Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
roCkY ::
Logično, da ciljajo na konec 2020 zaradi EU CO2 "EKO diktature". 2020 je referenčno leto. 2030 pa naj bi bilo dogovreno sprovedeno.
Nikec3 ::
Logično, da ciljajo na konec 2020 zaradi EU CO2 "EKO diktature". 2020 je referenčno leto. 2030 pa naj bi bilo dogovreno sprovedeno.
Očitno EU ni dovolj diktatorska, glede na to, da se švabske firme nočejo in nočejo resno lotit EV-jev.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
Bomo zaenkrat to vrsto novic označili za "švicarske novice" in vsi vedeli, kaj mislimo s tem
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
RedDrake ::
Mnja, bere se odlično.
Ampak takih tehnologij je trenutno kar nekaj v "delu". Tole se bere precej podobno kot Al-Ion tech, ki so ga kitajci kakšno leto nazaj že zelo dodelali.
Ko bodo kitajci enkrat preplavili trg z neko novo tehnologijo, bodo vsi Li-Ion produkti DOA ...
Z drugimi besedami, pri trenutnem "napredku" bo VW ravno začel masovno proizvodnjo svojih 350km Li-Ion EV-jev (ki so vedno samo dve leti stran), ko bodo kitajci že prodajali 600km EVje, ki se bodo napolnili 10x hitreje in pri katerih bo baterija 5x lažja.
Ampak takih tehnologij je trenutno kar nekaj v "delu". Tole se bere precej podobno kot Al-Ion tech, ki so ga kitajci kakšno leto nazaj že zelo dodelali.
Ko bodo kitajci enkrat preplavili trg z neko novo tehnologijo, bodo vsi Li-Ion produkti DOA ...
Z drugimi besedami, pri trenutnem "napredku" bo VW ravno začel masovno proizvodnjo svojih 350km Li-Ion EV-jev (ki so vedno samo dve leti stran), ko bodo kitajci že prodajali 600km EVje, ki se bodo napolnili 10x hitreje in pri katerih bo baterija 5x lažja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Gregor P ::
... in potem bodo potrošniki ugotovili, da baterija ni vse
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
J.McLane ::
TheBlueOne je izjavil:
Audi etron gt bo 100 jurjev
Ka nista Tesla X in Tesla S v tem segmentu? Menda pride se kar nekaj manjsih alternativ z vseh vetrov. Tu se bo videlo primerjava 100K za teslo vs 100K za Audija.
Recimo na Nizozemskem je menda I-Pace prodan veckrat kot vse Tesle skupaj. Podobne zadeve zasledim v Skandinaviji itn. In to je sele zacetek. Jaz bi dal roke stran od Tesle vsaj za eno leto.
Kje je sedaj ta i-Pace na Nizozemskem?
http://ev-sales.blogspot.com/2019/03/ne...
Ko nek avto pride na trg in tam že kakšno leto čaka folk na ta avto, potem jasno ne moreš gledat mesečne prodaje, ker se v tistem mesecu lahko zgodi prodaja za celo leto. Trenutno YTD prodaja i-Pace na Nizozmeskem je baje 20 kosov, kar pomeni da je padel ravno pod top20 listo, celo za "zastarelim" Model S.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
mikhaair ::
Ko bodo švabi rekli, da je 300 km dosega zadosti, pol pa bo to OK. In 1h15 za 100% polno baterijo na hitrem polnilcu. Do takrat se bomo Janezi zmrdovali, kako ne moremo na morje, smučat, vseh opravkov stlačit v teh 300 km itd. Pol pa bo kar naenkrat VW ID avto leta in nekaj revolucionarno novega. Na elektriko!!!
Kaksne so zadnja dejstva o nemskih EVjih? Kdaj bo startala proizvodnja MB eSUVa? Kolk enot? Audi ima se vedno le rezervacije? Nekje sem zasledil, da jih nacrtujejo letos 100k, drzi?
Baterija ni vse...a vsak deci dizla dandanes pa je? Baterija, velikost baterije, hitrost polnjenja, menegment baterije...to je po moje, pa se kaj zraven, pri EV najpomembnejse, pol pa se pogovarjamo o mehkobi plastike in ostalih jacanjih dolzine organa.
Kaksne so zadnja dejstva o nemskih EVjih? Kdaj bo startala proizvodnja MB eSUVa? Kolk enot? Audi ima se vedno le rezervacije? Nekje sem zasledil, da jih nacrtujejo letos 100k, drzi?
Baterija ni vse...a vsak deci dizla dandanes pa je? Baterija, velikost baterije, hitrost polnjenja, menegment baterije...to je po moje, pa se kaj zraven, pri EV najpomembnejse, pol pa se pogovarjamo o mehkobi plastike in ostalih jacanjih dolzine organa.
codeMonkey ::
Ko bodo švabi rekli, da je 300 km dosega zadosti, pol pa bo to OK. In 1h15 za 100% polno baterijo na hitrem polnilcu. Do takrat se bomo Janezi zmrdovali, kako ne moremo na morje, smučat, vseh opravkov stlačit v teh 300 km itd. Pol pa bo kar naenkrat VW ID avto leta in nekaj revolucionarno novega. Na elektriko!!!
Kaksne so zadnja dejstva o nemskih EVjih? Kdaj bo startala proizvodnja MB eSUVa? Kolk enot? Audi ima se vedno le rezervacije? Nekje sem zasledil, da jih nacrtujejo letos 100k, drzi?
Baterija ni vse...a vsak deci dizla dandanes pa je? Baterija, velikost baterije, hitrost polnjenja, menegment baterije...to je po moje, pa se kaj zraven, pri EV najpomembnejse, pol pa se pogovarjamo o mehkobi plastike in ostalih jacanjih dolzine organa.
Kaj pa varnost? Razvoj varne elektronike zahteva konzervativen pristop, cas in denar. Doseg opravici slamparijo in odgovornost na podrocju varnosti?
RedDrake ::
Kaksne so zadnja dejstva o nemskih EVjih? Kdaj bo startala proizvodnja MB eSUVa? Kolk enot? Audi ima se vedno le rezervacije? Nekje sem zasledil, da jih nacrtujejo letos 100k, drzi?
Včeraj sem bil v Cankarjevem domu na GZS podelitvi nagrad.
So imeli E-trona razstavljenega.
Vsaj 3 sem videl, ki so podpisal pogodbo za nakup.
Cena je med 80k do 120k. Dobava "letos".
mikhaair ::
Namigujes, da trenutni EVji niso varni? Zaradi elektronike in baterij?
Časa in denarja nima kdo? Tesla in ostali ponudniki Evjev ali prihajajoči konkurenti?
Ker ne vem če se je kdo obregnil ob Teslino elektroniko motornega in baterijskega sklopa.
Tempomat, radar, kamere, AP in ostalo pa je isto v klasiki ali EV. Kaj počnejo in razumejo uporabniki teh pripomočkov pa je druga debata.
Časa in denarja nima kdo? Tesla in ostali ponudniki Evjev ali prihajajoči konkurenti?
Ker ne vem če se je kdo obregnil ob Teslino elektroniko motornega in baterijskega sklopa.
Tempomat, radar, kamere, AP in ostalo pa je isto v klasiki ali EV. Kaj počnejo in razumejo uporabniki teh pripomočkov pa je druga debata.
codeMonkey ::
Namigujes, da trenutni EVji niso varni? Zaradi elektronike in baterij?
Časa in denarja nima kdo? Tesla in ostali ponudniki Evjev ali prihajajoči konkurenti?
Ker ne vem če se je kdo obregnil ob Teslino elektroniko motornega in baterijskega sklopa.
Tempomat, radar, kamere, AP in ostalo pa je isto v klasiki ali EV. Kaj počnejo in razumejo uporabniki teh pripomočkov pa je druga debata.
S proracunom in casom so omejeni vsi. Vsak razvoj je omejen s tem. Je pa potrebno pametno dolociti prioritete, tj. koliko casa in denarja bo cemu namenjeno. Ce se to samo odloca na marketinsko gnanih parametrih, je nekaj narobe.
Samo res osnovni sistemi so enaki in se dobijo od Tier1 podjetij. Za pomembne stvari je OEM vedno vkljucen. Teslina elektronika pa kot kaze ni cisto nedolzna, ker sumljivih primerov je vse vec (dalje lahko isces sam pod unintended acceleration):
https://www.consumeraffairs.com/news/an...
Za dolocene stvari ti je hitro jasno koliko truda je vlozenega. Primer so recimo ze cisto nedolzni sistemi, kot so brisalci in luci, ki so ze varnostno kriticne funkcije, obicajno ASIL A do ASIL B. Zelo tezko argumentiras, da nek Ubuntu z lastno predelavo jedra na nekem velikem displeju to omogoca. V podjetju imamo ekipo, ki razvija ASIL B jedro za nemsko premium znamko in vem, da bos brisalce in luci, v njihovem avtu prizigal preko displeja sele, ko bodo zadeve razvite kot je treba, ce se jim bo to zdelo smiselno. Do takrat se bodo uporabljali gumbi in rocice. Nekateri se povezujejo in delajo na Automotive Grade Linux projektu. Pri Tesli pa to ocitno zmorejo sami. Na koncu pa je zakljucek vecine: Tesla ima vse na ekranu, drugi nimajo pojma. Ceprav je to le funkcionalni portotip v resnici.
EDIT: pozabil na bistvo... Kitajci bodo zelo podobno razmisljali in v tem je problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Gambino ::
Zaenkrat so EV-ji za takšno ceno ter avtonomijo še daleč od množične prodaje. Mislim, da so trenutna realnost hibridi, kot jih prodajajo pri Toyoti oz Lexus-u!
nekikr ::
Spajky ::
Zaenkrat so EV-ji za takšno ceno ter avtonomijo še daleč od množične prodajeMa, samo v EU parlamentu noro zlobirajo in sprejmejo predpis, da se ne more več po novem registrirat ICE avtov ter da ti morajo na razgradnjo (ne glede na starost), pa da vidiš potem Show ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
roCkY ::
TB se je lotil primerjave učinkovitesti EV SUV.
Po tistem kar je objavil do sedaj sem bil precej prepričan, da je X precej pred evropejci. Ampak ... lahko zaključimo, da je le polnilna mreža faktor kako hitro se daleč pride.
Po tistem kar je objavil do sedaj sem bil precej prepričan, da je X precej pred evropejci. Ampak ... lahko zaključimo, da je le polnilna mreža faktor kako hitro se daleč pride.
WarpedGone ::
da je le polnilna mreža faktor kako hitro se daleč pride.
Brez polnilne mreže se daleč sploh ne gre.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
I-Pace: 237 Wh/km
Model X: 236 Wh/km
e-tron: 262 Wh/km
I-Pace je precej manjši od X in e-tron, pa ima še vedno višjo porabo. Pa ne pozabimo na dejstvo da ima X asinhronca not, torej brez spornih magnetov in motor, ki naj bi na papirju porabljal 15% več kot PM
Pa X je že 4 leta star, ko pride Model Y in prenova S in X, bo stopnička takoj postavljena še višje.
Model X: 236 Wh/km
e-tron: 262 Wh/km
I-Pace je precej manjši od X in e-tron, pa ima še vedno višjo porabo. Pa ne pozabimo na dejstvo da ima X asinhronca not, torej brez spornih magnetov in motor, ki naj bi na papirju porabljal 15% več kot PM
Pa X je že 4 leta star, ko pride Model Y in prenova S in X, bo stopnička takoj postavljena še višje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
nekikr ::
Ampak danes in tukaj so pa vsi tam-tam. Kljub warpijevemu desetletnemu nabijanju, kako ostali ne morejo, ne znajo. nikoli ne bodo mogli itd.
Utk ::
10% manjša poraba pri elektriki, ki je itak 100 let stara stvar, in jo itak vsi obvladajo in imajo v mezincu, kaj predalu, plus mreža hitrih polnilnic, ni ravno tam-tam.
WarpedGone ::
I-Pace: 237 Wh/km
Model X: 236 Wh/km
e-tron: 262 Wh/km
Maš podatke o dimenziji in tipih gum ter polnemu dosegu?
Komot je znižat porabo na km tako da zmontiraš manjšo baterijo i.e. znižaš težo.
Ampak danes in tukaj so pa vsi tam-tam
Mogoče v tvoji zboljeni glavi, ki ne dojame niti tega, da tudi če bi bili res tam-tam, bi to pomenilo čisto sramoto za stare velike, ki ful obvladajo. Ne pa da so samo enako dobri. Pa niso niti to, so X let kasneje še vedno slabši.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
roCkY ::
WarpedGone je izjavil:
da je le polnilna mreža faktor kako hitro se daleč pride.
Brez polnilne mreže se daleč sploh ne gre.
Polnilna mreža obstaja kakršna pač je. Nekaj se najde za dopolnit, če ne rineš nekam na vzhod iz naših koncev recimo.
Teslini superchargerji pač filajo tesle s cca. 100kW. Za ostalo se zaenkrat najde nekje 40-50% tega... kar pomeni ob nekaj večji porabi kar konkretno daljši potovalni čas.
WarpedGone je izjavil:
I-Pace: 237 Wh/km
Model X: 236 Wh/km
e-tron: 262 Wh/km
Maš podatke o dimenziji in tipih gum ter polnemu dosegu?
Komot je znižat porabo na km tako da zmontiraš manjšo baterijo i.e. znižaš težo.
Ampak danes in tukaj so pa vsi tam-tam
Mogoče v tvoji zboljeni glavi, ki ne dojame niti tega, da tudi če bi bili res tam-tam, bi to pomenilo čisto sramoto za stare velike, ki ful obvladajo. Ne pa da so samo enako dobri. Pa niso niti to, so X let kasneje še vedno slabši.
Poglej video. Gume so dali ENAKE!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: roCkY ()
WarpedGone ::
Teslini superchargerji pač filajo tesle s cca. 100kW.
Narobe... filanje se meri z dodanim dosegom na čas filanja, npr 200km v pol ure.
Ali za kaj takega poltrebujem 50kW ali 150kW mi je kot lastniku avta čist vseeno.
Tesle M3 se bodo na novih V3 filale z do 120km dosega v 5 minutah.
Polnenje z več kot 800 A....
Na obstoječih SCjih v2 pa:
Latest software improves Tesla Supercharger times by up to 25% for all Tesla S/X/3 worldwide, incl original 2012 Model S. Not splitting power across 2 Supercharger stalls helps all cars up to 50%.
Malo izobraževanja:
Tesla Model 3 On Supercharger V3 -- Road Trip Performance Compared To Peers (Charts!)
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WhiteAngel ::
Zanimiv je Hyundai. Z agresivnim marketingom so sedaj Korejci takoj za Teslo, kar se tiče elektrike. In tale graf spodaj in tista tabela za Nizozemsko zgoraj po prodaji. Nemci so pa izgleda bolj konzervativni in očitno čakajo, da se trg umiri, tehnologija bolj dozori in ne nameravajo orati ledine. Imaš BMW i-serijo in sedaj e-golf. Kje je Audi, Opel, MB, Porsche? E-tron je zdaj v predprodaji, bravo res.
WarpedGone je izjavil:
Teslini superchargerji pač filajo tesle s cca. 100kW.
Narobe... filanje se meri z dodanim dosegom na čas filanja, npr 200km v pol ure.
Ali za kaj takega poltrebujem 50kW ali 150kW mi je kot lastniku avta čist vseeno.
Tesle M3 se bodo na novih V3 filale z do 120km dosega v 5 minutah.
Polnenje z več kot 800 A....
Na obstoječih SCjih v2 pa:
Latest software improves Tesla Supercharger times by up to 25% for all Tesla S/X/3 worldwide, incl original 2012 Model S. Not splitting power across 2 Supercharger stalls helps all cars up to 50%.
Malo izobraževanja:
Tesla Model 3 On Supercharger V3 -- Road Trip Performance Compared To Peers (Charts!)
nekikr ::
10% manjša poraba pri elektriki, ki je itak 100 let stara stvar, in jo itak vsi obvladajo in imajo v mezincu, kaj predalu, plus mreža hitrih polnilnic, ni ravno tam-tam.
Ja, lahko to tako zavrtiš. Ampak včeraj je še veljajo (samo v warpijevi glavi), da dinozavri niso sposobni, da nikoli ne bodo mogli, da bodo vsi propadli (ja, rekel je, da noben od ICe proizvajalcev ne more in ne bo prodajal EV in bodo propadli). Danes vidimo, da so tam-tam in da jih proizvajajajo vsi. Še tisti, ki jih delajo samo za PR "zabavo", kar je tako ali tako večina. Kaj bo pa jutri, če resno vložijo čas in denar, če so že danes, ko sploh ni potrebe, vsi skoraj isti?
Machete ::
WarpedGone je izjavil:
I-Pace: 237 Wh/km
Model X: 236 Wh/km
e-tron: 262 Wh/km
Maš podatke o dimenziji in tipih gum ter polnemu dosegu?
Komot je znižat porabo na km tako da zmontiraš manjšo baterijo i.e. znižaš težo.
Ampak danes in tukaj so pa vsi tam-tam
Mogoče v tvoji zboljeni glavi, ki ne dojame niti tega, da tudi če bi bili res tam-tam, bi to pomenilo čisto sramoto za stare velike, ki ful obvladajo. Ne pa da so samo enako dobri. Pa niso niti to, so X let kasneje še vedno slabši.
Ja čestitam. Eno in edino poslanstvo, 3je modeli vs 35. aktualnim modelom samo bmwja, ki so še sami znotraj sebe razdrobljeni na neskončno kombinacij opreme in motorjev. Itak da jim elektrifikacija ne sede, ker morajo zamenjati 100 let prakse vpletenih pa je na milijone ljudi, verjetno posredno tudi kdo izmed tvoje žlahte reže kruh od 'smrdljivcev'. Pa vseeno se igrajo zraven še s tem. Kakšna sramota. Sramota je tvoje poenostavljanje in glorifikacija EV.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
J.McLane ::
Kot sem že enkrat pisal, marsikdo je sposoben v garaži narediti bolj učinkovit EV kot Tesla. Učinkovitost in doseg nista edini merili, med drugim mora biti avto cenovno konkurenčen in mora delati profit. Pri teh par tisoč kosih na leto ki jih izdelujejo poleg milijonske naklade ICE modelov se lahko igrajo ravno kar hočejo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WarpedGone ::
nekikr:
Za takole bedno podtikanje / laganje na SloTech ne dobiš naziva, veljaš za 'spoštovanega člana'. Kaj sm js reku, je zapisano v tej temi.
To kar ti trdiš, da sm reku, je mogoče zapisano v tvoji zblojeni glavi.
Te tako zelo peče? Kaj ko bi raje sprejel realnost da postaja vsem očitno kako zelo zadaj so ICE proizvajalci? Da od lako ćemo ne pade nič uporabnega? Da presvetli Audi/Porche na cesto dajeta sramotne polizdelke? Da še vedno zamujajo in odlagajo? Da imajo SW buge, recalle še predno so jih začel prodajat sploh ipd.
mclane:
Spustu si še eno grdo skrivnost ... izpolnjevat morajo nebroj birokratskih zahtev in tudi takšnih mal manj birokratskih, kot so razni varnostni minimumi (gelj NCAP ipd).
(ja, rekel je, da noben od ICe proizvajalcev ne more in ne bo prodajal EV in bodo propadli
Za takole bedno podtikanje / laganje na SloTech ne dobiš naziva, veljaš za 'spoštovanega člana'. Kaj sm js reku, je zapisano v tej temi.
To kar ti trdiš, da sm reku, je mogoče zapisano v tvoji zblojeni glavi.
Te tako zelo peče? Kaj ko bi raje sprejel realnost da postaja vsem očitno kako zelo zadaj so ICE proizvajalci? Da od lako ćemo ne pade nič uporabnega? Da presvetli Audi/Porche na cesto dajeta sramotne polizdelke? Da še vedno zamujajo in odlagajo? Da imajo SW buge, recalle še predno so jih začel prodajat sploh ipd.
mclane:
Učinkovitost in doseg nista edini merili, med drugim mora biti avto cenovno konkurenčen in mora delati profit
Spustu si še eno grdo skrivnost ... izpolnjevat morajo nebroj birokratskih zahtev in tudi takšnih mal manj birokratskih, kot so razni varnostni minimumi (gelj NCAP ipd).
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Tesla v resnici tudi še ni za na cesto (ker beta vozilo), pa nekatere tu to niti pod razno ne moti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Ti tudi še nisi za na internet, kaj šele za v temo o avtih, in nekatere to tu moti, pa si nimamo kaj pomagat.
Truga ::
Elon se danes zagovarja na sodiscu, njegov bivsi security guy je flipnu*, tesla pojma nima kaj hoce s trgovinami**.
Ko se elon znebi teh bedarij ki ga limajo nanj nasi na jankovica in janso, gremo na luno.
* to je tisti tip ki je ali pa ve kdo je swattnu Trippa.
** "$35k" model obstaja, ampak vsi ostali se bojo podrazili, da bodo lahko obdrzali odprte trgovine.
Ko se elon znebi teh bedarij ki ga limajo nanj nasi na jankovica in janso, gremo na luno.
* to je tisti tip ki je ali pa ve kdo je swattnu Trippa.
** "$35k" model obstaja, ampak vsi ostali se bojo podrazili, da bodo lahko obdrzali odprte trgovine.
nekikr ::
Za takole bedno podtikanje / laganje na SloTech ne dobiš naziva, veljaš za 'spoštovanega člana'. Kaj sm js reku, je zapisano v tej temi.
To kar ti trdiš, da sm reku, je mogoče zapisano v tvoji zblojeni glavi.
To je zapisano kakšnih 50 strani nazaj. Rekel si, da se ICE ne morejo prilagoditi, da jih je Tesla povozila in da ne bodo mogli prodajati EV avtomobilov, torej da bodo propadli. Verjamem pa, da se svojih blodenj ne spomniš najbolje, kadar ti ne ustrezajo (kar se zgodi s praktično vsako tvojo trditvijo).
Te tako zelo peče? Kaj ko bi raje sprejel realnost da postaja vsem očitno kako zelo zadaj so ICE proizvajalci?
Bolj špika, kot peče, ampak sem namazal s Pernatonom in je sedaj s kolenom bolje. Najbrž sem malček preteral na kolesu prejšnji dan, hvala vseeno za skrb.
Pri čem so pa ICE zadaj? Prodaji? Dostopnosti? Kvaliteti? Aja, pospeških, ludikrs moude bruh!
Gregor P ::
Tega se tudi jaz tako spomnim; moramo res iti sedaj pogledati za nazaj, ali kako?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
Tesla v resnici tudi še ni za na cesto (ker beta vozilo), pa nekatere tu to niti pod razno ne moti.
Cisto razumljivo, ce so vse kar vedo o avtomobilih pridobili z gledanjem sponzoriranih Youtube posnetkov, tweetov in marketinskih nategov. Ironicno potem oznacujejo druga vozila za polizdelke :)
WarpedGone ::
Tega se tudi jaz tako spomnim; m
Lejga, kolk hitro drži štango...
Pod črto si boš pač moral priznat, da postaneš ves slinast,
ko maš šanso družno pljuvat in lagat.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
lufthammer ::
Kakšno cvetko imam še celo spravljeno. Warpi npr. izjavil:
17.nov.2017 - Moja dobava je tam kjer je bila - late 2018.
24.nov.2017 - Kruto dejstvo ostaja: veliki stari kljub (in zaradi!) bajnim profitom z ICE tehnologijo niso in ne bodo sposobna prehoda (konec ICE mašin v vseh njihovih izdelkih).
Morda kakšnemu manjšemu to uspe, kakšen velik postane manjši, večina zapre štacuno.
17.nov.2017 - Moja dobava je tam kjer je bila - late 2018.
24.nov.2017 - Kruto dejstvo ostaja: veliki stari kljub (in zaradi!) bajnim profitom z ICE tehnologijo niso in ne bodo sposobna prehoda (konec ICE mašin v vseh njihovih izdelkih).
Morda kakšnemu manjšemu to uspe, kakšen velik postane manjši, večina zapre štacuno.
WarpedGone ::
lufthammer je izjavil:
Kakšno cvetko imam še celo spravljeno. Warpi npr. izjavil:
17.nov.2017 - Moja dobava je tam kjer je bila - late 2018.
24.nov.2017 - Kruto dejstvo ostaja: veliki stari kljub (in zaradi!) bajnim profitom z ICE tehnologijo niso in ne bodo sposobna prehoda (konec ICE mašin v vseh njihovih izdelkih).
Morda kakšnemu manjšemu to uspe, kakšen velik postane manjši, večina zapre štacuno.
Kaj od tega te moti?
17.nov.2017 - Moja dobava je tam kjer je bila - late 2018.
Ja, na ta datum je bila napoved taka, jor problem iz?
Lažejo? Js lažem? Al si ti samo še naprej hinavsko blesav?
24.nov.2017 - Kruto dejstvo ostaja: veliki stari kljub (in zaradi!) bajnim profitom z ICE tehnologijo niso in ne bodo sposobna prehoda (konec ICE mašin v vseh njihovih izdelkih).
Morda kakšnemu manjšemu to uspe, kakšen velik postane manjši, večina zapre štacuno.
To kruto dejstvo je danes le še bol široko prepoznano kot najverjetnejši scenarij.
Zbogom in hvala za vse ribe
borisk ::
imagodei ::
V resnici ne. On hrepeni po tem avtu, razlogi za to so sicer povsem subjektivne narave, ampak kar se mene tiče, povsem legitimni. Zaradi tega ni nihče prizadet, gre pa za njegovo osebno željo. Nekateri zapravljajo gore denarja za gaming računalnike, drugi zapravljajo gore denarja, da so oblečeni v bleščeče blagovne znamke, nosijo nekaj 1.000 EUR vredne ure... Nekateri hrepenijo po Porscheju, nekateri zapravljajo tisoče evrov za križarjenja na luksuznih ladjah, za obiske eksotičnih lokacij...
Jasno, vse to nima veze z racionalno potrošnjo denarja.
WarpedOne zgolj racionalizira svoje čustvene razloge za nakup. Kar je pri vsej stvari že kar malo žalostno je to, da mu niti po skoraj 700 straneh ni svanulo, da ne rabi racionalizirat. Ne pred nami, ne pred sabo. Njegova navezanost na znamko Tesla je čisto njegova osebna zadeva in res ni potrebe po taki ognjeviti obrambi svojega stališča.
"Kupil bom, ker mi je všeč," je edini razlog, ki ga je potrebno navesti.
Jasno, vse to nima veze z racionalno potrošnjo denarja.
WarpedOne zgolj racionalizira svoje čustvene razloge za nakup. Kar je pri vsej stvari že kar malo žalostno je to, da mu niti po skoraj 700 straneh ni svanulo, da ne rabi racionalizirat. Ne pred nami, ne pred sabo. Njegova navezanost na znamko Tesla je čisto njegova osebna zadeva in res ni potrebe po taki ognjeviti obrambi svojega stališča.
"Kupil bom, ker mi je všeč," je edini razlog, ki ga je potrebno navesti.
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
Razloži tole naslednjemu, ki bo začel ponavljat pridgo, kako da se EV ne splača.
Zbogom in hvala za vse ribe
lufthammer ::
Kaj od tega te moti?
Mene prav nič. Motiti bi moralo tebe, ker si jim ti dal denar v hrambo za nedoločen čas in te nategujejo kot elastiko. Lahko boš kupil dražjo teslo, ko bo to mogoče za Balkan, lahko pa čakaš na cenejšo, koliko časa ti niti ciganka ne zna povedat.
Da veliki znajo narest EV, če hočejo, so dokazali vsem, le tebi še ne. Koliko je dober oz. boljši ali slabši od tesle bo pokazal trg. Če so eni nadvse zadovoljni z i3...da ne govorim kakšne avtomobilske spake so ljudje sposobni kupovati, ti se pa bojiš za Audija.
Mene tiste sekunde do sto ne prepričajo, ker jih praktično nimam kje izkoristiti. Na Celovški ob štirih popoldne? Totalno neuporaben podatek, pa vsi loverji skoz opletate z njim.
Pa še to. Si že sedel kdaj v 911 ali v Carreri, ko govoriš o polizdelku? Če je Porsche polizdelek, kaj boš potem ti dobil? Plastično maketo.
Truga ::
W1 ko si ze ravno tu, kak komentar?
WarpedGone je izjavil:
Da se sploh ne začnem smejat FrankenPlugu ki naj bi bil zmontiran na te zadeve:
Sp3m ::
lufthammer je izjavil:
Pa še to. Si že sedel kdaj v 911 ali v Carreri, ko govoriš o polizdelku? Če je Porsche polizdelek, kaj boš potem ti dobil? Plastično maketo.
Mah W1 kakor večina Tesla loverjev vozi stara jajca, potem so pa vsi fascinirani kaka raketa je Model 3.
Večina teh Tesla loverjev je itak američanov, ki so prej vozili F150, ki se sploh ne drži in so čista jajca , sedaj so pa vsi navdušeni kak grip ima Model 3.
Ostali Tesla loverj so pa norvežani, kjer dobiš za isto ceno ali Golfa ali pa Model S, če bi dobil za isto ceno BMW M3 ali M4 ne bi noben sploh pogledal Tesle.
V glavnem večina Tesla loverjev, če bi se kdaj vsedla v avtomobil podobnega cenovnega razreda, še povohali ne bi Tesle.
Edino kar ima Tesla je isto kar imajo vsi EVji in to je instantni torque in zaradi tega dobre pospeške, pa še to ni toliko razlike glede na primerljiv ICE avto podobnega cenovnega razreda, vse ostalo je zanič oz. ni vredno omembe, čeprav bo sedaj W1 takoj razlagal o supercharger network in autopilot, enga pri nas praktično ni oz. za večino ljudi ni uporaben, drugi te pa lahko ubije, če se preveč zanašaš nanj!
ps: Itak je pa čisto živčen, ker delnica Tesle še ni 4000 EUR, ampak je na isti ravni kot dve leti nazaj, čeprav smo v konjukturi in da še nimajo svoje Model 3 (čeprav je govoril Late 2018) in še sploh ne ve, kdaj, če sploh, je bo lahko dobil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sp3m ()
pegasus ::
lufthammer je izjavil:
Si že sedel kdaj v 911 ali v Carreri, ko govoriš o polizdelku?Jaz sem. In fak, proti 911 je še moja stara impreza kot udobna angleška limuzina. Tako klavstrofobično se nisem počutil še v nobenem vozilu.
Machete ::
To je dizajn, ne kvaliteta. Spem je še kar dobro zadel. Tesla loverji večinoma ne vozijo avtov ranga 60-120k in mislijo, da je Tesla dejansko sveti gral prestiža. Jim pa ne gre zameriti, ker večinoma so to zelo mladi ljudje, ki opravljajo prvič tak 'luksuzen nakup'. Delniški trg pa jih ne bi smel podcenjevati, ker sedaj generacija, ki spremlja yt influencerje in kloake kardašian, počasi prihaja kot glavna potrošniška sila.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+