» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
640 / 1197
»»

lufthammer ::

pegasus je izjavil:

lufthammer je izjavil:

Si že sedel kdaj v 911 ali v Carreri, ko govoriš o polizdelku?
Jaz sem. In fak, proti 911 je še moja stara impreza kot udobna angleška limuzina. Tako klavstrofobično se nisem počutil še v nobenem vozilu.

To, kar ti pišeš, nima nikakršne zveze s kvaliteto izdelka. Po taki logiki formula niti slab polizdelek ni.

pegasus ::

Drži. Formula je namesko orodje, s katerim se na noben način ne bi hotel prevažati naokrog vsak dan.

lufthammer ::

pegasus je izjavil:

Drži. Formula je namesko orodje, s katerim se na noben način ne bi hotel prevažati naokrog vsak dan.

A se ti zdi Porsche za otroke v vrtec vozit?
In še enkrat. Govora je o KVALITETI izdelka - leder, les, brušen metal, ....ali pa švoh plastika in skajasti zici.

D3m ::

lufthammer je izjavil:

pegasus je izjavil:

Drži. Formula je namesko orodje, s katerim se na noben način ne bi hotel prevažati naokrog vsak dan.

A se ti zdi Porsche za otroke v vrtec vozit?
In še enkrat. Govora je o KVALITETI izdelka - leder, les, brušen metal, ....ali pa švoh plastika in skajasti zici.


Da.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

lufthammer ::

Ja, Panamera definitivno.

pegasus ::

lufthammer je izjavil:

Govora je o KVALITETI izdelka - leder, les, brušen metal, ....ali pa švoh plastika in skajasti zici.
Zdi se mi, da imava različni ideji, kaj kvaliteta pomeni. Meni izgled pomeni zgolj imitacijo kvalitete, ki na žalost vžge pri veliki večini ljudi. Kvaliteta mi pomeni zanesljivost in "leder, les, brušen metal" prav nič ne prispevajo k zanesljivosti. Izkaže se, da jo prevsem ovirajo, ker se mora potem sredstva vlagati v vizualne bombončke namesto tja, kjer bi lahko naredili razliko v zanesljivosti.

Truga ::

Tako je, ce hoces kvaliteto kupis tojoto ali kijo

Sp3m ::

lufthammer je izjavil:

pegasus je izjavil:

Drži. Formula je namesko orodje, s katerim se na noben način ne bi hotel prevažati naokrog vsak dan.

A se ti zdi Porsche za otroke v vrtec vozit?


Da, kar nekaj ljudi s Porscheji vozijo otroke v vrtec, večina sicer z Cayenneom, kar nekaj ljudi pa jih vozi tudi z 911.

lufthammer je izjavil:


In še enkrat. Govora je o KVALITETI izdelka - leder, les, brušen metal, ....ali pa švoh plastika in skajasti zici.


Tole je bolj pravilno sicer PRESTIŽ, razen, če govoriš o KVALITETI vdelanega materiala - imaš recimo tudi kvalitetno plastiko v kakem Mercedesu, ki vsaj na otip izapade bolj luksuzno kot pa plastika v kaki Dacii ali pa samo usnje v kakem prestižnem Bentleyu glede na kako Kio.

In ta del je občutno različen pri vozilu za 100.000 EUR ali pa vozilu za 10.000 EUR in se že vsaj zaradi tega človek občutno bolje počuti v samem vozilu za 100.000 EUR.

Na žalost pa imaš sedaj določeno vozilo znamke Tesla, kjer izpade sama notranjost za 10.000 EUR, čeprav se samo vozilo prodaja za veliko več denarja (posebaj Model S ima obupno slabo notranjost za premium vozilo, Model 3 še nisem videl, vozil ali sedel v njem), a zelo dvomim, da je notranjost kaj bolje narejena pri Model 3 in bolj prestižna, čeprav vsi Tesla loverji razlagajo sedaj bedarije o minimalizmu in veganskem usnju...

Nikec3 ::

https://insideevs.com/volkswagen-operat...

At its annual press conference, Volkswagen Group reported that its brand margin dropped to 3.8 percent in 2018, from 4.2 percent in 2017. Targets were set at 4 to 5 percent, so the group missed its mark.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Truga je izjavil:

W1 ko si ze ravno tu, kak komentar?

WarpedGone je izjavil:

Da se sploh ne začnem smejat FrankenPlugu ki naj bi bil zmontiran na te zadeve:
 Muhahaha

Muhahaha


CCS štekar je je bil Muhahaha takrat in je Muhahaha danes.
Teslina izvedba štekarja na SCjih je vsaj za dlako bol lična... so nardil kar so lahk glede na format pinov:



Predvsem pa delajo bolje.
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

Električarji radi delajo robustne zadeve (kar takšen vtikač tudi mora biti), še posebej sedaj v "kinderzihr" eri.

WarpedGone ::

Biznis as južual, natin tu si hjr, keri on ...

Zbogom in hvala za vse ribe

Sp3m ::

A je tudi normalno za ameriško EV tovarno, da zniža maržo in odpusti določeno število ljudi?

D3m ::

Ali pa zaprte fizične trgovine?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

feryz ::

Kaj je prilimal?
Da morajo odpuščati in manjšati stroške, ker počasi prehajajo EV svet? Krasni novi svet.
To je dobra novica tudi za Kolektor, Hydrio, mnoštvo njihovih kooperantov in ostalih domačih izvoznikov, ki so odvisni od avtomobilske industrije.
V bistvu gre kar za glavnino izvoza.
Banan in kave še ne gojimo, velenjskega blata bo kmalu zmanjkalo, nafta pa noče špricati iz tal. Tako da kaj dosti ne moremo ponuditi.

Edino FURS-u in ostalim v javnem sektorju se ni treba sekirati. Šarec je že povedal, koliko prihodkov in odhodkov bo letos. Ter v naslednjih letih.
Bodo že poskrbeli, da jih bo res toliko.
Warpi in Utk sta pa tudi hepi. Torej je vse v najlepšem redu.

mikhaair ::

Bodo pa delali el. motorje in baterije, namesto super duper dizel svečk.

LuiIII ::

Dizel svečke bodo še kar nekaj časa oz. gotovo dalj kot večina nas misli, da bodo. Konec koncev je to še vedno najbolj eko ICE.

PrimoZ_ ::

Utk ::

feryz je izjavil:

Kaj je prilimal?
Da morajo odpuščati in manjšati stroške, ker počasi prehajajo EV svet? Krasni novi svet.
To je dobra novica tudi za Kolektor, Hydrio, mnoštvo njihovih kooperantov in ostalih domačih izvoznikov, ki so odvisni od avtomobilske industrije.
V bistvu gre kar za glavnino izvoza.
Banan in kave še ne gojimo, velenjskega blata bo kmalu zmanjkalo, nafta pa noče špricati iz tal. Tako da kaj dosti ne moremo ponuditi.

Edino FURS-u in ostalim v javnem sektorju se ni treba sekirati. Šarec je že povedal, koliko prihodkov in odhodkov bo letos. Ter v naslednjih letih.
Bodo že poskrbeli, da jih bo res toliko.
Warpi in Utk sta pa tudi hepi. Torej je vse v najlepšem redu.

Hydria, Kolektor in podobni bojo imeli problem samo, če poslušajo vam in šefu fiata podobne, ki boste do zadnjega trdili, da EV ni prava stvar, da ljudje tega nočejo, nimajo kje polnit in podobno. Vsaj nekatere od teh firm niso tako neumne. Nekatere pa morda so.

WarpedGone ::

Jutri okrog 6 zjutraj po našem času: Tesla Model Y reveal, detailed specs and test rides.



Tesla Model Y is expected to generate more demand than Model 3 and sell at a rate of nearly 1 million units per year. According to Musk, Model Y will also have far lower production costs than any other vehicle in its fleet and achieve a rapid production ramp based on it sharing 75% of its components with Model 3. Previously, the company had planned on building the crossover on a completely new architecture and from a dedicated factory, but after Tesla's executive team brought Musk back from the "cliffs of insanity", it was decided that the Model 3 would be the core architecture for the new vehicle.


A livestream of the Tesla Model Y unveiling event will begin at 8 pm PDT.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

No, to pa je koristna uporaba tehnologije EV :)




... vem, da vsi sedaj razmišljate, kako boste lahko puščali tudi otroke v vozilih, priznajte! >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Tale dog mode ni za balkance. Ce je zuni ful vroce in bo klima na polno delala bo v avtu pihal in obstaja nevarnost, da se pes prehladi! Pljucnico lahk dobi!!1111 ;>

MrNighthawk ::

Gregor P je izjavil:

No, to pa je koristna uporaba tehnologije EV :)




... vem, da vsi sedaj razmišljate, kako boste lahko puščali tudi otroke v vozilih, priznajte! >:D


Ma je u k. koristno :) zakaj bi psa nekam vozil, če ga boš pustil v avtu?

In čez 20 minut bo LCD tak :))

codeMonkey ::

Gregor P je izjavil:

No, to pa je koristna uporaba tehnologije EV :)




... vem, da vsi sedaj razmišljate, kako boste lahko puščali tudi otroke v vozilih, priznajte! >:D


se risanke das na ekran, pa so lahko pol dneva v avtu 😁

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

MrNighthawk je izjavil:


In čez 20 minut bo LCD tak :))



Ha ha haaa :))

Ok to je najbrž res mišljeno, da pustiš psa notri za maksimalno 10 minut, ko moraš kam nujno skočiti, ker sicer ...



... ali pa še huje

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Tunajt iz de dej...

Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

+ 3 ali 4 leta...

hojnikb ::

Y naj bi bil hatch v rangu Golf al kaj ?
#brezpodpisa

roCkY ::

slišat je bilo 10% večji kot model 3

golf je torej mal majhna gajbca za primerjavo

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Tunajt iz de dej...


Ah že vidim, da bo X all over again. Grdoooo :'(
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Spodnja slika je od ~12 mesecev nazaj, zgornja je bila objavljena danes s strani Tesle.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

hmm ::

Burno jutro za Teslo, razkrili so novi avtomobil #foto
Nič nepričakovanega, kar se oblike tiče, podobna "transformacija" kot S->X. Tesla pričakuje prodajo, večjo od vseh ostalih treh modelov skupaj.
Tesla thinks the demand for Model 3 is 400-500k per year, S&X is 100k per yr (combined), and Model Y is 500-600k per year.

Gregor P ::

Kaj pa vem, če si delničar in bi zamišljal, kako naprej le na podlagi te slike oz. razkritja tega "novega" modela, bi bolj mlačno odreagiral; ravno prodal delnic še ne bi, ampak dokupil pa najbrž tudi ne.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

Tole bi pomoje morala "trojka" biti (v produkciji že kako leto). Bi Tesla dala vetra ostalim. Tako pa EU tam nekje 21-22... če.

Gregor P ::

Potem je tu še vprašanje, kdaj boš dejansko dobil cenejšo različico tega vozila? Predvidevam, da bo postopek kot pri modelu 3, najprej boš vplačal nekaj tisoč evrov za rezervacijo, ampak najprej bodo začeli dostavljati dražje različice; sicer vprašanje, katerega leta? Najbrž enkrat v naslednjem desetletju.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

Vprašanje, če je najcenejša različica kateregakoli modela smiselen nakup. Pomoje ne. Če je budgeta (z vsemi pometenimi koti) za minimalno verzijo je trba dobro čez planke pogledat in se trezno odločiti. Smo si pa seveda različni. Trenutno tole glede na karakteristike in znano iz M3 zgleda vroča opcija v EV segmentu. Ko bo prišlo na trg pa zagotovo ne bo več. A pri Tesli manjko servisnih lokacij in cene delov po garanciji ostajajo velik minus.

Kebo ::

Gregor P je izjavil:

Potem je tu še vprašanje, kdaj boš dejansko dobil cenejšo različico tega vozila? Predvidevam, da bo postopek kot pri modelu 3, najprej boš vplačal nekaj tisoč evrov za rezervacijo, ampak najprej bodo začeli dostavljati dražje različice; sicer vprašanje, katerega leta? Najbrž enkrat v naslednjem desetletju.:8)

No sej to je samo druga kišta na M3 platformi, tako da sigurne ne bodo imeli takih problemov kot pri trojki.

Vazelin ::

Do prihoda Y jim bo proizvodnja že tekoče zalaufala
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

hmm ::

roCkY je izjavil:

Tole bi pomoje morala "trojka" biti (v produkciji že kako leto). Bi Tesla dala vetra ostalim. Tako pa EU tam nekje 21-22... če.
Ja, to je res, škoda, ker niso šli takoj na tak model. Vseeno, do tega trenutka kakšne posebne konkurence ni.
Kar se tiče predvidenih dobav:

Okapi ::

Gregor P je izjavil:

Kaj pa vem, če si delničar in bi zamišljal, kako naprej le na podlagi te slike oz. razkritja tega "novega" modela, bi bolj mlačno odreagiral; ravno prodal delnic še ne bi, ampak dokupil pa najbrž tudi ne.:8)
Tečaj pokaže, da jih je več prodajalo kot kupovalo.

kow ::

Zanimivo, da je cena padla, glede na glavno kritiko - ki da je proizvodnja.
Prakticno enak avto, bo veliko enostavneje proizvajati.

Nikec3 ::

Ta dogodek je bil najbolj beden dogodek Tesle do zdaj. Kr nekaj. Predstavili so avtomobil, ki je skoraj enak kot Model 3, nič ni zanimivo, nič nepričakovanega, nobene novice glede Solar Roofa, pa avtonomne vožnje, Trucka, Roadsterja ali pa o refreshu Modela S ali X. Slabo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Audi obvlada...
October '18: "We plan to reach full production by the end of the year" (88 days)
15 March '19: "We plan to reach full production in 2-3 months." (60-92 days)

Great job there, Audi. 

("Full production" = 50k/yr)
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Fakti:

BMW last quarter:
revenue: $24.7bcash from opeations: +$1.3bfree cash flow: -$296.9m

TSLA last quarter:
revenue: $7.2bcash from operations: +$2.1bfree cash flow: +$880m
Zbogom in hvala za vse ribe

Spock83 ::

Nikec3 je izjavil:

Ta dogodek je bil najbolj beden dogodek Tesle do zdaj. Kr nekaj. Predstavili so avtomobil, ki je skoraj enak kot Model 3, nič ni zanimivo, nič nepričakovanega, nobene novice glede Solar Roofa, pa avtonomne vožnje, Trucka, Roadsterja ali pa o refreshu Modela S ali X. Slabo.



Meni dol visi za Y. Edino vsec mi je prtljaznik. Najbolj bom vesel, ko bodo odprli direktna narocila za nas trg pa kaksna napoved servisa v nasi Alan Ford drzavi.

BT52 ::

Čuden avto jaz skoraj ne vidim razlike. Pa spremljam Teslo. Tole mi veliko pove. Y je premlačen.

hammock ::

BT52 je izjavil:

Čuden avto jaz skoraj ne vidim razlike. Pa spremljam Teslo. Tole mi veliko pove. Y je premlačen.

Meni se zdi dobro da so naredili mlacen avto. Odstekanih elektricnih avtov je ze zdaj prevec. Resno, kaksen i3 bi clovek zaradi specifikacij se kupil, ampak so z dizajnom poskrbeli da ga marsikdo ne bo.

pirat ::

WarpedGone je izjavil:

Fakti:

BMW last quarter:
revenue: $24.7bcash from opeations: +$1.3bfree cash flow: -$296.9m

TSLA last quarter:
revenue: $7.2bcash from operations: +$2.1bfree cash flow: +$880m

Oj, res bi se moral izogibati komentiranju postavke ‘free cash flow’.
Saj tehnicno tvoje stevilke drzijo, vendar ne razumes njihove vsebine (hint: free cash flow uposteva investicije (CAPEX) in Tesla zamuja z investicijami v superchargerje (so sparali cash za poplacilo obveznic), tako da ....

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Fakti:

BMW last quarter:
revenue: $24.7bcash from opeations: +$1.3bfree cash flow: -$296.9m

TSLA last quarter:
revenue: $7.2bcash from operations: +$2.1bfree cash flow: +$880m

A to greš skozi izkaze in iščeš številke, ki so pri Tesli višje?
Kako je pa kaj z dobičkom, tisto ne spada med Fakte? :)

Nikec3 ::

BT52 je izjavil:

Čuden avto jaz skoraj ne vidim razlike. Pa spremljam Teslo. Tole mi veliko pove. Y je premlačen.

Res je. Avto nima ničesar po čemer bi si ga zapomnil in po čemer bi izstopal. X je bi sicer grd, ampak je imel nekaj fičerjev, da je bil zanimiv. 3-ka je bila itak zgodba za sebe zaradi napovedane cene, ekrana na sredini,... Y je pa kaj? Razlike praktično ni. Očitno res na veliko šparajo pri razvoju.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
640 / 1197
»»