi kupujejo nemške avte, to še ne pomeni, da je objektivno to najbolj pametno. Angleži so pa nori na Vauxelle, ker mislijo da je to angleški avto, pa forde, ker so jih 40 let nazaj delali pri njih, pa jih danes itak že davno ne. To da se po Bavarski vozi 95% bavarskih avto je znak primitivizma, ne pa napredka...

Invictus ::

Že to, da se spravlja na določeno znamko avtov iz določene države, in ta tem dela karakterne zaključke, je znak primitivizma ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Okapi ::

Utk je izjavil:

Če švabi kupujejo nemške avte, to še ne pomeni, da je objektivno to najbolj pametno. Angleži so pa nori na Vauxelle, ker mislijo da je to angleški avto, pa forde, ker so jih 40 let nazaj delali pri njih, pa jih danes itak že davno ne. To da se po Bavarski vozi 95% bavarskih avto je znak primitivizma, ne pa napredka...

Očitno imaš težave z razumevanje trenutne razprave.;(( Nihče ni rekel, da je zvestoba znamki pametna, ali znamenje napredka.

Utk ::

O ja pa je. m0LN4r.

pegasus ::

Utk je izjavil:

To da se po Bavarski vozi 95% bavarskih avto je znak primitivizma, ne pa napredka...
Nemci okrog mene bi se kar strinjali. Raje kupijo japonca kot pa "precenjen, nategunski nemški pleh". Pa tudi o bavarcih imajo posebno mnenje ;)

Invictus ::

Potem imaš pa res majhen krog "Nemcev" ali pa so večinoma uvoženi...

Drugače kar lepo kupujejo nemške avte na leasing...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Sp3m ::

pegasus je izjavil:

Utk je izjavil:

To da se po Bavarski vozi 95% bavarskih avto je znak primitivizma, ne pa napredka...
Nemci okrog mene bi se kar strinjali. Raje kupijo japonca kot pa "precenjen, nategunski nemški pleh". Pa tudi o bavarcih imajo posebno mnenje ;)


BS, večina Nemcev je kar velikih nacionalistov in kaj takega nikoli ne bi dejala!

Ampak ja, trolaj še naprej!

Utk ::

Če se Nemci s tem strinjajo ali ne ne vpliva kaj veliko na resnico.

pegasus ::

Sp3m je izjavil:

večina Nemcev je kar velikih nacionalistov in kaj takega nikoli ne bi dejala!

Na srečo delam v multikulti okolju, očitno so tudi nemci tam v prilagojeni. Nacionalizem podpiramo le v kulinariki ;)

BigWhale ::

Eh, ce stejemo Skodo in Seata kot nemska avtomobila, potem je na trgu v nemciji bilo letos v Q1 prodanih skoraj 59% nemskih avtomobilov. In vse te znamke so med prvih deset prodanih. In med prvih 10 najbolj prodanih znamk so se prerinili samo Ford, Renault in Hyundai.

Ce pa pogledamo modele avtomobilov, so pa na prvih desetih mestih sami nemski, z razliko Forda Focusa. Zraven je se Skoda Octavia.

Se mi zdi, da to nakazuje na vsaj blago navezanost na lokalne znamke. :)

https://www.best-selling-cars.com/germa...

Okapi ::

Zanimivo bi bilo videti še francosko statistiko, ker imam občutek, da so topogledno še bolj "narodno zavedni".

Da ne govorimo o Japonski - tam je verjetno delež japonskih avtov 95%. V ZDA pa verjetno podoben odstotek ameriških znamk.

BigWhale ::

Spomin se enga b-filma, ki sem ga gledal kot mulc, ko je fotr ucil sina, da je treba krast ameriske avtomobile, ker tko pomagas ameriski ekonomiji. :D

kow ::

Pa se Ford Focus izdelujejo v Nemciji. Nisem pa preprican kje ga razvijajo. Prvega (legendarnega) so razvili Britanci in Nemci.

SebyDiamant ::

V mediareleasu piše da v Nemčiji
Ford European Research & Innovation
Center, Aachen (Germany), majority of
employees based in Aachen; plus Cologne
Merkenich

Global responsibility for R&A diesel engines, vehicle dynamics, driver assistance and
active safety systems. Other R&A activities:
 Connectivity including car-to-x communication
 New combustion engines, electrification technologies, fuel cell technologies
 Lightweight, new materials, vehicle interior concepts
Dunton (United Kingdom)
Centre of Excellence for Powertrain Engineering

Commercial Vehicle Centre of Excellence/ Global Lead for Commercial Vehicles
 Global engineering Lead for: Exhaust Systems
 Powertrain Mounting Systems and Powertrain Controls
 Manual Transmission, Clutch and Dual Mass Flywheel (DMF)
Cologne Merkenich (Germany)
Centre of Excellence for Passenger Cars
(Global B-/ C-Cars), Product Planning and
Design
 Global engineering Lead for Chassis & Vehicle Engineering, Active Safety, HMI
(Human Machine Interface), Craftsmanship
Sancaktepe, Istanbul - Ford Otosan R&D
Center (Turkey); Joint Venture

Center of Excellence for Heavy Trucks and Heavy Duty Diesel Powertrain
 Global engineering lead for Cargo heavy trucks and related powertrains
 Global support for diesel powertrain engineering
 Global support for light commercial vehicle development (B- & C-car derived
Integrated Style Vans)
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Moj sodelavec si je kupil i30N in je sam povedal, da samo zaradi cene, ce bi pa lahko izbiral bi definitivno rajsi vzel Performance GTIja, ker vseeno i30N se po njegove besede "haptik, optik und verarbeitung ist noch immer kein deutsches Auto" in ta stavek slisim kr pogosto, ko z nemcem "bavarcem" debata nanese na avte.

Hehehe, le naj nadaljujejo tako in ne bo dolgo ko bodo celi njihovi koncerni v lasti Kitajcev. Vzvišenost je še vsak narod drago stala.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

m0LN4r ::

Ni samo nacionalizem, ampak razvejana lokalna mreza uradnih servisov. Ce se ti nemski avto pokvari ali imas kako tezavo imas skoraj na vsakih 20km uradni servis, ja to nemcem veliko pomeni. Prinas npr. takih centrov sploh ni, so samo Pooblasceni ala "Porsche" - odnos do strank tu in prinas je ogromna razlika. To se sploh ne da primerjati.

Ko sem sam imel eno nezgodo, sploh nisem moral verjeti, kako prijazno so se za vse takoj pobrigali, se pravno pomoc so mi ponudili in samo podpis in dva mejla s slikami sem poslal, vse ostalo so se oni pobrigali. Sem videl na vratih tri praskice v laku, pa sem vprasal na servisu, kok bi me stalo popravilo, pa je rekel da bo pogledal. Pa ko sem avto sel iskat avto, je rekel, da so spolirali ven in ni panike.
V sloveniji se pa spomnim, letas naokoli po zavarovalnicah, po pooblascencih, kot da si v samopostrezni trgovini, glih tolko da si sam ne sraufas skup. Ce pa je treba reklamirat pa joj.

Imajo sicer tudi veliko garaza mojstrov, ampak tja hodijo povsem drug tip ljudi.

Sem se tudi pogovarjal s enim manjsim sefom taksi sluzbe, ki ima ene 20 vwjev, prej pa je imel mercedese in je rekel, da samo zato, ker lahko kadarkoli kjerkoli avto pripelje v delavnico in ga ekspresno popravijo in se isti dan odpelje. Prej je bilo enako pri mercedesu, so se pa, njegove besede, poslabsali lokalni servisi in je vedno moral cakati na neke dele ali termin za popravilo. Vozi pa na relaciji Letalisce München in vse do Passaua.

BMW in Audi sta sicer drazja alternativa, ampak jih je biiiiistveno vec, kot prinas. Redkokdo ima tukaj naprimer renaulta, ker sploh nima razvejane mreze servisov. Je tudi razlika v slogu zivljenja, nemcijo se lahko vozis 600km gor dol, slovenije pa je cez 200km konec. Malo so razmerja drugacna. Recimo, prinas je 25km Lendava - MS veliko, tu je nekje 70-100km tisto, kar je veliko. Pac je malo drugace.

To je tudi vzrok, da pravi EV boom se bo zgodil, ko bodo lokalne znamke ponujale EVje v vecjih kolicinah in izbiri. Navsezadnje so to stranke, ki kupujejo ne najbolj poceni nove avte in so pripravljeni tudi za tak servis placati, namesto tega da se potem vlacijo naokoli pri garaza mojstrih. Ali pa morajo avto poslati nekam v picku mater na popravilo ali reklamacijo.

Pravi EV boom sele prihaja.
Drugi vzrok pa je, da bo nemcija sedaj se v fokus dala subvencijo za elektricna gospodarska vozila, v kolikor to zagrabi bo se vecji boom, saj imajo tudi razni privatniki velik imidz in vpliv na to.

Nikec3 je izjavil:

Moj sodelavec si je kupil i30N in je sam povedal, da samo zaradi cene, ce bi pa lahko izbiral bi definitivno rajsi vzel Performance GTIja, ker vseeno i30N se po njegove besede "haptik, optik und verarbeitung ist noch immer kein deutsches Auto" in ta stavek slisim kr pogosto, ko z nemcem "bavarcem" debata nanese na avte.

Hehehe, le naj nadaljujejo tako in ne bo dolgo ko bodo celi njihovi koncerni v lasti Kitajcev. Vzvišenost je še vsak narod drago stala.

To trobite balkanci ze 20 let, pa se mogoce 20 let lahko trobite, pa bo mogoce res, zato ker se zadovoljite z manj in se na skrivaj kljub temu slinite po bmwjih in audijih.
Da ne bo pomote, nisem rekel, da je i30N slab avto, sploh ne. Kdor gleda samo na konje in glasnost/dnar je super, tu se pa zgodba tudi konca. Meni je celo vsec in sem ga sprobal od sodelavca, ampak ko se vsedes v drazjega GTIja to ves, pa magari tudi tam ni vse perfektno narjeno, so pa defitivno stvari, ki so boljse narejene, kot pr kitajcih, ki jih za dolocene stvari dol visi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
««
695 / 1139
»»