Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Stari maček ::
Nikec3 ::
Ni sigurno, da bo tretja vrsta sedežev, ni pa izključena.
3/4 komponent istih kot pri M3 (razen karoserije) kar pomeni, da je stvar v osnovi že videna, ne bo design revolucije, cena par jurjev več kot za 'enako opremljen in zmogljiv' M3.
Mene predvsem zanima, kako bodo izvedli zadnji del + zadnje luči. Pri Model X je to oblikovno najšibkejši del avta.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Machete ::
Malce PRja
*150kEUR :´
*hah dummy touchscreen.
*150kEUR :´
*hah dummy touchscreen.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Webmojster ::
Malce PRja
*150kEUR :´
*hah dummy touchscreen.
Kaj 150k EUR?
"During its first year of production, the vehicle will be offered as a “launch edition” for 59,900 euros ($68,200), which is a lot more than what people expected.
After that, it will have a more reasonable starting price of 39,900 euros ($45,400)."
https://electrek.co/2019/02/27/volvo-po...
nekikr ::
ID Buggy? Seveda ne. Pa tudi sicer, zakaj killer? Izbira je vedno dobrodošla, trg pa tako malo zasičen, da je prostora za čisto vse trenutne igralce, da kaj pokažejo.
Gregor P ::
Mah to je ta ameriški žargon "killer" tisto, "killer" ono. Da se bolj fajn sliši
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
gidooo ::
Seveda to ni killer, smiley na telefonu slo tech spremeni v vprašaj??Danes naj bi Volkswagen napovedal ID serijo in cene za prednaročila.
WarpedGone ::
Te EV zadeve so predvsem killerji ICE zadev istih proizvajalcev.
Njihov EV je lahko boljši al pa slabši od ICE zadev. Ne prvo, ne drugo jim ne gre v korist.
Njihov EV je lahko boljši al pa slabši od ICE zadev. Ne prvo, ne drugo jim ne gre v korist.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Predvsem zato, ker EV-ji še vedno niso to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
J.McLane ::
Saj je bil dizel tudi killer za bencin. EV ni v vseh pogojih za vsakogar boljši, trg je pripravljen na konkreten delež EV, ki niti približno ne bo izkoriščen še nekaj let. Ne se pa smešit pa pisat neumnosti, da bo klasika mrtva čez 5 let.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WarpedGone ::
Boš povedal čez 5 let... linearne so samo napovedi nemnih pogumnih analitikov.
Praksa je vedno nelinearna ... -20% == mrtev, pa bo minus še večji
Praksa je vedno nelinearna ... -20% == mrtev, pa bo minus še večji
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Ali se komu morda zdi, da bi se stvari spreminjale strašansko hitro, ali kako?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Boš povedal čez 5 let... linearne so samo napovedi nemnih pogumnih analitikov.
Praksa je vedno nelinearna ... -20% == mrtev, pa bo minus še večji
Kocije niso tolk hitr izumrle, pa je bil preskok iz kocije na Model T precej vecji kot preskok iz ICEja na EV. :> Pa Model T je bil cenejsi in bolj dostopen navadnemu delavcu v ZDA.
Mislim, saj men bi blo cist fajn, ce bi cez pet let bili ICEji bolj redki za videti na cestah ampak za to ni kaj dosti upanja.
nekikr ::
Ali se komu morda zdi, da bi se stvari spreminjale strašansko hitro, ali kako?
Tema je stara 13 let. Naslov teme je "Zakaj so električni avtomobili prava stvar". Samo en tule ima električno vozilo, nekaj drugih si ga bolano želi, ampak ga nimajo. Kljub naslovu teme in kljub vsakodnevnemu nabijanju kako je to prava stvar.
Ne, sploh se ne spreminja hitro, niti ne kaže, da bi se začelo kaj hitreje premikati. Čez dve leti, ko pride več ponudbe na trg (smo brali vsako leto), pa morda. In kot pravi BigWhale, niti ni razloga da bi pričakoval hitro spreminjanje, ker ne gre za nobeno revolucijo (kar kaže tudi čakalna doba trenutno najbolje prodajanega EV, ki ga dobiš "takoj" v primerjavi z ICE). Bo treba počakati, da se nekdo od resnih vrže v to, VW morda misli resno, Audi tudi kaže, da nekaj miga...morda. Če bo trg sploh hotel to - tako hitro, kot nekateri tule sanjajo, vsekakor ne.
WarpedGone ::
Mislim, saj men bi blo cist fajn, ce bi cez pet let bili ICEji bolj redki za videti na cestah ampak za to ni kaj dosti upanja.
Presvetli moderator osaja točno enako nepismen .. proizvodnja/prodaja novih (ICE) avtomobilov je čisto druga zgodba kot obstoječa že prodana flota vozil. Classic slotech.
Ko prvo pade na 0, drugo ostane točno enako in čez cca 10 let pade na polovico.
Vseeno je ICE mrtev že, ko prodaja novih pade na 0.
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
O lej, si ze zacel z nepotrebnim zaljenjem.
Prodaja novih kocij se danes ni na nuli, pa so vseeno mrtve. In tud po zacetku proizvodnje avtomobilov niso v petih letih nehal delat kocij. Vsega skupi je pa trajal kakih 30 let, da so kocije v vecini izginile s cest. Na bolj ruralnih predelih pa se dalj.
Prodaja novih kocij se danes ni na nuli, pa so vseeno mrtve. In tud po zacetku proizvodnje avtomobilov niso v petih letih nehal delat kocij. Vsega skupi je pa trajal kakih 30 let, da so kocije v vecini izginile s cest. Na bolj ruralnih predelih pa se dalj.
pegasus ::
Kar veliko pove o samozavedanju človeške rase ... bom prej stavil na kak doomsday scenarij kot pa na lepo, svetlo optimistično prihodnost. Smo ljudje enostavno preveč butasti, da bi si jo zaslužili.
Gregor P ::
Drži, to je spet tema zase; da smo ljudje pač strašansko kratkovidni.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
O lej, si ze zacel z nepotrebnim zaljenjem.
Ne, z žaljenjem si začel ti (niti še nisi nehal).
Podtikanje trditev in norčevanje iz podtaknjenih trditev, je žalitev.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
Invictus ::
Fantje, tako ali tako prodaja novih avtov upada...
7% lansko leto...
EVji tega ne bodo popravili.
7% lansko leto...
EVji tega ne bodo popravili.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
D3m ::
Prodaja PCja tudi upada.
4.35% lansko leto...
Kaj sedaj?
4.35% lansko leto...
Kaj sedaj?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
MrNighthawk ::
O lej, si ze zacel z nepotrebnim zaljenjem.
Prodaja novih kocij se danes ni na nuli, pa so vseeno mrtve. In tud po zacetku proizvodnje avtomobilov niso v petih letih nehal delat kocij. Vsega skupi je pa trajal kakih 30 let, da so kocije v vecini izginile s cest. Na bolj ruralnih predelih pa se dalj.
Kaj pa vozovi? Vem, da spadajo bolj v tovorni del transporta, ampak se 20 let nazaj si lahko kakšen voz na kmetiji srečal.
roCkY ::
MrNighthawk je izjavil:
O lej, si ze zacel z nepotrebnim zaljenjem.
Prodaja novih kocij se danes ni na nuli, pa so vseeno mrtve. In tud po zacetku proizvodnje avtomobilov niso v petih letih nehal delat kocij. Vsega skupi je pa trajal kakih 30 let, da so kocije v vecini izginile s cest. Na bolj ruralnih predelih pa se dalj.
Kaj pa vozovi? Vem, da spadajo bolj v tovorni del transporta, ampak se 20 let nazaj si lahko kakšen voz na kmetiji srečal.
A danes ga pa ne?
Najde se tudi kak električen traktor.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
O lej, si ze zacel z nepotrebnim zaljenjem.
Ne, z žaljenjem si začel ti (niti še nisi nehal).
Podtikanje trditev in norčevanje iz podtaknjenih trditev, je žalitev.
Ce cesa ne razumes, se ne pomeni, da je podtikanje. Lahko se pa bolj jasno izrazis in poves kje ti je kdo karkoli podtikal.
Gregor P ::
MrNighthawk je izjavil:
O lej, si ze zacel z nepotrebnim zaljenjem.
Prodaja novih kocij se danes ni na nuli, pa so vseeno mrtve. In tud po zacetku proizvodnje avtomobilov niso v petih letih nehal delat kocij. Vsega skupi je pa trajal kakih 30 let, da so kocije v vecini izginile s cest. Na bolj ruralnih predelih pa se dalj.
Kaj pa vozovi? Vem, da spadajo bolj v tovorni del transporta, ampak se 20 let nazaj si lahko kakšen voz na kmetiji srečal.
A danes ga pa ne?
Najde se tudi kak električen traktor.
Kaj pa druge države v EU? Kjer so vozovi stalnica na cestah
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
nekikr ::
V Romuniji se bo prva tema "Zakaj so električni avtomobili prava stvar" odprla šele čez 25 let :)
Nikec3 ::
Kar veliko pove o samozavedanju človeške rase ... bom prej stavil na kak doomsday scenarij kot pa na lepo, svetlo optimistično prihodnost. Smo ljudje enostavno preveč butasti, da bi si jo zaslužili.
V bistvu obstajajo resne možnosti, da smo najpametnejša bitja v vesolju.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
pegasus ::
Ja, to je najbolj nevarno razmišljanje, iz katerega izhaja vsa naša ignoranca. Krona stvarstva pa to ... In če smo res najpametnejši, kako to, da aktivno delamo na lastnem uničenju in smo na to še ponosni?
Nikec3 ::
Ja, to je najbolj nevarno razmišljanje, iz katerega izhaja vsa naša ignoranca. Krona stvarstva pa to ... In če smo res najpametnejši, kako to, da aktivno delamo na lastnem uničenju in smo na to še ponosni?
Kje vidiš, da delamo na lastnem uničenju? Več nas je kot kadarkoli in bolj zdravi smo kot kadarkoli. Daj ne nabijaj z neutemeljenim pesimizmom.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
Človek je Tesla fan, ampak zna tudi postavit prava vprašanja:
To, da v enem letu že tretjič odpuščajo ljudi in spreminjajo strategijo ne more bit "masterplan", ampak je lahko kvečjemu gašenje požara.
To, da v enem letu že tretjič odpuščajo ljudi in spreminjajo strategijo ne more bit "masterplan", ampak je lahko kvečjemu gašenje požara.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
K0l1br1 ::
V bistvu obstajajo resne možnosti, da smo najpametnejša bitja v vesolju.
Sicer osebno v to ne verjamem, ker je evolucija kot strel s šibrovko od zelo daleč, kar bi lahko pomenilo, da ni na drugih svetovih nič drugače kot na našem, vendar dokler ne vidim drugih, mi je dovolj za trditev, da smo sami in edini.
pegasus ::
codeMonkey ::
Tehnologija vs voznik!
Vse ql. Ampak to nima ravno veliko veze z avtonomno voznjo (se nananasa na besedilo pri posnetku).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
gidooo ::
Dober intervju
https://www.tagesschau.de/wirtschaft/in...
Diess: By pioneering affordable electromobility. At the end of the year, production will start for the ID in Zwickau. We completely convert Zwickau into an electric vehicle factory. And then, in the beginning of 2020, the roll-out of the ID, the Golf of the electric era, will begin - and with prices below € 30,000, it will also be very attractive to customers.
https://www.tagesschau.de/wirtschaft/in...
Diess: By pioneering affordable electromobility. At the end of the year, production will start for the ID in Zwickau. We completely convert Zwickau into an electric vehicle factory. And then, in the beginning of 2020, the roll-out of the ID, the Golf of the electric era, will begin - and with prices below € 30,000, it will also be very attractive to customers.
Gregor P ::
codeMonkey je izjavil:
Tehnologija vs voznik!
Vse ql. Ampak to nima ravno veliko veze z avtonomno voznjo (se nananasa na besedilo pri posnetku).
Drži, povsem druga tehnologija, mi pa tudi ni jasno zakaj so tako hitro štartali na zeleno? Običajno greš počasi naprej, pogledaš tako levo in desno preden zares spelješ. To mi je rešilo življenje (ali pa vsaj nisem imel hudih posledic) že vsaj 2x; s povsem klasičnimi vozili z minimalno asistence.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
J.McLane ::
Ali pri tem primeru sploh vemo, da je posredoval avto ali je voznik slučajno iz dolgčasa pogledal skozi levo okno in pač sam zaviral?
Drugače pa ta sistem ima že veliko proizvajalcev, ampak mislim da večina samo pri vzvratni vožnji iz parkirišča, ne vem sicer kako učinkovit bi bil pri višjih hitrostih. Cross traffic alert
Drugače pa ta sistem ima že veliko proizvajalcev, ampak mislim da večina samo pri vzvratni vožnji iz parkirišča, ne vem sicer kako učinkovit bi bil pri višjih hitrostih. Cross traffic alert
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
llc ::
Ali pri tem primeru sploh vemo, da je posredoval avto ali je voznik slučajno iz dolgčasa pogledal skozi levo okno in pač sam zaviral?
Bil je kar lepo šofer: https://www.reddit.com/r/BetterEveryLoo...
Gregor P ::
Kot kaže dejansko še res nimamo tehnologije za takšne dogodke.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Običajno greš počasi naprej, pogledaš tako levo in desno preden zares spelješ.
A ti si eden tistih...
RedDrake ::
Mnja, šofer je verjetno zaznal trk belega audija, ki je hitro štartal iz nasprotne smeri ter tiste reči, ki prileti čez križišče. Ko se prižgejo lučke za bremzanje že letijo kosi obeh vozil po zraku. Pa če nebi tisti beli audi zapel idiota, bi verjetno tudi Tesla fasala direkt v sprednji odbijač.
Ampak v EU tega še nisem videl pa imam za seboj 20+ let vožnje po Evropi in vsaj 500kkm ... Res dežela idiotov tale US of A.
Ampak v EU tega še nisem videl pa imam za seboj 20+ let vožnje po Evropi in vsaj 500kkm ... Res dežela idiotov tale US of A.
J.McLane ::
To se tudi v EU dogaja kar pogosto, se je zgodilo v Škofji Loki ko je to naredil tovornjak, rešitev je krožno križišče.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gregor P ::
Običajno greš počasi naprej, pogledaš tako levo in desno preden zares spelješ.
A ti si eden tistih...
... misliš eden tistih, ki ne testira zmožnosti pospeševanja vozila na vsakem semaforju?
Upam pa, da nisi ti eden tistih, ki recimo kot pešec kar stopiš na cesto na zeleno brez da bi pogledal, če lahko to res storiš varno (ne glede na to, da imaš prednost in pravico).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
TheBlueOne ::
Se mi zdi, da bo treba kupit EV, ker si tam dizajnerji malo vec upajo. :)
https://www.theverge.com/2019/3/5/18251...
Pravtako zanimiv v EV druzini, novost od Audija.
Se od VW...
https://www.volkswagenag.com/en/news/st...
Kjer VW pravi, da bodo platformo tudi posojali.
Zanimivo v prispevku:
"The "TRANSFORM2025+" strategy foresees the sale of 1 million electric vehicles made by Volkswagen per year by 2025 - accounted for by around 30 different models right across the Group brands. "
https://www.theverge.com/2019/3/5/18251...
Pravtako zanimiv v EV druzini, novost od Audija.
Se od VW...
https://www.volkswagenag.com/en/news/st...
Kjer VW pravi, da bodo platformo tudi posojali.
Zanimivo v prispevku:
"The "TRANSFORM2025+" strategy foresees the sale of 1 million electric vehicles made by Volkswagen per year by 2025 - accounted for by around 30 different models right across the Group brands. "
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
codeMonkey ::
TheBlueOne je izjavil:
Kjer VW pravi, da bodo platformo tudi posojali.
IMO je to nek kompromis za biznis s Kitajci. Bomo videli.
TheBlueOne ::
Mene je skoraj najbolj fasciniral tale del:
"The "TRANSFORM2025+" strategy foresees the sale of 1 million electric vehicles made by Volkswagen per year by 2025 - accounted for by around 30 different models right across the Group brands. "
kjer je za primerjavo Tesla prodala ca. 250.000 vozil v 2018.
Mi ni jasno, kje je market za taksne stevilke. Cenovno bodo verjetno brutalno agresivni, kar je super za potrosnika.
"The "TRANSFORM2025+" strategy foresees the sale of 1 million electric vehicles made by Volkswagen per year by 2025 - accounted for by around 30 different models right across the Group brands. "
kjer je za primerjavo Tesla prodala ca. 250.000 vozil v 2018.
Mi ni jasno, kje je market za taksne stevilke. Cenovno bodo verjetno brutalno agresivni, kar je super za potrosnika.
RedDrake ::
TheBlueOne je izjavil:
Se mi zdi, da bo treba kupit EV, ker si tam dizajnerji malo vec upajo. :)
https://www.theverge.com/2019/3/5/18251...
Pravtako zanimiv v EV druzini, novost od Audija.
Začetek proizvodnje konec 2020?
Bolj kot berem te neuboloze od švabov, bolj mi je jasno, da bo EV prihodnost precej bolj obarvana korejsko/francosko/japonsko/ameriško kot pa nemško ...